بهترین پاور بانک در هر بازه قیمتی؛ راهنمای خرید + معرفی مدل

گوشی های هوشمند جز جدا نشدنی زندگی خیلی هامون شده و علی رغم پیشرفت های اخیر تو همه بخش های موبایل، هنوز ظرفیت شارژدهی باتری ها اکثرا کفاف یه روز کامل کار کشیدن از گوشی تو مصارف سنگین رو نمیده. فرض کنید شارژ گوشیتون تموم شده و کار خیلی مهمی هم با گوشی دارید حالا باید دنبال شارژ و پریز برق بگردید. تازه اگه گوشی سامسونگ و اپل هم داشته باشید باید کلی بشینید پای پریز تا گوشیتون شارژش به حد قابل قبولی برسه! اما این داستان میتونه با خرید پاور بانک خیلی آسون تر باشه و با همراه داشتن پاور بانک هر زمانی که نیاز به شارژ مجدد گوشیتون داشته باشید کافیه تا گوشی رو به پاور بانک متصل کنید و در حین حرکت باتری گوشی رو دوباره شارژ کنید. پاور بانک ها یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین اکسسوری های موبایل محسوب میشن و تنوع خیلی بالایی هم توی بازار دارند. تنوعی که حتی تو مغازه های کوچیک محلی موبایل و کامپیوتر هم وجود داره و باعث شده انتخاب بهترین پاور بانک برای اکثر افراد کار سختی باشه. تازه وقتی بدونید استفاده از یه پاور بانک غیر استاندارد میتونه روی عمر باتری گوشی شما تاثیر بذاره احتمالا با وسواس بیشتری مدل های مختلف پاور بانک رو برای پیدا کردن بهترین پاوربانک، بررسی و مقایسه می کنید. تو راهنمای خرید پاور بانک موبونیوز قصد داریم تمام فاکتورهایی که در خرید پاور بانک باید مورد توجه قرار بگیرن رو بررسی کنیم و تو هر بازه قیمتی چند مدل پاور بانک رو برای خرید بهتون پیشنهاد بدیم. امیدواریم که این راهنما زمان خرید پاور بانک به کار شما بیاد!

 

نکات مهم در هنگام خرید پاور بانک

برای خرید یه پاور بانک که هم بتونه نیازهای شما رو برطرف کنه و هم با توجه به قیمت امکانات مناسبی داشته باشه باید به چند نکته در خرید توجه داشته باشید و فقط در نظر گرفتن حجم باتری و یا برند نمیتونه کیفیت و یا کاربرد داشتن این محصول برای شما رو تضمین کنه. مثلا اگه کلی پول اضافه برای خرید پاور بانک با قابلیت شارژ با توان بالا یا پشتیبانی از مگ سیف بدید ولی گوشی شما از این قابلیت پشتیبانی نکنه پولتون رو هدر دادید.

 

ظرفیت و حجم پاور بانک

اولین توصیه ای که به افراد برای خرید یه پاور بانک میشه اینه که 10 هزار بخر یا اینکه اگه میخوای گوشیت تعداد بار بیشتری شارژ بشه حتما برو سراغ پاور بانک 20 هزار و شما هم با حساب اینکه باتری گوشی شما 5000 میلی آمپریه میگید چه خوب پس 4 بار گوشی منو کامل شارژ میکنه و دیگه خیالم راحته! میشه گفت تقریبا به هیچ وجه اینطوری نیست و پاور بانک ها با دو ظرفیت اسمی و واقعی شناخته میشن که دلایل مختلفی مثل تفاوت در ولتاژ اندازه گیری ظرفیت باتری و ولتاژ در هنگام شارژ، مقاومت کابل و هدر رفت انرژی در زمان شارژ به صورت گرما، این مقدار کمتر میشه که به عنوان راندمان یه پاور بانک از 50 تا 80 درصد متغیره و برای اندازه گیری ظرفیت واقعی پاور بانک باید راندمان محصول رو که در مشخصاتش نوشته شده در ظرفیت اسمی ضرب کنید تا ظرفیت واقعی به دست بیاد. اگه راندمان در محصول ذکر نشده بود به احتمال زیاد بین 60 تا 70 درصد میتونید راندمان رو در نظر بگیرید و یه پاور بانک 10 هزار میلی آمپر ساعتی حدود 6 تا 7 هزار میلی آمپر ساعت شارژ میده.

ظاهر و جنس بدنه

یکی دیگه از اولین مواردی که توی انتخاب یه کالای جانبی یا اکسسوری به چشم میاد و باید در نظر گرفت ظاهر و طراحی محصوله. اکثر پاور بانک ها یه طراحی نسبتا ثابت و نزدیک به هم دارند و به صورت یه مستطیل ساخته میشن. اما در مواردی با پاور بانک های مربعی شکل و ظریف تر با وزن کم هم طرفیم که برای افرادی که بیشتر نیاز به یه پاور بانک همراه دارند تا در مواقع ضروری مقداری گوشی خودشون رو شارژ کنن بسیار مناسب تره و حمل و نقلش هم خیلی سخت نیست.

جنس بدنه اکثر پاور بانک ها هم از پلاستیک مقاوم ساخته میشه که در کل کیفیت قابل قبولی به این محصولات میده اما برخی برندهای معروف تر و شناخته شده از متریال با کیفیت تر و با حس بهتری استفاده میکنن که باعث افزایش قیمت پاور بانک میشه ولی طول عمر در استفاده طولانی مدت افزایش پیدا میکنه.

اگه خیلی اهل کوه رفتن و یا کمپینگ های چند روزه هستید باید سراغ پاور بانک های با بدنه مقاوم در مقابل ضربه و آب برید که نسبت به نمونه های معمولی قیمت نسبتا بالاتری دارند اما خیال شما در استفاده راحت میشه و در صورت ضربه خوردن یا افتادن مشکل خاصی پیش نمیاد.

 

نوع اتصالات

نوع و تعداد پورت های ورودی و خروجی استفاده شده برای یه پاور بانک هم با توجه به نوع استفاده شما بسیار مهمه. برای مثال اگه میخواد چند دستگاه مثل گوشی، تبلت، هندزفری و ساعتتون رو همزمان شارژ کنید باید سراغ گزینه های با تعداد پورت خروجی متنوع و زیاد برید ولی اگه فقط قصد شارژ گوشی همراه خودتون رو دارید، پاور بانک با یه پورت ورودی و خروجی هم کار رو راه میندازه.

پورت های خروجی اکثر پاور بانک های USB-A معمولی هست که اکثر دستگاه ها ازش استفاده میکنن و برای پورت ورودی پاور بانک های جدید هم بیشتر از درگاه تایپ سی استفاده میشه. اگه قصد خرید پاور بانک برای شارژ گوشی های پرچمدار یا شارژ لپ تاپ رو دارید بهتره سراغ پاور بانک با یه پورت تایپ سی برید که هم امکان دریافت جریان و هم امکان شارژ دستگاه های شما رو داشته باشه. اگه در مورد پورت های محصول هم شک داشتید بیشتر اونها از in یا input برای نمایش ورود شارژ و از out یا output برای نمایش ورود شارژ در محصولات خودشون استفاده میکنن.

 

فناوری های شارژ

پاور بانک های قدیمی تر خیلی به قابلیت های شارژ متنوع و سریع مجهز نبودن اما بیشتر پاور بانک های جدید از شارژ سریع یا فست شارژ استفاده میکنن و اگه گوشی شما از این قابلیت پشتیبانی میکنه خرید این محصولات توجیه بیشتری برای شما داره. پاور بانک های گرون تر از قابلیت هایی مثل شارژ QC و PD هم استفاده میکنن که امکان شارژ سریع با توجه به گوشی و شارژ با توان بالا برای دستگاه های پر قدرت تر مثل لپ تاپ رو به شما میدن.

 

نوع کاربری

یکی دیگه از مهمترین نکات در زمان خرید پاور بانک نوع کاربری اون برای شماست. اگه فقط قصد شارژ یه گوشی در مواقع ضروری رو دارید و میخواید همیشه هم همراتون باشه باید سراغ پاور بانک های با ظرفیت پایین تر ولی سبک برید. اگه چندین دستگاه مثل گوشی، تبلت و هندزفری بلوتوثی دارید باید سراغ یه پاور بانک با ظرفیت بالاتر ولی نسبتا سنگین برید که حمل همیشگی اون کمی سخت تر میشه. اگه علاوه بر گوشی میخواید لپ تاپ یا مک بوک خودتون رو هم در مواقع خیلی ضروری شارژ کنید باید سراغ پاور بانک های 30 هزار میلی آمپر به بالا برید که هم اندازه بزرگ و وزن زیادی دارند و هم توان بالایی در شارژ دستگاه و قیمت بسیار بالاتری هم نسبت به نسخه های معمولی دارند. اگه اهل مسافرت های چند روزه و به مسیرهای سخت هستید پاور بانک های خورشیدی هم میتونه براتون گزینه مناسبی باشه که علاوه بر اینکه کارتون رو برای یکی دو بار شارژ گوشی یا دستگاه های دیگه راه میندازه، میتونه با نور خورشید هم مجدد شارژ بشه تا بتونید مجدد ازش استفاده کنید. البته این نوع پاور بانک ها به مراتب گرون تر و سنگین تر هستند و تو بازار ایران هم خیلی کمیاب هستند.

 

قابلیت شارژ بی سیم

اکثر گوشی های اقتصادی و میان رده از قابلیت شارژ بی سیم استفاده نمیکنن ولی اگه از گوشی پرچمدار استفاده میکنید و یا هندزفری بلوتوثی با قابلیت شارژ بی سیم دارید، یه پاور بانک با امکان شارژ بی سیم میتونه شما رو از شر سیم های اضافه و مزاحم خلاص کنه و نیازی به حمل کابل با خودتون نداشته باشید. البته شارژ بی سیم هنوز نسبتا سرعت پایین تری داره اما راحتی و تا حدود کلاس کار میتونه این سرعت کم رو توجیه کنه.

اگه آیفون 12 به بالا دارید علاوه بر پاور بانک های مگنتی اپل گزینه های دیگه ای هم در بازار وجود دارن که با قیمتی بسیار پایینتر این امکان رو به شما میدن که از این قابلیت جالب استفاده کنید و با چسبوندن پاور بانک به قسمت پشتی گوشی رو مجدد شارژ کنید.

 

شدت جریان و توان خروجی

برای اینکه بتونید علاوه بر گوشی، گجت های دیگه خودتون رو هم شارژ کنید باید یه پاور بانک با شدت آمپر مناسب تهیه کنید که بدون آسیب زدن به باتری گوشی گجت های شما که نیاز به آمپر پایین تری دارند رو هم آسیبی وارد نکنه. بعضی پاور بانک ها با قرار دادن چند پورت مختلف با شدت جریان های متفاوت به شما این امکان رو میدن که با توجه به نوع دستگاه از این پورت ها استفاده کنید اما پاور بانک های جدیدتر و گرانتر برای این کار از تکنولوژی های تشخیص هوشمند آمپر مانند IQ یا AI Power استفاده میکنن که با توجه به دستگاه شدت ولتاژ و آمپر خروجی رو تعیین میکنه.

اگه گوشی شما از شارژ های توان بالا مثل 67، 90 و 120 وات پشتیبانی میکنه و یا قصد شارژ کردن لپ تاپ رو دارید باید سراغ پاور بانک با توان های بالا برید که هم سرعت بیشتری به شما میده و هم در مقابل آسیب های احتمالی به خاطر وارد شدن شدت جریان کمتر به باتری جلوگیری میکنه.

 

نوع باتری

پاور بانک ها هم مثل باقی دستگاه های الکترونیکی از دو نوع باتری لیتیوم یونی(Li-Ion) یا لیتیوم پلیمری (Li-Po) استفاده میکنن. باتری های لیتیوم یونی به دلیل ارزان بودن و داشتن طول عمر طولانی تر بیشتر استفاده میشن اما باتری های لیتیوم پلیمری امنیت بیشتری در مقابل نشت و یا باد کردن دارند و امکان استفاده از اونها در اشکال باریک تر هم وجود داره ولی در عمل تفاوت چندانی بین این دو در استفاده معمولی وجود نداره و فقط اگه دنبال پاور بانک با ابعاد کوچک تر میگردید باتری های لیتیوم پلیمری کاربرد بیشتری دارند.

 

مدت زمان شارژ پاور بانک

پاور بانک ها هم مانند گوشی ها با توجه به حجم و ظرفیت باتری به زمان متفاوتی و نسبتا زیادی برای شارژ دارند و حتی نسخه های 20 هزار نیاز به یک شبانه روز برای شارژ مجدد داشته باشند و اگه سراغ پاور بانک با حجم بالا برید باید این مورد رو هم در نظر داشته باشید. البته برخی پاور بانک ها با استفاده از پورت تایپ سی با قابلیت ورودی جریان و یا قابلیت PD سرعت شارژ به مراتب بیشتری دارند و اگه میخواید پاور بانک در مدت زمان کمتری شارژ بشه این نکته رو باید در نظر داشته باشید، البته رعایت این مورد باعث افزایش قیمت پاور بانک میشه.

 

پروتکل های ایمنی

یه سوال مهم که در ذهن همه موقع خرید یه پاور بانک پیش میاد اینه که آیا این پاور به باتری گوشی من صدمه میزنه؟ یا باعث کاهش طول عمر اون میشه؟ در جواب میشه گفت به صورت کلی استفاده از هر نوع شارژر غیر استاندارد حالا آداپتور یا پاوربانک میتونه عمر مفید باتری رو کم کنه و یا نوسان های شدید به مدارهای داخلی گوشی صدمه بزنه. اما خیلی نگران نباشید برندهای تولید کننده معتبر استانداردهای مختلفی رو برای ایمنی پاور بانک ها رعایت میکنن که میتونه شامل جلوگیری از ولتاژ بیش از حد، شارژ شدن بیش از اندازه، داغ شدن بیش از حد، شدت جریان بیش از اندازه و اتصال کوتاه باشه. پس با توجه به قیمت گوشی در شرایط فعلی و هزینه تعمیرات بالا، بهتره سراغ برندهای معتبر برید و برای خرید پاوربانک سراغ برندهای متفرقه و بی نام و نشان نرید.

 

امکانات جانبی

علاوه بر مواردی که گفته شد پاور بانک ها بعضی امکانات جانبی هم ممکنه داشته باشند که میتونه برای بعضی افراد حائز اهمیت باشه. اکثر پاور بانک ها از LED ها برای نمایش درصد شارژ پاور بانک استفاده میکنن که نسبتا ارزون تره اما بعضی پاور بانک ها از نمایشگر LCD استفاده میکنن که مقدار شارژ باقی مونده رو به صورت درصدی به شما نمایش میده و علاوه بر راحت متوجه شدن مقدار شارژ باقی مونده ظاهر زیباتری هم داره.

مورد دیگه استفاده از چراغ قوه است که میتونه برای افرادی که اهل سفر رفتن هستن نیاز به حمل یه چراغ قوه جدا و سنگین رو کاهش بده.

داشتن کابل شارژ کوتاه که در خود بدنه پاور بانک کار شده باعث میشه نیاز به حمل کابل های جدا با خودتون نداشته باشید و خیلی راحت با جدا کردن اون از بدنه گوشی یا گجت های دیگه خودتون رو شارژ کنید.

 

برند و خدمات پس از فروش

یکی از مهم ترین موارد در خرید پاور بانک برند پاور بانکه که مثل گوشی ها و دیگر محصولات الکترونیکی میتونه نشون دهنده کیفیت و طول عمر یه محصول باشه. برندهای متنوع و زیادی دست به تولید پاور بانک میزنن ولی بعضی برندها مثل انرجایزر، Adata، انکر و RavPower علاوه بر محصولات با کیفیت به خاطر داشتن وارد کننده معتبر خدمات پس از فروش مناسبی هم دارند. برندهای معتبر دیگه مثل شیائومی، سامسونگ، باسئوس و مک دودو هم  محصولات با تنوع زیاد و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند اما اکثرا به خاطر نداشتن نماینده رسمی با مهلت تست فروخته میشن و باید این موارد رو هم در خرید پاور بانک در نظر داشته باشید، البته خرابی و مشکل این برندها بسیار کمه ولی ممکنه در طولانی مدت مشکلاتی هم پیش بیاد.

 

مثل باقی اکسسوری ها و لوازم جانبی دسته بندی پاور بانک هم بازه های قیمتی متنوع و برندهای مختلفی رو در بر میگیره که با توجه به نکات گفته شده بهترین پاور بانک ها رو با توجه به امکانات و قیمت به شما معرفی میکنیم تا بتونید انتخاب بهتری با توجه به بودجه و کاربری خودتون داشته باشید. سراغ برند های متفرقه و فیک بازار هم نمیریم و به شما هم توصیه میکنیم برای اینکه طول عمر باتری دستگاه های شما بیشتر بشه سراغ گزینه های مطمئن و خوش نام بازار برید و با صرف هزینه نسبتا بیشتر هم خیال خودتون رو راحت کنید و هم از خرابی احتمالی اکسسوری و گوشی خودتون جلوگیری کنید.

