بهترین ساعت هوشمند با طراحی گرد؛ راهنمای خرید + معرفی بهترین مدل ها

ساعت های هوشمند با عرضه اپل واچ ها تحول بزرگی پیدا کردند و به یکی از گجت های محبوب و کاربردی در بین کاربران مختلف از ورزشکاران گرفته تا عاشقان تکنولوژی های جدید و به روز تبدیل شدند. طراحی مربعی این ساعت ها در کنار امکانات جذاب و کاربردی اپل واچ ها یکی از چند دلیل محبوبیت این ساعت ها به شمار میره. همین محبوبیت سبب شده شرکت های مختلف دست به تولید ساعت های مختلف با بدنه و امکانات متفاوت و جذابی بزنند. اگه علاقه‌مند به ساعت های کلاسیک هستید و خیلی طراحی اپل واچ ها و محصولات مشابه نظر شما رو به خودش جلب نمیکنه، ساعت های هوشمند با طراحی گرد مثل گلکسی واچ ها و یا محصولات شیائومی میتونه گزینه مناسب و کاربردی باشه. پس اگه دنبال خرید یه ساعت هوشمند با طراحی گرد میگردید، تا انتهای مقاله بهترین ساعت هوشمند با طراحی گرد همراه موبونیوز باشید تا بهترین ساعت های هوشمند گرد بازار از ارزانترین تا گرانترین رو به شما معرفی کنیم.

 

راهنمای خرید ساعت هوشمند با طراحی گرد

خرید ساعت هوشمند مثل هر محصول دیجیتالی دیگه نیاز به بررسی امکانات و قابلیت های ساعت های هوشمند مختلف داره و باید با توجه به نیازهایی که دارید از بین امکانات مختلف اولویت بندی مشخصی داشته باشید، تا با توجه به قیمت نسبتا بالای بعضی از محصولات بهترین انتخاب ممکن رو انجام بدید. مثلا اگه امکان تماس صوتی از طریق خود ساعت، پشتیبانی بدون مشکل از زبان فارسی و همچنین دقت بالای سنسورهای سلامتی و GPS برای فعالیت های ورزشی برای شما اولویت و اهمیت بالایی داره بهتره سراغ نمونه های گرون قیمت بازار مثل گلکسی واچ ها یا ساعت های پرچمدار سری S شیائومی برید. اما اگه بودجه محدودتری دارید، میتونید سراغ نمونه های اقتصادی با امکان تماس و پشتیبانی از زبان فارسی برید ولی با سنسورهای خیلی دقیق طرف نیستید و کیفیت ساخت بدنه و نمایشگر هم تا حدودی کاهش پیدا میکنه. برای راهنمای بیشتر و آشنایی با نکات مهم در زمان خرید یک ساعت هوشمند، میتونید به مقاله بهترین ساعت هوشمند مراجعه کنید.

 

بهترین ساعت هوشمند با طراحی گرد

میشه گفت ساعت های هوشمند به دو دسته کلی با طراحی گرد و یا مربعی تقسیم میشن. ساعت های مربعی که با الهام از اپل واچ ها ساخته شدند، برای افراد جوان و عاشقان تکنولوژی ظاهر جذاب و زیبایی دارند. اما ساعت ها با طراحی گرد مثل گلکسی واچ های سامسونگ با طراحی کلاسیک تر، بیشتر حس یک ساعت رو به مخاطب منتقل میکنن و حتی افرادی که خیلی اهل تکنولوژی نیستند و یا سن بالاتری دارند میتونن از این ساعت های استفاده کنن و در کنار مشاهده زمان و داشتن یک استایل جذاب از قابلیت های سلامتی و ورزشی این ساعت ها هم استفاده کنن.  ساعت های هوشمند گرد در سایزها و ابعاد مختلفی ساخته میشن و خانم ها و آقایون با توجه به اندازه مچ دست و سلیقه خودشون میتونن محصولات مختلف رو خریداری کنن. البته اگه به طراحی ساعت های مشابه اپل واچ علاقه دارید، مشاهده ویدیو بهترین ساعت هوشمند طرح اپل واچ شاید براتون خالی از لطف نباشه.
حالا اگه دنبال خرید یه ساعت هوشمند با طراحی گرد به عنوان هدیه برای همسر، پدر یا خودتون! هستید، به دلیل تنوع بالای محصولات در بازار از برندهای مختلف با امکانات خاص و متنوع ممکنه خرید مناسب رو برای خیلی از افراد سخت کنه، به همین دلیل ما در موبونیوز بهترین ساعت هوشمند با طراحی گرد موجود در بازار ایران رو جمع آوری کردیم تا شما با هر سلیقه و بودجه ای که دارید بتونید بهترین انتخاب ممکن رو داشته باشید.

best-round-smart-watch

 

ساعت هوشمند شیائومی Mibro X1

ساعت هوشمند میبرو X1 یکی از ارزانترین گزینه های پیشنهادی ماست که با داشتن یک بدنه گرد و مقاوم و طراحی اسپورت و ورزشی میتونه نظرات افراد جوان و ورزشکاران رو به خودش جلب کنه و با داشتن قیمت حدودی 1 میلیون تومانی خیلی به جیبتون فشاری وارد نمیکنه. وزن 57 گرمی ساعت X1 میبرو استفاده طولانی مدت از این ساعت رو خیلی خسته کننده نمیکنه و به مچ دستتون فشار زیادی وارد نمیشه. اگه در شرایطی باشید که نتونید درست از صفحه نمایش لمسی استفاده کنید، مثلا دستکش به دست داشته باشید، میتونید از دو دکمه فیزیکی Home و Sport لبه راست ساعت برای گردش توی منوها استفاده کنید. صفحه نمایش 1.3 اینچی امولد با کیفیت و روشنایی بالا باعث میشه خیلی راحت و بدون مشکل بتونید از ساعت حتی توی محیط نسبتا روشن هم استفاده کنید.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro X1

