مقایسه Poco X6 Pro و Redmi Note 13 Pro Plus

محصولات شیائومی، به‌خصوص اونهایی که با برند ردمی و پوکو عرضه می‌شن، به این معروف هستن که با وجود قیمت منطقی، امکانات متوسط رو به بالایی در اختیار خریدار قرار می‌دن. دو گوشی جدید شیائومی، یعنی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس و پوکو ایکس ۶ پرو با اینکه از نظر قیمتی به دسته گوشی‌های میان‌رده تعلق دارن، مشخصاتی نزدیک به گوشی‌های پرچم‌دار سال ۲۰۲۳ دارن که جالبه بیشتر بهشون بپردازیم. بنابراین اگر می‌خواهید ببینید کدوم مدل بیشتر با سلیقه و انتظارات شما مطابقت داره، مقاله مقایسه Poco X6 Pro و Redmi Note 13 Pro Plus از موبونیوز رو از دست ندید.

 

مقایسه Poco X6 Pro و Redmi Note 13 Pro Plus از نظر طراحی و ساخت

با یک نگاه به این دو گوشی متوجه می‌شوید که شیائومی توی طراحی و ساختشون تا حد زیادی به مشخصه‌های ظاهری مدل‌های قبلی محصولات برند پوکو و ردمی وفادار مونده.

از نظر اندازه، گوشی Redmi Note 13 Pro Plus کمتر از یک میلی‌متر در طول و ۰/۶ میلی‌متر در ضخامت از Poco X6 Pro بزرگ‌تر است. این اختلاف خیلی کم باعث شده این دو گوشی از روبرو شباهت قابل توجهی داشته باشند. اصلی‌ترین تفاوت آنها اما در نوع نمایشگرشونه که مال ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس از نوع خمیده است، ولی پوکو ایکس ۶ پرو نمایشگر تخت دارد.

مقایسه Poco X6 Pro و Redmi Note 13 Pro Plus از نظر طراحی و ساخت

پنل دوربین پشتی پوکو ایکس ۶ پرو به شکل یک مربع با چهار دایره نسبتا درشته که سه تاش لنز و یکیشون فلشه. در مقابل لنزهای اصلی و اولتراواید گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به صورت عمودی قرار گرفتن و لنز ماکرو با اندازه کوچک‌تر در سمت راستشون جا داده شده.

تنوع رنگی Redmi note 13 pro plus با رنگ‌های مشکی، سفید، ارغوانی روشن، بنفش و سبز حسابی بالاست. پوکو ایکس ۶ پرو در مقابل در سه رنگ پرطرفدار زرد، مشکی و خاکستری تولید و عرضه شده.

 

مقایسه کیفیت بدنه ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس و پوکو ایکس ۶ پرو

ساخت بدنه +Redmi Note 13 Pro با استفاده از شیشه گوریلا گلس ویکتوس در جلو و پشت ممتازتر از بدنه Poco X6 Pro به حساب میاد که جلوش از جنس شیشه گوریلا گلس ۵ و پشتش پلاستیکیه. البته هر دو گوشی یک نسخه با قاب پشتی چرم مصنوعی هم دارن.

مقایسه کیفیت بدنه ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس و پوکو ایکس ۶ پرو

همین جا بد نیست توجه داشته باشید که ساخت بهتر گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس باعث شده وزنش به ۱۹۹ تا ۲۰۴.۵ گرم برسه در حالی که پوکو ایکس ۶ پرو فقط ۱۸۶ تا ۱۹۰ گرم وزن داره.

افرادی که مقاومت و استحکام گوشی یکی از اولویت‌هاشون محسوب می‌شه Note 13 Pro Plus که گواهی IP68 داره رو ترجیح می‌دن که تا عمق ۱.۵ متری آب می‌تونه نیم ساعت دووم بیاره. در حالی که گوشی رقیب با گواهی IP54 در مقابل گرد و خاک و قطره‌های آب مقاومت داره و به هیچ عنوان ضدآب نیست.