به خاطر نوسانات و افزایش شدید قیمت دلار ممکنه در زمانی که این مطلب رو میخونید کمی قیمت های محصولات معرفی شده افزایش پیدا کنه و یا ناموجود بشه و حتما قبل از خرید قیمت ها رو چک و مقایسه کنید تا خرید و انتخاب درستی داشته باشید.

 

بهترین پاور بانک تا 400 هزار تومان

متاسفانه با توجه به قیمت دلار و افزایش قیمت هایی که شاهد بودیم کمترین هزینه ای که برای خرید یه پاور بانک خوب و قابل قبول میتونید پرداخت کنید، حدود 400 هزار تومانه. البته برندهای متفرقه و فیک هم در این محدوده قیمتی با حجم و ظرفیت بالاتری پیدا میشن ولی بهتره سراغ این گزینه ها نرید، چون هم ممکنه به باتری گوشی شما آسیب بزنن و معمولا هم ظرفیت واقعی خیلی زیادی ندارند. در این بازه قیمتی پاور بانک های با ظرفیت 5 هزار میلی آمپر رو از برند های معتبر میتونید پیدا و تهیه کنید و اگه دنبال یه پاور بانک برای مواقع ضروری که با اون کمی گوشیتون رو شارژ کنید تا برسید خونه با وزن و ابعاد جمع و جور میگردید، گزینه های پیشنهادی این بازه میتونن نیاز شما رو برطرف کنن.

 

پاور بانک Adata T5000C 5000 mAh

برند Adata علاوه بر محصولات ذخیره سازی و رم های کامپیوتر سابقه طولانی در ساخت پاور بانک های خوش قیمت و با کیفیت داره که در ایران با گارانتی آونگ به فروش میرسه. پاور بانک T5000C کوچیک با قیمت حدودی ۳۸۰ هزار تومان از باتری 5000 میلی آمپری لیتیوم پلیمری استفاده میکنه که در مواقع ضروری میتونه نیاز شما به شارژ رو برطرف کنه اما به خاطر ظرفیت پایینش نباید انتظار فول شارژ شدن گوشی رو داشته باشید. ظاهر این محصول با استفاده از گل های بهاری و رنگ های صورتی و آبی در کنار بدنه با ضخامت 1.42 سانتی متری و وزن کم 125 گرمی باعث میشه هم بتونید اون رو به راحتی با خودتون حمل کنید و هم از ظاهر زیباش لذت ببرید.

پاور بانک Adata T5000C 5000 mAh

سه پورت تایپ سی و میکرو USB و USB-A برای این محصول در نظر گرفته شده که با هر دو پورت تایپ سی و میکرو USB میتونید پاور بانک رو شارژ کنید و پورت تایپ سی به صورت دو طرفه ساخته شده و میتونید در کنار پورت خروجی USB برای شارژ دستگاه های دیگه خودتون هم ازش استفاده کنید. سیستم های امنیتی تعبیه شده از دستگاه در برابر شارژ بیش از حد، تخلیه بیش از حد، گرمای بیش از حد، اتصال کوتاه و ولتاژ بیش از حد ورودی و خروجی محافظت می کند. در پک محصول یه کیف پارچه ای با رنگ و طرح خود پاور بانک قرار گرفته تا در موقع حمل آسیبی به کالا وارد نشه.

 

بهترین پاور بانک تا 500 هزار تومان

با حدود 100 هزار تومان افزایش بودجه میتونید سراغ پاور بانک های 10 هزار میلی آمپری بازار برید که در کنار قیمت مناسب کیفیت ساخت خوبی هم دارند. البته به خاطر قیمت پایین تر، اکثر محصولات معرفی شده برای بهترین پاوربانک تا 500 هزار تومان، سرعت شارژ خیلی بالایی ندارند ولی تعادل مناسبی بین قیمت و ظرفیت به شما میدن تا در کنار صرف هزینه نسبتا پایین کارایی خوبی هم داشته باشید.

 

پاور بانک Romoss Solo3 6000 mAh

پاور بانک روموس سولو ۳ یه پاوربانک با ابعاد کوچیک و قیمت حدودی ۴۶۰ هزار تومانه و با داشتن وزن ۱۹۳ گرمی خیلی پاوربانک سنگینی به حساب نمیاد و میتونه در اکثر مواقع همراه شما باشه. برند روموس با داشتن سابقه طولانی در ساخت تجهیزات جانبی و به خصوص شارژرهای همراه کیفیت ساخت خوب و مناسبی در محصولات خودش به کار میبره و بدنه ساخته شده از پلاستیک مقاوم با مقداری خمیدگی در لبه ها طراحی شده تا بهتر توی دست قرار بگیره.

 

پاور بانک Romoss Solo3 6000 mAh

پورت ورودی میکرو USB با شدت جریان و آمپر 5v/1A پشتیبانی میکنه که توی حدود ۷ ساعت پاوربانک رو کاملا شارژ میکنه.دو عدد پورت خروجی USB برای شارژ همزمان دستگاه در نظر گرفته شده که از حداکثر جریان و شدت 5v/2.1A پشتیبانی میکنن و میتونن اکثر دستگاه های شما رو با سرعت مناسبی شارژ کنن. قابلیت FitCharge استفاده شده با توجه به نوع دستگاه متصل شده مقدار و شدت جریان رو تنظیم میکنه. پروتکل های امنیتی مختلف هم برای محافظت گوشی یا دستگاه های دیگه شما در مقابل اتصال کوتاه و افزایش شدت جریان در این محصول استفاده شده. مقدار شارژ باقی مانده هم با کمک چهار چراغ LED روی بدنه نمایش داده میشه. یه چراغ قوه روی این محصول استفاده شده و میتونید در مواقع ضروری از اون یه نور مناسب و کار راه بندازی بگیرید.

 

بهترین پاور بانک تا 600 هزار تومان

در این بازه قیمتی با افزایش قیمت ها از لحاظ امکانات خیلی پیشرفت خاصی دیده نمیشه و تقریبا تفاوت خیلی زیادی با هزینه اضافه 100 هزار تومانی عاید شما نمیشه ولی میتونید از برند های مختلف و معروف تر گزینه های خوب به نسبت قیمتی پیدا کنید که با ظرفیت مناسب و امکانات معقول یه عملکرد مناسب به شما بده و شما رو از دنبال پریز برق و شارژ گشتن بی نیاز کنه.

 

پاور بانک Mcdodo MC-735 10000 mAh

برند مک دودو سابقه خیلی طولانی و زیادی در حوزه لوازم جانبی موبایل نداره اما در همین مدت کوتاه با تولید و عرضه محصولات با کیفیت خیلی خوب و قیمت مناسب تونسته با اغماض در کنار برند هایی مثل انکر، بیسوس و شیائومی قرار بگیره. پاور بانک MC-735 با قیمت حدودی 540 هزار تومان یکی از خوش قیمت ترین پاور بانک های بازار به حساب میاد که در کنار شارژدهی مناسب که میتونه حدودا یه گوشی با باتری 5000 میلی آمپر رو حدودا یک بار و نیم شارژ کنه. طراحی خمیده محصول و وزن کم 223 گرمی باعث لیز نخوردن از دست میشه در کنار طراحی این پاور که از خطوط هاشوری برای قسمت جلو و پشت پاور بانک استفاده کرده باعث شده ظاهر زیبایی هم داشته باشه. رو بدنه چهار LED قرار گرفته که مقدار شارژ باقی مانده رو به شما نمایش میده.

پاور بانک Mcdodo MC-735 10000 mAh

4 پورت بر روی این پاور بانک قرار گرفته که دو پورت USB برای شارژ دستگاه های دیگه به صورت همزمان استفاده میشه و 2.4 آمپر شدت جریان خروجی در بیشترین حالت دارند و دو پورت میکرو USB و تایپ سی هم برای شارژ پاور بانک استفاده میشن که تا 2 آمپر شدت جریان رو وارد پاور بانک میکنن. تراشه هوشمند داخل پاور بانک استفاده شده که از دستگاه شما در برابر افزایش ولتاژ بیش از حد، اتصال کوتاه، افزایش شارژ بیش از حد، افزایش جریان بیش از حد، افزایش دما بیش از حد و ریست شدن مراقبت می کنه.

 

پاور بانک شیائومی Redmi PB100LZM 10000 mAh

پاور بانک های شیائومی نیازی به تعریف ندارن و حتی میشه گفت محبوب ترین محصولات شیائومی تو بازار ایران محسوب میشن. تنوع پاور بانک های این برند مثل ساعت های هوشمند و هندزفری های بلوتوثیش نیست اما پاور بانک  Redmi PB100LZM با قیمت حدودی 540 هزار تومان یکی از اقتصادی ترین و خوش ساخت ترین پاور بانک های 10 هزار میلی آمپری بازار به حساب میاد. بدنه طراحی خیلی ساده ای داره ولی در عین حال زیبا ساخته شده و بدنه یکپارچه پلاستیکی در کنار مقاومت خوب در مقابل خط و خش حس خوبی هم موقع در دست گرفتن به شما میده. وزن این محصول هم خیلی زیاد نیست و در حدود 240 گرم قرار داره.

پاور بانک شیائومی Redmi PB100LZM 10000 mAh

از دو پورت خروجی USB برای این پاور بانک استفاده شده که به شما اجازه میده همزمان دو دستگاه رو بتونید با شدت جریان 2.4 و 2.6 آمپر شارژ کنید. دو پورت ورودی میکرو USB و تایپ سی هم در نظر گرفته شده که جریانی با شدت 2.1 آمپر رو از خودشون عبور میدن. پورت تایپ سی در کنار آداپتور شارژ با توان بالا میتونه پاور بانک رو با سرعت بیشتری شارژ کنه. توان خروجی دستگاه در مجموع 12.5 واته که امکان شارژ سریع 10 واتی رو از طریق پورت های خروجی به شما میده. از چهار LED برای نشان دادن مقدار شارژ باقی مانده استفاده میشه که در کنار پورت های دستگاه در لبه بالایی قرار داره.

به دلیل اینکه هر دو پورت خروجی USB توان بالایی دارند برای شارژ دستگاه هایی مانند هندزفری بلوتوث و ساعت هوشمند مناسب نیستند ولی شما با زدن دو بار کلید پاور بانک میتونید حالت توان کم رو فعال کنید تا بتونید به راحتی این لوازم خودتون رو هم شارژ کنید.

 

پاور بانک Baseus PPXF-A 10000 mAh

برند بیسوس یا باسئوس سابقه ی خوبی در ساخت لوازم جانبی موبایل داره که در کنار کیفیت ساخت خوب، قیمت مناسبی هم داره و به نسبت کیفیتی که به شما عرضه میکنه ارزش خرید بالایی داره. پاور بانک Mini S PPXF-A علاوه بر باتری با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعت، قیمت مناسب حدودا 600 هزار تومانی و تنوع مناسب پورت، ظاهر و طراحی جذاب و خاصی داره که باعث منحصر به فرد شدنش در این بازه قیمتی میشه. طول این پاور بانک حدود 10 سانتی متره که در کنار وزن 202 گرمی یکی از سبک ترین پاور بانک های 10 هزار میلی آمپری به حساب میاد و شما به راحتی میتونید این پاور رو با خودتون حمل کنید. کابل شارژ تایپ سی دستگاه هم به خود بدنه متصل شده که باعث گم نشدن و در دسترسی بودن کابل شارژ میشه و هم میتونید به عنوان یه گیره یا قلاب برای حمل ازش استفاده کنید. بدنه از پلاستیک ABS مقاوم و براق ساخته شده که باعث جذاب تر شدن این پاور بانک میشه.

پاور بانک Baseus PPXF-A 10000 mAh

برای نمایش مقدار شارژ باقی مانده از یه LCD بر روی بدنه استفاده شده که با فشار دادن دکمه پاور بانک به صورت درصدی، مقدار شارژ باقی مونده رو ببینید و اگه شارژ دستگاه رو به اتمام بود بهتر متوجه بشید. دو پورت خروجی USB و تایپ سی برای پاور بانک بیسوس Mini S استفاده شده که در مجموع 3A شدت جریان خروجی رو از خودشون عبور میدن. پورت تایپ سی در کنار درگاه لایتنینگ برای شارژ دستگاه استفاده میشن و اگه گوشی آیفون داشته باشید نیازی به تهیه کابل شارژ تایپ سی برای دستگاه ندارید. با استفاده از تراشه هوشمند این پاور بانک گوشی شما رو در مقابل نوسان شدت جریان و اتصال کوتاه و دیگر موارد ایمنی، محافظت میکنه.

 

پاور بانک Adata T10000 10000 mAh

پاور بانک های Adata در مقایسه با نمونه های چینی دیگه بازار امکانات و قابلیت های خاصی ندارند اما به دلیل واردات رسمی و داشتن گارانتی 18 ماهه شرکت آونگ برای افرادی که میخوان یه پاور بانک خوش قیمت بخرن و میخوان با خیال راحت مدتها ازش استفاده کنن گزینه های مناسب تری به حساب میان. پاور بانک T10000 ای دیتا با قیمت حدود ۵۵۰ هزار تومان یکی از گزینه های خوش قیمت این برند با ظرفیت 10 هزار میلی آمپری به حساب میاد. از لحاظ ظاهری طراحی خاصی برای اون استفاده نشده و یه بدنه مستطیلی شکل با لبه های خمیده در کنار بدنه ساخته شده از پلاستیک ABS مقاوم که اثر انگشت رو هم به خودش جذب نمیکنه، برای این پاور بانک استفاده شده. برای نمایش مقدار شارژ باقی مانده هم از چهار LED روی بدنه استفاده شده.

پاور بانک Adata T10000 10000 mAh

دو پورت USB قرار گرفته امکان شارژ همزمان دو دستگاه با حداکثر شدت جریان 2 آمپری رو به شما میده. برای شارژ کردن پاور بانک هم میتونید از پورت میکرو USB قرار گرفته با حداکثر شدت جریان 2 آمپر استفاده کنید. سیستم های امنیتی تعبیه شده از دستگاه در برابر شارژ بیش از حد، تخلیه بیش از حد، گرمای بیش از حد، اتصال کوتاه و ولتاژ بیش از حد ورودی و خروجی محافظت می کند.

 

پاور بانک Usams PB9 Mini 10000 mAh

برند یوسمز با اینکه مثل برندهای چینی دیگه لوازم جانبی مثل بیسوس یا مکدودو شناخته شده نیست ولی محصولات این برند امکانات مناسب رو در کنار یه قیمت اقتصادی به شما میدن و خیلی مثل بعضی برندها خرابی و مشکل خاصی ندارند. پاوربانک یوسمز PB9 Mini با قیمت حدودی 580 هزار تومان یه پاوربانک جمع و جور با ابعاد کوچیکه که به نسبت گزینه های پیشنهادی دیگه با داشتن وزن 190 گرمی امکان حمل و نقل راحت تری داره و میتونید خیلی راحت توی کیف یا حتی جیبتون حملش کنید. بدنه از پلاستیک فشرده ساخته شده نسبتا مقاومی ساخته شده. برای نمایش درصد شارژ باقی ماند یه LCD کوچیک رو بدنه کار شده که به صورت درصدی این مقدار رو نمایش میده.

پاور بانک Usams PB9 Mini 10000 mAh

دوتا پورت خروجی USB و یه پورت میکرو USB ورودی برای این محصول در نظر گرفته شده که میتونه دو دستگاه رو به صورت همزمان با 5 ولت و نهایتا 2 آمپر شارژ کنه. تکنولوژی فست شارژ خاصی استفاده نشده و برای شارژ گوشی و یا شارژ شدن دستگاه باید یه مقداری صبر کنید، اما اندازه کوچیک دستگاه و ظرفیت اسمی 10000 میلی آمپر ساعتی این پاور اون رو به یه گزینه مناسب در این بازه تبدیل میکنه.

 

بهترین پاور بانک تا 700 هزار تومان

در این بازه قیمتی هنوز خبری از پاور بانک ها با ظرفیت باتری بیشتر از 10 هزار میلی آمپر از برندهای معتبر نیست و اگه امکانات جانبی مثل شارژ سریع، بدنه مقاوم در مقابل ضربه، قابلیت PD و توان بالا برای شارژ سریع براتون مهم نیست و بیشتر دنبال یه پاور بانک با ظرفیت بالاتری میگردید بهتره سراغ بازه بعدی برید که گزینه های خوبی با قیمت مناسب در انتظار شماست، ولی اگه دنبال یه پاور بانک 10 هزار میلی آمپر با کیفیت و با امکاناتی جانبی جذاب میگردید، گزینه های پیشنهادی این بازه قیمتی رو از دست ندید.

