بهترین هاب برای مک بوک؛ راهنمای خرید + معرفی بهترین مدل ها

خرید مک بوک اپل یه زمانی یه خرید لوکس و لاکچری محسوب میشد ولی بعد عرضه پردازنده های M1 دیگه خرید مک بوک یه جای لپ تاپ های ویندوزی برای خیلی از کاربران یه انتخاب معقول شده. مک بوک های اپل با اینکه جزو بهترین لپ تاپ های دنیا به حساب میان اما حتی این لپ تاپ ها هم کاستی های خودشون رو دارند. کمپانی اپل با حذف اکثر پورت های کاربردی مثل HDMI و USB از روی MacBook ها در سال ۲۰۱۶ و جایگزین کردن اونها با پورت همه کاره تایپ سی باعث شد شما علاوه بر اینکه باید همیشه شارژر همراه داشته باشید یک گجت دیگه به نام هاب به لوازم ضروری و مورد نیازتون اضافه بشه تا بتونید در شرایط مختلف از مک بوک خودتون نهایت استفاده رو ببرید. مثلا مک بوک رو به مانیتورهای مختلف وصل کنید، کابل لن (شبکه) وصل کنید و اینترنت نسبتا پایدارتری داشته باشید و یا از موس و کیبورد محبوبتون (که بلوتوث نیست) به راحتی استفاده کنید و دیگه درگیر کابل های مختلف نشید. پس اگه از مک بوک برای کار و بیش از ۷ ۸ ساعت استفاده می کنید و یا خیلی اطلاعات مختلف رو بین مک و دستگاه های دیگه خودتون جابجا می کنید داشتن یه هاب تایپ سی با پورت های متنوع و کیفیت ساخت خوب میتونه سر درد شما رو کمتر کنه تا از همراه داشتن تبدیل های کوچیک و متعدد راحت بشید. البته تنوع بالای هاب ها در بازار که در برندهای مختلف و با تعداد پورت های متنوع و کیفیت ساخت متفاوتی ساخته میشن میتونه کمی انتخاب یه هاب خوش قیمت و کاربردی رو سخت کنه، به همین خاطر در این مقاله چند تا از بهترین هاب های موجود در بازار رو تهیه کردیم تا بتونید با خیال راحت و بدون دردسر خاصی با توجه به بودجه و کاربری خودتون هاب مک بوک مورد نظرتون رو خریداری کنید. پس تا انتهای مقاله راهنمای خرید بهترین هاب برای مک بوک همراه موبونیوز باشید.

 

موارد مهم در زمان خرید هاب مناسب برای مک بوک اپل

در خرید هاب مثل هر گجت دیگه ای باید علاوه بر بودجه مد نظرتون و کاربرد مورد نیاز، به قابلیت های که در اختیار شما قرار میده هم توجه کنید و ببینید چه مورد یا مواردی برای شما اهمیت بیشتری داره، تعداد دستگاه های مختلفی رو میخواید به مک بوک خودتون متصل کنید یا اینکه سرعت انتقال داده برای شما اهمیت بیشتری داره یا ظاهر زیبا و جذاب و خوش ساخت و برند معتبر؟ پس با توجه به موارد زیر میتونید انتخاب خودتون رو محدود تر کنید و خرید بهتری رو انجام بدید.

 

تعداد و نوع پورت های مبدل

بسته به کاربری و استفاده شما و بودجه ای که مدنظر دارید نوع و تعداد پورت هایی رو که نیاز دارید مشخص کنید. مثلا اگر در محل کار یا منزل دسترسی به وای فای ندارید یا میخواید اتصال بهتر و پایدارتری داشته باشید باید هاب هایی با پورت لن یا اترنت تهیه کنید و یا اگر قصد دارید در کنار مک بوک یه مانیتور دوم داشته باشید باید حتما سراغ هاب هایی با خروجی HDMI یا VGA برید. البته اگه فقط قصد وصل کردن موس و کیبرد و یه فلش مموری رو دارید هاب های چهار پورت تایپ سی با قیمت مناسب میتونه برای شما گزینه منطقی و اقتصادی باشه.

 

طراحی و جنس بدنه

اگه خیلی جابجا میشید و همیشه محل ثابتی برای کار ندارید خرید یه هاب با اندازه کوچیک و جمع و جور که خیلی وزن زیادی نداشته باشه و شما رو اذیت نکنه میتونه انتخاب مناسب تری باشه، البته هاب های کوچیک و جمع و جور تعداد پورت های کمتری دارند. اگه مک بوک همیشه توی یک محل ثابت قرار داره و خیلی جابجا نمیشه خرید هاب های بزرگ با تعداد پورت های زیاد انتخاب مطمئن تری میتونه باشه.

از لحاظ کیفیت ساخت و جنس بدنه اکثر هاب ها از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته میشن تا هم ظاهر تر و تمیزی داشته باشند و هم خیلی راحت در جابجایی ها صدمه نبینن و یا خط و خشی روی اونها ایجاد نشه. البته هاب های با قیمت بالاتر از طراحی های خاص تر و متریال با کیفیت تری استفاده میکنن و اگه خاص و جذاب بودن یا داشتن طراحی شفاف و شیشه ای براتون اهمیت داره باید کمی بیشتر هزینه کنید. استفاده چند کاره مثل همراه داشتن استند یا پایه یا قابلیت قرار دادن گوشی همراه هم در طراحی بعضی هاب های گرون قیمت تر به کار رفته و میتونه در کنار رفع مشکل کمبود پورت به ارگونومی و یا تر و تمیز شدن میزتون کمک کنه.

 

سرعت انتقال داده و سرعت شارژ

پورت های لن یا اترنت، تایپ سی و USB علاوه بر اتصال دستگاه های مختلف برای انتقال داده و یا شارژ خود مک بوک هم استفاده میشن. مثلا وقتی شما از هاب استفاده کنید ممکنه نتونید به راحتی کابل شارژ خودتون رو به پورت تایپ سی دیگه متصل کنید و مجبور شید برای شارژ مک بوک هاب رو از دستگاه بکنید. برای همین داشتن یه پورت تایپ سی با قابلیت PD و توان شارژ بالا میتونه شما رو از شر این مشکلات خلاص کنه. یا موقعی که هارد یا فلش خودتون رو به پورت USB متصل کنید اگر سرعت انتقال دیتایی پایینی داشته باشه مدت زیادی برای انتقال یه فایل چند گیگابایتی باید صبر کنید، به همین دلیل اگر این موارد برای شما اهمیت داره بهتره سراغ هاب های نسبتا گرونتر با پورت های با سرعت انتقال داده و شارژ بالا برید.