 

مقایسه Poco X6 Pro و Redmi Note 13 Pro Plus در زمینه نمایشگر

مشخصات نمایشگر این دو گوشی شیائومی چه تو بخش رزولوشن و چه روشنایی و فناوری‌های تصویر شباهت زیادی به هم داره که در زیر بهش اشاره می‌کنیم:

  • اندازه ۶.۶۷ اینچی AMOLED
  • نرخ تازه‌سازی ۶۰ تا ۱۲۰ هرتز با تبدیل خودکار
  • پشتیبانی از +HDR10 و DCI-P3
  • رزولوشن تصویر 1220 × 2712 با تراکم ۴۴۶ppi
  • روشنایی ماکسیمم 1800 نیت

اما طبق تست‌ها به نظر میاد که نمایشگر خمیده ردمی با داشتن اوج روشنایی ۱۲۸۲ نیتز، ۱۲٪ روشنایی بیشتری از نمایشگر پوکو داره. سرعت واکنش نمایشگر هم که به‌خصوص برای گیمرها اهمیت داره توی هر دو گوشی ‍۱.۴ میلی‌ثانیه است. اما از نظر پوشش فضای رنگی RGB پوکو با پوشش ۹۹.۷٪ در مقابل ۹۶.۴٪ توی ردمی عملکرد بهتری داره.

مقایسه Poco X6 Pro و Redmi Note 13 Pro Plus در زمینه نمایشگر

حاشیه صفحه پوکو هم 90.1 درصده که به نسبت ردمی بیشتره. البته این مقدار در نگاه اول خیلی مشخص نیست و اونقدرها اهمیت نداره.

به طور کلی هر دو گوشی تو بخش نمایشگر خوب عمل کردن اما به نطر میرسه ردمی با گلس ویکتوس استحکام بیشتری برای گوشی فراهم کرده که با توجه به خمیده بودن نمایشگر منطقیه.

 

مقایسه Poco X6 Pro و Redmi Note 13 Pro Plus از نظر باتری و شارژدهی

با اینکه ظرفیت باتری هر دو گوشی ۵۰۰۰ میلی‌ آمپرساعته، باتری ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کنه که طبق تست‌های ما در عرض 25 دقیقه کامل شارژ میشه. باتری پوکو ایکس ۶ پرو هم شارژ سریع ۶۷ واتی داره که برای شارژ کامل ۴۵ دقیقه زمان نیاز داره. بنابراین اگه زیاد شارژ خالی می‌کنین و به یه گوشی نیاز دارین که در عرض نیم ساعت کارتون رو راه بندازه، ردمی انتخاب درستیه.

مقایسه Poco X6 Pro و Redmi Note 13 Pro Plus از نظر باتری و شارژدهی

هرچند ردمی تو سرعت فست شارژ جلوتره، اما بهتره در موردشون زود قضاوت نکنین؛ چون از نظر مصرف انرژی و شارژدهی گوشی Poco X6 Pro عملکرد بهتری داره و تا ۱۱ ساعت و ۴۶ دقیقه در حالت استفاده فعال شارژ می‌ده در حالی که گوشی Note 13 Pro Plus توی همون شرایط ۱۰:۳۸ ساعت دووم میاره.

مقایسه دوربین‌های Poco X6 Pro و Redmi Note 13 Pro Plus

عملکرد عکاسی و فیلمبرداری یکی از مواردیه که خیلی از افراد موقع خرید گوشی توجه خاصی بهش دارن. اگه از این دسته افراد هستید و می‌خواهید از موبایل برای کاربردهای مالتی‌مدیا و رسانه‌ای استفاده می‌کنید، ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس یکی از بهترین گزینه‌هایی به حساب میاد که به‌خصوص توی این رده قیمتی پیدا می‌کنید.

 

مقایسه دوربین اصلی

سنسور دوربین اصلی Redmi Note 13 Pro Plus از نوع Samsung ISOCELL HP3 با اندازه ۱/۱.۴ اینچ با دیافراگم ۱.۷ و فاصله کانونی ۲۳ میلی‌متر (واید) است که عکسایی با رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسل تحویل می‌ده. البته ساختار 200+8+2 دوربین های شیائومی که از یه لنز ۲۰۰ و دو لنز ۸ و ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کنه، جنبه تبلیغاتی زیادی داره و به صورت دیفالت تصاویر 12.5MP تولید می‌کنه.

