مقایسه Poco X6 و A34

رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده و اقتصادی در بازار ایران خیلی داغه و برندهایی مثل سامسونگ و شیائومی سعی میکنن با عرضه محصولات مختلف سهم عمده‌ای از این بازار را به خود اختصاص بدن. گوشی سامسونگ گلکسی A34 که اواخر سال 1401 به بازار عرضه شده در مقابل خودش یک رقیب سرسخت به نام شیائومی Poco X6 داره که حدود 1 سال بعد یعنی بهمن ماه 1402 معرفی و به بازار اومده. سامسونگ در طراحی و ساخت A34 تلاش کرده با طراحی شبه پرچمدار، کنار گذاشتن پردازنده اختصاصی اگزینوس دل افراد مختلف را بدست بیاره. در مقابل شیائومی هم در طراحی و ساخت Poco X6 سعی کرده با برطرف کردن مشکلات نسل‌ قبل،‌ استفاده از پردازنده اسنپدراگون و باتری با ظرفیت بیشتر، فروش خوبی در بازار داشته باشه. پس تو مقایسه Poco X6 و A34 با موبونیوز همراه باشین تا ببینیم کدوم گوشی در این مقایسه برنده می‌شه و ارزش خرید بالاتری داره.

 

مقایسه Poco X6 و A34 از نظر طراحی و کیفیت

اولین چیزی که با دیدن گوشی‌های A34 و Poco X6 میبینم،‌ تفاوت این دو گوشی در طراحیه. سامسونگ در طراحی A34 تلاش کرده نسبت به نسل قبل تغییراتی اعمال کنه که تا حد زیادی موفق بوده و تغییرات ظاهری باعث زیباتر شدن این گوشی شده. طراحی A34 شباهت زیادی به پرچمدارهای سال 2023 سامسونگ (S23 و S23 Plus) داره. استفاده از بدنه تخت و همینطور طراحی مشابه گوشی‌های پرچمدار باعث شده که حس خوبی از گوشی در زمان در دست گرفتن منتقل بشه. طراحی Poco X6 تقریبا مشابه نسل قبل بوده به طوری که در قاب پشتی یک پنل شیشه‌ای مشکی رنگ مشاهده می‌کنید که قاب دوربین‌ها بوده و لنزها در اون قرار گرفتن. در حالی در A34 به صورت جداگانه بدون جزیره در زیر هم قرار گرفته‌اند. 

گوشی A34 در 4 رنگ لیمویی (Lime)، گرافیت (Graphite)، یاسی (Violet) و نقره‌ای (Silver) به بازار آمده که رنگ نقره‌ای اون به صورت 7 رنگ بوده و زیر تابش نور طیف رنگیش تغییر میکنه. اما پوکو X6 تنوع رنگی کمتری داشته و در 3 رنگ مشکی، آبی و سفید به بازار عرضه شده. 

 

مقایسه کیفیت بدنه Poco X6 و A34

در خصوص کیفیت بدنه A34 و Poco X6 باید گفت که هر دو برند سامسونگ و شیائومی همچنان اعتقادی به استفاده از فلز نداشته و بدنه‌ای تمام پلاستیکی را برای گوشی‌های خود در نظر گرفته‌اند. پلاستیک استفاده شده در قاب پشتی A34 از نوع مات بوده و به همین دلیل اثر انگشت و کثیفی روی آن باقی نمی‌مونه. در مقابل در Poco X6 در رنگ‌های سفید و مشکی به دلیل طراحی آینه‌ای قاب پشتی به شدت اثر انگشت و کثیفی جذب میشه و تنها در رنگ سفید این مشکل به چشم نمیخوره. A34 نسبت به نسل قبلی کمی افزایش وزن داشته و به 199 گرم رسیده در حالی که Poco X6 تنها 181 گرم وزن داشته و خوش‌دست‌تر از A34 به نظر میرسه. 

