بهترین لوازم جانبی گوشی S23 Ultra سامسونگ

گوشی S23 Ultra سامسونگ به دلیل قیمت مناسبش (برای یه گوشی پرچمدار!) و امکانات بسیار خوبی که داره یکی از پرفروش ترین گوشی های بالارده و پرچمدار به حساب میاد. به خاطر همین موضوع، لوازم جانبی گوشی S23 Ultra سامسونگ در بازار تنوع مناسبی دارند و به راحتی میتونید محصول مورد نظر و نیاز خودتون رو برای گوشی اس 23 اولترا تهیه کنید. در پک گوشی هم به جز سوزن سیم کارت و یه کابل دو سر تایپ سی چیز دیگه ای وجود نداره و شما برای شارژ کردن گوشی حتما باید یه آداپتور شارژ با توان بالا به صورت جداگانه تهیه کنید. اگه قصد خرید این گوشی پرچمدار رو دارید و میخواید بدونید چه مقدار باید برای لوازم جانبی گوشی اس 23 اولترا سامسونگ هزینه کنید و به چه محصولاتی در هنگام خرید گوشی نیاز دارید، یا دنبال گجت هایی هستید که تجربه کار با گوشی رو برای شما بهتر کنه و بهبود ببخشه، راهنمای خرید بهترین لوازم جانبی گوشی S23 Ultra سامسونگ میتونه به انتخاب بهتر و دقیق تر شما کمک کنه. همراه موبونیوز باشید.

 

درباره گوشی سامسونگ s23 ultra

گوشی S23 Ultra بهترین گوشی سامسونگ و یکی از بهترین گوشی های پرچمدار اندرویدی که در تاریخ 17 فوریه ۲۰۲۳ (بهمن ۱۴۰۱) به بازار عرضه شد و در حال حاضر (شهریور ۱۴۰۲) در حدود ۴۹ میلیون تومان قیمت داره. با توجه به رجیستر نشدن گوشی های پرچمدار جدید اپل (سری آیفون 14 و 15) گوشی اس 23 اولترا یکی از بهترین گزینه ها در بازار ایران برای خرید یه گوشی پرچمدار، قدرتمند و به روز به حساب میاد و اگه دنبال یه گوشی پرچمدار همه چی تموم باشید میتونه نظرتون رو به خودش جلب کنه.

یه بدنه با کیفیت ساخت بسیار بالا داره که از ترکیب فلز آلومینیوم و شیشه ساخته شده و با داشتن یه طراحی خمیده در لبه ها گوشی زیبایی به حساب میاد و در حدود ۲۳۴ گرم وزن داره و یه گوشی بزرگ و سنگین به حساب میاد که برای یه گوشی پرچمدار با نمایشگر ۶.۸ اینچی مورد عجیبی نیست. گواهی IP68 در ساخت بدنه به کار رفته تا در مقابل نفوذ مایعات و گرد و غبار مقاوم باشه. صفحه نمایش خمیده به نسبت نسل قبلی یه مقداری در لبه ها حاشیه بیشتری پیدا کرده تا دست گرفتن گوشی راحت تر باشه. البته نمایشگر خمیده برای نصب گلس محافظ دردسر بیشتری داره و در صورت افتادن از دستتون احتمال صدمه دیدن بیشتری هم داره. نمایشگر با رزولوشن +QHD، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی LTPO و روشنایی بیشینه ۱۷۵۰ نیتی باعث میشه تجربه کار با گوشی خیلی حس جذاب و خوبی به همراه داشته باشه.

بررسی مشخصات گوشی S23 Ultra سامسونگ

پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 برای این گوشی بهینه شده و هماهنگی خوبی بین سخت افزار و نرم افزار دیده میشه و مصرف باتری و قدرت پردازشی هم مناسب و خوبه. این پردازنده جدید و قدرتمند تا سال های سال خیال شما رو بابت اجرای بازی ها و نرم افزاری های سنگین راحت میکنه. اندروید 13 و One UI 5.1 یه تجربه به روز و با امکانات شخصی سازی متنوع به این گوشی داده و در کنار پردازنده قدرتمند به خوبی میتونید توی کارهای سنگین و مولتی تسکینگ از اون استفاده کنید و به لطف پشتیبانی بلند مدت سامسونگ تا ۳ ۴ سال آینده هم میتونید تجربه به روزی داشته باشید. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای S23 Ultra استفاده شده که در کنار پردازنده با مصرف مناسب، شارژدهی خوبی رو به شما میده و میتونید حدود یک روز و نیم از گوشی استفاده کنید. با استفاده از آداپتور 45 واتی میتونید توی یک ساعت گوشی رو کاملا شارژ کنید. البته باید این شارژر رو جداگانه تهیه کنید. شارژ بیسیم 15 واتی و شارژ معکوس بیسیم 5 واتی هم برای استفاده در مواقع ضروری در این گوشی دیده میشه. در بخش دوربین هم با استفاده از سنسورهای جدید اصلی و سلفی در کنار پردازنده قدرتمند که وظیفه پردازش بهتر رنگ ها و جزئیات رو به عهده داره، عملکرد بسیار خوب و جذابی رو به شما میده.