 

برند و گارانتی

یکی از مواردی که توی خرید هر کالایی میتونه تاثیر گذار باشه برند اون کالاست که میتونه تا حدودی خیال شما رو بابت کیفیت ساخت و طول عمر گجت و دستگاه شما راحت کنه تا دیگه نگران خراب شدن زود کالا نباشید، مخصوصا در هاب های گرون قیمت که قیمت بالایی دارند و ممکنه با خراب شدن یکی از پورت ها به دستگاه های دیگه شما هم آسیب وارد بشه. برند هایی مثل Anker، Ugeern، Orico و Powerology سابقه طولانی در ساخت لوازم جانبی با کیفیت ساخت بالا دارند. البته به خاطر شرایط بازار ایران و محدودیت های واردات همه برندها به صورت رسمی و با وارد کننده معتبر وارد بازار نمی شن و اگه براتون داشتن گارانتی مهمه یه مقداری انتخاب های شما محدود میشه و باید سراغ گزینه های با قیمت بالا و برندهای جهانی برید.

 

بهترین هاب مک بوک

حالا با توجه به توضیحاتی که در مورد ویژگی هایی که در زمان خرید هاب برای مک بوک داده شد، میتونید با توجه به بودجه خودتون گزینه های قابل خرید تو بازه های قیمتی مختلف رو ببیند و مدل مدنظرتون رو خریداری کنید.

 

بهترین هاب مک بوک تا ۱ میلیون تومان

توی بازه زیر یک میلیون تومان، بیشتر هاب های تایپ سی با ۴ پورت USB پیدا میشه که نسبت به هاب های ارزون و اقتصادی و یا از برند های متفرقه کیفیت ساخت مناسب تری دارند و خیلی راحت خراب نمیشن و یا مشکل قطع و وصل شدن مداوم پیدا نمی کنن. البته مدل های دیگه مثل تبدیل تایپ سی به کابل لن یا اترنت و یا هاب با پورت HDMI و چند پورت USB هم توی این بازه میتونه جزو انتخاب های در دسترس شما باشه ولی اگه دنبال یه هاب با تنوع بالای پورت و یا سرعت شارژ و انتقال بالایی می گردید این بازه خیلی گزینه های جذابی نمی تونه در اختیار شما بزاره.

 

هاب و رم ریدر پنج پورت Coteetci 83010

برند کوتتسی سابقه نسبتا طولانی در تولید لوازم جانبی مخصوص مک بوک و در کل محصولات اپل داره و محصولات تولید شده این شرکت در کنار قیمت اقتصادی، کیفیت خوب و قابل قبولی دارند. هاب کوتتسی مدل ۸۳۰۱۰ با قیمت حدودی 700 هزار تومان و داشتن ۳ تا پورت USB و دو پورت رم SD و میکرو اس دی بیشتر به درد عکس ها یا تدوین گر ها میخوره تا علاوه بر انتقال فایل ها و عکس های خودشون به لپ تاپ، گجت های دیگه مثل موس و کیبورد خودشون رو هم بدون دردسر به مک بوک متصل کنند.

هاب و رم ریدر پنج پورت Coteetci 83010

بدنه کیفیت ساخت مناسبی داره و از پلاستیک مقاوم ABS ساخته شده. طراحی مربعی و جمع و جور، وزن و ابعاد کمی داره تا موقع حمل و جابجایی خیلی شما رو اذیت نکنه و فضای زیادی رو از میز یا کیفتون نگیره. به خاطر اقتصادی بودن این هاب پورت های از نوع USB 2.0 ساخته شدن و به نسبت پورت های نسل ۳ سرعت انتقال کمتری دارند.

 

هاب سه پورت Porodo PD-4K31C

برند پرودو که دو سه سالی میشه وارد بازار ایران شده و در این مدت تونسته محصولات متنوعی رو با کیفیت ساخت مناسب و همچنین قیمت رقابتی عرضه کنه. این برند محصولات متنوعی تولید میکنه که در دسته بندی لوازم گیمینگ تنوع بالا و محصولات با قیمت بسیار مناسبی هم داره. هاب Porodo PD-4K31C یکی از هاب های اقتصادی این برنده که بدنه آلومینیومی داره و سه پورت کاربردی HDMI، USB و همچنین یک پورت تایپ سی رو با قیمت حدودی 770 هزار تومان در اختیار شما میزاره و با توجه به قیمت کیفیت ساخت مناسب و قابل قبولی داره. از طریق یک کابل کوتاه تایپ سی به مک بوک متصل میشه و سه پورت خروجی به شما میده. پورت HDMI امکان انتقال تصاویر 4K و تا 60 هرتز رو داره. پورت USB 2.0 سرعت انتقال داده تا 48 مگابایت بر ثانیه داره و به نسبت سرعت انتقال مناسبی داره. پورت تایپ سی PD برای شارژ مک بوک استفاده میشه و توان ورودوی 87 واتی داره.

هاب سه پورت Porodo PD-4K31C

 

بهترین هاب مک بوک تا ۱.۵ میلیون تومان

محصولات این بازه از لحاظ کیفیت ساخت و متریال استفاده شده کیفیت مناسب و خوبی دارند و اکثر برندهای قبلی اینجا هم دیده میشن ولی از لحاظ تنوع و تعداد پورت اینجا کمی وضعیت بهتره و میتونید هاب هایی با پورت هایی بیشتری رو تهیه کنید. از لحاظ سرعت شارژ و انتقال داده هم وضعیت کمی بهبود پیدا میکنه و میتونید شاهد پورت های تایپ سی با قابلیت PD و سرعت های شارژ بالا تا ۶۰ وات باشیم.

 

هاب 5 پورت Mcdodo HU-7750

برند مکدودو علاوه بر محصولات جانبی موبایل، در زمینه لوازم جانبی لپ تاپ و مک بوک ها هم محصولات متنوعی رو در اختیار کاربران خودش قرار داده. هاب HU-7750 مکدودو با قیمت حدودی 1.5 میلیون تومان به صورت مستطیلی و با ابعاد خیلی کوچیک از جنس فلز ساخته شده که وزن ۶۰ گرمی داره و به راحتی میتونید در کنار مک بوک این محصول رو با خودتون حمل کنید. کابل ۱۵ سانتی به صورت کنفی ساخته شده تا در استفاده طولانی مدت و جابجایی به راحتی صدمه نبینه و پارگی در اون ایجاد نشه. یه چراغ LED روی بدنه قرار گرفته که موقع اتصال روشن میشه و بدون هیچ برنامه خاصی میتونید از قابلیت های این هاب استفاده کنید.