 

مقایسه پنل جلوی Poco X6 و A34

موضوعی که در پنل جلویی A34 مشاهده میشه، کم شدن حاشیه پایین صفحه نمایش نسبت به نسل قبله که باعث شده نسبت صفحه نمایش به بدنه از 83.7 به 85 درصد برسه. هرچند سامسونگ با کمی قطورتر کردن حاشیه‌های کناری سعی کرده این موضوع را جبران کنه! در مقابل پنل جلویی Poco X6 طراحی یکنواخت‌تر و جذاب‌تری داشته و حاشیه‌های صفحه نمایش به اندازه A34 توی ذوق نمیزنن. همچنین شیائومی از حفره برای لنز دوربین سلفی استفاده کرده، در حالی که طراحی آن در A34 به صورت قطره‌ای است. سامسونگ در A34 از پوشش گوریلا گلس 5 و شیائومی در Poco X6 از گوریلا گلس ویکتوس استفاده کرده تا بتوان شیائومی را برنده رقابت در طراحی پنل جلوی گوشی دانست. 

مقایسه اطراف بدنه Poco X6 و A34

همانطور که اشاره شده هر دو گوشی تمام پلاستیکی بوده و به همین دلیل فریم کناری آن‌ها نیز از پلاستیک است. سامسونگ در A34 تلاش کرده تا فریم کناری کمی شبیه فلز باشد و با طراحی خمیده نیز سعی کرده گوشی را خوش‌دست‌تر طراحی کنه. در مقابل در Poco X6 فریم کناری دستگاه حالت تخت و مات داره که باعث شده گوشی خوش‌دست باشه. 

لبه سمت راست A34 محل قرار گرفتن دکمه پاور و کنترل صداس. توی لبه پایینی دو تا میکروفن، درگاه تایپ سی و اسپیکر و لبه بالایی هم یک میکروفن و درگاه سیم کارت قرار داره که همزمان از دو سیم کارت یا یک سیم کارت یک حافظه میکرو اس دی پشتیبانی میکنه. در Poco X6 هم توی لبه سمت راست دکمه پاور و کنترل صدا قرار داره؛ لبه بالایی کمی شلوغ‌تره و جک 3.5 میلیمتری، فرستنده مادون قرمز، میکروفن و خروجی دوم اسپیکر وجود داره و توی لبه پایین هم درگاه سیم کارت دوگانه، پورت تایپ سی، میکروفن اصلی و اسپیکر قرار گرفته.

 

مقایسه استانداردهای محافظتی

در مقایسه A34 و Poco X6 باید گفت که هر دو گوشی موفق به اخذ گواهی IP شده‌اند؛ با این تفاوت که A34 موفق شده گواهی استاندارد IP67 دریافت کنه که میتونه در برابر آب در عمق 1 متری به مدت نیم ساعت مقاومت کنه. در مقابل Poco X6 موفق شده که گواهی IP54 رو کسب کنه؛ به این معنی که امکان غوطه‌ور شدن در آب نداره اما به راحتی میشه از اون در روزهای بارونی بدون نگرانی استفاده کرد. 

مقایسه صفحه نمایش Poco X6 و A34

گوشی A34 نسبت به نسل قبل بهبودهایی رو تجربه کرده که یکی از آن‌ها، افزایش ابعاد صفحه نمایش از 6.4 به 6.6 اینچه. نمایشگر A34 از نوع پنل سوپرآمولده که رزولوشن 1080 داره و با نرخ نوسازی 120 هرتزی تجربه روان استفاده از گوشی رو به ارمغان میاره. روشنایی در این پنل هم در حالت خودکار تا 1000 نیت افزایش پیدا میکنه تا بدون مشکل بتوان از گوشی در زیر نور شدید مانند نور آفتاب استفاده کرد. در مقابل Poco X6 یک صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی داره. این صفحه نمایش از Dolby Vision و HDR 10+ پشتیبانی می‌کنه و شدت روشنایی اون در حالت خودکار در تجربه واقعی به 1339 نیت میرسه که رقم فوق‌العاده‌ای به حساب میاد. با این مشخصات و بر اساس بررسی‌های عملی انجام شده، در بخش صفحه نمایش می‌توان Poco X6 را برنده این رقابت اعلام کرد. 