 

پاور بانک Energizer UE10064 10000 mAh

برند آلمانی انرجایزر که سابقه طولانی در ساخت باتری و لوازم برقی داره، در نگاه اول نسبت به رقبای چینی خودش چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ امکانات به کار رفته خیلی گزینه جذابی به نظر نمیرسه اما استفاده از متریال با کیفیت برای بدنه و باتری، کیفیت ساخت خوب و همچنین داشتن گارانتی معتبر 12 ماهه یکی از گزینه های مطمئن و خوب بازار به حساب میاد. پاور بانک 10 هزار میلی آمپر ساعتی Ue10064 با قیمت حدودی 630 هزار تومان از طراحی ساده و مستطیل شکلی بهره میبره، که از پلاستیک مقاوم با تکسچر خاص که در مقابل خط و و خش و اثر انگشت مقاومه ساخته شده. وزن دستگاه هم حدود 199 گرمه که در کنار ابعاد خیلی کم این محصول باعث میشه بتونید به راحتی همیشه این پاور رو همراه خودتون داشته باشید و برای داشتن گوشی همیشه شارژ، وزن خیلی زیادی رو با خودتون حمل نکنید. روی بدنه هم فقط نام برند Energizer و چهار چراغ LED برای نمایش مقدار شارژ باقی مانده دیده میشه.

پاور بانک Energizer UE10064 10000 mAh

دو پورت USB استفاده شده به شما امکان شارژ همزمان دو دستگاه رو با حداکثر شدت جریان خروجی 2.1 آمپری میده. برای شارژ پاور بانک هم از دو پورت میکرو USB و تایپ سی با حداکثر شدت جریان 2 آمپری استفاده شده. سیستم های ایمنی استفاده شده مثل محافظت در مقابل شارژ بیش از حد و تخلیه بیش از حد باعث میشه طول عمر دستگاه بیشتر بشه و به باتری گوشی شما هم آسیبی وارد نشه.

 

پاور بانک Adata P10000QCD 10000 mAh

پاور بانک P10000QCD از برند Adata با قیمت حدودی 710 هزار تومان علاوه بر ظاهر زیبا و جمع و جور، امکانات و قابلیت های شارژ سریع و قیمت مناسب دارای گارانتی 18 ماهه آونگ هم هست تا خیالتون بابت استفاده طولانی مدت از این پاور بانک راحت بشه. در طراحی این محصول به قابل حمل بودن و جمع و جور بودن اون دقت زیادی شده و با اندازه 10 سانتی متری و وزن 175 گرمی یه پاور بانک کوچیک و سبک به حساب میاد که میتونید اون رو به راحتی و همه جا با خودتون حمل کنید. طراحی بیضی شکل پاور بانک با استفاده از پلاستیک مقاوم دو تکه ساخته شده که بخش بالایی از پلاستیک ساده و بخش پایینی از پلاستیک با تکسچر راه راه برای قرار گرفتن راحت تر در دست ساخته شده. روی بدنه هم مقدار شارژ باقیمانده به صورت دایره ای و با استفاده از نمایشگر LCD به صورت درصدی قرار گرفته.

پاوربانک Adata P10000QCD 10000 mAh

سه پورت برای این پاور استفاده شده که شامل دو پورت USB و یک پورت تایپ سی میشه که در مجموع میتونن تا 3 آمپر شدت جریان خروجی بدن. این پورت تایپ سی علاوه بر امکان شارژ دستگاه های دیگه برای شارژ پاور بانک هم استفاده میشه. این پورت تایپ سی با قابلیت PD در نظر گرفته شده تا بتونه گوشی شما رو با توان 10 واتی در سریعترین زمان ممکنه شارژ کنه. پورت های USB از قابلیت های Qualcomm QC 3.0, MTK PE1.1, Samsung AFC, HUAWEI SCP & FCP و OPPO VOOC پشتیبانی میکنه و با توجه به نوع گوشی شما از  قابلیت فست شارژ پشتیبانی میکنه. سیستم های امنیتی تعبیه شده از دستگاه در برابر شارژ بیش از حد، تخلیه بیش از حد، گرمای بیش از حد، اتصال کوتاه و ولتاژ بیش از حد ورودی و خروجی محافظت می کند.

 

بهترین پاور بانک تا 800 هزار تومان

در این بازه قیمتی شما میتونید پاور بانک های با ظرفیت بالای 10 هزار میلی آمپری رو خریداری کنید و اگه خیلی مصرف شارژ بالایی دارید و پاور بانک های 10 هزار میلی آمپر ساعتی جوابتون رو نمیدن یا قصد سفر چند روزه رو دارید و میخواید با خیال راحتی سفر کنید، گزینه های پیشنهادی این بازه میتونن نظر شما رو به خودشون جلب کنن.

 

پاور بانک Anker PowerCore III A1247 10000 mAh

پاوربانک های برند انکر به دلیل استفاده از قابلیت ها و امکانات مختلف در کنار پروتوکل های امنیتی زیاد و متریال با کیفیت ساخت مناسب به نسبت گزینه های موجود در بازار قیمت بالاتری داره ولی اگه داشتن کیفیت ساخت بالا و گارانتی معتبر داخلی براتون اهمیت داره پاوربانک پاورکور سه A1247 با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و قیمت حدودی ۷۲۰ هزار تومان میتونه یه گزینه مطمئن و مناسب براتون باشه. بدنه از پلاستیک سخت و به صورت مستطیلی ساخته شده که اندازه باریکی داره و با داشتن وزن حدود ۲۳۵ گرمی موقع حمل و نقل و جابجایی وزن زیادی رو به شما اضافه نمیکنه. روی قسمت بالایی و پایینی محصول یه روکش پارچه مانندی وجود داره که باعث میشه بدنه کمتر کثیف بشه و خط و خش زیادی روی اون نیفته. مقدار شارژ باقی مانده هم به وسیله چراغ های LED قرار گرفته روی دکمه پاور محصول مشخص میشه.

پاور بانک Anker PowerCore III A1247 10000 mAh

سه پورت برای پاوربانک استفاده شده که شامل دو پورت USB و یک پورت تایپ سی میشه که این پورت از قابلیت Power Delivery پشتیبانی میکنه و میتونه هم دستگاه های دیگه رو شارژ کنه و هم برای شارژ خود پاوربانک استفاده بشه که با استفاده از این پورت توی حدودا ۴ ساعت و نیم باتری کاملا پر میشه که این عدد برای پورت USB در حدود ۱۰ ساعت طول میکشه. پورت های USB از قابلیت PowerIQ استفاده میکنن و میتونن با توجه به دستگاهی که متصل شده شدت و جریان رو تنظیم کنند. به صورت همزمان هم میتونه سه دستگاه رو شارژ کنه و توان خروجی کلی ۱۲ واته که در صورت استفاده همزمان از هر سه پورت بین اونها تقسیم میشه.

 

پاور بانک Mcdodo MC-585 10000 mAh

پاور بانک MC-585 از برند مک دودو با اندازه کوچیک و وزن کم که از لحاظ امکانات و سرعت شارژ هم چیزی از نمونه های با اندازه بزرگتر کم نداره، گزینه پیشنهادی دیگه این بازه با قیمت حدودی 780 هزار تومان به حساب میاد. بدنه از پلاستیک ABS مقاوم و با ابعاد کوچیکی که به راحتی در کف دست جا میگیره ساخته شده و وزن این پاور بانک 193 گرمه و باعث میشه بتونید اون رو به راحتی با خودتون حمل کنید. بدنه به صورت ترکیب دو قسمت پلاستیک براق و پلاستیک با طراحی راه راه ساخته شده تا هم ظاهر بهتری داشته باشه و هم به راحتی در دست قرار بگیره. در قسمت براق هم نمایشگر مقدار شارژ باقی مانده به صورت درصدی قرار داره.

پاوربانک Mcdodo MC-585 10000 mAh

از سه پورت برای پاور بانک Mcdodo MC-585 استفاده شده که شامل دو پورت USB و یک پورت تایپ سی میشه که دو پورت USb فقط امکان شارژ کردن دستگاه های دیگه رو دارند و پورت تایپ سی هم به عنوان خروجی و ورودی میتونه عمل کنه. با توجه به دستگاهی که به این پاور متصل کنید شدت جریان عوض میشه ولی در مجموع میتونه حداکثر 5V/3A به شما خروجی بده. توان شارژ پورت تایپ سی 18 واته که قابلیت PD هم داره و میتونه دستگاه های با توان بالاتری رو هم شارژ کنه. توان کلی دستگاه هم 22.5 واته و به خاطر پشتیبانی از پروتکل‌های شارژ سریع PD3.0/QC3.0/FCP/SCP/VOOC/AFC و … اکثر گوشی های اندرویدی رو میتونه با قابلیت شارژ سریع، مجددا شارژ کنه. تراشه داخلی به کار رفته هم این پاور بانک و دستگاه های متصل شده رو به خوبی در مقابل نوسان شدت جریان، اتصال کوتاه، تخلیه و شارژ بیش از حد و …. محافظت میکنه.

 

پاور بانک شیائومی Redmi PB200LZM 18W 20000 mAh

پاور بانک شیائومی ردمی PB200LZM یکی از محبوبترین پاور بانک های 20 هزار میلی آمپر ساعتی بازار به حساب میاد و با توجه به قیمت 790 هزار تومانی علاوه بر کیفیت ساخت مناسب، تنوع پورت های خوب و سرعت شارژ بالایی هم با توجه به قیمت داره. بدنه طراحی ساده و یکدستی داره و از جنس پلاستیک با بافت نرمی ساخته شده که نسبتا در مقابل خط و خش مقاومه. وزن این پاور بانک در حدود 470 گرمه و با توجه به ظرفیت پاور بانک نسبتا سنگینه. مقدار شارژ باقی مانده هم از طریق چهار LED قرار گرفته در کنار پورت ها به شما نمایش داده میشه.

پاوربانک شیائومی Redmi PB200LZM 18W 20000 mAh

دو پورت USB قرار گرفته میتونن همزمان دو دستگاه رو شارژ کنن و حداکثر شدت جریان و ولتاژ خروجی آنها 5V/3.6A هست. دو پورت ورودی میکرو USB و تایپ سی هم بر روی این محصول قرار گرفته که با استفاده از پورت تایپ سی امکان شارژ کردن دستگاه های دیگه با توان 18 واتی رو هم دارید. علاوه بر این این پورت تایپ سی با سرعت به مراتب بیشتری میتونه خود پاور بانک رو شارژ کنه. با دو بار فشار دادن دکمه کناری پاور بانک حالت توان کم فعال میشه که میتونید با استفاده از اون با خیالی راحت و بدون آسیب رسیدن به باتری، ساعت هوشمند، دستبند و یا هندزفری بلوتوثی خودتون رو شارژ کنید. چیپست هوشمند قرار گرفته هم این پاور بانک رو در مقابل اتصال کوتاه، شدت جریان بیش از حد و افزایش بیش از حد دما محافظت میکنه.

 

بهترین پاور بانک تا 900 هزار تومان

در این بازه قیمتی امکانات و قابلیت های قابل توجهی به پاور بانک های پیشنهادی اضافه نمیشه ولی اکثرا کیفیت ساخت و جنس بدنه بهتر شده و اگه علاوه بر امکانات جانبی مناسب ظاهر و حس خوب موقع استفاده هم براتون مهمه میتونید با مقداری هزینه بیشتر سراغ گزینه های پیشنهادی این بازه برید.

 

پاور بانک Baseus Adaman Metal 22.5W 10000 mAh

پاور بانک Adaman Metal بیسوس با بدنه فلزی، توان شارژ کلی 22.5 واتی، وزن 238 گرمی و قیمت حدودی 850 هزار تومان یه پاور بانک خوش ساخت و با کیفیت با قیمت مناسب به حساب میاد. طراحی بدنه به صورت ساده و مستطیلی شکل با قطر کم و خمیده ساخته شده که در کنار استفاده از روکش فلزی برای اون علاوه بر خوش دست شدن و آسیب ندیدن در مقابل خط و خش، جلوه زیبایی هم به این پاور بانک میده. روی بدنه علاوه بر حک شدن شعار برند بیسوس و مقدار توان 22.5 واتی، یه نمایشگر LCD برای نشان دادن مقدار شارژ باقی مانده به صورت درصدی قرار گرفته. این نمایشگر علاوه بر شارژ باقی مانده، میزان شدت جریان و ولتاژ رو هم به شما نمایش میده.

پاوربانک Baseus Adaman Metal 22.5W 10000 mAh

سه پورت خروجی برای این محصول در نظر گرفته شده که شامل دو عدد USB و یک پورت تایپ سی میشه و به شما امکان شارژ همزمان سه دستگاه رو میده که در کنار باتری 10 هزار میلی آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری میتونه مقدار مناسبی این دستگاه ها رو شارژ کنه. البته توجه داشته باشید که این سه پورت در مجموع ولتاژ و شدت جریان 5V/3A میتونن خروجی بدن. پورت تایپ سی علاوه بر شارژ دستگاه های دیگه امکان شارژ پاور بانک رو هم داره. دو پورت میکرو USB و لایتنینگ هم به عنوان پورت های ورودی دستگاه استفاده شدن و اگه از گوشی آیفون استفاده میکنید نیازی به تهیه کابل مجزا برای شارژ دستگاه ندارید.

چیپست هوشمند استفاده شده برای این پاور بانک شدت جریان خروجی پاور بانک و ورودی گوشی شما رو با هم تطبیق میده تا از نوسان و وارد شدن آسیب به گوشی جلوگیری کنه. پورت های USB این محصول از فناوری QC3.0 پشتیبانی میکنن و اگه گوشی شما هم این قابلیت رو ساپورت کنه سرعت شارژ بسیار بیشتری میتونید داشته باشید. پورت تایپ سی به صورت PD طراحی شده و حداکثر میتونه تا 18 وات به شما خروجی بده و میتونه دستگاه های با توان بالا رو هم شارژ کنه.

 

پاور بانک Powerology PPBCHA14 20W 10000 mAh

برند پاورولوژی علاوه بر محصولات گرون قیمت و با امکانات و کیفیت ساخت خیلی بالا محصولات اقتصادی هم در سبد کالایی خودش داره و پاوربانک PPBCHA14 با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعتی و قیمت حدودی 820 هزار تومان یه محصول با کیفیت و امکانات ایمنی و فست شارژ مختلفه که بدون آسیب رسوندن با باتری گوشی با سرعت مناسبی اون رو شارژ میکنه. بدنه طراحی خیلی خاصی نداره و از پلاستیک مقاوم با طراحی خمیده ساخته شده. روی بدنه چهار LED برای نمایش مقدار شارژ باقی مونده قرار گرفته. دو پورت میکرو USB و تایپ سی وظیفه شارژ دستگاه رو به عهده دارن که پورت تایپ سی میتونه با توان 18 واتی پاوربانک رو شارژ کنه.. این پورت تایپ سی به صورت PD ساخته شده و در کنار دو پورت USB با فناوری QC3.0 میتونه همزمان 3 دستگاه رو شارژ کنه و اگه به صورت تکی از این پورت ها استفاده کنید، پورت تایپ سی توان خروجی 20 واتی داره و پورت های USB میتونن خروجی 18 واتی بدن و با توجه به توان دستگاه یا گوشی  سرعت شارژ بالایی به شما میدن.

پاور بانک Powerology PPBCHA14 20W 10000 mAh

استانداردهای ایمنی از قبیل جلوگیری از شارژ بیش از حد، جلوگیری از گرمای بیش از حد و شارژ بهینه برای این محصول استفاده شده تا خیالتون بابت آسیب رسیدن به باتری گوشی و یا خود پاوربانک راحت باشه.

 

بهترین پاور بانک تا 1 میلیون تومان

پاوربانک های معرفی شده برای بهترین پاوربانک تا یک میلیون، خیلی ظرفیت بالاتری نسبت به بازه های قبلی پیدا نمیکنن ولی تا جای ممکنه از امکانات مختلف برای بالا بردن سرعت شارژ در کنار حفظ عمر مفید باتری استفاده شده به خاطر همین نسبت به گزینه های قبلی افزایش قیمت دارند. اگه دنبال یه پاوربانک با قابلیت مگ سیف برای گوشی آیفون خودتون با قیمت اقتصادی میگردید، در این بازه گزینه مناسبی میتونید پیدا کنید.

 

پاور بانک شیائومی PLM18ZM 20000 mAh

پاور بانک شیائومی PLM18ZM با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی و توان ۱۸ واتی میتونه با قیمت حدود ۹۰۰ هزار تومان یه گزینه مناسب و خوش قیمت در این بازه باشه. بدنه به صورت مکعب مستطیلی ساخته شده و از پلاستیک مقاوم یکپارچه با طراحی دون دون مانندی برای بهتر قرار گرفتن در دست و کاهش اثرات ضربه و خط و خش روی اون استفاده میکنه. به خاطر استفاده از متریال با کیفیت وزن پاور بانک هم خیلی بالا نیست و در حدود 350 گرم قرار داره که نسبت به ظرفیت اون بسیار مناسبه.

