بهترین هندزفری بلوتوث؛ راهنمای خرید + معرفی بهترین مدل ها

نوع اتصال هندزفری ها به گوشی سیر تکاملی جالبی داشتن. از پورت های خاص گوشی های سامسونگ و سونی اریکسون تا توافق بر جک 3.5 میلیمتری. اما طبق معمول اپل که یه زمانی به معنای واقعی یه برند پیشرو و خلاق بود، با حذف جک 3.5 میلیمتری و معرفی ایرپادها دوباره زمین بازی رو عوض کرد و بعد اون بود که هندزفری های بی سیم تو بازار به محبوبیت رسیدن و روز به روز تکامل پیدا کردن و در حال حاضر با تنوع خیلی خوبی از هدفون های بلوتوثی در بازار روبرو هستیم. تنوعی که باعث میشه اکثر افراد برای خرید هندزفری بی سیم دچار سردرگمی بشن و بعد از کلی تحقیق و نرسیدن به جمع بندی برای بهترین هندزفری بلوتوثی، در نهایت به گفته های فروشنده اعتماد کنن یا زنگ بزنن به فردی تو فامیل و دوستان که خوره این داستان هاست و بگن:

“داداش! هندزفری بلوتوث خوب چی بخرم؟”

ما هم سعی کردیم تو راهنمای خرید بهترین هندزفری بلوتوثی در هر بازه قیمتی موبونیوز اول بگیم برای خرید هندزفری و هدفون بلوتوث باید به چه مولفه هایی به جز قیمت توجه کنید. بعد تو هر بازه قیمتی چند تا از بهترین هندزفری بی سیم های بازار رو معرفی می کنیم تا با توجه به سلیقه و اولویت هاتون، بهترین هندزفری بلوتوثی مورد پسندتون رو انتخاب کنید.

این که چرا برای هر بازه فقط یه هندزفری رو هم معرفی نکردیم، دلیل داره. هم این که رقابت بین مدل ها تو هر بازه قیمتی خیلی پایاپای و نزدیکه و هم شما باید با توجه به نوع طراحی و اولویت ها ببینید کدوم مدل بیشتر به کار میاد. شاید یکی کیفیت مکالمه براش اولویت داشته باشه یکی کیفیت تفکیک صدا یا عمر باتری یا فاکتورهای دیگه. پس اگه میخواین انتخاب بهتری داشته باشید توضیحات تمام مدل های معرفی شده در راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی برای بازه قیمتی مدنظرتون و حتی بازه بعدی رو بخونید، تا مدلی رو انتخاب کنید که از خریدش رضایت بیشتری داشته باشید.

برای خرید بهترین هندزفری بلوتوثی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگه میخواین بعد از خرید هندزفری پشیمون نشید، بهتره بدونید باید برای انتخاب بهترین هندزفری بی سیم به چه نکاتی توجه کنید و به جز برچسب قیمت چه مولفه هایی رو بین مدل های مختلف با هم مقایسه کنید. در ادامه سعی کردیم تو بخش های مختلف فاکتورهای موثر تو تصمیم گیری برای خرید هدفون و هندزفری بی سیم رو لیست کنیم.

راهنمای خرید بهترین هندزفری بلوتوثی در هر بازه قیمتی

 

نوع طراحی بدنه هندزفری

هدفون های وایرلس یکی از دغدغه های بزرگ بشر یعنی باز کردن گره های سیم هندزفری رو برطرف کردن. در گذشته حتی اگه با عزت و احترام سیم هندزفری رو جمع می کردی و میذاشتی توی کیف، وقتی دوباره سراغش میرفتی انواع و اقسام گره های ملوانی رو میتونستی روی سیم هندزفری ببینی و برای استفاده مجدد باید مهارت خوبی تو باز کردن گره ها کسب میکردی! از نظر طراحی بدنه هندزفری های بی سیم رو میشه تو سه تا دسته بندی قرار داد:

  1. هندزفری های بلوتوث تک گوش: این هندزفری های همونجوری که از اسمشون مشخصه فقط یه سری دارن پس برای گوش دادن موسیقی جواب نیستن و بیشتر مناسب مکالمه برای بیزینسمن ها هستن. تک و توک چند مدل هدفون بی سیم تک گوش تو بازار وجود داره ولی در کل دیگه خیلی رو بورس نیستن.
  2. هندزفری های بلوتوث گردنی: ترکیب سیم و اتصال بی سیم خروجیش میشه هندزفری های گردنی (یا دور گردنی). این هندزفری ها از طریق بلوتوث به گوشی متصل میشن ولی بین دو سری هندزفری از طریقه بدنه ارتباط برقراره.
  3. هندزفری بلوتوث دوتایی (TWS): هندزفری های کاملا بی سیم (True Wireless) که از دو تا سری مجزا و یه باکس شارژ تشکیل شدن و در حال حاضر محبوب ترین نوع هندزفری و هدفون های بی سیم به حساب میان.

بهترین هندزفری بلوتوثی از نظر کاربران مدل سوم است. اما در خصوص انتخاب نوع طراحی بدنه باید این نکته را هم بدانید که معمولا تو قیمت های اقتصادی، هندزفری های TWS کیفیت مکالمه و صدای خیلی خوبی ندارند. در این بازه قیمتی، هندزفری های گردنی عملکرد کلی بهتری دارند. در کاربردهای ورزشی هم هندزفری های بلوتوثی گردنی معمولا انتخاب اول افراد برای گوش دادن به موسیقی در حین پیاده روی یا دویدن هستند.

نکته دیگه که شاید برای خیلیا مهم نباشد و برای خیلی ها فاکتور اصلی انتخاب و خرید بهترین هندزفری بی سیم باشد، رنگ بندی و ظاهر هندزفری است. رنگ بندی اکثر هندزفری ها به مشکی و سفید محدود میشود، اما مدل هایی هم وجود دارند که رنگ بندی جذاب و طراحی خاصی دارند. برای نمونه، هندزفری های گیمینگ که با نور RGB، توجه موبایل گیمرها را میتوانند جلب کنند یا هندزفری های با رنگ های خاص که مناسب سلیقه خانم های سخت پسند هستند.

نوع طراحی سری هندزفری

بعد از این که مشخص کردید هندزفری بلوتوث گردنی می‌پسندید یا هندزفری TWS، باید سراغ طراحی و نوع گوشی های هندزفری برید. بهتره به نوع سری هندزفری ها و نحوه قرار گرفتن آنها در گوشتون توجه زیادی کنید چون تطابق نداشتن اندازه و نحوه قرار گرفتن هندزفری در گوش در استفاده طولانی مدت میتوانه بسیار آزار دهنده باشد.

مثلا گوشی های مثل ایرپادهای اپل و نمونه های مشابه روی گوشی قرار میگیرن و Earbuds های سامسونگ، ایرپاد پرو اپل و مدل های مشابه که با استفاده از سری لاستیکی قرار گرفته کاملا داخل گوش قرار میگیره. بعضی مدل ها هم با داشتن هوک که پشت گوش قرار میگیره حالت سومی رو درست میکنن که بیشتر مناسب ورزشه.

از لحاظ کیفیت تفاوتی بین این سری ها وجود نداره ولی هندزفری های دارای سری لاستیکی به دلیل اینکه کاملا داخل گوش قرار میگیرند، نویزگیر غیر فعال بهتری دارند ولی استفاده از این نوع هندزفری ممکنه برای همه مناسب نباشه. بهتره قبل از خرید تست کنید که با کدوم نوع طراحی سری هندزفری تو استفاده طولانی راحت تر هستید و نمیشه در راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی نسخه واحدی رو برای همه افراد در خصوص نوع طراحی گوشی هدفون پیچید. به خصوص اگه گوش خیلی کوچیک یا خیلی بزرگی دارید!

کیفیت پخش صدا

حالا که نوع هندزفری رو انتخاب کردید، میریم سراغ تقریبا مهم ترین فاکتور برای انتخاب بهترین هندزفری بلوتوثی، یعنی کیفیت پخش صدا. همون اول باید بدونیم تقریبا هیچ مدلی تو این زمینه کامل نیست و این شما هستید که باید ببینید چه انتظاری از کیفیت صدا دارید و بیس و بلندی براتون مهم تره یا مثلا تفکیک صدا. اگه خیلی گوش حساسی ندارید و فقط دنبال این هستید که تو مسیر یه صدایی تو گوشتون باشه که زمان بگذره خیلی نمیخواد مته به خشخاش بذارید و تقریبا همه هندزفری های بلوتوث نیاز شما رو برآورده میکنن.

اگه به صورت حرفه ای موسیقی گوش میدید و میخواین تفکیک سازها رو بتونید کامل تشخیص بدید، یه داستانه و اگه دنبال فاز گرفتن با بیس هستید یه داستان دیگه. اگه هم اهل گوش کردن پادکست باشید و با تاکسی، مترو و اتوبوس رفت و آمد می کنید بهتره سراغ مدل هایی برید که هم بلندی و کیفیت صدای خوبی دارن و هم نویز محیطی رو کاهش میدن.

کیفیت مکالمه

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین هندزفری بی سیم، کیفیت مکالمه است. اگه تماس‌های کوتاهی دارید و کیفیت مکالمه برایتان مهم نیست، نیازی نیست خیلی هزینه کنید. اما اگر تو دوران نامزدی هستید و اهل مکالمه های طولانی و احتمالا آواز خوندن پشت گوشی یا مکالمه های مهم کاری دارید یا تو میت های آنلاین شرکت میکنید، کیفیت میکروفون ها و فناوری های حذف نویز محیطی در هندزفری به بالا رفتن کیفیت صدا مکالمه خیلی کمک میکنه و باید دنبال مدل های میان رده و گران قیمت باشید.

باتری و شارژدهی

مهم ترین نقطه ضعف هندزفری های بلوتوث در مقایسه با هندزفری های سیمی، نیاز به باتری و داستان های شارژ کردن این هندزفری هاست و میزان شارژدهی هندزفری بلوتوثی میتونه یکی از فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی باشه. هندزفری های بلوتوثی دوتایی به لطف داشتن باکس همراه، میتونن شارژدهی در مجموع نسبتا بیشتری نسبت به هندزفری های بلوتوثی گردنی داشته باشند. اما استفاده از باتری های بزرگ تر در جعبه همراه باعث سنگین تر شدن وزن پکیج هندزفری میشه.

به همین دلیل شما باید در انتخاب بهترین هندزفری بلوتوثی باید بین شارژدهی بیشتر و وزن بیشتر هندزفری، یکی رو انتخاب کنید. البته اکثر هندزفری های معرفی شده شارژدهی قابل قبولی رو دارند و معمولا بین 10 تا 25 ساعت با توجه به ظرفیت باتری و نوع استفاده میتونن به شما شارژدهی کنند. سرعت شارژ هندزفری یا باکس شارژ هم فاکتور مهمی برای کسانیه که یادشون میره به صورت روتین هندزفریشون رو به شارژ بزنن. نحوه شارژ هم بعضی وقت ها میتونه آزار دهنده باشه به خصوص زمانی که کابل شارژ گوشیتون با کابل شارژ هندزفری متفاوت باشه.

امکانات لمسی و فناوری های استفاده شده

اکثر هندزفری های دوتایی به خاطر طراحی کوچیک و جمع و جور خودشون، دکمه فیزیکی برای توقف و یا کم و زیاد کردن صدا ندارند و به خاطر همین موضوع سازنده ها به سمت استفاده از دکمه های لمسی برای این نوع هندزفری ها رفتند. نمونه های ارزون تر فقط امکان توقف یا رد کردن آهنگ رو میده (با احتمال درست کار نکردن همیشگی پنل لمسی) ولی گزینه های گرون قیمت تر از امکانات بیشتری مثل فعال کردن دستیار صوتی، امکان تماس بدون استفاده از گوشی و یا کم و زیاد کردن صدا و فعال یا غیر فعال کردن نویز کنسلینگ برخوردارند. در بعضی مدل ها با استفاده از نرم افزار امکان شخصی سازی عملکردها هم وجود داره. عدم امکان کم و زیاد کردن صدا با استفاده از هندزفری هم میتونه خیلی رو مخ باشه چون باید گوشی رو از جیب یا کیفت در بیاری تا صدا رو کم یا زیاد کنی.

امکاناتی مثل نویز کنسلینگ یا ANC هم یکی از فناوری های بسیار جذاب استفاده شده در این نوع هندزفری هاست که اجازه میده کاملا صداهای مزاحم اطراف رو حذف کنید و از موسیقی یا پادکست خودتون بدون مزاحمت لذت ببرید. البته نوع کاربرد هندزفری در امکانات استفاده در اون هم تاثیر داره، مثلا هندزفری های گیمینگ تاخیر کمتری در دریافت صدا ها از طریق بلوتوث دارند یا بعضی مدل ها با استفاده از استاندارد هایی مثل AptX صدای با کیفیت تری در هنگام پخش موسیقی میدن. هندزفری های میان رده به بالا هم با استفاده از تکنولوژی های حذف صدای اطراف و استفاده از میکروفون های چندگانه، باعث داشتن مکالمه شفاف تر و واضح تری میشن.

