چگونه تلگرام پرمیوم را فعال کنیم؟

تلگرام یکی از پیام رسان ها محبوب کاربران در دنیاست که با آپدیت های عالی در هر بروزرسانی، طرفداران خودش رو شگفت زده میکنه. این مسنجر قدرتمند که یه جورایی شبکه اجتماعی هم محسوب میشه، به عنوان رقیب اصلی واتساپ شناخته میشه. تلگرام چند وقتیه که نسخه پریمیوم خودش (telegram premium) رو ارائه کرده و به عنوان یکی از اولین شبکه اجتماعی پولی و اشتراکی در جهان ظاهر شده و از قضا با اقبال عمومی خوبی هم روبرو شده. اما تلگرام پرمیوم، چه ویژگی های منحصر به فردی رو ارائه کرده؟ هزینه خرید اکانت پرو تلگرام چقدره و نحوه فعالسازی اکانت پرمیوم تگرام به چه شکل هست؟ با این مطلب از موبونیوز همراه باش تا به طور کامل با نسخه پولی و غیر رایگان تلگرام آشنا بشی!

 

تلگرام پرمیوم چیست؟

تلگرام پرمیوم، نسخه پولی تلگرام رایگان محسوب میشه. تا قبل از امسال، تلگرام با هزینه شخصی پاول دورف (Pavel Durov)، تبلیغات و کمک های مالی کاربران اداره میشد. این پلتفرم، با ارائه نسخه telegram premium، هم تونست درآمد پایدارتری داشته باشه و هم اینکه امکانات بیشتری رو به کاربرانش عرضه کنه. در نسخه پریمیوم تلگرام، شما با پرداخت یک هزینه اشتراک ماهیانه و یا سالانه، از امکانات خاصی که تلگرام برای کاربران پرمیوم خودش داره، استفاده می کنید. در ادامه با این امکانات جدید و متنوع بیشتر آشنا میشید. نسخه اولیه تلگرام پرمیوم در تاریخ ۱۹ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۸ تیر ۱۴۰۲) معرفی شده.

 

تلگرام پریمیوم

مهم ترین نکته ای که ایرانی ها باید درمورد تلگرام پرمیوم بدانند!

تلگرام شماره های ایرانی رو پریمیوم نمیکنه! به همین دلیل شما در منو تلگرام خودتون گزینه ای با عنوان “telegram premium “ نمی بینید. بنابراین کاربران ایرانی برای داشتن اکانت پرمیوم باید از شماره خارجی و یا مجازی برای فعالسازی اون استفاده کنید. حالا شما دو راه دارید، یا باید شماره خارجی تهیه کنید و به صورت مستقیم اکانتتون رو شارژ کنید؛ و یا از طریق سایت های داخلی اکانت تلگرام بخرید. خرید از سایت های داخلی مزیتی که داره این هست که نیاز به شماره خارجی و یا مجازی ندارید و با آیدی تلگرامتون میتونید اون رو ارتقا بدید. اما این اکانت ها قیمت بالاتری دارن و به صورت آنی فعال نمیشن.

(نکته: اگر روی اون شماره خارجی، اکانت فعالی دارید باید مراحل دیلیت اکانت تلگرام رو دنبال کنید و یا از یه شماره که هیچ اکانتی نداره استفاده کنید.)

شاید براتون سوال شده باشه که پس شماره های ایرانی که اکانت تلگرام دارن، چطوری اون رو فعال کردن؟! جوابش این هست که شما بعد از فعال کردن نسخه پرمیوم روی هر شماره و اکانتی، میتونید از گزینه change number استفاده کنید و شماره با پیش شماره ایران رو وارد کنید. در این حالت بدون اینکه مشکلی برای اطلاعات شما پیش بیاد، اکانت و قابلیت های پرو تلگرام براتون فعال میشه.

