لیست قیمت روز گوشی سامسونگ (قیمت خرید و فروش در تاریخ ۰۶ مرداد)

پیشنهاد موبونیوز
Samsung Galaxy S23 FE
Samsung Galaxy S23 FE 8 / 256 GB
شروع قیمت از 27,686,000 تومان
پیشنهاد موبونیوز
Samsung Galaxy A55
Samsung Galaxy A55 8 / 256 GB
شروع قیمت از 20,854,000 تومان
Samsung Galaxy S24 Ultra
Samsung Galaxy S24 Ultra 12 / 256 GB
شروع قیمت از 60,553,000 تومان
Samsung Galaxy S23 Plus
Samsung Galaxy S23 Plus 8 / 256 GB
شروع قیمت از 25,900,000 تومان
پیشنهاد موبونیوز
Samsung Galaxy A55
Samsung Galaxy A55 8 / 128 GB
شروع قیمت از 19,103,000 تومان
پیشنهاد موبونیوز
Samsung Galaxy A15 4G
Samsung Galaxy A15 4G 4 / 128 GB
شروع قیمت از 6,887,000 تومان
پیشنهاد موبونیوز
Samsung Galaxy A35
Samsung Galaxy A35 8 / 256 GB
شروع قیمت از 17,119,000 تومان
پیشنهاد موبونیوز
Samsung Galaxy A35
Samsung Galaxy A35 8 / 128 GB
شروع قیمت از 15,684,000 تومان
پیشنهاد موبونیوز
Samsung Galaxy A15 4G
Samsung Galaxy A15 4G 6 / 128 GB
شروع قیمت از 8,282,000 تومان
پیشنهاد موبونیوز
Samsung Galaxy A34
Samsung Galaxy A34 8 / 128 GB
شروع قیمت از 14,299,000 تومان
Samsung Galaxy A15 4G
Samsung Galaxy A15 4G 8 / 256 GB
شروع قیمت از 9,990,000 تومان
Samsung Galaxy S23 Ultra
Samsung Galaxy S23 Ultra 12 / 256 GB
شروع قیمت از 54,499,000 تومان
Samsung Galaxy A54
Samsung Galaxy A54 8 / 128 GB
شروع قیمت از 18,620,000 تومان
Samsung Galaxy S24 Ultra
Samsung Galaxy S24 Ultra 12 / 512 GB
شروع قیمت از 72,199,000 تومان
پیشنهاد موبونیوز
Samsung Galaxy A05s
Samsung Galaxy A05s 4 / 64 GB
شروع قیمت از 5,879,000 تومان
پیشنهاد موبونیوز
Samsung Galaxy A25
Samsung Galaxy A25 6 / 128 GB
شروع قیمت از 11,080,000 تومان
Samsung Galaxy A34
Samsung Galaxy A34 8 / 256 GB
شروع قیمت از 18,000,000 تومان
Samsung Galaxy A24 4G
Samsung Galaxy A24 4G 6 / 128 GB
شروع قیمت از 12,098,000 تومان
Samsung Galaxy A54
Samsung Galaxy A54 8 / 256 GB
شروع قیمت از 19,103,000 تومان
Samsung Galaxy A05s
Samsung Galaxy A05s 6 / 128 GB
شروع قیمت از 7,126,000 تومان

قیمت گوشی سامسونگ

سامسونگ با ارائه مدل‌های متنوع از گوشی‌های هوشمند، توانسته است طیف گسترده‌ای از نیازهای کاربران را پوشش دهد. دامنه قیمت گوشی‌های سامسونگ بسیار وسیع است و شامل گوشی‌های اقتصادی و پرفروش، گوشی‌های میان‌رده، بالارده و پرچمدار می‌شود. گوشی‌های سامسونگ همواره در سال‌های گذشته جزو پرفروش‌ترین‌های بازار ایران بوده‌اند و توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران ایرانی پیدا کنند.

