تاریخ عرضه گوشی Poco M6 4G مشخص شد!

در حالی که هم اکنون اخبار غیر رسمی زیادی در رابطه با مدل پوکو M6 Plus وجود داره و هنوز عرضه‌ی اون به بازار قطعی نشده، خبر از عرضه یکی دیگر از اعضای خانواده M6 تحت عنوان Poco M6 4G به گوش میرسه. در حال حاضر گوشی‌های M6 5G، M6 Pro و M6 Pro 5G از اعضای اصلی این خانواده هستن. طبق اخباری که در اکانت رسمی پوکو در رسانه‌ی X منتشر شده، مدل Poco M6 4G در ماه ژوئن یا همون خرداد خودمون از طریق یک رویداد آنلاین به صورت جهانی عرضه میشه. از اونجایی که زمان زیادی از این رونمایی فاصله نداریم، بهتره سریع بریم سراغ خبرهایی که از این گوشی در اومده.

 

تاریخ عرضه گوشی Poco M6 4G شیائومی

تاریخ عرض Poco M6 4G امروز مشخص شد و خیلی ازمون دور نیست. طبق گفته شیائومی، این گوشی قراره در تاریخ 11 ژوئن یا 22 خرداد 1403 از طریق یه رویداد آنلاین عرضه جهانی بشه. بنابراین فقط سه روز تا رونمایی این گوشی فاصله داریم و اطلاعات محدودی هم توسط پوکو ارائه شده که در بخش‌های زیر بهشون اشاره می‌کنیم.

 

مشخصات طراحی پوکو ام 6 پرو

از لحاظ طراحی، به نظر میرسه که ترکیبی از مدل Poco M6 Pro و Poco F6 برای این گوشی در نظر گرفته شده. طرز قرار گیری دوربین‌ها هم به صورت دو لنز بزرگ روی هم و یک لنز کوچیک در کنارشونه که با هم یه مثلث زیبا رو تشکیل میدن. البته از لحاظ طراحی میشه گفت Poco M6 4G بیشتر شبیه به گوشی Xiaomi Redmi 13 است که پنج روز پیش (14 خرداد) معرفی شد. محل قرار گیری دوربین در هر دو مدل این گوشی‌ها تقریبا یکسانه ولی پوکو لوگوی تجاری بزرگ خودشو کنار دوربین‌های M6 4G قرار داده.

همونطور که مشاهده میکنید، عضو جدید خانواده Poco M6 در سه رنگ مجزا ارائه میشه.

رنگبندی پوکو M6 4G

لقبی که برای پوکو M4 4G در نظر گرفته شده the entertainment magician به معنی جادوگر سرگرمیه. اینکه منظور پوکو از گذاشتن این لقب برای این گوشی چیه فعلا مشخص نیست و باید منتظر اومدن گوشی به بازار و عملکردش باشیم.

 

مشخصات فنی گوشی Poco M6 4G

به نظر میاد که عرضه گوشی Poco M6 4G همون ری برندینگ یا به نحوی تغییر نام مدل ردمی 13 شیائومیه. اگه اینطور باشه، وجود یک صفحه نمایش با سایز 6.79 اینچ از نوع LCD با رفرش ریت 90 هرتزی و بیشینه روشنایی 550 نیت در Poco M6 4G دور از انتظار نیست. همینطور در قسمت دوربین‌ها، احتمال حضور یک دوربین 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو در کنار دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی وجود دارد و برای دوربین سلفی هم باید از یک لنز 13 مگاپیکسلی استفاده بشه.

عرضه Poco M6 4G

اگه واقعا صرفا با یک تغییر نام از ردمی 13 به Poco M6 4G روبرو باشیم، یک باتری با ظرفیت 5030 میلی آمپر ساعتی در Poco M6 4G گنجانده خواهد شد که با شارژر 33 واتی در نظر گرفته شده براش، به سرعت فول شارژ میشه. همینطور باید اندروید با نسخه 14 در کنار جدیدترین رابط کاربری شیائومی، یعنی HyperOS برای این گوشی در نظر گرفته شده باشه. حسگر اثر انگشت هم به احتمال قوی در کنار گوشی و روی دکمه پاور طراحی خواهد شد.

 

قیمت گوشی Poco M6 4G چقدره؟

در حال حاضر اطلاعات زیادی از مشخصات این گوشی در دسترس نیست. ولی طبق قولی که داده شده، احتمالا شاهد حضور دوربین اصلی با لنز 108 مگاپیکسلی در Poco M6 4G خواهیم بود که اگه جنبه تبلیغاتی نداشته باشه، برای دوستداران عکاسی با موبایل خبر خوبیه. همچنین برای کسانی که فست شارژ بودن گوشی براشون در اولویته، می‌تونن از شارژ سریع با توان 33 وات این گوشی بهره‌مند بشن. در ضمن طبق اطلاعاتی که در حال حاضر وجود داره، Poco M6 4G در دو نسخه 6 گیگابایت رم با 128 گیگ حافظه و 8 گیگابایت رم با 256 گیگ حافظه روانه بازار خواهد شد.

شرکت پوکو برای تبلیغات بیشتر روی قیمت گوشی پوکو متمرکز شده؛ چرا که گویا قیمت جهانیش نسبت به مشخصاتی که خواهد داشت بسیار مناسبه. در حال حاضر قیمتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده، 129 دلار برای نسخه 6/128 گیگ و 149 دلار برای نسخه 8/256 گیگ میباشد.

نویسنده : ابراهیم ابراهیم پور
تاریخ انتشار 2 ماه پیش
برچسب ها
تعداد نظرات : 3
5/ 3.7

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
Rezaaria

سلام،اقا مهدی شما دستت توی کاره یه پرس و جو بکن لطفا درمورد پوکو اف ۶ و اف ۶ پرو،مردیم از بس چشم انتظار موندیم،بلاتکلیف شدیم بخدا

۰۳ تیر ۱۴۰۳
Nurse

پردازنده چی استفاده شده؟

۲۵ خرداد ۱۴۰۳
༒•✞Mr .E✧•༒

چه جالب 👍🏻👌🏼

۲۰ خرداد ۱۴۰۳