بررسی مشخصات گوشی Honor X9a

کمپانی Honor یادگار هواوی، بعد از فروخته شدن توسط هواوی و برطرف شدن مشکلات تحریم ها موفق شد توی سال 2022 از گوشی های اقتصادی تا  پرچمدار گرفته و حتی گوشی های تاشو عرضه کنه و بتونه سهم بازار خوبی از بازار گوشی های هوشمند به خصوص در بازار چین پیدا کنه. کیفیت ساخت خوب و طراحی جذاب در کنار امکانات مناسب و معقول با توجه به قیمت، جز نقاط قوت گوشی های آنر به حساب میان که میشه گفت در اکثر برند های چینی این موارد دیده میشه، اما آنر با یه تجربه کاربری مناسب و طراحی و ظاهر بسیار زیبا و خوش دست، پکیج های جذاب تری عرضه کرده. آنر سال 2023 رو دست پر شروع کرده و  گوشی Honor X9a میان رده جدید این برند با قیمت حدودی 350 دلار، به تازگی با قیمت حدودی 14 میلیون تومان توی بازار ایران هم موجود شده و  قصد داریم ببینیم آنر تونسته روند موفق خودش رو حفظ کنه و این گوشی هم کیفیت ساخت خوبی داره یا نه؟ برای پاسخ دادن به این سوال تا انتهای بررسی مشخصات گوشی Honor X9a همراه موبونیوز باشید.

 

بررسی طراحی و کیفیت ساخت گوشی آنر X9a

در زمینه طراحی گوشی های آنر همیشه با یه ظاهر جذاب و زیبا طرفیم که خوش دستی و راحت بودن استفاده ازش خیلی مهم بوده و حتی باعث شده بخش های دیگه فدای ظاهر گوشی بشن! طراحی خمیده و منحنی گوشی در هر دو بخش پشت و جلو باعث شده گوشی یه حالت منحنی شکل جذاب مثل گوشی های پرچمدار و رده بالای قدیم هواوی داشته باشه و ظاهر گرونتر از قیمت واقعی خودش پیدا کنه. وزن کم 175 گرمی در کنار نوع طراحی خمیده گوشی باعث شده با اینکه گوشی ابعاد بزرگی داره خیلی در استفاده طولانی مدت خسته کننده نباشه و بتونید با یه دست به راحتی و بدون وارد شدن فشار زیاد باهش کار کنید.

بررسی طراحی و کیفیت ساخت گوشی آنر X9a

البته این وزن کم به راحتی به دست نیومده و آنر برای میان رده خودش از بدنه کاملا پلاستیکی استفاده کرده که خیلی جالب نیست و باعث میشه کمی کیفیت ساخت گوشی پایین به نظر بیاد. اما قاب پشتی یه صیقل مات خورده که باعث میشه حس گلس بودن بده ولی خطرات بدنه ساخته شده از شیشه رو نداره و اگه کمی سندروم دست بی قرار دارید، این نوع بدنه شاید براتون بهتر و کارآمدتر باشه و در طولانی مدت ضرر مالی کمتری می کنید!

مشخصات بدنه گوشی honor x9a

آنر از یه طراحی خاص و جذاب برای جزیره دوربین گوشی X9a استفاده کرده که اگه طرفدار گوشی های هواوی باشید شما رو یاد گوشی های پرچمدار این برند مثل Mate 50 میندازه. یه نوار گرد شیشه ای که سه تا دوربین اصلی به همراه یه فلش LED رو به صورت متقارن توی خودش جا داده و خیلی بیرون زدگی زیادی نداره. داخل این نوار نوشته های Matrix AI Vision Camera دیده میشه که اشاره به تکنولوژی به کار رفته توی دوربین داره که در بخش دوربین در موردش صحبت میکنیم. دور تا دور این بخش یه فریم فلزی برای محافظت بیشتر قرار گرفته. پایین قاب پشتی هم لوگوی Honor دیده میشه.

