مقایسه Redmi Note 13 4G و Redmi Note 12 Pro 4G

شرکت شیائومی، یکی از میان‌رده‌های محبوبش یعنی نوت ۱۲ پرو رو در فروردین ۱۴۰۲ وارد بازار کرد که هنوز هم تو ایران فروش میره. اما چند ماه بعد سری نوت ۱۳ با قیمتی پایین‌تر و ویژگی‌های نسبتا نزدیک وارد بازار شدن و مدل نوت ۱۳ ۴جی هم به عنوان یه میانرده ارزون خیلی سریع‌ تونست جایگاهشو تو بازار پیدا کنه. بارزترین ویژگی‌های این دو گوشی شامل دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی می‌شه و بزرگ‌ترین تفاوتشون در زمینه سرعت شارژ و پردازنده‌هاشونه. پس در ادامه با مقایسه Redmi Note 13 4G و Redmi Note 12 Pro 4G با موبونیوز باشید تا بررسی کنیم که کدوم مدل ارزش خرید بیشتری داره و آیا ارتقا‌ء نوت ۱۲ پرو به نوت ۱۳ تصمیم خوبیه یا نه؟

 

مقایسه Redmi Note 13 4G و Redmi Note 12 Pro 4G از نظر طراحی و کیفیت

گوشی‌های نوت ۱۲ پرو ۴ جی و نوت ۱۳ در زمینه‌های مختلف شباهت‌های زیادی دارن، اما طراحی ظاهری این گوشی‌ها جزئی از این شباهت‌ها نیست. در طراحی نوت ۱۲ پرو، جزیره دوربین مستطیل‌ شکل و جمع‌جوری گوشه سمت راست قاب پشتی داریم. در مقابل، طراحی نوت ۱۳ مینیمال‌تره و این حس رو القا می‌کنه که انگار در طراحیش از پرچمدارهای سامسونگ الهام گرفته شده. 

مقایسه Redmi Note 13 4G و Redmi Note 12 Pro 4G از نظر طراحی
طراحی و رنگ‌بندی ردمی نوت ۱۳

بستگی داره شما کدوم مدل رو بیشتر بپسندید، ولی به طور کلی طراحی نوت ۱۳ جدیدتره که البته انتظار بیشتری هم نمی‌ره. گوشی Note 12 Pro در چهار رنگ آبی روشن، خاکستری، سفید و آبی بنفش و Note 13 هم در چهار رنگ مشکی، سبز، آبی و سفید اقیانوسی عرضه شده. 

 

مقایسه کیفیت بدنه نوت ۱۲ پرو و نوت ۱۳

نوت ۱۲ پرو به میزان خیلی کم از نوت ۱۳ بزرگ‌تره و همین اختلاف ۱ تا ۲ میلی‌متری در ابعادشون باعث شده حدود ۱۲ گرم سنگین‌تر باشه. نوت ۱۲ پرو تقریبا ۲۰۱ گرم و نوت ۱۳ حدود ۱۸۸ گرمه و ابعادشون اونقدری تفاوت نداره که به چشم بیاد. البته اختلاف وزن این دو گوشی فقط به خاطر تفاوت اندازه نیست، بلکه عوامل دیگه‌ای مثل جنس قاب پشتی هم در وزن بیشتر نوت ۱۲ پرو دخیله. قاب پشتی این گوشی از شیشه و قاب پشتی Note 13 از پلاستیک ساخته شده و هر دو از فریم پلاستیکی استفاده می‌کنن؛ با وجود این جفتشون حس خوبی توی دست دارن. 

مقایسه کیفیت بدنه نوت ۱۲ پرو ۴ جی و نوت ۱۳ ۴ جی
رنگ سفید اقیانوسی گوشی نوت ۱۳ فورجی

رنگ‌های تیره هر دو گوشی، لکه اثر انگشت رو نشون می‌دن و اگر روی این مسئله حساس هستید و از قاب استفاده نمی‌کنید، شاید بهتر باشه سراغ رنگ‌های روشن‌تر برید. در نهایت هر دو گوشی طراحی تخت و مسطح دارن، به همین دلیل توی طولانی‌مدت سنگین‌تر بودن نوت ۱۲ پرو ممکنه به چشم بیاد. 

مقایسه بدنه نوت ۱۲ پرو با نوت ۱۳
رنگ مشکی نوت ۱۲ پرو لکه چربی را بیشتر نشان می‌دهد.