پاوربانک شیائومی PLM18ZM 20000 mAh

دو پورت ورودی میکرو USB و تایپ سی برای پاور بانک در نظر گرفته شده که پورت تایپ سی از قابلیت PD استفاده میکنه و میتونه علاوه بر شارژ پاور بانک دستگاه های دیگه رو با حداکثر توان 18 واتی شارژ کنه. اگر از آداپتور 18 واتی و کابل مناسب هم استفاده کنید شارژ دستگاه حدود 6.5 ساعت زمان میبره. دو پورت USB خروجی هم برای دستگاه در نظر گرفته شده تا بتونید سه دستگاه رو به صورت همزمان با کمک پورت تایپ سی شارژ کنید. وقتی از هر دو پورت USB به صورت همزمان استفاده کنید شدت جریان و ولتاژ خروجی برابر با 5V/3.6A هستش. با استفاده از حالت توان کم که با دو بار فشار دکمه پاور انجام میشه میتونید هندزفری بلوتوثی و یا دستبند و ساعت خودتون رو با شدت جریان و ولتاژ مناسب شارژ کنید. تراشه به کار رفته در دستگاه از این محصول در مقابل افزایش دما بیش از حد، اتصال کوتاه، ریست شدن، جریان ورودی /ولتاژ ورودی بیش از حد، ولتاژ خروجی بیش از حد، افزایش بیش از حد شارژ باتری مقاومت میکنه.

 

پاور بانک Baseus Mini JA X30 30000 mAh

شاید خرید یه پاور بانک 30 هزار میلی آمپر ساعتی با قیمت حدودی ۹۰۰ هزار تومان در این وضعیت دلار کمی بعید باشه، اما برند خوشنام بیسوس تونسته همچین محصولی رو با یه قیمت مناسب و کیفیت خوب عرضه کنه، البته نسبت به باقی نمونه ها از لحاظ امکانات جانبی و سرعت شارژ بالایی استفاده نمیکنه اما برای افرادی که فقط دنبال یه پاور بانک با ظرفیت بالا برای مواقع ضروری میگردن یه گزینه عالی به حساب میاد.

پاوربانک Baseus Mini JA X30 30000 mAh

از لحاظ طراحی خیلی نکته خاص و قابل ذکری توی این پاور بانک دیده نمیشه و از یه بدنه ساخته شده از پلاستیک مقاوم و با طراحی خمیده در لبه ها با ظاهری مات استفاده میکنه که خیلی کثیف نمیشه. وزن پاور بانک Mini JA X30 در حدود 420 گرمه که با توجه به ظرفیت بالای باتری استفاده شده مناسبه.

برای نمایش مقدار شارژ باقی مانده هم از چهار چراغ LED در لبه محصول استفاده شده. سه پورت خروجی برای این پاور بانک در نظر گرفته شده که شامل دو عدد USB و یک عدد تایپ سی میشه و به شما اجازه میده سه دستگاه رو به صورت همزمان با حداکثر شدت جریان و ولتاژ 5V/3A شارژ کنید. پورت تایپ سی با قابلیت PD به عنوان پورت ورودی هم استفاده میشه و میتونه دستگاه های مختلف رو با حداکثر قدرت 15 واتی شارژ کنه. دو پورت ورودی دیگه میکرو USB و لایتنینگ هم برای این پاور در نظر گرفته شده تا دست شما در شارژ این پاور باز باشه و در هر شرایطی بتونید اون رو شارژ کنید. البته توجه کنید که شارژ با پورت های به غیر از تایپ سی زمان بسیار زیادی نسبت به حجم بالای پاور نیاز داره. چیپست هوشمند استفاده شده برای این محصول با توجه به دستگاه متصل شده شدت جریان خروجی رو تنظیم میکنه و در مقابل افزایش شدت جریان و اتصال کوتاه از این پاور محافظت میکنه.

 

پاور بانک Adata P20000QCD 20000mAh

برند Adata تقریبا توی ایران برند شناخته شده ای به حساب میاد و به واسطه واردات انحصاری توسط شرکت آونگ و گارانتی توسط این شرکت میتونه تا حدودی خیالتون هم بابت طول عمر و همچنین فیک و تقلبی نبودن محصولاتش راحت باشه. پاوربانک ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی P20000QCD برند ادیتا که حدود ۱ میلیون تومان قیمت داره و با داشتن یه بدنه با اندازه نسبتا کوچیک و کم حجم و وزن حدودی ۳۶۵ گرمی یه پاوربانک با ظرفیت بالا و نسبتا جمع و جور به حساب میاد که میتونه برای شارژ دستگاه های مختلف شما مناسب باشه و تنوع بالایی از پورت ها رو در کنار سرعت شارژ مناسب در اختیارتون بزاره. بدنه از پلاستیک مقاوم و مات و به صورت گرد ساخته شده که هم خیلی راحت کثیف نشه و هم حمل و نقل راحت تری داشته باشه. یه نمایشگر LCD هم روی بدنه قرار گرفته و مقدار شارژ‌ باقی مانده رو به صورت درصدی بهتون نمایش میده.

پاور بانک Adata P20000QCD 20000mAh

چهار تا پورت برای دستگاه در نظر گرفته شده که شامل یک پورت ورودی میکرو USB و سه پورت خروجی که شامل دو پورت USB و یک پورت تایپ سی میشن و میتونه سه دستگاه رو به صورت همزمان با توان مجموع ۱۵ واتی شارژ بکنه. پورت تایپ سی قابلیت PD رو هم داره و هم میتونه دستگاه رو با سرعت مناسبی شارژ کنه و هم میتونه برای شارژ دستگاه های دیگه استفاده بشه. مدار امنیتی استفاده شده دستگاه رو در مقابل نوسانات ولتاژ، افزایش شدت جریان و اتصال کوتاه و … محافظت میکنه.

 

بهترین پاور بانک تا 1.2 میلیون تومان

در این بازه قیمتی گزینه های خیلی جذاب و متفاوت نسبت به بازه های قبلی پیدا نمیشه و اگه دنبال پاور بانک با ظرفیت های بالاتر از 20 هزار میلی آمپر ساعت با سرعت شارژ مناسب هستید، بازه قیمتی بعدی میتونه نظر شما رو به خودش جلب کنه.

 

پاور بانک بیسیم Ravpower RP-PB084 10000 mAh

اگه یه گوشی پرچمدار داشته باشید، علاوه بر روش های شارژ با سیم به گزینه شارژ بیسیم هم دسترسی دارید و میتونید بدون نیاز به کابل های دست و پاگیر و فقط با قرار دادن گوشی روی پد بیسیم گوشی تون رو شارژ کنید. البته سرعت شارژ در این حالت کمتره ولی دیگه نیاز به حمل کابل های اضافه با خودتون ندارید. پاور بانک راوپاور Rp-PB084 با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعتی و قیمت حدودی 1.1 میلیون تومان یکی از ارزونترین پاور بانک های بیسیم با کیفیت بازار به حساب میاد که با گارانتی معتبر آواژنگ به فروش میرسه و میتونه برای این دسته از افراد گزینه مناسبی باشه.

پاوربانک بیسیم Ravpower RP-PB084 10000 mAh

طراحی پاور بانک نکته خاصی نداره. بدنه از پلاستیک ABS به صورت خمیده در لبه ها ساخته شده و ظاهری مستطیلی شکل داره. محل قرار گرفتن پد بیسیم هم با یک لوگو صاعقه مانند مشخص شده. برای نمایش دادن مقدار شارژ باقی مانده هم از 4 LED استفاده شده. یک پورت میکرو USB برای شارژ پاور بانک و یک پورت USB برای شارژ دستگاه های دیگه روی این پاور قرار گرفته که از قابلیت QC3.0 هم پشتیبانی میکنه و میتونه با سرعت خوبی (در صورت پشتیبانی گوشی شما) گوشی شما رو شارژ کنه. این پورت USB در کنار پد بیسیم که امکان خروجی 10 واتی رو داره، میتونه همزمان دو دستگاه رو شارژ کنه. سیستم های ایمنی مختلفی هم برای این دستگاه در نظر گرفته شده تا در مقابل شدت جریان بالا، بالا رفتن دما و اتصال کوتاه از پاور بانک و گوشی شما مراقبت کنه.

 

پاور بانک مگ سیف بیسیم Mcdodo MC-7050 5000 mAh

با معرفی آیفون 12 و قابلیت مگ سیف اون، لوازم جانبی متعددی با توجه به این قابلیت جدید و جذاب تولید شدند، از کیفی پول و کابل های مگنتی گرفته تا پاور بانک های بیسیم مگنتی، پاور بانک MC-7050 مک دودو با اینکه ظرفیت نسبتا پایین 5000 میلی آمپر ساعتی داره ولی قیمت حدودی 1.1 میلیون تومانی اون شاید نسبتا بالا به نظر بیاد، اما قابلیت های جانبی اون که در ادامه توضیح میدیم و اندازه جمع و جور میتونه نظر دارندگان گوشی های آیفون 12 به بالا رو به خودش جذب کنه.

پاوربانک مگ سیف بیسیم Mcdodo MC-7050 5000 mAh

از لحاظ ظاهری این پاور بانک مشابه پاور بانک مگ سیف اپل ساخته شده و اندازه ای نزدیک به یه کارت بانکی داره و با وزن کم 145 گرمی اون میتونید خیلی راحت این پاور رو همه جا با خودتون حمل کنید. در قسمت پایین پاور بانک یه استند تاشو قرار گرفته که با کمک قابلیت مگ سیف این پاور به خوبی به گوشی متصل میشه و میتونید از اون به عنوان یه استند همراه هم میتونید ازش استفاده کنید. محل قرارگیری پد شارژ بی سیم هم با دایره و خط کوچک معروف اپل مشخص شده. مقدار شارژ باقی مانده هم با کمک چهار LED در قسمت پشتی به نمایش داده میشه.

میرسیم به بخش پورت ها که این پاور بانک فقط از یک پورت ورودی و خروجی تایپ سی با قابلیت PD استفاده میکنه که امکان شارژ شدن و شارژ کردن با توان 20 واتی داره. قابلیت شارژ بیسیم هم توان شارژ تا 10 وات برای گوشی های معمولی و تا 15 وات با قابلیت مگ سیف رو داره و با اندازه کوچیکش به راحتی به گوشی متصل میشه و خیلی فضای زیادی اشغال نمیکنه و اگه از آیفون 12 یا 13 استفاده کنید، میتونه گوشی شما رو حدودا یک بار شارژ کنه.

 

پاور بانک Mcdodo MC-1161 10000 mAh

داشتن کابل متصل به خود پاور بانک برای راحتی استفاده و در دسترس بودن میتونه راحتی بیشتری برای شما در استفاده داشته باشه و نیاز به کابل جدا همراه خودتون ندارید و اگه اندازه این پاور بانک و توان و سرعت شارژ بالا هم همراه بشه با این مورد، میتونه یه محصول مناسب رو به شما بده. پاور بانک MC-1161 مک دودو با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعت که حدودا 1 میلیون و 100 هزار تومان قیمت داره با اینکه با توجه به ظرفیت اون قیمت نسبتا بالایی داره ولی داشتن امکانات گفته شده باعث شده این پاور بانک به یه گزینه مناسب در این بازه قیمتی تبدیل بشه.

پاوربانک Mcdodo MC-1161 10000 mAh

این پاور بانک با ابعادی کوچیک تر از یه گوشی همراه ساخته شده که طراحی گرد و سبکی داره که حدود 225 گرم وزن داره و باعث میشه بتونید به راحتی اون رو با خودتون حمل کنید. قرار گرفتن یه قلاب پلاستیکی در بالای محصول هم حمل و نقل اون رو راحت تر کرده. در بالای محصول هم دو کابل تایپ سی و لایتنینگ قرار گرفته تا به راحتی و از هر اکوسیستمی باشید بتونید گوشی خودتون رو بدون نیاز به مورد دیگه ای شارژ کنید. مقدار شارژ باقی مانده هم توسط نمایشگر LCD قرار گرفته روی بدنه به صورت درصدی نمایش داده میشه.

علاوه بر دو کابل متصل دو پورت USB و تایپ سی هم برای این پاور در نظر گرفته شده که پورت تایپ سی علاوه بر امکان شارژ کردن دستگاه های دیگه با قابلیت PD میتونه خود دستگاه رو هم با توان 18 واتی شارژ کنه و اگه به صورت همزمان از سه پورت قرار گرفته استفاده کنید، این پاور بانک میتونه 22.5 وات به شما خروجی بده.

تراشه ایمنی قرار گرفته در پاور بانک، گوشی شما رو در مقابل افزایش دما، شارژ بیش از حد، افزایش شدت جریان و اتصال کوتاه محافظت میکنه.

 

پاور بانک Baseus Adaman Metal 22.5 20000 mAh

پاور بانک با ظرفیت بالا، سرعت شارژ خوب، پورت های متنوع و بدنه با کیفیت و ساخته شده از روکش فلزی از خصوصیات کلی پاور بانک Adaman Metal بیسوس به حساب میان که با قیمت حدودی 1 میلیون و 150 هزار تومان با ظرفیت 20 هزار میلی آمپری یکی از گزینه های این بازه به حساب میاد.

طراحی پاور بانک به صورت مکعب مستطیلی با ابعاد نسبتا مناسبی ساخته شده و وزن 340 گرمی اون هم با توجه به ظرفیت مناسب و بالا خیلی شما رو موقع حمل و نقل اون اذیت نمیکنه. بدنه از پلاستیک مقاوم و فیبر کربن ساخته شده که یک روکش فلزی روی کل پاور بانک برای زیبایی و مقاوم شدن اون در مقابل ضربه و خط و خش قرار گرفته. برای نمایش مقدار شارژ باقی مانده هم از یک نمایشگر LCD استفاده شده که علاوه بر نمایش مقدار شارژ باقیمانده به صورت درصدی، شدت جریان و ولتاژ خروجی و ورودی رو هم نمایش میده.

پاوربانک Baseus Adaman Metal 22.5 20000 mAh

دو پورت USB با قابلیت QC3.0 برای این محصول در نظر گرفته شده که اگر گوشی شما هم از این قابلیت پشتیبانی کنه میتونه تو مدت زمان کمتری گوشی شما رو شارژ کنه. در کنار پورت تایپ سی با قابلیت PD که هم امکان شارژ شدن پاور بانک و شارژ کردن دستگاه های دیگه رو میده، شما میتونید سه دستگاه رو به صورت همزمان با نهایت توان 22.5 واتی شارژ کنید. البته پورت تایپ سی دارای توان 18 واتیه و میتونه هم به سرعت با کمک آداپتور 18 واتی پاور بانک رو شارژ کنه و هم گوشی متصل شده رو با سرعت مناسبی شارژ کنه. علاوه بر پورت تایپ سی دو پورت ورودی میکرو USB و لایتنینگ هم برای این محصول در نظر گرفته شده که دست شما رو در شارژ پاور بانک باز میزاره.

چیپست هوشمند استفاده شده هم در مقابل شدت جریان بالا، اتصال کوتاه، افزایش دما و افزایش ناگهانی ولتاژ از پاور بانک محافظت میکنه.

 

پاور بانک بیسیم Samsung EB-U1200 10000 mAh

اگه به تازگی یه گوشی پرچمدار سامسونگی مثلا S23 Ultra خریداری کردید و برای اینکه بتونید در مواقع ضروری گوشیتون رو شارژ کنید و الکی درگیر کابل شارژ نباشید و از قابلیت شارژ بیسیم این گوشی گرون قیمت هم استفاده کنید، دنبال یه پاور بانک میگردید، یکی از بهترین گزینه های شما پاور بانک بیسیم سامسونگ EB-U1200 با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعته که هم هماهنگی بهتری با گوشی شما داره و هم قیمت حدودی 1 میلیون و 200 هزار تومانی اون خیلی بالا و عجیب غریب نیست.

پاور بانک بیسیم Samsung EB-U1200 10000 mAh

طراحی بدنه خیلی ساده انجام گرفته و لبه های پاور بانک به صورت خمیده ساخته شده تا بهتر و راحت تر در دست قرار بگیره. با اینکه بدنه از جنس آلومینیوم ضد خش ساخته شده ولی وزن پاور بانک خیلی بالا نیست و در حدود 234 گرم قرار داره و میتونید به راحتی اون رو با خودتون حمل کنید. پد وایرلس هم به صورت مجزا روی بدنه با یه جنس سیلیکونی قرار گرفته. برای نمایش مقدار شارژ باقی مانده هم روی لبه بالایی در کنار پورت ها 4 LED قرار گرفته.

دو پورت در کنار قابلیت شارژ بیسیم امکانات این پاور بانک رو تشکیل میدن، که شامل یک پورت USB خروجی و یک پورت تایپ سی با قابلیت ورود جریان میشه. بخش بیسیم میتونه تا 15 وات دستگاه های قابل پشتیبانی رو شارژ کنه و اگه گلکسی واچ داشته باشید میتونید با همین پاور بانک متناسب با توان ساعتتون اون رو هم در کنار گوشی شارژ کنید. پورت USB از پروتکل QC 2.0 پشتیبانی میکنه و میتونه با سرعت مناسبی گوشی شما رو شارژ کنه.

ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعتی این دستگاه هم میتونه یه گوشی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی رو حدود یک بار و نیم شارژ کنه.

