بررسی مشخصات گوشی S20 FE 5G سامسونگ

سری FE یا Fan Edition نسخه تقریبا اقتصادی گوشی های پرچمدار سامسونگ هستن که با توجه به امکانات بالا و قیمت مناسبی که دارن جز گوشی های با ارزش خرید بالا و یه جورایی قاتل پرچمدار محسوب میشن. با محدودیت وارداتی که شاهدش هستیم و بالا رفتن قیمت S21 FE سامسونگ، در عین ناباوری گوشی قدیمی S20 FE هنوز ارزش خرید خوبی داره! میدونیم تو اواخر سال 2022، خرید گوشی 2020 غیر منطقیه اما به هر حال سامسونگ اس 20 اف ای 5جی همچنان در بازار ایران موجوده و اتفاقا با توجه به امکانات و قیمتش، انتخاب خیلی بدی هم نیست. قبلا به صورت کامل بررسی گوشی S20 FE 4G سامسونگ رو تو سایت کار کردیم که میتونید بهش سر بزنید و تو این مقاله تنها به تفاوت دو نسخه 4G و 5G گوشی S20 FE می پردازیم تا ببینیم کدوم گوشی بهتریه و آیا هنوز ارزش خرید داره یا نه؟! با بررسی S20 FE 5G همراه موبونیوز باشید.

(برای کامل شدن لیست گوشی های سایت این سیاست اتخاذ شده که تمام گوشی های موجود در بازار چه قدیمی و چه جدید بررسیشون به سایت اضافه بشه و تو بررسی گوشی این توضیح داده میشه که با شرایط فعلی آیا خرید این گوشی های قدیمی منطقیه یا نه)

مقایسه S20 FE 5G و S20 FE 4G

تو بخش طراحی، صفحه نمایش، دوربین، رابط کاربری، اسپیکر و مشخصات باتری و شارژر این دو گوشی هیچ فرقی با هم ندارن و با خوندن بررسی نسخه 4G کار بررسی S20 FE 5G هم در میاد! تفاوت اصلی S20 FE 5G در پردازنده اسنپ دراگون 865 استفاده شده در این نسخه اس که به نسبت اگزینوس 990 استفاده شده در S20 FE 4G هم از شبکه 5G پشتیبانی میکنه هم تو تست های پایداری سخت افزاری یه ذره عملکرد بهتری داشته ولی در عوض عملکرد شارژدهی پردازنده اگزینوس یه کوچولو بهتره. پس میشه گفت کفه برتری نسخه 5G تقریبا سنگین تره و خرید S20 FE 5G منطقی تر به نظر میرسه.

مقایسه S21 FE و S20 FE 5G

شاید با توجه به اختلاف قیمتی s21 fe به نسبت s20 fe مقایسه این دو گوشی با هم درست نباشه اما صرفا برای اینکه بدونید با هزینه بیشتر به چه امکانات بیشتری دسترسی خواهید داشت، s21 fe صفحه نمایش بهتری داره (کمی روشنایی بیشتر، رنگ های واقعی تر و حاشیه های کمتر)، ضخامتش کمتره و ابعادش یه مقداری کوچکتر شده که به خوش دست تر شدن گوشی کمک کرده، با استفاده از پردازنده اسنپ دراگون 888 عملکرد پردازشی بهتر شده و این که یکسال و 4 ماه جدیدتره باعث میشه آپدیت های نرم افزاری رو بیشتری رو دریافت کنید.

در عوض تو S20 FE یه مقداری شارژدهی بیشتری رو داریم، از اضافه کردن کارت حافظه پشتیبانی میکنه و چند میلیون قیمت پایین تری هم داره که تا حدودی خریدش رو میتونه منطقی کنه.

مقایسه A73 و S20 FE 5G

تو بازه 12 تا 20 تومن کلا سه تا گوشی سامسونگ فعلا تو بازار وجود دارن، S20 FE و S21 FE رو که مقایسه کردیم حالا اگه بخواین خیلی هزینه نکنید و بین A73 و S20 FE 5G میخواین انتخاب کنیم باید بگیم که S20 FE تو بخش سخت افزار و دوربین به وضوح عملکرد بهتری داره و استاندارد IP68 (ضد آب بودن)، شارژ وایرلس و شارژ معکوس رو داره و در عوض A73 ظرفیت باتریش 500 میلی آمپر ساعت بیشتره و یک سال و شش ماه جدیدتره پس آپدیت های نرم افزاری بیشتری رو میگیره و قیمت مناسب تری هم داره.

نویسنده : موبونیوز
تاریخ انتشار ۲۱ مرداد, ۱۴۰۱

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 8
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

comment-user-img
MK ONE

عالی

۲۶ تیر ۱۴۰۲
comment-user-img
Nurse

قدیمی شده ….

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
comment-user-img
Soheil1386

مزخرف و بسییااااااااررررر اشغال

۱۳ آذر ۱۴۰۱
    comment-user-img
    Don14

    چیییییی داااارررریییییی میییگیییییییییی

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
    comment-user-img
    MK ONE

    تو خودت همینم نداری
    پس به مردم حسودی نکن

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
comment-user-img
anti.gen

نسخه های فن ادیشن سری S بیشترشون واقعا گوشیهای خوبی هستن

۰۷ آذر ۱۴۰۱
comment-user-img
mohammad756

عالیی

۲۴ شهریور ۱۴۰۱
comment-user-img
mohammad756

great

۲۳ شهریور ۱۴۰۱