هاب 5 پورت Mcdodo HU-7750

روی بدنه سه عدد پورت USB 3.0 پر سرعت برای انتقال داده های مختلف تا سرعت ۵۰۰ مگابایت در ثانیه و یا اتصال دستگاه و گجت های مختلف مثل فلش مموری و موس قرار گرفته. پورت HDMI با قابلیت انتقال تصویر 4K با ۳۰ هرتز قرار داره تا بتونید از یه مانیتور دوم در کنار مک بوک خودتون استفاده کنید. یک پورت تایپ سی با قابلیت PD و توان خروجی نهایتا ۱۰۰ واتی روی بدنه قرار داره که به شما اجازه میده در کنار اتصال دستگاه های دیگه و بدون نیاز به اشغال پورت اضافه ای بتونید با سرعت بالا و بدون وارد شدن فشاری به باتری مک بوک خودتون رو در هنگام کار شارژ کنید.

 

هاب 5 پورت UGREEN CM417-20197

برند یوگرین یکی از برندهای با سابقه و قدیمی در حوزه تولید لوازم جانبی موبایل و کامپیوتره که محصولاتش اکثرا جزو پرفروش های آمازون هستند، البته به خاطر عدم واردات توسط شرکت های بزرگ و کم بودن واردات، خیلی تنوع محصولات بالایی توی بازار ایران نداره و به نسبت محصولات مشابه هم قیمت بالاتری داره، اما کیفیت ساخت بسیار خوب این برند میتونه تا حدودی این قیمت بالا رو پوشش بده. هاب 5 پورت UGREEN CM417 با قیمت حدودی 1.5 میلیون تومان 4 پورت USB و یک پورت HDMi در اختیار شما میزاره و اگه میخواید فقط مک بوک رو به مانیتور متصل کنید و از موس و کیبورد سیمی خودتون استفاده کنید، میتونه محصول کاربردی و مناسبی باشه. بدنه از ترکیب آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده و کیفیت ساخت بسیار بالایی داره. در مقابل خط و خش و ضربه هم تا حدودی مقاومه. کابل متصل 15 سانتی از طریق پورت تایپ سی به دستگاه شما متصل میشه و با داشتن یک بدنه جمع جور به راحتی میتونید این محصول رو همراه مک بوک جابجا کنید و فضای خیلی زیادی از شما نمیگیره. پورت HDMI امکان انتقال تصاویر 4k تا 30 هرتز رو داره. 4 پورت USB 3.0 استفاده شده برای اتصال دستگاه های مختلف مثل موس و کیبورد مناسب هستند و سرعت انتقال داده نهایتا تا 500 مگابایت بر ثانیه رو دارند.

هاب 5 پورت UGREEN CM417-20197

 

هاب و رم ریدر شش پورت Baseus WKQX050102

برند بیسوس محصولات با کیفیت و قیمت اقتصادی زیادی در سبد محصولاتش داره و اگه دنبال یک هاب با قیمت مناسب، پورت‌های متنوع و همچنین کیفیت خوب هستید، هاب و رم ریدر شش پورت Baseus WKQX050102 با قیمت حدودی 1.2 میلیون تومان گزینه بسیار مناسبیه. بدنه با روکش فلزی ساخته شده تا در مقابل خط و خش و ضربه مقاوم باشد و با داشتن وزن 45 گرمی امکان حمل و نقل بسیار راحتی دارد. در رنگبندی مشکی و سفید هم عرضه میشه. پورت های این دستگاه شامل 2 عدد پورت USB3.0، یک پورت تایپ سی، یک HDMI، یک پورت رم SD و یک پورت Micro SD می باشند. پورت HDMI امکان انتقال تصاویر با کیفیت 4K و 30 هرتز رو دارد. پورت های رم تا 60 مگابایت سرعت انتقال داده دارند. پورت های USB برای اتصال دستگاه های مختلف و همچنین انتقال دیتا تا سرعت 500 مگابایت بر ثانیه استفاده می‌شود. پورت تایپ سی توان شارژ مک بوک با توان 100 واتی رو داره. در مجموع با توجه به قیمت یک پکیج کامل رو در اختیار شما قرار میده.

هاب و رم ریدر شش پورت Baseus WKQX050102

 

بهترین هاب مک بوک تا ۲ میلیون تومان

در این بازه قیمتی نسبت به بازه قبلی خیلی تنوع پورت ها بیشتر نمیشه و مقداری سرعت شارژ و انتقال داده کمی بهبود پیدا میکنه و پورت های USB بیشتر از نسل ۳.۰ استفاده شده تا بتونید اطلاعات خودتون رو سریع تر منتقل کنید. کیفیت بدنه و ساخت مناسبه و بیشتر از بدنه فلزی مقاوم در برابر خط و خش استفاده شده.

 

هاب 5 پورت Anker PowerExpand+ A8338

محصولات برند انکر با توجه به کیفیت ساختی که دارند، یه مقداری از محصولات برندهای دیگه توی بازار قیمت بالاتری پیدا میکنن اما اگه برای شما طول عمر در کنار کارایی اهمیت زیادی داره، هاب پنج پورت انکر A8338 با قیمت حدودی 2 میلیون تومان میتونه یه گزینه کاربردی، با تعداد پورت های کافی و کیفیت ساخت بسیار مناسب باشه. بدنه از فلز آلومینیوم با کیفیتی ساخته شده تا موقع جابجایی آسیب زیادی به محصول وارد نشه. کابل متصل تایپ سی به صورت کنفی ساخته شده تا در برابر کشش و پارگی مقاومت مناسبی داشته باشه.

هاب 5 پورت Anker A8338

3 عدد از پورت های استفاده شده از نوع USB3.0 هستند که امکان انتقال دیتا تا سرعت 500 مگابایت بر ثانیه و اتصال دستگاه هایی مثل موس، کیبورد و فلش مموری رو میدن. یه پورت HDMI کار شده که میتونید از این طریق مک بوک رو به مانیتور متصل و راحت تر با مک بوک کار کنید و امکان انتقال تصویر با کیفیت 4K و 30Hz رو داره. در پایین دستگاه یه پورت اترنت یا لن استفاده شده که امکان انتقال با سرعت 16Gps رو داره و اگه از یه اینترنت پر سرعت استفاده میکنید و میخواید از نهایت سرعت و بدون کمترین تاخیر لذت ببرید، این پورت میتونه کار رو براتون در بیاره.