مشخصات سنسور امنیتی honor x9a 5g

به خاطر خمیده بودن بدنه از هر دو سمت فریم گوشی خیلی نازک شده ولی خمیده بودن باعث میشه گوشی راحت توی دست قرار بگیره. این بخش هم از پلاستیک ساخته شده و به صورت براق و شبیه به فلز کار شده. لبه راست طبق معمول دکمه های پاور و کم زیاد کردن صدا قرار داره. بالای گوشی میکروفون و فرستنده مادون قرمز قرار گرفته و روی لبه پایینی تک اسپیکر گوشی، پورت تایپ سی، میکروفون و درگاه سیم کارت قرار داره که فقط از دو سیم به صورت همزمان پشتیبانی میکنه و خبری از کارت حافظه جانبی نیست. لبه چپ هم کویره و خبر خاصی نیست.

پنل جلویی کاملا متقارن با قسمت پشتی ساخته شده و یه طراحی خمیده و پرچمدار مانندی داره. به خاطر این نوع طراحی حاشیه صفحه خیلی کم شده و حدود 90 درصد از پنل جلویی رو به خودش اختصاص داده. دوربین سلفی توی یه پانچ هول معمولی وسط صفحه قرار داره. از گواهی IP توی گوشی های آنر خبری نیست و دیگه تقریبا باید به نبود این مورد عادت کنیم و خودتون باید موقع استفاده از گوشی بیشتر مراقب باشید!

در مجموع طراحی جذاب و دوست داشتنی این گوشی باعث شده به نسبت قیمت گوشی جذاب تری به نظر برسه و با داشتن یه طراحی خمیده و وزن کم گوشی خوش دست و راحتی به حساب بیاد. البته کیفیت ساخت معمولی بدنه و نداشتن گواهی IP برای یه میان رده سال 2023 خیلی مناسب نیست و جزو نقاط ضعف این گوشی به حساب میاد.

 

بررسی صفحه نمایش گوشی Honor X9a

صفحه نمایش جذاب خمیده 6.67 اینچی با رزولوشن 1080 و قابلیت 10Bit و رفرش ریت 120 هرتزی در کنار طراحی گوشی X9a آنر یکی از جذاب ترین بخش های این گوشی به حساب میاد و آنر هیچ کوتاهی در این بخش نکرده و یه تجربه عالی و فوق العاده رو میتونید داشته باشید.

مشخصات نمایشگر honor x9a

جزئیات زیاد پنل در کنار عمق زیاد رنگ های مشکی و دقت رنگ و کنتراست بالا به لطف امکان نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ باعث میشه موقع تماشای ویدیو با این گوشی و یا چرخیدن توی فضای مجازی و استفاده روزمره یه تجربه خیلی خوبی داشته باشید و از کار با این گوشی لذت ببرید و تقریبا یه تجربه نزدیک به گوشی های پرچمدار با نصف قیمت داشته باشید. البته دقت رنگ در حالت پیش فرض خیلی خوب نیست و کمی رنگ های سفید و خاکستری به آبی میزنن ولی با تغییر به حالت رنگ طبیعی خیلی وضعیت بهتر میشه و رنگ های با دقت و کنتراست بالایی به شما میده.

بررسی صفحه نمایش گوشی Honor X9a

خمیده  بودن صفحه نمایش خیلی اذیت کننده نیست و نیازی نیست که حواستون به لبه ها باشه تا تاچ اشتباهی پیش نیاد و میتونید با خیال راحت گوشی رو تو دست بگیرید و ازش استفاده کنید. آنر از مقاومت بالای صفحه نمایش این گوشی خیلی تعریف کرده و ویدیوهای تبلیغاتی زیادی در این مورد ساخته که شکستن گردو با صفحه نمایش این گوشی یکی از معروف ترین اونهاست. البته این مورد رو تست نکردیم و با توجه به قیمت گوشی در ایران بهتره شما هم تست نکنید! ولی با توجه به حساس بودن صفحه نمایش های خمیده این گوشی مقاومت مناسبی در مقابل خط و خش و خرد شدن داره و از محافظ پیش فرض ساخت خود آنر استفاده میکنه که شباهت زیادی به محافظ های Kunlun هواوی داره.

مشخصات نمایشگر آنر ایکس 9 ای

روشنایی صفحه نمایش هم بسیار خوبه و به نسبت گوشی های میان رده دیگه چینی میتونه خودی نشون بده، توی حالت دستی تا 500 نیت میتونه زیاد بشه و در حالت خودکار میتونه تا حدود 900 نیت افزایش پیدا کنه و با خیال راحت میتونید در محیط روشن از گوشی استفاده کنید.