در مقابل دوربین اصلی یا واید گوشی Poco X6 Pro از نوع OV64B با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسله که قبلا توی محصولات دیگه شیائومی، برای مثال Poco F4 5G یا Redmi Note 12T Pro هم به کار رفته. دوربین اصلی هر دو گوشی امکانات رضایت‌بخشی مثل لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس خودکار دارن که به‌ویژه برای ضبط ویدئو کاربرد دارن.

مقایسه دوربین‌های Poco X6 Pro و Redmi Note 13 Pro Plus

دوربین ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس قابلیت زوم دیجیتال ۴ برابری بدون افت کیفیت داره که تا حد زیادی جای خالی لنز تله‌فوتو رو پر کرده.

اما از اون طرف پوکو ایکس ۶ پرو یه قابلیت جالب داره که احتمالا به خاطر پردازنده گرافیکی جدیدترشه و اونم فیلمبرداری اسلوموشن با رزولوشن 720p با سرعت ۱۹۲۰ فریم در ثانیه است که توی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس، به ۲۴۰ فریم در ثانیه محدوده.

 

مقایسه دوربین‌های اولتراواید

به نظر می‌رسه شیائومی از لنز و سنسور یکسانی برای دوربین اولتراواید این دو تا گوشی استفاده کرده باشه. این لنز که زاویه ۱۲۰ درجه رو پوشش می‌ده با رزولوشن ۸ مگاپیکسل و دیافراگم f/2.2 توی نور کافی عملکرد رضایت‌بخشی داره.

اما به هر ترتیب وقتی به عکس‌هایی که باهاش می‌‌گیرید دقت کنید متوجه قدری اعوجاج توی گوشه‌های تصویر می‌شوید که البته توی نگاه سرسری خیلی هم به چشم نمیاد.

 

مقایسه دوربین‌های ماکرو

یکی از راهکارهای شناخته شده برندهای موبایل برای عرضه ماژول‌های دوربین سه‌گانه همزمان با پایین نگه داشتن قیمت، قرار دادن یک لنز ماکرو با سنسور ۲ مگاپیکسلی در اونها است.

با اینکه چند سالی می‌شه که این رویکرد منتقدانی جدی پیدا کرده، شیائومی در طراحی و تولید هر دو گوشی Poco X6 Pro و Redmi Note 13 Pro Plus باز هم از یک لنز ماکرو با دیافراگم f/2.4 با سنسور ۲ مگاپیکسلی بهره برده.

کیفیت تصویر عکاسی ماکرو در این دو گوشی چنگی به دل نمی‌زنه، اما ظاهرا موقع عکاسی اولتراواید در حالت فوکوس خودکار، دوربین ماکرو برای ثبت جزئیات بیشتر کاربرد دارد و باعث می‌شود خروجی عکس و فیلم شفافیت بیشتری داشته باشد.

 

مقایسه دوربین‌های سلفی

یکی دیگر از امکاناتی که بین دو گوشی Poco X6 Pro و Redmi Note 13 Pro Plus یکسانه دوربین سلفی اونهاست. سنسور دوربین سلفی هر دو گوشی از نوع CMOS با اندازه ۱/۳.۰۶ اینچ با اندازه پیکسل ۱ میکرونی است. این دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تصاویری با رزولوشن ۳۴۵۶×۴۶۰۸ ارائه میده.

از اونجا که دیافراگم لنز دوربین سلفی این گوشی‌ها f/2.6 است، برای گرفتن تصاویر شفاف و باکیفیت لازمه حتما در محیطی با نور کافی ازشون استفاده کنید.

اما در مجموع کیفیت عکس‌ و فیلمبرداری سلفی هر دو گوشی با توجه به رده قیمتی اونها رضایت‌بخشه.

 

مقایسه فیلمبرداری

مقایسه Poco X6 Pro و Redmi Note 13 Pro Plus از نظر قابلیت‌های اصلی فیلمبرداری مثل امکان ضبط 4K، لرزش‌گیر اپتیکال، پردازش تصویر +HDR10 و البته فوکوس خودکار، روی کاغذ شباهت این دو گوشی رو نشون می‌ده.

