مقایسه Poco X6 Pro و Poco X6 شیائومی

شیائومی تو ژانویه 2024 (دی 1402) از دو مدل جدید گوشی سری ایکس به نام‌های Poco X6 Pro و Poco X6 رونمایی کرد که به محض عرضه جزو میانرده‌های محبوب این رنج قیمتی شدن. این دو تا گوشی تو خیلی از بخش‌ها شبیه به همن ولی تفاوت‌هایی هم دارن که یه اختلاف قیمت حدودا ۵۰ دلاری رو بین‌شون به وجود آورده. پس امروز تو مقایسه Poco X6 Pro و Poco X6 شیائومی این دو مدل رو کنار هم می‌ذاریم و ارزش خریدشون رو نسبت به همدیگه مشخص می‌کنیم.

 

مقایسه Poco X6 Pro و Poco X6 شیائومی از نظر طراحی و ساخت

پوکو X6 و X6 پرو در نگاه اول خیلی شبیه به هم هستند. هر دوی این گوشیا یه فریم پلاستیکی دارن و دکمه های کم و زیاد صدا بالا سمت راست و دکمه پاور پایین بدنه قرار گرفته. از نظر وزنی، مدل X6 یه خورده سبک‌تره و فقط 181 گرمه. در حالی که X6 Pro حدود 190 گرم وزن داره. اما خب، وزن زیاد نشونه ظریف نبودن ایکس ۶ پرو نیست. انداره پوکو ایکس ۶ پرو 160.5 × 74.3 × 8.3 میلی‌متره و پوکو ایکس ۶ هم ابعادی برابر با 161.2 × 74.3 × 8 میلی‌متر داره. این اعداد نشون میدن که نسخه پرو ضخامتش در حد 0.3 بیشتره اما اونقدری نیست که خیلی به چشم بیاد.
مقایسه Poco X6 Pro و Poco X6 شیائومی از نظر طراحی

نسبت صفحه نمایش به بدنه پوکو X6 پرو 90.1 درصد و پوکو X6 فقط 89.7 درصده. نسبت صفحه نمایش به بدنه نشون میده که چه مقدار از فضای جلوی گوشی رو صفحه نمایش اشغال کرده. هرچقدر این نسبت بیشتر باشه، یعنی حاشیه‌های صفحه نمایش باریک‌تر هستن و فضای بیشتری برای نمایش محتوا وجود داره. پس میشه گفت که پوکو X6 پرو حاشیه‌های باریک‌تر و یه صفحه نمایش پریمیوم‌تر داره.

وقتی پشت جفت گوشی رو نگاه کنید خیلی راحت متوجه میشید که کدوم X6 هست و کدومشون X6 پرو. چون X6 پرو یه پشتی نسبتا خمیده و یه ماژول دوربین با ۳ لنز و یک فلش هم اندازه داره. اما ایکس ۶ دو تا لنز بزرگتر سمت چپ داره با یه لنز سوم کوچیکتر و یه فلش که سمت راست جزیره دوربین قرار گرفتن. هیچ کدوم از گوشی‌ها استاندارد ضدآب ندارن و فقط با داشتن گواهی IP54 در برابر پاشش آب ایمن شدن.

رنگ‌های Poco X6 Pro مشکی، خاکستری و زرد روشن با روکش چرم مصنوعیه، در حالی که Poco X6 تو رنگ‌بندی مشکی ساده، آبی و سفید مرمری ارائه شده.

در کل بخوایم بگیم، جفت گوشی‌ها نسبتا خوش‌دست هستن اما پوکو X6 پرو، با وجود گوریلا گلس ۵ و درب پشتی چرمی ظاهر جذاب‌تر و پریمیوم‌تری رو در اختیارتون می‌ذاره.

 

مقایسه نمایشگر Poco X6 Pro و Poco X6

هر دو تای این گوشیا، یه صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن 2712×1220 دارن و تا 1800 نیت روشنایی میدن. پس خیالتون راحته که زیر نور مستقیم آفتابم میشه راحت ازشون استفاده کرد. هر دو گوشی یه صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی تطبیق‌پذیر دارن که میتونه بین 60 و 120 هرتز تغییر کنه. ولی X6 پرو علاوه بر اون، یه نرخ نمونه برداری لمس پیشفرض 480 هرتزی داره که تا 2160 هرتز هم بالا میره. این ویژگی، X6 پرو رو برای گیمرهای موبایل جذاب‌تر می‌کنه.