 

مقایسه باتری و شارژدهی Poco X6 و A34

ظرفیت باتری در نسل‌های مختلف A3x ثابت مونده و باز هم یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت به A34 به ارث رسیده. این باتری در استفاده معمولی میتونه به راحتی کاربر رو حدود یک روز همراهی کنه که اگر نرخ نوسازی روی 60 هرتز تنظیم بشه این میزان میتونه تا یک و نیم روز هم افزایش پیدا کنه. در مقابل Poco X6 به یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که عملکرد معمولی داره و میتونه در استفاده عادی در حدود 1 روز دوام بیاره.

مقایسه باتری و شارژدهی Poco X6 و A34

مهم‌ترین تفاوت A34 و Poco X6 در حوزه باتری و شارژدهی مربوط به شارژ میشه؛ سامسونگ که رویکرد حفظ محیط زیست رو برای اکثر گوشی‌ها اجرا میکنه و خبری از آداپتور شارژر در جعبه A34 نیست. این گوشی از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی میکنه تقریبا یک ساعت و ربع زمان نیازه که گوشی کامل شارژ بشه. با قابلیت شارژ سریع هم میشه شارژ باتری گوشی رو در عرض نیم ساعت به 50 درصد رسوند. اما Poco X6 به همراه یک آداپتور شارژ سریع 67 واتی عرضه میشه که میتونه باتری گوشی رو در عرض 15 دقیقه 47 درصد و در مدت زمان 47 دقیقه به شارژ کامل برسونه تا شیائومی در حوزه سرعت شارژ هم بتونه سامسونگ رو شکست بده. هر چند تو بخش شارژدهی، تست‌ها نشون داده که سامسونگ چندین ساعت شارژدهی بیشتری داره و مدت زمان بیشتری روشن می‌مونه.

 

مقایسه عملکرد دوربین‌های Poco X6 و A34

از نظر عملکرد دوربین در مقایسه A34 و Poco X6 باید گفت که A34 دارای 3 لنز دوربین است؛ دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی. سامسونگ در این نسل لنز تشخیص عمق رو حذف کرده. در خصوص عملکرد دوربین A34 باید گفت که در شرایط نوری سخت عکس‌های با کیفیت خوب ثبت می‌کنه. لنز اولتراواید در مقایسه با لنز اصلی کمی افت کیفیت داره اما در کل عکس‌های خوبی ثبت میکنه و لنز ماکرو هم در صورتی که کمی وقت و حوصله به خرج بدین میتونه عکس‌های قابل قبولی رو ثبت کنه. دوربین‌های A34 در شرایط نور شدید و تاریک هم تصاویر با کیفیت ثبت می‌کنند. 

مقایسه عملکرد دوربین‌های Poco X6 و A34

Poco X6 هم 3 لنز دوربین در قاب پشتی دارد که شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی میشه. لنز اصلی این گوشی از فناوری OIS پشتیبانی میکنه و میتونه توی شرایط نوری مناسب، عکس‌های چشم‌نوازی ثبت کنه به طوری که جزئیات خوب بوده و رنگ‌ها واقعی به نظر میرسن. لنز اولتراواید هم کمی افت کیفیت نسبت به لنز اصلی داره اما عکس‌های خوب و قابل قبولی ثبت می‌کنه. تصاویر ثبت شده با لنز ماکرو قابل اتکا نبوده و وقت بسیار زیادی باید صرف کرد تا بشه با اون عکس‌های خوب ثبت کرد.

هر دو گوشی A34 و Poco X6 در زمینه دوربین عملکرد تقریبا مشابهی دارن اما به طور کلی A34 عکس‌های با کیفیت‌تری در شرایط مختلف ثبت میکنه.

 

مقایسه عملکرد دوربین‌های سلفی

دوربین سلفی A34 لنز 13 مگاپیکسلی داره و در حالت عادی کیفیت و وضوح عکس‌ها مناسبه اما با زوم کردن روی عکس میشه کمی کاهش کیفیت و آبرنگی شدن مشاهده کرد. دوربین سلفی Poco X6 لنز 16 مگاپییکسلی داره که به لطف فناوری Quad Bayer عکس‌های با کیفیت خوبی ثبت میکنه اما جزئیات عکس‌ها در بهترین حالت متوسط بوده و بافت‌ها نسبت به واقعیت نرم‌تر هستن. به طور کلی باید گفت که دوربین سلفی A34 و Poco X6 با توجه به بازه قیمتی از عملکرد قابل قبولی برخورداره. 