 

بهترین پاور بانک تا 1.5 میلیون تومان

در بازه قیمتی تا 1.5 میلیون تومان پاور بانک های با ظرفیت بالای 20 هزار میلی آمپر ساعت با سرعت شارژ بالا و قابلیت های PD و QC هم وارد بازی میشن و پاور بانک های با ظرفیت بالا و سرعت و توان شارژ بالا مناسب لپ تاپ ها و مک بوک های جدید با حداقل توان 30 واتی هم میشه پیدا کرد که بدون آسیب رسوندن به باتری بتونه نیاز شما به شارژ مجدد در سفر رو برطرف کنه.

 

پاور بانک Silicon Power QS55 20000 mAh

پاور بانک QS55 یه محصول نسبتا جمع و جور با وزن مناسب از برنده سیلیکون پاوره که با گارانتی ۱ ساله معتبر توی ایران عرضه میشه و با داشتن قیمت حدودی ۱.۳ میلیون تومان یه گزینه خوب و با تنوع بالای پورت و ظرفیت مناسب به حساب میاد. بدنه طراحی تقریبا ساده ای داره و از جنس پلاستیک با طراحی مات و دو بخش عمودی براق که نمایشگر LCD برای نمایش مقدار شارژ باقی مانده روی اون قرار داره تشکیل شده. ابعاد پاور بانک مناسبه و تقریبا یه مقدار از یه کف دست بزگتره و وزن اون هم در حدود ۳۱۰ گرمه که برای یه پاوربانک با این ظرفیت بسیار خوبه و میتونید به راحتی این محصول رو توی کیفیتون بزارید و با خودتون حملش کنید.

پاور بانک Silicon Power QS55 20000 mAh

پورت های استفاده شده تنوع بسیار خوبی دارند که شامل 6 درگاه مختلف میشن. سه پورت ورودی تایپ سی، میکرو USB و لایتنینگ که به شما اجازه میده در هر اکوسیستمی که هستید از این پاور استفاده کنید و نیاز به همراه داشتن کابل اضافه و به درد نخور نداشته باشید. 4 پورت خروجی شامل دو عدد USB معمولی، یک عدد USB با قابلیت QC و فست شارژ و یک عدد تایپ سی که به خاطر PD بودن هم به عنوان پورت ورودی و خروجی استفاده میشه و توان خروجی 18 وات داره و توان کلی پاور بانک هم 22.5 واته که هنگام شارژ همزمان ۴ دستگاه بین اونها تقسیم میشه. تراشه هوشمند استفاده شده هم به خوبی در مقابل خطرهای احتمال مثل افزایش شدت جریان و ولتاژ، اتصال کوتاه و افزایش ناگهانی دما از این پاور محافظت میکنه.

 

پاور بانک Anker PowerCore A1268 20000 mAh

پاوربانک های انکر در بازه های قیمتی بالاتر از ۱ میلیون تومان حضور پررنگی داره و اگه دنبال یه محصول با کیفیت، با امکانات بالا و هوشمند و همچنین ظرفیت مناسب که بتونه چندین دستگاه شما رو به صورت همزمان و با سرعت بالا شارژ کنه، پاوربانک انکر پاور کور A1268 با قیمت حدودی ۱.۳ میلیون تومان یه گزینه مناسب در این بازه به حساب میاد. از لحاظ ظاهری مثل باقی پاوربانک های انکر در این بازه از یه بدنه پلاستیکی با یه طراحی پارچه ای مانند روی قسمت بالایی و پایین پاوربانک استفاده میکنه که میتونه در مقابل خط و خش از محصول محافظت کنه و یه ظاهر زیبایی هم به پاوربانک میده. وزن ۳۳۵ گرمی این محصول به نسبت ظرفیت مناسبه و باعث حمل و نقل راحت تر اون میشه. دکمه پاور و چراغ های LED هم روی بدنه قرار دارن که با فشار دادن این دکمه مقدار شارژ باقی مونده به شما نمایش داده میشه. ظرفیت ۲۰۰۰۰ هزار میلی آمپر ساعتی این پاوربانک هم بهتون اجازه میده توی یه مسافرت چند روزه تمام دستگاه های خودتون رو شارژ کنید و نیازی به پریز برق نداشته باشید.

پاور بانک Anker PowerCore A1268 20000 mAh

چهار پورت برای این پاور استفاده شده که شامل دو پورت ورودی میکرو USB و تایپ سی میشه و چون پورت تایپ سی قابلیت PD هم داره میتونه در کنار دو پورت USB دیگه سه دستگاه رو به صورت همزمان شارژ کنه. توان خروجی کلی دستگاه ۱۵ واته که هنگام شارژ همزمان چند دستگاه بین پورت های مختلف پخش میشه. پورت های USB از قابلیت PoweIQ و VoltageBooster برای شارژ بهینه پشتیبانی میکنن که میتونه بسته به دستگاهی که متصل میشه توان خروجی رو تنظیم کنن تا به دستگاه شما آسیبی وارد نشه. شارژ کامل پاوربانک Anker A1268 با یه آداپتور ۱۰ واتی حدود ۱۰ ساعت و نیم زمان میبره. فناوری MultiProtect در کنار پروتوکل های امنیتی دیگه مثل محافظت در برابر افزایش بیش از حد دما و جریان برای جلوگیری از آسیب به دستگاه ها روی این پاوربانک استفاده شده.

 

 

پاور بانک بیسیم مگ سیف Mcdodo MC-559 10000 mAh

پاور بانک های با قابلیت بیسیم به خصوص دارای قابلیت شارژ مگ سیف قیمت بسیار بالایی دارند، اما برند مک دودو تونسته با تولید پاور بانک MC-559 علاوه بر قرار دادن این قابلیت ها در کنار هم، موارد جانبی دیگه ای هم به محصول خودش اضافه کنه و شما میتونید این پاور بانک با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعتی رو با قیمت حدودی 1 میلیون و 400 هزار تومان تهیه کنید که نسبت به گزینه های دیگه بازار قیمت و کیفیت بسیار خوب و مناسبی داره.

پاوربانک بیسیم مگ سیف Mcdodo MC-559 10000 mAh

این پاور بانک با یه طراحی ساده مستطیلی و با لبه های خمیده و گرد ساخته شده تا به صورت بهتری موقع حمل در دست شما قرار بگیره. بدنه کاملا از پلاستیک با وزن حدودی 224 گرم ساخته شده و قسمت جلوی پاور بانک محل قرارگیری پد بیسیم و مگنته معروفه اپله که از یک دایره و یه خط صاف کوچیک تشکیل شده. مقدار شارژ باقی مانده هم از طریق چهار LED قرار گرفته در لبه راست به شما نمایش داده میشه. یک بخش کشویی هم در قسمت پشتی قرار گرفته که میتونه در چند حالت مختلف قرار بگیره و هم به عنوان استند برای گوشی شما و یا خود پاور بانک استفاده بشه تا در موارد مختلف هم بتونید از اون برای تماشای فیلم و شارژ همزمان استفاده کنید. بخش مگنتی که فقط از گوشی های آیفون 12 به بالا رو پشتیبانی میکنه، هم به صورت افقی و هم عمودی به گوشی متصل میشه و متونید زمان بازی کردن بدون نیاز به کابل اضافی شارژ مورد نیاز خودتون رو هم تامین کنید.

علاوه بر شارژ بیسیم که توان 15 واتی داره و شما رو از کابل اضافه خلاص میکنه و با اندازه خوبش به راحتی به گوشی های آیفون دارای قابلیت مگ سیف متصل میشه، دو پورت خروجی دیگه هم برای شارژ همزمان سه دستگاه بر روی این پاور قرار گرفته که شامل یه پورت تایپ سی با قابلیت PD و یک پورت USB با قابلیت شارژ سریع میشه. پورت تایپ سی توان شارژ کردن و شارژ شدن با حداکثر توان 20 واتی رو داره و اگه از آداپتور با توان مناسب برای اون استفاده کنید، میتونه در کمتر از 4 ساعت پاور بانک رو شارژ کنه. البته در زمان شارژ همزمان سه دستگاه توان خروجی بین موارد مختلف پخش میشه. پد بیسیم قابلیت شارژ ایرپاد و هندزفری های بلوتوثی دیگه رو هم داره و با توجه به دستگاه مورد استفاده توان خروجی رو از 5 تا 15 وات تنظیم میکنه. یه پورت میکرو USB هم برای شارژ دستگاه قرار گرفته که سرعت شارژ نسبتا پایین تری در مقابل پورت تایپ سی داره.

 

پاور بانک Anker A1231H11 10000 mAh

اگه علاوه بر ظرفیت مناسب پاور بانک و سرعت شارژ شدن و شارژ کردن، ظاهر و طراحی پاور بانک هم براتون مهمه و در کل استایل براتون خیلی مهمه، برند معتبر انکر یه گزینه خیلی خوب به نام A1231H11 با قیمت حدودی 1.4 میلیون تومانی برای شما داره که علاوه بر طراحی و رنگبندی جذاب، با گارانتی معتبر 18 ماهه عرضه میشه تا خیالتون بابت طول عمر مفید اون هم راحت باشه.

طراحی محصول به صورت مستطیلی با قطر نسبتا کم 2 سانتی متری و وزن حدودی 212 گرمی ساخته شده تا بتونید به راحتی این پاور بانک رو با خودتون حمل کنید. بدنه محصول هم به صورت دو تکه ساخته شده که فریم پاور از پلاستیک ساخته و روی قسمت پشت و جلوی محصول روکش پارچه ای برای جذاب تر شدن و زیبایی بیشتر در رنگ های مشکی، قرمز و سورمه ای استفاده شده. رنگ کل بدنه هم با توجه به رنگ انتخابی یکپارچه ساخته شده. دکمه پاور و نشان دهنده مقدار شارژ باقی مانده با هم دیگه ترکیب شدن و به صورت یک دکمه دایره ای به همراه چندین LED در قسمت جلویی پاور بانک قرار گرفته. در پک محصول یک پک پارچه ای هم قرار گرفته تا به راحتی پاور بانک رو با خودتون همراه کنید و از لحاظ ظاهری آسیبی به اون وارد نشه.

پاور بانک Anker A1231H11 10000 mAh

در کل دو پورت بر روی این پاور بانک قرار گرفته که شامل یک پورت USB و یک پورت تایپ سی میشه. پورت تایپ سی با داشتن قابلیت PD هم به عنوان ورودی و هم به عنوان یک پورت خروجی استفاده میشه و با استفاده از یه آداپتور 18 واتی و کابل دو سر تایپ سی میتونه پاور بانک رو در مدت زمان حدودا 4.5 ساعت کاملا شارژ کنه که با توجه به ظرفیت پاور بانک بسیار مناسبه. به خاطر قابلیت PD امکان شارژ دستگاه های پر قدرتی مثل لپ تاپ و مک بوک با توان 18 واتی رو هم داره. پورت USB هم با داشتن قابلیت Power IQ با توجه به دستگاه متصل شده توان خروجی و شدت جریان رو تنظیم میکنه و میتونه تا حداکثر 12 وات خروجی داشته باشه. قابلیت VoltageBoost هم در مقابل نوسانات برق و اتصال کوتاه از پاور بانک محافظت میکنه.

 

بهترین پاور بانک تا 2 میلیون تومان

پاور بانک های با ظرفیت بالا مثل 30 هزار میلی آمپر و 40 هزار میلی آمپری در این بازه قیمتی کمابیش پیدا میشه و گزینه های 20 هزار واتی برند های گرون تر بازار مثل انکر و پاورولوژی بیشتر گزینه های این بخش رو تشکیل میدن. نمونه های با قابلیت شارژ بیسیم و ظرفیت بالای 10 هزار میلی آمپری هم از دیگر محصولات این بازه قیمتی به حساب میاد.

 

پاور بانک مگ سیف بیسیم Baseus Magnetic Mini PPCX030001 10000 mAh

اگه دنبال یه جایگزین برای پاور بانک مگ سیف اپل با ظرفیت بالاتری و ابعادی یکسان ولی قیمت بسیار پایین تر میگردید، پاور بانک بیسوس Magnetic Mini با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعتی و قیمت حدودی 2 میلیون تومان هم گزینه اقتصادی تر به حساب میاد و هم میتونه گوشی های آیفون 12 و 13 رو حدودا 2 بار شارژ کنه. البته اگه گوشی پرچمدار اندرویدی دارید این گزینه خیلی به کارتون نمیاد و بهتره سراغ پاور بانک های بیسیم دیگه ای برید.

پاوربانک مگ سیف بیسیم Baseus Magnetic Mini PPCX030001 10000 mAh

از لحاظ ابعاد و اندازه کاملا مشابه نسخه اپلی ساخته شده که قسمت پشتی به صورت تخت ساخته شده و با قابلیت مگنتی به خوبی به قسمت پشتی گوشی شما متصل میشه و فضای زیادی هم از شما نمیگیره و با وزن 208 گرمی خیلی وزن زیادی به گوشی شما اضافه نمیکنه. بدنه کاملا از پلاستیک سیلیکونی ساخته شده و علاوه بر دادن حس خوب موقع استفاده، اثر انگشت و خط و خش رو هم خیلی نمایش نمیده. مقدار شارژ باقی مانده هم از طریق چهار LED قرار گرفته در لبه بالایی محصول در کنار پورت ها به شما نمایش میده.

علاوه بر پد وایرلس مگنتی یک پورت تایپ سی PD با قابلیت شارژ کردن پاور بانک و شارژ دستگاه های دیگه برای این پاور استفاده شده که حداکثر توان 20 واتی داره و میتونه با سرعت مناسبی با استفاده از آداپتور مناسب این دستگاه رو شارژ کنه و یا محصولات دیگه رو شارژ کنه. پد مگ سیف هم با توان 15 واتی سرعت خوب و مناسبی در شارژ گوشی داره. البته اگه گوشی ها یا دستگاه های دیگه رو با اون شارژ کنید، بین 5 تا 15 وات این توان خروجی عوض میشه. قابلیت آهنربایی هم استحکام خوبی داره و به هیچ وجه از گوشی شما جدا نمیشه. تراشه هوشمند استفاده شده هم باعث میشه در مقابل شدت ولتاژ و جریان بالا، افزایش بیش از حد دما و اتصال کوتاه هم مقاوم باشه و به باتری گوشی شما آسیبی وارد نکنه.

 

پاور بانک Powerology PPBCHA05 20000 mAh

پاور بانک PPBCHA05 از برند معتبر پاورولوژی علاوه بر ظرفیت بالا و سرعت شارژ بسیار مناسبی هم داره و با توجه به متریال به کار رفته در حین کیفیت ساخت خوب وزن بسیار مناسبی هم داره و با توجه به قیمت حدودی یک میلیون و 650 هزار تومان یکی از گزینه های قابل توجه این بازه قیمتی به حساب میاد.

این پاور بانک به صورت مستطیلی و خمیده در لبه ها ساخته شده تا موقع حمل در دست بهتر قرار بگیره و کاملا از پلاستیک سیلیکونی مانند ساخته شده. وزن پاور بانک هم به خاطر استفاده از متریال با کیفیت حدود 250 گرمه که برای یه پاور بانک با ظرفیت بالا عالی به حساب میاد. مقدار شارژ باقیمانده هم به صورت درصدی در صفحه نمایش LCD وسط محصول به شما نمایش داده میشه. همراه پک محصول هم یه کیف حمل از جنس جیر قرار داره تا با خیال راحت و بدون آسیب رسیدن به بدنه پاور بانک بتونید اون رو با خودتون جابجا کنید.

پاوربانک Powerology PPBCHA05 20000 mAh

در کل دو پورت برای این پاور بانک در نظر گرفته شده که شامل یک عدد USB و یک تایپ سی میشه که خروجی تایپ سی میتونه پاور بانک رو شارژ هم بکنه. پورت USB از قابلیت QC3.0 پشتیبانی میکنه و میتونه با توان خروجی 18 واتی حداکثری گوشی هایی که از این قابلیت پشتیبانی میکنن رو به سرعت شارژ کنه. پورت تایپ سی هم از قابلیت PD استفاده میکنه و میتونه با توان 30 واتی حداکثری گوشی های فست شارژ یا مک بوک و لپ تاپ ها رو به خوبی و با سرعت شارژ کنه. اگه به صورت همزمان از هر دو پورت برای شارژ دستگاه های دیگه استفاده کنید، حداکثر توان خروجی به 30 وات میرسه که بین دو پورت تقسیم میشه. از چیپست هوشمند هم برای محافظت دستگاه در مقابل افزایش شدت جریان، اتصال کوتاه و افزایش ناگهانی حرارت استفاده شده.

 

پاور بانک شیائومی PB3018ZM 30000 mAh

برند شیائومی به خاطر کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب در بازار ایران محبوبیت زیادی داره و برای خرید پاور بانک جزو اولین موارد پیشنهادی به کاربرهای مختلفه که نیاز به امکانات جانبی و خفن و سرعت های شارژ فوق بالا ندارند و دنبال یه انتخاب امن و به قول معروف رند بازار میگردن، پاور بانک PB3018ZM شیائومی با ظرفیت 30 هزار میلی آمپر ساعتی و قیمت حدودی 1 میلیون و 700 هزار تومان یکی از همین پیشنهادها به حساب میاد.