پوکو X6 پرو از شیشه گوریلا 5 و پوکو X6 از گلس گوریلا ویکتوس استفاده می‌کنه. گوریلا گلس 5 یه نسخه محکم‌تر و مقاوم‌تره که در برابر خط و خش و شکستگی خیلی بهتر عمل می‌کنه. همچنین صفحه نمایشگر هر دو گوشی از سه قابلیت DCI-P3 ،Always On Display ،DC Dimming پشتیبانی می‌کنن.بررسی صفحه نمایش Poco X6 pro و Poco X6

حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش هر دو مدل خوب کار میکنه و یه بریدگی حفره‌ای (Punch Hole) برای دوربین تو بخش بالای صفحه وجود داره. صفحه نمایشگر جفت گوشی از تکنولوژی دالبی ویژن و HDR10+ هم پشتیبانی میکنه که برای استریم ویدیو عالیه.

در کل نمایشگر پوکو ایکس ۶ پرو با حاشیه کمتر و بهره‌مندی از استاندارد HDR10+ کیفیت بهتری ارائه میده و با لایه محافظ گوریلا گلس ۵ امتیاز این بخش رو می‌گیره.

مقایسه باتری Poco X6 Pro و Poco X6

هر دو مدل POCO از فست شارژ پشتیبانی می‌کنن و با شارژر سریع 67 وات همراه هستن. با اینکه اختلافشون خیلی جزئیه، اما بین شارژدهی باتری این دو تا گوشی کمی تفاوت وجود داره. باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی X6 حدود 100 میلی امپر ساعت بزرگتر از X6 پرو هستش اما تو تست‌ها عملکرد ضعیف‌تری رو نشون میده. در حالی که پوکو X6 برای فول شارژ شدن از صفر تا 100 درصد به حدود 50 دقیقه زمان نیاز داره، پوکو X6 پرو این کار رو فقط تو 45 دقیقه انجام میده.

از طرف دیگه، X6 مصرف باتری کمتری نسبت به Poco X6 Pro داره. تو تست یک ساعته‌ی استریم نتفلیکس، باتری X6 فقط 7 درصد خالی شد، در حالی که این میزان برای X6 Pro حدود 8 درصد بود. نیم ساعت بازی سبک روی پوکو ایکس ۶، نزدیک 8 درصد از باتری رو کم کرد، در حالی که X6 Pro برای همین کار 10 درصد شارژ از دست داد. اما اینم بگیم که یه قابلیت جالب که پوکو X6 پرو داره، شارژ معکوسه. یعنی باهاش می‌تونید گوشی‌های دیگه رو هم با باتری خودش شارژ کنید. هر دو گوشی با یه بار شارژ، حدود 22 تا 24 ساعت با استفاده معمولی دوام میارن. این استفاده معمولی شامل موارد زیر میشه:

  • 2 ساعت فیلم دیدن
  • روشنایی صفحه نمایش حدود 35% باشه
  • 90 دقیقه استفاده از اینترنت 5G
  • وبگردی زیاد

به طور کلی تفاوت خیلی زیادی بین عملکرد شارژ باتری این دو گوشی وجود نداره. رو کاغذ پوکو ایکس 6 یه مقدار ظرفیت باتری بیشتر داره، اما در عمل باتری نسخه پرو برای فیم دیدن و وب گردی بیشتر دووم میاره و تازه سرعت شارژر هم سریع‌تره.

 

مقایسه دوربین‌های پوکو ایکس ۶ پرو و پوکو ایکس ۶

Poco X6 با چیدمان سه تا لنز دوربین که به صورت جداگانه روی هم قرار گرفتن، ظاهری بولدتر نسبت به پرو داره. دوربین این گوشی‌ها در اکثر بخش‌ها شبیه به همه و فقط تو دیافراگم کمی باهم تفاوت دارن که در ادامه می‌بینیم.