باتری 350 میلی آمپر ساعتی میبرو X1 توی حدودا 4.5 ساعت کاملا شارژ میشه و میتونه حدود دو هفته در استفاده معمولی و روزمره مثل استفاده 24 ساعته از پایش ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون، پایش خواب و استفاده روزانه برای 38 حالت ورزشی مختلف و مشاهده اعلان ها و تماس ها بهتون شارژ بده البته با استفاده سنگین تر و روشن کردن قابلیت Always on Display این عدد به صورت محسوسی کاهش پیدا میکنه. امکان نمایش صحیح اعلان ها و پیام های فارسی یکی دیگه از نکات مثبت و خوب ساعت هوشمند میبرو ایکس 1 به حساب میاد. برای مشاهده اطلاعات پایش ها و فعالیت های ورزشی و شخصی سازی چهره ساعت و تنظیمات میتونید از برنامه Mibro fit استفاده کنید که برای دستگاه های اندرویدی و iOS در دسترسه.

 

ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS04 RS3

ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS04 از زیر برند معروف شیائومی یعنی هایلو، با داشتن قیمت حدودی 1.5 میلیون تومانی یکی از ساعت های اقتصادی این لیست به شمار میره که در کنار قیمت امکانات مناسبی برای یک ساعت هوشمند داره. بدنه ساعت از جنس آلومینیوم ساخته شده که هم باعث زیبایی بیشتر ساعت و هم مقاوم شدن در برابر خط و خش و ضربه میشه. وزن حدود 46 گرمی در استفاده طولانی مدت خیلی فشار زیادی به دست شما وارد نمیکنه. صفحه نمایش 1.2 اینچی از پنل امولد با رزولوشن 390 در 390 پیکسل کیفیت و جزئیات مناسبی رو به نمایش میزاره اما نسبتا حاشیه زیادی داره و در نور مستقیم آفتاب هم کمی کار باهاش سخته. از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن هم خبری نیست.

ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS04 RS3

14 حالت ورزشی مختلف رو پشتیبانی میکنه و حسگر شتاب‌ سنج، حسگر ضربان قلب و حسگر سطح اکسیژن خون (SpO2) هم برای این ساعت استفاده شده. از قابلیت های دیگه این ساعت میشه به پایش وضعیت خواب، گام شمار، پایش سطح استرس، کالری شمار، هشدار عدم تحرک، کنترل موسیقی و نمایش وضعیت آب و هوا اشاره کرد که به نسبت قیمت دقت مناسبی دارند. از زبان فارسی در اعلانات و پیام ها پشتیبانی نمیکنه که جزو نقاط ضعف این ساعت به حساب میاد و امکان پاسخ دادن به تماس های دریافتی هم از طریق خود ساعت وجود نداره. باتری 230 میلی آمپر ساعتی در حدود 12 روز در استفاده معمولی از سنسورها به شما شارژدهی میکنه.

 

ساعت هوشمند شیائومی Haylou Solar Plus RT3 LS16

ساعت هوشمند Haylou LS16 سولار پلاس از برند هایلو که زیر مجموعه شیائومی با حساب میاد با قیمت حدودی 1.7 میلیون تومان یکی از ساعت های ارزان قیمت با طراحی گرد و امکانات مختلف که با داشتن نمایشگر نسبتا بزرگ و با کیفیت و سنسورهای مختلف میتونه نیازهای اکثر افراد رو از یک ساعت هوشمند برطرف کنه. بدنه از فلز مقاوم ساخته شده که دو دکمه گرد در لبه راست محصول کار شده و میتونید با چرخوندن این دکمه برای چرخیدن در منو ساعت استفاده کنید. تغییر واچ فیس ها نیز از طریق این دکمه ها انجام میگیره. با داشتن بند حدود 50 گرمی تا حدودی در استفاده طولانی مدت و موقع خواب میتونه به دستان شما فشار وارد کنه. نمایشگر 1.43 اینچی با پنل امورد و رزولوشن 466 در 466 جزئیات خوب و با دقت رنگی مناسب داره و با داشتن قابلیت نمایشگر همیشه روشن و روشنایی مناسب در استفاده روزمره عملکرد مناسبی داره.

ساعت هوشمند شیائومی Haylou Solar Plus RT3 LS16

باتری 280 میلی آمپر ساعتی به کار رفته در حدود 7 روز در استفاده های معمولی و روزمره به شما شارژ میده که این عدد در حالت استندبای به حدود 20 روز میرسه. ساعت هایلو LS16 میتونه 105 حالت و فعالیت ورزشی مختلف رو تشخیص بده و اندازه گیری کنه. در ساخت این ساعت گواهی IP68 به کار رفته که باعث مقاومت مناسب این محصول در مقابل نفوذ گرد و غبار و مایعات میشه. امکان سنجش و اندازه‌گیری ضربان قلب، کیفیت خواب، سطح استرس و سطح اکسیژن خون رو داره که اطلاعات دریافت شده در برنامه Haylou Fun به نمایش گذاشته میشه. امکان انتخاب از بین ۱۰۰ واچ فیس مختلف هم در این برنامه رو دارید. از زبان فارسی در نمایش پیام ها و اعلان ها پشتیبانی نمیکنه ولی میتونید با ساعت به تماس های دریافتی خودتون به راحتی پاسخ بدید.