پاوربانک شیائومی PB3018ZM 30000 mAh

طراحی این پاور بانک شباهت زیادی به یه تکه آجر داره و مثل همون اندازه و ابعاد بسیار بزرگی داره! البته به خاطر ظرفیت بالا باید این ابعاد خیلی بزرگ رو نادیده بگیرید. بدنه هم از پلاستیک ABS+PC مقاوم ساخته شده که دور تا دور محصول از یه طراحی دون دون مانندی برای کاهش کثیفی و خط و خش و همچنین بهتر قرار گرفتن در دست استفاده میکنه. وزن 680 گرمی پاور بانک هم تقریبا زیاده ولی با کمک باتری 30 هزار میلی آمپر ساعتی که باعث این وزن سنگین شده میتونید به راحتی یه گوشی 4000 میلی آمپر ساعتی رو حدود 6 بار کاملا شارژ کنید و اگه قصد سفر چند روزه رو دارید، این محصول کاملا شما رو از شارژر و پریز برق بی نیاز میکنه.

در مجموع سه پورت خروجی برای این پاور بانک در نظر گرفته شده که شامل دو عدد USB و یک عدد تایپ سی میشه. یک پورت میکرو USB هم در کنار پورت تایپ سی ویژه شارژ کردن این پاور بانک رو بر عهده داره. پورت تایپ سی به تنهایی 18 وات توان داره و میتونه دستگاه هایی که از این مقدار پشتیبانی میکنن رو به سرعت و با قابلیت فست شارژ کنه. برای شارژ کردن هم حداکثر میتونه 24 وات خروجی دریافت کنه و اگه از یه آداپتور متناسب با این عدد استفاده کنید، نسبت به یه آداپتور 5 واتی زمان شارژ تا 8 ساعت کاهش پیدا میکنه (از حدود 31 ساعت). برای اینکه بتونید دستگاه های دیگه خودتون که توان و شدت جریان پایین تری دارند رو شارژ کنید، میتونید از حالت توان کم که با دو بار زدن دکمه پاور فعال میشه استفاده کنید.

 

پاور بانک Anker A1287H11 20000 mAh

پاور بانک A1287H11 یه محصول با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی با اندازه مناسب و وزن کم و تکنولوژی های شارژ سریع و هوشمند از برند معتبر انکره که نسبتا قیمت بالایی حدود 1 میلیون و 700 هزار تومانی داره اما با توجه به سابقه درخشان برند انکر و کیفیت ساخت بالای این محصول و داشتن گارانتی معتبر 18 ماهه، میتونه یه گزینه با طول عمر مفید خیلی بالا و کاربردی برای شما باشه.

در طراحی این پاور بانک به ظرافت و زیبایی بسیار دقت شده و ابعادی تقریبا نزدیک به یه پاور بانک 10000 میلی آمپر ساعتی داره و وزن اون هم حدود 345 گرمه و میتونید به راحتی این پاور بانک رو با خودتون همه جا همراه کنید. بدنه به صورت دو تکه ساخته شده که لبه ها به صورت تخت و کاملا پلاستیک و دو قسمت پشت و جلو پاور بانک از جنس پارچه با رنگبندی و ظاهر جذاب و یا از پلاستیک با طراحی هاشور مانند استفاده میکنه که میتونید با توجه به سلیقه خودتون از بین اونها انتخاب کنید و در مقابل خط و خش و کثیفی هم مقاومه. دکمه پاور و نمایشگر مقدار شارژ باقی مانده که از چهار LED استفاده میکنه به صورت ترکیبی و دایره ای در قسمت جلو پاور بانک قرار گرفته. یه کیف پارچه ای هم همراه محصول برای حمل راحت تر اون قرار گرفته.

پاور بانک Anker A1287H11 20000 mAh

دو پورت برای این محصول استفاده شده که شامل یک پورت USB خروجی و یک پورت تایپ سی با قابلیت PD که هم به عنوان خروجی و هم ورودی استفاده میشه و میتونید دو دستگاه رو به صورت همزمان شارژ کنید. پورت USB از قابلیت شارژ سریع و IQ+ انکر استفاده میکنه و با توجه به دستگاه متصل شده و پشتیبانی اون از شارژ سریع، به سرعت دستگاه های مختلف رو شارژ میکنه. پورت تایپ سی هم میتونه حداکثر 20 واتی خروجی بده و اگه از یه آداپتور 18 واتی و کابل دو سر تایپ سی برای شارژ اون استفاده کنید، در حدود 7 ساعت کاملا شارژ میشه.

باتری 20 هزار میلی آمپری هم میتونه یه گوشی 5000 میلی آمپر ساعتی رو حدود 2.5 بار شارژ کنه. قابلیت MultiProtect هم این پاور بانک رو در مقابل شدت جریان و ولتاژ بالا، اتصال کوتاه و یا افزایش بیش از حد دما مراقبت میکنه.

 

پاور بانک Energizer UE30057PQ 30000 mAh

پاور بانک 30 هزار میلی آمپر ساعتی UE30057PQ از برند انرجایزر با قابلیت شارژ سریع و گارانتی معتبر 12 ماهه با قیمت حدودی 1.9 میلیون تومان برای افرادی که خیلی از گوشی استفاده میکنن و همیشه در رفت آمد هستند و یا تعداد دستگاه های زیاد همیشه همراه خودشون دارند مناسبه و میتونه نیاز شما به پریز و برق رو کاهش بده.

پاور بانک Energizer UE30057PQ 30000 mAh

 

از لحاظ طراحی و زیبایی محصولات برند انرجایزر حرف خاصی برای گفتن ندارند و از یه طراحی تقریبا زشت برای محصولات خودش استفاده میکنه، این پاور بانک هم با طراحی یغور و بدون ظرافت خودش خیلی نظر شما رو به خودش جلب نمیکنه. کیفیت پلاستیک و متریال به کار رفته هم خیلی خاص نیست و اثر انگشت و کثیفی به راحتی روی اون باقی میمونه. وزن پاور بانک هم به خاطر ظرفیت بالای باتری بسیار زیاده و در حدود 630 گرم وزن داره که باعث میشه حمل و نقل اون مقداری اذیت کننده باشه. مقدار شارژ باقی مانده با کمک چهار LED به کار رفته در بدنه به شما نمایش داده میشه.

باتری 30 هزار میلی آمپر ساعتی میتونه یه گوشی 5000 میلی آمپر ساعتی رو حدود 5 بار به صورت کامل شارژ کنه و تقریبا با تهیه این پاور بانک مدت ها نیازی به رفتن سمت پریز برق رو ندارید. سه پورت خروجی برای این پاور در نظر گرفته شده که شامل دو عدد USB و یک عدد تایپ سی میشه که این پورت با داشتن قابلیت PD میتونه دستگاه رو هم شارژ کنه. یه پورت میکرو USB دیگه هم به عنوان پورت ورودی برای این پاور بانک در نظر گرفته شده. قابلیت PD و QC باعث میشه با توجه به گوشی یا دستگاه شما قابلیت شارژ سریع هم فعال بشه و با توان 18 واتی گوشی شما رو شارژ کنه. با استفاده از آداپتور 18 واتی و کابل مناسب این پاور بانک در مدت 8 الی 9 ساعت مجدد شارژ میشه که با توجه به ظرفیت عدد بسیار خوبیه.

 

پاور بانک بیسیم مگ سیف و شارژر دیواری Powerology PPBCHA11 10000 mAh

با افزایش قیمت ها یه دستگاهی که چندین کار رو برای شما انجام بده و کیفیت ساخت و امکانات خوبیم داشته باشه میتونه یه انتخاب بهتری از یه محصول تک کاره باشه. پاوربانک بیسیم و شارژر دیواری پاورولوژی PPBCHA11 با قیمت حدودی 1.9 میلیون تومان کار سه دستگاه رو برای شما انجام میده و با توجه به نیازی که در لحظه دارید میتونید از قابلیت های این دستگاه استفاده کنید. این دستگاه یه شارژر دیواری بزرگ مربعی شکله که بخش شارژر مگ سیف بسیم رو در خودش با یه بخش دایره ای و علامت شارژ بیسیم جا داده و پورت های خروجی دستگاه روی لبه محصول قرار گرفتن. اگه اهل سفر رفتن باشید، یه جای بند زیر محصول قرار گرفته تا به کوله خودتون متصل کنید و همیشه در دسترس تون باشه. روی لبه محصول 4 چراغ برای نمایش میزان شارژ باقی مونده قرار گرفته. بخش آداپتور دیواری از سه سری آمریکایی دو شاخه، اروپایی سه شاخه و دو شاخه آسیایی که در ایران استفاده میشه پشتیبانی میکنه و دیگه نیازی به تبدیل مجزا برای این محصول ندارید.

پاور بانک بیسیم مگ سیف و شارژر دیواری Powerology PPBCHA11 10000 mAh

اگه گوشی یا دستگاه با قابلیت شارژ بیسیم دارید این پاوربانک از 7.5 وات تا 15 وات رو پشتیبانی میکنه و با سرعت مناسبی میتونه دستگاه شما رو شارژ کنه. اگه گوشی آیفون 12 به بالا داشته باشید یه قابلیت دیگه به این محصول اضافه میشه و میتونید با امکان مگ سیف گوشی رو به اون متصل کنید و بدون نگرانی از افتادن گوشی در سفر از این پاوربانک استفاده کنید. سه پورت خروجی روی دستگاه قرار گرفته که شامل یه پورت تایپ سی PD با توان 20 واتی، یه پورت USB با قابلیت شارژ سریع QC3.0 و یه پورت USB با توان 18.5 واتی بهره میبره و میتونید سه دستگاه رو به صورت همزمان شارژ کنید که در این حالت توان خروجی بین پورت ها تقسیم میشه و نهایتا میتونه 22.5 وات خروجی بده.

 

بهترین پاور بانک تا 2.5 میلیون تومان

پاور بانک های با ظرفیت، توان و سرعت شارژ بسیار بالا، کیفیت ساخت و متریال بدنه عالی از ویژگی های محصولات این بازه قیمتیه که در کنار قیمت نسبتا بالایی که دارند برای خیلی از افراد خرید خیلی منطقی به حساب نمیان، اما اگه در کنار گوشی و لوازم جانبی خودتون میخواید لپ تاپ و یا مک بوک خودتون رو هم شارژ کنید بدون اینکه فشاری به باتری اون وارد بشه نیاز دارید که توان خروجی در کنار ظرفیت بالا باشه تا هم بتونه حداقل یکبار این دستگاه ها رو کاملا شارژ کنه و هم فشار به باتری وارد نشه.

 

پاور بانک Silicon Power QX55 30000 mAh

اگه دنبال یه پاور بانک 30 هزار با اندازه جمع و جور و نسبتا سبک با پورت های ورودی و خروجی متنوع و قابلیت فست شارژ میگردید که گارانتی 1 ساله هم داشته باشه، پاور بانک سیلیکون پاور QX55 با قیمت حدودی 2.4 میلیون تومان کاملا برای شما ساخته شده.

طراحی بدنه تقریبا ساده انجام شده و از یه بدنه پلاستیکی با طراحی مات و دو بخش عمودی براق که نمایشگر LCD برای نمایش مقدار شارژ باقی مانده هم روی اون قرار داره تشکیل شده. ابعاد پاور بانک بسیار مناسبه و تقریبا کمی از یه کف دست بزگتره و حدودا 4 سانت قطر داره و وزن اون هم در حدود 450 گرمه که برای یه پاور با این ظرفیت عالیه. ظرفیت 30 هزار میلی آمپر ساعتی تقریبا میتونه یه گوشی هوشمند با باتری 5000 رو حدود 5 بار شارژ کنه و اگه تعداد شارژ براتون مهمه میتونه انتخاب خوبی برای شما باشه.

پاور بانک Silicon Power QX55 30000 mAh

تنوع پورت ها بسیار مناسبه و از 6 تا درگاه مختلف برای این پاور استفاده شده. سه پورت ورودی تایپ سی، میکرو USB و لایتنینگ که به شما اجازه میده در هر اکوسیستمی که هستید از این پاور استفاده کنید و 4 پورت خروجی شامل دو عدد USB معمولی، یک عدد USB با قابلیت QC و فست شارژ و یک عدد تایپ سی که به خاطر PD بودن هم به عنوان پورت ورودی و خروجی استفاده میشه و توان خروجی 18 وات داره و توان کلی پاور بانک هم 22.5 واته. تراشه هوشمند استفاده شده هم به خوبی در مقابل خطرهای احتمال مثل افزایش شدت جریان و ولتاژ، اتصال کوتاه و افزایش ناگهانی دما از این پاور محافظت میکنه.

 

پاور بانک Powerology PPBCHA07-BK 30000 mAh

پاور بانک 30 هزار از برند پاورولوژی که علاوه بر باتری با ظرفیت بالا و کیفیت ساخت بسیار خوب سرعت شارژ بالایی هم نسبت به گزینه های 30 هزاری دیگه داره و میتونه با سرعت بیشتری دستگاه های شما رو شارژ کنه و با توجه به قیمت 2.6 میلیون تومانی اون میتونه به عنوان یه پاور بانک قدرتمند با طول عمر بالا برای شما کار کنه.

پاور بانک Powerology PPBCHA07-BK 30000 mAh

ابعاد پاور بانک خیلی بزرگ و قطور نیست و تقریبا نزدیک به یه پاور بانک 20 هزار معمولیه و طراحی محصول هم بسیار ساده و به صورت مستطیلی انجام شده که دارای لبه های خمیده برای حمل و در دست گرفتن راحت تره. بدنه هم از پلاستیک مقاوم و خوش ساختی ساخته شده و حدودا 560 گرم وزن داره که با توجه به ظرفیت بالای باتری بسیار مناسبه و میتونید نسبتا راحت تر اون رو با خودتون حمل کنید. نمایشگر LCD به همراه دکمه پاور به صورت دایره ای در بدنه پاور بانک قرار داره که مقدار شارژ باقی مونده رو به صورت درصدی به شما نمایش میده. چهار پورت برای این پاور در نظر گرفته شده که شامل دو عدد USB خروجی با فناوری QC3.0 و 2 عدد تایپ سی ورودی میشه که یکی از پورت های تایپ سی از قابلیت PD پشتیبانی میکنه و هم به عنوان پورت ورودی و خروجی استفاده میشه و شما میتونید تا سه دستگاه رو به صورت همزمان شارژ کنید. ظرفیت بالای باتری هم به شما اجازه میده به راحتی دستگاه های مختلف خودتون رو در دفعات زیادی بدون نیاز به شارژ مجدد پاور بانک شارژ کنید. توان پورت تایپ سی PD به تنهایی 45 واته که باعث میشه سرعت شارژ بالاتری در شارژ شدن و شارژ کردن دستگاه های مختلف داشته باشه و در زمانی که سه دستگاه مختلف به اون وصل میکنید، توان کلی 45 واتی بین پورت های مختلف تقسیم میشه.

استفاده از تراشه هوشمند و ایمن باعث میشه دستگاه های متصل شده شما از آسیب هایی از قبیل جلوگیری از شارژ بیش از حد، جلوگیری از گرمای بیش از حد، جلوگیری از تغییرات شدت جریان، ولتاژ بیش از حد، اتصال کوتاه و … جلوگیری بشه.

 

بهترین پاور بانک تا 3 میلیون تومان

توی این بازه قیمتی به خاطر تغییرات قیمت هم میشه ترکیبی از محصولات دسته قبلی رو پیدا کرد و هم از بازه قیمتی بعدی که به خاطر کاهش قیمت به این بازه وارد شدن و اگه دنبال پاوربانکی با ظرفیت بسیار بالا که مناسب مسافرت های چند روزه باشه یا دنبال پاوربانک هایی با ظرفیت خوب و مناسب اما امکانات و قابلیت هایی مثل شارژ بیسیم و توان بالا میگردین، این بازه قیمتی میتونه گزینه های مناسبی رو در اختیار شما بزاره.

 

پاور بانک بیسیم مگ سیف mcdodo MC-864 20000 mAh

پاور بانک های با قابلیت شارژ بیسیم و مگ سیف با توجه به کاربرد اونها برای چسبیدن به گوشی و حمل و نقل راحت تر با ظرفیت های پایین مثل 10 هزار میلی آمپری به پایین منطقی به نظر میرسند، اما برند مک دودو پاور بانک MC-864 رو با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی و قیمت حدودی 2.9 میلیون تومان عرضه کرده که بیشتر باید به عنوان یه پاور با ظرفیت بالا از اون استفاده کنید و داشتن قابلیت شارژ بیسیم و مگ سیف جز نکات مثبت و اضافه بر سازمان اون به حساب میاد!