مشخصات دوربین Poco X6 Pro به شرح زیره:

  • دوربین اصلی واید: سنسور 64 مگاپیکسلی f/1.7
  • دوربین فوق عریض: سنسور 8 مگاپیکسلی f/2.2
  • دوربین ماکرو: سنسور 2 مگاپیکسلی f/2.4
  • دوربین سلفی: لنز 16 مگاپیکسلی f/2.4

مشخصات دوربین Poco X6 هم به شرح زیره:

  • دوربین اصلی واید: سنسور 64 مگاپیکسلی f/1.8
  • دوربین فوق عریض: سنسور 8 مگاپیکسلی f/2.2
  • دوربین ماکرو: سنسور 2 مگاپیکسلی f/2.4
  • دوربین سلفی: لنز 16 مگاپیکسلی f/2.5

عکس‌هایی که توسط این دو تا گوشی گرفته میشه توی نور کافی عملکرد خوبی دارن و حتی تو نور کم یا نامناسب هم عکس‌های قابل قبول با نویز کم می‌گیرن.
مقایسه کیفیت عکس Poco X6 pro و Poco X6بقیه دوربین‌ها یعنی حسگر 8 مگاپیکسل فوق عریض و حسگر 2 مگاپیکسل ماکرو، همونطور که همیشه تو گوشی‌های میان‌رده مرسومه، بیشتر جنبه‌ پر کردن مشخصات رو دارن. هر دو تا پوکو می‌تونن با دوربین اصلی تا کیفیت 4K@30fps فیلم‌برداری کنن که کیفیت فیلم‌ها متوسطه و میشه گفت قابل قبوله. دوربین سلفی جفت گوشی هم 16 مگاپیکسل هست و تو نور خوب می‌تونه عکس‌های سلفی واضحی بگیره. البته فیلم‌برداری با دوربین جلو فقط تا کیفیت 1080p@60fps هم امکان پذیره.

عکس‌های پرتره این دو گوشی شبیه به سری F5 پوکو هستش و حتی رنگ پوست رو بهتر درمیاره. البته تو عمل و موقع تست متوجه میشیم که مدل پرو تو گرفتن عکس‌های HDR با جزئیات و کنتراست بالا بهتر عمل می‌کنه.

در کل اگر بخوایم بگیم عملکرد دوربین کدوم گوشی بهتره، باید خیلی جزئی به قضیه نگاه کنیم. چون کیفیت تصویر جفت گوشیا با داشتن لرزش‌گیر OIS و فوکوس خودکار PDAF تقریبا شبیه به همه. اما به خاطر تفاوتی که تو زاویه لنز و دریچه دیافراگم دارن پوکو ایکس ۶ پرو نشون داده که می‌تونه عکسای بهتری بگیره.

 

مقایسه Poco X6 Pro و Poco X6 از نظر قدرت پردازشی و نرم افزار

Poco X6 Pro تو این بخش یهو فاصله زیادی از برادر هم نسل خودش می‌گیره! با تراشه قدرتمند Dimensity 8300 Ultra و رم 12 گیگابایتی LPDDR5X، برنامه‌های سنگین و بازی‌های گرافیک بالا به راحتی آب خوردن رو پوکو ایکس ۶ پرو اجرا میشن. حافظه 512 گیگابایتی UFS 4.0 هم خیالت رو از بابت کمبود فضا راحت می‌کنه. تو Poco X6 اما مشخصات سخت افزاری یکم ضعیف‌تره. Snapdragon 7 Gen 2 با رم 12 گیگابایتی LPDDR4X، واسه کارهای روزمره و بازی‌های سبک‌تر کاملا مناسبه. نتایج بنچمارک‌ها نشون داده که ایکس ۶ پرو تو پردازش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای با اختلاف از ایکس ۶ بهتر عمل می‌کنه.

پس اگه اهل بازی‌های موبایلی با تنظیمات بالا هستی، گوشی پوکو X6 پرو بیشتر به دردت می‌خوره. تو این گوشی فریم‌های بازی به ندرت افت می‌کنن و حتی بعد از نیم ساعت هم داغ نمی‌شه. فقط باید حواست به عملکرد باتری باشه که تو این زمینه یکم زیادی شارژ خالی می‌کنه.

 

مقایسه قدرت نرم‌افزاری Poco X6 Pro و Poco X6

از نظر نرم‌افزاری پوکو X6 پرو سیستم عامل جدیدتری داره و از HyperOS مبتنی بر اندروید 14 استفاده می‌کنه. به نظر میاد مدیریت رم این رابط کاربری نسبت به MIUI 14 پوکو ایکس 6 که روی اندروید 13 سواره خیلی بهتره و حتی امکانات بیشتری برای شخصی‌سازی ظاهری داره. البته شیائومی گفته که Poco X6 هم به زودی به اندروید 14 و HyperOS مجهز میشه.