حسگر اثر انگشت اپتیکال روی صفحه نمایش قرار گرفته و دقت و سرعت مناسبی داره اما خیلی دسترسی خوبی نداره و برای باز کردن گوشی یه مقداری باید با گوشی کشتی بگیرید! نرخ به روز رسانی کاملا هوشمند نیست و فقط در بعضی برنامه ها مثل یوتیوب میتونه این مقدار رو کاهش بده و اگه مصرف باتری براتون اهمیت بیشتری داره باید به صورت دستی این مقدار رو کاهش بدید.

در کل صفحه نمایش خمیده با حاشیه خیلی کم و جزئیات بالا در کنار روون بودن و مقاومت مناسب باعث شده این بخش یکی از نقاط قوت این گوشی به حساب بیاد و یه تجربه نزدیک به پرچمدار به شما بده.

 

مشخصات باتری و شارژدهی گوشی Honor X9a

یکی از عجایب این گوشی این بخشه که میشه گفت آنر سنگ تموم گذاشته براش و مشکلات و نقاط ضعف نسل های قبل و گوشی های دیگه خودش رو در این بخش کاملا برطرف کرده و عملکرد رو به طور چشمگیری بهبود داده. با اینکه بدنه ابعاد ظریف و باریکی داره و وزن گوشی هم به نسبت خیلی کمه ولی ظرفیت باتری قربانی نشده و آنر از یه باتری 5100 میلی آمپر ساعتی برای این گوشی استفاده کرده که میتونه به راحتی یک روز رو دووم بیاره و در حالت استند بای تا دو روز هم میتونه شما رو همراهی کنه. در استفاده سنگین هم میتونه حدود 8 ساعت بدون مشکل به شما اسکرین تایم بده که واقعا باید به آنر در این مورد احسنت گفت که تونسته توی یه گوشی با همچین ابعادی، این خروجی خوب و تحسین برانگیز رو بده.

مشخصات باتری و شارژدهی گوشی Honor X9a

سرعت شارژ ولی مثل ظرفیت خیلی خفن نیست و آنر به یه آداپتور 40 واتی برای این گوشی رضایت داده که توی باکس خود محصول موجوده و میتونه توی حدود نیم ساعت حدود 55 درصد گوشی رو شارژ کنه و شارژ کاملش در حدود یک ساعت و ربع زمان میبره که به نسبت گوشی های چینی دیگه خیلی قابل توجه نیست ولی به خوبی میتونه با گوشی های سامسونگ بازار رقابت کنه و برتری داشته باشه.

 

بررسی عملکرد دوربین Honor X9a

آنر X9a به سه تا دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی، 5 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده. همونطور که از مشخصات ممکنه متوجه شده باشید، آنر خیلی به این بخش توجه نکرده و اگه خیلی به عکاسی علاقه مند هستید و دوست دارید عکس های با کیفیت خوبی ثبت کنید و امکانات زیادی برای عکاسی داشته باشید دوربین این گوشی میتونه شما رو ناامید کنه.

بررسی عملکرد دوربین Honor X9a

لنز اصلی تقریبا عملکرد شانسی داره و اگه شرایط نوری مناسب باشه میتونه عکس های خوب با جزئیات مناسب و رنگ های طبیعی بگیره ولی اگه شرایط خوب نباشه یا اگه دستتون لرزش داشته باشه کیفیت عکس های تعریفی نداره. عکاسی در شب خیلی تعریفی نداره و ثبت با حالت نایت مود خیلی طول میکشه و اگه دستتون بلرزه کیفیت عکس ها بد میشه. اگه این حالت رو خاموش کنید، عکس های نویزی با دینامیک رنج کم و روشنایی ضعیفی به شما میده. عکس های پرتره سوژه رو به خوبی تشخیص میدن ولی کیفیت عکس ها تعریفی نداره و عکس های نرم با دینامیک رنج کم و نویز نسبتا زیاد در جاهای تاریک به شما میده.