 

هاب شش پورت Powerology P61HBCGY

اگه دنبال یک هاب هستید تا بتونید تمامی گجت های خودتون از موس و کیبورد گرفته تا مانیتور رو به مک بوک متصل کنید و به راحتی بتونید مک خودتون رو با سرعت بالایی شارژ کنید و موقع انتقال داده هم خیلی منتظر نمونید، هاب شش پورت Powerology P61HBCGY با قیمت حدودی 1.8 میلیون تومان از برند پاورولوژی میتونه گزینه بسیار مناسبی باشه. بدنه از ترکیب آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده و ابعاد بسیار کوچیک و جمع و جوری دارد. این هاب از طریق یک کابل متصل کوتاه تایپ سی به مک بوک متصل میشه و یک پورت تایپ سی برای شارژ با توان 100 واتی، یک پورت تایپ سی برای انتقال دیتا تا سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه، دو پورت USB 3.2 برای انتقال دیتا تا سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه و اتصال دستگاه های دیگه، یک پورت میکرو SD با سرعت انتقال دیتا تا 104 مگابایت بر ثانیه و یک پورت HDMI با امکان انتقال تصویر با کیفیت 4K و 60 هرتز در اختیار شما میزاره.

هاب شش پورت Powerology P61HBCGY

 

هاب 5 پورت Xiaomi XDMS05YM

برند شیائومی برای تمامی بخش های زندگی ما محصولاتی برای عرضه داره، مثل گوشی، ربات، لوازم جانبی ماشین، خانه هوشمند و … اما در حوزه هاب و تبدیل های صوت و تصویری یه مقداری کم کار بوده. هاب 5 پورت شیائومی XDMS05YM یکی از محصولات جدید شیائومی در این راستاست که در حدود 1.7 میلیون تومان قیمت داره و میتونه مشکل کمبود مک بوک های مدرن رو تا حدودی پوشش بده. بدنه فلزی کیفیت ساخت مناسبی داره و به راحتی در موقع حمل و نقل خط و خش نمیفته. کابل متصل تایپ سی به صورت کنفی ساخته شده تا به راحتی صدمه نبینه و یا پاره نشه و موقعی که از محصول استفاده نمیکنید، داخل بدنه قرار میگیره.

هاب 5 پورت Xiaomi XDMS05YM

پنج پورت برای این محصول در نظر گرفته شده که شامل موارد زیر میشه. سه پورت USB3.0 که امکان اتصال دستگاه های مختلفی مثل موس، کیبورد و یا فلش مموری رو به شما میدن. در شرایط ایده آل هم میتونن تا حدود 500 مگابایت بر ثانیه اطلاعات مختلف رو جابجا کنند. پورت تایپ سی PD با توان 100 واتی استفاده شده تا با اشغال یک پورت مک بوک بتونید از طریق همین پورت در نظر گرفته شده دستگاه خودتون رو شارژ کنید. البته فقط میتونه با 90 وات دستگاه رو شارژ کنه. شیائومی امکان انتقال دیتا رو هم برای این پورت در نظر گرفته. پورت نهایی یک پورت HDMI هست که امکان انتقال تصویر به تلویزیون و یا مانیتور رو با کیفیت 4k و 60HZ به شما میده.

 

هاب و رم ریدر 5 پورت Lenovo EH05

اگه شما در کنار اتصال موس و کیبورد یا مانیتور دوم به یک رم ریدر نیاز دارید، هاب EH05 از برند شناخته شده لنوو که در کنار محصولات سخت افزاری و لپ تاپ محصولات جانبی متنوع و با کیفیت بالایی هم تولید میکنه میتون با یه قیمت مناسب حدودا 1.7 میلیون تومانی یه گزینه مناسب برای شما باشه. بدنه به صورت ساده و به شکل مکعب مستطیلی و از پلاستیک مستحکمی ساخته شده که قسمت بالایی قاب یه طراحی براقی داره که شبیه شیشه به نظر میرسه. روی بدنه دو عدد پورت USB3.0 قرار داره که می‌تونید برای اتصال گجت ها و دستگاه های مختلف و انتقال دیتا و اطلاعات تا ۵۰۰ مگابایت در ثانیه استفاده کنید.

هاب و رم ریدر 5 پورت Lenovo EH05

یه پورت HDMI با امکان انتقال تصویر با کیفیت 4k پایین هاب قرار گرفته که به شما امکان استفاده از مانیتور دوم و با کیفیت مناسب رو میده. دو پورت بعدی شامل اسلات های رم SD و میکرو SD میشن تا بتونید اطلاعات خودتون رو به راحتی و با سرعت بالا منتقل کنید.

 

بهترین هاب مک بوک تا ۲.۵ میلیون تومان

در این بازه برندهای شناخته شده تری مثل Ugreen و انکر هم به محصولات انتخابی اضافه میشه و تعدادی محصولات با پورت های بالاتر از ۶ عدد از برندهای چینی میتونید پیدا کنید و اگه دستگاه های مختلفی رو همزمان به مک بوک خودتون متصل می کنید میتونن برای شما انتخاب مناسبی باشند. از لحاظ کیفیت ساخت و نوع پورت ها خیلی تنوع زیادی ایجاد نشده و تفاوت زیادی با بازه های قبلی نداره.

 

هاب و رم ریدر 6 پورت UGREEN CM195-70410 Hub

برند Ugreen در بازار ایران به خاطر عدم واردات رسمی خیلی برند شناخته شده ای برای همه کاربران نیست اما به در سطح جهانی در حد و اندازه برندهایی مثل انکر و پاورولوژی قرار میگیره و یه کیفیت بسیار خوب رو با یه قیمت متعادل ولی غیر اقتصادی در اختیار خریداران قرار میده. هاب UGREEN CM195-70410 با قیمت حدودی 2.4 میلیون تومان با داشتن 6 پورت متنوع و کاربردی و کیفیت ساخت مناسب میتونه یه ابزار ضروری برای مک بوک شما باشه. بدنه از جنس فلز و پلاستیکی ABS با وزن حدود 90 گرم ساخته شده که مقاومت مناسبی در مقابل خط و خش داره و میتونید به راحتی همراه خودتون حملش کنید. یک کابل 15 سانتی تایپ سی به بدنه متصل شده که از این طریق به مک بوک شما وصل میشه.

