مقایسه Poco X6 Pro و Xiaomi 13T

Poco X6 Pro و Xiaomi 13T دو تا از گوشی‌های بازار تو رنج میان‌رده و پرچم‌دارن که حدود ۱۰۰ یورو اختلاف قیمت بین‌شونه. پوکو X6 پرو به تازگی تو دی 1402 معرفی شده و در مدت کوتاهی که اومده حسابی تو بازار میانرده‌ها سر و صدا کرده. در حالی که عرضه 13T به چند ماه قبل از اون بر می‌گرده و با وجود قدیمی‌تر بودن، پردازنده و باتری تقریبا مشابهی داره. پس امروزم با مقایسه Poco X6 Pro و Xiaomi 13T همراه موبونیوز باشید تا در آخر ببینیم کدوم یکی از این گوشی‌ها ارزش خریدشون بیشتره؟

 

مقایسه Poco X6 Pro و Xiaomi 13T از نظر طراحی و ساخت

برای محافظت از پنل جلویی هر دو گوشی از گوریلا گلس استفاده شده که برای رده قیمتی Poco X6 Pro مناسبه اما در ساخت گوشی رده بالاتر Xiaomi 13T بهتر بود حداقل گوریلا گلس ویکتوس (Victus) استفاده بشه. در Poco بیش از 90 درصد پنل جلویی رو صفحه نمایش تشکیل میده اما برای 13T این عدد 87.5 درصد هستش و به عبارت دیگه پوکو ایکس شش پرو حاشیه کمتری داره.

شیائومی 13T دارای رنگ‌بندی زیره:

  • Alpine Blue (آبی آلپاین)
  • Meadow Green (سبز چمن زار)
  • Black (مشکی)

پنل پشتی ورژن‌های سبز و مشکی از شیشه ساخته شده و وزن کلی گوشی در اونها به 197 گرم می‌رسه. پنل پشتی ورژن آبی رنگ اما از سیلیکون پلیمر ساخته شده و ظاهری شبیه به چرم داره. وزن این نسخه 193 گرم هستش. در شیائومی 13T دوربین‌ها در یک قاب مربعی شکل قرار گرفتن. این قاب مربعی به دو قسمت تقسیم شده که دو دوربین به همراه فلش در نیمه بالایی قرار دارن و در نیمه پایینی هم یک دوربین دیگه به همراه نام برند لایکا که در ساخت دوربین‌های این گوشی با شیائومی همکاری داشته دیده می‌شه.

مقایسه Poco X6 Pro و Xiaomi 13T از نظر طراحی

Poco X6 Pro شیائومی هم در سه رنگ مشکی، خاکستری و زرد عرضه شده. پنل پشتی در ورژن‌های زرد رنگ مثل نسخه آبی 13T از چرم گیاهی ساخته شده. در دو رنگ دیگه اما میشه تفاوت یک گوشی بالارده و یک گوشی میانرده رو مشاهده کرد. شیائومی در ساخت پنل پشتی نسخه‌های مشکی و خاکستری Poco X6 Pro از پلاستیک استفاده کرده و در این نسخه‌ها وزن گوشی 186 گرمه. در نسخه زرد رنگ اما وزن گوشی به 190 گرم می‌رسه. یک قاب مستطیلی بزرگ بالای پنل پشتی رو در برگرفته که سه دوربین به همراه فلش که به فرم مربع کنار هم قرار گرفتن رو در خودش جای داده. نام برند پوکو و رزولوشن دوربین اصلی به همراه عبارت OIS که به لرزشگیر اپتیکال دوربین اشاره داره هم در کنار دوربین‌ها نوشته شده.

مقایسه طراحی Poco X6 Pro و Xiaomi 13T

13T در استانداردهای ضدآب بودن بدنه عملکرد بهتری از رقیب خودش نشون میده. این گوشی تونسته گواهی IP68 رو بدست بیاره که به این معناست که 13T تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه می‌تونه دوام بیاره. X6 Pro هم موفق به اخذ استاندارد IP53 شده و تنها در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاومه.

