نقد و بررسی مشخصات گوشی A23 سامسونگ

بررسی مشخصات گوشی ای 23 سامسونگ

حدود سه سال پیش بود که سامسونگ تصمیم گرفت یه تغییر و تحول بزرگ توی گوشی های میان رده خودش ایجاد کنه. از اواسط سال ۲۰۱۹ به بعد نوع نام‌گذاری گوشی های سری A سامسونگ تغییر کرد و خیلی گسترده تر شدن. Galaxy A23 یکی از جدیدترین مدل های سری A سامسونگ به حساب میاد. این دستگاه با اینکه یه محصول اقتصادیه اما به لرزشگیر اپتیکال و گوریلا گلس ۵ مجهز شده. از اون طرف اما ویژگی های منفی زیادی هم داره! پس با موبونیوز همراه باشین تا به سراغ بررسی A23 سامسونگ بریم، و ببینیم که این نماینده جدید سامسونگ می‌تونه در برابر رقبا قد علم کنه و اونا رو به چالش بکشه؟

طراحی و ساخت گوشی A۲۳ سامسونگ، گوشی یا اسباب بازی؟

همه می‌دونیم که سری A سامسونگ شامل گوشی های پایین رده تا میان رده میشه. پس با توجه به قیمت مدل های موجود توی این سری، انتظار کیفیت ساخت خیلی بالایی هم نداریم. طراحی بدنه A23 هم مانند مشخصات گوشی A22 5G سامسونگ از پلاستیک ساخته شده و خبری از فریم فلزی یا قاب پشتی آلومینیومی نیست. اما کیفیت پلاستیک به کار رفته توی این گوشی به شدت پایینه و انگار با یه گوشی اسباب بازی سر و کار داریم!

خیلی از گوشی های پرچمدار و بالارده سامسونگ از قاب پشتی مات بهره مندن، که همین موضوع باعث کاهش جذب اثر انگشت میشه. ای ۲۳ سامسونگ اما از قاب پشتی براق استفاده می‌کنه که اثر انگشت هم روش میمونه. اما توی رنگ آبی که اینجا داشتیم، لکه های چربی و اثر انگشت خیلی به چشم نمیومدن.

گذشته از جنس قاب پشتی، سامسونگ از همون طراحی همیشگی سری A خودش برای این گوشی هم استفاده کرده. چهار تا لنز دوربین توی یه ماژول مستطیلی شکل قرار گرفتن. و خوشبختانه این ماژول هم بیرون زدگی کمی داره و موقع کار کردن روی سطح صاف باعث تکون خوردن گوشی نمیشه. فریم دستگاه هم از پلاستیک ساخته شده و رنگش کاملا با قاب پشتی هماهنگه.

روی فریم پایینی گوشی درگاه USB Type-C، میکروفون اصلی، اسپیکر و جک ۳.۵ میلی متری صدا دیده میشه. روی لبه سمت راست فریم هم دکمه های تنظیم صدا و پاور دیده میشن. سنسور اثر انگشت A23 از نوع خازنیه و روی دکمه پاور قرار گرفته. کیفیت ساخت پایین این گوشی حتی با فشار دادن دکمه پاور هم مشخصه. وقتی که دکمه پاور این دستگاه رو فشار میدین صدای تق تق بلند و عجیبی داره که حتی توی گوشی های ارزون تر هم دیده نمیشه! روی فریم بالای این گوشی میکروفون حذف نویز قرار گرفته و سمت چپ هم درگاه ورودی سیم‌کارت دیده میشه. نکته مثبت توی این بخش اینه که ای ۲۳ سامسونگ از درگاه سیم‌کارت هیبریدی استفاده نمی‌کنه و شما می‌تونین به طور همزمان از دو سیم‌کارت و کارت حافظه MicroSD استفاده کنین.

صفحه نمایش این گوشی کاملا فلته و ۸۳ درصد از پنل جلویی دستگاه رو به خودش اختصاص داده. حاشیه های اطراف نمایشگر زیادن و دوربین سلفی هم توی یه ناچ قطره ای قرار گرفته. بالای اون ناچ قطره ای اسپیکر مکالمه هم دیده میشه که با توجه به قیمت دستگاه انتظار نداریم این اسپیکر به زیر صفحه نمایش بره.