برند و گارانتی هندزفری

شاید در خرید هندزفری های سیمی ارزان قیمت خرید محصولات های کپی یا برند غیر معروف منطقی باشه اما برای خرید هندزفری های بلوتوثی توصیه اکید میکنیم که درصد خوش شانسیتون رو با خرید هندزفری بلوتوث با برند متفرقه تست نکنید! کلا تو هر محصول لوازم جانبی موبایلی که باتری وجود داره بهتره سراغ خرید از برندهای معتبر بازار برید. خدا رو شکر طبق معمول تو بازه های اقتصادی خرید بهترین هندزفری بی سیم هم شاهد حضور زیر برندهای شیائومی هستیم و هر چی قیمت بالاتر میره برندهای معتبری مثل هواوی، بیسوس، انکر، سامسونگ و اپل هم وارد بازی میشن.

در خصوص گارانتی اما متاسفانه اکثر هندزفری های موجود در بازار بدون گارانتی و با مهلت تست عرضه میشن. عرضه کننده هایی که هندزفری رو با گارانتی بفروشن هم حدودا 10 تا 20 درصد حداقل روی قیمت هندزفری افزایش قیمت میدن تا ریسک خرابی رو جبران کنن و این انتخاب شماست که هندزفری رو با گارانتی بخرید یا بدون گارانتی.

حالا که فاکتورهایی که در هنگام خرید هندزفری باید بهشون توجه کنید رو توضیح دادیم، میتونید راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی موبونیوز برای انتخاب بهترین هندزفری بی سیم رو در ادامه مشاهده کنید. اگه هم با هنذزفری فعلی سر کم شدنش صداش به داستان خوردی و قصد خرید هندزفری جدید رو به این دلیل داری، قبل از خرید هندزفری بلوتوثی جدید، ویدئو حل مشکل کم شدن صدای هندزفری رو ببین که چند تا راهکار برای حل این مشکل گفتیم که شاید به کارت بیاد!

بهترین هندزفری بلوتوث تا 500 هزار تومان

با هزینه تا حدودا 500 هزار تومانی تقریبا گزینه های خیلی زیاد نمیشه با این قیمت دلار پیدا کرد و برای اینکه یه هندزفری بلوتوثی قابل اتکا و بدون مشکل داشته باشید یا باید در حدود 100 200 هزار تومان بیشتر هزینه کنید و یا اینکه سراغ هندزفری های دور گردنی فیک یا از برندهای غیر معروف برید که خیلی کیفیت خوبی ندارند ولی هنوز یکی دوتا گزینه در این بازه میشه و اگه فقط قصد موسیقی گوش دادن با کیفیت قابل قبول رو دارید و شنیده شدن صدای شما تو مکالمه توسط طرف مقابل براتون اهمیت خاصی نداره، گزینه های این بازه میتونن شما رو راضی نگه دارن.

در خصوص کیفیت صدا نباید انتظار وضوح و شفافیت رو تو خروجی صدا داشته باشید و بیشتر صدا در هندزفری های این بازه بلندی بیشتری داره تا یه کیفیت خیلی خوب. اگه اهل شنیدن پادکست تو اتوبوس و مترو هستید هم شاید بهتر باشه برید سراغ خرید هندزفری از بازه های دیگه تا مجبور نشید به خاطر شلوغی و نشنیدن صحبت های پادکست بزنید عقب!

در این بازه هندزفری های بلوتوثی دوتایی خوب و با کیفیت پیدا نمیشه و باید سراغ نمونه های فیک و ضعیف برید که اصلا توصیه نمیشن و بهتره توی این بازه بیشتر سراغ خرید هندزفری های بلوتوثی دورگردنی برید. هندزفری های تکی با اندازه بزرگ تر و نسبتا قدیمی هم در این بازه پیدا میشه ولی خیلی توصیه نمیکنیم چون کم کم داره دمده و از رده خارج میشه.

هندزفری بلوتوثی Lenovo HE05x

هندزفری دورگردنی Lenovo HE05x یکی از ارزونترین هندزفری های بلوتوثی بازاره که قیمتی کمتر از 200 هزار تومان داره و با داشتن کیفیت صدا و ساخت قابل قبول و در حد قیمت میتونه یه گزینه خیلی خوب برای خرید در این بازه باشه. بخش پشتی این هندزفری خاصیت سیلیکونی داره و به راحتی میتونید اون رو جمع کنید و داخل کیف با خودتون حملش کنید یا نحوه قرارگیری اون رو روی گردنتون رو تنظیم کنید.

به صورت Semi In Ear ساخته شده و سری های هندزفری با زاویه داخل گوش شما قرار میگیرن و به راحتی از جا در نمیان. گواهی IPX5 استفاده شده برای این هندزفری باعث میشه تا حدودی در مقابل نفوذ آب و تعریق مقاوم باشه. سری های هندزفری به صورت مگنتی ساخته شده تا در مواقعی که از هندزفری استفاده نمی کنید به خوبی دور گردن قرار بگیره.

هندزفری بلوتوثی Lenovo HE05x

امکان تنظیم صدا و قطع کردن موسیقی به وسیله سه دکمه فیزیکی قرار گرفته روی بدنه هندزفری Lenovo HE05 انجام میگیره. باتری 105 میلی آمپر ساعتی که در 2 ساعت شارژ میشه، حدود 8 ساعت شارژدهی داره ولی توجه داشته باشید که این عدد شارژدهی در صورت گوش دادن به موسیقی با ولوم متوسطه. ورژن بلوتوث نسخه بلوتوث 5 هم با اینکه خیلی جدید نیست اما اتصال پایدار و با مصرف انرژی مناسبی داره. در کل اگه دنبال ارزونترین هندزفری بلوتوثی بازار هستید که خیلی هم اذیتتون نکنه و انتظار خیلی بالایی هم از کیفیت صدا و مکالمه ندارید، هندزفری بلوتوث Lenovo HE05 میتونه گزینه خوبی براتون باشه.

 

بهترین هندزفری بی سیم تا 600 هزار تومان

با افزایش بودجه حدود 100 هزار تومان گزینه های بسیار بیشتری نسبت به بازه قبلی در اختیار دارید و میتونید سراغ هندزفری ها بلوتوثی دوتایی با کیفیت و با ارزش خرید بالای بازار برید و اگه خیلی امکانات خفن و کیفیت صدای بالا براتون اهمیت نداره، محصولات این بازه میتونن کار رو براتون در بیارن. البته اکثر گزینه های بازه قبلی با کمی افزایش قیمت به این بازه منتقل شدن و تنوع قابل قبولی در این بخش میشه پیدا کرد.

کیفیت صدای مناسب در کنار مکالمه قابل قبول، کیفیت ساخت مناسب، شارژدهی خوب و طراحی های متنوع و زیبا از ویژگی های اکثر گزینه های این بازه به حساب میاد اما بازم با محصولاتی اقتصادی و کار راه بنداز طرف هستیم و اگه دنبال کیفیت و امکانات بالاتر هستید بازم باید سر کیسه رو شل تر کنید!

هندزفری بلوتوثی QCY T13

هندزفری های برند QCY نسبت به رقبای دیگه کیفیت صدا و مکالمه به مراتب بهتری با توجه به قیمتشون دارند و با تجربه استفاده از محصولات این برند احتمالا گزینه های دیگه این بازه شما رو ناامید کنه. البته کیفیت ساخت معمولی تر این هندزفری ها نسبت به رقبا کمی این برتری و تفاوت رو متعادل تر میکنه. باکس مربعی شکل با طراحی جالب و جمع و جور در کنار هندزفری های با طراحی تو گوشی و خمیده و با ساقه های با اندازه مناسب باعث میشن سری ها به خوبی داخل گوش قرار بگیرن و اگه طرفدار این نوع طراحی باشید، هندزفری QCY T13 با قیمت حدودا 620 هزار تومانی با کمی ارفاق یکی از پرفروش ترین و بهترین هندزفری بلوتوثی های بازار به حساب میاد و میتونه نظر شما رو به خودش توی این بازه جلب کنه.

هندزفری بلوتوثی QCY T13

امکانات لمسی مختلف مثل دسترسی به دستیار صوتی و مدیریت پخش موسیقی به خوبی و با دقت انجام میگیره و از این بابت میتونه خیالتون راحت باشه. بلوتوث نسخه 5.1 اتصال پایدار و کم مصرفی داره و در صورت استفاده تکی از هندزفری ها به سرعت میتونید این دو هندزفری رو به هم دیگه ست کنید. کیفیت صدای این هندزفری بسیار بالا و خوبه. صدای خواننده و ساز های مختلف وضوح و دقت تقریبا خوبی داره و از هم تفکیک شده اس. صداهای با تن بالا و پایین هم کیفیت خوبی دارند و در کل با هر سلیقه ای صدای این هندزفری تا حدود زیادی شما رو راضی میکنه.

به لطف استفاده از 4 میکروفون و فناوری ENC (کاهش نویز محیطی) در هنگام مکالمه هم میتونید صدای شفافی داشته باشید و طرف مقابل صدای شما رو با نویز کمتری داشته باشه. البته هنوز برای مکالمه پشت موتور یا تو محیط های خیلی شلوغ، کیفیت مکالمه خیلی ایده آل نیست ولی کار رو در میاره. گوشی های هندزفری حدود 7.5 ساعت شارژ میدن که با استفاده از باکس با باتری 380 میلی آمپر ساعتی این عدد به 30 ساعت میرسه و باعث شده در کنار نکات مثبت دیگه این هندزفری رو به یه گزینه اقتصادی و بسیار با کیفیت تبدیل کنه. البته توجه کنید که این اعداد در شرایط گوش دادن به موسیقی با صدای متوسط به دست میاد.

 

هندزفری بلوتوثی Haylou X1 Neo

یه گزینه دیگه از برند هایلو که با طراحی شبیه به ایرپاد 2 اپل و کیفیت ساخت خوب و صدای با کیفیت و قیمت حدودی 550 هزار تومان یکی از بهترین هندزفری بی سیم های با کیفیت این بازه قیمتی به حساب میاد و امکانات و قابلیت های جدید و بسیار خوبی داره. طراحی شبیه به ایرپاد که به صورت کامل درون گوش قرار نمیگیره و فشاری به گوش وارد نمیکنه و با وزن حدودا 4 گرمی هر سری هندزفری میتونید ساعت ها بدون مشکل از این هندزفری استفاده کنید.

به لطف جدید بودن این هندزفری از بلوتوث نسخه 5.3 استفاده شده که هم باعث تاخیر کمتر در اتصال با گوشی و هم مصرف کمتر باتری میشه (در صورت پشتیبانی گوشی از این نسخه بلوتوث). باتری 310 میلی آمپر ساعتی باکس هم باعث میشه شارژدهی این محصول به حدود 30 ساعت برسه، که با هر بار خارج کردن گوشی ها از باکس حدود 5 ساعت شارژ میده.

هندزفری بلوتوثی Haylou X1 Neo

صدای هندزفری بلوتوث Haylou X1 Neo هم مثل باقی هندزفری های این بازه قیمتی با کیفیت و وضوح خوبی پخش میشه و تفکیک خوبی هم داره. کیفیت مکالمه هنوز تعریف زیادی نداره و نمیتونه شما رو کاملا راضی کنه. استفاده از حالت تاخیر کم باعث میشه این هندزفری برای بازی و تماشای ویدیو با دیلی کم مناسب باشه اما بازم خیلی تفاوت زیادی ایجاد نمیکنه. این مود از طریق فشار 3 ثانیه ای با پنل لمسی گوشی راست فعال میشه.

 

هندزفری بلوتوثی Haylou GT1 2022

هندزفری GT1 از برند هایلو جزو اولین محصولات این شرکت به حساب میاد که با عرضه موفقش تونست فروش خوبی رو تجربه کنه. حالا نسخه جدید این هندزفری محبوب و با کیفیت با نام GT1 2022 عرضه شده که تغییرات ظاهری زیاد و جالبی در کنار اضافه شدن امکانات به روز رو با قیمت مناسب حدودی 600 هزار تومان در اختیار شما میذاره. طراحی گوشی های این هندزفری شبیه به Earbuds سامسونگ ساخته شده و به صورت گرده و در قسمت بالایی هم قسمت پلاستیکی قرار گرفته تا سری ها به صورت بهتری در گوش قرار بگیره و به راحتی خارج نشه.

وزن 4 گرمی هر گوش هندزفری هم باعث میشه در استفاده طولانی مدت گوشتون اذیت نشه. استفاده از تکنولوژی های حذف نویز محیطی هم باعث میشه تا حدودی صداهای محیطی کمتری در موقع مکالمه داشته باشید.

هندزفری بلوتوثی Haylou GT1 2022

با 3 بار ضربه به گوشی سمت راست حالت تاخیر کم فعال میشه که باعث مصرف بیشتر باتری میشه اما تاخیر کمتری در انتقال صدا موقع بازی یا تماشای ویدیو میتونید داشته باشید. درایور های 7.2 میلیمتری با توجه به اندازه کوچک هندزفری باعث میشه کیفیت صدا و بیس مناسبی موقع پخش موسیقی بشنوید. استفاده از بلوتوث نسخه 5.2 هم باعث میشه کیفیت اتصال بهتر و پایدارتر باشه.

هر کدوم از هندزفری ها رو هم میتونید به صورت جداگانه استفاده کنید و محدودیتی در این زمینه وجود نداره. هندزفری بلوتوثی هایلو GT1 2022 در حدود 5 ساعت شارژدهی میکنه که با کمک باکس شارژ با باتری 310 میلی آمپر ساعتی این عدد به حدود 20 ساعت میرسه. البته توجه کنید این عدد در هنگام پخش موسیقی با صدای متوسط به دست میاد.