 

امکانات تلگرام پرمیوم

امکاناتی که باعث شده افراد زیادی علاقمند به خرید اکانت پولی تلگرام بشن، عبارتند از:

  • امکان جوین شدن  5 هزار نفر به کانال ها و گروه های تلگرامی؛ قبلا شما با محدودیت زیادی برای تعداد کاربر مواجه بودین.
  • امکان عضو شدن در 1000 کانال در اکانت پرمیوم؛ در حالیکه تا قبل از نسخه جدید، شما میتونستید حداکثر در 500 کانال عضو بشید.
  • امکان ارسال فایل‌های تا حجم ۴ گیگابایت؛ قبلا ماکسیمم تا 2 گیگابایت میتونستید فایل ارسال کنید و محدودیت داشت.
  • امکان دانلود فایل‌ با سرعت بیشتر؛ البته این قابلیت ممکنه در کشور ما، چندان به چشم نیاد.
  • همچنین میتونید 20 فولدر چت بسازید و داخل هر کدوم 200 چت قرار بدین.
  • یکی از قابلیت های کاربردی تلگرام پرمیوم، پین کردن 10 چت هست که قبلا تعداد اون 5 تا بود.
  • امکان استفاده از انیمیشن‌های متحرک در پروفایل یکی از قابلیت های جذاب و یونیک این نسخه هست.
  • قابلیت استوری برای کاربرهای نسخه‌ی رایگان تلگرام فعال هست، اما اگه از پیش‌شماره‌ی ایران و روسیه استفاده کنید، نمیتونید استوری بذارید. خرید تلگرام پریمیوم، استوری رو برای شما فعال می‌کنه.
  • امکان دسترسی به آمار کانال‌ها و گروه‌ها؛ این امکانات برای بیزینس ها به شدت کاربردی هست.
  • در نسخه پرمیوم تلگرام، شما میتونید تا 400 تا گیف و 10 مجموعه استیکر رو ذخیره کنید.
  • در نسخه پرو تلگرام، دیگه خبری از تبلیغات نیست و هر کانال و یا گروهی که تبلیغات زیادی بین پست هاش داره، فقط محتوهای اصلیش برای شما نمایش داده میشه و خبری از تبلیغات نیست
  • یکی از جذابترین امکاناتی که به تلگرام پریمیوم اضافه شده، این هست که میتونید وویس هایی که از مخاطب هاتون دریافت میکنید رو به متن تبدیل کنید. این قابلیت، برای کسانی که اکثر اوقات امکان پلی کردن وویس ها رو ندارن بسیار مناسب هست.

تفاوت تلگرام پرمیوم و تلگرام رایگان

تلگرام پرمیوم و تلگرام رایگان، امکانات مشترک مختلفی مثل: ارسال و دریافت پیام، چت صوتی و تصویری، امکان ایجاد گروه و کانال و قابلیت اشتراک‌گذاری فایل‌های مختلف دارند؛ تفاوت اصلی بین تلگرام پرمیوم و تلگرام رایگان، در امکانات و ویژگی‌های اضافی هست که در نسخه پرمیوم وجود داره و در اپ رایگان اون غیرفعال هست. این ویژگی ها رو در بخش قبل توضیح دادیم. پیشنهاد میکنیم برای استفاده از تلگرام رایگان، قابلیت های جالب آپدیت جدید تلگرام رو یاد بگیرید.

هزینه تلگرام پریمیوم

هزینه اشتراک ماهانه تلگرام پرو ۵ دلار هست. اشتراک سالانه تلگرام پرمیوم هم ۴۰ دلار براتون آب میخوره.

 

روش‌های خرید اشتراک تلگرام پرمیوم

تلگرام پرمیوم از طریق کارت اعتباری بین المللی، کارت دبیت، Google Pay ،Apple Pay، PayPal امکان پذیر هست، اما برای ما ایرانی ها، بخاطر تحریم های موجود، هیچ کدوم از این روش ها امکان پذیر نیست. بنابراین برای خرید اکانت پرو تلگرام، میتونید از سایت هایی که اشتراک اپلیکیشن ها و برنامه های خارجی پولی رو میفروشن، استفاده کنید. برای خرید اشتراک از این سایت ها، بعد از مشخص کردن مدت اشتراک، هزینه رو پرداخت میکنید و آیدی تلگرامتون رو وارد میکنید. بعد از تایم کوتاهی، اکانت شما به پریمیوم ارتقا پیدا میکنه.