 

ساعت هوشمند Glorimi M1 Pro

برند گلوریمی که یکی از هزاران! زیر مجموعه شیائومی به حساب میاد، به تازگی با چندین محصول از دسته ساعت های هوشمند و هندزفری بلوتوثی وارد بازار ایران شده و تونسته با عرضه محصولات به صرفه اقتصادی و همچنین با امکانات و قابلیت های متنوع یکی از گزینه های قابل پیشنهاد در بین برندهای مختلف بازار بشه. ساعت هوشمند M1 Pro گلوریمی با قیمت حدودی 2 میلیون تومانی یک صفحه نمایش گرد با جزئیات عالی و پر نور و همچنین بدنه با کیفیت و سنسورهای مختلف و متنوعی رو در اختیار شما قرار میده و با توجه به قیمت ارزش خرید بسیار بالایی داره. در پک محصول علاوه بر خود ساعت و بند مگنتی دو رنگ، یک بند سیلیکونی مشکی اضافه با طراحی کلاسیک و همچنین یک گلس محافظ نمایشگر قرار گرفته تا خیال شما بابت آسیب های احتمالی به صفحه نمایش راحت بشه. بدنه فلزی کیفیت ساخت مناسبی داره و تا حدودی در مقابل خط و خش و ضربه مقاومه و با داشتن گواهی IP68 مقاومت مناسبی در مقابل  نفوذ آب و گرد و غبار داره.

ساعت هوشمند Glorimi M1 Pro

صفحه نمایش 1.43 اینچی امولد با کیفیت 466 در 466 پیکسل جزئیات مناسبی رو به شما نمایش میده و با داشتن روشنایی 1200 نیتی میتونه در محیط های بسیار روشن و پر نور هم تجربه مناسبی برای شما ایجاد کنه. با بلوتوث نسخه 5.2 به گوشی های اندرویدی و آیفونی متصل میشه و نکته قابل توجهی که در این گوشی دیده میشه پشتیبانی کامل از زبان فارسی در پیام ها و حتی منو هستش. امکان تماس صوتی توسط خود ساعت و همچنین امکان پخش موسیقی از طریق اسپیکرهای به کار رفته از دیگر نکات قابل توجه این ساعت هوشمند به شمار میرود. این ساعت امکان اندازه گیری فشار خون، ضربان قلب، کنترل پایش خواب، غلظت اکسیژن خون را دارد. ساعت M1 Pro بیش از 100 حالت ورزشی رو پشتیبانی میکنه که میتونید مقدار کالری مصرفی، مدت زمان ورزش، تعداد حرکات ورزشی و مسافت طی شده خودتون رو اندازه گیری کنید. باتری 280 میلی آمپر ساعتی توی حدود 2 ساعت کاملا شارژ میشه و در حالت استاندارد و معمولی حدود 7 روز و در استفاده های سنگین حدود 2.5 روز به شما شارژدهی میکنه.

 

ساعت هوشمند شیائومی Kieslect Kr Pro

برند Kieslect در یکی دو سال اخیر تونسته با عرضه محصولات با کیفیت و برای سلیقه های مختلف به خوبی اسم خودش رو در بازار جا بندازه و در بازه اقتصادی ساعت های این برند انتخاب های مناسب و با ارزش خرید بالایی هستند. ساعت هوشمند کیسلکت Kr Pro با قیمت حدودی 2.1 میلیون تومان با داشتن قابلیت های متنوع، طراحی جدید و به روز و همچنین نمایشگر زیبا یکی از انتخاب های مناسب برای خرید یک ساعت هوشمند گرد به شمار میره. بدنه از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده که ابعاد مناسب و وزن قابل قبولی داره و میتونید به خستگی روزها از این ساعت استفاده کنید.
صفحه نمایش 1.43 اینچی با رزولوشن 466 در 466 پیکسل جزئیات خوب و مناسبی رو به شما نمایش میده و با داشتن پنل امولد پر نور و با رنگ های زنده، کاملا شما رو راضی نگه میداره. امکان پایش و اندازه گیری سطح اکسیژن خون، پایش سلامت بانوان، کیفیت و سطح خواب، ضربان قلب، شمارش تنفس و اندازه گیری ۷۰ فعالیت ورزشی رو داره و گزینه مناسبی برای ورزش کردن هم محسوب میشه.

ساعت هوشمند شیائومی Kieslect Kr Pro

این ساعت در اعلان ها و پیام ها از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنه و حروف رو به صورت مجزا از هم به نمایش میزاره که یکی از نقاط ضعف بزرگ این ساعت هوشمند به حساب میاد. گواهی IP68 به کار رفته باعث مقاومت این ساعت در مقابل نفوذ مایعات و گرد و غبار میشه. باتری 280 میلی آمپر ساعتی میتونه در استفاده معمولی و روزمره حدود یک هفته شما رو همراهی کنه. با استفاده از بلوتوث نسخه 5.2 به گوشی های اندرویدی و آیفونی متصل میشه و میتونید اطلاعات جمع آوری شده از فعالیت های ورزشی مختلف رو در برنامه Glory Fit مشاهده کنید و یا تنظیمات و واچ فیس های ساعت رو شخصی سازی کنید.