به طور کلی، در بخش ساختار و طراحی بدنه هر دو گوشی نمره قابل قبولی رو دریافت می‌کنن اما با توجه به بکارگیری شیشه در پنل پشتی و برخورداری از استاندارد IP68 گوشی Xiaomi 13T یک سر و گردن بالاتر از رقیب خودش قرار می‌گیره.

 

مقایسه نمایشگر شیائومی 13T و Poco X6 Pro

هر دو گوشی به یک نمایشگر 6.67 اینچی با رزولوشن 1220 در 2712 پیکسل مجهز شدن و تراکم پیکسلی اون‌ها به 446 پیکسل بر اینچ میرسه که باعث میشه تصاویر بسیار واضح و باکیفیت به نظر برسن. هر دو نمایشگر از نوع AMOLED هستن و توانایی نمایش 68 میلیارد رنگ رو دارن و رنگ تصاویر رو به درست‌ترین شکل به تصویر می‌کشن. صفحه نمایش 13T و X6 Pro از استانداردهای HDR10+ و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کنن و امکان پخش و تماشای ویدیوهایی با این استانداردها در هر دو نمایشگر وجود داره.

با وجود این شباهت‌ها، همه چیز هم در نمایشگر این دو گوشی یکسان نیست و در دو قسمت تفاوت‌های مهمی بین اون‌ها وجود داره. اولین تفاوت در میزان حداکثر روشنایی دو نمایشگر هست. حداکثر روشنایی نمایشگر Poco X6 Pro به 1800 نیت میرسه که رقم بسیار بالایی محسوب می‌شه. برای مثال نمایشگر گوشی S23 که یکی از پرچمداران سال گذشته سامسونگ به شمار می‌رفت به حداکثر روشنایی 1750 نیت می‌رسید. شیائومی 13T اما در این بخش هم پرقدرت‌تر ظاهر میشه و حداکثر روشنایی اون 2600 نیت میرسه. روشنایی هر دو نمایشگر به قدری بالاست که حتی زیر نور خورشید تصاویر قابل دیدن هستند اما طبیعتا صفحه نمایش 13T در زیر نور خورشید واضح‌تر به نظر می‌رسه.

مقایسه نمایشگر شیائومی 13T و Poco X6 Pro

خوشبختانه چند سالی هست که نرخ بروزرسانی نمایشگر موبایل‌ها بالاتر رفته و حتی در بین گوشی‌های میانرده و پایین رده پیدا کردن نمایشگر 90 یا 120 هرتزی کار سختی نیست. نرخ بروزرسانی نمایشگر Poco X6 Pro همون 120 هرتزه که باعث شده تا عملکرد کلی گوشی روان‌تر به نظر برسه. اما نرخ بروزرسانی 13T اندکی بالاتر از رقیبشه و به 144 هرتز میرسه.

در این بخش هر دو گوشی عملکرد بسیار خوبی رو از خودشون نشون دادن اما نمایشگر 13T به خاطر داشتن حداکثر روشنایی بالاتر و نرخ بروزرسانی بهتر برنده این بخش میشه. هرچند حاشیه دور صفحه تو پوکو ایکس ۶ پرو خیلی کمتر از رقیب پرچمدارشه و این می‌تونه برای بعضی از کاربرا اهمیت زیادی داشته باشه.

 

مقایسه باتری Xiaomi 13T و Poco X6 Pro

هر دو گوشی به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت فست شارژ 67 وات مجهز شدند و خوشبختانه شیائومی و پوکو بر عکس سامسونگ شارژر رو در جعبه قرار دادند. با توجه به یکسان بودن باتری‌ها باید انتظار عملکرد نسبتا مشابهی رو از هر دو گوشی داشته باشیم. فول شارژ شدن هر دو گوشی حدود 45 دقیقه زمان می‌بره. در صورت پر بودن باتری، Poco X6 Pro می‌تونه برای بیش از 19 ساعت ویدیو پخش کنه و این عدد برای 13T حدود 16 ساعته. دلیل اصلیشم استفاده از نرخ نوسازی 144 هرتزی تو نمایشگر شیائومی ۱۳ تیه که مصرف باتری رو به شکل قابل توجهی بالاتر میبره.