بررسی رابط کاربری Poco X6 pro و Poco X6

اینم بگم که هر دو گوشی قول 3 سال آپدیت اصلی سیستم عامل و 4 سال آپدیت امنیتی رو به کاربرا دادن که خیلی نکته مثبتیه.

در کل هر دو تا گوشی تو کارهای روزمره مثل وب‌گردی، شبکه‌های اجتماعی و استفاده از برنامه‌های مختلف عملکرد خوبی دارن. اما اگه اهل بازی‌های سنگین هستین و می‌خواین سیستم عامل جدیدتر و امکانات شخصی‌سازی بیشتری داشته باشین، پوکو X6 پرو انتخاب بهتریه. ولی اگه بودجه‌تون کمتره و بازی‌های خیلی سنگین نمی‌کنین، پوکو X6 هم می‌تونه گزینه مناسبی باشه.

مقایسه اسپیکر پوکو X6 پرو و پوکو X6

هر دو گوشی بلندگوهای استریو دارن که می‌تونن تا حدود 90 دسی‌بل صدا رو پخش کنن. کیفیت صدای اسپیکرای این دو تا گوشی، بیشتر روی صداهای میانی و زیر تمرکز داره و صداهای بم و باس تو این گوشیا تقریبا به گوش نمی‌رسه.

تو بخش اتصالات Poco X6 Pro از طریق درگاه USB-C و بلوتوث 5.4 می‌تونه به هندزفری و سایر دستگاه‌های خروجی صدا وصل بشه. همینطور از کدک‌های صوتی زیادی مثل AAC، SBC، LDAC، aptX، aptX HD، aptX Adaptive، TWS+ و LHDC V1 تا V5 پشتیبانی می‌کنه که کیفیت صدای بالایی رو برای گوش دادن به موسیقی و فیلم فراهم می‌کنه.

مقایسه اسپیکر پوکو X6 پرو و پوکو X6

Poco X6 از نظر اتصالات خروجی صدا شبیه به Poco X6 Pro هست و از بلوتوث 5.4 پشتیبانی می‌کنه. ولی یه نکته خیلی مهم وجود داره و اون جک هدفونه! Poco X6 دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون برای اتصال مستقیم هندزفری‌های سیمیه که خیلی از گوشی‌های جدید ازش بی‌بهره هستن.

در کل Poco X6 Pro با بلندگوهای استریو و پشتیبانی از کدک‌های صوتی بیشتر، از نظر صدای خروجی نسبت به Poco X6 عملکرد بهتری داره. اما Poco X6 تنها گزینه‌ای هست که جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون داره که برای کسایی که از هدفون‌های سیمی استفاده می‌کنن یه مزیت به حساب میاد.

 

کدوم گوشی ارزش خرید بیشتری داره؟

تعیین ارزش خرید این مدل‌ها بدون در نظر گرفتن رنج قیمت گوشی پوکو امکان‌پذیر نیست. قیمت گوشی پوکو ایکس 6 پرو تو نسخه رم 12 و حافظه 512 گیگ حدود حدود 17 میلیون و 700 هزار تومنه (اسفند 1402) در حالی که گوشی پوکو ایکس 6 با همین رم و حافظه 15 میلیون و 700 قیمت گذاری شده. بنابراین یه اختلاف قیمت 2 میلیونی بین این دو مدل وجود داره که توجیه کردنش خیلی سخت نیست! همونطور که گفتیم Poco X6 Pro نتایچ بنچمارکش خیلی بهتره و عملکرد پردازشیش 2 برابر از رقیب هم نسلش بالاتره. این مدل تو عمر باتری، رابط کاربری و سرعت حافظه هم از Poco X6 خفن‌تر عمل کرده و همه اینا باعث شدن برای گیم و پردازش‌های سریع و سنگین بهتر باشه.

از اون طرف پوکو ایکس 6 برتری‌های زیادی نسبت به رقیبش نداره و به جز جک هدفون و روشنایی صفحه بیشتر تو بقیه بخش‌ها ضعیف‌تر عمل کرده. بنابراین پیشنهاد ما اینه که اگه کارتون با گوشی زیاده و گیمرین 2 تومن بیشتر خرج کنین و نسخه پرو رو بخرین. اما اگه استفاده‌تون عادیه و برای سلفی و فیلم دیدن از گوشی استفاده می‌کنین، همون پوکو ایکس 6 هم کارتون رو راه مینداره.