 

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite 2

ساعت هوشمند میبرو لایت 2 دنباله ساعت محبوب و پر فروش نسخه اول هست و با داشتن یک طراحی کلاسیک و قیمت مناسب و امکانات تقریبا کامل یه گزینه مناسب برای خرید ساعت با طراحی گرد به حساب میاد. صفحه نمایش ۱.۳ اینچی با ابعاد حدودی ۴۴ میلیمتری تقریبا شبیه به ساعت های گلکسی واچ ساخته شده ولی روی لبه سمت راست دو تا دکمه فیزیکی یکی به صورت گرد و چرخشی و یکی به صورت تخت مثل اپل واچ کار شده تا بتونید راحت تر از ساعت استفاده کنید و با منو ها کار کنید. وزن ساعت حدود ۵۵ گرم هست و با توجه به ظاهر ساده و کلاسیکش یه مقداری نسبت به ساعت های اقتصادی دیگه بازار سنگین تره و ممکنه کمی به دستتون فشار وارد کنه. نمایشگر امولد با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل جزئیات مناسب و با دقت رنگی خوبی به شما نمایش میده و به خاطر نوع پنل ترکیب رنگ و کنتراست مناسبی داره. دو بند سیلیکونی مشکی و چرمی قهوه ای با سایز ۲۲ میلیمتری داخل جعبه محصول قرار داره.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite 2

باتری ۳۵۰ میلی آمپر ساعتی در استفاده معمولی حدود ۱۲ روز شارژدهی میکنه که با استفاده سنگین تر این عدد کاهش پیدا میکنه. رابط کاربری به دلیل استفاده از پردازنده مناسب سرعت خوب و بدون لگ و باگ داره. امکان پاسخ دادن به تماس ها از طریق خود ساعت وجود داره و از زبان فارسی در اعلانات و پیام ها پشتیبانی میکنه. از ۶۰ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی میکنه. سنسورها و حسگر های واجب یک ساعت هوشمند مثل سنسور سطح اکسیژن خون، پایش ۲۴ ساعت ضربان قلب و سلامت زنان برای این ساعت در نظر گرفته شده. برنامه Mibro Fit که روی گوشی های اندرویدی و آیفونی در دسترسه اطلاعات اندازه گیری توسط حسگرها و فعالیت های ورزشی رو به شما نشون میده و میتونید از واچ فیس های متنوع این ساعت هم در این برنامه استفاده کنید.

 

ساعت هوشمند Glorimi M2

اگر به دنبال خرید یک ساعت هوشمند ورزشی با طراحی مقاوم و گرد هستید، ساعت هوشمند گلوریمی M2 با قیمت حدودی 2.5 میلیون تومان هم طراحی جذاب و زیبایی داره و هم به نسبت قیمت امکانات بسیار زیاد و کاربردی برای این ساعت هوشمند استفاده شده. بدنه آلومینیومی طراحی جذاب و خاص و همچنین نسبتا مقاوم در برابر خط و خش داره که حس خوبی موقع استفاده به شما منتقل میکنه. طراحی اسپورت این ساعت و همچنین وزن و اندازه مناسبش باعث میشه بتونید در زمان انجام فعالیت های ورزشی و طولانی مدت به راحتی از این ساعت هوشمند استفاده کنید. گواهی IP68 هم برای راحت شدن خیال شما از بابت مقاومت در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار به کار رفته. در پک محصول علاوه بر ساعت و بند مگنتی یک بند سیلیکونی مشکی با استایل کلاسیک و یک گلس محافظ نمایشگر هم قرار داره.

ساعت هوشمند Glorimi M2

نمایشگر 1.43 اینچی رزولوشن بالا و دقت رنگی بسیار خوبی داره و میتونه جزئیات مناسب و خوبی رو حتی در محیط های نسبتا روشن به شما بده. امکان سنجش ضربان قلب، سنجش فشار خون و پایش خواب و سطح استرس جزو قابلیت های سلامتی این ساعت هست. امکان تماس صوتی با خود ساعت و پشتیبانی مناسب و خوب از زبان فارسی هم جزو قابلیت های دیگه این ساعت به شمار میره. رابط کاربری روونی داره و میتونید به راحتی و سرعت مناسب از برنامه های متنوع پیش فرض نصب شده استفاده کنید. باتری 300 میلی آمپر ساعتی ساعت هوشمند M2 در حدود 2 ساعت کاملا شارژ میشه و میتونه تا حدود 10 روز در استفاده های سبک و تا حدود 3 روز در استفاده های سنگین به شما شارژدهی کنه.

 

ساعت هوشمند Glorimi GR1

ساعت هوشمند GR1 یکی از محصولات کلاسیک برند گلوریمیه که با داشتن قیمت حدودی 2.5 میلیون تومانی تمامی امکانات مورد نیاز در یک ساعت هوشمند اقتصادی رو در اختیار شما قرار میده و از یک طراحی کلاسیک و زیبا هم استفاده میکنه. بدنه از آلومینیوم براقی ساخته شده و طراحی گرد و خمیده و ساده ای داره و در ساختش گواهی IP67 هم به کار رفته و میتونه تا حدود نسبتا زیادی در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشه. نمایشگر 1.43 اینچی امولد تصاویر رو با کیفیت و دقت رنگ مناسبی به نمایش میزاره و بازخورد لمسی مناسبی هم داره. روشنایی 600 نیتی این نمایشگر باعث میشه بتونید در محیط های نسبتا روشن و پر نور تقریبا راحت از این ساعت استفاده کنید. باتری 220 میلی آمپر ساعتی در حدود 3 تا 5 روز در استفاده روزمره و نسبتا سنگین به شما شارژدهی میکنه و در حدود 2.5 ساعت هم کاملا شارژ میشه.