 

هندزفری بلوتوثی QCY T1c

اگه دنبال یه هندزفری بلوتوثی دوتایی با طراحی گرد و بدون ساقه های مزاحم هستید که به راحتی توی گوش قرار بگیره و ظاهری شبیه به گلکسی بادز های سامسونگ داشته باشه، هندزفری بلوتوثی QCY T1c با قیمت حدودی 520 هزار تومان با اینکه مقداری قدیمی شده اما یک گذینه کاربردی در لیست بهترین هندزفری بی سیم این بازه قیمتی به حساب میاد. بدنه از پلاستیک مستحکم ساخته شده و هر گوشی با داشتن وزن حدود 4.8 گرمی موقع استفاده فشار زیادی به گوش شما وارد نمیکنن. گوشی ها به صورت In-Ear طراحی شدن و با یه بخش سیلیکونی به خوبی داخل گوش قرار میگیرند.

کیس شارژ حدود 40 گرم وزن داره و با داشتن ابعاد کوچیک و جمع و جور میتونید خیلی راحت با خودتون حملش کنید. از درب هم خبری نیست و هر موقع خواستید از هندزفری ها استفاده کنید خیلی راحت میتونید گوشی ها رو از داخل باکس خارج کنید. البته نگران افتادن سری ها نباشید، چون به وسیله مگنت ها قوی سر جای خودشون محکم قرار گرفتند.

هندزفری بلوتوثی QCY T1c

برای کیس یک باتری 380 میلی آمپر ساعتی استفاده شده و روی هر یکی از هندزفری ها یک باتری 43 میلی آمپر ساعتی قرار دارد. این کیس از طریق یک پورت میکرو USB شارژ میشه که مقداری قدیمی شده اما میتونه توی حدودی 2 ساعت کیس رو کاملا شارژ کنه. گوشی ها میتونن حدود 4 ساعت شارژدهی کنن که با کمک باکس این عدد به حدود 16 ساعت میرسه که به نسبت هندزفری های جدیدتر بازار خیلی عدد بالایی نیست.

به وسیله بلوتوث نسخه 5 به گوشی متصل میشه و با داشتن درایورهای 6 میلی متری میتونه صدایی با کیفیت و بلندی قابل قبولی تولید کنه اما انتظار کیفیت و بلندی خیلی زیادی رو نباید داشته باشید. روی هر سری یک میکروفون قرار گرفته که کیفیت مناسبی داره اما به دلیل فاصله زیاد از دهان در محیط های نسبتا شلوغ نمیتونه صدا رو به خوبی به طرف مقابل شما منتقل کنه.

 

بهترین هندزفری بلوتوثی تا 800 هزار تومان

در این بازه قیمتی با تغییر قیمت محصولات قبلی، تنوع بالایی از محصولات دیده میشه و تقریبا برای هر سلیقه ای یه محصول در این بازه پیدا میشه و میتونید انتخاب های خوبی و با ارزش خرید بالایی رو در اینجا پیدا میکنید. در کیفیت ساخت و پخش موسیقی و کیفیت مکالمه هم بهبود های خیلی زیادی نسبت به بازه قبلی رو شاهد نیستیم و هنوز کیفیت مکالمه خیلی مناسب نیست. پس اگه کیفیت صداتون توی مکالمه و میت های آنلاین خیلی براتون مهمه باید سراغ بازه های بعدی برید. از لحاظ تنوع ظاهری هم با هر سلیقه ای میتونید گزینه مورد نظرتون رو در این بازه پیدا کنید.

 

هندزفری بلوتوثی QCY T13 ANC

برند QCY با توجه به موفقیت و محبوبیت هندزفری اقتصادی T13 مجددا این محصول رو با اضافه کردن قابلیت ANC عرضه کرده تا هندزفری QCY T13 ANC با قیمت حدودی 720 هزار تومان به یکی از بهترین گزینه های اقتصادی توی بازار تبدیل بشه که کیفیت صدای مناسب رو با تکنولوژی های به روز به شما میده. البته کیفیت ساخت خود بدنه و سری های هنوز معمولیه و از جنس پلاستیک مستحکم ساخته شده.

هندزفری ها با یه زاویه مناسب به صورت In Ear ساخته شدن تا به خوبی توی گوش قرار بگیرن و با حرکت و فعالیت از گوش شما خارج نشن. گواهی IPX5 هم توی ساخت محصول استفاده شده که باعث میشه موقع فعالیت ورزشی و تعریق صدمه ای به هندزفری وارد نشه. از درایورهای 7.2 میلیمتری برای هندزفری استفاده شده تا صدای مناسبی رو به گوش شما برسونه. 4 تا میکروفون استفاده شده به خوبی صداهای محیطی رو شناسایی و حذف میکنن تا موقع مکالمه کیفیت بهتری رو داشته باشید، البته هنوز مقداری جای کار داره.

هندزفری بلوتوثی QCY T13 ANC
قابلیت ANC هم میتونه به صورت خودکار صداهای محیطی مزاحم رو شناسایی و حذف کنه و هم با حالت Transparency به شما اجازه بده در صورت نیاز صداهای بیرون رو داشته باشید و با توجه به نیازتون و محیطی که توش هستید از این قابلیت استفاده کنید. بلوتوث نسخه 5.1 اتصال پایدار و کم مصرفی داره و در صورت استفاده تکی از هندزفری ها به سرعت میتونید این دو هندزفری رو به هم دیگه ست کنید.

امکانات لمسی مختلف مثل دسترسی به دستیار صوتی و مدیریت پخش موسیقی و کنترل مکالمه برای هندزفری در نظر گرفته شده تا بدون نیاز به خارج کردن گوشی از جیبتون روی بخش های مختلف مدیریت داشته باشید. هندزفری QCY T13 ANC حدود 7 ساعت با هر بار استفاده به شما شارژ میدن که با استفاده از باکس با باتری 380 میلی آمپر ساعتی این عدد به حدود 30 ساعت میرسه ولی با روشن کردن حالت ANC این اعداد به 5 و 25 ساعت کاهش پیدا میکنه. البته توجه کنید که این اعداد در شرایط گوش دادن به موسیقی با صدای متوسط به دست میاد.

 

هندزفری بلوتوثی Anker Soundcore R50i

اگه دنبال یه هندزفری بلوتوثی با کیفیت صدای مناسب، خوش ساخت از یه برند معتبر می گردید و نمیخواید خیلی هم هزینه زیادی پرداخت کنید، هندزفری بلوتوثی Anker Soundcore R50i با قیمت حدودی 800 هزار تومان بهترین هندزفری بلوتوثی در این بازه قیمتی به حساب میاد و میتونه کاملا نیاز شما به یه هندزفری بلوتوثی دوتایی با کیفیت رو برطرف کنه. بدنه از پلاستیک مقاوم با کیفیت و نسبتا براقی ساخته شده که وزن زیادی هم نداره.

هندزفری ها به صورت In-Ear ساخته شده که کاملا داخل گوش قرار میگیرن و به راحتی هم از گوش خارج نمیشن. گواهی IPX5 توی ساخت این هندزفری استفاده شده که باعث میشه تا حد زیادی در مقابل نفوذ مایعات مقاوم باشه. یه بند هم در کنار کیس قرار گرفته تا بتونید به راحتی این محصول رو به کیف یا کوله پشتی خودتون متصل کنید و با خودتون حمل کنید. درایورهای 10 میلی متری صدا رو با کیفیت خوب و مناسبی پخش میکنن و بلندی صدا هم با توجه به قیمت بسیار خوبه.

البته با استفاده از برنامه Soundcore خود انکر میتونید تنظیمات پخش صدا رو تا حدودی شخصی سازی کنید. قابلیت Bass Up هم باعث میشه موقعی که میخواید به موسیقی ها بیس دار گوش بدید، پخش صداهای با بیس بالاتر و بهتری انجام بگیره.

هندزفری بلوتوثی Anker Soundcore R50i

میکروفون های استفاده شده میتونن تا حد زیادی صداهای مزاحم و اضافه رو حذف کنن تا موقع مکالمه صدای بهتری داشته باشید اما هنوز کیفیت مکالمه عالی و مناسب جاهای خیلی شلوغ نیست. به وسیله بلوتوث نسخه 5.3 به دستگاه های مختلف متصل میشه و اگه گوشی شما از این نسخه پشتیبانی کنه میتونید اتصالی پایدار و با مصرف انرژی پایینی رو داشته باشید. عملکرد شارژدهی بسیار خوبی هم داره و با یک بار شارژ میتونه تا 10 ساعت موسیقی پخش کنه که این عدد به کمک باکس شارژ به حدود 30 ساعت میرسه. قابلیت شارژ سریع هم برای این محصول در نظر گرفته شده که با 10 دقیقه شارژ میتونه تا حدود 2 ساعت شما رو همراهی کنه.

 

هندزفری بلوتوث گردنی Anker Soundcore Life U2i

هندزفری های دور گردنی علاوه بر داشتن کیفیت صدا و مکالمه خوب به خاطر داشتن باتری نسبتا بزرگ میتونن مدت زمان نسبتا طولانی و مداوم شارژدهی کنن و مثل هندزفری های بلوتوثی دو گوش بعد از چند ساعت استفاده نیاز به شارژ مجدد ندارند، برند خوشنام انکر هم با استفاده از تخصص طولانی خودش در زمینه محصولات صوتی هندزفری گردنی Life U2i رو با قیمت مناسب و کیفیت خوب عرضه کرده و اگه دنبال یه هندزفری گردنی با کیفیت میگردید، این هندزفری بلوتوثی با قیمت حدودی 800 هزار تومان میتونه یه گزینه با کیفیت و خوش قیمت باشه.

سری هندزفری ها به صورت توگوشی و با سری سیلیکونی با اندازه های مختلف ساخته شده و با توجه به اندازه گوشتون میتونه اون رو تغییر بدید و استفاده کنید. بدنه از ترکیب پلاستیک و سیلیکون در قسمت پشتی ساخته شده تا به راحتی جمع بشه و بتونید راحت تر با خودتون حملش کنید. دکمه های فیزیکی برای کنترل و پخش صدا روی لبه راست هندزفری قرار گرفتن. موقع ورزش کردن با این هندزفری هم خیالتون راحت باشه چون گواهی IPX5 در مقابل نفوذ عرق و پاشیدن آب روی هندزفری کاملا مقاومه.

هندزفری بلوتوث گردنی Anker Soundcore Life U2i

درایورهای 10 میلیمتری صدا رسا و با کیفیت خیلی خوبی پخش میکنن ولی اگه دوست دارید صدایی که میشنوین بیس خیلی بالایی داشته باشه، با روشن کردن حالت BassUp شدت بیس پخش شده تا 70 درصد افزایش پیدا میکنه و میتونید از شدت و کیفیت بیس پخش شده لذت ببرید. با کمک تکنولوژی های حذف صدای مزاحم موقع مکالمه صدای با شفافیت بیشتر خوبی میتونید داشته باشید، ولی هنوز نباید انتظار یه مکالمه شفاف و بدون صداهای اضافه رو داشته باشید.

باتری 500 میلی آمپر ساعتی در حالت صدای متوسط تا 24 ساعت میتونه شما رو همراهی کنه و دیگه نیازی نیست بعد از 2 تا 3 ساعت مجدد هندزفری رو شارژ کنید و اگه قصد فعالیت ورزشی طولانی رو داشته باشید میتونه به خوبی شما رو همراهی کنه. شارژ مجدد هندزفری هم حدود 2 ساعت زمان میبره.

 

هندزفری بلوتوثی QCY T16

هندزفری QCY T16 با قیمت حدودی 770 هزار تومان گزینه پیشنهادی دیگه این بازه برای افرادی که دنبال یه هندزفری با طراحی گرد و کوچک و با کیفیت صدا و مکالمه خوب میگردن توصیه میشه. در نگاه اول طراحی شبیه به تخم مرغ این محصول که در قسمت پایینی با استفاده از بخش سیلیکونی در گوش قرار میگیره میتونه نظر شما رو به خودش جلب کنه. این هندزفری کاملا در گوش قرار میگیره و وزن کم هم باعث میشه در استفاده طولانی مدت شما رو اذیت نکنه. رعایت گواهی IPX5 باعث میشه این هندزفری در مقابل نفوذ ذرات آب و عرق مقاوم باشه. استفاده از 4 میکروفون باعث شده با اینکه فاصله میکروفون ها تا دهان زیاده اما کیفیت مکالمه قابل قبول باشه اما خوب t13 تو مکالمه بهتره.

QCY T16

 

پشتیبانی از قابلیت AptX به صورت نرم افزاری باعث افزایش شفافیت موسیقی میشه و باعث میشه صدای شفاف و با وضوح مناسبی هنگام پخش موسیقی بشنوید. نسخه بلوتوث 5.2 هم باعث میشه اتصال (در صورت پشتیبانی گوشی) پایدار تر و با مصرف انرژی کمتری انجام بگیره. امکانات و قابلیت های لمسی هم خوبه و با استفاده از قسمت لمسی هندزفری میتونید به خوبی موسیقی رو مدیریت کنید و از قابلیت های دستیار صوتی بدون نیاز به خارج کردن گوشی از جیبتون دسترسی داشته باشید. شارژدهی این هندزفری حدودا 5 ساعته که به کمک باکس با باتری 380 میلی آمپر ساعتی به حدود 22 ساعت میرسه. البته این مقدار بازدهی در شرایط استفاده از صدای متوسط به دست میاد.