مقایسه Poco X6 و A34 از نظر سخت افزار و نرم افزار

سامسونگ در این نسل استفاده از پردازنده انحصاری خوش یعنی اگزینوس رو کنار گذاشت و از تراشه Mediatek Dimensity 1080 در A34 استفاده کرده که معماری 6 نانومتری داره. این پردازنده در استفاده روزمره و عادی عملکرد معمولی داره و همه چیز با کمترین مشکل و لگ اجرا میشه. بازی‌های سنگین و گرافیک بالا هم در این گوشی بدون کمترین مشکل و با جزئیات و فریم ریت متوسط اجرا میشه ولی توی استفاده طولانی مدت شاید با کاهش عملکرد مواجه بشین. A34 در 4 نسخه با رم و حافظه متفاوت یعنی 128/6، 256/6، 128/8 و 256/8 به بازار عرضه شده.

مقایسه Poco X6 و A34 از نظر سخت افزار و نرم افزار

شیائومی برای پردازنده Poco X6 به سراغ Snapdragon 7s Gen 2 رفته که معماری 4 نانومتری داره. این پردازنده هم در عملکرد روزانه و معمولی به بهترین شکل بدون کوچک‌ترین لگ و مشکل برنامه‌های مختلف رو اجرا میکنه. در اجرای بازی‌های سنگین نیز عملکرد خوبی داره و اجرای بازی‌ها با تنظیمات گرافیکی و فریم ریت بالا با کمترین مشکل انجام میگیره. این گوشی در سه نسخه با رم و حافظه متفاوت یعنی 256/8، 256/12 و 512/12 به بازار عرضه شده. استفاده از پردازنده اسنپدراگون به همراه ظرفیت رم و حافظه بیشتر باعث شده که شیائومی برنده این بخش باشه. 

 

مقایسه رابط کاربری و پشتیبانی نرم افزاری

A34 در زمان عرضه با سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 به بازار عرضه شد و سامسونگ قول داده که پشتیبانی نرم‌افزاری 4 ساله و پشتیبانی امنیتی 5 ساله از این گوشی ارائه بده. رابط کاربری جذاب سامسونگ یعنی One UI که بسیار روان بوده و امکانات شخصی‌سازی متنوعی در اختیار قرار میده، یکی از برگ برنده‌های این گوشی محسوب میشه. Poco X6 هم در زمان عرضه با رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 عرضه شده که سه آپدیت اصلی اندروید و 4 سال آپدیت امنیتی دریافت میکنه. در رابطه با رابطه کاربری شیائومی باید گفت که در مقایسه با رابط کاربری سامسونگ عملکرد جذاب و منظمی نداره و از نظر نرم‌افزار و رابط کاربردی A34 در جایگاه بالاتری نسبت به Poco X6 قرار میگیره. 

 

مقایسه اسپیکر

در A34 از یک اسپیکر استریو استفاده شده که در کنار اسپیکر مکالمه نقش اسپیکر دوم رو بازی میکنه. اسپیکرها بلندی صدای خوب و مناسبی دارن و توی محیط شلوغ هم میشه صدا رو به خوبی شنید؛ اما کیفیت صدا و تفکیک اون تعریف چندانی نداره و در بالاترین حجم صدا
، افت کیفیت محسوسی وجود داره. سامسونگ جک 3.5 میلیمتری رو هم حذف کرده تا کاربران مجبور به استفاده از هندزفری بلوتوثی باشن. 

Poco X6 به اسپیکر دوتایی مجهز شده که مثل A34 یکی از اسپیکرها با اسپیکر مکالمه مشترکه. در خصوص صدای خروجی از اسپیکرها میشه گفت که صدای بالانس و مطلوبی داره و به لطف فناوری Dolby Atmos که به صورت پیش‌فرض فعاله، تفکیک صدا خوب بوده و در بالاترین حجم صدا، افت کیفیت شدیدی وجود نداره. به طور کلی از نظر کیفیت صدای اسپیکر Poco X6 را می‌توان به عنوان برنده رقابت اعلام کرد. 