به طور کلی سامسونگ A23 توی بخش طراحی و کیفیت ساخت حرف زیادی برای گفتن نداره. سامسونگ برای این گوشی به سراغ پلاستیک بی کیفیتی رفته که میتونه خیلی از کاربر ها رو کاملا نا‌امید کنه. حاشیه های اطراف صفحه نمایش هم زیاده و خبری از پانچ هول نیست. میشه گفت تنها نکته مثبت توی این بخش، استفاده از گوریلا گلس ۵ برای نمایشگر و پشتیبانی از دو سیم‌کارت و کارت حافظه به صورت همزمانه.

بررسی صفحه نمایش A23 سامسونگ، روشنایی کم و زاویه دید محدود

سامسونگ برای جدیدترین میان رده خودش به سراغ یه صفحه نمایش IPS LCD با اندازه ۶.۶ اینچی رفته. این نمایشگر رزولوشن FullHD (به طور دقیق تر ۱۰۸۰×۲۴۰۸ پیکسل). صفحه نمایش A23 از نرخ به روز رسانی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنه که ویژگی مثبتی به حساب میاد. اما شیائومی توی همین رنج قیمت گوشی هایی داره که از نرخ به روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتزی برخوردارن.

معمولا انتظار زیادی از صفحه نمایش گوشی های سامسونگ داریم. اما ای ۲۳ از یه پنل LCD استفاده کرده و دقیقا به همین دلیل روشنایی زیادی نداره و زیر نور مستقیم خورشید نمیشه راحت با این گوشی کار کرد. صفحه نمایش های IPS با کیفیتی هم‌ توی بازار وجود داره، اما سامسونگ حتی به سراغ یه پنل با کیفیت هم نرفته و انگار که فاصله بین نمایشگر و گلس خیلی زیاده و زاویه دید هم اصلا مناسب نیست.

به طور کلی صفحه نمایش A23 سامسونگ روشنایی کم و زاویه دید محدودی داره. اگه نمایشگر براتون مهمه این گوشی نمی‌تونه راضیتون بکنه. اما مثل بخش کیفیت ساخت نیست که فاجعه باشه و اگه انتظار زیادی نداشته باشین، میشه گفت که قابل قبوله.

مشخصات باتری سامسونگ مدل ای ۲۳، 5000 میلی امپر

معمولا میان رده های اندرویدی از باتری های پرظرفیتی برخوردارن. سامسونگ A23 هم به باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که شارژدهی خوبی داره. این گوشی حتی با استفاده های سنگین هم یک روز رو به راحتی جواب میده. طبیعتاً اگه استفاده سبکی از گوشیتون داشته باشین، ای ۲۳ می‌تونه بیش از یک روز هم شارژدهی داشته باشه.

با اینکه Galaxy A23 از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کنه. اما توی جعبه اون یه آداپتور ۱۵ واتی قرار داره. شارژ شدن این باتری پرظرفیت با شارژر ۱۵ واتی صبر ایوب می‌خواد! و حدود یک ساعت و نیم تا یک ساعت و چهل دقیقه طول می‌کشه تا شارژ این گوشی از ۰ به ۱۰۰ برسه. البته اگه از ۱۰ یا ۲۰ درصد به شارژ بزنین حدود یک ساعت بیست دقیقه طول می‌کشه تا فول شارژ بشه. شیائومی ردمی نوت ۱۱ و پوکو ام ۴ پرو توی همین رنج قیمت A23 قرار میگیرن. اما این دو گوشی از فست شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کنن که خیلی مزیت مهمی به حساب میاد.  اگر دوست داری مشخصات گوشی مشابه رو بررسی کنی،  پیشنهاد می کنم بررسی مشخصات گوشی Redmi Note 11 شیائومی  رو پس از اتمام  این  مقاله حتما مطالعه کنی.

نکته عجیب دیگه اینه که موقع متصل کردن کابل شارژ به پورت USB Type-C این گوشی، سری کابل گیر می‌کنه و مشخص نیست که این مشکل به خاطر کیفیت ساخت پایین خود گوشیه یا کابل شارژ مشکلی داره. به طور کلی سامسونگ ای ۲۳ شارژدهی خیلی خوبی داره، اما خالی بودن جای شارژ سریع های قوی تر به شدت حس میشه.