مقایسه باتری Xiaomi 13T و Poco X6 Pro

در این بخش تفاوت چندانی دیده نمیشه و برنده قطعی وجود نداره اما به خاطر سیستم خنک کننده، پوکو ایکس 6 پرو به مقدار بسیار کمی بهتر از رقیب خودش عمل میکنه.

مقایسه Poco X6 Pro و Xiaomi 13T در بخش دوربین

بخش دوربین جاییه که میشه یکی از تفاوت‌های اصلی بین پوکو X6 پرو و شیائومی 13T رو مشاهده کرد. برای بسیاری از کاربران مهمترین کاربرد یک گوشی قابلیت عکاسی و فیلمبرداری اونه و بدون شک کیفیت دوربین بر روی تصمیم اون‌ها تاثیر می‌ذاره. در ادامه به بررسی پکیج دوربین هر دو محصول می‌پردازیم.

 

مقایسه دوربین‌های اصلی

X6 Pro پوکو به سه دوربین اصلی، اولتراواید و ماکرو مجهز شده. دوربین اصلی یک سنسور 64 مگاپیکسلیه با گشودگی دیافراگم f1.7 و فاصله کانونی 25 میلی متره که اندازه هر پیکسل در اون به 0.7 میکرومتر میرسه. تصاویر ثبت شده با این دوربین کیفیت قابل قبولی دارند اما نباید انتظار زیادی از اون داشت. خوشبختانه پوکو این محصول خودش رو به OIS یا همون لرزشگیر اپتیکال تصویر مجهز کرده که لرزش‌های جزئی دست رو خنثی می‌کنه و باعث میشه تصاویر شفافیت بهتری داشته باشن. همچنین عکاسی در شب به کمک OIS راحتتر و باکیفیت‌تر انجام میشه. دوربین اصلی قابلیت ضبط ویدیوهایی با کیفیت 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه رو داره که در این بازه قیمتی طبیعی هست. برای ضبط ویدیوهایی با نرخ 60 فریم بر ثانیه باید کیفیت رو بر روی فول اچ دی قرار بدین.

مقایسه Poco X6 Pro و Xiaomi 13T در بخش دوربین

تو شیائومی 13T هم سه دوربین اصلی، اولتراواید و تله فوتو به چشم می‌خوره. یک سنسور 50 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر در 13T رو بر عهده داره. گشودگی دریچه دیافراگم این دوربین f1.9 بوده و فاصله کانونی اون هم 24 میلی‌متره. اندازه پیکسل‌های این دوربین 1.22 میکرومتره که باعث بهبود جذب نور به ویژه در تصاویری که در نور کم ثبت میشن باشه. شیائومی لرزشگیر اپتیکال تصویر رو هم فراموش نکرده و در اینجا هم دوربین اصلی به OIS مجهز شده. نکته اصلی که درباره دوربین‌های 13T وجود داره همکاری کمپانی معتبر لایکا در ساخت اونهاست. لنزها توسط لایکا ساخته شدن و تجربه این کمپانی در کیفیت بالای تصاویر بدون شک تاثیرگذار بوده. در کل دوربین اصلی تصاویری شفاف، پرجزئیات و دقیق رو ثبت می‌کنه و انتظاراتی که از یک گوشی بالارده داریم رو برآورده می‌کنه.

دوربین اصلی شیائومی 13T توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه رو داره. همچنین امکان فیلمبرداری با استاندارد HDR10+ نیز ممکنه. اگر هم قصد فیلمبرداری با نرخ‌های بالاتر رو داشته باشید، قرار دادن کیفیت ویدیو بر روی فول اچ دی به شما اجازه میده تا با نرخ 120 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنید.

 

مقایسه دوربین‌های اولترا واید

برای دوربین اولتراواید پوکو از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده کرده که در شرایط نوری خوب تصاویر مناسبی رو ثبت می‌کنه. زاویه دید این دوربین به 120 درجه می‌رسه که برای یک دوربین فوق عریض عدد منطقی محسوب میشه.

دوربین دوم Xiaomi 13T یک سنسور 13 مگاپیکسلی اولتراواید هست که فاصله کانونی اون 15 میلی‌متر و گشودگی دریچه دیافراگم f1.9 هست. به لطف وضوح بالا در مقایسه با دیگر دوربین‌های اولتراواید، تصاویر ثبت شده با این دوربین از کیفیت خوبی برخوردارند.