 

هندزفری بلوتوثی شیائومی Redmi Buds 4 Lite

هندزفری ردمی بادز 4 لایت یه هندزفری جدید از شیائومی با طراحی شبیه به ایرپادز 3 اپله که قیمت حدودی 720 هزار تومانی داره و یه طراحی جذاب و خوب رو با امکانات به روز و قیمت مناسب در اختیار شما میزاره. طراحی به صورت Semi In-ear ساخته شده و هر گوشی وزن حدودی 3.9 گرمی داره و موقع استفاده خیلی فشار زیادی به گوش شما وارد نمیکنه.

از گواهی IP54 هم توی ساخت هندزفری استفاده شده و تا حدودی این محصول رو ضد پاشیدن قطرات آب میکنه. درایورهای 12 میلیمتری استفاده شده کیفیت صدای مناسب و نسبتا بلندی رو به گوش شما میرسونه. روی هر هندزفری سه میکروفون استفاده شده که باعث میشه کیفیت صدا موقع مکالمه مناسب باشه و بتونید با نویز کمتری با طرف مقابلتون صحبت بکنید.

هندزفری بلوتوثی شیائومی Redmi Buds 4 Lite

از بلوتوث نسخه 5.3 برای اتصال به گوشی استفاده شده و اگر گوشی شما از این نسخه پشتیبانی بکنه اتصال پایدارتر و با تاخیر کمتری (در حدود 59 میلی ثانیه به گفته شیائومی) خواهید داشت. حدود 5 ساعت با هر بار شارژ به شما شارژدهی میکنه که با کمک باکس شارژ این عدد به حدود 20 ساعت میرسه.

 

هندزفری بلوتوثی QCY T13x

هندزفری QCY T13x یکی از جدیدترین هندزفری های QCY توی بازار و یه به روزرسانی از هندزفری محبوب و پرفروش T13 با قیمت حدودی 650 هزار تومان به حساب میاد که از لحاظ ظاهری یه مقداری تغییر پیدا کرده اما بیشترین تغییرات توی چیپست به کار رفته و مصرف باتری دیده میشه که بهینه تر شده تا این هندزفری تبدیل به یکی از به بهترین هندزفری بلوتوثی های اقتصادی بازار بشه.

طراحی به صورت In Ear و خمیده ساخته شده که با سری های سیلیکونی در گوش قرار میگیره و ساقه ها برخلاف نسخه عادی به صورت کشیده و صاف طراحی شدند. رنگبندی هم تنوع مناسبی پیدا کرده و علاوه بر رنگ مشکی و سفید سراغ رنگ جالب و جدید بنفش هم میتونید برید. از 4 میکروفون برای این هندزفری استفاده شده که در کنار قابلیت ENC میتونه تا حدودی صداهای اضافی محیط رو حذف کنه تا موقع مکالمه کیفیت صدای بهتری داشته باشید، البته هنوز برای مکالمه عالی نیست.

هندزفری بلوتوثی QCY T13x

از درایور با قطر 7.2 میلیمتری برای این هندزفری استفاده شده که میتونه صدا رو با بلندی مناسب و کیفیت خوبی به گوش شما برسونه. از طریق بلوتوث به روز نسخه 5.3 به گوشی متصل میشه و اگه برنامه QCY App رو نصب کنید میتونید خیلی سریع و راحت از طریق یه پاپ آپ به این هندزفری وصل بشید. میتونید از بین حالت های اکولایزر موجود انتخاب کنید و یا صدا رو بسته به سلیقه خودتون شخصی سازی کنید.

اگه گوشی شما از بلوتوث نسخه 5.3 پشتیبانی کنه، میتونید یه اتصال سریع و با تاخیر کم (در حدود 0.068 میلی ثانیه) رو داشته باشید. پنل های لمسی قرار گرفته روی این هندزفری امکان پخش و توقف موسیقی، رفتن به آهنگ قبلی یا بعدی و فعال کردن دستیار صوتی رو بدون نیاز به خارج کردن گوشی از جیب میده. یه حالت Sleep Mode هم داره که این پنل ها رو غیر فعال میکنه و میتونید بدون نگرانی از تماس های اشتباهی به پادکست و یا موسیقی خودتون گوش بدید.

باتری 350 میلی آمپری کیس شارژ و 40 میلی آمپر ساعتی هندزفری ها حدود 4 تا 8 ساعت برای مکالمه و موسیقی به شما شارژ میده که با کمک باکس شارژ این عدد به حدود 30 ساعت میرسه. قابلیت شارژ سریع هم به این نسخه اضافه شده و میتونید با حدود 10 دقیقه شارژ حدود یک ساعت از هندزفری استفاده کنید.

 

بهترین هندزفری بلوتوثی تا 1 میلیون تومان

در لیست راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی این بازه قیمتی، علاوه بر محصولات برند های QCY و هایلو، محصولات برندهای معروف تری مثل شیائومی، هواوی و انکر هم به چشم میخوره. به خاطر همین موضوع، کیفیت ساخت و متریال استفاده شده بهتر شده و میشه گفت وارد بازه هندزفری های بلوتوثی میان رده میشیم. کیفیت صدا و مکالمه خیلی بهبود زیادی نکرده ولی تغییرات تا حدود زیادی حس میشه و کیفیت و تفکیک صدا مناسبه. هنوز کیفیت مکالمه جای کار داره اما نسبت به بازه های قبلی پیشرفت ملموسی کرده و میتونید مکالمه بهتری داشته باشید. تنوع محصولات در این بازه زیاده و از لحاظ ظاهری برای هر سلیقه یه گزینه مناسب پیدا میشه.

 

هندزفری بلوتوثی Anker Soundcore R100

برند انکر که یکی از برترین تولید کنندگان لوازم جانبی موبایل در سطح دنیا به حساب میاد و اکثرا محصولات لوکس و با قیمت بالا تولید میکنه، اما در سبد محصولات خودش نمونه های اقتصادی تر هم تا حدودی دیده میشه که در کنار کیفیت ساخت در حد این برند، قیمت مناسبی هم دارند. هندزفری انکر R100 با قیمت حدودی 920 هزار تومان، بهترین هندزفری بلوتوثی ارزان قیمت ولی با کیفیت این بازه قیمتی به حساب میاد.

طراحی هندزفری های به صورت توگوشی و خمیده با سری سیلیکونی ساخته شده که به خوبی داخل گوش قرار میگیره. ساقه های کوتاه هندزفری هم به خارج کردن راحت تر از گوش و قرار گرفتن مناسب در گوش کمک میکنه. قرار گرفتن خوب در داخل گوش و گواهی IPX5 که نشان دهنده مقاومت مناسب در مقابل پاشیدن ذرات آب و عرقه، باعث میشه این هندزفری برای فعالیت های ورزشی هم مناسب باشه.

هندزفری بلوتوثی Anker Soundcore R100

استفاده از درایورهای 10 میلیمتری و قابلیت Bass UP باعث میشه کیفیت و بلندی صدا بسیار خوب باشه مخصوصا در صدای های بالا و بیس پخش شده هم بلندی و قدرت مناسبی داشته باشه. استفاده از دو میکروفون برای این محصول و سیستم کاهش حذف نویز باعث میشه کیفیت مکالمه نسبتا خوب باشه اما هنوز مشکلاتی در مکالمه وجود داره و صدای خیلی واضحی در محیط های شلوغ ارسال نمیشه.

هندزفری ها حدود 6 ساعت شارژدهی میکنن که با استفاده از کیس با باتری 500 میلی آمپر ساعتی شارژدهی این محصول به حدود 25 ساعت میرسه. در مواقع ضروری هم با 10 دقیقه شارژ میتونید 1 ساعت از هندزفری استفاده کنید. به دلیل نداشتن حالت تاخیر در بازی ها هم خیلی مناسب نیست و نمیتونید تجربه خوبی موقع بازی با این هندزفری داشته باشید.

 

هندزفری بلوتوثی Anker Soundcore A20i

همه افراد با هندزفری های مشابه ایرپادهای اپل حال نمیکنن و دوست دارند یه هندزفری خیلی کوچیک و جمع و جور و مشابه گلکسی بادزها تهیه کنن. اگه دنبال یه همچنین محصولی از یه برند با کیفیت صدای خوب، خوش ساخت و خوش قیمت میگردید، هندزفری بلوتوثی Anker Soundcore A20i با قیمت حدودی 960 هزار تومانی میتونه یه گزینه مناسب برای شما باشه. با داشتن گارانتی 18 ماهه هم خیالتون میتونه بابت طول عمر محصول راحت باشه.

سری های این هندزفری با یه طراحی گرد و صیقل خورده در بیرون به خوبی داخل گوش شما قرار میگیرند و میتوند به راحتی موقع فعالیت های ورزشی بدون نگرانی از بابت افتادن این هندزفری ها ازشون استفاده کنید. کیس محصول هم یه طراحی مینیمال و کوچیک داره که از پلاستیک ساخته شده و کیفیت ساخت بدی نداره. با داشتن یه بند همراه میتونید خیلی راحت این محصول رو به کیف یا کوله پشتی خودتون متصل کنید.

درایورهای 6 میلیمتری کیفیت صدا و تفکیک خیلی خفنی ندارند اما میتونن یه صدای با بلندی مناسب و تفکیک قابل قبول با توجه به قیمت به شما بدن. کیفیت مکالمه برای جاهای خلوت مناسبه اما توی جاهای خیلی شلوغ نباید انتظار زیادی از این محصول داشته باشید.

هندزفری بلوتوثی Anker Soundcore A20i

به وسیله برنامه Soundcore app میتونید تنظیمات بخش کنترل لمسی رو و تنظیمات اکولایزر رو شخصی سازی کنید. به وسیله بلوتوث نسخه 5.3 به گوشی شما متصل میشه و اگه گوشیتون از این نسخه پشتیبانی کنه میتونه اتصالی سریع و با مصرف انرژی پایینی رو داشته باشید. از لحاظ شارژدهی هم خیال شما رو راحت میکنه، هندزفری ها با هر بار شارژ حدود 9 ساعت شارژدهی میکنن که این عدد به کمک باکس شارژ به حدود 28 ساعت میرسه. قابلیت فست شارژ هم داره و با 10 دقیقه شارژ میتونه حدود 2 ساعت براتون کار کنه.

 

هندزفری بلوتوثی HONOR CHOICE X3 Lite

برند آنر علاوه بر تولید گوشی های با کیفیت، دستی بر بازار لوازم جانبی هم داره و انواع محصولاتی مثل ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوثی رو هم میتونیم از این شرکت ببینیم. هندزفری بلوتوثی Honor Choice X3 Lite با قیمت حدودی 830 هزار تومان یه پیشنهاد با قیمت مناسب و کیفیت ساخت خوب از این کمپانی خوش نامه و برای افرادی که از گوشی های آنر هم استفاده میکنند، میتونه بهترین هندزفری بلوتوثی باشه.

از طراحی In-Ear و خمیده با سری سیلیکونی و خیلی ساده برای این محصول استفاده شده که به خوبی در گوش قرار میگیره و ساقه های متوسط این هندزفری از تکون خوردن سری ها در حین حرکت تا حدودی جلوگیری میکنه. وزن کم 4.4 گرمی هندزفری ها هم استفاده طولانی مدت رو تا حدودی راحت میکنه. رعایت استاندارد IPX4 باعث میشه این هندزفری در مقابل نفوذ مایعات هم تا حدودی مقاوم باشه.

هندزفری بلوتوثی HONOR CHOICE X3 Lite

درایور های 10 میلیمتری کیفیت صدا و تفکیک خوبی داره و میشه به خوبی صداهای بالا و متوسط رو تشخیص داد. استفاده از سیستم حذف نویز هوشمند به همراه دو میکروفون باعث میشه در هنگام مکالمه کیفیت صدای بسیار واضح و خوب باشه. با استفاده از هندزفری ها میتونید 6 ساعت موسیقی گوش بدید یا 4 ساعت مکالمه کنید و با استفاده از باکس با باتری 500 میلی آمپر ساعتی این عدد تا 28 ساعت افزایش پیدا میکنه. اتصال این هندزفری به گوشی از طریق بلوتوث نسخه 5.3 انجام میگیره و اگه گوشی هم از این نسخه پشتیبانی کنه، اتصال بسیار پایدار تر، با مصرف انرژی کمتر و با تاخیر پایین تری هم میتونید داشته باشید.

 

بهترین هندزفری بی سیم تا 1.2 میلیون تومان

به خاطر افزایش قیمت ها تو این بازه بیشتر هندزفری های با کیفیت تر شدن، چه از لحاظ کیفیت ساخت و چه از لحاظ کیفیت صدا و مکالمه و تکنولوژی خیلی جدیدی توی گزینه های این بازه دیده نمیشه. البته یه سری امکانات در خصوص تنظیم بهتر بیس و بلندی صدا اضافه شده ولی خیلی گسترده و جامع نیست. در بقیه موارد تقریبا با بازه قبلی تفاوت خیلی زیادی ندارند و فقط تا حدودی کیفیت ساخت بهتری رو میتونیم ببینیم.