بررسی امنیت A23 سامسونگ

همون طور که توی بخش طراحی و ساخت اشاره شد، سنسور اثر انگشت این گوشی روی دکمه پاوری قرار داره که تق تق صدا میده! عملکرد این سنسور نه خیلی خوبه و نه خیلی بد. سنسور اثر انگشت A23 سرعت زیادی نداره و باید یکم دستتون رو روی دکمه پاور نگه دارین تا حسگر موجود روی اون بتونه قفل دستگاه رو باز کنه. توصیه میشه که قابلیت Lock کردن گوشی با دو بار تپ کردن صفحه نمایش رو فعال کنین، چون استفاده مداوم از این دکمه پاور بی کیفیت، قطعا حس خوبی بهتون نمیده.

قابلیت تشخیص چهره هم توی این دستگاه وجود داره که صرفا با دوربین سلفی و به صورت دو بعدی کار می‌کنه. طبیعتا این روش باز کردن صفحه نمایش امنیت زیادی نداره. به طور کلی عملکرد فناوری تشخیص چهره ای ۲۳ قابل قبوله و نه خیلی خوبه و نه خیلی بد.

مشخصات دوربین ای ۲۳، عکاسی با کیفیت قابل قبول

چهار تا لنز توی ماژول دوربین A23 سامسونگ دیده میشه. سنسور دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داره و ساخت خود سامسونگه ( سنسور Samsung S5KJN1). سنسور دوربین اولترا واید رزولوشن ۵ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.2 داره. دو تا دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگه هم برای این گوشی در نظر گرفته شدن که برای گرفتن عکس های ماکرو و تشخیص عمق صحنه به کار میان.

 

  • سنسور اصلی:

عکس های گرفته شده با دوربین اصلی ای ۲۳، شارپنس و کیفیت خوبی دارن. جزئیات هم کاملا قابل قبوله. اما دقت رنگ اصلا خوب نیست و رنگ عکس ها بی روح و به سمت سردی گرایش دارن. داینامیک رنج هم میشه گفت قابل قبوله و خیلی بستگی به شرایط نوری صحنه مورد نظرتون داره.

  • سنسور تشخیص عمق:

این روزا دوربین تشخیص عمق توی خیلی از گوشی های گرون قیمت حذف شدن. اما گوشی های ارزون قیمت تر برای جذابیت بیشتر، هنوز به استفاده از این دوربین ها اصرار دارن. سامسونگ A23 نمی‌تونه توی همه شرایط پرتره های خوبی بگیره. اما اگه شرایط مناسب باشه و بتونه سوژه اصلی رو تشخیص بده، داینامیک رنج عکس های پرتره قابل قبولن و Background هم به خوبی بلر میشه.

  • سنسور دوربین اولترا واید:

عملکرد دوربین اولترا واید ای ۲۳ هم دقیقا مثل عکس های پرتره خیلی تعریفی نداره و اگه شرایط نوری مناسب باشه، می‌تونه عکس های قابل قبولی بگیره. قطعا نمیشه از یه سنسور ۵ مگاپیکسلی توقع جزئیات و دیتیل زیادی داشت.

  • دوربین ماکرو:

دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی این گوشی هم فقط یکم از سطح فانتزی بهتره و خیلی تعریفی نداره. میشه گفت که دوربین ماکرو این گوشی فقط برای سرگرمی می‌تونه خوب باشه و اصلا نمی‌تونه عکس های ماکرو با کیفیت و خفنی رو ثبت کنه.

  • فیلمبرداری:

خوشبختانه ای ۲۳ سامسونگ می‌تونه با وضوح 4K فیلم‌برداری کنه که به دلیل وجود لرزشگیر اپتیکال هم خروجی فیلم ها قابل قبوله. اما موقع فیلم‌برداری با این رزولوشن، دیگه خبری از نرخ فریم بالا نیست و فقط می‌تونین با ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم خودتون رو ضبط کنین.

  • دوربین سلفی:

سامسونگ برای دوربین سلفی A23 به سراغ یه سنسور ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 رفته. این دوربین نمی‌تونه عکس های با کیفیتی ثبت کنه و نسبت به رقبای خودش عملکرد ضعیف تری داره. عکس های سلفی شارپنس پایینی دارن و با زوم کردن متوجه میشین که دیتیل هم خیلی سافت ثبت شده و اصلا قابل قبول نیست.