نکته: هیچ راهی برای خرید مستقیم اکانت با پیش شماره ایرانی وجود ندارد و شما فقط میتونید بعد از فعالسازی اکانت تلگرام، با گزینه تغییر شماره تلفن، شماره خودتون رو وارد کنید.

تلگرام پرمیوم رایگان

فعالسازی تلگرام پرمیوم اندروید و آیفون چه تفاوتی دارد؟

برای خرید و فعالسازی اکانت پریمیوم تلگرام، کافیه با استفاده از “گیفت کارت گوگل پلی برای اندروید” و “گیفت کارت اپل استور برای آیفون” پرداخت رو انجام بدید. البته قبلش باید حواستون باشه که از فیلترشکن معتبر استفاده کنید و دیتای Google Play و apple store رو هم پاک کنید.

 

چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم؟

بعد از خرید اشتراک، برای فعالسازی تلگرام پرمیوم، از طریق برنامه تلگرام مراحل زیر رو دنبال کنید:

  1. برنامه تلگرام رو باز کنید.
  2. روی منو در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.
  3. گزینه “Telegram Premium” رو انتخاب کنید.
  4. روی دکمه “Subscribe” ضربه بزنید.

در صورتی که فعالسازی انجام شده باشه، یه ستاره آبی (تیک آبی) داخل پروفایلتون اضافه میشه که مخصوص کاربرهای پریمیوم هست. البته این تیک، فقط برای کاربرهای پریمیوم قابل مشاهده هست و کسانی که اکانت رایگان تلگرام رو دارن، نمیتونن اون رو ببینن.

جمع بندی

تلگرام پرمیوم برای کسانی مناسب هست که از تلگرام زیاد استفاده میکنن و میخوان شبکه گسترده ای از مخاطب ها رو تشکیل بدن. بنابراین به دنبال امکانات و ویژگی های اضافی هستن. بنابراین اگر استفاده معمولی و روزمره ای از تلگرام دارید، خرید اکانت پریمیوم، احتمالا در قسمت گیف ها و استیکرها و پروفایل های خاص و همچنین استوری گرفتن به کارتون بیاد. علاوه بر این بهتون پیشنهاد می کنیم که به دنبال نسخه های مود شده، کرک شده و رایگان تلگرام پریمیوم نباشید، چون ممکنه اطلاعات و حریم خصوصیتون به راحتی از دسترس خارج بشه و یا به خطر بیفته.

نویسنده : سها ابراهیمی
تاریخ انتشار 5 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 49
5/ 4.6

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

علی علی پور

تلگرام پرمیوم خیلی خوبه ولی خوب ما ایرانی ها هرچیز خوبی که هست رو باید به زور بهش برسیم چون تحریم هستیم و یا گرونه برای ما یا دشوار

۳۱ فروردین ۱۴۰۳
mms2099

آقا ی توضیح درباره نیات کوین بدید همه جا زده ناتکوین شما را خریداریم

۲۰ فروردین ۱۴۰۳
Mirhosein1389

عالی ممنون از تیم موبو😍

۱۸ فروردین ۱۴۰۳
Mehdi Zx

برای کاربرای ایرانی راحت ترین راه برای اینکه اشتراک تلگرام پریمیوم رو بخرن بهتره از سایت های تلمیوم و مجازیته خرید کنن که خودم به شخصه سایت تلمیوم رو پشنهاد میکنم که هم ارزون تره و هم قانونی و بدون لاگین به اکانتتون انجام میشه.

۱۴ فروردین ۱۴۰۳
ali 2030

سلام و خسته نباشید به تیم دوست داشتنی موبو از نظر من همون تلگرام معمولی خیلی بهتر بود

۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ali 2030

سلام و خسته نباشید به نظر من همون تلگرام معمولی خیلی بهتر بود

۱۰ فروردین ۱۴۰۳
Amir8477

عالی

۰۶ فروردین ۱۴۰۳
مصطفی باقری

ارزش نداره

۰۵ فروردین ۱۴۰۳