پنل‌های جلوی هر دو گوشی از شباهت زیادی برخوردارن و هر دو دارای پانچ هول برای دوربین سلفی هستن. گوشی Note 13 دارای محافظ صفحه گوریلا گلس ۳ هست که در برابر خط و خش‌های سطحی از نمایشگر محافظت می‌کنه. در نهایت اسکنر اثر انگشت در این گوشی‌ها رو داریم که در Note 13 زیر صفحه و در Note 12 Pro روی لبه گوشی تعبیه شدن. 

با این تفاسیر، Redmi Note 13 4G و Redmi Note 12 Pro 4G اختلاف چشم‌گیری در بخش کیفیت بدنه ندارن؛ اما به خاطر وزن ۱۸۸ گرمی و محافظ صفحه گوریلا گلس ۳، امتیاز این بخش رو به نوت ۱۳ می‌دیم. 

مقایسه طراحی دوربین‌ها

نوت ۱۲ پرو از سیستم ۴ سنسوری برای دوربین استفاده کرده و این سنسورها رو به همراه ال ای دی فلش، روی جزیره مستطیلی قرار داده. این جزیره ابعاد بزرگی نداره و بخش کمی از قاب پشتی رو درگیر کرده و کمی برآمده‌ست. در مقابل، گوشی Note 13 سه سنسور دوربینش رو به همراه ال ای دی فلش، بدون جزیره و کنار هم چیده و طراحی ساده و مینیمالی رو برای این گوشی به وجود آورده. 

 

مقایسه استانداردهای محافظتی

گوشی نوت ۱۳ گواهی IP54 رو کسب کرده و می‌تونه در برابر پاشش آب و گرد و غبار دوام بیاره. این در حالیه که استاندارد محافظتی نوت ۱۲ پرو هم IP53 هستش و در برابر کمی پاشش آب مقاومه. بنابراین، حواستون رو باید موقع استفاده از نوت ۱۲ پرو بیشتر جمع کنید تا خیس نشه.

 

مقایسه صفحه نمایش نوت 13 و نوت 12 پرو 4جی

در قسمت جلوی گوشی‌های نوت ۱۲ پرو و نوت ۱۳، ویژگی‌های نسبتا مشابهی رو داریم. هر دو گوشی به پنل ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (نسبت ۲۰:۹) و تراکم پیکسلی ۳۹۵ ppi مجهز شدن. طبق ادعای شرکت شیائومی، حداکثر میزان روشنایی نوت ۱۲ پرو ۱۱۰۰ نیت و حداکثر روشنایی نوت ۱۳ هم ۱۸۰۰ نیت هست؛ اما همون‌طور که احتمالا حدس زدید این مقادیر فقط روی کاغذ هستن و عملکرد واقعی این گوشی‌ها به این میزان نمی‌رسه. با وجود این، در صورت استفاده از این گوشی‌ها بیرون از خونه به مشکل خاصی بر نمی‌خورید. 

مقایسه صفحه نمایش نوت ۱۲ پرو و نوت ۱۳
صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی نوت ۱۳

نقطه قوت نمایشگر نوت ۱۲ پرو و نوت ۱۳، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی اونهاست که باعث می‌شه برای فیلم دیدن و البته بازی گزینه مناسبی باشن. کیفیت صفحه نمایش هر دو گوشی هم در حد یک گوشی میان‌رده‌، قابل قبوله و جزئیات خوبی رو به نمایش می‌ذاره. 

روی هم رفته جز تو قسمت روشنایی صفحه، تفاوت چشم‌گیری در بخش مقایسه صفحه نمایش Redmi Note 13 4G و Redmi Note 12 Pro 4G به چشم نمی‌خوره و می‌تونیم از امتیاز این بخش چشم‌پوشی کنیم. هر دوی این گوشی‌ها به خاطر ابعاد، کیفیت خوب صفحه نمایش و البته نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی، گزینه‌های خوبی برای بازی و تماشای فیلم هستن. 

 

مقایسه باتری و شارژدهی Note 13 4G و Note 12 Pro 4G

در بخش مقایسه باتری، ظرفیت یکسان ۵۰۰۰ میلی آمپری رو برای هر دو گوشی نوت ۱۲ پرو ۴ جی و نوت ۱۳ ۴ جی داریم. با وجود این، باید ببینیم آیا عملکرد واقعی این دو گوشی یکسانه یا نه. از نظر شارژدهی، هر دو گوشی به طور میانگین نزدیک به ۱۲ ساعت دوام میارن و ارقام نسبتا نزدیکی رو در نتایج تست‌های شارژدهی کسب می‌کنن. 