مقایسه مشخصات poco x6 pro با poco x6

Xiaomi Poco X6 Pro
Xiaomi Poco X6
تاریخ عرضه

Announced2024, January 11

StatusAvailable. Released 2024, January 12

Announced2024, January 11

StatusAvailable. Released 2024, January 12

مشخصات بدنه

رنگ بندیBlack, Yellow, Gray

SIMIP54, dust and splash resistant

BuildGlass front (Gorilla Glass 5), plastic back or silicone polymer back (eco leather)

Weight186 g or 190 g (6.56 oz)

Dimensions160.5 x 74.3 x 8.3 mm (6.32 x 2.93 x 0.33 in)

رنگ بندیBlack, White, Blue

SIMIP54, dust and splash resistant

BuildGlass front (Gorilla Glass Victus), plastic frame, plastic back

Weight181 g (6.38 oz)

Dimensions161.2 x 74.3 x 8 mm (6.35 x 2.93 x 0.31 in)

مشخصات صفحه نمایش

ProtectionCorning Gorilla Glass 5

Resolution1220 x 2712 pixels, 20:9 ratio (~446 ppi density)

Size6.67 inches, 107.4 cm2 (~90.1% screen-to-body ratio)

نوعAMOLED, 68B colors, 120Hz, HDR10+, Dolby Vision, 500 nits (typ), 1200 nits (HBM), 1800 nits (peak)

ProtectionCorning Gorilla Glass Victus

Resolution1220 x 2712 pixels, 20:9 ratio (~446 ppi density)

Size6.67 inches, 107.4 cm2 (~89.7% screen-to-body ratio)

نوعAMOLED, 68B colors, 120Hz, Dolby Vision, 500 nits (typ), 1200 nits (HBM), 1800 nits (peak)

مشخصات باتری

Charging67W wired, 100% in 45 min (advertised)

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوع5000 mAh, non-removable

Charging67W wired, 100% in 44 min (advertised)

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوع5100 mAh, non-removable

مشخصات دوربین اصلی

نوع دوربینTriple : 64 MP, f/1.7, 25mm (wide), 0.7m, PDAF, OIS 8 MP, f/2.2, 120 (ultrawide) 2 MP, f/2.4, (macro)

ویدئو4K@24/30fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS

ویژگیLED flash, HDR, panorama

نوع دوربینTriple : 64 MP, f/1.8, 25mm (wide), 0.7m, PDAF, OIS 8 MP, f/2.2, 118 (ultrawide), 1/4.0", 1.12m 2 MP, f/2.4, (macro)

ویدئو4K@30fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS

ویژگیLED flash, HDR, panorama

مشخصات دوربین سلفی

ویژگی هاHDR, panorama

نوع دوربینSingle : 16 MP, f/2.4, (wide), 1/3.06", 1.0m

ویدئو1080p@30/60fps

ویژگی هاHDR

نوع دوربینSingle : 16 MP, f/2.5, (wide)

ویدئو1080p@30/60fps

مشخصات پردازنده و سخت افزار

InternalUFS 4.0

Card slotNo

ChipsetMediatek Dimensity 8300 Ultra (4 nm)

CPUOcta-core 3.35 GHz (1+3+4 cores)

GPUMali G615-MC6

InternalUFS 2.2

Card slotNo

ChipsetQualcomm SM7435-AB Snapdragon 7s Gen 2 (4 nm)

CPUOcta-core (4x2.40 GHz Cortex-A78 & 4x1.95 GHz Cortex-A55)

GPUAdreno 710

مشخصات نرم افزاری

OSAndroid 14, HyperOS

OSAndroid 13, MIUI 14, planned upgrade to Android 14, HyperOS

ویژگی ها

SensorsVirtual proximity sensing

SensorsFingerprint (under display, optical), accelerometer, gyro, proximity, compass

مشخصات صدا

3.5mm jack 24-bit/192kHz Hi-Res & Hi-Res Wireless audio

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes, with dual speakers

3.5mm jack 24-bit/192kHz Hi-Res & Hi-Res Wireless audio

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes, with dual speakers

مشخصات شبکه های ارتباطی

5G bands1, 2, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 48, 77, 78 SA/NSA/Sub6

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE / 5G

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2

4G bands1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 18, 19, 20, 28, 38, 40, 41, 48, 66