 

بهترین شارژر گوشی سامسونگ S23 Ultra

به دلیل اینکه آداپتور شارژر در پک گوشی S23 Ultra وجود نداره، اولین و ضروری ترین محصول و لوازم جانبی که باید برای گوشی خریداری کنید، یه آداپتور شارژ با توان بالا است. البته میتونید سراغ آداپتورهای معمولی و با توان پایین در حدود ۲۵ وات هم برید اما برای استفاده بهینه و قابلیت پشتیبانی شارژ ۴۵ واتی گوشی بهتره سراغ یه آداپتور شارژ با خروجی تایپ سی و توان حداقلی ۴۵ وات برید تا حداکثر بهره رو بتونید از سرعت شارژ شدن گوشی ببرید. بهترین انتخاب میتونه آداپتور اصلی ۴۵ واتی خود سامسونگ باشه که هم هماهنگی خوبی با گوشی داره و هم خیالتون راحته که آسیبی به باتری وارد نمیکنه. البته به خاطر وجود نمونه های فیک و تقلبی توی بازار حتما باید از یه فروشگاه معتبر با خدمات پس از فروش مناسب این آداپتور رو خریداری کنید تا خیالتون بابت اصلی و اورجینال بودن محصول و آسیب نرسیدن به باتری گوشی گرون قیمتتون راحت باشه که تمامی فروشگاه های موجود در لیست قیمت موبونیوز با وسواس زیادی انتخاب شدن و شما میتونید با خیال راحت از جانب اصل بودن کالا خریدتون رو انجام بدید.

بهترین شارژر گوشی سامسونگ S23 Ultra

به خاطر لطف سامسونگ و قرار دادن یه کابل شارژ دو سر تایپ سی در باکس محصول که جداگانه حدود ۳۰۰ هزار تومان قیمت داره، نیازی به خرید کابل شارژ جداگانه ندارید و میتونید از همین کابل با کیفیت با خیال راحت استفاده کنید ولی اگه نیاز به یه کابل شارژ دم دستی دارید یا نمیخواید همیشه شارژ گوشی همراهتون باشه و قصد دارید یه مقداری گوشی رو توی محل کارتون شارژ کنید تا به خونه برسید و کارتون راه بیفته، خرید یه آداپتور شارژ با توان مناسب از برندهای با سابقه و با کیفیتی مثل بیسوس، مکدودو، انکر و … به همراه یه کابل شارژ تایپ سی معمولی از همین برندها میتونه نیاز شما رو برطرف کنه و کار رو براتون در بیاره. البته میتونید سراغ نمونه های گرون قیمت تر و با توان خروجی بسیار بیشتر از همین برندها برید و بی خیال آداپتور اصلی گوشی بشید و بتونید به راحتی لپ تاپ و دستگاه های دیگه خودتون رو هم شارژ بکنید و دیگه به شارژر دیگه ای نیاز نداشته باشید.

گوشی S23 Ultra سامسونگ از شارژ بی سیم ۱۵ واتی هم پشتیبانی میکنه و شما میتونید با تهیه یه پد شارژ بی سیم از این قابلیت کاربردی گوشی استفاده کنید و بدون اینکه کابلی به گوشی متصل باشه و دست و پاگیر باشه، گوشی تون رو شارژ کنید. شارژرهای بی سیم به نسبت شارژرهای معمولی قیمت بالاتری دارند و خودشون برای شارژ کردن گوشی یا دستگاه های دیگه نیاز به یه آداپتور دارند اما اگه دنبال راحتی و تمیز و مرتب شدن میز کارتون هستید، خرید یه شارژر بی سیم چند کاره برای شارژ گوشی و گجت های دیگه مثل هندزفری بلوتوث و ساعت هوشمند میتونه انتخاب مناسب و کاربردی باشه.

 

شارژر دیواری 45 وات Samsung EP-TA845

یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید یه آداپتور شارژ برای گوشی S23 Ultra آداپتور ۴۵ واتی سامسونگ مدل EP-TA845 که حدود ۱ میلیون تومان قیمت داره و یه کابل دو سر تایپ سی هم داخل جعبه داره و با داشتن پروتوکل های امنیتی مثل جلوگیری از شارژ بیش از حد، داغ شدن بیش از حد و ولتاژ و آمپر بیش از حد میتونه بدون آسیب رسوندن به باتری گوشی پرچمدار شما رو با سرعت مناسبی شارژ کنه. یه خروجی تایپ سی داره و میتونید به راحتی و با حداکثر توانی ۴۵ واتی گوشی خودتون رو با این آداپتور شارژ بکنید. اکثر در بازار نسخه ۳ پین یا اروپایی این آداپتور موجوده که نیاز به یه تبدیل برق سه به دو داره.

شارژر دیواری 45 وات Samsung EP-TA845

 

 

شارژر دیواری 65 وات Anker PowerPort III A2712

محصولات برند انکر توی تمامی لیست های بهترین محصولات جا دارند و این بخش هم از این داستان مجزا نیست. شارژر انکر پاورپورت ۳ A2712 با قیمت حدودی ۸۵۰ هزار تومان یه آداپتور جمع و جور و کوچیکه که ۱۳۱ گرم وزن داره و حدود ۷ سانتی متر طولشه و خیلی راحت میتونید توی کیفتون حملش کنید. بدنه از پلاستیک مقاوم ساخته شده و پروتوکل های ایمنی مختلف مثل مقاومت در برابر افزایش شدت جریان و یا اتصال کوتاه توی این محصول استفاده شده. توان خروجی ۶۵ واتی داره که میتونه به راحتی علاوه بر گوشی S23 Ultra حتی لپ تاپ و تبلت شما رو با پورت تایپ سی شارژ بکنه و شما رو از همراه داشتن چندین شارژر بی نیاز بکنه. خروجی تایپ سی قابلیت IQ داره که با توجه به دستگاه متصل شده میتونه شدت جریان رو تنظیم بکنه و از قابلیت سوپر فست شارژ سامسونگ هم پشتیبانی میکنه. بخش پریز محصول به صورت کشویی عوض میشه و میتونید از سه سری دو پین تخت، دو پین معمولی و سه پین قرار گرفته توی باکس محصول استفاده کنید و دیگه نیازی به تهیه و حمل تبدیل هم ندارید.