به طور کلی پکیج دوربین ای ۲۳ سامسونگ اصلا خفن نیست. البته که به نسبت مشخصات گوشی Poco M4 Pro 5G شیائومی دوربین بهتری داره اما در مقایسه با رقیب اصلی این گوشی، یعنی ردمی نوت ۱۱ عملکرد دوربین خیلی پایینه. درسته که ۲ مگاپیکسل رزولوشن سنسور دوربین اصلی A23 نسبت به A22 بیشتر شده. اما پیشرفت خیلی خاصی توی بخش دوربین اتفاق نیوفتاده و عملکرد پکیج دوربین ای ۲۳ تفاوت زیادی با نسل قبل نداره. اگه داینامیک رنج و دقت رنگ دوربین اصلی A23 رو فاکتور بگیریم، میشه گفت که عکس های دوربین اصلی این گوشی قابل قبوله. اما عکس های ثبت شده با دوربین ماکرو یا اولترا واید وابسته به شرایط نوری هستن و خیلی تعریفی ندارن. اگه کیفیت دوربین خیلی براتون اهمیت داره خیلی توصیه نمی‌کنیم که سمت A23 یا پوکو ام ۴ پرو برین. چون این گوشی به نسبت قیمتش دوربین ضعیفی داره.

پردازنده و سخت افزار A23 سامسونگ

سامسونگ پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ رو برای گلکسی ای ۲۳ در نظر گرفته. این تراشه از ۴ هسته ۲.۴ گیگاهرتزی Kryo 256 Gold و ۴ هسته کم مصرف تر ۱.۹ گیگاهرتزی Kryo 265 Silver استفاده می‌کنه. اسنپدراگون ۶۸۰ بر اساس فناوری ساخت ۶ نانومتری تولید شده و از پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۰ برخورداره.

ای ۲۳ عملکرد چندان خوبی توی گیم نداره و برای مثال بازی Call of duty با کیفیت High برای این گوشی در دسترسه. اما اگه کیفیت رو اینقدر بالا ببرین، فریم ریت به شدت افت می‌کنه و تجربه بازی رو تحت تاثیر قرار میده. برای یه عملکرد مطلوب مجبوریم که کیفیت رو روی مدیوم بذاریم.

نکته مثبت اما کنترل دمای عالی این پردازندست. حتی بعد از ساعت ها بازی مداوم با A23، دمای اون خیلی بالا نمیره و پردازنده دقیقا مثل دقایق اول بازی عملکرد پایداری از خودش نشون میده. یک ساعت بازی Call of duty حدود ۱۲ درصد از شارژ این گوشی رو کم می‌کنه. رابط کاربری این میان رده سامسونگ هم خیلی عملکرد روونی نداره. مثلا وقتی عکسی رو میگیرین، چند ثانیه ای پردازش اون طول می‌کشه. حتی توی اسکرول کردن بین منو ها یه سری لگ و تأخیر های جزئی دیده میشه.

به طور کلی اسنپدراگون ۶۸۰ چندان پردازنده قدرتمندی نیست و نمیشه انتظار زیادی ازش داشت. اما برای کار های روزمره مثل وبگردی و چک کردن شبکه های اجتماعی سرعت مناسبی داره.

مشخصات نرم افزار و رابط کاربری galaxy a23

سامسونگ A23 از نظر نرم افزاری کاملا به روزه. این گوشی از رابط کاربری OneUI 4.1 و اندروید ۱۲ برخورداره. احتمالا تا ۲-۳ سال به روزترین آپدیت های اندروید برای این گوشی عرضه میشه. رابط کاربری OneUI 4.1 هم قابلیت های متنوع و جذابی داره. اما یه سری محدودیت های سخت افزاری باعث میشن که یه سری قابلیت های نرم افزاری هم در دسترس نباشن.

مثلا OneUI 4.1 قابلیت Always on display جذابی داره. اما ای ۲۳ صفحه نمایش LCD داره و نمی‌تونه از این قابلیت استفاده کنه. سخت افزار هم چندان قوی نیست و همین موضوع باعث میشه رابط کاربری سامسونگ خیلی عملکرد روونی روی این گوشی نداشته باشه.