قیمت گوشی سامسونگ تنها یکی از عواملی است که کاربران را به سمت این برند جذب می‌کند. مشخصات و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این تلفن‌های هوشمند نیز در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. ارتقای قابلیت‌های سخت‌افزاری، بهبود نرم‌افزار و استفاده از هوش مصنوعی در کنار طراحی زیبا و چشم‌نواز، از جمله عواملی هستند که توانسته‌اند حتی بسیاری از طرفداران آیفون را به سمت گوشی‌های سامسونگ جلب کنند. این پیشرفت‌ها به طور مستقیم بر قیمت و خرید موبایل سامسونگ در بازار ایران تاثیرگذار بوده‌اند.

 

انواع گوشی سامسونگ

در این صفحه، می‌توانید قیمت امروز گوشی سامسونگ را در انواع سری‌ها از فروشگاه‌های معتبر مشاهده کنید. در ادامه به معرفی انواع گوشی‌های سامسونگ می‌پردازیم:

سامسونگ با توجه به امکانات، جامعه هدف و نیازهای کاربران، خط تولید گوشی‌های خود را به چند دسته تقسیم کرده تا کاربران با سطح بودجه و نیازهای مختلف، گوشی دلخواه خود را با به صرفه‌ترین قیمت خریداری کنند. در ادامه به معرفی انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ می‌پردازیم.

لیست قیمت گوشی سامسونگ

سری S (پرچمدار)

گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در سری S قرار می‌گیرند. این کمپانی کره‌ای هر سال، خانواده‌ای جدید از سری S را معرفی می‌کند که بالاترین امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سامسونگ برای آن خانواده در نظر گرفته شده است. در واقع، گوشی‌های سری S سامسونگ نهایت توان و قدرت این کمپانی را در آن سال نشان می‌دهند. به همین دلیل، قیمت گوشی سامسونگ سری S از سری‌های دیگر گران‌تر و البته باکیفیت‌تر است. به عنوان مثال پرچمدار سال 2024 سامسونگ گوشی‌های S24 هستند که در بازار ایران با قیمتی بین 50 تا 90 میلیون تومان به فروش می‌رسند. در سال‌های گذشته گوشی‌های S22 Ultra و S23 Ultra فروش بالایی داشتند و S24 Ultra نیز با توجه به ارتقاهایی که داشته، به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی شناخته می‌شود.

سری Z (گوشی تاشو)

گوشی‌های تاشو کم کم در حال ساخت بازار خود هستند. سامسونگ گوشی‌های تاشوی خود را در سری Z تولید و روانه بازار کرده است. این گوشی‌ها در دو مدل Z Flip و Z Fold تولید شده‌اند. قیمت این گوشی‌ها به نسبت محصولات میان‌رده سامسونگ گران‌تر بوده و چیزی بین پرچمدار و میان‌رده هستند. جدیدترین و کامل‌ترین این گوشی‌ها در بازار Z Fold 6 و Z Flip 6 هستند.

سری A (میان‌رده)

بزرگ‌ترین سبد محصولات سامسونگ، گوشی‌های سری A هستند که در مدل‌ها و قیمت‌های مختلف برای کشورهای مختلف دنیا تولید می‌شوند. این گوشی‌ها ترکیبی از امکانات خوب و جنس بدنه با کیفیت و البته اقتصادی هستند که قشر متوسط می‌توانند با بودجه مشخصی، گوشی‌های سری A را خریداری کنند. به دلیل تنوع بالای گوشی‌های این سری، کاربران می‌توانند با مبلغ 5 میلیون تا 30 میلیون تومان گوشی‌های سری A را خریداری کنند.

سری M و F (اقتصادی)

گوشی‌های ارزان قیمت، اقتصادی و مخصوص کارهای روزمره سامسونگ در دسته گوشی‌های سری M و F قرار می‌گیرند. گوشی‌های این دو سری در ایران خیلی کم بوده و برای کاربرانی که دنبال گوشی ارزان هستند بسیار مناسب‌اند.

در این صفحه، می‌توانید قیمت امروز گوشی‌های سامسونگ را در انواع سری‌ها از فروشگاه‌های معتبر مشاهده کنید و با بررسی مشخصات هر مدل، گوشی مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. اگر دنبال خرید بهترین گوشی سامسونگ با توجه به نیازتان هستید، می توانید به مقاله بهترین گوشی سامسونگ در هر بازه قیمتی موبونیوز مراجعه کنید.