شارژر دیواری 65 وات Anker PowerPort III A2712

 

 

شارژر بیسیم دوکاره 15 وات Samsung Duo EP-P5400

اگه قصد دارید از قابلیت شارژ بیسیم گوشی S23 Utra استفاده کنید، نیاز به تهیه یه پد شارژ وایرلس دارید که بتونه با توان مناسب گوشی شما رو شارژ بکنه. سامسونگ فکر این موضع رو هم کرده و شارژر بیسیم دوکاره EP-P5400 رو با توان کلی ۱۵ وات عرضه کرده که در حدود ۲.۷ میلیون تومان قیمت داره و میتونه به صورت همزمان گوشی و یه هندزفری بلوتوثی و یا یه ساعت هوشمند رو شارژ بکنه و اگه علاوه بر گوشی S23 Ultra از گلکسی بادز و یا Galaxy Watch های سامسونگ استفاده میکنید، این محصول چند کاره میتونه یه خرید مناسب برای شارژ بیسیم دستگاه های شما و تمیز کردن میز کارتون باشه. پروتوکل های ایمنی مختلفی برای این شارژر استفاده شده تا باعث داغ شدن بیش از حد و یا افزایش شدت جریان دستگاه نشه و اگه یک سکه یا کلید روی این پد قرار بگیره دستگاه شروع به فعالیت نمیکنه و باعث آسیب رسوندن به خودش و قطعه های دیگه نمیشه.

شارژر بیسیم دوکاره 15 وات Samsung Duo EP-P5400

به خاطر ابعاد کوچیک و وزن کم این محصول که حدود ۱۷۰ گرمه خیلی راحت میتونید با خودتون جابجاش کنید و توی محل های مختلف ازش استفاده بکنید. قسمت چپ محصول برای شارژ گوشی طراحی شده که ظاهر مربعی شکل و متفاوت از بخش های دیگه داره. به خاطر گرمای زیادی که در حین شارژ بیسیم تولید میشه، در زیر این بخش یه فن خنک کننده قرار گرفته تا زمان شارژ گوشی کمتر داغ بشه و فشار کمتری به باتری وارد بشه. توان کلی دستگاه ۱۵ واته که موقع شارژ دو دستگاه بین این دو تقسیم میشه. توی جعبه یه آداپتور ۲۵ واتی و یه کابل شارژ دو سر تایپ سی قرار گرفته و نیازی به هزینه جدا برای خرید آداپتور ندارید.

 

 

 

بهترین قاب گوشی سامسونگ S23 Ultra

بدنه گوشی سامسونگ S23 Ultra با اینکه از فلز آلومینیوم مقاوم در برابر افتادن و خط و خش (به گفته سامسونگ) و شیشه ساخته شده که یه گوریلا گلس ویکتوس ۲ روش قرار گرفته اما تمامی این موارد با توجه به قیمت گوشی s23 ultra به معنی این نیست که شما با خیال راحت میتونید گوشی رو با خودتون جابجا کنید و اگه روی زمین افتاد و یا ضربه خورد اتفاقی براش نمیفته و با یه فوت کردن همه چی حل میشه! پنل شیشه ای قسمت پشتی حتی اگه در کنار یه جاسوییچی توی جیب یا کیفتون باشه میتونه خط و خش های ریز بهش وارد بشه و اگه از دستتون از فاصله نسبتا معمولی، مثلا از روی میز به روی زمین بیفته، میتونه بشکنه و کاملا خورد بشه و یه هزینه چندین میلیون تومانی رو دستتون بزاره و باید کل این بخش رو عوض کنید. اگه هم فکر میکنید که خیلی حواس جمع هستید و خیلی مراقب گوشی هستید، نداشتن خط و خش و مشکل ظاهری گوشی میتونه موقع فروش گوشی و یا عوض کردنش به کمکتون بیاد و بتونید گوشی رو با قیمت مناسب تری بفروشید و یا عوضش کنید. به خاطر همین استفاده و خرید از یه قاب مناسب یکی از خرید های ضروری و واجب در هنگام خرید گوشی به حساب میاد و به جای صرفه جویی چند صد هزار تومانی با نخریدن یه قاب مناسب، هزینه های چند میلیونی رو به جیب خودتون وارد نکنید.

به دلیل اهمیت محافظت از گوشی و همچنین فروش بالای قاب گوشی و امکانات شخصی سازی ظاهری که به شما میده، تنوع بالای از محصولات در این بخش دیده میشه و تقریبا برای هر شخصی یه محصول پیدا میشه که بیشتر به سلیقه شما بستگی داره که سراغ چه قابی از لحاظ ظاهری برید اما دونستن چند نکته موقع خرید قاب میتونه به خرید بهتر شما کمک بکنه. یه مورد نوع قابه که شامل قاب های ضد ضربه، سیلیکونی، TPU و کیف هوشمند میشه. مثلا اگه شما سندروم دست بی‌قرار دارید، بهتره حتما سراغ قاب های ضد ضربه برید تا محافظت بیشتری از گوشی بشه و خیالتون راحت تر باشه اما این قاب ها قطر و وزن زیادی دارند و میتونن در کنار وزن بالای این گوشی استفاده یک دستی و طولانی مدت رو خسته کننده بکنن.

بهترین محصولات لوازم جانبی گوشی S23 Ultra سامسونگ

قاب های سیلیکونی یکی از محبوب ترین دسته بندی قاب های به حساب میان، چون هم تنوع بالایی از رنگ رو به شما میدن و میتونید ظاهر گوشی رو به سلیقه خودتون عوض کنید و هم وزن و اندازه مناسبی دارند و با استفاده از این نوع قاب های حس سنگین شدن بیش از حد گوشی به شما دست نمیده. قاب های TPU یا به اصطلاح شفاف که توی اکثر باکس گوشی های شیائومی دیده میشه از لحاظ وزن و ابعاد خیلی مناسب هستند و ظاهر و رنگ گوشیتون رو هم به نمایش میزارن و اگه خیلی با ظاهر گوشی حال میکنید انتخاب مناسبی به حساب میان اما خیلی مراقبت خوب و مناسبی از گوشی موقع افتادن نمیکنن و یه مقداری باید حواستون به گوشی بیشتر باشه. کیف های هوشمند برای افرادی که کلاس کاری بیشتری دارند و دوست دارند قابی که تهیه میکنن امکانات جالبی رو بهشون بده مناسبه، مثلا یه محل قرار گیری کارت بانکی یا کارت ویزیت به شما میده و موقع بسته بودن یه بریدگی کوچیک داره که به صورت یه نمایشگر در میاد و بدون اینکه نیازی به باز کردن گوشی داشته باشید ساعت، تاریخ و یا اعلان هایی که دریافت کردید رو به شما نمایش میده.