عملکرد اسپیکر A23 سامسونگ

خبری از اسپیکر استریو توی ای ۲۳ نیست. و صدا فقط از اسپیکر موجود روی لبه پایینی فریم پخش میشه. برعکس خیلی از گوشی های سامسونگ، بلندی صدای A23 خیلی زیاد نیست، اما کیفیت و تفکیک صدا حتی توی بلند ترین حالت ممکن هم به هم نمیریزه و قابل قبوله. به طور کلی بلندی صدا مطلوبه و کیفیت صدا واقعا خوبه. اما باز هم نبود اسپیکر های استریو موقع گیم حس میشه.

بالاخره گوشی galaxy  a23 ارزش خرید داره یا نه؟

با اینکه انتظار استفاده از قاب پشتی شیشه ای یا فریم فلزی رو‌ توی میان رده های سامسونگ نداریم. اما کیفیت پلاستیک استفاده شده توی ای ۲۳ به شدت پایین و اذیت کنندست. صفحه نمایش هم آن‌چنان تعریفی نداره و روشنایی کمی که داره می‌تونه مشکل ساز بشه. نقطه ضعف بعدی مربوط به آداپتور این گوشیه که توان کمی داره و فول شارژ شدن یه باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری با این آداپتور ۱۵ واتی زمان زیادی میبره. دکمه پاور هم لق میزنه و موقع استفاده از اون حس خوبی دریافت نمی‌کنین. میشه گفت که اندروید ۱۲ یکی از نقاط قوت این گوشیه، اما بقیه بخش ها کاملا معمولی ظاهر شدن و نه نقطه قوت به حساب میان و نه نقطه ضعف. به طور  کلی با هزینه ای که برای خرید این گوشی می توان داشت، به انتخاب های بهتری از نظر دوربین و باتری در گوشی های شیائومی خواهید رسید. حالا نظر شما چیه؟ اگر شما قصد خرید گوشی میان رده را داشته باشید، a23 را انتخاب می کنید؟ در بخش نظرات حتما نظرتون رو برامون بنویسید.

سوالات متداول
(3 سوال)
چرا گوشی a23 رو بخریم؟

اگر دوست دارید جدید ترین گوشی سری a را خریداری کنید و به برندهایی که در این بازه قیمتی گوشی های بهتری ارائه می کنند علاقه ای ندارید، این گوشی می تواند انتخاب بدی نباشد.

معایب گوشی a23 سامسونگ چیست؟

دوربین این گوشی به نسبت هم رده های آن از برند شیائومی ضعیف تر است و جنس بدنه پلاستیکی و قدرت معمولی باتری آن از معایب این گوشی به حساب می آید.

نقاط قوت گوشی galaxy a23 سامسونگ چیست؟

بهره مندی از لرزشگیر اپتیکال برای دوربین اصلی و همچنین برخورداری از اندروید ۱۲ از جمله نقاط قوت این گوشی به حساب می آید.

خرید گوشی a23
نقاط قوت
برخورداری از اندروید ۱۲
شارژدهی قابل قبول
بهره مندی از لرزشگیر اپتیکال برای دوربین اصلی
نقاط ضعف
کیفیت ساخت فوق العاده پایین
آداپتور ۱۵ واتی
روشنایی پایین صفحه نمایش
نویسنده : موبونیوز
تاریخ انتشار ۴ اردیبهشت, ۱۴۰۱

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 193
5/ 4.8

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

comment-user-img
mohammad2006

1سال این گوشی دارم کاملا راضی هستم
از لحاظ دوربین واقعا خوبه درکل گوشی خوبی

۰۱ دی ۱۴۰۲
comment-user-img
Mohammadir

من دارم و واقعا کاملا راضیم گوشی خوبیه بنظرم تو میانرده ها بهترین انتخابه

۲۵ آذر ۱۴۰۲
comment-user-img
arsalansh

من فروردین امسال خریدم و الان بعد از ۷ ماه استفاده میگم گوشی خوبیه نه اینکه بد باشه اما در محدوده قیمتی که داشت چه اون زمان خودش و چه الان انتخاب های بهتری قطعا میشه کرد . زیر ۱۰ میلیون توصیه می کنم کلا سراغ سامسونگ نیاین چون گوشی با امکانات بسیار کمی در اختیارتون میذاره در مقایسه با همین قیمت شیائومی!

