بررسی ساعت هوشمند Glorimi M2

راجع به ساعت های هوشمند خیلی ویدیو ساختم؛ مدل های مختلفی هم تو بازار پیدا میشه که باعث ایجاد سردرگمی زیادی هم میشه! امروز، یه مدل تو دستم هست که به نظرم ارزش خرید خیلی خوبی داره؛ البته چند تا نکته هم داره که آخر مقاله بهش اشاره میکنم. اگه دنبال یه ساعت هوشمند خوب هستین؛ حتما تا آخر بررسی ساعت هوشمند Glorimi M2 همراه موبونیوز باشید تا ببینم ساعت هوشمند Glorimi M2 چه امکاناتی و قابلیت هایی داره که باعث ارزش خرید بالای اون شده؟!

 

طراحی ساخت و بدنه ساعت هوشمند Glorimi M2

بخش اول مربوط به طراحیه؛ یه طراحی تمام آلومینیومی داره که کیفیت ساخت فوق العاده بالایی داره. یه صفحه نمایش گرد با اندازه مناسب و معقول بهتون میده که به هر سایز دست میخوره و واقعا شیک و جذابه؛ حتی برای کسایی که دستهای ظریف تری دارن هم، خیلی خوبه و کاملا اندازه است. یه طراحی شسته رفته و تر و تمیز و منظم با وزن مناسب و از همه مهمتر خیلی محکمه که واقعا حس خیلی خوبی از طراحی و کیفیت ساخت بهتون منتقل میکنه. نکته اول اینه که ساعت هوشمند Glorimi M2 یه فاز و سبک اسپرت داره؛ یعنی مثلا اگه تیپ رسمی و کت و شلوار دارین؛ این ساعت زیاد براتون مناسب نیست و بیشتر برای فعالیت های ورزشی و تیپ اسپرت مناسبه.
روی صفحه نمایش کلی جزئیات و عدد و رقم داره که ظاهر ساعت رو به شکل و شمایل اسپورت بودن نزدیک تر میکنه؛ حتی دکمه های ساعت هم حال و هوای اسپرت داره. سمت راست فریم ساعت یک دکمه ولومی داره و میشه بین منوها جابجا بشین و واچ فیس رو تغییر بدین، کنارش یه دکمه Action button و دکمه قفل کردن صفحه هم وجود داره.
این مدل گواهی IP68 داره که از دستگاه در مقابل رطوبت و گرد و غبار محافظت میکنه و حتی اگه باهاش برید استخر و شنا هم کنین؛ هیچ مشکلی برای ساعت پیش نمیاد. حتی میتونین بعد باشگاه باهاش زیر دوش برین، توی بارون قدم بزنین و خیالتون راحت باشه این ساعت هیچیش نمیشه!
تو همین بخش طراحی لازمه بهتون بگم که توی جعبه دستگاه، ۲ تا بند وجود داره که یکی از بند ها از جنس سیلیکونه و اون یکی از جنس مگنتی هست که به سلیقه خودتون از هر کدوم که خواستین میتونید استفاده کنین. میتونین این ساعت رو توی سه تا رنگ بندی آبی سرمه ای، مشکی زرد یا طوسی نارنجی تهیه کنین، لازمه بگم بند سیلیکونی ساعت مقاومت بالایی داره که حتی تو فعالیت های ورزشی سنگین هم از دستتون نمیفته و توی این رنج قیمت، واقعا کیفیت ساخت خوبی داره که ارزش خریدش رو بالا میبره.

 

بررسی نمایشگر ساعت هوشمند Glorimi M2

صفحه نمایش امولد این ساعت، قشنگ عمق رنگ مشکی فوق العاده ای داره و یک کنتراست خوبی بهتون میده. من تو کمتر ساعت هوشمندی دیدم که همچنین کنتراست و کیفیت خوبی رو به همراه عمق رنگ مشکی خوب بهتون بده؛ یعنی همچین کیفیتی، روی اپل واچ و ساعت های برندهای مثل سامسونگ هست و حالا همین کیفیت رو توی ساعت Glorimi M2 هم داریم. گلوریمی از برندهای زیر مجموعه شیائومی هست و واقعا کیفیت نمایشگرش عالیه.
یه نکته دیگه ای که می تونم برای کیفیت نمایشگر اضافه کنم؛ اینه که سازنده دور تا دور فریم رو آورده روی نمایشگر و به همین دلیل وقتی به ساعت نگاه کنیم، صفحه نمایشش اصلا حاشیه نداره. به نظرم همین ویژگی ساعت Glorimi M2 در مقابل رقیب های هم قیمتش که یه حاشیه کوچیک دارن؛ واقعا یه برگ برنده است و زیبایی خاصی داره. این ساعت به گوشی اندروید و آیفون متصل میشه و نوتیفیکیشن ها رو نمایش میده و نکته جالبش اینجاست که از زبان فارسی هم پشتیبانی میکنه؛ یعنی هم میتونین به فارسی چت کنین و هم چت های خودتون با بقیه رو به راحتی ببینین.
امکان مکالمه داره و لازم نیست وقتی تو خیابون هستین گوشی رو از جیبتون بیارین بیرون؛ از اون طرف توی محیط های شلوغ و پر رفت و آمد یا وقتی سوار موتور هستین، ممکنه صدای خوبی نداشته باشه. در کل اگه برای محیط آروم ازش استفاده میکنین کیفیت صدای مکالمه واقعا قابل قبولی رو بهتون ارائه میده که در بازه قیمتی خودش واقعا خوبه.