در این بخش هم محصولاتی که توسط خود سامسونگ عرضه میشه تنوع مناسبی دارند و توی انواع مختلفی مثل سیلیکونی، چرمی، کیف هوشمند عرضه میشن. البته به نسبت نمونه های دیگه بازار یه مقداری قیمت بالاتری دارند، اما اگه کیفیت و اصل بودن محصولات برای شما اهمیت زیادی داره میتونن انتخاب های مناسب و به صرفه ای به حساب بیان. برندهای دیگه ای مثل نیلکین (Nillkin) و اسپیگن هم محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی رو عرضه میکنن که برند نیلیکین در بازار راحت تر پیدا میشه و با توجه به قیمت محصولات کیفیت بسیار خوبی و تا حدودی نزدیک به نمونه های اصلی بهتون میده و با داشتن تنوع بالایی از محصولات شامل قاب های چرمی، سیلیکونی، ضد ضربه و یا ضد ضربه محافظ لنز دار میتونه برای هر سلیقه و با هر بودجه ای یه گزینه مناسب داشته باشه.

قاب های فانتزی و طرح دار از برندهای متفرقه و کمتر شناخته شده هم توی بازار موجوده که محافظت مناسبی رو به گوشی شما میده و قیمت مناسبی هم دارند و میتونید چندین مدل رو تهیه کنید و با توجه به مودی که دارید از هر کدوم استفاده بکنید.

 

کیف هوشمند اصلی Samsung S23 Ultra Smart View

سامسونگ بهترین کیف کلاسوری موجود برای گوشی S23 Ultra رو عرضه کرده که علاوه بر محافظت از بدنه و نمایشگر گوشی و داشتن یه ظاهر کلاسیک و جذاب، قابلیت های کاربردی و جذابی رو با امکان Smart View یا پنجره هوشمند به شما میده. البته قیمت بالای ۱.۷ میلیون تومانی این محصول باعث میشه برای همه افراد انتخاب مناسب و جذابی نباشه. به صورت کامل از بدنه گوشی و نمایشگر محافظت میکنه تا کاملا موقع استفاده از این کیف خیالتون راحت باشه. قسمتی که روی نمایشگر قرار میگیره یه پنجره داره که موقع بسته شدن درب کیف، ساعت، تاریخ و مقدار شارژ رو به شما نمایش میده و کاملا با قابلیت Always On Display گوشی هماهنگ شده و میتونید ظاهرش رو کاملا شخصی سازی کنید. اگه تماسی دریافت کنید به شما نمایش میده و بدون نیاز به باز کردن درب کیف میتونید به تماستون پاسخ بدید. یه جاکارتی هم داخل کیف قرار گرفته و متونید کارت بانکی یا شناسایی خودتون رو داخلش قرار بدید.

کیف هوشمند اصلی Samsung S23 Ultra Smart View

 

 

کیف چرمی Samsung S23 Ultra Nillkin Qin Pro Leather

اگه حتما قصد خرید یه کیف کلاسوری برای گوشی پرچمدار خودتون رو دارید و نمیخواید ۲ میلیون تومان پول قاب بدید، میتونید سراغ قاب چرمی Nillkin Qin Pro برید که حدود ۷۰۰ هزار تومان قیمت داره. بدنه از ترکیب چرم مصنوعی و پلاستیک TPU ساخته شده و هم کاملا از گوشی محافظت میکنه و هم حس خوبی موقع دست گرفتن به شما میده. قسمت چرمی به راحتی کثیف و لکه نمیشه و در صورت کثیف شدن با کشیدن یه دستمال به راحتی تمیز میشه. حتی برای لنزهای دوربین یه محافظ کشویی در نظر گرفته شده و موقعی که نیاز به عکاسی ندارید این بخش رو ببندید تا در صورت افتادن گوشی از دستتون آسیبی به لنزها وارد نشه. مثل کیف هوشمند اصلی سامسونگ قابلیت پنجره هوشمند نداره اما داخل کیف دو بریدگی برای قرار دادن کارت بانکی یا شناسایی قرار گرفته.

کیف چرمی Samsung S23 Ultra Nillkin Qin Pro Leather

 

 

قاب محافظ مگنتی Samsung S23 Ultra Nillkin CamShield Pro

قاب Nillkin Camshield Pro برای افرادی که خیلی مراقب گوشی نیستند و همیشه گوشی از دستشون میفته ساخته شده. قیمت حدودی ۸۰۰ هزار تومانی این قاب با اینکه نسبتا زیاد به نظر میرسه اما با توجه به جنس این قاب که از پلاستیک مقاوم ساخته شده و توی فریم گوشی ساختار مقاوم و ارتجاعی و ضد ضربه ای داره و به خوبی میتونه ضربه های وارد شده در اثر افتادن رو به خودش جذب کنه، منطقی و ارزشمند به شمار میره. قسمت پشتی از یه طراحی مورب استفاده میکنه که حس خوبی موقع دست گرفتن گوشی داره و باعث گریپ بهتر توی دست میشه. یه بخش کشویی برای محافظت از لنزها استفاده شده که میتونید به راحتی اون رو باز و بسته کنید. محل قرارگیری دکمه ها و خروجی ها هم به خوبی بریده شده و دسترسی راحتی داره. یه قابلیت جذاب این قاب استفاده از مگنت در محل قرارگیری شارژ بیسیم گوشیه که بدون نیاز به خارج کردن گوشی از قاب میتونید از شارژرهای بیسیم مختلف استفاده کنید و مشکلی برای شما در این مورد به وجود نمیاد.