در واقع هر دو تا گوشی نیاز کاربر به ثبت فیلم رو به خوبی برآورده می‌کنن. اما به هر حال سنسور دوربین اصلی Redmi Note 13 Pro Plus ویدئوهای 4K رو با رزولوشن ۱۲۲۸۸ × ۱۶۳۸۴ پیکسل ضبط می‌کنه در حالی که سنسور پوکو ایکس ۶ پرو از حداکثر رزولوشن ۷۰۰۰ × ۹۰۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کنه. این موضوع باعث شده ویدئوهای ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس داینامیک رنج گسترده‌تری داشته باشن و جزئیات، بافت، سرزندگی رنگ‌ها و شفافیت بیشتری داشته باشن.

مزیت قابل توجه دیگه فیلمبرداری Note 13 Pro Plus توی ضبط صدای استریو با بیت‌ریت 256Kbps هست که توی پوکو به 96Kbps محدوده.

مقایسه Poco X6 Pro و Redmi Note 13 Pro Plus از نظر پردازش و نرم‌افزار

مشخصاتی که تا اینجا مرور کردید احتمالا باعث میشه فکر کنید ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس خیلی بهتر از پوکو ایکس ۶ پرو باشه. اما همون‌طور که در ادامه می‌بینید، توی بخش پردازنده و رابط کاربری گوشی Poco X6 Pro به معنای دقیق کلمه یک سر و گردن بالاتر از رقیبش عمل می‌کنه.

 

مقایسه معماری پردازنده

هر دو گوشی به پردازنده‌های محبوب MediaTek Dimensity مجهز هستند که مدلش توی ردمی ۷۲۰۰ اولترا و توی پوکو ۸۳۰۰ اولترا است. پردازنده ردمی، شش هسته ۲ گیگاهرتزی از نوع A510 و دو هسته ۲.۸ گیگاهرتزی A715 داره در حالی که پردازنده پوکو چهار هسته ۲.۲ گیگاهرتزی A510، سه هسته ۳.۲ گیگاهرتزی A715 و یک هسته ۳.۳۵ گیگاهرتزی A715 داره.

مقایسه Poco X6 Pro و Redmi Note 13 Pro Plus از نظر پردازش و نرم‌افزار

این مشخصات باعث شده حداکثر توان پردازشی Poco X6 Pro با ۳۳۵۰ مگاهرتز بیشتر از Redmi Note 13 Pro Plus با حداکثر ۲۸۰۰ مگاهرتز باشه. نوع پردازنده گرافیکی یا GPU گوشی پوکو Mali-G615 MP6 است که ارتقا یافته پردازنده گرافیکی نوت ۱۳ پرو پلاس یعنی Mali-G610 MP4 هستش.

نتیجه تست‌های پردازش استاندارد GeekBench 6 نشون می‌ده عملکرد پردازش پوکو ایکس ۶ پرو توی بخش تک هسته‌ای ۳۴٪ و توی بخش چند هسته‌ای ۷۸٪ از ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس قوی‌تره. بر اساس تست معتبر AnTuTu هم گوشی Poco X6 Pro تا ۸۶٪ عملکرد پردازشی بهتری از گوشی رقیبش داره.

 

مقایسه رم و حافظه داخلی

گوشی پوکو ایکس ۶ پرو که اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه شده با رم LDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 در مقابل گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس که با رم LDDR5 و حافظه UFS 3.2 اواخر سال ۲۰۲۳ ارائه شده عملکرد سریع‌تری داره. اما از طرفی ردمی دارای رم 16 گیگه که تو هیچ کدوم از نسخه‌های پوکو نیست.

اما به هر حال وقتی بحث به اجرای بازی و انجام وظایف پردازشی گرافیکی سخت می‌رسه، اختلاف این دو گوشی اونقدر هم توی ذوق نمی‌زنه. اگه گیمر هستید با هر دو تا گوشی به راحتی می‌تونید بازی‌های گرافیکی سنگین مثل Asphalt رو با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه بدون افت فریم و وقفه اجرا کنید.