 

کدام گوشی ارزش خرید بیشتری دارد؟

در حال حاضر (اردیبهشت 1403) گوشی شیائومی Poco X6 در مدل پایه خود یعنی رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی در حدود 13.9 میلیون قیمت داره، در حالی که سامسونگ A34 در مدل پایه یعنی رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی در حدود 11 میلیون قیمت گذاری شده. حالا سواله که آیا گوشی شیائومی با فاصله قیمتی حدود 2 میلیون و خورده‌ای ارزش خرید بیشتری داره؟

باید گفت که هر چند A34 در مقایسه با نسل قبلی تغییراتی داشته اما این تغییرات بیشتر مربوط به طراحی و ظاهری بوده و از نظر عملکرد سخت‌افزاری و دورببن تغییرات قاببل توجهی در آن مشاهده نمی‌شه. به این ترتیب گوشی شیائومی Poco X6 با توجه به بهره‌مندی از پردازنده اسنپدراگون 7s نسل 2، ظرفیت رم و حافظه داخلی بالاتر، عملکرد و پایداری سخت‌افزاری بهتر، فست شارژ بودن و طراحی خوش‌دست‌تر در مقایسه A34 و Poco X6 از ارزش خرید بالاتری برخورداره. تازه این گوشی جدیدتر هم هست و نمیشه از این مسئله به راحتی چشم پوشی کرد. در کل اگه قیمت گوشی خیلی براتون مطرح نیست و می‌تونی یکی دو تومن بیشتر هزینه کنین، سراغ A35 برین که شباهت زیادی به A54 سال قبل داره و در عین حال جدیده و از رابط روون سامسونگ بهره‌مند شده.

مقایسه مشخصات a34 با poco x6

Samsung Galaxy A34
Xiaomi Poco X6
تاریخ عرضه

Announced2023, March 14

StatusAvailable. Released 2023, March 24

Announced2024, January 11

StatusAvailable. Released 2024, January 12

مشخصات بدنه

رنگ بندیLime, Graphite, Violet, Silver

SIMIP67 dust/water resistant (up to 1m for 30 min)

BuildGlass front (Gorilla Glass 5), plastic frame, plastic back

Weight199 g (7.02 oz)

Dimensions161.3 x 78.1 x 8.2 mm (6.35 x 3.07 x 0.32 in)

رنگ بندیBlack, White, Blue

SIMIP54, dust and splash resistant

BuildGlass front (Gorilla Glass Victus), plastic frame, plastic back

Weight181 g (6.38 oz)

Dimensions161.2 x 74.3 x 8 mm (6.35 x 2.93 x 0.31 in)

مشخصات صفحه نمایش

ProtectionCorning Gorilla Glass 5

Resolution1080 x 2340 pixels, 19.5:9 ratio (~390 ppi density)

Size6.6 inches, 106.9 cm2 (~84.9% screen-to-body ratio)

نوعSuper AMOLED, 120Hz

ProtectionCorning Gorilla Glass Victus

Resolution1220 x 2712 pixels, 20:9 ratio (~446 ppi density)

Size6.67 inches, 107.4 cm2 (~89.7% screen-to-body ratio)

نوعAMOLED, 68B colors, 120Hz, Dolby Vision, 500 nits (typ), 1200 nits (HBM), 1800 nits (peak)

مشخصات باتری

Charging25W wired

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوعLi-Po 5000 mAh, non-removable

Charging67W wired, 100% in 44 min (advertised)

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوع5100 mAh, non-removable

مشخصات دوربین اصلی

نوع دوربینTriple : 48 MP, f/1.8, 26mm (wide), 1/2.0", 0.8m, PDAF, OIS 8 MP, f/2.2, 123, (ultrawide), 1/4.0", 1.12m 5 MP, f/2.4, (macro)