هاب 6 پورت UGREEN CM195-70410 Hub

سه پورت USB3.0 داره که امکان اتصال فلش مموری، کابل شارژ، موس و کیبورد رو به شما میدن و میتونن دیتا رو با سرعت حداکثری 500 مگابایت بر ثانیه انتقال بدن. پورت های میکرو SD و SD میتونن به صورت همزمان از کارت حافظه پشتیبانی کنن و اطلاعات رو با سرعت حداکثری حدود 100 مگابایت بر ثانیه انتقال بدن و یا اطلاعات مختلف رو بخونن. پورت HDMI استفاده شده امکان انتقال تصویر با کیفیت 4K و 30Hz رو داره و میتونید مانیتور یا تلویزیون رو به مک بوک به راحتی متصل کنید.

 

هاب و پایه نگهدارنده 5 پورت UGREEN CM359-80551 Hub

موقع کار طولانی مدت با مک بوک روی میز ممکنه آسیب های زیادی به گردن و ستون فقرات وارد بشه، به خاطر همین استفاده از یه استند و پایه نگهدارنده که امکان تغییر زاویه داشته باشه میتونه باعث وارد شدن فشار کمتر و ادامه دادن بهتر روند کاری بشه. هاب و پایه نگهدارنده UGREEN CM359-80551 با قیمت حدودی 2.2 میلیون تومان، علاوه بر اینکه 5 پورت کاربردی رو در اختیار شما میزاره، به عنوان یک استند با امکان تغییر زاویه میتونه باعث گردن درد کمتر موقع کار بشه. بدنه از ترکیب آلومینیوم و پلاستیک ABS ساخته شده که مقاومت بالایی داره. زیر و بالای محصول پایه های سیلیکونی برای جلوگیری از سر خوردن روی سطح میز کار شده. بدنه به صورت تاشو ساخته شده و برای مک بوک تا سایز 15.6 اینچی مناسبه و میتونید با تغییر سایز و زاویه، که توی 4 زاویه 15، 20، 30 و 33 درجه تغییر میکنه، مک بوک رو روی این پایه نگهدارنده قرار بدید. موقعی که قصد جابجایی داشته باشید، به راحتی تا میشه و به طول و عرض 25 در 5 سانتی متر میرسه و میتونید با کیف حمل قرار گرفته در پک این هاب رو همراه خودتون جابجا کنید.

هاب و پایه نگهدارنده 5 پورت UGREEN CM359-80551 Hub

پورت تایپ سی با قابلیت PD برای اتصال به مک ساخته شده و میتونید با کابل تایپ سی 50 سانتی قرار گرفته در جعبه این هاب رو به مک بوک متصل کنید. دو پورت USB3.0 امکان اتصال فلش مموری و یا دستگاه های دیگه رو به شما میدن، امکان انتقال دیتا تا سرعت حداکثری 500 مگابایت بر ثانیه رو هم دارند. پورت HDMI استفاده شده میتونه تصاویری تا کیفیت 4K و 30Hz منتقل کنه تا بتونید در کنار مک بوک از مانیتور هم برای انجام کارها استفاده کنید. دو پورت میکرو SD و SD استفاده شده امکان انتقال اطلاعات تا سرعت 104 مگابایت بر ثانیه رو دارند و میتونید به صورت همزمان از هر دو پورت برای خوندن و یا انتقال فایل ها استفاده کنید.

 

هاب 10 پورت Mcdodo HU-7420

برند مکدودو علاوه بر محصولات جانبی موبایل، در زمینه لوازم جانبی لپ تاپ و مک بوک ها هم محصولات متنوعی رو در سبد کالایی خودش داره. هاب HU-7420 مکدودو با قیمت حدودی 2.2 میلیون تومان و با داشتن ۱۰ پورت متنوع تقریبا میتونه تمامی نیاز یه کاربر که از دستگاه های مختلفی به صورت همزمان استفاده میکنه رو برآورده کنه. بدنه با ابعاد خیلی کوچیک و از جنس فلز آلومینیوم ساخته شده و وزن بالایی نداره و به راحتی میتونید در کنار مک بوک این محصول رو با خودتون حمل کنید. قسمت شفاف پایینی بدنه از پلاستیک مقاوم ساخته شده. کابل ۱۵ سانتی متری متصل به صورت کنفی ساخته شده تا در استفاده طولانی مدت و جابجایی به راحتی صدمه نبینه و پارگی در اون ایجاد نشه. یه چراغ LED روی بدنه قرار گرفته که موقع اتصال روشن میشه و بدون هیچ برنامه خاصی میتونید از قابلیت های این هاب استفاده کنید.

هاب 10 پورت Mcdodo HU-7420

روی بدنه دو عدد پورت USB 3.0 پر سرعت برای انتقال داده های مختلف تا سرعت ۵۰۰ مگابایت در ثانیه و دو عدد پورت USB 2.0 برای اتصال دستگاه و گجت های مختلف مثل فلش مموری و موس قرار گرفته. پورت HDMI با قابلیت انتقال تصویر 4K با ۳۰ هرتز قرار گرفته تا بتونید از یه مانیتور دوم در کنار مک بوک خودتون استفاده کنید. علاوه بر پورت HDMI یه پورت VGA برای اتصال پروژکتورها و یا مانیتورهای قدیمی قرار گرفته که میتونه تصویری با کیفیت ۱۰۸۰ و ۶۰ هرتزی رو منتقل کنه. دو شیار برای استفاده از کارت های حافظه میکرو SD و SD تا حجم ۲ ترابایت در کنار پورت های دیگر این هاب قرار گرفته. یک پورت تایپ سی با قابلیت PD و توان خروجی نهایتا ۱۰۰ واتی روی بدنه قرار داره که به شما اجازه میده در کنار اتصال دستگاه های دیگه و بدون نیاز به اشغال پورت اضافه ای بتونید با سرعت بالا و بدون وارد شدن فشاری به باتری مک بوک خودتون رو در هنگام کار شارژ کنید. درگاه لن یا RJ45 قرار گرفته برای مواقعی که نیاز به یه اتصال پایدار و بدون قطعی رو دارید میتونه به شما کمک کنه.

 

بهترین هاب مک بوک تا ۳ میلیون تومان

در این بازه قیمتی از برندهای معتبر گزینه های با تعداد پورت بالای ۷ عدد و سرعت انتقال بالا دیده میشه و شما می تونید در کنار تنوعی بالایی از پورت های مختلف برند و کیفیت خیلی خوب و طول عمر زیاد رو هم داشته باشید. البته محصولات این بازه قیمتی به بالا ممکنه به درد همه افراد نخوره و اگه کار تخصصی یا حرفه ای نمی کنید محصولات بازه های قبلی هم به خوبی میتونن کار شما رو راه بندازن.