پاوربانک بیسیم مگ سیف mcdodo MC-864 20000 mAh

این محصول خیلی ساده اما زیبا طراحی شده و با توجه به ظرفیت بالا اون اندازه و ابعاد مناسبی داره و تقریبا به اندازه یه آیفون 13 ساخته شده. بدنه از پلاستیک ساخته شده اما ظاهری شبیه به پارچه برای اون استفاده شده که باعث جذاب تر شدن این پاور میشه. قطر اون هم حدود 2 سانتی متره و با لبه های خمیده و گرد طراحی شده میشه به راحتی از اون استفاده کرد. البته وزن 425 گرمی اون کمی حمل و استفاده طولانی مدت در دست رو سخت میکنه و بهتره بیشتر در روی میز از اون استفاده کنید. پد وایرلس مگنتی هم به صورت برجسته وسط پاور بانک قرار داره. در قسمت پشتی یه بخش کشویی قرار گرفته که به شما اجازه میده با تغییر حالت اون به عنوان استند و پایه شارژ بیسیم هم از این محصول استفاده کنید. نمایشگر LCD قرار گرفته در کنار پورت ها مقدار شارژ باقی مانده رو به صورت درصدی به شما نمایش میده.
از دو پورت خروجی USB و تایپ سی میتونید برای شارژ دستگاه های مختلف خودتون استفاده کنید که در کنار بخش مگ سیف میتونه همزمان سه دستگاه رو به صورت همزمان شارژ کنه. اگه آیفون 12 به بالا نداشته باشید، بخش بیسیم فقط به صورت عادی و تا 7.5 وات گوشی رو شارژ میکنه و قابلیت مگ سیف اون برای شما فعال نمیشه، اما اگه از این مدل آیفون ها استفاده میکنید، میتونید با گذاشتن گوشی روی این بخش در حالت مختلف عمودی و افقی از گوشی استفاده کنید. از این پد برای شارژ دستگاه های دیگه خودتون مثل ایرپادز و … هم میتونید استفاده کنید. قابلیت تشخیص اجسام بیگانه هم باعث میشه با خوردن سکه و دسته کلید به بخش مگنتی پاور بانک شروع به فعالیت نکنه و موجب آسیب رسیدن به باتری بشه. درگاه تایپ سی قابلیت PD هم داره و میتونه هم به عنوان پورت ورودی و خروجی استفاده بشه و با توان 20 واتی دستگاه های مختلف رو شارژ میکنه. تراشه هوشمند AI استفاده شده با توجه به دستگاه شما شدت جریان خروجی رو تنظیم میکنه تا از آسیب رسیدن به باتری اونها جلوگیری کنه.

 

پاور بانک ROMOSS PEA 40PF 40000 mAh

برند روموس یکی از برند های قدیمی بازاره که سابقه طولانی در ساخت لوازم جانبی موبایل به خصوص پاور بانک داره، اما به خاطر موجود شدن نمونه های فیک در بازار کمی سابقه این برند خراب شد، اما با وارد شدن این محصول با گارانتی در داخل بازار شما میتونید با خیال راحت از اصالت و کیفیت سراغ محصولات این برند برید. پاور بانک PEA 40PF روموس با ظرفیت 40 هزار میلی آمپر ساعتی و قیمت حدودی 2.9 میلیون تومان یکی از گزینه های سنگین وزن و پر قدرت این برند به حساب میاد.

پاور بانک ROMOSS PEA 40PF 40000 mAh

طراحی پاور بانک های با ظرفیت بالا خیلی ظرافت خاصی نداره و بیشتر سعی میشه که قابل حمل تر بشه، طراحی این پاور هم به صورت مکعب مستطیلی و با قطر و ابعاد بسیار بزرگ ساخته شده. بدنه روکش فلزی داره و هم ظاهر بهتری پیدا کرده و هم در مقابل خط و خش مقاومت خوبی از خودش نشون میده. به خاطر این موضوع و باتری حجیم وزن پاور هم بسیار زیاده و حدود 916 گرم وزن داره که حمل و نقل طولانی مدت اون رو سخت میکنه و بیشتر به درد مسافرت های چند روزه و کمپینگ میخوره. یه نمایشگر LCD دایره ای هم روی بدنه استفاده شده تا مقدار شارژ باقی مانده رو به صورت درصدی بتونید ببینید.

باتری حجیم این پاور میتونه به راحتی یه گوشی 4000 میلی آمپری رو حدود 7 الی 8 بار کاملا شارژ کنه و میتونید از اون در کنار این مورد برای روشن کردن دستگاه های کوچیک مثل LED و موارد دیگه هم در سفر یا فضای بیرون استفاده کنید. سه پورت ورودی میکرو USB، لایتنینگ و تایپ سی برای شارژ دستگاه استفاده میشن که پورت تایپ سی با داشتن قابلیت PD به عنوان پورت خروجی هم قابل استفاده است و توان 18 واتی و قابلیت QC3.0 پشتیبانی میکنه. دو پورت USB هم با قابلیت شارژ سریع به عنوان پورت های خروجی دیگه استفاده شدن و در کل به شما اجازه میدن سه دستگاه رو به صورت همزمان شارژ کنید. توان کل خروجی هم 22.5 واته. با استفاده از درگاه تایپ سی و آداپتور 18 واتی، این پاور بانک در مدت 16 ساعت کاملا شارژ میشه که در حالت عادی و با پورت میکرو این عدد به 28 ساعت میرسه و میتونه در مدت زمان کمی مجدد قابل استفاده باشه. تراشه هوشمند استفاده شده هم این پاور رو در مقابل اتصال کوتاه، شدت جریان بالا و افزایش ولتاژ محافظت میکنه.

 

پاور بانک Anker PowerCore III Elite A1291 25600 mAh

اگه هم ظرفیت بالای پاوربانک براتون اهمیت داره که بتونید چندین بار دستگاه های خودتون رو شارژ کنید و هم اینکه پاوربانکتون توان خروجی بالایی داشته باشه که بتونه دستگاه های پرمصرف تر شما مثل لپ تاپ رو هم بتونه شارژ بکنه یکی از بهترین گزینه های موجود که تمامی این موارد رو با هم دیگه به شما میده، پاوربانک انکر Powercore III Elite a1291 که با ظرفیت ۲۵۶۰۰ میلی آمپر ساعتی و توان ۸۷ واتی از پس تقریبا هر کاری برمیاد، البته این امکانات باعث شده که قیمت این محصول نسبتا بالا بره و در حدود ۳ میلیون تومان قیمت داشته باشه ولی اگه دستگاه ها و گجت های زیادی دارید این محصول کاملا میتونه نیازهای شما رو با کیفیت بالا برآورده کنه و داشتن یه گارانتی ۱۸ ماهه معتبر هم باعث میشه در طولانی مدت خیالتون بابت طول عمر دستگاه راحت تر باشه. بدنه طراحی ساده ای داره و از یه بدنه مستطیلی شکل با ابعاد نسبتا بزرگی استفاده میکنه که از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده. یه دکمه هم روی بدنه قرار داره که با LED های قرار گرفته روی اون و فشردن دکمه میتونید از مقدار شارژ‌ باقی مانده مطلع بشید. وزن این پاوربانک در حدود ۵۷۳ گرم قرار داره و جزو دسته بندی محصولات سنگین به حساب میاد و خیلی برای حمل و نقل مداوم مناسب نیست. باتری ۲۵۶۰۰ میلی آمپر ساعتی میتونه ۵ بار گوشی آیفون ۱۳ پرو و یک بار MacBook air 2020 رو کاملا شارژ بکنه.

پاور بانک Anker PowerCore III Elite A1291 25600 mAh

چهار پورت برای دستگاه استفاده شده که شامل دو پورت تایپ سی با قابلیت PD و دو پورت USB با قابلیت PowerIQ 3.0 میشه که میتونن بسته به دستگاه متصل شده شدت جریان خروجی رو تنظیم کنن. اگه به تنهایی از پورت تایپ سی استفاده کنید میتونه ۸۷ وات به شما خروجی بده ولی اگه همزمان از هر ۴ پورت برای شارژ دستگاه های مختلف استفاده کنید، توان ۸۷ واتی بین پورت ها تقسیم میشه که پورت تایپ سی سمت راست حداکثر ۴۵ وات، پورت تایپ سی دوم ۱۸ وات و دو پورت USB نهایتا ۱۵ وات خروجی به شما میدن و میتونید بسته به نیازتون دستگاه های خودتون رو شارژ کنید. اگه با یه آداپتور ۶۵ واتی این محصول رو شارژ کنید شارژ کاملش حدود ۲ ساعت و نیم زمان میبره که با یه آداپتور ۵ واتی معمولی این زمان به حدود ۱۷ ساعت و نیم میرسه.

 

بهترین پاور بانک تا 4 میلیون تومان

اگه مسافرت های چند روزه میرید و جمع دوستان شما هم زیاده و میخواید دیگه خیالتون بابت شارژ داشتن دستگاه های مختلف مثل دوربین، گوشی، هندزفری و ساعت هوشمند راحت باشه و فقط به تفریح های خودتون برسید، به جای پاور بانک نیاز به یه باتری همراه دارید که بتونه کاملا نیاز های شما رو برآورده کنه و برای همین باید کمی سر کیسه رو شل کنید و سراغ این بازه قیمتی برید که گزینه هایی با ظرفیت بسیار بالا و با سرعت شارژ مناسب برای کاندیدا شدن بهترین پاوربانک تا 4 میلیون داره. اگه ماشین باز هستید و خیلی تو جاده جابه جا میشید، در این بازه یه محصول کاربردی ولی لاکچری برای شما هم پیدا میشه!

 

پاور بانک و جامپ استارتر Baseus CRJS03 12000 mAh

اگه در هوای سرد و صبح زود ماشین شما روشن نشه و باطری استارت نخوره و یا سهوا چراغ یا رادیو رو روشن گذاشته بودید و باتری ماشین خوابیده باشه، چاره ای به جز پیدا کردن یه فرد برای باطری به باطری کردن و یا هل دادن ندارید که مخصوصا در هوای سرد و اول صبح میتونه واقعا عذاب آور باشه، به خاطر همین جامپ استارتر ها به کمک شما میان و با استفاده از اونها میتونید بدون نیاز به هیچ احدی و فقط با نون بازوتون خیلی راحت باطری ماشین رو زنده کنید و به کارتون برسید! برند بیسوس که تنوع بالایی در تولید لوازم جانبی داره پاور بانک و جامپ استارتر CRJS03 رو برای همین نیاز تولید کرده که قیمت حدودی 4 میلیون تومان داره و با توجه به عملکرد چند کاره به عنوان پاور بانک و جامپ استارتر میتونه گزینه مناسبی برای ماشین دوستای لاکچری باشه!

پاوربانک و جامپ استارتر Baseus CRJS03 12000 mAh

طراحی بدنه شبیه به یک ماشین ساخته شده و بدنه از پلاستیک مقاوم کار شده و در مقابل دمای منفی 20 تا مثبت 60 درجه مقاومه و حدود 470 گرم وزن داره که نسبتا پاور بانک سنگینی به حساب میاد. چراغ های ماشین در این طراحی تبدیل به دو چراغ قوه شدن که میتونن در شرایط اضطراری که نیاز به سرک کشیدن در کاپوت ماشین داشتید با نور زیاد کار شما رو راحتتر کنن. این چراغ ها با نگه داشتن دکمه پاور روشن میشن و اگه مجدد این دکمه رو بزنید بین حالت های مختلف مثل نور چشمک زن، SOS و نور عادی جابجا میشن و اگه در جاده گیر بیفتید، این قابلیت هم میتونه کار شما رو ساده تر کنه. در قسمت بالایی پاور بانک هم دکمه پاور و نمایشگر LCD قرار داره که درصد شارژ باقی مانده رو به شما اطلاع میده.

جامپ استارتر دارای ولتاژ 12 آمپره که میتونه در عرض 1 ثانیه حدود 600 آمپر شدت جریان بده و نهایت شدت جریان اون هم 1000 آمپر در عرض 0.3 ثانیه هستش. برای اتصال و روشن کردن ماشین هم دو کابل گیره ای مثبت و منفی قرار گرفته در محصول که از جنس مس ساخته شده و کیفیت ساخت مناسبی دارند و در مقابل شکستن و ضربه هم مقاومند رو به باتری متصل میکنید و بعد استارت ماشین رو میزنین تا جامپ استارتر کارش رو انجام بده و به سرعت اون رو از باتری جدا میکنید. این جامپ استارتر از باتری های 4 رشته ای به جای سه رشته ای استفاده میکنه و برای روشن کردن ماشین های بنزینی 12V/6L و دیزلی 12V/3.5L هم هیچ مشکلی نداره و حتی در دمای خیلی سرد (تا منفی 20 درجه) هم میتونه ماشین رو روشن کنه و کار شما رو راه بندازه.

علاوه بر این قابلیت با داشتن باتری با ظرفیت 12 هزار میلی آمپر ساعت شما به عنوان یه پاور بانک هم میتونید از این محصول استفاده کنید و گوشی، تبلت و یا دستگاه های دیگه خودتون رو با اون شارژ کنید. در بالای پاور بانک هم سه پورت قرار داره که شامل یک پورت خروجی USB، یک پورت ورودی و خروجی تایپ سی و یک پورت برای اتصال کابل های گیره ای (کلمپ) های جامپ استارتر میشه. تراشه هوشمند به کار رفته هم تمامی موارد ایمنی برای آسیب نرسیدن به پاور مثل محافظت در برابر اتصال کوتاه، شدت جریان و ولتاژ بالا مراقبت میکنه.

 

پاور بانک Hiska QI-600PD 60000 mAh

برای سفرهای طولانی مدت یا کمپینگ نیاز به یه پاور بانک با ظرفیت خیلی بالا دارید که بتونه دستگاه های مختلفی رو تعداد دفعات بالا بدون نیاز به شارژ مجدد شارژ کنه و کاملا بتونه نیاز شما رو در طول مدت سفر برطرف کنه، البته شما برای این کار میتونید از پاور جنراتورها هم استفاده کنید که البته قیمت بسیار بالایی دارند، پاور بانک QI-600PD از برند چینی ولی با سابقه هیسکا که در ایران به صورت رسمی وارد و گارانتی شده با ظرفیت 60 هزار میلی آمپری و قیمت حدودا 3.3 میلیون تومانی میتونه این گزینه برای شما باشه.

پاور بانک Hiska QI-600PD 60000 mAh

طراحی پاور بانک شما رو یاد باتری ماشین میندازه که فقط کمی دستی به سر و صورتش کشیده شده باشه! ابعاد بزرگ و وزن 2 کیلو گرمی پاور بانک حمل و نقل اون رو سخت میکنه، به همین خاطر یه دستگیره پلاستیکی رو بدنه کار شده تا بتونید اون رو راحت تر با خودتون حمل و جابجا کنید. بدنه پلاستیکی استفاده شده در قسمت پشت و جلو محصول هم طراحی هاشور مانندی برای زیبایی بیشتر و باقی نمونده اثر انگشت و لکه استفاده شده. نمایشگر LCD هم به صورت دایره ای در قسمت جلوی پاور بانک مقدار شارژ باقی مانده رو به شما نمایش میده. دو تا چراغ قوه هم برای استفاده در مواقع ضروری بر روی این محصول قرار گرفته تا امکانات اون در سفر رو بهتر و کامل تر کنه.

چهار پورت USB خروجی در کنار یک پورت تایپ سی با قابلیت PD با قابلیت ورودی و خروجی درگاه های این محصول رو شکل میدن که به شما اجازه شارژ همزمان 5 دستگاه مختلف رو میده. پورت تایپ سی توان 12 واتی داره و میتونه در 24 ساعت کاملا پاور بانک رو فول شارژ کنه. زمانی هم که از هر 5 پورت دستگاه به صورت همزمان استفاده بشه، حداکثر توان خروجی 22.5 واته. استفاده از قابلیت QC هم باعث میشه پروسه شارژ دستگاه ها با سرعت خوبی انجام بگیره. ظرفیت بالای 60 هزار میلی آمپر ساعتی این پاور بانک علاوه بر شارژ گوشی و گجت های دیگه شما میتونه، باقی لوازم شما با حداکثر ولتاژ و شدت جریان خروجی 12v/5A رو شارژ و یا روشن کنه و به خاطر ظرفیت بالا میتونه چندین روز نیاز شما رو برآورده کنه.

 

پاور بانک Energizer UE50000PQ 50000mAh

پاوربانک انرجایزر UE50000PQ با ظرفیت ۵۰ هزار میلی آمپر ساعتی با قیمت حدودی ۳.۲ میلیون تومان یه پاوربانک همه کاره با پورت های متنوع و ظرفیت بالا به حساب میاد که میتونه یه همراه خوب برای سفرهای طولانی و چند روزه باشه و تقریبا نیاز شما به پریز برق رو برطرف بکنه. داشتن گارانتی ۱۲ ماهه هم میتونه خیالتون رو بابت طول عمر دستگاه راحت بکنه. بدنه از پلاستیک مستحکم ساخته شده و لبه ها و پشت و جلوی پاوربانک یه جنس راه راه مانندی داره که خیلی راحت کثیف نشه و خط و خش زیادی در حمل و نقل روی اون باقی نمونه. یه نمایشگر LCD هم روی بدنه قرار داره که شارژ باقی مانده رو به صورت درصدی نشون میده. این محصول به خاطر ظرفیت بالا، جزو دسته پاورهای سنگین وزن قرار میگیره و در حدود ۱ کیلوگرم وزن داره و خیلی برای حمل و نقل همیشگی مناسب نیست.