تنوع محصولات در این بازه مقداری کاهش پیدا کرده و بهتره از محصولاتی که در راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی بازه قیمتی قبل معرفی شد، محصولات مورد نظرتون رو انتخاب کنید. از لحاظ شارژدهی و امکانات لمسی و قابلیت های ارتباطی هم خیلی پیشرفت زیادی رو نمیبینم.

 

هندزفری بلوتوثی Haylou W1

هندزفری های برند هایلو به خاطر کیفیت ساخت مناسب و صدای بسیار شفاف و با کیفیت در کنار قیمت اقتصادی خوب معروف و شناخته شده هستند. هندزفری هایلو W1 یکی از بهترین هندزفری بی سیم های این شرکت به حساب میاد که در کنار کیفیت ساخت و صدای خوب از قابلیت های و امکانات متنوعی برای بهتر شدن کیفیت پخش صدا و مکالمه مثل AptX، CVC و AAC استفاده میکنه.

البته به خاطر افزایش قیمت ها و همچنین کاهش موجودی این هندزفری، قیمت اون کمی به نسبت بالاست ولی هنوز با توجه به قیمت 1.2 میلیون تومانی میشه به خریدش فکر کرد و در کنار گزینه های دیگه زیر نظر داشت. هندزفری به صورت in Ear با سری سیلیکونی ساخته شده و موقع استفاده خیلی به گوش شما فشار وارد نمیکنه ولی خیلی راحت هم از گوش خارج نمیشه.

بدنه خود هندزفری و باکس از پلاستیک براقی ساخته شده ولی خیلی حس ارزون بودن منتقل نمیکنه. به خاطر استفاده از گواهی IPX4 موقع ورزش میتونید با خیال راحت تر از این هندزفری استفاده کنید و نگران خراب شدن اون در اثر تعرق خودتون نباشید. اگه از گوشی شیائومی استفاده میکنید، موقع اتصال به گوشی یه Pop-Up نمایش داده میشه که مقدار شارژ باقی مانده هندزفری و کیس رو به شما نمایش میده.

هندزفری بلوتوثی Haylou W1

درایورها با قطر 7 میلیمتری کیفیت صدای مناسب و بلندی دارند. قابلیت AptX و Knowls استفاده شده تا کیفیت صدا افزایش پیدا کنه و صدای زنده تر و با شفافیت بیشتری به گوش شما برسه. البته گوشی شما باید از قابلیت AptX پشتیبانی کنه تا این قابلیت فعال بشه. استفاده از دو میکرفون برای هندزفری و قابلیت CVC نسخه 8 باعث میشه کیفیت صدای مکالمه با اینکه از دهان دوره مناسب باشه و صدای به نسبت شفاف و خوبی به طرف مقابل شما برسه، البته این قابلیت ها به کیفیت فناوری حذف نویز فعال عمل نمیکنن ولی عملکرد مناسبی دارند.

با هندزفری ها میتونید حدود 6 ساعت به موسیقی گوش بدید و یا 5 ساعت مکالمه کنید و این عدد با کمک باکس محصول که یه باتری 310 میلی آمپر ساعتی برای اون استفاده شده به حدود 20 ساعت میرسه. البته شدت صدای پخش شده توی مقدار شارژدهی نهایی تاثیر گذاره. نسخه بلوتوث 5.2 استفاده شده در هندزفری هایلو W1 باعث میشه اتصال پایدار و با مصرف انرژی نسبتا کمی داشته باشید البته در صورتی که گوشی شما از این نسخه پشتیبانی کنه.

 

هندزفری بلوتوثی QCY HT05

هندزفری QCY HT05 یکی از گرونترین هندزفری های بلوتوثی برند QCY با قیمت 1.2 میلیون تومانه، اما یه پکیج کامل از امکانات به روز رو در اختیار شما میزاره و با توجه به قیمت کیفیت صدای خوب، مکالمه مناسب و با نویز کم و قابلیت ANC داره که باعث میشه در لیست بهترین هندزفری بی سیم قرار بگیره و بین هم رده های دیگه خودش ارزش خرید بالایی داشته باشه.

طراحی هندزفری به صورت In Ear و خمیده ساخته شده که با یه سری سیلیکونی کاملا داخل گوش محکم و چفت میشه. ساقه های کوتاه و صافی داره که پنل های لمسی برای کنترل موسیقی و فعال و غیرفعال کردن حالت ANC در بالای این بخش قرار دارند. باکس به صورت مربعی ساخته شده که به صورت کشویی از بالا باز میشه و یه مقداری ممکنه کیفیت معمولی کیس و درب ضعیف استفاده شده، توی ذوق شما بزنه.

گواهی IPX5 به کار رفته توی ساخت بدنه باعث مقاومت نسبی محصول در مقابل نفوذ مایعات میشه. 6 میکروفون (سه میکروفون روی هر هندزفری) برای این محصول استفاده شده که با قابلیت ENC استفاده شده میتونه کیفیت صدای خوبی موقع مکالمه و تماس به شما بده و به نسبت قیمت و رقبا کیفیت مکالمه بسیار خوب و قابل قبولی داره.

هندزفری بلوتوثی QCY HT05

درایورهای 10 میلیمتری کیفیت صدای مناسبی دارند و صدا رو با حساسیت 40 دسی‌بل و پشتیبانی از دامنه فرکانسی 20 تا 20000 هرتزی پخش میکنن اما به نسبت قیمت خیلی خوب و عالی نیست. قابلیت ANC یا حذف نویز محیطی فعال برای این هندزفری به کار رفته که میتونه تجربه مناسبی از موسیقی گوش دادن در محیط های شلوغ به شما بده. قابلیت Transparency Mode مناسبی داره و میتونه در محیط های که نیاز به شنیدن صدای اطراف دارید، مثلا سوار موتور هستید و یا در محل کار هستید، صدای اطراف رو داشته باشید.

از طریق بلوتوث نسخه 5.2 به گوشی متصل میشه و با نصب برنامه QCY App میتونید از اطلاعات باتری کیس و هندزفری ها از طریق یک پاپ آپ مطلع بشید و یا تنظیمات ANC و اکولایزر این محصول رو شخصی سازی کنید. باتری 350 میلی آمپر ساعتی استفاده شده برای کیس همراه میتونه در حالت ANC خاموش، به صورت کلی حدود 30 ساعت شارژدهی کنه، که به نسبت هندزفری های هم رده زمان مناسبی به حساب میاد.

 

هندزفری بلوتوثی Xiaomi Air 3 SE

هندزفری شیائومی Air 3 SE یکی از هندزفری های تازه وارد این بازه است که همونطور از اسم برند شیائومی هم میتونید حدس بزنید، در کنار داشتن یه قیمت نسبتا اقتصادی 1.2 میلیون تومانی، امکانات و کیفیت خوبی هم داره و اگه دنبال خرید یه هندزفری تو گوشی با طراحی شبیه ایرپاد اپل هستید، میتونه یکی از بهترین هندزفری بلوتوثی های بازار باشه. این هندزفری از طریق بلوتوث نسخه 5.3 به گوشی شما متصل میشه و به نسبت هندزفری های قدیمی تر مصرف انرژی کمتری داره.

البته اگه گوشی شیائومی داشته باشید با یه پاپ آپ خیلی راحت میتونید به هندزفری متصل بشید و مقدار شارژ سری ها و باکس رو مشاهده کنید. چیپ صدای به کار رفته DSP صدای شفافی رو به گوش شما میرسونه و با کمک میکروفون ها و تکنولوژی های هوش مصنوعی به کار رفته، تا حدودی کیفیت صدای خوبی رو موقع تماس به شما میده. البته نباید انتظار کیفیت بسیار شفاف و واضح رو داشته باشید. خود سری ها حدود 6 ساعت به شما شارژدهی میکنن که این عدد با کمک باکس شارژ به حدود 24 ساعت میرسه.

هندزفری بلوتوثی Xiaomi Air 3 SE

 

بهترین هندزفری بلوتوثی تا 1.5 میلیون تومان

در این بازه قیمتی از لحاظ کیفیت صدا و امکانات خیلی قابلیت های جدید و منحصر به فردی رو نمی بینیم ولی تنوع محصولات بد نیست و برای سلیقه های مختلف محصولات متنوعی پیدا میشه. به خاطر همین موضوع کیفیت ساخت و صدا و امکانات خیلی نسبت به بازه قبلی بهتر نمیشه و در بعضی موارد هم اگه سراغ گزینه های بازه قبلی در لیست راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی برید، امکانات مناسب تر در کنار قیمت بهتری رو میتونید داشته باشید.

 

هندزفری بلوتوثی شیائومی 1More Comfo Buds 2 ES303

یکی از بهترین هندزفری بلوتوثی های تولید شده توسط 1More که یکی از زیربرندهای معروف شیائومی به حساب میاد، هندزفری های کافو بادز بود که تکنولوژی های به روز و کیفیت صدا و ساخت مناسب رو با یه قیمت مناسب در اختیار مخاطبین خودش میذاشت. حالا بعد از چند سالی هندزفری ComfoBuds 2 عرضه شده که در حدود 1.5 میلیون تومان قیمت داره و یه گزینه میان رده خوب به حساب میاد.

طراحی هندزفری ها نه کاملا تو گوشی ساخته شده که فشار زیادی به گوش شما وارد کنه و نه به صورت کاملا ایرپادیه که به راحتی از گوش خارج بشه و با یه ترکیب مناسب بین این دو نوع طراحی و استفاده از سری های سیلیکونی کوچیک یه هندزفری بسیار راحت و مناسب برای اکثر افراد به حساب میاد. وزن هر سری هندزفری هم در حدود 4.3 گرمه که فشار خیلی زیادی به گوش شما وارد نمیکنه. گواهی IPX5 در ساخت هندزفری رعایت شده که باعث مقاومت هندزفری در مقابل نفوذ آب و مایعات میشه.

درایورهای 13.4 میلیمتری باعث میشن صدای بسیار بلند و رسایی از هندزفری ها شنیده بشه و به نسبت قیمت کیفیت و بلندی خوبی رو داشته باشید. شیائومی از سنسور مادون قرمز روی این هندزفری استفاده کرده و موقعی که هندزفری رو از گوش خارج کنید، موسیقی در حال پخش به صورت خودکار قطع میشه و نیازی به عمل خاص دیگه ای نیست.

هندزفری بلوتوثی شیائومی 1More Comfo Buds 2 ES303

از تکنولوژی های AAC و SBC در هندزفری کافو بادز 2 استفاده شده که باعث میشه کیفیت و تفکیک صدای بهتری رو موقع گوش دادن به موسیقی داشته باشید و جزئیات بیشتری رو دریافت کنید. دو میکروفون روی هر هندزفری استفاده شده که به حذف صداهای محیطی (ENC) در اطراف شما کمک میکنه و صدای خوبی رو موقع مکالمه به شما میده. با استفاده از برنامه 1More Music میتونید بین 12 حالت اکولایزر از پیش تنظیم شده انتخابتون رو انجام بدید تا با توجه به موسیقی که گوش میدید، خروجی صدای بهتری رو دریافت کنید.

کارکرد پنل های لمسی رو هم میتونید با این برنامه شخصی سازی کنید. هندزفری Comfobuds 2 با بلوتوث نسخه 5.2 به گوشی شما متصل میشه، یه حالت گیمینگ هم داره که با فعال کردن اون تاخیر دریافت صدا به حدود 90 میلی ثانیه میرسه و باعث تجربه بهتر شما موقع بازی میشه. این هندزفری ها حدود 6 ساعت در استفاده استاندارد به شما شارژدهی میکنن که با استفاده از باکس شارژ این عدد به حدود 24 ساعت میرسه. قابلیت شارژ سریع هندزفری با 15 دقیقه شارژ حدود 3 ساعت به شما شارژدهی میکنه.

 

هندزفری بلوتوثی Haylou X1 Pro

هندزفری های بلوتوثی برند هایلو همیشه از امکانات زیاد و بالاتر از بازه خودشون در کنار یه قیمت اقتصادی بهره میبرن تا هر کسی رو به خرید محصولات این برند تشویق کنه. هندزفری بلوتوثی هایلو X1 Pro با قیمت حدودی 1.5 میلیون تومان از شارژدهی فوق العاده، قابلیت ANC و حالت تاخیر کم استفاده میکنه و میشه گفت یکی از گزینه ها بین بهترین هندزفری بلوتوثی های این بازه قیمتی به حساب بیاد.

طراحی هندزفری ها به صورت In-Ear و خمیده با ساقه متوسط و شبیه به ایرپاد پرو اپل ساخته شده و به خوبی و راحتی در گوش قرار میگیره و با وزن کم حدودا 4 گرمی تقریبا در زمان استفاده هیچ حس اذیت شدنی دست نمیده. تکنولوژی ANC در این محصول در دو حالت فعال که صداهای محیطی رو تا 35 دسی بل حذف میکنه و حالت Transparent که به صداهای محیط تا حدودی اجازه ورود میده و در واقعی که باید حواستون به اطرافتون باشه مناسبه (مانند زمان رانندگی و یا پیاده روی در خیابان) استفاده میکنه و با توجه به نیاز میتونید فعالش کنید یا کاملا خاموش کنید تا مصرف باتری بهتری داشته باشید.