 

مقایسه دوربین‌ سوم گوشی‌ها

دوربین آخر هم یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو هست که برای تصویربرداری از یک سوژه با فاصله نزدیک کاربرد داره و کیفیت تصاویر اون در بهترین حالت قابل قبوله و چندان روی کیفیت بالای اون نمیشه حساب کرد.

خوشبختانه شیائومی 13 تی ترجیح داده به جای دوربین ماکرو از دوربین کاربردی‌تر تله فوتو استفاده کنه. این سنسور پنجاه مگاپیکسلی زوم اپتیکال 2 برابری داره و وضوح بالای تصاویر به شما این اجازه رو میده که در صورت نیاز از زوم دیجیتالی استفاده کنید و همچنان تصاویر نسبتا باکیفیتی داشته باشید.

 

مقایسه دوربین‌های سلفی

یک سنسور 16 مگاپیکسلی در پیشانی پوکو X6 پرو قرار داره. کیفیت تصاویر گرفته شده با این دوربین به خصوص در شرایط نوری مناسب بالاست و امکان ضبط ویدیو یا برقراری تماس تصویری با کیفیت فول اچ دی با نرخ 60 فریم بر ثانیه وجود داره.

در پنل جلویی شیائومی 13T یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قرار گرفته که قابلیت تصویربرداری با استاندارد HDR10+ رو هم داره. در بخش فیلمبرداری، این دوربین با توانایی ضبط ویدیوهایی با کیفیت فول اچ دی عملکرد قابل قبولی رو از خودش به نمایش می‌ذاره اما با توجه به بازه قیمتی که در اون قرار داره، بهتر بود توانایی فیلمبرداری 4K هم در اون قرار داده می‌شد.

در بخش دوربین همونطور که حدس می‌زنید Xiaomi 13T با اختلاف رقیب خودش رو شکست می‌ده. دوربین‌های اصلی و اولتراواید 13T کیفیت بهتری از دوربین‌های X6 Pro دارن و دوربین تله فوتو هم بسیار کاربردی‌تره و باکیفیت‌تر از دوربین ماکرو عمل می‌کنه.

مقایسه Xiaomi 13T و Poco X6 Pro از نظر قدرت پردازشی و نرم افزار

پردازنده در واقع مغز موبایله و همه کارها حتی عکس گرفتن از طریق اون انجام میشه؛ بنابراین کیفیت و کارایی بالای اون می‌تونه تمام بخش‌ها رو تحت تاثیر قرار بده و همینطور مستقیما بر روی قابلیت گیمینگ تاثیر بذاره.

پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 8200 Ultra وظیفه پردازش اطلاعات در Xiaomi 13T رو برعهده داره. این پردازنده چهار نانومتری به چهار هسته کم مصرف دو گیگاهرتزی Cortex-A55، سه هسته سه گیگاهرتزی Cortex-A78 و یک هسته قدرتمند 3.1 گیگاهرتزی Cortex-A78 مجهز شده و از پس اجرای هر برنامه و بازی سنگینی بر میاد. 13T تنها با 256 گیگابایت حافظه به بازار عرضه شده اما برای میزان رم انتخاب وجود داره و شما می‌تونید از بین نسخه 8 گیگابایت یا 12 گیگابایت یکی رو انتخاب کنید.

مقایسه پردازشگر Xiaomi 13T و Poco X6 Pro

سری Poco همیشه به پردازنده قدرتمند و قابلیت‌های گیمینگ معروف بودند و X6 Pro هم از این قاعده مستثنی نیست. ایکس 6 پرو به پردازنده چهارنانومتری مدیاتک دایمنسیتی 8300 Ultra مجهز شده که یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های مدیاتک محسوب میشه. چهار هسته 2.2 گیگاهرتزی Cortex-A510، سه هسته 3.2 گیگاهرتزی Cortex-A715 و یک هسته 3.35 گیگاهرتزی Cortex-A715 واحدهای پردازشی X6 Pro را تشکیل می‌دهند. لازم به گفتن نیست که این پردازنده تمامی بازی‌های روز را با کیفیت بالا بدون هیچ مشکلی اجرا می‌کنه. البته طراحی خوب Poco و ساختار پنل پشتی باعث شده تا تهویه و خنک شدن پردازنده به سرعت انجام بشه و حتی پس از استفاده طولانی کارایی خودشو از دست نده. دست شما برای انتخاب حافظه و رم در Poco X6 Pro بازتر خواهد بود چون علاوه بر رم‌های 8 و 12 و میزان حافظه 256 گیگابایتی، حافظه 512 گیگابایتی هم برای این مدل عرضه شده. حافظه داخلی دستگاه از نوع UFS 4.0 و رم اون از نوع LPDDR5X هست که سرعت بسیار بالایی مخصوصا در مقایسه با رقبای هم قیمت ارائه می‌کنن.