ساعت هوشمند Glorimi GR1

اسپیکر و میکروفون به کار رفته به شما امکان تماس صوتی از طریق خود ساعت رو میده و میتونید به راحتی تماس های دریافتی رو با ساعت پاسخ بدید. از زبان فارسی به صورت کامل هم در پیام ها و هم منو پشتیبانی میشه و میتونید خیلی راحت با این ساعت کار کنید. رابط کاربری به کار رفته در کنار پردازنده عملکرد مناسبی دارند و موقع کار با این ساعت خیلی لگ و باگ خاصی رو احساس نخواهید کرد.

 

ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 Active

ساعت هوشمند شیائومی Active S1 با قیمت حدودی 4.8 میلیون تومان یکی از محصولات مناسب ورزش و با طراحی اسپورته که این ساعت از برند شیائومی رو برای ورزشکاران به گزینه مناسبی تبدیل میکنه. صفحه نمایش امولد ۱.۴۳ اینچی با رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ جزئیات بالا و دقت رنگ زنده ای داره و به خاطر روشنایی مناسبش توی محیط با نور زیاد هم به راحتی قابل استفاده است. قابلیت Always on Display هم به لطف پنل امولد امکان استفاده به صورت یک ساعت معمولی رو به شما میده. با میکروفون و اسپیکر به کار رفته در ساعت، میتونید به راحتی و بدون نیاز به هندزفری یا گوشی به تماس های دریافتی پاسخ بدید.

ساعت هوشمند Xiaomi Watch Active S1

ساعت شیائومی Active S1 از ۱۱۷ حالت ورزشی پشتیبانی میکنه که ۱۹ حالت به صورت خودکار با انجام ورزش شناسایی میشن. ابعاد مناسب و وزن نسبتا کم ساعت به شما اجازه استفاده دائم از این ساعت رو میده. قابلیت اندازه گیری ضربان قلب، GPS دو بانده بسیار دقیق، کیفیت خواب، سطح استرس، سلامت زنان و سنجش ۲۴ ساعته سطح اکسیژن خون بر روی این ساعت قرار گرفته. باتری ۴۷۰ میلی آمپر ساعتی توی حدود ۲.۵ ساعت شارژ میشه و میتونه در حدود ۱۲ روز در استفاده معمولی و سبک و با استفاده سنگین تر و مداوم حدود ۸ روز به شما شارژدهی کنه. با استفاده از برنامه Mi Fitness که برای دستگاههای اندروید و iOS در دسترسه میتونید به بیش از ۲۰۰ واچ فیس برای این ساعت دسترسی داشته باشید و اطلاعات جمع آوری شده فعالیت های ورزشی خودتون توسط این ساعت رو ببینید.

 

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR 2

ساعت هوشمند امیزفیت GTR 2 با طراحی کلاسیک و آنالوگ و با داشتن قیمت حدودی 5.1 میلیون تومانی یه ساعت با طراحی بسیار جذاب و خاصه که امکانات تقریبا کامل و مختلفی رو در اختیار شما قرار میده. این ساعت توی دو نسخه با بدنه استیل و بند چرم و یا بدنه آلومینیوم و بند سیلیکونی عرضه میشه که با هم یه اختلاف قیمت کوچیکی دارند. صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی امولد کیفیت و دقت رنگ بالایی داره و به خاطر روشنایی خوب به راحتی می تونید در محیط روشن هم ازش استفاده کنید. انواع سنسور های سنجش سلامتی مثل ضربان قلب، سطح اکسیژن و کیفیت خواب برای این ساعت در نظر گرفته شدن که دقت مناسبی دارند. ۹۰ حالت ورزشی رو پشتیبانی میکنه که امکان تشخیص خودکار ۶ حالت ورزشی رو داره. باتری ۴۷۱ میلی آمپر ساعتی بعد از ۲.۵ ساعت شارژ شدن در حالت استفاده معمولی تا ۱۴ روز به شما شارژدهی میکنه که اگه استفاده سنگین تری از ساعت داشته باشید، حدودا ۵ ۶ روز میتونید ازش استفاده کنید.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR 2

برنامه Zepp که امکان استفاده روی دستگاه های اندروید و iOS رو به شما میده و می تونید تمام اطلاعات جمع آوری شده و تنظیمات ساعت رو مشاهده کنید و تغییرات مورد نظرتون رو انجام بدید. امکان تماس صوتی مستقیم از طریق خود ساعت و همچنین پشتیبانی از زبان فارسی در پیام ها پکیج ارتباطی این ساعت هوشمند رو کامل میکنه. دستیار صوتی آفلاین برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده و به شما اجازه استفاده راحت و بدون نیاز به اینترنت رو از این قابلیت میده و میتونید حالت های مختلف ورزشی و سنسور های سلامتی اون به راحتی و بی دردسر استفاده کنید. موتور ویبره قوی استفاده شده در این ساعت لرزش های بهتر و واقعی تری رو موقع دریافت تماس و یا پیام ها ایجاد میکنه.