وقتی بخواید روی سوژه ای زوم کنید گوشی با لنز اصلی عکس میگیره و عکس های این سنسور رو کراپ میکنه و تحویل شما میده که باعث میشه عکس ها افت کیفیت و شارپنس داشته باشند و نویز زیادی در اونها دیده بشه. لنز ماکرو و اولترا واید هم تعریف خاصی ندارند و عکس های با جزئیات و ترکیب رنگ معمولی رو به ضعیف به شما تحویل میدن و به نسبت رقبا اصلا حرفی برای گفتن ندارند.

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی عکس های کاملا معمولی ثبت میکنه، جزئیات و دینامیک رنج معمولیه ولی رنگ های خیلی تعریفی نیست و هر چه نور کمتر بشه نویز در عکس ها بیشتر میشه.

بخش فیلمبرداری هم تعریفی نداره و همه لنز ها محدود به کیفیت 1080 و 30 فریم میشن و از لحاظ کیفیت هم نباید انتظار زیادی داشته باشید، کنتراست رنگ کم، دینامیک رنج معمولی و شارپنس بد توی همه ویدیو ها دیده میشه. البته یه نقطه مثبت عملکرد لرزشگیر دیجیتالیه که تا به صورت مناسبی لرزش های اضافه رو حذف میکنه.

 

بررسی عملکرد پردازشی و رابط کاربری آنر X9a

کم کم به بخش هایی میرسیم که آنر برای پایین نگه داشتن قیمت گوشی X9a مجبور شده کمی آهسته حرکت کنه و دیگه با امکانات خفن و به روز و با عملکرد عالی طرف نیستیم. تراشه اسنپدراگون 695 برای این گوشی استفاده شده که نسخه به روز شده تراشه 690 اسنپدراگونه و یه مقداری عملکرد پردازشی بهتری پیدا کرده، از تکنولوژی ساخت 6 نانومتری استفاده میکنه که مصرف باتری بهینه تری داره و قابلیت 5G رو هم پشتیبانی میکنه. البته خبری از فیلمبرداری 4k نیست. در استفاده معمولی و روزمره همه چی بدون مشکل و روون اجرا میشه و ایراد خاصی توی کار دیده نمیشه. به خاطر ضعیف بودن قدرت پردازش گرافیکی در بازی ها به نسبت قیمت تجربه خیلی خوبی نمیده و نهایتا در بازی های معروفی مثل Pubg و یا کالاف دیوتی میتونه با جزئیات گرافیکی متوسط حدود 40 تا 50 فریم بر ثانیه به شما بده و خیلی برای بازی مناسب نیست. به خاطر قدرت نسبتا کمتر در استفاده طولانی مدت خیلی فشار زیادی به گوشی وارد نمیشه و خیلی دما بالا نمیره و افت قدرت زیادی رو شاهد نیستیم. این گوشی توی سه نسخه با 6/8 گیگ رم و 128/256 گیگ حافظه ذخیره سازی عرضه میشه.

در کل عملکرد پردازشی برای یه گوشی میان رده اقتصادی با قیمت پایین تر از 300 دلار مناسبه و با توجه به قیمت این گوشی خیلی راضی کننده نیست و اگه خیلی اهل بازی با گوشی هستید و یا عملکرد بنچمارک های مختلف براتون مهمه این گوشی نمیتونه شما رو راضی نگه داره و احتمالا در چند سال آینده نتونه عملکرد خیلی خوبی از خودش نشون بده.

آنر سابقه خوب و درخشانی در بخش پشتیبانی نرم افزاری از گوشی های خودش نداره و استفاده از اندروید 12 و Magic UI 6.1 که در حال حاضر هم خیلی به روز و جدید نیست باعث شده گوشی X9a آنر خیلی در بخش رابط کاربری به روز و جدید نباشه و بیشتر یادآور گوشی های قدیمی هواوی و آنر باشه. البته از لحاظ امکانات شخصی سازی و ظاهر رابط کاربری مشکلی نداره و اگه اهل به روز بودن و جدید بودن امکانات نباشید، خیلی احساس کمبود نمیکنید. از برنامه های پیش فرض تبلیغاتی خیلی استفاده نشده و یه سری امکانات مثل قابلیت ایجاد پوشه های بزرگ، امکان شخصی سازی بیشتر صفحه نمایش همیشه روشن، قابلیت مولتی ویندوز و Split Screen، ضربه زدن با انگشت روی صفحه برای گرفتن اسکرین شات و گجت های متنوع در این رابط کاربری استفاده شده که باعث میشه بتونید راحت تر و بهینه تر از گوشی استفاده کنید ولی ظاهر قدیمی و نوستالژی UI باعث میشه حس قدیمی بودن بهتون دست بده.