مقایسه باتری و شارژدهی Redmi Note 13 4G و Redmi Note 12 Pro 4G
تفاوت این دو گوشی در بخش باتری، سرعت شارژ شدن اونهاست که اختلاف بارزی دارن. هر دو گوشی مجهز به شارژ سریع هستن، اما Note 13 با شارژر ۶۷ واتی که داخل جعبه‌ش وجود داره، در کمتر از ۵۰ دقیقه کامل شارژ می‌شه. این در حالیه که نوت ۱۲ پرو برای شارژ کامل با شارژر ۳۳ واتیش، حدود ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه زمان نیاز داره. 

مقایسه باتری و شارژدهی ردمی نوت ۱۲ پرو و ردمی نوت ۱۳

همون‌طور که از بیشتر گوشی‌های میانرده انتظار می‌ره، این گوشی‌ها قابلیت شارژ بی‌سیم و البته شارژ معکوس رو ندارن. در نهایت، به خاطر امکان شارژ سریع‌تر Note 13، امتیاز بخش باتری رو به این گوشی می‌دیم.

 

مقایسه عملکرد دوربین‌های نوت ۱۲ پرو و نوت ۱۳

شرکت شیائومی برای گوشی‌های Redmi Note 13 4G و Redmi Note 12 Pro 4G در بخش دوربین، سیستم‌های متفاوتی رو در نظر گرفت. گوشی Note 13 از ۳ سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کنه. تا اینجای کار نوت ۱۲ پرو هم سنسورهای مشابهی رو به کار گرفته، با این تفاوت که یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی رو هم در کنار این سه سنسور قرار داده. دوربین سلفی هر دو گوشی هم ۱۶ مگاپیکسله که در ادامه بیشتر بررسی می‌کنیم.

 

مقایسه عملکرد دوربین‌‌های واید

سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، شاید در ابتدا کمی گول‌زننده باشه و فکر کنید که قراره با کیفیت عکسبرداری شگفت‌انگیزی بین گوشی‌های میان‌رده مواجه بشید. اما متأسفانه این سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی عملکرد خارق‌العاده‌ای نداره، با این حال در حد خودش عملکرد خوبی رو ارائه می‌ده. کیفیت تصویر در هر دو گوشی نسبتا یکسانه و اگر در نور خوب عکسبرداری کنید، تصاویری با کیفیت خوب و جزئیات قابل توجه دریافت می‌کنید. 

مقایسه عملکرد دوربین‌های نوت ۱۲ پرو و نوت ۱۳

گوشی Note 13 به خاطر پردازنده ضعیف‌تر، فیلمبرداری تا کیفیت ۱۰۸۰ با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه رو پشتیبانی می‌کنه، اما Note 12 Pro می‌تونه تا 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه یا ۱۰۸۰ با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنه. ویدئوهای ضبط‌‌شده با نوت ۱۳ به خاطر عدم وجود استابلایزر، لرزش‌های زیادی داره. نوت ۱۲ پرو هم فقط روی کیفیت ۱۰۸۰ لرزشگیر داره و اگر بخواید با کیفیت 4K فیلمبرداری کنید، باید قید لرزشگیر رو بزنید. 

در مجموع، کیفیت دوربین‌های اصلی Redmi Note 13 4G و Redmi Note 12 Pro 4G تفاوت چندانی ندارن، اما در زمینه فیلمبرداری با اختلاف کم، Note 12 Pro می‌تونه برنده اعلام بشه. در نظر داشته باشید که فیلمبرداری با کیفیت 4K برای این گوشی پیشنهاد نمی‌شه، برای همین نمی‌شه این ویژگی رو برتری بزرگی در نظر گرفت.

 

مقایسه عملکرد دوربین‌های اولترا واید و ماکرو

وجود لنزهای ۲ و ۸ مگاپیکسلی در کنار سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی فقط یک پیام برای ما دارن: انتظار زیادی از این سنسورها نداشته باشید! سنسورهای ۸ مگاپیکسلی اولترا واید برای ثبت تصاویر عریض به کار می‌رن و در هر دو گوشی کیفیت نسبتا یکسانی دارن. برای عکسبرداری اولترا واید در نور مناسب، می‌تونید انتظار عکس‌های خوبی داشته باشید، اما عملکرد این دوربین‌ها در شب به شدت افت می‌کنه. 