 

ساعت هوشمند شیائومی Watch S1

ساعت های هوشمند بالارده شیائومی برای اینکه بتونن با ساعت های برندهای سامسونگ و اپل رقابت کنن، بیشترین توجه رو به بخش طراحی و کیفیت ساخت و شارژدهی معطوف کردن و اگه دنبال یه ساعت شیک که به استایل رسمی شما بخوره هستید، ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 با قیمت حدودی 5.7 میلیون تومان میتونه یه گزینه مناسب باشه. بدنه از استیل ضد زنگ و مقاوم ساخته شده که حس خیلی خوبی موقع استفاده منتقل میکنه. نمایشگر 1.43 اینچی که از پنل امولد استفاده میکنه و رزولوشن 466 در 466 داره کیفیت تصویر بسیار خوب و جذابی رو به شما نمایش میده. شیائومی از یاقوت کبود برای این نمایشگر استفاده کرده تا در مقابل خط و خش مقاوم باشه. قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن و روشنایی بیشینه مناسب در کنار سنسور روشنایی محیطی باعث استفاده راحت تر از ساعت توی روشنایی روز و محیط بیرون از خونه میشه.

ساعت هوشمند شیائومی Watch S1

امکان جواب دادن به تماس های دریافتی روی خود ساعت وجود داره و در شرایطی که نمی تونید از گوشی استفاده کنید میتونه کارتون رو راه بندازه. با کمک اسپیکر و میکروفون به کار رفته میتونید از دستیار صوتی الکسا برای ست کردن آلارم، تماس گرفتن و … هم استفاده کنید. 117 حالت ورزشی رو پوشش میده و ورزش هایی مثل دو، پیاده روی و تردمیل رو به صورت خودکار شناسایی میکنه. اطلاعات جمع آوری شده توسط سنسورها و یا فعالیت های ورزشی رو میتونید در برنامه Mi Fitness مشاهده کنید و میتونید این اطلاعات رو با برنامه های Starva و Apple Health هماهنگ کنید و یه برنامه ورزشی منظم تری داشته باشید. پایش 24 ساعته ضربان قلب و اکسیژن خون داره و در صورت افت یا افزایش ناگهانی به شما هشدار میده. از GPS دو بانده برای ساعت استفاده شده که میتونه مسیریابی بهتری چه در فعالیت های ورزشی و چه مسیریابی به شما ارائه بده. باتری 470 میلی آمپر ساعتی با حدود 2.5 ساعت کاملا شارژ میشه و میتونه در استفاده معمولی و روزمره حدود 12 روز بهتون شارژ بده که به نسبت میزان شارژدهی ساعت های بالارده برندهای سامسونگ و اپل یه نکته بسیار مثبت و حائز اهمیت در زمان خرید به حساب میاد.

 

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 5

گلکسی واچ 5 نسبت به نسل قبلی خودش خیلی تغییرات زیادی نداشته و بیشتر بهینه شدن و بهبود سنسورها و باتری رو میبینیم و با قیمت حدودی 6.7 میلیون تومان برای نسخه 40 میلیمتری یکی از گزینه های خوب برای طرفدارهای سامسونگ و در کل ساعت های هوشمند با طراحی گرد به حساب میاد. نسخه 44 میلیمتری حدود 700 800 هزار تومان گرون تره ولی باتری و شارژدهی بهتری هم در اختیار شما قرار میده. از لحاظ طراحی با همون بدنه گرد و ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم با گواهی IP68 و مقاوم در مقابل نفوذ آب طرفیم که با داشتن وزن 33 گرمی، نسبتا سبکه و روزها میتونید ازش استفاده کنید. صفحه نمایش 1.4 اینچی امولد ساخته شده از شیشه کریستال یاقوت کبود علاوه بر جزئیات خیلی خوب و روشنایی زیاد، مقاومت خوبی هم در مقابل خط و خش و ضربه داره و با یه خمیدگی خیلی کم به بدنه ساعت متصل میشه. رابط کاربری Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5 به شما اجازه استفاده از اپ های مختلف گوگل و سامسونگ رو روی این ساعت میده و 1.5 گیگ رم و 16 گیگ حافظه در کنار تراشه اگزینوس W920 عملکرد خیلی خوب و سریعی رو به این ساعت هوشمند دادن.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 5

سنسور تشخیص دما و حرارت به این نسخه اضافه شده تا پکیج سلامتی این ساعت در کنار حسگر هایی مانند تشخیص ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و ترکیبات بدن (BMI) کامل تر بشه. از طریق برنامه Samsung Health میتونید از وضعیت کلی سلامتی و بدن خودتون مطلع بشید و اطلاعات جمع آوری شده رو مشاهده کنید. از 90 حالت ورزشی به صورت پیشفرض پشتیبانی میکنه. باتری 410 میلی آمپر ساعتی که به وسیله شارژر تایپ سی داخل جعبه توی حدودا 1.5 شارژ میشه میتونه در استفاده معمولی حدود 50 ساعت به شما شارژدهی کنه که با روشن کردن AOD (صفحه نمایش همیشه روشن) و استفاده زیاد از GPS و حسگرها نهایتا یک روز میتونید از ساعت استفاده کنید.