 

مشخصات اسپیکر گوشی آنر X9a

یکی دیگه از بخش هایی که آنر دقت زیادی بهش نکرده و میشه گفت قربانی بخش های دیگه شده، اسپیکر گوشی X9a که فقط از یه اسپیکر مونو در پایین گوشی استفاده میکنه. بلندی صدا خیلی خوب نیست و به نسبت رقبا ناامید کننده است. کیفیت صدا هم وضع خوبی نداره و یه صدا معمولی با بیس خیلی کم میده که در صدای بیشینه نویز پیدا میکنه و کیفیت خیلی بدتر میشه. از جک 3.5 میلیمتری صدا هم خبری نیست و در کل این بخش اصلا راضی کننده عمل نمیکنه و نمیتونه همراه خوبی برای نمایشگر برای تماشا ویدیو به حساب بیاد و یه نقطه ضعف بزرگ این گوشی میان رده به حساب میاد.

 

آیا گوشی Honor X9a ارزش خرید داره؟

گوشی آنر X9a از یه بدنه با کیفیت ساخت معمولی ولی خوشگل و خوش دست استفاده میکنه که با وزن کمش، خوراک استفاده طولانی مدت به حساب میاد. یه صفحه نمایش بزرگ با جزئیات و ترکیب رنگ خیلی خوب و روون داره که تقریبا مثل یه گوشی بالارده و پرچمدار عمل میکنه. شارژدهی باتری به نسبت اندازه و گوشی های هم رده عالی به حساب میاد و میتونه خیلی راحت یک روز شما رو همراهی کنه و با داشتن یه سرعت شارژ معقول در صورت تموم شدن شارژ در حدود یک ساعته مجدد شارژ بشه. البته مشخصات این گوشی میان رده همش گل و بلبل نیست و بعضی بخش ها باید فدای قیمت بشن. به خاطر همین آنر از یه اسپیکر مونو با کیفیت و بلندی معمولی رو به ضعیف برای گوشی استفاده کرده. عملکرد سخت افزاری خیلی خوب نیست و در حد یه میان رده تو این قیمت عمل نمیکنه و رابط کاربری هم تغییرات کمی داره و خیلی به روز نیست. عملکرد دوربین هم اصلا در حد و اندازه های این رنج قیمتی نیست و خیلی نباید انتظار زیادی ازش داشته باشید. با توجه به قیمت حدودی 14 میلیون تومانی گوشی Honor X9a و نقاط مثبت و منفی گفته شده این گوشی نمیتونه برای همه انتخاب خوبی باشه و در شرایط فعلی بازار ایران انتخاب های بهتری تو لیست قیمت گوشی بازار مثل سامسونگ A34 و شیائومی Poco X5 با قیمت پایین تر وجود دارند که تقریبا عملکرد یکسانی به این گوشی به شما میدن و با توجه به پرطرفدار بودن این برندها هم لوازم جانبی راحت تر پیدا میشه و هم پشتیبانی نرم افزاری و رابط کاربری بهتری دارند. البته اگه داشتن یه ظاهر مثل گوشی های بالارده و صفحه نمایش خمیده شیک و با جزئیات و ظرفیت شارژدهی خیلی خوب که بتونه به خوبی شما رو در چرخیدن طولانی مدت توی شبکه های اجتماعی همراهی کنه براتون مهمه و با برند هواوی و آنر هم خاطره خوبی دارید خرید گوشی honor x9a میتونه یه انتخاب خوب اما با ریسک های خودش برای شما به حساب بیاد.