هندزفری بلوتوثی Haylou X1 Pro

کیفیت پخش موسیقی هم بسیار مناسبه و از کیفیت خوبی در کنار پشتیبانی از کدک های صوتی زیاد استفاده میکنه و باعث میشه جزئیات بالا و با وضوح مناسبی رو بشنوید. استفاده از 3 میکروفون در هر سری هندزفری و سیستم حذف نویز هوشمند باعث میشه کیفیت مکالمه به شدت بالا باشه و خیلی خوب و با کیفیت بتونید با این هندزفری صحبت کنید.

حالت تاخیر کم Low Latency در کنار استفاده از بلوتوث نسخه 5.2 هم باعث میشه در زمان بازی و یا تماشای فیلم تجربه بسیار بهتری داشته باشید. هندزفری ها در حالت خاموش بودن ANC حدود 9 ساعت شارژدهی میکنن که با استفاده از باکس با باتری 400 میلی آمپر ساعتی این عدد به 40 ساعت میرسه. البته با روشن کردن ANC این عدد تقریبا نصف میشه.

 

هندزفری بلوتوثی Xiaomi Redmi Buds 4

هندزفری بلوتوثی ردمی Buds 4 با طراحی گرد و شبیه به نسخه های Airdots شیائومی ساخته شده که به لطف باکس نسبتا بزرگ شارژدهی بسیار خوبی داره و برای افرادی که در این بازه قیمتی به دنبال بهترین هندزفری بی سیم با طراحی گرد و کوچیک میگردن که خیلی گوششون رو اذیت نکنه و به خوبی هم در گوش قرار بگیره و کیفیت مکالمه و صدای خیلی خوبی در کنار قابلیت ANC هم داشته باشه با قیمت حدودی 1.4 میلیون تومان گزینه بسیار خوبی به حساب میاد. استفاده از گواهی IP54 خیالتون رو بابت مقاومت این هندزفری در مقابل نفوذ مایعات و گرد و غبار راحت میکنه. استفاده از درایور 10 میلیمتری باعث میشه حجم و کیفیت صدا خوب باشه و بیس صدا هم کیفیت قابل قبولی داره.

هندزفری بلوتوثی Xiaomi Redmi Buds 4

قابلیت حذف نویز فعال یا ANC در این محصول به صورت هوشمند صداهای اضافه محیط رو تا 35 دسی بل حذف میکنه و میتونه در سه سطح مختلف با توجه به محلی که هستید و نویز اطرافتون، شدت حذف صداهای اطراف رو تغییر بده. با استفاده از پنل های لمسی رو هندزفری و نگه داشتن دست برای چند لحظه روی اونها هم میتونید حالت ANC رو روشن، خاموش یا تغییر حالت بدید.

استفاده از دو میکروفون برای هر هندزفری و سیستم حذف نویز هوشمند باعث میشه کیفیت مکالمه هم بسیار با کیفیت باشه. اتصال از طریق بلوتوث نسخه 5.2 انجام میگیره که باعث تاخیر کمتر در ارتباط و کاهش مصرف باتری میشه (در صورتی که گوشی هم از این نسخه استفاده کنه). هندزفری Redmi Buds 4 حدود 6 ساعت در حالت ANC خاموش شارژدهی میکنه که با کمک باکس هندزفری این عدد به 30 ساعت میرسه. در مواقع ضروری هم میتونید با 5 دقیقه شارژ هندزفری، یک ساعت ازش استفاده کنید.

 

بهترین هندزفری بلوتوثی تا 2 میلیون تومان

در این بازه قیمتی یکی از مهمترین مواردی که به هندزفری ها اضافه شده قابلیت حذف نویز فعال یا ANC که باعث میشه در محیط های شلوغ و پر سر و صدا بتونید به موسیقی یا پادکست یا ویدیو بهتر و راحت تر و بدون مزاحمت گوش بدید. اکثر برند ها سعی در افزایش کیفیت محصولات خودشون دارند و در این بازه قیمتی میتونید انتظار کیفیت مکالمه و پخش موسیقی بسیار خوبی (نسبت به قیمت) و کیفیت ساخت بالا رو داشته باشید و محصولات با کیفیت و با ارزش خرید بالایی رو میتونید در این بازه قیمتی پیدا کنید.

 

هندزفری بلوتوثی Haylou W1 ANC

هندزفری بلوتوثی هایلو W1 ANC یکی از جدیدترین و بهترین هندزفری بلوتوثی های این لیسته که قیمت حدودی 1.7 میلیون تومانی دارده و با داشتن یه طراحی جذاب و شبیه به ایرپاد پرو نسل جدید، کیفیت ساخت بسیار خوب، کیفیت صدا و مکالمه در حد و اندازه هندزفری هایی با دو برابر قیمت و همچنین کلی قابلیت جذاب و با حال یکی از بهترین هندزفری بلوتوثی ها به حساب میاد. طراحی سری هندزفری باعث میشه به خوبی داخل گوش شما جا بشه و تا حدودی صداهای محیطی اطراف رو حذف کنه.

بدنه کیفیت ساخت بسیار خوب و با متریال زیبایی داره و با داشتن گواهی IPX4 در مقابل نفوذ مایعات و تعریق هم تا حدودی مقاومه. روی هر سر هندزفری سه میکروفون قرار گرفته تا در زمان مکالمه صدای بهتر و با کیفیت بالاتری رو داشته باشید. از طریق بلوتوث 5.3 به دو دستگاه مختلف به صورت همزمان متصل میشه و میتونید به راحتی بین این دستگاه ها جابجا بشید.

هندزفری بلوتوثی Haylou W1 ANC

قابلیت ANC در سه حالت خاموش، روشن و ترانسپرنت میتونه تغییر پیدا کنه و به نسبت قیمت قابلیت حذف نویز و صداهای مزاحم مناسبی داره. باتری 400 میلی آمپر ساعتی استفاده شده برای این هندزفری حدود 6.5 ساعت برای سری ها و در مجموع 35 ساعت به شما شارژ میده، البته این عدد با روشن کردن قابلیت ANC به حدود 4.5 و 25 ساعت میرسه.

 

هندزفری بلوتوثی JBL Wave 200

برند JBL برای بهترین هندزفری بی سیم ها برای طرفداران حوزه موسیقی را عرضه می‌کند. و اگه دنبال خرید یه هندزفری یا اسپیکر خوب باشید، محصولات این برند میتونه نیازتون رو به خوبی برطرف کنه، اما به دلیل وجود نسخه های فیک شاید پیدا کردن محصولات مناسب از این برند کمی سخت باشه. هندزفری بلوتوثی JBL Wave 200 یکی از بهترین هندزفری بلوتوثی های دوتایی با کیفیت صدای مناسب، طراحی راحت ولی نه چندان خاص و با رنگبندی متنوعه که با قیمت حدودی 1.8 میلیون تومان به فروش میرسه.

بدنه پلاستیکی کیفیت ساخت نه چندان بالایی داره اما با داشتن گواهی IPX2 تا حدودی در مقابل نفوذ قطرات آب مقاومه. درایور 8 میلی متری با آمپدانس 16 اهم ممکنه صدای نه چندان بلندی پخش کنه اما بیس و تفکیک صدا خوب و مناسبه. این هندزفری میتونه حدود 5 ساعت به شما شارژ بده که به کمک باکس شارژ این عدد به حدود 20 در شرایط ایده آل میرسه.

هندزفری بلوتوثی JBL Wave 200

 

هندزفری دورگردنی JBL Live 200BT

برای خرید یه هندزفری دورگردنی توی این بازه قیمتی، هندزفری JBL Live 200BT با قیمت حدودی 1.8 میلیون تومان میتونه بهترین هندزفری بلوتوثی باشه و کیفیت و تفکیک صدای خوبی رو در اختیار شما میزاره. سری های مگنتی گوشی به صورت In-Ear داخل گوش شما قرار میگیرن و دیگه خیالتون از بابت گم نشدن و در دسترسی بودن هندزفری راحته.

دکمه های کنترل موسیقی به صورت فیزیکی روی بدنه هندزفری قرار دارن و میتونید پخش و صدای موسیقی رو از طریق این دکمه ها کنترل کنید. باتری قرار گرفته روی این هندزفری در شرایط ایده آل حدود 10 ساعت به شما شارژ میده. به دلیل طراحی گردنی این هندزفری برای مکالمه در مکان های نسبتا شلوغ مناسبه و میتونید صدایی نسبتا رسا و واضح رو در زمان صحبت کردن با این هندزفری داشته باشید.

هندزفری دورگردنی JBL Live 200BT

 

هندزفری بلوتوثی Xiaomi Redmi Buds 5

هندزفری ردمی بادز 5 با قیمت حدودی 1.9 میلیون تومان بهترین هندزفری بی سیم جمع و جور، سبک با طراحی تو گوشی و با کیفیت صدای خوبه. طراحی جذاب این هندزفری در کنار رنگ های متنوع و زیبا میتونه یکی از نکات جذاب این هندزفری باشه. البته کیفیت صدای خوب و همچنین قابلیت مکالمه مناسب هم جزو ویژگی های دیگه این هندزفری اما مثل نمونه هایلو خیلی امکانات عجیب و غریب و خفنی نداره و بیشتر روی طراحی و کیفیت ساخت جذاب تمرکز شده.

از طریق بلوتوث نسخه 5.3 به گوشی یا دستگاه های دیگه متصل میشه که یه اتصال پایدار و با مصرف انرژی نسبتا کم رو به شما میده. درایور نسبتا بزرگ 12.4 میلی متری با آمپدانس 32 اهمی صدایی بلند و با تفکیک خوب رو پخش میکنه. باتری استفاده شده برای هندزفری Redmi Buds 5 میتونه چیزی در حدود 40 ساعت به شما شارژ بده.

هندزفری بلوتوثی Xiaomi Redmi Buds 5

 

بهترین هندزفری بلوتوث تا 3.5 میلیون تومان

در این بازه قیمتی میتونید سراغ بهترین هندزفری بی سیم های برند های انکر و بیسوس و بعضا شیائومی برید و دیگه تقریبا میشه گفت نهایت تلاش این برندها در این بخش قابل مشاهده است. تقریبا سازنده ها بهترین و جامع ترین امکانات ممکن رو در محصولاتشون در این بازه قرار دادن و کیفیت ساخت هم نسبت به بازه های قبلی پیشرفت خوبی داشته و بیشتر پول این کیفیت ساخت رو میدید.

در باقی زمینه ها بیشتر بهبود ایجاد شده و شاهد امکانات خیلی خفن و جدید نیستم و اگه دوست دارید بهترین مدل هندزفری رو داشته باشید که سالها ازش استفاده کنید و کیفیت بالای پخش موسیقی و مکالمه هم براتون خیلی مهمه بهتره سراغ گزینه های پیشنهادی این بازه برید.

 

هندزفری بلوتوثی Galaxy Buds FE سامسونگ

جدیدترین هندزفری بلوتوثی سامسونگ با پسوند FE جایگزین بسیار مناسب و کاربردی و به روز برای گلکسی بادز 2 به شمار میره و اگه دنبال خرید بهترین هندزفری بلوتوثی برای گوشی سامسونگ خودتون هستید که در کنار کیفیت صدای خوب و طراحی راحت، بدون دردسر به گوشی شما متصل بشه، هندزفری بلوتوثی گلکسی بادز FE با قیمت حدودی 3.2 میلیون تومان گزینه بسیار خوب و به روزیه.

طراحی تا حدودی شبیه گلکسی بادز 2 هست ولی در لبه های هندزفری بخش بالداری اضافه شده تا بهتر در گوش شما قرار بگیره و به راحتی از جا در زمان ورزش و یا ضربه زدن تکون نخوره. گواهی IPX2 برای این هندزفری استفاده شده که مقاومت چندان بالایی در مقابل نفوذ مایعات نداره.

هندزفری بلوتوثی Galaxy Buds FE سامسونگ

روی هر سری هندزفری سه میکروفون مجزا قرار گرفته که به حذف بهتر نویزها و همچنین بالا رفتن کیفیت صدای مکالمه کمک میکنه. قابلیت ANC عملکرد مناسب و خوبی داره و با توجه به نوع طراحی به صورت غیر فعال تا حدودی صداهای اضافه محیطی رو هم میگیره. یه حالت Ambient Sound هم داره که اجازه میده صداهای محیطی در حین پخش صدا و موسیقی به گوش شما برسه و اگر کسی شما رو صدا کرد متوجه بشید.

هندزفری های گلکسی Buds FE در حالت ایده آل تا 8.5 ساعت میتونن شارژدهی کنن که این عدد با کیس شارژ به حدود 30 ساعت میرسه. با روشن کردن قابلیت ANC این اعداد به 5 ساعت و حدود 21 ساعت میرسن.

 

هندزفری بلوتوثی Samsung Level U2

هندزفری دورگردنی سامسونگ Level U2 یه هندزفری نسبتا قدیمی اما محبوب از برند سامسونگه که با داشتن قیمت حدودی 2.5 میلیون تومانی یه کیفیت صدای خوب با بلندی مناسب، شارژدهی خوب و طولانی، کیفیت مکالمه به مراتب بهتر از هندزفری های دوتایی رو در اختیار شما قرار میده. سری های این هندزفری به صورت نیمه تو گوشی طراحی شدن که با یه سری سیلیکونی پوشونده شدن تا فشار کمتری به گوش شما در موقع استفاده وارد بشه.