 

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR 4

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR 4 یکی از ساعت های گران قیمت برند امیزفیت شیائومیه که در کنار قابلیت های مختلف و خفن کیفیت ساخت بسیار بالایی هم داره و کاملا حس یک ساعت لوکس و کلاسیک رو به شما منتقل میکنه. این ساعت حدود 8.5 میلیون تومان قیمت داره و از جنس آلومینیوم ضد خط و خش و ضد آب با گواهی 5ATM ساخته شده که با داشتن وزن حدودا 34 گرمی در استفاده طولانی خیلی اذیت کننده نیست. نمایشگر 1.43 اینچی استاندارد از پنل امولد استفاده میکنه تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچی داره و میتونه جزئیات مناسب و با دقت رنگی خوبی رو به نمایش بزاره. برای صفحه نمایش یک روکش سکوریت ضد خط و خش استفاده شده و با توجه به بالاتر بودن از سطح بدنه در مقابل آسیب های احتمالی هم میتونه مقاوم باشه.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR 4

یکی از ویژگی های مثبت این ساعت باتری 475 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است که میتونه در استفاده عادی تا 14 روز و در استفاده های سنگین تا 7 روز به شما شارژ بده. سنسورهای مختلفی مثل شتاب سنج، ژیروسکوپ، ژئومغناطیسی، GPS دو بانده با امکان اتصال به 6 ماهواره، ارتفاع سنج بارومتریک، حسگر نور محیط، سنسور بیومتریک BioTracker™ 4.0 PPG برای این ساعت به کار رفته که از دقت بسیار مناسبی هم برخوردار هستند. اسپیکر استفاده شده بلندی بسیار خوبی دارد و به شما اجازه استفاده از این ساعت برای مکالمه با وضوح مناسبه رو میده. امکان اتصال هندزفری به صورت مستقیم به خود ساعت رو هم داره و میتونید بدون نیاز به همراه داشتن گوشی موسیقی های مورد علاقه خودتون رو از طریق حافظه داخلی 2.3 گیگی گوش بدید. از 154 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی میکنه و میتونه ورزش های انجام شده رو به صورت خودکار تشخیص بده. به وسیله برنامه Zepp به دستگاه های اندرویدی و iOS متصل میشه و میتونید اطلاعات فعالیت های ورزش انجام شده رو مشاهده کنید و تنظیمات دستگاه از واچ فیس گرفته تا دسترسی های مختلف رو شخصی سازی کنید. از زبان فارسی هم به خوبی در پیام ها و اعلانات پشتیبانی میکنه.

 

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 6

آخرین نسخه از ساعت های هوشمند گلکسی واچ که اواخر مرداد 1402 به بازار جهانی عرضه شدند، تغییرات نسبتا کمی رو به نسبت نسل قبلی داشتند و سامسونگ با وعده بهبود سنسورها و عملکرد بهتر باتری این ساعت رو به بازار جهانی عرضه کرده. این ساعت هوشمن بهترین انتخاب برای خرید یه گلکسی واچ به روز به حساب میاد و برای خریدش باید بین 9 تا 9.5 میلیون تومان برای سایزهای مختلف هزینه کنید و اگه از لحاظ بودجه مشکلی ندارید، ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 بهترین انتخاب برای خرید یه ساعت هوشمند برای گوشی های سامسونگی به حساب میاد.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 6

گلکسی واچ 6 با همون بدنه آلومینیومی نسل قبلی بدون تغییر ظاهری خاصی ساخته شده. البته از لحاظ ابعاد یه مقداری به نسبت نسل قبل ظریف تر شده اما در وزنش تغییری ایجاد نشده و هنوز یه ساعت سبک و خوش دست به حساب میاد. گواهی های MIL-STD-810H compliant و IP68 در ساخت ساعت استفاده شده که باعث میشه در مقابل نفوذ مایعات، گرد و غبار و همچنین خط و خش از خودش مقاومت نشون بده. تغییر دیگه در بخش نمایشگر دیده میشه، پنل هنوز سوپر امولده ولی از لحاظ ابعاد حدود 0.1 اینچ بزرگتر شده (از 1.4 اینچ به 1.5 اینچ)، حاشیه های نمایشگر کاهش پیدا کرده و روشنایی بیشینه به حدود 2000 نیت رسیده و تراکم پیکسلی هم بیشتر شده که در کل باعث میشه تجربه کار با این نمایشگر، به خصوص در محیط های بیرون از خونه و زیر نور مستقیم آفتاب بهتر و جذاب تر بشه.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 6

نحوه اتصال بند تغییر کرده و دیگه خیلی راحت تر میتونید بندهای مختلف رو به ساعت متصل کنید. تغییر دیگه در بخش سخت افزار دیده میشه، سامسونگ از تراشه اگزینوس W930 برای این نسل استفاده که به نسبت نسل قبلی 18 درصد قدرت بیشتری داره و با افزایش مقدار رم به 2 گیگ باعث میشه تجربه کار با ساعت یه مقداری روون تر بشه. مقدار حافظه ذخیره سازی همون 16 گیگ نسل قبلی باقی مونده. ظرفیت باتری به 425 میلی آمپر ساعت افزایش پیدا کرده و در کنار استفاده از بلوتوث نسخه 5.3 میتونید انتظار شارژدهی بیشتری رو از این ساعت داشته باشید. سنسورها و امکانات رابط کاربری بدون تغییر خاصی به نسب نسل های قبلی باقی مونده.