نویسنده : موبونیوز
تاریخ انتشار 10 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 60
5/ 4.8

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

comment-user-img
Mamad1380

بررسیhonor x9aبعد از24ساعت
سلام به دوستانی که قصد خرید این مدل کوشی دارن اول بخوام یه مقایسه بکنم این چند روز اخیر همpoco x3 proهمa54داشتم همجوره از پوکو سرتره وباa54 تقریبا یه لول هستن خمیگی صفحه نمایش خیلی عالیه و اصلا اذیت نمیکنه شارژ دهی بسیار خوب نسبت به a54لگ و باگ خیلی کمتری داره و خیلی خوش فرم تو دست راحت هست تو این 24ساعت که خیلی به چالش کشیدمش بسیار عالی بود از طرف گوگل هم هیچ گونه تحریمی نیست خیالتون راحت چیزی که برام خیلی جالب بود تو جعبش قاب ژله ای و هندزفری و حتی تبدیل auxبهtype cرو داشت
سوالی بود در خدمتم

۰۳ آذر ۱۴۰۲
comment-user-img
mms2099

ممنون میشم درمورد دور زدن تحریم های آمر ومشکل عدم اعمال تم ها در برنامه ی My honor ویدیو بسازید. این قضیه مشکل بسیاری از کاربران ایرانی هست و اگه واقعا قصدتون کمک در حوضه ی موبایل ب کاربران هست لطفاً این موضوع ر پیگیری کنید.

۲۶ شهریور ۱۴۰۲
comment-user-img
Mahdi 587

اگه میشه زودتر ویدئو برسیش رو بزارید چون گوشی بحث برانگیزی هست

۲۰ شهریور ۱۴۰۲
comment-user-img
MOHAMMAD 888

خیلی گوشی خوب و مقاومی است هیچیش نمیشه

۰۲ تیر ۱۴۰۲
comment-user-img
mms2099

قیمتش بالا تر از این ممکنه بره ؟

۲۶ خرداد ۱۴۰۲
    comment-user-img
    mos1402

    اکثر دوستان فقط عکس و کلیپ گوشی آنرx9a رو دیدن اگه باهاش کارکنی تجربه خیلی خوبیه honorمثل همیشه محکم وسرسخته البته رنگ مشکی بدون کاور اثرانگشت خیلی به خودش میگیره بایدکاور بندازی دوربین و بلندگو و ip پردازنده این چیزا به چشم نمیاد خیلی کم میشه ازش ایراد گرفت برا قیمتشم احساس میکنم نصبت به بقیه رقباش بالاس شایدم کیفیتش وخوش دستیش نصبت به رقباش بهتر باشه a54،،،xpoco5,,,,

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
Arash 12345

گوشی بدی نیست ولی اینکه گواهی IP و عملکرد پردازشی خوبی نداره بده

۱۴ خرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
alirza.amiry

awliye vaghan gooshiye khyli khoobiye

۱۲ خرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
Bonyadi1988

عالی و بی نقص
بعد از کار کردن 10 روزه
و اینکه دومین بار که آنر میخرم قبلی x9 5 g
که واقعا خوب بود
ولی این اصلا خوب نیست چون عالیه
14 ت میدی گوشی مشابه پرچم دار میگیری اونم با کیفیت
نه مثل سامسونگ که تا 22 ت هم معلوم گوشیت میانرده هست رغیب این گوشی A54 هست نه A34 با طراحی انگار کنترل تلویزیون با 3 تا سوراخ

۱۱ خرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
tahamousavi

مقاله رو که داشتم میخوندم، با خودم گفتم عجب گوشی خوبیه، ولی بحث قیمت که اومد وسط و رفتم قیمت ها رو نگاه کردم، باز نظرم عوض شد.
در کل چیزی از ارزش های آنر کم نمیشه…

۰۸ خرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
shahab-021

لایه مشکی دور دوربینش خیلی قشنگه
قیمتش هم مناسبه

۰۸ خرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
mms2099

طراحیش محشره ولی برا قاب خریدن دردسر دارید

۰۶ خرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
the.mehdi

طراحی چی میگه؟
هواوی چی بود چی شد….

۰۶ خرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
Mirsajjad1386

طراحی دوربین اصلا جالب نیست

۰۶ خرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
alirezanikkhah

گوشی بدی نیست ولی طراحی دوربین زیاد جالب نیست حلقه دوربین خیلی بزرگه

۰۶ خرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
alirezanikkhah

گوشب بدی نیست ولی طراحی دوربین زیاد جالب نیست

۰۶ خرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
AliNajafiJahani

از طراحیش خوشم نیومد 👎🏻

۰۶ خرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
godrati

طراحی خیلی بدی داره

۰۵ خرداد ۱۴۰۲