پاور بانک Energizer UE50000PQ 50000mAh

شش پورت برای دستگاه در نظر گرفته شده که شامل دو پورت ورودی میکرو USB و تایپ سی میشه که این تایپ سی به عنوان پورت خروجی هم استفاده میشه و در کنار سه پورت USB دیگه، به طور همزمان امکان شارژ ۴ دستگاه رو به شما میده و میتونید با توان ۲۲.۵ واتی کلی دستگاه، گجت ها و دستگاه های خودتون رو با سرعت مناسبی شارژ بکنید. تمامی پورت های ورودی میتونن با توان ۱۸ واتی دستگاه رو شارژ بکنن. توان پورت های خروجی USB معمولی ۱۵ واته ولی پورت USB فست شارژ میتونه به صورت تکی ۲۲.۵ وات خروجی بده. پورت تایپ سی با قابلیت PD هم توان خروجی تکی ۲۰ واتی داره. مدار امنیتی به کار رفته این پاوربانک رو در برابر اتصال کوتاه، افزایش دما، شارژ‌ بیش از حد و … محافظت میکنه. یه فلش LED بزرگ هم روی بدنه کار شده که با نگه داشتن دکمه مخصوص کنار دکمه پاور روشن میشه و میتونه در شرایط ضروری به کمکتون بیاد.

 

بهترین پاور بانک 4 میلیون تومان به بالا

سفرهای چند روزه و کمپینگ در جاهای کوهستانی و جنگلی لذت خیلی زیادی مخصوصا با دوست هایی صمیمی داره، ولی وقتی همه ما عادت کردیم که همیشه از گوشی ها و لوازم جانبی دیگه استفاده کنیم، در دسترس نبودن این موارد میتونه مثل خماری یه آدم معتاد اذیت کننده باشه و حالا اگه در کنار وسایل معمول و روزانه بخواید یه اسپیکر شارژی هم همراه خودتون ببرید و شارژش کنید و یا وسایل تفریح و پخت و پز شما نیاز به برق شهری داشته باشه، دیگه پاور بانک های معمولی جواب نیاز های شما رو نمیده و باید سراغ پاور ژنراتور های بزرگ و با توان بالا و قابلیت تبدیل برق شهری برید که هزینه های بالایی هم باید بابت این گزینه ها پرداخت کنید. البته اگه میخواید تو سفری هیچ کمبودی حس نکنید و احساس کنید که تو خونه خودتون هستید، این هزینه ها خیلی به چشم نمیاد!

 

پاور بانک جامپ استارت و کمپرسور باد Powerology PPBCHA13 11200 mAh

یه محصول چند کاره دیگه از برند پاورولوژی که میتونه برای ماشین بازهای اهل جاده یه محصول کاربردی باشه و با اینکه قیمت بالای 5 میلیون تومانی داره ولی به نسبت قیمت و قابلیت هایی که به شما میده ارزش خرید بالایی داره و تقریبا دیگه تو جاده خیالتون راحته و احتمال اینکه لنگ بمونید یا به خاطر یه پنچری کوچیک کلی تو مسیر معطل بشید براتون پیش نمیاد.

پاور بانک جامپ استارت و کمپرسور باد Powerology PPBCHA13 11200 mAh

این محصول با اینکه ظرفیت خیلی بالایی نداره اما یه بدنه خیلی قطور و بزرگ داره که خیلی مناسب حمل و نقل همیشگی نیست. روی بدنه دکمه هایی برای تنظیم باد قرار داره و بالای اون یه LCD برای نمایش اطلاعات کلی محصول و فشار هوا موقع تنظیم باد قرار گرفته. روی فریم علاوه بر یه سری خروجی هوا برای خنک نگه داشتن دو تا پورت USB و تایپ سی دیده میشه که که پورت USB به عنوان خروجی برای شارژ دستگاه های دیگه با 5 ولت و 3 آمپر استفاده میشه و پورت تایپ سی میتونه با توان 15 واتی این پاوربانک رو شارژ کنه. در بالای محصول خروجی هوا و یه چراغ قوه قرار داره تا اگه در تاریکی شب خواستید داخل کاپوت رو چک کنید، مشکلی نداشته باشید. باتری 11200 میلی آمپر ساعتی میتونه تا 600 تا حداکثر 1200 آمپر تولید کنه و انرژی مورد نیاز برای استارت موتور رو تامین کنه. با نگه داشتن 2 ثانیه ای دکمه پاور به حالت پاورنک میره و میتونید گوشی یا دستگاه های مختلف خودتون رو چند باری با اون شارژ کنید. مدت زمان لازم برای شارژ باتری حدود 3.5 ساعته. با استفاده از پمپ باد این محصول میتونید 4 چرخ ماشین یا دستگاه های دیگه مثل موتور یا دوچرخه رو شارژ کنید و با اتصال به وسیله مورد نظر و زدن دکمه استارت روی بدنه، شروع به باد کردن و رسوندن اون به مقدار مناسب میکنه. فشار تولیدی توسط این پمپ باد برابر 3 – 120 PSI معادل 0.2 تا 8 bar و طول شلنگ باد حدود 435 میلیمتره. داخل جعبه علاوه بر خود پاور بانک لوله باد، کابل اتصال به باتری خودرو، سوزن باد زدن و کابل تایپ سی قرار گرفته.

 

پاور بانک و پاور ژنراتور Powerology PPBCHA08 62500 mAh

برند کانادایی پاورولوژی تنها تولید کننده ایستگاه های برق همراه نیست، ولی میشه گفت جزو بهترین ها هست و محصولات این برند در این دسته، از همه لحاظ از کیفیت گرفته تا امکانات و قابلیت ها عملکرد بسیار راضی کننده ای داره. پاور بانک و پاور ژنراتور PPBCHA08 پاورولوژی با ظرفیت اسمی 62500 میلی آمپر ساعتی یکی از بهترین ایستگاه های برق همراه برای افرادی که خیلی اهل سفر و کمپینگ های طولانی مدت هستند، با قیمت حدودی 15.5 میلیون تومان به حساب میاد. با اینکه ممکنه قیمت با توجه به ظرفیت ممکنه خیلی بالا به نظر برسه اما خروجی ها و امکاناتی که این محصول به شما میده، یه تجربه سفر خیلی خوب رو برای شما ایجاد میکنه، البته به شرطی که وسایل برقی شما خیلی زیاد باشه و نیاز به تبدیل های برق AC و DC هم در کنار موارد موسوم دیگه داشته باشید، در غیر این صورت با کمتر از نصف قیمت پاور بانک های مناسب تری میتونید تهیه کنید.

پاور بانک و پاور ژنراتور Powerology PPBCHA08 62500 mAh

طراحی محصول با استفاده از برجستگی ها و برآمدگی های مختلف در بخش های حساس باعث میشه در استفاده در سفر و شرایط سخت آسیب کمتری به این پاور بانک وارد بشه. جنس بدنه هم از پلاستیک سخت ساخته شده و وزن اون حدود 3.2 کیلو گرمه و به خاطر این وزن بالا یه دستگیره در بالای محصول قرار گرفته تا حمل و نقل اون کمی راحتتر انجام بشه. یه نمایشگر LCD هم رو بدنه قرار داره که درصد شارژ باقی مانده، شدت و ولتاژ جریان خروجی و ورودی و دما رو به شما نمایش میده.

روش های مختلفی برای شارژ کردن این پاور بانک وجود داره که شامل استفاده از خروجی برق شهری با استفاده از کابل قرار گرفته در دستگاه، با استفاده از شارژر فندکی ماشین در مواقع ضروری و یا با استفاده از شارژر خورشیدی که در طول سفر میتونه بخشی از انرژی از دست رفته رو برگردونه. پورت تایپ سی PD هم میتونه برای شارژ این پاور بانک استفاده بشه.

خروجی های مختلفی هم برای کاربردهای مختلف بر روی این پاور قرار گرفته که شامل 2 خروجی DC با خروجی 12 ولت، سه خروجی USB که یک مورد قابلیت QC3.0 و توان خروجی 18 واتی داره، یه خروجی تایپ سی PD با توان 30 واتی و یک خروجی AC برق شهری میشه. این خروجی ها ولتاژ و شدت جریان و توان مختلفی دارند که برای اطلاع از اونها میتونید به سایت های مختلفی رجوع کنید و گفتن همه اونها از حوصله این مطلب خارجه، ولی توان کلی این پاور بانک در زمان استفاده از همه پورت ها 200 واته.خروجی های مختلفی هم برای کاربردهای مختلف بر روی این پاور قرار گرفته که شامل 2 خروجی DC با خروجی 12 ولت، سه خروجی USB که یک مورد قابلیت QC3.0 و توان خروجی 18 واتی داره، یه خروجی تایپ سی PD با توان 30 واتی و یک خروجی AC برق شهری میشه. این خروجی ها ولتاژ و شدت جریان و توان مختلفی دارند که برای اطلاع از اونها میتونید به سایت های مختلفی رجوع کنید و گفتن همه اونها از حوصله این مطلب خارجه، ولی توان کلی این پاور بانک در زمان استفاده از همه پورت ها 200 واته.

ظرفیت 62 هزار میلی آمپری این پاور بانک با توجه به ولتاژ و شدت جریان ممکنه بازدهی متفاوتی به شما بده ولی به طور معمول میتونه یه لپ تاپ رو سه بار شارژ کنه، یه گوشی موبایل رو 14 بار و یه یخچال مینی رو حدود سه ساعت روشن نگه داره.

 

پاور بانک و پاور ژنراتور Powerology PGN500PDBK 140400 mAh

اگه ظرفیت باتری نمونه پیشنهادی قبلی براتون کمه و تعداد وسایل و افرادی که همراه شما هستند خیلی زیاده و نیاز به ظرفیت باتری بالاتری دارید و توان بیشتری هم مورد نیاز تون میشه، پاور ژنراتور PGN500PDBK برند کانادایی پاورولوژی با ظرفیت 140400 میلی آمپر میتونه ساعت ها و روزها برای شما کار کنه و حتی اگه موتور برقی داشته باشید با استفاده از این پاور ژنراتور و حمل اون میتونید با خیال راحت کیلومترها برید بدون اینکه مشکل انرژی داشته باشید، البته این بازدهی بالا هزینه نسبتا سنگینی به شما وارد میکنه و باید در حدود 25 میلیون تومان ناقابل! برای این پاور ژنراتور عظیم هزینه کنید.

پاور بانک و پاور ژنراتور Powerology PGN500PDBK 140400 mAh

از لحاظ طراحی با یه باتری بزرگ طرفیم که در یک بدنه پلاستیکی مستحکم و مقاوم قرار گرفته و در گوشه ها و لبه های دستگاه برای محافظت بیشتر و جلوگیری از ضربه خوردن به صورت برآمده و برجسته ساخته شده. در دو طرف هم دو سیستم خنک کننده برای خارج شدن هوای داغ و کاهش دمای محصول به کار گرفته شده. به خاطر باتری حجیم و بدنه مقاوم وزن این پاور بانک به 6 کیلوگرم رسیده که جابجایی اون رو مقداری سخت میکنه ولی برای حمل راحت تر یه دستگیره محکم و بزرگ در بالای محصول قرار داره. یه صفحه نمایش LCD هم روی محصول برای نمایش مقدار باتری، شدت جریان و ولتاژ خروجی و دما قرار گرفته تا از وضعیت دستگاه در هر حالتی مطلع باشید.

امکان شارژ این محصول از طریق درگاه برق AC، پورت تایپ سی PD و خروجی DC با 24 ولت که هم از طریق فندکی ماشین و هم از طریق پنل های خورشیدی قابل شارژه امکان پذیره. پورت های خروجی هم شامل یه درگاه AC، دو درگاه DC، دو پورت USB معمولی، یک پورت USB با فناوری QC3.0 با توان 18 واتی و پورت تایپ سی PD با توان 45 وات میشه که به عنوان خروجی هم قابل استفاده است. خروجی برق AC دویست و بیست ولته و میتونه یه لپ تاپ معمولی رو 7 بار شارژ کنه و یا یه مینی یخچال رو حدود 6 ساعت روشن نگه داره. خروجی DC برق هم تا 120 ولت میتونه خروجی بده. بهتره وسایل برقی پر مصرف مثل اتو، سشوار و المنت برقی رو هم به این دستگاه متصل نکنید. تراشه هوشمند ایمنی تا جای ممکن دستگاه های متصل شده و خود پاور بانک رو در برابر افزایش دما، افزایش و کاهش ناگهانی شدت جریان و ولتاژ و اتصال کوتاه محافظت میکنه.

راهنمای خرید بهترین پاوربانک در هر بازه قیمتی

جمع بندی

سعی کردیم تو راهنمای خرید پاور بانک موبونیوز تو بخش ابتدایی توضیح بدیم که برای انتخاب بهترین پاور بانک باید به چه نکاتی توجه کنید و برای هر بازه قیمتی چند تا گزینه خرید پاور بانک رو هم پیشنهاد دادیم که ار برندهای معتبر تر بازار بودن و خیلی هم عرضه محدودی نداشته باشن. البته احتمالا تو هر بازه قیمتی انتخاب های خیلی بیشتری وجود داره که اتفاقا ارزش خرید خوبی هم دارن اما بالاخره به خاطر زیاد نشدن حق انتخاب ها و گیج شدن مخاطب مجبور بودیم مدل های کمتری رو معرفی کنیم. اگه فکر میکنید پاور بانکی تو لیست وجود داره که به نظرتون ارزش خرید نداره یا مدل بهتری رو برای بهترین پاوربانک سراغ دارید، تو بخش نظرات معرفی کنید تا هم بقیه تجربه استفاده شما رو بخونن هم بعد بررسی، تو بروزرسانی های بعدی مقاله بهترین پاور بانک، این گزینه ها رو هم بررسی و معرفی کنیم. پرچم موبوبکس بالاست!

راستی ما از این سبک راهنماهای خرید جامع تو موضوعات دیگه هم داریم که میتونید بهشون سر بزنید:

راهنمای خرید بهترین گوشی هر بازه قیمتی

راهنمای خرید بهترین هندزفری بلوتوث هر بازه قیمتی

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند هر بازه قیمتی

نویسنده : موبونیوز
تاریخ انتشار 12 ماه پیش
برچسب ها
تعداد نظرات : 136
5/ 4.7

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
mahdi140009

یه دونه هست ایکس انرژی سی هزار هست میشه برسی کنی قیمتش هم ۱۷۰۰ هست یک میلیون و ۷۰۰ هزار لطفا برسی کن تو گوگل بزنی سی هراز ایکس انرژی میاره من مدلشو بلد نیستم بنویسم

۰۳ آبان ۱۴۰۲
mahdi140009

داداش سلام من یه دونه پاور سی هزار میخوام که ۴۵ واتی اداپتور پشتیبانی کنه لطفا اگه میتورنی یه دونه معرفی کن که فست شارژ هم شارژ بشه لطفا

۰۳ آبان ۱۴۰۲
mahdi13891389mahdi

سلام میخوام پاور بانک 30000 میلی آمپر بخرم یک پاور بانک معرفی کنید من بخرم

۱۴ مهر ۱۴۰۲
    mahdi140009

    اره بزن تو گوگل ایکس انرژی سی هزار اون جدیده مدل قدیمیش به درد نمیخوره جدیده فست شارژ هم داره و یه قیمت مفت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

    ۰۵ آبان ۱۴۰۲
mahdi140009

داداش های گل داداش مهدی من ردمی نوت 12پرو5جی دارم میخام یه پاور بانک بخرم که بتونه این شارژ 67واتی رو انجام بده اگه کسی سراغ داره معرفی کنه تا 2میلیون و500هزار هم میتونم بدم لطفا خاهش میکنم اگه سراغ دارین معرفی کنین ممنونم یه چیز دیگه من بین ساعت IMIKITG1و ساعت میبرو GS گیر کردن بنظر شما دوستان کدوم بهتره داداش مهدی لطفا تو هم بگو نظر تو

۱۲ مهر ۱۴۰۲
mahdi140009

داداش های گل داداش مهدی من ردمی نوت 12پرو5جی دارم میخام یه پاور بانک بخرم که بتونه این شارژ 67واتی رو انجام بده اگه کسی سراغ داره معرفی کنه تا 2میلیون و500هزار هم میتونم بدم لطفا خاهش میکنم اگه سراغ دارین معرفی کنین

۱۲ مهر ۱۴۰۲
changiz4411

عالی مهدی جان

۱۰ مهر ۱۴۰۲
changiz4411

عالی

۱۰ مهر ۱۴۰۲
Mobin.sn

عالی ممنون از راهنمایی هاتون ❤️❤️

۰۸ مهر ۱۴۰۲