بدون شک برنده این بخش Poco X6 Pro هست که تونسته با قیمت کمتر پردازنده و حافظه و رم بسیار بهتری رو به کاربر ارائه بده و با سیستم خنک کننده‌ای که داره عملکرد بی‌نظیرش رو برای ساعت‌ها حفظ کنه. البته 13T هم پردازنده خوبی داره و قطعا توانایی اجرای برنامه‌های سنگین رو داره اما رقابت رو به X6 Pro واگذار می‌کنه.

 

مقایسه قدرت نرم افزاری Poco X6 Pro و Xiaomi 13T

پوکو ایکس 6 پرو به تازگی وارد بازار شده و شیائومی در اون از رابط کاربری خودش یعنی HyperOS استفاده کرده. این نسخه از هایپر او‌اس مبتنی بر جدیدترین ورژن اندروید یعنی اندروید 14 بوده و به نوعی نسخه ارتقا یافته رابط کاربری قدیمی شیائومی یعنی MIUI به شمار میره. لگ‌ها و باگ‌های رابط کاربری کمتر شده‌اند و قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی در دسترس کاربر قرار گرفته.

مقایسه قدرت نرم افزاری Poco X6 Pro و Xiaomi 13T

شیائومی 13T هم به رابط کاربری HyperOS مجهزه اما به خاطر اینکه مدتی از عرضه اون می‌گذره مبتنی بر اندروید 13 هست. البته آپدیت اندروید 14 هم برای 13T ارائه شده و بعد از خرید به سادگی میتونید اندروید گوشی رو به جدیدترین نسخه ارتقا بدین.

تو این بخش باز هم پوکو با نرم افزار بروزتر HyperOS و سیستم عامل پیش‌فرض اندروید 14 تونسته گوی رقابت رو از رقیب بالارده‌ش بدزده.

 

کدام گوشی ارزش خرید بیشتری دارد؟

در این بررسی سعی کردیم دو تا از گوشی‌های محبوب بازار ایران یعنی Poco X6 Pro میانرده و Xiaomi 13T بالارده رو با هم مقایسه کنیم. قیمت گوشی Poco X6 Pro تو نسخه رم 12 و حافظه 512 گیگ بیش از 18 میلیونه (فروردین 1403)، اما شیائومی 13T با رم مشابه و حافظه کمتر (256 گیگ) حدود 24 میلیون تومن قیمت‌گذاری شده! این در حالیه که طبق مقایسه بالا و تست‌های انجام شده، پوکو تو اکثر بخش‌ها جز دوربین از رقیبش جلو زده. پیشنهاد ما اینه که اگه کیفیت دوربین و قیمت گوشی براتون اهمیت داره حتی سمت شیائومی 13تی هم نرین! بلکه صبر کنین بررسی A55 Samsung رو بنویسیم یا A54 سامسونگ رو با دوربین بهتر انتخاب کنین. اما بین این دو تا گوشی اگر خیلی اهل عکاسی نیستید و گیم براتون مهمه، بی برو و برگرد برین سمت پوکو که برای همین کار طراحی شده.