 

سنسور و حسگرهای ساعت هوشمند Glorimi M2

از نظر سنسور هم تقریبا سنسور های کاملی داره؛ سنسور ضربان قلب، تشخیص اکسیژن خون، استرس و ترکر خواب رو بهتون میده؛ یعنی تمام این قابلیت ها رو داره که به خوبی میتونین ازش استفاده کنین و همه اطلاعاتی هم که توسط سنسورهاش ثبت میشه؛ توی اپلیکیشن خودش به اسم HaWoFit خیلی مرتب و تمیز دیده میشه. این ساعت از نظر تنوع سنسور برای قابلیت های ورزشی مختلف، یه چیز کامل هست؛ یه دونه Action button داره که وقتی بزنید یه دسترسی سریع به حالت ورزشی بهتون میده.
بیشتر از صد تا ورزش مختلف از فوتبال و بسکتبال تا دویدن و قدم زدن و حتی ورزش های رزمی رو هم داره؛ از این نظر گزینه مناسبی برای ورزش کردن هست و اگه دنبال یه ساعت مناسب برای ورزش هستین؛ تو این بازه قیمتی با توجه به قابلیت هاش میتونه انتخاب خوبی برای خرید باشه.
اپلیکیشن HAWOfit گزینه ها و ویژگی های مختلفی داره. وقتی وارد برنامه بشین؛ آخرین فعالیت های ورزشیتون رو توی صفحه اصلی قابل نمایش هست. پایین صفحه اصلی یه قسمت workout داره که موقعیت شما رو روی نقشه مشخص میکنه. از اون طرف با استفاده از GPS مسیری که طی کردین رو ثبت میکنه؛ ورزش های مختلف، میزان فاصله هایی که طی کردین؛ میزان کالری که سوزوندین و زمانی که برای ورزش کردن گذروندین رو، همش رو بهتون نشون میده.
یه بخش Device داره که واچ فیس های مختلف (تم ساعت)، ریمایندر (یادآور) و همینجور، اپلیکیشن های مختلف رو اینجا بهتون نشون میده. با توجه به اینکه ساعت هوشمند Glorimi M2 یه نمایشگر با کیفیت آمولد داره؛ بهتره که یه تم خوب روش بذارین. این برنامه هم دسته بندی زیادی از واچ فیس ها رو داره که روی هر کدوم کلیک کنین کلی تم مختلف رو بهتون نشون میده. زمانی که هر کدوم از تم ها رو نصب کنین؛ صفحه always on display اختصاصی خودش رو داره که چیز جالبی هست به نظرم!

 

رابط کاربری و نرم افزار ساعت هوشمند Glorimi M2

رابط کاربری این ساعت فوق العاده زیباست؛ منوهای مختلفش واقعا جذابه و کارایی روونی بهتون میده. موقع استفاده از ساعت، اگه انگشتتون رو روی صفحه از پایین به بالا بکشین، پیام ها رو بهتون نشون میده و اگه انگشتتون رو از بالا به پایین بکشین؛ میتونین وارد بخش کنترل سنتر بشین. اگه انگشتتون رو چپ یا راست صفحه حرکت بدین؛ میتونین ترک های ورزشی رو ببینین که قابلیت اسکرول داره و نشون میده چقدر قدم برداشتین؛ مسافت طی کردین و کالری سوزوندین.
اگه دکمه وسط رو بزنین وارد منوی ساعت میشین و میتونین مدل های مختلفی رو هم برای منو انتخاب کنین.