SpeedHSPA, LTE-A, 5G

5G bands1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 66, 77, 78 SA/NSA/Sub6

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE / 5G

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2

4G bands1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 32, 38, 40, 41, 66

SpeedHSPA, LTE-A, 5G

سایر مشخصات

PositioningGPS, GALILEO, GLONASS, QZSS, BDS (B1I+B1c)

Infrared portYes

Bluetooth5.4, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioNo

USBUSB Type-C 2.0, OTG

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, Wi-Fi Direct

PositioningGPS, GLONASS, GALILEO, BDS

Infrared portYes

Bluetooth5.2, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioUnspecified

USBUSB Type-C 2.0, OTG

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct

تست ها

بلندگو -24.3 LUFS (Very good)

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera Photo / Video

Display Contrast ratio: Infinite (nominal)

Performance AnTuTu: 1396547 (v10) GeekBench: 4696 (v6)

بلندگو -26.5 LUFS (Good)

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera Photo / Video

Display

Performance

سایر

SAR

رنگ بندی

Price$449.00 / 349.00 / 369.00

SAR EU

Models2311DRK48G, 2311DRK48I

SAR

رنگ بندی

Price$299.50 / 295.02 / 25,999

SAR EU

Models23122PCD1G

نویسنده : عرفان شفیعی
تاریخ انتشار 2 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 17
5/ 4.8

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

tahamousavi

نسخه پرو ارزش خرید بیشتری داره…

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

مقایسه متوسطی بود

۲۴ اسفند ۱۴۰۲
Mhch8877

گوشی‌های خوبی هستن

۲۴ اسفند ۱۴۰۲
Mhch8877

قطعا پروهه بهتره

۲۴ اسفند ۱۴۰۲
Hossein_sh

نسخه پرو👍

۲۴ اسفند ۱۴۰۲
Nurse

قطعا پرو ارزش دو تومن بیشتر رو داره

۲۴ اسفند ۱۴۰۲
Ali6678

پرو بهتره

۲۳ اسفند ۱۴۰۲
shahab-021

این مدل پوکو واقعا چیز خوبیه
از‌خریدش پشیمون نمیشید

۲۳ اسفند ۱۴۰۲
arsalansh

به نظر من X6 معمولی ارزش خرید نداره ، X5 pro بخری با قیمت اون بهتره اما X6 pro واقعا با ارزشه البته اگر دوربین مطرح نباشه !

۲۳ اسفند ۱۴۰۲
Mobin.sn

پردازنده x6 نوشتید ۷ نسل ۲ حتما s یادتون رفته
یکی از عکسا هم مال x5 pro گذاشتید

۲۳ اسفند ۱۴۰۲
the.mehdi

ارزش خرید دارن بنظرم

۲۳ اسفند ۱۴۰۲
SinaRe8596

جالبه خوبه جفتش ولی خب طبیعتا نسخه پرو بهتره دیگه

۲۲ اسفند ۱۴۰۲
Limb0onTop

ایکس ۶ پرو
مثل ۱۲تی پرو پارسال میمونه
بهترین گزینه با کمترین پول

۲۲ اسفند ۱۴۰۲
MOHAMAD HOSEIN 2022

چرا ویدئو برسیی رو نمی‌گذارید ☹️☹️

۲۲ اسفند ۱۴۰۲
MOHAMAD HOSEIN 2022

به نظر من از هر نظر پوکو x6 pro فقط ای کاش مثل X6 جک 3.5 میلی متری دا
شت

۲۲ اسفند ۱۴۰۲
ali.sh2004

برای یه ادم معمولی(که گیم براش مهم نیس) x6 شاید بهتر باشه هم ارزون تره و هم جک ۳.۵ میلیمتری داره و هم صفحه نمایشش روشنایی بهتری داره.


اما اگه بخواین گیمو در نظر بگیرین قطعا پرو

۲۲ اسفند ۱۴۰۲
    MOHAMAD HOSEIN 2022

    ببین تنها برتری X6 روشنایی هست و اگر بخواهیم مقایسه کنیم X6 pro چیپست به شدت قوی تری دارد حاشیه های کمتری داره
    شارژ دهی بهتری دارد و دوربین بهتر و اسپیکر با کیفیت تری داره و بروز تر هست و بروط رسانی های بیشتری رو دریافت میکنه و خوش دست تر هست

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۲