مقایسه مشخصات xiaomi 13t با poco x6 pro

Xiaomi 13T
Xiaomi Poco X6 Pro
تاریخ عرضه

Announced2023, September 26

StatusAvailable. Released 2023, September 26

Announced2024, January 11

StatusAvailable. Released 2024, January 12

مشخصات بدنه

رنگ بندیAlpine Blue, Meadow Green, Black

SIMIP68 dust/water resistant (up to 1.5m for 30 min)

BuildGlass front (Gorilla Glass 5), glass back or silicone polymer back, plastic frame

Weight193 g or 197 g (6.81 oz)

Dimensions162.2 x 75.7 x 8.5 mm (6.39 x 2.98 x 0.33 in)

رنگ بندیBlack, Yellow, Gray

SIMIP54, dust and splash resistant

BuildGlass front (Gorilla Glass 5), plastic back or silicone polymer back (eco leather)

Weight186 g or 190 g (6.56 oz)

Dimensions160.5 x 74.3 x 8.3 mm (6.32 x 2.93 x 0.33 in)

مشخصات صفحه نمایش

ProtectionCorning Gorilla Glass 5

Resolution1220 x 2712 pixels, 20:9 ratio (~446 ppi density)

Size6.67 inches, 107.4 cm2 (~87.5% screen-to-body ratio)

نوعAMOLED, 68B colors, 144Hz, Dolby Vision, HDR10+, 1200 nits (HBM), 2600 nits (peak)

ProtectionCorning Gorilla Glass 5

Resolution1220 x 2712 pixels, 20:9 ratio (~446 ppi density)

Size6.67 inches, 107.4 cm2 (~90.1% screen-to-body ratio)

نوعAMOLED, 68B colors, 120Hz, HDR10+, Dolby Vision, 500 nits (typ), 1200 nits (HBM), 1800 nits (peak)

مشخصات باتری

Charging67W wired, PD3.0, QC4, 100% in 42 min (advertised)

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوعLi-Po 5000 mAh, non-removable

Charging67W wired, 100% in 45 min (advertised)

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوع5000 mAh, non-removable

مشخصات دوربین اصلی

نوع دوربینTriple : 50 MP, f/1.9, 24mm (wide), 1/1.28", 1.22m, PDAF, OIS 50 MP, f/1.9, 50mm (telephoto), 1/2.88", 0.61m, PDAF, 2x optical zoom 12 MP, f/2.2, 15mm (ultrawide), 1/3.06", 1.12m

ویدئو4K@30fps (HDR10+), 1080p@30/60/120fps, gyro-EIS

ویژگیLeica lens, LED flash, HDR, panorama

نوع دوربینTriple : 64 MP, f/1.7, 25mm (wide), 0.7m, PDAF, OIS 8 MP, f/2.2, 120 (ultrawide) 2 MP, f/2.4, (macro)

ویدئو4K@24/30fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS

ویژگیLED flash, HDR, panorama

مشخصات دوربین سلفی

ویژگی هاHDR

نوع دوربینSingle : 20 MP, f/2.2, (wide), 0.8m

ویدئو1080p@30fps, HDR10+

ویژگی هاHDR, panorama

نوع دوربینSingle : 16 MP, f/2.4, (wide), 1/3.06", 1.0m

ویدئو1080p@30/60fps

مشخصات پردازنده و سخت افزار

InternalUFS 3.1

Card slotNo

ChipsetMediatek Dimensity 8200 Ultra (4 nm)

CPUOcta-core (1x3.1 GHz Cortex-A78 & 3x3.0 GHz Cortex-A78 & 4x2.0 GHz Cortex-A55)

GPUMali-G610 MC6

InternalUFS 4.0

Card slotNo

ChipsetMediatek Dimensity 8300 Ultra (4 nm)

CPUOcta-core 3.35 GHz (1+3+4 cores)

GPUMali G615-MC6

مشخصات نرم افزاری

OSAndroid 13, MIUI 14

OSAndroid 14, HyperOS

ویژگی ها

SensorsFingerprint (under display, optical), accelerometer, gyro, proximity, compass, color spectrum

SensorsVirtual proximity sensing

مشخصات صدا

3.5mm jack 24-bit/192kHz audio

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes, with stereo speakers

3.5mm jack 24-bit/192kHz Hi-Res & Hi-Res Wireless audio

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes, with dual speakers

مشخصات شبکه های ارتباطی

5G bands1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 66, 77, 78 SA/NSA

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE / 5G

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2

4G bands1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 32, 38, 40, 41, 66