خرید گوشی سامسونگ و نکات مهم آن

برای خرید گوشی سامسونگ در بازار ایران، باید به نکاتی توجه کنید که می‌تواند به شما در انتخاب بهتر کمک کند. در ادامه، برخی از مهم‌ترین نکات ذکر شده است.

طراحی و کیفیت ساخت سامسونگ

یکی از اولین نکاتی که در زمان انتخاب و خرید گوشی سامسونگ باید به آن توجه کنید،طراحی و کیفیت ساخت گوشی است. بدنه و فریم بسیاری از گوشی‌های اقتصادی از پلاستیک ساخته می‌شود و به همین دلیل در اثر ضربه دچار آسیب و خط و خش بیشتری می‌شود. بنابراین، اگر قرار است از گوشی خود در شرایط سخت استفاده کنید، حتماً به کیفیت ساخت بدنه و فریم و مقاومت آن در برابر ضربه، خط و خش و آب توجه داشته باشید. البته استفاده از بدنه و فریم پلاستیکی برای کاهش قیمت در گوشی‌های اقتصادی متداول است.

در گوشی های سری جدید، تقریبا طراحی بدنه و چینیش دوربین ها تفاوت فاحشی بین مدل های مختلف ندارد و می شود گفت که سامسونگ به فرمول جواب داده طراحی، به خاطر خلاقیت دست نخواهد برد!

رابط کاربری گوشی سامسونگ

رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ One UI نام دارد. این رابط کاربری به دلیل طراحی مینیمالیستی، سبک و ساده‌ای که دارد، بسیار محبوب بوده و کار با گوشی را راحت کرده است. تاکنون نسخه‌های مختلفی از این رابط کاربری برای گوشی‌های سامسونگ عرضه شده است. بنابراین، در هنگام خرید گوشی سامسونگ به نسخه رابط کاربری و همچنین نسخه سیستم عامل اندروید و میزان پشتیبانی نرم‌افزاری که برای گوشی در نظر گرفته شده توجه داشته باشید.

ساخت ویتنام و چین گوشی سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ در حال حاضر در چندین کشور از جمله چین، ویتنام، هند، برزیل و اندونزی تولید می‌شوند. کیفیت گوشی‌های سامسونگ که در کشورهای مختلف تولید می‌شود تفاوت چندانی ندارند ولی قیمت گوشی سامسونگ نسخه ویتنام معمولا گران‌تر است. گوشی‌های سامسونگ ساخت هند و چین در بیشتر مواقع ارزان‌تر از گوشی‌های ساخت ویتنام هستند. البته تفاوت خاصی در کیفیت گوشی‌ها وجود ندارد و دلیل این تفاوت قیمت، درخواست بیشتر بازار برای گوشی‌های ویتنام می‌باشد.

گارانتی گوشی سامسونگ

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید گوشی سامسونگ در ایران باید به آن توجه کنید، گارانتی محصول است. شرکت‌های متعددی در ایران اقدام به ارائه خدمات پس از فروش برای گوشی‌های سامسونگ کرده‌اند. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب نهایی گوشی، شرکت گارانتی‌کننده آن را بشناسید و از شرایط گارانتی مطلع شوید.

سال ساخت

سامسونگ در بازار ایران گوشی‌های محبوب و پرفروشی مانند A52s ،A73 و A14 را عرضه کرده است که در زمان خود ارزش خرید بالایی داشته‌اند. با این حال، به عنوان یک قانون کلی، گوشی‌های جدیدتر سامسونگ با ارتقاء‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری عرضه می‌شوند. بنابراین، خرید نسخه قدیمی‌تر با توجه به این موارد، انتخاب منطقی‌ای نخواهد بود. برای مثال، گوشی‌های A53 یا A54 که در دو سال آخر معرفی شده‌اند، با ورود گوشی A55 ارزش خرید خود را از دست می‌دهند. بنابراین، بهتر است همیشه به دنبال خرید گوشی‌های جدیدتر باشید، مگر اینکه تفاوت قیمت گوشی نسل جدید بسیار زیاد باشد.