 

مقایسه نرم‌افزار و رابط کاربری

شیائومی گوشی Redmi Note 13 Pro Plus رو با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 روانه بازار کرده در حالی که گوشی Poco X6 Pro رو به اندروید ۱۴ با رابط کاربری جدید HyperOS 1.0 مجهز کرده. رابط کاربری نسل جدید شیائومی بدون افت و وقفه‌های رایج MIUI عمل می‌کنه و تجربه کاربری سریع و روانی رو با حجم کمتر به کاربر می‌ده.

مقایسه نرم افزار Poco X6 Pro و Redmi Note 13 Pro Plus

در واقع تیم نرم‌افزاری شیائومی با عرضه این نسخه تلاش کرده تمام مشکلات کم و بیش شناخته شده رابط کاربری اختصاصی قدیمیشو برطرف کنه.

اگر از طرفدارای پر و پا قرص شیائومی هستید که چند دستگاه و گجت الکترونیک از این برند خریداری کردید، رابط کاربری HyperOS بهتون امکان تجربه یکپارچه و شناور رضایت‌بخشی میده.

 

کدوم گوشی ارزش خرید بیشتری داره؟

گوشی Redmi Note 13 Pro Plus طراحی شیک و شسته رفته‌ای داره که با نمایشگر خمیده و پنل دوربین مستطیلی به راحتی چشم علاقمندان به گوشی‌های با طراحی مدرن رو می‌گیره. این گوشی با قیمت 22.5 میلیون تومان (فروردین 1403) در بازار موجوده و به راحتی توی دسته گوشی‌های مالتی‌مدیا که برای عکاسی و ضبط ویدئو مناسبن قرار می‌گیره.

در مقابل گوشی Poco X6 Pro از نظر اجرا و پردازش در حد بعضی از پرچم‌دارهای سال قبل شیائومی عمل می‌کنه که اونو به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای گیمرها تبدیل کرده. این گوشی با کانفیگ مشابه ردمی (یعنی 12/512) با قیمت 18.5 میلیون تومان وارد بازار ایران شده.

با این حساب اگه قیمت گوشی شیائومی براتون مهمه، بلاگر هستید و از گوشی برای کارهای رسانه‌ای استفاده می‌کنید، شیائومی گوشی Redmi Note 13 Pro Plus رو برای شما ساخته. در مقابل اگر گیمر هستید و می‌خواهید یک گوشی با توان اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها و وظایف پردازشی-گرافیکی داشته باشید، گوشی Poco X6 Pro احتمالا از نظر قیمت در دسترس‌ترین گزینه‌ای باشه که می‌تونید پیدا کنید.

مقایسه مشخصات poco x6 pro با redmi note 13 pro+

Xiaomi Poco X6 Pro
Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus
تاریخ عرضه

Announced2024, January 11

StatusAvailable. Released 2024, January 12

Announced2023, September 21

StatusAvailable. Released 2023, September 21

مشخصات بدنه

رنگ بندیBlack, Yellow, Gray

SIMIP54, dust and splash resistant

BuildGlass front (Gorilla Glass 5), plastic back or silicone polymer back (eco leather)

Weight186 g or 190 g (6.56 oz)

Dimensions160.5 x 74.3 x 8.3 mm (6.32 x 2.93 x 0.33 in)

رنگ بندیBlack, White, Violet, Camo Green

SIMIP68 dust/water resistant (up to 1.5m for 30 min)

BuildGlass front (Gorilla Glass Victus), aluminum frame

Weight204.5 g (7.23 oz)

Dimensions161.4 x 74.2 x 8.9 mm (6.35 x 2.92 x 0.35 in)

مشخصات صفحه نمایش

ProtectionCorning Gorilla Glass 5

Resolution1220 x 2712 pixels, 20:9 ratio (~446 ppi density)

Size6.67 inches, 107.4 cm2 (~90.1% screen-to-body ratio)

نوعAMOLED, 68B colors, 120Hz, HDR10+, Dolby Vision, 500 nits (typ), 1200 nits (HBM), 1800 nits (peak)

ProtectionCorning Gorilla Glass Victus

Resolution1220 x 2712 pixels, 20:9 ratio (~446 ppi density)

Size6.67 inches, 107.4 cm2 (~89.7% screen-to-body ratio)

نوعOLED, 68B colors, 120Hz, Dolby Vision, HDR10+, 1800 nits (peak)

مشخصات باتری

Charging67W wired, 100% in 45 min (advertised)