بدنه این هندزفری از جنس سیلیکون و پلاستیک مقاوم ساخته شده که مثل بقیه هندزفری های دورگردنی سیلیکونی قابلیت انعطاف خیلی زیادی نداره. هندزفری U2 از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی شما متصل میشه. در حالت مکالمه و پخش موسیقی این هندزفری سامسونگ در حدود 13 و 18 ساعت بهتون شارژ میده که با توجه به کیفیت صدای خوب و همچنین مکالمه با کیفیت بالا واقعا عدد مناسبی به حساب میاد.

هندزفری بلوتوثی Samsung Level U2

 

هندزفری بلوتوثی Anker SoundCore Liberty 4 NC

محصولات برند انکر پایه ثابت اکثر لیست بهترین های موبونیوز هستن و واقعا با توجه به قیمت این محصولات و همچنین قابلیت هایی که براشون در نظر گرفته شده، ارزش خرید بسیار بالایی دارند. هندزفری انکر Liberty 4 NC با قیمت حدودی 3.8 میلیون تومان یکی از بهترین هندزفری بلوتوثی های زیبا و کاربردی این بازه قیمتیه که در کنار کاربردی بودن و داشتن کیفیت صدای خوب، کیفیت ساخت بالا و همچنین ظاهر مدرن و خوش ساختی داره.

هندزفری ها به صورت In Ear داخل گوش شما قرار میگیرن و به راحتی از جاشون تکون نمیخورن. کیس این هندزفری طراحی خاصی داره و به صورت کشویی به کمک یک دکمه باز میشه. گواهی IPX4 هم در ساخت این هندزفری به کار گرفته شده که باعث مقاومت حدودی در مقابل نفوذ مایعات میشه. درایورهای 11 میلی متری این هندزفری به صورت اختصاصی توسط انکر شخصی سازی شدن و از تکنولوژی Hi-Res و کدک LDAC پشتیبانی میکنن و صدایی با بیس و عمق خوب و همچنین تفکیک صدایی بسیار خوب رو پخش میکنن.

هندزفری بلوتوثی Anker SoundCore Liberty 4 NC

ANC به کار رفته تا حدودی زیادی صداهای محیطی رو حذف میکنه و با توجه به آداپتیو بودن تا حدود زیادی میتونه به صورت هوشمند در محیط های مختلف بین حالت فعال و ترانسپرنت جابجا بشه. به وسیله برنامه Soundcore میتونید حالت های مختلف ANC و اکولایزر رو به دلخواه خودتون تنظیم کنید. روی هر هندزفری 6 میکروفون برای حذف نویز و بهبود کیفیت مکالمه به کار گرفته شده که باعث بالا رفتن کیفیت صدا در زمان صحبت کردن شما میشه که باعث میشه این هندزفری برای مکالمه در مکان های نسبتا شلوغ بسیار مناسب باشه.

هندزفری لیبرتی 4 NC حدود 10 ساعت در حالت ANC خاموش به شما شارژدهی میکنه که به کمک باکس شارژ این عدد به 50 ساعت میرسه و میتونید با خیال راحت مدت ها از هندزفری برای مکالمه و یا تماشای ویدیو و گوش دادن به موسیقی استفاده کنید. با 10 دقیقه شارژ میتونید حدود 4 ساعت از این هندزفری استفاده کنید.

 

بهترین هندزفری بی سیم 3.5 میلیون تومان به بالا

از بازه قبل تا این بازه تقریبا تفاوت قیمتی زیاده و اون هم به خاطر اینه که اکثر سازنده های هندزفری ها با قیمت اقتصادی معمولا قیمتی پایین تر یا در حدود 3 میلیون تومان دارند و بیشتر از این عدد هم با توجه به امکاناتی که میدن خیلی ارزش خرید بالاتری براشون ایجاد نمیشه، اما برای اینکه بتونید هندزفری رده بالا از برند های اپل، سونی و سامسونگ رو تهیه کنید باید کمی سر کیسه رو شل کنید و مبالغ نسبتا بالایی رو پرداخت کنید و بیشتر این هزینه زیاد تر هم بابت اسم این برند ها و کیفیت ساخت بالاتر اونهاست و شاید خیلی امکانات خاص تر و ویژه ای عایدتون نشه و بیشتر باید با دلتون انتخاب کنید تا عقلتون!

البته اگه قصد خرید بهترین و جدیدترین هندزفری های بلوتوثی بازار از برندهای اپل و سامسونگ رو دارید و خیلی هم مسئله قیمت براتون مهم نیست میتونید سراغ گزینه های این بازه قیمتی برید که اکثر تکنولوژی ها و طراحی هایی که چندین سال بعد در هندزفری های اقتصادی تر استفاده میشه اینجا دیده میشه و میشه گفت همه خوبا اینجان!

 

هندزفری بلوتوثی سامسونگ Galaxy Buds 2 Pro

بهترین و گرون ترین هندزفری سامسونگ با قیمت حدودی 4.9 میلیون تومان که همون طراحی و ظاهر گلکسی بادز 2 رو یک سری امکانات خیلی خوب ترکیب کرده و کیفیت صدا رو به شدت بالا برده و تبدیل به بهترین هندزفری بلوتوثی برای طرفدارهای برند سامسونگ شده که خیلی بحث قیمت براشون مهم نیست و دوست دارند از اتصال راحت و امکانات خوب این هندزفری به راحتی استفاده کنن.

طراحی گرد و خمیده این هندزفری که نسبت به نسخه های قبلی حدود 15 درصد کوچیک تر شده تا به راحتی توی گوش قرار بگیره ئ استفاده طولانی مدت از این هندزفری راحت باشه. به خاطر رنگبندی متنوع این محصول هم با توجه به سلیقه تون میتونید این هندزفری رو با گوشی یا استایلتون ست کنید. برای راحتی بیشتر سامسونگ از تهویه داخلی برای این محصول استفاده کرده تا فشار کمتری موقع استفاده به گوشتون وارد بشه.

گواهی IPX7 استفاده شده باعث شده این محصول مقاومت خیلی زیادی در مقابل نفوذ آب داشته باشه و حتی تا 30 دقیقه بتونه در زیر آب دووم بیاره. با استفاده از برنامه Galaxy Wearble روی گوشی میتونید به تنظیمات مختلف این هندزفری مثل فعال یا غیرفعال کردن Voice Detect، صدای ۳۶۰، تنظیمات کنترل لمسی و پیدا کردن هندزفری گم شده دسترسی داشته باشید و شخصی سازی کنید. البته بیشتر این تنظیمات روی گوشی های آیفونی کار نمیکنه و بهتر اگه کاربر اپل هستید سراغ این هندزفری نرید.

قابلیت جدید Voice Detect با تشخیص صحبت کردن شما به صورت خودکار صدای موسیقی رو کاهش میده و حذف صدای محیطی رو فعال میکنه تا گفتگو بهتری بدون نیاز به خارج کردن هندزفری از گوش داشته باشید. موقع بازی کردن هم تاخیر صدا بسیار کمه و میتونه بهترین هندزفری بی سیم برای گیمرها باشه.

هندزفری بلوتوثی سامسونگ Galaxy Buds 2 Pro

صدای پخش شده از هندزفری سامسونگ گلکسی Buds 2 Pro بسیار شفاف و با جزئیات خوبیه که صداهای زیر و متوسط رو به خوبی پخش میکنه و بیس عمیقی هم داره و از پخش صدای 24 بیتی با کیفیت روی اکثر گوشی ها با One UI 4 پشتیبانی میکنه. با استفاده از گوشی های سامسونگی میتونید به صدای فراگیر 5.1 یا 7.1 کاناله هم دسترسی داشته باشید و موقع تماشای فیلم یا بازی تجربه بسیار لذت بخشی رو داشته باشید.

قابلیت ANC هم با قدرت خیلی زیادی روی این محصول عمل میکنه و تقریبا صدای اطراف رو در حالت فعال بودن نمی شنوید. کیفیت مکالمه مناسبه ولی هنوز مقداری نویز ها و صداهای محیط در زمان مکالمه شنیده میشه. گلکسی بادز 2 پرو در هنگام فعال بودن ANC حدود 5 ساعت شارژدهی میکنه که با استفاده از باکس این عدد به حدود 18 ساعت میرسه و در حالت خاموش بودن ANC میتونه تا 21 ساعت شارژ بده. قابلیت شارژ بیسیم هم روی این باکس استفاده شده.

 

هندزفری بلوتوثی Anker Soundcore Liberty 4 A3953

توی این بازه قیمتی برای اینکه به تکنولوژی هایی مثل صدای سه بعدی، حسگرهای حرکتی، صدای با کیفیت و تفکیک مناسب و همچنین ANC قدرتمند و با قدرت حذف صداهای محیطی بالا دست پیدا کنید، باید حدود 10 میلیون تومان هزینه کنید و سراغ ایرپادز پرو اپل برید، ولی برند خوش نام انکر با عرضه هندزفری بلوتوثی Anker Soundcore Liberty 4 A3953 با قیمت حدودا 4.8 میلیون تومانی بهترین هندزفری بلوتوثی با امکانات فوق العاده را عرضه کرده است.

انکر نشون داده که میشه با حدود نصف قیمت تمامی این امکانات رو با کیفیت بسیار خوبی عرضه کرد. از لحاظ کیفیت ساخت بدنه و هندزفری ها واقعا انکر گل کاشته و با دست گرفتن لیبرتی 4 انکر کاملا این کیفیت بالا حس میشه. گواهی IPX4 توی ساخت هندزفری استفاده شده و تا حد مناسبی میتونه در مقابل نفوذ مایعات مقاومت کنه. درب کیس به صورت کشویی باز و بسته میشه که حس جالبی موقع کار با این محصول داره.

هندفری به صورت In-Ear طراحی شدن و با سری های سیلیکونی با کیفیت کاملا داخل گوش شما چفت میشن. با برداشتن این سری ها با یه بخش شفاف مواجه میشیم که سنسورهای حرکتی و درایورهای دوگانه هندزفری در اونجا دیده میشه. این درایورهای دوگانه صدا رو به خوبی در تمامی فرکانس ها تفکیک میکنن و با کیفیت بسیار بالایی به گوش شما میرسونن و کاملا میتونید حس قرار گرفتن در محیط یه کنسرت رو داشته باشید.

هندزفری بلوتوثی Anker Soundcore Liberty 4 A3953

با استفاده از برنامه Soundcore app انکر میتونید اکولایزر و دستورات لمسی و کلی قابلیت های ویژه این هندزفری رو به سلیقه و دلخواه خودتون شخصی سازی کنید. یک قابلیت به نام Fit Test هم داره که موقع قرار دادن هندزفری در داخل گوش با پخش یه سری صدا چک میکنه که از سری سیلیکونی مناسبی استفاده کردید یا نه و میتونه به استفاده راحت تر و بدون دردسرتر از هندزفری کمک کنه.

میتونید قابلیت های HearID و صدای سه بعدی رو فعال کنید. قابلیت HearId با پخش صداها و چندین آهنگ و با توجه به گوش شما بهترین حالت ممکن برای پخش صداها و فرکانس ها رو تنظیم میکنه تا پخش موسیقی کاملا به سلیقه شما باشه. صدای سه بعدی باعث میشه موسیقی از جهات مختلف و با توجه به حرکت سر شما به بهترین حالت پخش بشه. قابلیت ANC به نسبت هندزفری های مشابه عملکرد بسیار خوب و حتی عالی داره و میتونه تا 60 70 درصد صداهای اضافه محیطی رو حذف کنه، البته عملکردش به ایرپاد پرو نسل 2 نمیرسه.

در بحث مکالمه با توجه به قیمت عملکرد درخشانی مثل باقی بخش ها نداره ولی خیلی برای مکالمه توی محیط های خیلی شلوغ مناسب نیست اما میتونه یه تجربه مناسب و قابل قبول رو به شما بده.به وسیله بلوتوث نسخه 5.3 به دستگاه های مختلف متصل میشه و امکان اتصال همزمان و سوییچ بدون دردسر بین دستگاه های مختلف رو داره.

برای کنترل موسیقی روی ساقه های هندزفری ها دو فرورفتگی وجود داره که ترکیب پنل های لمسی و فشاری هستند و با کمی فشار کنترل موسیقی و یا قابلیت های هندزفری رو انجام میدن. هندزفری ها میتونن حدود 9 ساعت با صدای معمولی موسیقی پخش کنن که به کمک کیس این عدد به حدود 27 ساعت میرسه. قابلیت شارژ سریع هم داره و با 15 دقیقه شارژ میتونید حدود 3 ساعت از هندزفری استفاده کنید.

 

هندزفری بلوتوثی اپل AirPods 3

آخرین نسخه از ایرپاد های معمولی اپل با قیمت حدودی 8.5 میلیون تومان که نسبت به نسخه 2 این هندزفری تغییرات مناسبی داره و تقریبا ترکیب نسخه معمولی با نسخه پرو با قیمتی بین قیمت این دو مدل است. عملکرد و کیفیت صدای ایرپاد 3 بسیار نزدیک به ایرپاد 2 نسخه Pro اپله ولی از قابلیت ANC که در اکثر هندزفری های بالارده برندهای دیگه استفاده میشه خبری نیست و میشه گفت این مورد تنها نقطه ضعف این هندزفری به حساب میاد و ممکنه شما رو مجاب کنه که با صرف هزینه حدود 3 میلیون تومانی برید سراغ نسخه ایرپاد پرو 2 و به این قابلیت جالب و کاربردی هم دسترسی داشته باشید.