 

هاب هفت پورت شفاف Powerology P71USHTP

اگر دنبال یک هاب همه کاره و با ظاهر و طراحی خاص و جذاب برای مک بوکتون هستید، هاب هفت Powerology P71USHTP با قیمت حدودی 3 میلیون تومان علاوه بر داشتن 7 پورت متنوع و کاربردی با بدنه ای شفاف و ترنسپرنت ساخته شده که به خوبی داخل محصول رو به نمایش میزاره و علاوه بر کاربردی بودن جلوه خوبی به میز کار شما میده. البته این محصول به دلیل نوع طراحی به نسبت امکانات مقداری قیمت بیشتری به نسبت گزینه های مشابه اش داره. برند پاورولوژی محصولات نسبتا گران قیمت اما با کیفیت بالایی رو تولید میکنه این محصول هم از بابت میتونه کاملا خیال شما رو راحت کنه. بدنه این محصول از پلاستیک شفاف در قسمت پایینی و فلز در بخش بالایی ساخته شده. 7 پورت برای این هاب در نظر گرفته شده که شامل موارد زیر هست. یک عدد پورت تایپ سی PD که علاوه بر انتقال اطلاعات امکان شارژ مک بوک تا 100 وات رو داره. یک عدد HDMI که برای انتقال تصویر با کیفیت 4K و تا 60 هرتز استفاده میشه. دو عدد پورت USB 3.0 که به شما امکان اتصال موس و کیبورد رو میدن و همچنین سرعت انتقال 5Gbps رو در شرایط ایده آل دارند. دو هم برای اتصال و انتقال دیتا از رم SD و میکرو SD روی این هاب قرار گرفته. پورت RJ45 یا لن سرعت انتقال دیتا تا 1000Mbps رو داره و میتونه یک تجربه مناسب و با سرعت بالا موقع اتصال به اینترنت به شما بده.

هاب هفت پورت شفاف Powerology P71USHTP

 

بهترین هاب مک بوک تا ۴ میلیون تومان

تو این بازه قیمتی علاوه بر هاب های برندهای معروف و با تعداد پورت های زیاد و متنوع طراحی های خاص از بدنه شفاف و ترانسپرنت گرفته تا انواع و اقسام استند و نگه دارنده دیده میشه و اگه در کنار کاربرد طراحی زیبا و خاص و یا امکان استفاده به عنوان استند مک بوک اهمیت داره، باید سراغ گزینه های این بازه قیمتی برید.

 

هاب 7 پورت Anker PowerExpand Plus A8352HA1

این محصول جمع و جور و با کیفیت از برند شناخته شده انکر با قیمت حدودی 3.4 میلیون تومان از بدنه با جنس آلومینیوم استفاده میکنه و به نسبت ابعاد و وزن مناسبی داره و میتونید به راحتی در کنار مک بوک خودتون هاب انکر پاوراکسپند پلاس ۷ پورت رو حمل کنید. دو تا پورت USB 3.0 که به شما امکان اتصال موس و کیبورد و انتقال دیتا تا سرعت ۴۰۰ مگابایت برثانیه رو میدن. پورت HDMI که قابلیت استفاده از مانیتور دوم و گرفتن تصویر 4k 30hz رو به شما میده. رم میکرو و SD رو پشتیبانی میکنه و میتونید با سرعت حداکثری ۴۰ مگابایت بر ثانیه اطلاعات خودتون رو جابجا کنید. یه پورت لن یا اترنت داره که با سرعت 1000Mbps میتونه اطلاعات رو جابجا کنه و اگه در مکانی هستید که به اینترنت وای فای پر سرعت دسترسی ندارید، میتونید در کنار استفاده از گجت های دیگه خودتون از نت پر سرعت بدون مشکل بهره ببرید.

هاب 7 پورت Anker PowerExpand Plus A8352HA1

یه پورت تایپ سی با قابلیت PD هم برای این محصول در نظر گرفته شده که میتونه مک بوک شما رو با توان ۶۰ واتی( که حداکثر ۴۸ وات خروجی میده و ۱۲ وات باقی مانده صرف خود دستگاه میشه) البته پورت تایپ سی فقط برای شارژ استفاده میشه و نمی تونید برای انتقال دیتا از این پورت استفاده کنید.

 

هاب 11 پورت Baseus CATSX-G0G Hub

استفاده از یک هاب که بشه به عنوان یک استند هم ازش استفاده کرد و باع بشه موقع کار با مک بوک گردن شما در زاویه مناسب تری قرار بگیره، میتونه یک نکته مثبت و مهم موقع خرید هاب های گرون قیمت تر باشه. هاب Baseus CATSX-G0G با قیمت حدودی 3.8 میلیون تومان هم به عنوان یه استند با زاویه 15 درجه برای مک بوک عمل میکنه تا فشار کمتری به گردن موقع کار وارد بشه و هم 11 پورت کاربردی و متنوع در اختیار شما میزاره تا موقع کار با مک بوک احساس کمبودی نداشته باشید. بدنه از ترکیب فلز آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده و حدود 242 گرم وزن داره و یه مقداری حمل و نقلش سخته. روی بدنه هاب دو لایه سیلیکونی برای جلوگیری از سر خوردن مک بوک قرار گرفته. این هاب از طریق یک کابل 20 سانتی متری تایپ سی به مک بوک متصل میشه و انرژی مورد نیاز رو از این طریق تامین میکنه.

هاب 11 پورت Baseus CATSX-G0G Hub

سه عدد پورت USB3.0 با سرعت انتقال حداکثری 500 مگابایت بر ثانیه، یک عدد جک 3.5 میلیمتری صدا، یک پورت میکرو SD و یک پورت SD، یک پورت RJ45 برای اتصال کابل لن و بهره بردن از اینترنت با سرعت و تاخیر کم، دو پورت HDMI با امکان انتقال تصویر با کیفیت 4k و 30 هرتزی، یک پورت VGA برای انتقال تصویر روی مانیتورهای قدیمی تر با کیفیت HD و 60 هرتزی و یک پورت تایپ سی با قابلیت PD که برای شارژ مک بوک استفاده میشه، برای این هاب در نظر گرفته شده و تقریبا میتونه تمامی نیازهای یک کاربر رو تامین کنه.