لیست قیمت گوشی سامسونگ در موبونیوز

برای اطلاع از قیمت سری‌های مختلف گوشی سامسونگ می‌توانید به صفحه لیست قیمت گوشی سامسونگ در وبسایت موبونیوز (Mobo.news) مراجعه کرده و نسبت به خرید آنلاین گوشی سامسونگ اقدام کنید. با مراجعه به این صفحه و استفاده از فیلترهایی که در آن تعبیه شده، می‌توانید فهرست گوشی‌ها را به ترتیب ارزان‌ترین، گران‌ترین و پرفروش‌ترین‌های بازار مشاهده کرده و آنها را با هم مقایسه کنید.

موبونیوز این قابلیت را در اختیار شما قرار داده که بررسی تخصصی و نظرات کاربران درباره گوشی خاص را در همین وبسایت مطالعه کرده و با آگاهی بیشتر اقدام به خرید گوشی سامسونگ کنید. همچنین می‌توانید قیمت گوشی در مراکز فروش اینترنتی متعدد در ایران را هم در سایت موبونیوز مشاهده کرده و ارزان‌ترین یا معتبرترین فروشگاه اینترنتی برای خرید را انتخاب کنید.

چرا موبونیوز بهترین مرجع قیمت گوشی موبایل است؟

موبونیوز به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین سایت‌های استعلام قیمت گوشی موبایل سامسونگ در ایران شناخته می‌شود. در صفحه لیست قیمت گوشی سامسونگ موبونیوز، می‌توانید از آخرین قیمت گوشی‌های موجود در بازار ایران مطلع شده و فروشگاه‌های معتبری که گوشی‌های Samsung را عرضه می‌کنند ببینید و از آنها خرید کنید.

علاوه بر استعلام قیمت گوشی موبایل، شما می‌توانید با مراجعه به بخش مقالات بررسی گوشی سامسونگ موبونیوز، بررسی‌های تخصصی کارشناسان که برای گوشی‌های مختلف نوشته شده را بخوانید و نظرات کاربران گوشی‌ها را به طور بی‌واسطه مشاهده کرده و نظر خود را هم ابراز کنید.

 

سوالات متداول:

گوشی سامسونگ ساخت کجاست؟

با اینکه سامسونگ یک برند کره جنوبی است، اما اکثر گوشی‌های سامسونگ به منظور کاهش هزینه‌های تولید، در کشورهایی مانند ویتنام و هند تولید می‌شوند.

گوشی سامسونگ ویتنام بهتر است یا هند؟

تفاوت خاصی بین گوشی‌های ساخت ویتنام و گوشی‌های ساخت دیگر کشورها وجود ندارد. با این حال، در بازار معمولاً گوشی‌های سامسونگ ویتنام متقاضی بیشتری دارند و در نتیجه قیمت بالاتری نیز دارند.

قیمت روز گوشی سامسونگ بر چه اساس تعیین می‌شود؟

قیمت فروش گوشی سامسونگ در بازار ایران بر اساس این فرمول محاسبه می‌شود: (قیمت بازار جهانی * قیمت ارز تخصیص داده شده) + تعرفه واردات و رجیستری + سود مجاز واردکننده و شرکت گارانتی + سود فروشنده.

چه زمانی برای خرید گوشی سامسونگ مناسب است؟

زمان مشخصی را نمی‌توان به عنوان بهترین زمان خرید گوشی سامسونگ تعیین کرد، اما اغلب چند ماه پس از معرفی پرچمداران این شرکت، زمانی که قیمت‌ها کاهشی شده و حباب قیمت‌ها شکسته می‌شود، می‌توان خرید مناسب‌تری انجام داد.

آیا قیمت گوشی سامسونگ کاهش پیدا می‌کند؟

در بازار ایران، قیمت گوشی سامسونگ متاثر از عوامل مختلفی مانند قیمت دلار، تعرفه رجیستری، ارز تخصیصی برای واردات، مشکلات گمرکی و در نهایت رقابت برای فروش در بازار با توجه به موجودی است. از آنجا که این عوامل پیش‌بینی ناپذیر هستند، پیش‌بینی دقیق افزایش یا کاهش قیمت گوشی‌های سامسونگ نیز به صورت قطعی امکان‌پذیر نیست.

نمایش کامل متن
فیلتر‌کردن نتایج
مرتب‌سازی قیمت‌ها
مرتب‌سازی بر اساس
پربازدیدترین کمترین قیمت بیشترین قیمت پرفروش‌های بازار