SpeedHSPA, LTE-A, 5G

5G bands1, 2, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 48, 77, 78 SA/NSA/Sub6

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE / 5G

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2

4G bands1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 18, 19, 20, 28, 38, 40, 41, 48, 66

SpeedHSPA, LTE-A, 5G

سایر مشخصات

PositioningGPS (L1+L5), GLONASS (G1), GALILEO (E1+E5a), QZSS (L1+L5), NavIC (L5), BDS

Infrared portYes

Bluetooth5.4, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioNo

USBUSB Type-C 2.0, OTG

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band

PositioningGPS, GALILEO, GLONASS, QZSS, BDS (B1I+B1c)

Infrared portYes

Bluetooth5.4, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioNo

USBUSB Type-C 2.0, OTG

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, Wi-Fi Direct

تست ها

بلندگو

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera

Display

Performance

بلندگو -24.3 LUFS (Very good)

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera Photo / Video

Display Contrast ratio: Infinite (nominal)

Performance AnTuTu: 1396547 (v10) GeekBench: 4696 (v6)

سایر

SAR

رنگ بندی

Price$548.00 / 594.26 / 549.00

SAR EU

Models

SAR

رنگ بندی

Price$449.00 / 349.00 / 369.00

SAR EU

Models2311DRK48G, 2311DRK48I

نویسنده : تحریریه موبونیوز
تاریخ انتشار 1 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 15
5/ 4.7

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Amir Ali

به نظرم ۱۳ t طراحی جذابی داره

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
Nurse

هر دو فوق العاده اند

۱۰ فروردین ۱۴۰۳
AliNajafiJahani

گوشی‌های خوبی هستن

۰۷ فروردین ۱۴۰۳
محمد سامان طالعی

اگه گیمرید پوکو و اگه 3/4 سالی گوشی میخواین که هر بلایی سرش بیارید بازم مثل روز اول کار کنه 13 تی میتونه انتخاب خوبی باشه

۰۶ فروردین ۱۴۰۳
mr939228

دوتاشون گوشی های خوبی هستن بستگی به استفاده داره که شما از هر یک از این دوتا گوشی چی انتظار داشته باشید

۰۶ فروردین ۱۴۰۳
mr939228

قطعا 13T ارزش خرید بیشتری داره

۰۶ فروردین ۱۴۰۳
SinaRe8596

پوکو جدیدتر و بهتره

۰۵ فروردین ۱۴۰۳
Hossein_sh

poco👌👌

۰۵ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

هردو برای گیم خوبن ولی 13t دوربین خیلی بهتری داره.

۰۵ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

مقاله جالبی بود

۰۵ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

دو گوشی فوق العاده.

۰۵ فروردین ۱۴۰۳
ali.sh2004

بین این دو گوشی قطعا ۱۳تی(برای دوربین) و قطعا پوکو(برای گیم) گوشی بهتری هستند.‌

اما خب a55 هم هست به نطرم کسی بخواد بخره یه ذره منتظر بمونه اون بیاد بهتره(اگه قیمتش خیلی بالا نباشه

۰۵ فروردین ۱۴۰۳
Reza-D

دوستان کسی می‌دونه کیفیت فیلمبرداری دوربین اصلی پوکو x6 pro مثل a54 هست یا نه؟ عکاسی رو کار ندارم فقط فیلمبرداری و فقط دوربین اصلی. برای تولید فیلم‌های آموزشی می‌خوام. a54 رو تست کردم کیفیت فیلمبرداریش کاملاً برای من کافیه، اما درمورد سایر ویژگی‌ها مثل پردازنده و شارژ سریع و شارژر توی جعبه، پوکو x6 pro رو ترجیح میدم

۰۵ فروردین ۱۴۰۳
arsalansh

13T با قیمت ۲۵ میلیون تومان همچنان ارزش خرید داره برای نسخه ۱۲ / ۲۵۶ حافظه و رم . به طور کلی پکیج کامل تری نسبت به Poco X6 pro داره و صد در صد از گوشی های سری A سامسونگ بهتره چه در زمینه دوربین و چه قدرت پردازشی.

۰۵ فروردین ۱۴۰۳
Ali6678

پوکو بهتره

۰۵ فروردین ۱۴۰۳