 

هاب تایپ سی Apple Digital AV Multiport Adapter

اپل با حذف پورت های مک بوک ها یک نیازی در بین کاربران خودش به تبدیل ها و هاب‌های مختلف ایجاد کرد تا بتونه علاوه بر باریک کردن و خوشگل کردن لپ تاپ های عرضه شده یه کسب درآمدی از این بغل داشته باشه و اکثریت برای راحت شدن خیال خودشون بابت کیفیت ساخت و آسیب نرسیدن به مک بوک های گرون قیمت سراغ محصولات برند اپل میرند که به نسبت امکاناتی که ارائه میدن قیمت تمام شده بالاتری دارند. نسخه اصلی این هاب به راحتی در داخل بازار ایران به دلیل وجود نسخه های کپی و های کپی پیدا نمیشه اما با داشتن قیمت حدود ۷۰ دلاری در این بازه قیمتی قرار میگیره. مبدل تایپ سی به AV اپل از جنس پلاستیک مقاوم و با یه بدنه کاملا سفید و با استایل باقی لوازم جانبی اپل ساخته شده.

هاب تایپ سی Apple Digital AV Multiport Adapter

روی بدنه این محصول سه پورت تایپ سی، HDMI و یک پورت USB قرار داره که میشه گفت تقریبا سه پورت کاربردی و مورد نیاز اکثر کاربران رو در اختیار شما قرار میده. پورت HDMI قابلیت انتقال تصویر تا کیفیت 4K و ۶۰ هرتزی رو بسته به دستگاه اپلی که متصل می کنید داره. پورت تایپ سی قرار گرفته قابلیت PD داره و میتونید با این کابل مک بوک خودتون رو هم شارژ کنید. برای اتصال موس و یا کیبورد و یا فلش مموری ها می تونید از پورت USB قرار گرفته استفاده کنید.

 

بهترین هاب مک بوک تا ۵ میلیون تومان

گزینه های این بازه تقریبا شبیه به گزینه های بازه قبلی هستند، فقط تا جایی که جا داشته پورت برای این محصولات استفاده شده و امکانات جانبی مثل فضای ذخیره سازی داخلی و یا استند پیشرفت قابل ملاحضه ای کرده و اگه دوست دارید گجت هایی که داشته باشید نهایت کیفیت و امکانات رو داشته باشن، گزینه های خوبی میتونید توی این بازه پیدا کنید.

 

هاب 11 پورت و نگهدارنده لپ تاپ Powerology PROHUB

اکثر محصولات برند پاورولوژی علاوه بر کیفیت ساخت بالا و چیپست های قدرتمند امکاناتی خاص و ویژه ای رو در اختیار شما قرار میدن، البته این موارد باعث میشه قیمت تمام شده کالاهای این برند نسبتا بالا بره و همه افراد سراغ این برند نروند. هاب پاورولوژی ProHub با قیمت حدودی 4.7 میلیون تومان علاوه بر یه هاب با ۱۱ پورت متنوع و کاربردی، شارژر بی سیم و یک استند با قابلیت تغییر زاویه برای استفاده راحت تر و ایجاد آسیب کمتر در ستون فقرات به شما میده و تقریبا تمامی نیازهای یه میز کار حرفه ای رو به شما میده. بدنه از پلاستیک ABS با کیفیت و مقاومی ساخته شده.

هاب 11 پورت و نگهدارنده لپ تاپ Powerology PROHUB

پورت های این هاب در قسمت زیرین قرار گرفته که با یه کابل تایپ سی متصل به هاب به مک بوک شما متصل میشه. در قسمت بالایی بخش کشویی با استفاده از دندونه ها مختلف میتونه در چهار زاویه و با شیب های متفاوت قرار بگیره تا با توجه به سلیقه خودتون شیب مورد نظر رو انتخاب کنید و مناسب لپ تاپ های ۱۵ اینچ به پایین هست. در قسمت راست هاب ProHub یه بخش کشویی قرار داره که میتونید دستگاه های با قابلیت شارژ بیسیم رو روی اون قرار بدید تا این شارژر با توان ۱۰ واتی دستگاه های شما رو شارژ کنه. پورت های این هاب شامل یک پورت تایپ سی با قابلیت PD و توان 100 واتی، یک پورت HDMI با قابلیت خروجی تصویر تا کیفیت 4k برای اتصال مانیتور دوم، یک عدد پورت VGA با امکان خروجی تصویر ۱۰۸۰ که بیشتر برای مانیتورها و پروژکتورهای قدیمی استفاده میشه و در صورت استفاده همزمان از هر دو پورت HDMI و VGA فقط تصویر ۱۰۸۰ به شما میده، یک عدد پورت شبکه (اترنت)، دو عدد پورت USB3.0 برای انتقال دیتا و اطلاعات تا سرعت ۵ گیگابایت بر ثانیه، دو عدد پورت USB2.0 که برای اتصال دستگاه ها و گجت هایی مثل موس و کیبورد استفاده میشه، دو درگاه حافظه ذخیره سازی SD و میکرو SD و یک پورت AUX یا 3.5 میلیمتری دو کاره که هم امکان دریافت و ارسال صدا رو داره، می شود.

 

بهترین هاب مک بوک ۵ میلیون تومان به بالا

هاب های این بازه قیمتی اکثرا برای مصارف صنعتی و یا حرفه ای تر استفاده میشن و تقریبا ۹۰ درصد افراد به تمام امکاناتی که محصولات این بازه در اختیارشون قرار میدن نیازی ندارند. از تعداد پورت های بالای ۱۲ ۱۳ عدد گرفته تا سرعت های انتقال بالای ۵ گیگابایت بر ثانیه و طراحی خاص و با کیفیت و چیپست های قدرتمند و با دوام که باعث میشن عمر مفید این محصولات افزایش پیدا کنه.