دوربین‌های ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم برای عکسبرداری از سوژه‌ها از فاصله نزدیک تعبیه شدن که تعریف چندانی ندارن.

Note 12 Pro به خاطر داشتن سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی، این امکان رو بهتون می‌ده که عکسبرداری پرتره داشته باشید. با وجود این، نباید انتظار خیلی زیادی از این سنسور داشته باشید. البته نوت ۱۳ هم امکان عکسبرداری پرتره رو فراهم کرده و به نسبت خودش کیفیت قابل قبولی رو ارائه می‌ده.

روی هم رفته، در بخش بررسی سنسورهای فرعی هم نمی‌شه برنده‌ای اعلام کرد؛ چون هر دو گوشی Redmi Note 13 4G و Redmi Note 12 Pro 4G کیفیت نسبتا مشابهی دارن.

 

مقایسه عملکرد دوربین‌های سلفی

سنسور به کار رفته برای دوربین سلفی در هر دو گوشی ۱۶ مگاپیکسل هست و کیفیت یکسانی رو ارائه می‌ده. عکس‌های سلفی که در طول روز گرفته می‌شن، کیفیت خوب با جزئیات قابل قبولی دارن، اما عکس‌های ثبت‌شده در نور کم نویز زیادی دارن و چندان جالب نیستن. 

هر دوی این دوربین‌ها امکان فیلمبرداری ۱۰۸۰ با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه رو دارن که باز هم کیفیت متوسطی دارن.

مقایسه Redmi Note 13 4G و Redmi Note 12 Pro 4G از نظر سخت افزار و نرم افزار

یکی دیگه از تفاوت‌های برجسته گوشی‌های نوت ۱۲ پرو و نوت ۱۳، در این بخش مشخص می‌شه. گوشی Note 12 Pro از چیپست قدیمی اسنپدراگون 732G به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۸ استفاده می‌کنه و در مقابل، Note 13 از اسنپدراگون 685 و آدرنو ۶۱۰ استفاده می‌کنه. البته که قدیمی بودن چیپست نوت ۱۲ پرو به این معنی نیست که از نوت ۱۳ کم میاره؛ اتفاقا در خیلی از بخش‌ها عملکرد قوی‌تری داره.

پردازنده هر دو گوشی از پس بازی‌های سنگینی مثل Call of Duty و گنشین ایمپکت بر میان و با اینکه بعد مدتی ممکنه داغ کنن، می‌تونن عملکرد خوبی در اجرای این بازی‌ها داشته باشن. البته توجه داشته باشید که برای بازی کردن در Note 13 باید تنظیمات گرافیکی پایین‌‌تری رو انتخاب کنید، وگرنه با افت فریم و لگ مواجه می‌شید. 

مقایسه Redmi Note 13 4G و Redmi Note 12 Pro 4G از نظر سخت افزار
نوت ۱۲ پرو کمی نسبت به نوت ۱۳ از نظر پردازشی قوی‌تر است.

هر دو گوشی‌ها با کانفیگ‌های مشابه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه از نوع UFS 2.2 عرضه می‌شن. البته شما امکان ارتقای حافظه به کمک میکرو اس دی رو دارید، اما به خاطر مشترک بودن شیار، باید بین کارت حافظه و سیم‌کارت دوم یکی رو انتخاب کنید.

گوشی‌های Redmi Note 13 4G و Redmi Note 12 Pro 4G در زمینه کانکشن فقط تا 4G پشتیبانی می‌کنن. البته نسخه 5G هر دو گوشی در بازار موجوده که تفاوت سخت‌افزاری و البته قیمتی با این دو مدل داره. 

در زمینه پردازنده، Note 12 Pro به طور کلی عملکرد بهتری داره؛ اما هر دو گوشی‌ها به خوبی از پس کارهای روزمره بر میان و شما رو ناامید نمی‌کنن.

 

مقایسه رابط کاربری و پشتیبانی نرم افزاری نوت ۱۲ پرو و نوت ۱۳ ۴ جی

گوشی‌ Note 13 رابط کاربری MIUI 14 رو روی اندروید ۱۳ و Note 12 Pro رابط کاربری MIUI 13 رو روی اندروید ۱۱ اجرا می‌کنن. با این حساب، با خرید نوت ۱۲ پرو باید قید به روز رسانی رو بزنید چون این گوشی نهایتا تا یک سال دیگه آپدیت‌ها رو دریافت می‌کنه. نوت ۱۳ در مقابل از جدیدترین رابط کاربری شیائومی استفاده می‌کنه و احتمالا از ۳ سال به روز رسانی اندروید و ۴ سال پشتیبانی امنیتی برخوردار باشه. 