طراحی سری های Semi-In-Ear نسخه معمولی رو با طراحی خمیده و ساقه های کوتاه نسخه پرو ترکیب کرده و ما شاهد یه ظاهر جدید هستیم که به زودی در هندزفری های اقتصادی دیگه هم این طراحی رو بیشتر میبینیم! به خاطر طراحی جدید، سری ها بهتر در گوش قرار میگیره و گوش در استفاده طولانی مدت کمتر اذیت میشه ولی اون کیپ شدن و جلوگیری از وارد شدن نویز های محیطی غیرفعال نسخه پرو رو نداره و هنوز ایرپاد 2 پرو برای ورزش کردن و فعالیت های سنگین گزینه بهتری به حساب میاد.

گواهی IPX4 تا حدودی خیال شما رو بابت مقاومت در مقابل نفوذ مایعات و ذرات عرق راحت میکنه. باکس محصول از حالت مربعی نسخه معمولی به حالت مستطیلی نسخه پرو تغییر شکل داده.

هندزفری بلوتوثی اپل AirPods 3

استفاده از تراشه H1 باعث میشه اتصال و استفاده این هندزفری در اکوسیستم اپل به راحتی انجام بگیره و شما بتونید خیلی راحت بین دستگاه های مختلف خودتون مثل مک بوک و گوشی موقع کار بدون نیاز به دستکاری خاصی سوییچ کنید. دستور های لمسی هم بسیار خوب و دقیق انجام میشه و با استفاده از سنسور های قرار گرفته روی این هندزفری ها با خارج کردن هندزفری از گوش قابلیت متوقف یا پخش کردن موسیقی انجام میگیره.

تغییرات فقط مختص ظاهر این هندزفری نیست و بخش صدا هم نزدیک به نسخه پرو شده. قابلیت Adaptive EQ یا اکولایزر تطبق‌پذیر به صورت خودکار صدای خروجی رو با توجه به محتوای آهنگ تغییر میده و بهینه میکنه. مهمترین پیشرفت در این زمینه بیس بسیار بهتر و عمیق تر نسبت به نسخه قبلیه و صداها بسیار بالانس شده و دیگه صداهای بالا خیلی تیز نیستند.

شفافیت و تفکیک صدا هم بسیار عالی و خوبه. قابلیت Spatial audio مثل نسخه پرو یه تجربه 360 درجه به شما میده که با توجه به حرکت سر و گوش ها صدا رو بهینه و پخش میکنه. از قابلیت ANC برای این نسخه خبری نیست و باعث میشه این هندزفری با توجه به قیمت و عملکرد صدا خیلی نسبت به هندزفری های دیگه این بازه قیمتی عملکرد درخشانی نداشته باشه.

به لطف چیپست H1 و حذف هوشمند صداهای اضافه محیطی، کیفیت مکالمه بسیار خوبه و حتی با وجود صداهای محیطی زیاد و باد میتونید مکالمه خوبی داشته باشید. هندزفری های Airpods 3 با یک بار شارژ حدود 6 ساعت شارژدهی میکنن که به کمک باکس این عدد به حدود 30 ساعت میرسه. امکان شارژ بیسیم و پشتیبانی از مگ سیف هم باعث میشه دست شما در شارژ این هندزفری بازتر باشه.

 

هندزفری بلوتوثی اپل AirPods Pro 2nd Generation 2023

هندزفری بلوتوثی Airpods Pro 2 یا AirPods Pro 2nd Generation با معرفی نسل جدید آیفون های 15 و استفاده از پورت تایپ سی، توسط اپل به روزرسانی شد و با تغییرات بسیار اندکی که مهمترین این تغییرها اضافه شدن پورت تایپ سی بود با عنوان بهترین هندزفری اپل AirPods Pro 2nd Generation 2023 به بازار عرضه شد و اگه دنبال بهترین هندزفری بلوتوثی اپل هستید، بهتره سراغ این نسخه با قیمت حدودی 10.9 میلیون تومان برید که در کنار کیفیت ساخت بالا و صدای بسیار خوب از قابلیت ANC و شارژدهی بسیار خوب و چیپست به روز هم استفاده میکنه که نسخه های دیگه ایرپاد اپل از اون بی بهره هستن.

طراحی به نسبت نسخه قبلی هیچ تفاوتی نداره و از لحاظ ظاهری به جز پورت تایپ سی تفاوتی بین دو دستگاه نیست. ظاهر هندزفری ها به صورت خمیده و In-Ear با سری سیلیکونی ساخته شده که به خوبی داخل گوش قرار میگیره و ساقه های متوسط باعث میشه موقع استفاده های نسبتا سنگین تر هم خیلی از گوش تکون نخوره. دو سری X و S هم نسبت به نسل قبلی به سری ها سیلیکونی این هندزفری اضافه شده تا گستره بیشتری از افراد بتونن تجربه راحت تری هنگام قرار دادن هندزفری روی گوش داشته باشند. در این نسل به جای گواهی IPX4 اپل از گواهی IP54 استفاده کرده و علاوه بر نفوذ آب این هندزفری تا حدودی در مقابل نفوذ گرد و غبار هم مقاومه.

هندزفری بلوتوثی اپل AirPods Pro 2nd Generation 2023

چیپست H2 مثل نسخه 2022 در این محصول استفاده شده و باعث اتصال خیلی سریع به دستگاه های اپلی میشه و خیلی راحت و بدون تاخیر کم میتونید بین دستگاه های مختلف خودتون سوییچ کنید و ادامه کار رو روی دستگاه دیگه ای بدون نیاز اتصال مجدد ادامه بدید. با این نسخه میتونید حدود 6 ساعت موسیقی گوش بدید که با کمک باکس شارژ این عدد به حدود 30 ساعت میرسه.

با اضافه شدن پورت تایپ سی دیگه نیازی به کابل اضافه ندارید و میتونید با کابل های تایپ سی معمولی این هندزفری رو شارژ کنید. اپل برای کامل تر شدن بخش شارژ این محصول از قابلیت شارژ بیسیم و مگ سیف هم استفاده کرده. این امکان باعث میشه بتونید این هندزفری رو با کابل شارژ اپل واچ هم شارژ کنید و نیازی به همراه داشتن شارژ جدا نیست.

با قرار دادن اسپیکر داخل باکس، در مواقعی که دنبال هندزفری میگیردید و نمیتونید اون رو پیدا کنید، میتونید با استفاده از برنامه Find My اپل با ایجاد صدا خیلی راحت هندزفری خودتون رو پیدا کنید. اپل از حسگر تشخیص پوست برای این هندزفری استفاده کرده که هنگام خارج شدن از گوش موسیقی رو قطع میکنه و اگه اون رو روی سطحی مثل میز بذارید، موسیقی به صورت خودکار پخش نمیشه. با کشیدن انگشت به سمت بالا یا پایین روی سطح هندزفری، میتونید حجم صدا رو کم یا زیاد کنید.

کیفیت صدا بسیار شفاف و با جزئیاته و حتی در حجم صدای بالا هم صدا گوش خراش و زننده نمیشه. در بخش کیفیت صدا تفاوتی با نسخه 2022 نداره ولی به گفته برخی از تحلیل گران در بعضی موارد تفاوت 5 تا 10 درصدی بین دو محصول دیده میشه. قابلیت ANC عملکرد بسیار خوبی داره، مخصوصا در حالت Transparent که صداهای بیرون با شفافیت بهتری شنیده میشن و نویز ها به صورت قابل توجهی کاهش پیدا میکنن.

میکروفون های به کار رفته در هندزفری ها در کنار چیپست H2 به خوبی صداهای اضافه رو موقع مکالمه شناسایی و حذف میکنن و یه مکالمه شفاف و خیلی خوب میتونید با این هندزفری داشته باشید. صدای فضایی (Spatial Audio) که به صورت سه بعدی صدا رو در هندزفری شبیه سازی میکنه در این نسل پیشرفت خوبی داشته و به خوبی نسبت به محل سر شما و حرکت اون صداها رو منتقل میکنه.

 

جمع بندی

سعی کنیم تو مقاله بهترین هندزفری بلوتوثی در هر بازه قیمتی موبونیوز، اول توضیح بدیم که تو خرید هندزفری باید به چه نکاتی توجه کنید و تو هر بازه قیمتی چه انتظاری از مشخصات و امکانات هندزفری بی سیم داشته باشید. در انتخاب بهترین هندزفری بی سیم هم سعی کردیم هم تنوع طراحی ها رو در نظر بگیریم و هم مدل هایی رو معرفی کنیم که هم برند معتبری دارن و هم موجودیشون تو بازار خیلی کم نباشه یا خیلی قدیمی نشده باشن.

البته قطعا شاید خیلی از هندزفری های باکیفیت و با ارزش خرید بالا تو این لیست اسمشون نیومده که سعی می کنیم با فیدبک های شما موبوبکس دوست داشتنی، تو آپدیت های بعدی مقاله رو کامل تر و بهتر کنیم تا بشه از این لیست به عنوان مرجعی برای راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی تو بازار ایران استفاده کرد.

 

نویسنده : موبونیوز
تاریخ انتشار 2 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 230
5/ 4.5

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

mohamad1433

راستش من بین QCY T13 ANC و QCY T13 ANC2
مدل دومش جدید تر و با امکانات بیشتره ولی خب اینکه توی این مقاله نسخه اولش بود ولی دومیش نبود برام عجیبه. کسی هست داشته باشه؟؟

۱۰ فروردین ۱۴۰۳
abolfazl_ne

هنزفری بلوتوث میخوام برای گیم وصل کنم ب لپتاپ بازی هایی مثل وارزونو فورتنایت رو بدون تاخیر بهم صداپا بده چون با هدفون اصلا کنار نمیام کسی مدل خواصی رو میدونه پیشنهاد بده ؟

۲۷ اسفند ۱۴۰۲
Amirrad

من هایلو T15 دارم راضیم ازش
باکسش یه پاوربانکه رسما

۱۱ اسفند ۱۴۰۲
Abolfazl Nahidi

من انکر r50i گرفتم . درجه یکه . فقط یکم صدای میکروفون مشکل داره

۱۱ اسفند ۱۴۰۲
ali.sh2004

مقاله ی جالبی بود، چند وقت پیش یه مدل هم دیدم که رنگش سبز فسفری بود اونم خوب بود

۰۹ اسفند ۱۴۰۲
Mohammad14558

یه ویدیوی جدیدتر بذار داش مهدی❤️

۰۹ اسفند ۱۴۰۲
majid_kh

عالیه

۰۹ اسفند ۱۴۰۲
MHH

Haylou w1 رو دارم، خوبه!

۰۹ اسفند ۱۴۰۲
alirezanikkhah

گزینه های خوبی پیشنهاد شد ❤️

۰۹ اسفند ۱۴۰۲
walkovere

شرط اول گوشی خوبه s24

۰۹ اسفند ۱۴۰۲
walkovere

شرط اول گوشی خوبه

۰۹ اسفند ۱۴۰۲
Limb0onTop

ممنون مثل همیشه عالی

۰۹ اسفند ۱۴۰۲
Mhch8877

عالی و درجه یک!

۰۸ اسفند ۱۴۰۲
Ahmaddosti

بلوتوث هندزفری های هالو به قیمتش میارزه

۰۸ اسفند ۱۴۰۲
Vahid1358

👌👌

۲۸ بهمن ۱۴۰۲
ALLIENGER

عالی

۲۵ بهمن ۱۴۰۲
    Mohammed 1809

    سلام هندزفری بلوتوثی ردمی بادز ۵ پرو خوب نیست

    ۰۳ فروردین ۱۴۰۳
    Mohammed 1809

    سلام هندزفری بلوتوثی ردمی بادز ۵ پرو خوب نیست ارزش خرید داره یا نه

    ۰۳ فروردین ۱۴۰۳
Aminireza77

سلام وقتتون بخیر
جای هنذفری های jbl تو این لیست خالیه
برندی که تخصصی در زمینه صوتی کار میکنه

۱۱ بهمن ۱۴۰۲
Navidi11

به نظرم هدفون سامسونگ عالی هست چون هم قیمتش و صدای قوی امکانات عالی

۰۶ بهمن ۱۴۰۲
MAHDI13

/

۲۳ دی ۱۴۰۲
j.hassan

واقعا میشه گفت از شاهکار های هندزفری هست و واقعا صدای جالب و بیس بلند وامکانات نرم افزاری خوبی داره وحالت anc هم عالی هست نمرش بیسته از بیست.اصلا قابل مقایسه با هم قیمتای خودش نیس واقعا از خریدش پشیمان نخواهید شد من حدود 4 ماهه دارمش با گوش دادن به اهنگ با بیس بالا تو 3 ساعت 10 یا 15 درصد کم میکنه.حتما هم موقع شارژ کردن هندزفریاشو خارج کنید از داخل باکس.باتشکر

۲۰ دی ۱۴۰۲
    Ali3298

    چه مدلی منظورتونه؟ کدوم هندزفری؟

    ۰۳ اسفند ۱۴۰۲