قاب محافظ مگنتی Samsung S23 Ultra Nillkin CamShield Pro

 

 

قاب محافظ Samsung S23 Ultra Nillkin Frosted Shield Pro

قاب Nillkin Frosted Shield Pro برای گوشی S23 Ultra یکی از قاب های سبک، خوش دست و خوش ساخت برند نیلکین به حساب میاد که حدود ۴۵۰ هزار تومان قیمت داره و با توجه به قاب های دیگه بازار هم کیفیت ساخت خوبی داره و هم به خوبی از گوشی مراقبت میکنه و یه گزینه تقریبا اقتصادی به حساب میاد. بدنه از ترکیب پلاستیک سخت PC برای قسمت پشتی و پلاستیک TPU با قابلیت ارتجاعی و نسبتا نرم در فریم ساخته شده تا در صورت افتادن گوشی بخشی از ضربه رو به خودش جذب کنه و آسیبی به خود گوشی وارد نشه. محل پورت ها و خروجی های گوشی کاملا برش خورده و روی دکمه ها یه روکش پلاستیکی محکم قرار داره تا از دکمه ها محافظت بشه و یه حس کلیکی موقع استفاده از دکمه ها به شما بده. قسمت پشتی یه طراحی دون دون مانند و برجسته ای داره که حس خوبی موقع استفاده به شما میده و بهتر توی دست قرار میگیره. محل قرارگیری لنزها هم کمی برجسته شده تا در صورت افتادن گوشی ضربه مستقیمی به این بخش وارد نشه.

قاب محافظ Samsung S23 Ultra Nillkin Frosted Shield Pro

 

 

بهترین گلس برای S23 Ultra سامسونگ

سامسونگ هم مثل باقی شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند هر سال از گوریلا گلس برای نمایشگر استفاده میکنه که برای گوشی S23 Ultra از آخرین نسل یعنی گوریلا گلس ویکتوس ۲ استفاده شده. گوریلا گلس ساخت شرکت کورنینگه که یه شرکت آمریکایی هست و از آلومینوسیلیکات قلیایی در ساخت این محصول استفاده شده. در نسل های اولیه گوریلا گلس در مقابل لکه و اثر انگشت مقاوم بود ولی با پیشرفت و بهبود تکنولوژی ها این مقاومت به جلوگیری از خط و خش ارتقا پیدا کرده به صورتی که گوریلا گلس ویکتوس ۲ به گفته شرکت تولید کننده در مقابل افتادن از ارتفاع ۲ متری روی سطح بتن مقاومه و در چندین مرتبه اول احتمال شکستن و خورد شدن نمایشگر وجود نداره و حتی تا حدودی از سخت افزار داخلی گوشی در مقابل ضربات محافظت میکنه. اما این به معنی ضد ضربه بودن نمایشگر نیست و خط و خش های ریز بر اثر افتادن و یا برخورد با اجسام سخت روی نمایشگر به وجود میاد و برای اینکه گوشی گرون قیمت شما آسیبی نبینه بهتره که از یه گلس محافظ خوب و با کیفیت استفاده کنید تا در صورت برخورد با سطوح مختلف و یا افتادن خیالتون راحت تر باشه و به جای هزینه چندین میلیون تومانی برای تعویض نمایشگر، با چند صد هزار تومان گلس محافظ رو تعویض کنید و تمام.

بهترین گلس محافظ گوشی سامسونگ S23 Ultra

گلس ها هم مثل باقی دسته بندی های تنوع بالای از محصولات و برندها رو شامل میشن و باید موقع خرید به یه سری نکات ریز توجه بکنید. گلس های ارزون قیمتی که جلوی بازار علاالدین با ۲۰ هزار تومان و هزینه نصب رایگان بهتون میدن شاید از لحاظ اقتصادی جذاب باشه اما هم مقاومت بسیار بدی در مقابل ضربات دارند و ممکنه در صورت افتادن ضربه های احتمالی رو به نمایشگر منتقل کنن و هم ممکنه توی عمکلرد تاچ گوشی مشکل به وجود بیارن و یا باعث تاخیر در عملکرد حسگر اثر انگشت بشن. به خاطر همین موقع خرید یه گلس باید به ضخامت، مقاومت در مقابل ضربه یا خط و خش، لایه های محافظت، تاثیر در عملکرد تاچ رو هم در نظر داشته باشید. دسته بندی های مختلفی مثل گلس مات، پرایوسی یا حریم شخصی، گیمینگ و … رو توی گلس ها میتونید پیدا کنید و برای مثال اگه خیلی با مترو یا اتوبوس رفت و آمد میکنید و از دست فضولی اطرافی هاتون خسته شدید، گلس پرایوسی میتونه انتخاب مناسبی برای شما باشه.

گوشی S23 Ultra به خاطر داشتن نمایشگر خمیده یه مقداری نصب گلس روش سخته و اگه خودتون قصد دارید گلس گوشی رو عوض کنید و یا برای اولین بار گلس بزنید، خرید محصولاتی که یه قاب برای گذاشتن دقیق گلس روی نمایشگر و لوازم جانبی نصب مثل دستمال مرطوب و دستمال پارچه ای برای پرز گیری داشته باشند میتونن تجربه نصب راحت تری رو به شما بدن. اکثر گلس های موجود در بازار به صورت فله ای وارد ایران میشن و بعد ممکنه با برندها و پک های مختلف به فروش برسن ولی برندهایی مثل نیلیکین به صورت پک شده و با لوازم نصب متنوع وارد بازار میشن که هم مقاومت و محافظت خوبی از گوشی میکنن و هم تجربه راحت و بدون دردسری رو موقع نصب گلس به شما میدن.