با این حساب، برنده بخش نرم‌افزاری قطعا گوشی Note 13 اعلام می‌شه. 

 

مقایسه اسپیکر Redmi Note 13 4G و Redmi Note 12 Pro 4G

هر دو گوشی نوت ۱۲ پرو ۴ جی و نوت ۱۳ ۴ جی، مجهز به دو اسپیکر هستن و صدای استریویی رو فراهم می‌کنن. هر دو فناوری دالبی اتموس دارن که طبق تست‌ها نشون داده اسپیکرهای هر دو گوشی از نظر بلندی صدا، امتیاز خیلی خوب رو دریافت می‌کنن. با وجود این، کیفیت صدا در فرکانس‌های بالا کمی اذیت‌کننده می‌شه. به طور کلی گوشی‌های Redmi Note 13 4G و Redmi Note 12 Pro 4G در بخش مقایسه اسپیکر تفاوت چندانی ندارن و هر دو کیفیت خوبی رو ارائه می‌دن.

در ضمن، هر دوی این گوشی‌ها مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هستن که از نظر خیلی‌ها مزیت قابل توجهی به حساب می‌آد.

 

کدوم مدل ارزش خرید بیشتری داره؟

گوشی Note 12 Pro با کانفیگ ۸/۲۵۶ در حال حاضر (فروردین ۱۴۰۳) با قیمت حدودا 10.5 میلیون و شیائومی Note 13 با قیمت 9.5 میلیون به فروش می‌رسه. حالا سؤال پیش میاد کدوم یکی از این مدل‌ها ارزش خرید بالاتری دارن؟‌ طبق مقایسه‌ای که انجام دادیم، این دو گوشی شباهت زیادی به هم داشتن، اما در بخش‌های نرم‌افزاری و شارژ سریع، نوت ۱۳ عملکرد بهتری رو ارائه می‌ده. همچنین ویژگی‌هایی مثل محافظ صفحه گوریلا گلس و استاندارد محافظتی IP54 از برتری‌های (کوچیک) این گوشی به حساب میاد. اگر در حال حاضر نوت ۱۲ پرو دارید و به ارتقا به مدل‌های جدیدتر فکر می‌کنید، با توجه به قیمت گوشی شیائومی، نوت ۱۳ چندان گزینه مناسبی نیست. در صورت ارتقا بهتره سراغ نوت ۱۳ پرو یا رقیب‌های دیگه مثل سامسونگ A25 برید.

مقایسه مشخصات redmi note 12 pro 4g با redmi note 13 4g

Xiaomi Redmi Note 12 Pro 4G
Xiaomi Redmi Note 13 4G
تاریخ عرضه

Announced2023, March 03

StatusAvailable. Released 2023, April 11

Announced2024, January 15

StatusAvailable. Released 2024, January 15

مشخصات بدنه

رنگ بندیStar Blue, Graphite Gray, Polar White, Ice blue

SIMHybrid Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)

Build

Weight201.8 g (7.13 oz)

Dimensions164.2 x 76.1 x 8.1 mm (6.46 x 3.00 x 0.32 in)

رنگ بندیMidnight Black, Mint Green, Ice Blue, Ocean Sunset

SIMIP54, dust and splash resistant

Build

Weight188.5 g (6.67 oz)

Dimensions162.3 x 75.6 x 8 mm (6.39 x 2.98 x 0.31 in)

مشخصات صفحه نمایش

Protection

Resolution1080 x 2400 pixels, 20:9 ratio (~395 ppi density)

Size6.67 inches, 107.4 cm2 (~86.0% screen-to-body ratio)

نوعAMOLED, 120Hz, Dolby Vision, 700 nits (HBM), 1100 nits (peak)

ProtectionCorning Gorilla Glass 3

Resolution1080 x 2400 pixels, 20:9 ratio (~395 ppi density)

Size6.67 inches, 107.4 cm2 (~87.5% screen-to-body ratio)

نوعAMOLED, 120Hz, 1800 nits (peak)

مشخصات باتری

Charging67W wired

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوعLi-Po 5000 mAh, non-removable

Charging33W wired, 50% in 29 min, 100% in 70 min (advertised)