۲۶ آبان ۱۴۰۲
comment-user-img
Ehsan1984

سلام. چه جوری که میگنa23 اندورد ۱۲ هست ولی گوشی من ۱۳ست یا oneui4 داره ولی گوشی من oneui5 هست لطفاً توضیح بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۱۱ شهریور ۱۴۰۲
comment-user-img
Nurse

این گوشی یا شیایومی نوت ۱۲ 4G

۲۶ خرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
Shayan .mi

عجیبه تو زومیت و کلی سایت دیگه ننوشته فیلمبرداری ۴k میگیره

۱۷ خرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
AMIR.MZJ

سلام من امروز a23 رو خریدم آقای شجاری ولی یه فرق هایی داشت. مثلا آداپتور داخل جعبه دو پین بود یا اون صدای دکمه ی پاور اصلا نبود و خیلی خوب و روون میشد موبایل رو خاموش و روشن کرد. البته فروشنده گفت مال ویتنام هستش. به هرحال ممنونم به خاطر راهنمایی هاتون🧡

۰۶ خرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
Hameddl

سلام مطمئن هستید که ضبط ۴k پشتیبانی میکنه ؟
من رفتم تو دوربین قسمت فیلمبرداری کیفیت ۴k نبود و تا ۱۰۸۰ وجود داشت

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
comment-user-img
amir1402..

لطفا جواب بدید

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
comment-user-img
amir1402..

پردازنده برای بازی اسفالت و کالاف با چند تا بازی سبک خوبه ؟ کیفیت برام مهم نیست لگ نخوره . نسخه ای که میخوام بگیریم 128-6 گیگ هستش

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
comment-user-img
Gg_loool

من خودم a23 دارم
عملکرد باتری خوبی داره
پردازنده برای کار های معمولی و گیم های مختلف با گرافیک پایین یا متوسط
دوربین خوب
و میتونم بگم صفحه نمایش بد اما ۹۰ هرتزی که نمیدونم چرا ، نمیتونم بگم خیلی خوب و خیلی بد
طراحی بد
رابط کاربری خوب و بدون لگ و باگ در اکثر مواقع
خوبیش هم اینکه ۴ سال اپدیت برای اندروید و ۵ سال اپدیت امنیتی دریافت میکنه
و حداکثر ۲۵ وات رو دریافت میکنه ولی داخل جعبه شارژرِ ۱۵ واتی هستش
داخل شارژ دهی رو سامسونگ نباید حساب کرد پرچم دارش

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
    comment-user-img
    Gg_loool

    ۴۵ وات پشتیبانی میکنه چه برسه به میانرده

    ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
    comment-user-img
    Gg_loool

    شارژر ۴۵ واتی پشتیبانی میکنه چه برسه به میانرده

    ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
comment-user-img
Gg_loool

من خودم a23 دارم
عملکرد باتری خوبی داره
پردازنده برای کار های معمولی و گیم های مختلف با گرافیک پایین یا متوسط
دوربین خوب
و میتونم بگم صفحه نمایش بد اما ۹۰ هرتزی که نمیدونم چرا ، نمیتونم بگم خیلی خوب و خیلی بد
طراحی بد
رابط کاربری خوب و بدون لگ و باگ در اکثر مواقع
خوبیش هم اینکه ۴ سال اپدیت برای اندروید و ۵ سال اپدیت امنیتی دریافت میکنه
و حداکثر ۲۵ وات رو دریافت میکنه ولی داخل جعبه شارژرِ ۱۵ واتی هستش
داخل شارژ دهی رو سامسونگ نباید حساب کرد پرچم دارش 45 وات حالا چه به میانرده اقتصادی و تمام، در کل گوشی خوبیه

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
comment-user-img
I3arCod

کلا شما داخل این ویدیو الکی به این گوشی ایراد گرفتین و روستش کردین.
آخه کی به صدای دکمه ی پاور گوشی کار داره؟

۲۸ فروردین ۱۴۰۲
comment-user-img
D.m

ارزش خرید نداره بنظرم شیائومی بهتر میشه گرفت

۰۸ فروردین ۱۴۰۲
comment-user-img
Nurse

قیمتی که اول مقالات میزنید واقعا نیاز بود؛
تشکر از موبونیوز 🙏

۰۸ فروردین ۱۴۰۲