بهترین گلس محافظ گوشی سامسونگ S23 Ultra

اگه از یه قابی استفاده کنید که لنزهای دوربین رو به خوبی پوشش بده خیالتون از بابت مقاومت کلی گوشی راحته اما اگه از یه قاب معمولی استفاده کنید، در صورت افتادن گوشی از دستتون ممکنه به لنزهای دوربین هم آسیب وارد بشه و یا حتی بشکنن و خرد بشن و یه هزینه چندین میلیونی برای تعویض روی دستتون بزارن. شما با یه هزینه ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی میتونید از گلس لنز استفاده کنید تا خیلی راحت جلوی این مورد رو بگیرید و در صورت افتادن و ضربه خوردن فقط این گلس ها رو تعویض کنید.

بهترین گلس محافظ گوشی سامسونگ S23 Ultra

 

بهترین هندزفری گوشی سامسونگ S23 Ultra

گوشی S23 Ultra مثل باقی پرچمدارهای چند سال اخیر جک ۳.۵ میلیمتری نداره و برای اتصال هندزفری یا کابل انتقال یه مقداری به مشکل میخورد و یا باید از تبدیل جک ۳.۵ میلیمتری صدا به تایپ سی استفاده کنید و یا از هندزفری تایپ سی و یا هندزفری بلوتوثی برای گرفتن صدا استفاده کنید. البته به لطف داشتن بلوتوث نسخه ۵.۳ انتقال صدا با تاخیر کمی انجام میشه و اگه هندزفری که تهیه میکنید از این نسخه بلوتوث پشتیبانی بکنه مصرف انرژی کمتری هم میتونه داشته باشه. برند سامسونگ در این بخش هم هندزفری بلوتوثی، هم تبدیل تایپ سی و هم هندزفری های تایپ سی داره که به نسبت قیمتی تقریبا بالایی که دارند میتونن عملکرد مناسبی رو به شما بدن. برای مثال هندزفری های سیم دار تایپ سی سامسونگ با همکاری شرکت AKG ساخته میشن که کیفیت قابل قبول و بسیار خوبی دارند و یا هندزفری های بلوتوثی Galaxy Buds هماهنگی بسیار خوبی با گوشی های سامسونگی دارند و میتونن یه اتصال راحت و با تکنولوژی و قابلیت های خوبی رو به شما بدن که آخرین نسخه عرضه شده Galaxy Buds 2 هست. البته اگه از استایل توگوشی و دایره ای این محصولات خوشتون نیاد میتونید سراغ گزینه های برند های دیگه مثل انکر، بیسوس، شیائومی و … برید که برای راهنمای بیشتر میتونید به مقاله راهنمای خرید بهترین هندزفری بلوتوثی مراجعه کنید تا با توجه به بودجه و سلیقه خودتون هندزفری مناسب رو انتخاب بکنید.

بهترین هندزفری گوشی سامسونگ S23 Ultra

 

بهترین پاوربانک گوشی سامسونگ S23 Ultra

با اینکه گوشی S23 Ultra سامسونگ شارژدهی بسیار خوبی داره و میتونه به خوبی شما رو در طی روز همراهی کنه اما اگه روز قبل یادتون رفته باشه که گوشی رو شارژ کنید و وسط روز نیاز به شارژ پیدا کنید و در جایی باشید که دسترسی به پریز برق نداشته باشید، همراه داشتن یه پاوربانک با ظرفیت مناسب میتونه خیالتون رو راحت بکنه. اگه تعداد شارژ براتون اهمیتی نداره و فقط میخواید یه پاوربانک داشته باشید که بتونید در مواقع ضروری گوشی تون رو مجدد شارژ‌ بکنید، خرید یه پاوربانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی میتونه کار رو براتون در بیاره اما اگر خیلی از گوشی استفاده میکنید و مداوم در حال جابجایی هستید خرید پاوربانک با ظرفیت های بالاتر مثلا ۲۰ هزار میلی آمپری با اینکه قیمت بالاتری داره اما میتونه در طولانی مدت خیالتون رو راحت کنه.

بهترین پاوربانک گوشی سامسونگ S23 Ultra

به خاطر اینکه گوشی اس ۲۳ اولترا از شارژ‌ بیسیم پشتیبانی میکنه خرید یه پاوربانک با قابلیت شارژ بیسیم و توان حدودا ۱۰ هزار میلی آمپری هم به شما اجازه میده که بدون وصل بودن یه کابل اضافه گوشی تون رو شارژ‌ بکنید و اگه نیاز به کار به گوشی داشتید ازش استفاده بکنید و بدون وصل و کندن کابل دوباره گوشی رو شارژ‌ کنید. البته قیمت پاوربانک های با قابلیت شارژ‌ بیسیم به نسبت نمونه های معمولی با ظرفیت یکسان یه مقداری بیشتره اما تنوع و راحتی که به شما میده ارزش هزینه بیشتر رو داره. توی محصولات این دسته بندی هم میتونید سراغ برند سامسونگ برید که پاوربانک های مختلفی با ظرفیت های متنوع و قابلیت شارژ بی سیم هم داره اما یه مقداری قیمت محصولاتش نسبت به نمونه هایی با امکانات مشابه بیشتره اما خیالتون میتونه بابت کیفیت ساخت و صدمه نرسوندن به باتری راحت باشه اما برندهای دیگه بازار مثل انکر، پاورولوژی، شیائومی و بیسوس هم محصولات بسیار جذاب، خوش ساخت و با قیمت مناسبی دارند و میتونید با مراجعه به مقاله راهنمای خرید بهترین پاوربانک در هر بازه قیمتی محصولات در بازه های مختلف رو بررسی کنید و با توجه به نیاز و بودجه تون انتخاب مناسب رو انجام بدید.