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوع5000 mAh, non-removable

Charging120W wired, PD3.0, 100% in 19 min (advertised)

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوعLi-Po 5000 mAh, non-removable

مشخصات دوربین اصلی

نوع دوربینTriple : 64 MP, f/1.7, 25mm (wide), 0.7m, PDAF, OIS 8 MP, f/2.2, 120 (ultrawide) 2 MP, f/2.4, (macro)

ویدئو4K@24/30fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS

ویژگیLED flash, HDR, panorama

نوع دوربینTriple : 200 MP, f/1.7, (wide), 1/1.4", 0.56m, multi-directional PDAF, OIS 8 MP, f/2.2, 120 (ultrawide), 1/4", 1.12m 2 MP, f/2.4, (macro)

ویدئو4K@24/30fps, 1080p@30/60/120fps

ویژگیDual-LED dual-tone flash, HDR, panorama

مشخصات دوربین سلفی

ویژگی هاHDR, panorama

نوع دوربینSingle : 16 MP, f/2.4, (wide), 1/3.06", 1.0m

ویدئو1080p@30/60fps

ویژگی هاHDR

نوع دوربینSingle : 16 MP

ویدئو1080p@30/60fps

مشخصات پردازنده و سخت افزار

InternalUFS 4.0

Card slotNo

ChipsetMediatek Dimensity 8300 Ultra (4 nm)

CPUOcta-core 3.35 GHz (1+3+4 cores)

GPUMali G615-MC6

InternalUFS 3.1

Card slotNo

ChipsetMediatek Dimensity 7200 Ultra (4 nm)

CPUOcta-core (2x2.8 GHz Cortex-A715 & 6x2.0 GHz Cortex-A510)

GPUMali-G610 MC4

مشخصات نرم افزاری

OSAndroid 14, HyperOS

OSAndroid 13, MIUI 14

ویژگی ها

SensorsVirtual proximity sensing

SensorsFingerprint (under display, optical), accelerometer, gyro, proximity, compass

مشخصات صدا

3.5mm jack 24-bit/192kHz Hi-Res & Hi-Res Wireless audio

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes, with dual speakers

3.5mm jack 24-bit/192kHz audio

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes, with stereo speakers

مشخصات شبکه های ارتباطی

5G bands1, 2, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 48, 77, 78 SA/NSA/Sub6

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE / 5G

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2

4G bands1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 18, 19, 20, 28, 38, 40, 41, 48, 66

SpeedHSPA, LTE-A, 5G

5G bands1, 3, 5, 8, 28, 38, 41, 77, 78 SA/NSA

EDGE

GPRS

3G bandsCDMA2000 1xEV-DO

TechnologyGSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5G

2G bandsCDMA 800

4G bands1, 3, 5, 8, 19, 34, 38, 39, 40, 41

SpeedHSPA, LTE-A (CA), 5G

سایر مشخصات

PositioningGPS, GALILEO, GLONASS, QZSS, BDS (B1I+B1c)

Infrared portYes

Bluetooth5.4, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioNo

USBUSB Type-C 2.0, OTG

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, Wi-Fi Direct

PositioningGPS (L1), GLONASS (G1), BDS (B1I), GALILEO (E1), QZSS (L1)

Infrared portYes

Bluetooth5.3, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioNo

USBUSB Type-C 2.0

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band

تست ها

بلندگو -24.3 LUFS (Very good)

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera Photo / Video

Display Contrast ratio: Infinite (nominal)

Performance AnTuTu: 1396547 (v10) GeekBench: 4696 (v6)

بلندگو

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera

Display

Performance

سایر

SAR

رنگ بندی

Price$449.00 / 349.00 / 369.00

SAR EU

Models2311DRK48G, 2311DRK48I

SAR

رنگ بندی

PriceAbout 250 EUR

SAR EU

Models

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 2 هفته پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 3
5/ 4.5

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Hossein_sh

بسته به پول و استفاده از گوشی داره. ولی پوکو بنظرم جواب تر باشه

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

اگه نسخه 256 پوکو وارد میشد دیگه کسی سراغ بقیه رقباش نمیرفت..

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

اولین کامنت

۲۹ فروردین ۱۴۰۳