ویدئو4K@30fps, 1080p@30/60fps, 720p@480fps

ویژگیLED flash, panorama, HDR

نوع دوربینTriple : 64 MP, f/1.8, 25mm (wide), 0.7m, PDAF, OIS 8 MP, f/2.2, 118 (ultrawide), 1/4.0", 1.12m 2 MP, f/2.4, (macro)

ویدئو4K@30fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS

ویژگیLED flash, HDR, panorama

مشخصات دوربین سلفی

ویژگی ها

نوع دوربینSingle : 13 MP, f/2.2, (wide), 1/3.1", 1.12m

ویدئو4K@30fps, 1080p@30fps

ویژگی هاHDR

نوع دوربینSingle : 16 MP, f/2.5, (wide)

ویدئو1080p@30/60fps

مشخصات پردازنده و سخت افزار

Internal128GB 6GB RAM, 128GB 8GB RAM, 256GB 8GB RAM

Card slotmicroSDXC (uses shared SIM slot)

ChipsetMediatek MT6877V Dimensity 1080 (6 nm)

CPUOcta-core (2x2.6 GHz Cortex-A78 & 6x2.0 GHz Cortex-A55)

GPUMali-G68 MC4

InternalUFS 2.2

Card slotNo

ChipsetQualcomm SM7435-AB Snapdragon 7s Gen 2 (4 nm)

CPUOcta-core (4x2.40 GHz Cortex-A78 & 4x1.95 GHz Cortex-A55)

GPUAdreno 710

مشخصات نرم افزاری

OSAndroid 13, One UI 5.1

OSAndroid 13, MIUI 14, planned upgrade to Android 14, HyperOS

ویژگی ها

SensorsVirtual proximity sensing

SensorsFingerprint (under display, optical), accelerometer, gyro, proximity, compass

مشخصات صدا

3.5mm jack No

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes, with stereo speakers

3.5mm jack 24-bit/192kHz Hi-Res & Hi-Res Wireless audio

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes, with dual speakers

مشخصات شبکه های ارتباطی

5G bands1, 3, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 77, 78 SA/NSA/Sub6

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE / 5G

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)

4G bands1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 20, 26, 28, 32, 38, 40, 41, 66

SpeedHSPA, LTE-A, 5G

5G bands1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 66, 77, 78 SA/NSA/Sub6

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE / 5G

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2

4G bands1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 32, 38, 40, 41, 66

SpeedHSPA, LTE-A, 5G

سایر مشخصات

PositioningGPS, GLONASS, GALILEO, BDS

Infrared port

Bluetooth5.3, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioNo

USBUSB Type-C 2.0, OTG

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct

PositioningGPS, GLONASS, GALILEO, BDS

Infrared portYes

Bluetooth5.2, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioUnspecified

USBUSB Type-C 2.0, OTG

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct

تست ها

بلندگو

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera

Display

Performance

بلندگو -26.5 LUFS (Good)

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera Photo / Video

Display

Performance

سایر

SAR

رنگ بندی

Price$315.00 / 389.00 / 353.00 / 30,999

SAR EU0.55 W/kg (head) 1.49 W/kg (body)

ModelsSM-A346E, SM-A346B, SM-A346B/DS, SM-A346B/DSN, SM-A346E/DS, SM-A346E/DSN, SM-A346M, SM-A346M/N, SM-A346M/DSN, SM-A3460

SAR

رنگ بندی

Price$299.50 / 295.02 / 25,999

SAR EU

Models23122PCD1G

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 2 هفته پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 7
5/ 4.9

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Emran.B1388

فقط شیائومی

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
arsalansh

واقعا همه جوره A34 بین این دو گوشی سرتر هست
اگر برای گیم هم میخواین poco x5 pro رو بگیرید با همون قیمت x6 و از تازه نظر پکیج کلی بهتر هست

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
Hossein_sh

پوکو👌👌

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
MHH

Poco x 6 is better!

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
SinaRe8596

به غیر از بحث پشتیبانی نرم‌افزاری پوکو بهتره‌. هرچند خودم ساسمونگ‌فنم

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
Nurse

لطفاً پوکو M6pro 4G با ردمی نوت ۱۳ 5G مقایسه کنید

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ali.sh2004

به نظرم یه هول بدین بودجه رو برید برا a35

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