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوع5000 mAh, non-removable

مشخصات دوربین اصلی

نوع دوربینQuad : 108 MP, f/1.9, (wide), 1/1.52", 0.7m, PDAF 8 MP, 120, (ultrawide) 2 MP, f/2.4, (macro) 2 MP, f/2.4, (depth)

ویدئو4K@30fps, 1080p@30/60fps

ویژگیLED flash, HDR, panorama

نوع دوربینTriple : 108 MP, f/1.8, 24mm (wide), 1/1.67", 0.64m, PDAF 8 MP, f/2.2, 120, (ultrawide) 2 MP, f/2.4, (macro)

ویدئو1080p@30fps

ویژگیLED flash, HDR, panorama

مشخصات دوربین سلفی

ویژگی ها

نوع دوربینSingle : 16 MP, f/2.4, (wide)

ویدئو1080p@30fps

ویژگی ها

نوع دوربینSingle : 16 MP, f/2.4, (wide)

ویدئو1080p@30fps

مشخصات پردازنده و سخت افزار

InternalUFS 2.2

Card slotmicroSDXC (uses shared SIM slot)

ChipsetQualcomm SM7150 Snapdragon 732G (8 nm)

CPUOcta-core (2x2.2 GHz Kryo 470 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 470 Silver)

GPUAdreno 618

InternalUFS 2.2

Card slotmicroSDXC (uses shared SIM slot)

ChipsetQualcomm SM6225 Snapdragon 685 (6 nm)

CPUOcta-core (4x2.8 GHz Cortex-A73 & 4x1.9 GHz Cortex-A53)

GPUAdreno 610

مشخصات نرم افزاری

OSAndroid 11, MIUI 13

OSAndroid 13, MIUI 14

ویژگی ها

SensorsFingerprint (side-mounted), accelerometer, gyro, compass

SensorsFingerprint (under display, optical), accelerometer, gyro, proximity, compass

مشخصات صدا

3.5mm jack Yes

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes, with stereo speakers

3.5mm jack Yes

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes, with stereo speakers

مشخصات شبکه های ارتباطی

5G bands

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2

4G bands1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 66

SpeedHSPA, LTE-A

5G bands

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 850 / 900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2

4G bands1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41

SpeedHSPA, LTE-A

سایر مشخصات

PositioningGPS, GLONASS, GALILEO, BDS

Infrared portYes

Bluetooth5.0, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioUnspecified

USBUSB Type-C 2.0, OTG

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band

PositioningGPS, GLONASS, GALILEO, BDS

Infrared portYes

Bluetooth5.1, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioUnspecified

USBUSB Type-C 2.0, OTG

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band

تست ها

بلندگو

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera

Display

Performance

بلندگو

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera

Display

Performance

سایر

SAR

رنگ بندی

Price$240.00 / 284.90

SAR EU

Models2209116AG

SAR

رنگ بندی

Price$199.97 / 199.00 / 169.00

SAR EU

Models

نویسنده : سارا رمضانی
تاریخ انتشار 2 هفته پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 11
5/ 4.2

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Nurse

هیچکدوم

۲۷ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

با اختلاف نوت ۱۳ بهتره

۲۷ فروردین ۱۴۰۳
    Nurse

    نوت ۱۳ پردازنده افتضاحی داره

    ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

مقایسه خوبی بود با وجود اینکه نوت ۱۲ پرو قدیمی شده

۲۷ فروردین ۱۴۰۳
Alioxv

مقاله خوبی بود

۲۷ فروردین ۱۴۰۳
Hossein713

خوب بود

۲۷ فروردین ۱۴۰۳
CPTxAMIRALI

از نظر بعضی چیز ها در مورد ردمی نوت ۱۲ راست می گین ولی بعضی چیز ها هم دروغ گفتین ، من خودم ردمی نوت ۱۲ دارم و گوشیم شارژر ۶۷ وات داره و اینکه وزن گوشی هم بیشتره حدود ۲۱۲ گرم لطفا به مردم دروغ نگید

۲۷ فروردین ۱۴۰۳
SinaRe8596

کال و جامع و عالی

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
shahab-021

واقعنم باید بیخیالش شد
گزینه های خیلی بهتری هست

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
Ali6678

تیتبتتی

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
arsalansh

با حدود ۱۰ میلیون گزینه های خوبی مثل A25 , A34 و Moto G84 هم هستند . به نظرم اگر قصد خرید دارید اول راجع به اونا هم تحقیق کنید .

۲۶ فروردین ۱۴۰۳