 

ساعت گلوریمی M2 ارزش خرید داره یا نه؟

به نظرم ساعت هوشمند Glorimi M2، یکی از ساعت های با ارزش خرید بالا توی رنج قیمت 2.5 میلیون تومان هست که همه چیز داره و واقعا نمیشه ایراد اساسی ازش گرفت و واقعا خوبه. طراحیش که خوبه؛ کیفیت صفحه نمایشش فوق العاده هست؛ قابلیت مکالمه و پیام دادن و پشتیبانی از زبان فارسی داره. حتی توی جعبه ساعت، دفترچه راهنمای فارسی داره. از طرف دیگه، رابط کاربری ساعت هوشمند Glorimi M2 به شدت روون، خوشگل، مرتب با قابلیت های مختلف هست. اپلیکیشن هایی مثل یادآور، ماشین حساب، تقویم و کنترل دوربین گوشی و یه سری قابلیت های اضافه دیگه مثل بازی روی خودش داره؛ قابلیت نصب موزیک داره و حتی میشه مستقل از گوشی باهاش موزیک گوش داد.
سنسورهای نسبتا کاملی داره. دو تا بند داره که یکیش زاپاس هست؛ علاوه بر این موارد، توی جعبه گلس محافظ داره که دیگه نگرانی برای خرید گلس نداشته باشین. واقعا یه ساعتی هست که ارزش خرید داره. اگه دنبال ساعت هوشمندی هستین که واقعا جذاب باشه؛ ساعت هوشمند Glorimi M2 انتخاب خوبیه و متناسب با قیمتش، امکانات جذابی داره و واقعا نمیشه هیچ ایرادی ازش گرفت.

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 5 ماه پیش
برچسب ها

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 54
5/ 4.3

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

ali star

سلام آقا مهدی میگم ساعت گلوریمی m2 pro شارژ اولیه باید چند ساعت باشه ممنون ميشم سئوال کردم میگن ۸ساعت درسته

۱۷ فروردین ۱۴۰۳
    kia92

    سلام ، خیر ، ۲ الی ۳ ساعت کافیه

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
[email protected]

چرا فیلم از یجا به بعد تصویرش دیگه پخش نمیکنه😢

۲۰ اسفند ۱۴۰۲
    ali star

    سلام خسته نباشید اول تشکر میکنم از سایت خوبتون وآقا مهدی عزیز آقا مهدی میگم گلوریمی ام۲پرو مکان یابی داره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    ۰۳ فروردین ۱۴۰۳
      kia92

      سلام بله ولی از طریق نرم افزار گوشی هست که اطلاعات را میده به ساعت و باید گوشی نیز برای این قابلیت همزمان در اختیارتان باشد

      ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
Mohammad1390

سلام دوستان .
من چند وقتی هست که دنبال یه ساعت هوشمند خوب میگردم که گلوریمی m2 و میبرو gs pro رو پیدا کردم با توجه به پولی که دارم .
و الان شدیداً بین این دو ساعت موندم که کدوم رو خریداری کنم .
میبرو جی پی اس داره ولی گلوریمی نداره .
بند گلوریمی ۲۲ میل هست که همه جا گیر میاد ولی میبرو ۱۸ میله که گیر نمیاد .
میبرو باتری بهتری داره نسبت به گلوریمی .
گلوریمی از اون ور هم دکمه چرخان داره و احساس میکنم که صفحه نمایشش هم یه مقدار کم بهتره از میبرو .
میبرو سنسور های دقیق تر و کامل تری داره مثل ارتفاع سنج و فشار هوا و قطب نما ولی گلوریمی هیچ کدوم از این ها رو نداره .
حالا موندم ممنون میشم اگر کمک کنین .
ممنون.

۲۰ بهمن ۱۴۰۲
    kia92

    سلام ، اگه میتونید قیمت میبرو GS proهزینه کنید به نظرم گلوریمی M2 pro را خرید کنید ، کیفیت ساخت ساعتهای گلوریمی به نظرم خیلی بالاتره نسبت به میبرو

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
      3arshia123

      مگه گلوریمی جی‌پی‌اس نداره؟

      ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
farhad2024

آق مهدی عاشق حرکات خاصتم که میگی سلام بر مبوبکس دوس داشتنی…
آقا این ویدیو رو با هر برنامه یی بازم کردم وسطاش صدا هست تصویر فریز میشه
میگه نظر تکراری شناسایی شده به جون یکی من الان عضو شدم :))

۱۰ بهمن ۱۴۰۲
farhad2024

آق مهدی عاشق حرکات خاصتم که میگی سلام بر مبوبکس دوس داشتنی…
آقا این ویدیو رو با هر برنامه یی بازم کردم وسطاش صدا هست تصویر فریز میشه

۱۰ بهمن ۱۴۰۲
Ahmaddosti

خیلی ساعت خوبیه برای تولد دوستم هدیه میگیرمش، ممنون از تولید محتوا عالی شما

۲۰ دی ۱۴۰۲