 

هاب 16 پورت Baseus CAHUB-BG0G

برای استفاده های حرفه ای و یا به اصطلاح ورک استیشن ها نیاز به تعداد پورت های بیشتر و سرعت بالاتری هست به همین دلیل شرکت ها و برند های مختلف در کنار هاب های ارزون تر و با تعداد پورت های کمتر این هاب های ثابت رو هم تولید میکنن که مناسب جابجایی و حمل نقل نیستند و بیشتر مناسب افرادی هستند که تمامی کارهای خودشون از ادیت عکس، طراحی و یا بازی رو با یه سیستم انجام میدن و خیلی اهل جابجایی نیستند. کمپانی بیسوس یکی از برندهایی هست که محصولات با کیفیت و متنوع ولی با قیمت مناسب رو در اختیار کاربران قرار میده و هاب ۱۶ پورت CAHUB-BG0G بیسوس با قیمت حدودی 5.6 میلیون تومان یه محصول گرون قیمت اما کاربردی برای کاربران حرفه ای به حساب میاد. این هاب به وسیله یه استند به صورت عمودی روی میز قرار میگیره و بدنه ساخته شده از آلومینیوم و پلاستیک مقاوم داره و علاوه بر یه ظاهر زیبا، ابعاد مناسب و بدنه با کیفیت ساخت خوب و مقاوم در مقابل خط و خش و ضربه داره. برق مورد نیاز دستگاه از طریق یه آداپتور ۱۲ ولتی DC تامین میشه و با وسیله یه کابل تایپ سی به مک بوک شما متصل میشه تا برق اضافه ای از دستگاه دریافت نکنه. پورت های کاربردی مثل تایپ سی و USB در قسمت جلویی قرار دارند و بقیه پورت های تصویر و لن به پشت این محصول منتقل شدن. البته به خاطر نوع ساختار محصول شما میتونید از هر جهتی هاب رو روی استند قرار بدید و تقریبا بخش پشت و جلو بستگی به موارد مورد نیاز شما داره.

هاب 16 پورت Baseus CAHUB-BG0G

۴ پورت تایپ سی رو این هاب قرار دارد که یکی برای اتصال به مک بوک استفاده می شود، یکی از این پورت ها قابلیت PD داره و میتونه برای شارژ مک بوک استفاده بشه ولی نیاز دارید که آداپتور با توان بالای ۴۵ وات برای شارژ استفاده کنید و یک پورت تایپ سی دیگه امکان انتقال صدا و تصویر رو به شما میده. ۵ پورت USB استفاده شده که سه عدد ورژن سه هستند و بیشتر مناسب انتقال اطلاعات از هارد و فلش مموری با سرعت بالای حدود ۵ گیگابایتی استفاده می شوند. دو پورت دیگه از نوع USB 2.0 هستند و بیشتر مناسب اتصال موس و کیبورد و گجت های کم مصرف می باشند. دو پورت VGA و HDMI برای انتقال تصویر استفاده میشه که پورت VGA بیشتر برای مانیتورها و پروژکتورهای قدیمی استفاده میشه و تصویری با کیفیت ۱۰۸۰ رو منتقل میکنه ولی پورت HDMI تصویر 4k رو میتونه انتقال بده و در صورت اتصال همزمان دو مانیتور و استفاده از هر دو پورت کیفیت تصویر به رزولوشن ۱۰۸۰ منحصر میشه. پورت لن هم برای اتصال پایدار و بدون دردسر به اینترنت روی بدنه قرار گرفته. دو اسلات برای کارت های حافظه SD و میکرو SD با سرعت انتقال بالا استفاده شده و در نهایت پورت AUX یا صدا به شما امکان استفاده از هدست ها و هندزفری های مختلف رو میده.

 

هاب 11 پورت Powerology P11CHBMCGY

اگه برای میز کار دنبال یه استند برای استفاده بهتر و وارد شدن فشار کمتر به کمرتون هستید، خرید هاب استنددار میتونه گزینه مناسبی باشه. هاب Powerology P11CHBMCGY با قیمت حدودی 5.2 میلیون تومان علاوه بر اینکه 11 پورت کاربردی در اختیار شما میزاره، باعث بالا رفتن ارتفاع مک بوک میشه تا بتونید با زاویه مناسب تری صفحه نمایش مک بوک رو ببینید و فشار کمتری به گردنتون وارد بشه. بدنه از ترکیب پلاستیک و آلومینیوم ساخته شده و نسبتا ابعاد بزرگی داره و خیلی برای جابجایی مناسب نیست. از طریق یک کابل کوتاه تایپ سی به مک بوک متصل میشه. پورت های این دستگاه شامل موارد زیر می شود. یک عدد پورت تایپ سی با قابلیت PD امکان شارژ مک بوک با توان 60 واتی رو به شما میده. یک عدد پورت HDMI برای اتصال به مانیتور با امکان انتقال تصویر 4K و 30 هرتز، یک عدد پورت Display برای اتصال به مانیتور و یک عدد پورت VGA با امکان انتقال تصویر با کیفیت 1080 امکان اتصال تا 3 مانیتور رو در اختیار شما میزاره. سه عدد پورت USB که دو عدد USB 3.0 و یک عدد USB 2.0 استفاده شده و میتونید دستگاه های مختلف مثل موس و  کیبورد رو به مک بوک متصل کنید. یک جک 3.5 میلی متری صدا هم برای اتصال هندزفری و هدست به مک بوک روی این هاب قرار داده شده. پورت RJ45 برای اتصال پر سرعت به اینترنت و دو پورت SD و میکرو SD برای انتقال اطلاعات از حافظه های ذخیره سازی پورت های دیگه این دستگاه رو تشکیل میدن.

هاب 11 پورت Powerology P11CHBMCGY

 

جمع بندی

سعی کردیم تو مقاله راهنمای خرید بهترین هاب برای مک بوک تو هر بازه قیمتی، مدل های مختلف از برندهای معتبر که ارزش خرید خوبی دارند رو بهتون معرفی کنیم. ممکنه گزینه هایی مناسب تری هم در بازار وجود داشته باشن که تو این مقاله اسمی ازشون برده نشده. اگه تجربه استفاده از هاب مک بوک رو دارید، ممنون میشم که تجربیات خودتون رو در اختیار بقیه موبوبکس قرار بدید تا بتونیم تو این اوضاع، کمک حال همدیگه برای خرید یه کالای با کیفیت باشیم.

 

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 7 ماه پیش
تعداد نظرات : 50
5/ 4.3

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
Mobin.sn

عالی💙💙💙

۱۷ دی ۱۴۰۲
zaraox0

واقعا برای هر لپ‌تاپی لازمه یکی.

۱۴ دی ۱۴۰۲
Kowsar83

خوب بود ممنون

۰۱ دی ۱۴۰۲
Kowsar83

عالی

۰۱ دی ۱۴۰۲
godrati

هاب خوبیه

۳۰ آذر ۱۴۰۲
shahab-021

هاب کمک خیلی زیادی میکنه

۳۰ آذر ۱۴۰۲
Arash_naimi

من یدونه ازش گرفتم خوب بودش

۲۹ آذر ۱۴۰۲
Arash_naimi

چه خوب بود

۲۹ آذر ۱۴۰۲