 

بهترین ساعت هوشمند برای S23 Ultra

شاید ساعت هوشمند خیلی خرید اساسی و ضروری به حساب نیاد و بیشتر جنبه لاکچری و مد روز بودن داشته باشند اما چون دیگه گوشی های هوشمند تقریبا تبدیل به یکی از اصلی ترین بخش های زندگی همه ما شدن، به همراه داشتن یه گجت که کارهای ساده تر و غیر ضروری مثل چک کردن پیغام ها و خوندشون، مشاهده تسک ها و اولویت های روز و یا چک کردن آب و هوا رو بتونید باهاش انجام بدید و کمتر سرتون تو گوشی باشه میتونه کاربردی باشه. چک کردن ساعت، قدم های که در طول روز برمیدارید، مقداری کالری سوزانده شده و هشدار نشستن بیش از حد پشت سیستم هم از مزیت های دیگه این دسته از گجت های هوشمنده که باعث میشه همراه داشتن یه ساعت هوشمند علاوه بر یه اکسسوری برای خوش تیپ کردن و به روز بودن، میتونه کاربردی و جذاب هم باشه.

اولین محصولی که میشه در این بخش پیشنهاد داد که هم هماهنگی بسیار خوبی با سخت افزار گوشی S23 Ultra داره و هم از لحاظ قابلیت ها و امکانات و سنسورهای تکمیله، Galaxy Watch های سامسونگه که Galaxy Watch 5 آخرین نسخه عرضه شده به بازاره و از لحاظ کاربری و امکانات تفاوت خاصی با اپل واچ ها نداره و میتونید با توجه به اندازه دستتون در سایزهای ۴۲ و ۴۴ میلیمتری انتخابتون رو انجام بدید. اگه دنبال یه گزینه ارزون تر هستید و قابلیت نصب برنامه و سینک بودن و اتصال راحت براتون خیلی مهم نیست و نداشتن این موارد براتون آزار دهنده نیست، میتونید سراغ گزینه های دیگه برید که شیائومی و زیر برندهای اون مثل Amazfit و Haylou گزینه های بسیار جذاب و کاربردی دارند. برای اینکه با مدل های مختلف در بازه قیمتی های مختلف آشنا بشید و انتخاب بهتر و مناسب تری داشته باشید، میتونید به مقاله راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند در هر بازه قیمتی رجوع کنید.

بهترین ساعت هوشمند گوشی سامسونگ S23 Ultra

 

بهترین حافظه برای گوشی سامسونگ S23 Ultra

گوشی های پرچمدار چند سالی میشه که امکان افزایش حافظه ذخیره سازی رو از روی گوشی ها حذف کردن و شما قبل از خرید کردن باید حافظه مورد نیازتون رو انتخاب کنید و بعد خریدتون رو از بین حافظه های مختلف با یه هزینه نسبتا بالا انجام بدید و اگر در طول مدتی که دارید از گوشی استفاده میکنید، نیاز به حافظه بیشتری داشته باشید نمیتونید با قرار دادن یه رم میکرو SD مشکلتون رو حل کنید و باید حافظه دستگاه رو خالی کنید تا بتونید یه مقداری فایل بیشتری روی گوشی داشته باشید. این مشکل با پیشرفت دوربین گوشی ها و اضافه شدن قابلیت تصویربرداری 8k و 4K بیشتر شده و شما با گرفتن چند تا فیلم و عکس با کیفیت حافظه گوشیتون پر میشه و به مشکل کمبود فضا بر میخورد. اگه اهل بازی کردن باشید فضای مورد نیاز بازی های جدید هم بسیار زیاد شده و حجم زیادی رو از گوشی شما اشغال میکنه.

بهترین حافظه برای گوشی سامسونگ S23 Ultra

برای اینکه فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشید میتونید سراغ فلش مموری ها با حافظه ذخیره سازی مختلف برید که اکثرا سرعت انتقال نسبتا پایینی دارند و بیشتر برای نگه داری فایل های غیر ضروری شما به کار میرن و اگه عکس ها یا ویدیوهایی که دارید که خیلی لازمشون ندارید ولی فضای زیادی از گوشی شما گرفتن و قصد پاک کردنشون رو هم ندارید، میتونن کارتون رو راه بندازن و به راحتی هم بتونید روی دستگاه های دیگه تون بهشون دسترسی داشته باشید. البته بهتره سراغ فلش مموری های دو سر با پورت تایپ سی برید که هم نیازی به تبدیل نداشته باشه و هم سرعت انتقال مناسبی بده و بتونید خیلی راحت و سرعت فایل های خودتون رو جابجا کنید.

بهترین حافظه برای گوشی سامسونگ S23 Ultra

 

سایر لوازم جانبی گوشی s23 ultra سامسونگ

یک سری لوازم جانبی و گجت های دیگه هم میشه برای گوشی S23 Ultra تهیه کرد که برای همه کاربرها ضروری و مورد نیاز نیستن اما میتونه تجربه شما از کار با گوشی رو بهبود بده و یا برای یه سری مصارف خاص کاربردی باشه، مثلا اگر گیمر هستید یا با گوشی کارهای حرفه ای تر میکنید و از قابلیت DEX سامسونگ که امکان اتصال یه مانیتور و استفاده از گوشی به صورت یه تبلت رو میده استفاده میکنید، نیاز به یک سری گجت های حرفه ای تر دارید که میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • تبدیل تایپ سی
  • کابل AUX صدا
  • کابل انتقال تصویر HDMI
  • هاب Type-C
  • کیبورد و موس بیسیم
  • دسته بازی
  • هولدر رومیزی
  • فن خنک کننده مخصوص بازی
  • لوازم فانتزی مثل پاپ سوکت و آویزهای طرح دار

خرید یه دسته بازی بیسیم یا مکانیکی با دوتا تریگر فیزیکی میتونه تجربه شما رو توی بازی های اکشن بهبود بده و باعث برتری محسوس شما بشه. البته اگه ایکس باکس یا پلی استیشن دارید میتونید از دسته بازی کنسول خودتون استفاده کنید و به گوشی متصل بشید. خرید یه هولدر رومیزی مناسب میتونه بهتون کمک کنه تا یه تجربه گیمینگ راحت و خوب داشته باشید و دیگه گردن درد و دست درد نداشته باشید و توی بازی خیلی مسلط تر باشید.