 

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 6 Classic

سامسونگ بعد از یکسال استراحت به سری کلاسیک گلکسی واچ ها، امسال این سری جذاب و خاص از ساعت های خودش رو مجددا عرضه کرده. گلکسی واچ 6 کلاسیک گرون ترین ساعت هوشمند سامسونگ و با طرح گرد توی بازاره و اگه طرفدار سرسخت برند سامسونگ هستید و میخواید جدیدترین، جذاب ترین و یکی از جذابترین ساعت های کلاسیک این برند رو به همراه فریم چرخشی باحالش داشته باشید، باید حدود 12 13 میلیون تومان برای خرید این ساعت هوشمند در سایزهای مختلف هزینه کنید. بر خلاف نسخه قبلی یعنی گلکسی واچ 4 کلاسیک، این نسخه توی دو سایز 43mm و 47mm عرضه میشه که فقط در اندازه نمایشگر و مقدار ظرفیت باتری با هم تفاوت دارند.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 6 Classic

بدنه گلکسی واچ کلاسیک 6 از استیل ضد زنگ ساخته شده که ظاهر و مقاومت خوبی به نسبت آلومینیوم داره. حاشیه صفحه نمایش به نسبت نسخه قبلی حدود 15 درصد کاهش پیدا کردن و سایز صفحه نمایش در نسخه 47 میلیمتری به حدود 1.47 اینچ رسیده. ساعت گلکسی واچ 6 کلاسیک با رعایت گواهی MIL-STD-810H، گواهی IP68 و گواهی 5ATM مقاومت خوبی به نسبت نفوذ آب و گرد و غبار و ضربه و خط خش داره و خیال شما رو موقع فعالیت های ورزشی مختلف راحت میکنه.
مثل باقی گلکسی واچ ها امکان تماس بلوتوثی از طریق ساعت امکان پذیره و بدون مشکل خاصی از زبان فارسی در اعلانات و پیام ها پشتیبانی میشه. پنل سوپر امولد با رزولوشن 480 در 480 پیکسل کیفیت مناسبی داره و میتونید جزئیات بسیار خوب و زیادی رو ببینید. از نسل جدید تراشه های اگزینوس مخصوص ساعت هوشمند گلکسی، یعنی W930 برای این ساعت استفاده شده که به نسبت نسل قبلی حدود 18 درصد عملکرد بهتری به نمایش میزاره و یه مقداری سریع تر و روون تر شده. مقدار رم به کار رفته هم به 2 گیگابایت رسیده تا تجربه کار با ساعت بهتر بشه.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 6 کلاسیک

در زمینه سنسورها تغییر خاصی ایجاد نشده و سنسورهای قبلی و رایج مثل سنسور سنجش دمای پوست و بدن، سنجش اکسیژن خون، ضربان قلب، ECG و سنجش توده بدنی (BMI) در این ساعت هوشمند قرار گرفتند و تمرکز سامسونگ روی بهبود عملکرد سنسورهای به کار رفته در این نسل بوده. برای مثال پیگیری وضعیت و کیفیت خواب بهبود پیدا کرده و حالا میتونه اطلاعات بیشتر و جزئی تری رو به نمایش بزاره. در نسخه 43mm از باتری 300 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که با یک بار شارژ میتونه حدود 40 ساعت در استفاده معمولی به شما شارژدهی کنه، البته نسخه 47mm باتری 425 میلی آمپر ساعتی داره که یه مقداری شارژدهی بهتری میتونه ارائه کنه.

 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم بهترین ساعت های با طراحی گرد و کلاسیک که در بازار ایران پیدا میشه رو به شما معرفی کنیم تا بتونید با توجه به بودجه ای که دارید و گوشی که استفاده میکنید، بهترین انتخاب ممکن رو انجام بدید. با توجه به تنوع بالای محصولات موجود در بازار امیدواریم این مقاله تونسته باشه به شما کمک کنه. به نظر شما کدوم ساعت هوشمند با طراحی گرد جاش توی این لیست خالیه؟ ممنون که تا انتها همراه موبونیوز بودید!

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 3 ماه پیش
برچسب ها

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 17
5/ 4.8

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

raouf nicro1387

میبروx1بهتره یامیبروa2 لطفا راهنمایی کنید

۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
raouf nicro1387

میبروx1بهتره یامیبروa2

۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
tahamousavi

بسی قشنگ بود و زیبا…

۰۸ اسفند ۱۴۰۲
Mahdi20

چرا ساعت میبرو gs pro و ساعت امیزفیت t-rex2 رو بررسی نمی‌کنید ببینیم با توجه به قیمتشون ارزش خرید دارن یا نه؟

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
Hossein_sh

عالی و تشکر.. کاش آپدیتی بیاد برای خرید ساعت هوشمند بسته به فیمتش

۱۱ بهمن ۱۴۰۲
Nurse

میبرو A1 داخل لیست نبود؟!

۱۰ بهمن ۱۴۰۲
Limb0onTop

خسته نباشید
ممنون بابت مقاله

۱۰ بهمن ۱۴۰۲
Ahmaddosti

مقاله عالیه، ولی ساعت هوشمند کاربردی نیست در کل برای کلاس گذاشتن خوبه فقط😝😝

۱۰ بهمن ۱۴۰۲
AmriAli 1388

ساعت هوشمند فقط اپل و سامسونگ

۱۰ بهمن ۱۴۰۲
Abolfazl Nahidi

اگه میشه یه مقاله جامع تر هم بزارید که همه ساعت هارو شامل بشه

۱۰ بهمن ۱۴۰۲
ali.sh2004

من تز اون امیزفیته خیلی خوشم اومد، جذابه

۱۰ بهمن ۱۴۰۲
AliNajafiJahani

راهنمای خوبی بود

۱۰ بهمن ۱۴۰۲
™Pentagon

گدرت

۰۹ بهمن ۱۴۰۲
SinaRe8596

دایره رو من شخصا بیشتر قبول دارم

۰۹ بهمن ۱۴۰۲
Mojtaba2083

مربع بهتره ولی خُب…

۰۹ بهمن ۱۴۰۲
Mhch8877

جالب بود.
دایره کلاسیک تره
مربع بروز تره

۰۹ بهمن ۱۴۰۲
Mahayd24

مربع بهتره که

۰۹ بهمن ۱۴۰۲