سایر لوازم جانبی گوشی s23 ultra سامسونگ

برای اینکه فلش مموری های معمولی، دانگل موس یا کیبورد بیسیم خودتون رو به گوشی متصل کنید یا میخواید از هندزفری با جک 3.5 خودتون استفاده کنید نیاز به یه تبدیل تایپ سی با پشتیبانی از پورت تایپ سی 3.2 استفاده شده در این گوشی دارید. اگه تو ماشین خیلی آهنگ گوش میدید و یا تو یه جشن و دورهمی میخواید به یه اسپیکر قدیمی متصل بشید و پلی لیست خفنتون رو پخش کنید، داشتن یه کابل AUX با یک کانکتور تایپ سی و یا یه کابل AUX با کیفیت و یه تبدیل تایپ سی به جک 3.5 میلمتری میتونه حسابی کمکتون کنه.

استفاده از یه هاب تایپ سی با کیفیت هم میتونه بهتون اجازه بده همزمان موس، کیبورد و یه مانیتور رو به گوشی متصل کنید و در کنار قابلیت DEX سامسونگ مثل یه لپ تاپ با گوشی کارهاتون رو انجام بدید. برای راهنمایی برای خرید یه هاب کاربردی و مناسب میتونید به مقاله راهنمای خرید هاب Type-C مراجعه کنید. البته به خاطر گرمای زیادی که تولید میشه بهتره از یه فن خنک کننده مناسب هم در کنارش استفاده بکنید تا یه تجربه مناسب رو داشته باشید.

سایر لوازم جانبی گوشی s23 ultra سامسونگ

 

 

جمع بندی

تمامی نکاتی که باید موقع خرید لوازم جانبی گوشی S23 Ultra سامسونگ، حواستون بهش باشه رو گفتیم. چند نمونه محصولات کاربردی و با کیفیت هم بهتون پیشنهاد دادیم تا با توجه به سلیقه و نیازتون بتونید بهترین انتخاب رو برای لوازم جانبی اس 23 اولترا داشته باشید. امیدواریم این مقاله بهتون کمک کنه که محصولات بی مصرف و اشتباهی رو خرید نکنید و یک سری محصولاتی که فکرش رو هم نمی کردید به کارتون بیاد ولی میتونه تجربه کار با گوشی رو براتون بهبود بده، پیدا کرده باشید. اگه گجت یا لوازم جانبی مناسب برای s23 ultra هست که خیلی به کارتون اومده و توی این مقاله پیدا نکردید، توی کامنت ها با بقیه به اشتراک بذارید.

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 8 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 40
5/ 4.7

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Quartz_305

لذت بردم
کامل و دقیق
ممنونم واقعا

۱۱ دی ۱۴۰۲
MHadi86

👌👌

۱۲ مهر ۱۴۰۲
tahamousavi

خیلی خوب بود ولی کاش واسه بقیه پرچمدارا هم از اینا درست میکردین…

۲۱ شهریور ۱۴۰۲
afsheen

مرسی واسه معرفی سایت های خرید معتبر

۱۵ شهریور ۱۴۰۲
a.m110

کاربردی بود

۱۴ شهریور ۱۴۰۲
AliNajafiJahani

دمت گرم بابت راهنماییت 👌🏻

۱۳ شهریور ۱۴۰۲
AliNajafiJahani

مفید و کاربردی 👌🏻

۱۳ شهریور ۱۴۰۲
thisabasi

دمت گرم عالی بود

۱۳ شهریور ۱۴۰۲
taha1414

آقا مهدی
حالا که گوشی A54 به یکی از پرفروش‌ترین گوشی های بازار تبدیل شده اگه میشه یه بلاگ هم برای لوازم جانبی اون گوشی درست کنید
دمتونم گرم

۱۲ شهریور ۱۴۰۲
    Amirmohamad f 1389

    طاها خودت میتونی بر اساس ویدیو های راهنمای خرید لوازم جانبی خوبش رو تشخیص بدی
    مثلا چون a54 میان ردست لوازم جانبی میان رده هم معمولا براش میخرن
    مثل هندزفری galaxy buds live و ساعت watch5 که الان یه سال ازش میگذره و همچنین شارژر ۲۵ واتی سامسونگ

    ۱۴ آبان ۱۴۰۲
      taha1414

      👍

      ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
shahab-021

شارژر و ضدخش اصلی باشه
بقیش حله

۰۹ شهریور ۱۴۰۲
Nikan Ahmadi

هرکه بامش بیش ، برفش بیشتر = اگه موبایل گران قیمت بخری ، لوازم جانبی اش هم گران است.

۰۸ شهریور ۱۴۰۲
Limb0onTop

کمتر کسی پول خرید خود این گوشی و داره چه برسه به اکسسوری

۰۸ شهریور ۱۴۰۲
Mrprofessor

ایشالله که بخریم یه روز همه رو بدون دغدغه پول

۰۷ شهریور ۱۴۰۲
Hossein713

عالی و مفید مخصوصا برا کسایی ک استفاده دارن و لازم دارن

۰۷ شهریور ۱۴۰۲
mehdi gheysari

پول کجاست تو پول بده من همه رو می خرم

۰۶ شهریور ۱۴۰۲
Hwman

عالیییی ومفید

۰۶ شهریور ۱۴۰۲