مقایسه Poco X6 و Poco F5 شیائومی

گوشی Poco X6 شیائومی یکی از اولین محصولات این شرکت در سال 2024 محسوب میشه که در ژانویه (دی 1402) معرفی شد. این گوشی بخاطر قیمت مناسب، رم 12 گیگابایت، دوربین 64 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 7s نسل 2 خیلی زود جای خودشو تو دل طرفدارهای برند پوکو باز کرد. اما چند ماه قبل از معرفی این گوشی، کمپانی شیائومی از Poco F5 با همین مشخصات سخت‌افزاری که X6 داره رونمایی کرده بود با یه تفاوت مهم؛‌ قیمت بالاتر! بنابراین تصمیم گرفتیم این دو تا گوشی رو با هم مقایسه کنیم و ببینیم شیائومی با چه منطقی برای گوشی Poco F5 قیمتی بالاتر از Poco X6 در نظر گرفته؟ تو مقایسه Poco X6 و Poco F56 شیائومی همراه موبونیوز باشید تا ببینیم کدوم گوشی واقعاً ارزش خرید بالاتری داره.

 

مقایسه Poco X6 و Poco F5 شیائومی از نظر ظاهری و ساختار بدنه

طراحی کلاسیک گوشی‌های شیائومی رو دوست دارید یا طراحی خاص گوشی‌های Poco؟ وقتی پوکو F5 و X6 رو در کنار هم قرار میدید، طراحی ظاهری و ساختار بدنه این دو گوشی کاملاً با هم فرق می‌کنه. پوکو F5 و خانواده گوشی‌های سری F به شکل کلاسیک طراحی میشن تا با گوشی‌های سامسونگ، آیفون و سایر کمپانی‌ها رقابت کنن. در واقع چیدمان دوربین و ساختار بدنه این گوشی، به گونه‌ای انجام میشه که با ترندهای روز گوشی‌های پرچمدار و پرفروش دنیا سازگار باشه. اما طراحی Poco X6 مثل همه گوشی‌های سری X پوکو ساخته شده.

مقایسه POCO F5 و POCO X6 شیائومی از نظر ظاهری

بدنه و فریم هر دو گوشی از پلاستیک ساخته شده، هر دو وزن 181 گرمی دارن و ضخامت هر دو نزدیک به 8 میلی‌متره. بنابراین از نظر ابعاد و وزن، این دو گوشی تفاوتی با هم ندارن و نکته جالب‌تر اینه که هر دو گوشی با سه رنگ مشکی، سفید و آبی روانه بازار شدن تا شباهت‌هاشون بیشتر بشه. البته طیف رنگی به کار رفته در ساخت بدنه این گوشی‌ها با هم فرق می‌کنه ولی مدل سفید رنگ هر دو گوشی با طرح و نقش‌های خاص روی بدنه تولید شدن.

در قاب پشت گوشی Poco F5 سه دوربین به شکل مثلث بدون قاب پس‌زمینه چیده شدن ولی دوربین‌ها در گوشی Poco X6 به همراه فلش، به شکل مربع روی پس زمینه مشکی و مستطیلی گوشی دیده میشن. چیدمان دوربین‌ها روی قاب پشت، واضح‌ترین تفاوت دو گوشیه. اما نکته مهم دیگه، انحنای فریم گوشی‌هاست. پوکو F5 انحنای کمتری به نسبت X6 داره و به همین دلیل خیلی شبیه به گوشی‌های آیفون طراحی شده.

مقایسه ساختار بدنه POCO F5 و POCO X6 شیائومی

در قسمت راست هر دو گوشی، کلیدهای ولوم و پاور قرار داره، سمت چپ چیزی نیست، پایین گوشی‌ها، اسپیکر، پورت شارژ USB-C، میکروفن و شیار سیم کارت قرار داده شده و در بالای هر دو گوشی می‌تونید اسپیکر دوم، جک 3.5 میلی‌متری و سنسور مادون قرمز رو مشاهده کنید.

در قاب جلوی هر دو گوشی، نمایشگرها رو می‌بینید که دوربین سلفی زیر صفحه نمایش قرار داده شده. نکته بسیار مهم درباره بدنه این دو گوشی اینه که POCO F5 تونسته گواهینامه IP53 رو دریافت کنه و POCO X6 تونسته IP54 رو بگیره. هر دو گواهینامه به مقاومت بالای گوشی‌ها در برابر پاشش قطرات آب و گرد و غبار اشاره داره با این تفاوت که IP54 قدرتمندتر از IP53 عمل می‌کنه.

به طور کلی، این دو گوشی از نظر ظاهری تفاوت‌های زیادی در چیدمان دوربین‌ها و ساختار بدنه دارن، اما در خیلی از زمینه‌ها مثل اندازه، وزن، چیدمان کلیدها و پورت‌ها شبیه به هم هستن. انتخاب بین یکی از این دو گوشی فقط به سلیقه شما بستگی داره.

مقایسه Poco F5 و Poco X6 از نظر صفحه نمایش

در ظاهر برای هر دو گوشی از صفحه نمایش AMOLED با اندازه 6.67 اینچ استفاده شده، اما باید به عمق بریم تا تفاوت این دو نمایشگر بهتر مشخص بشه. هر دو نمایشگر می‌تونن 68 میلیارد رنگ رو نمایش بدن و هر دو به تکنولوژی Dolby Vision مجهز شدن که می‌تونه تصاویر رو با کنتراست و عمق رنگی بالاتر تولید کنه. اما نکته مهم‌تر دیگه که درباره نمایشگر این دو گوشی میشه گفت اینه که هر دو، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی دارن و این یعنی پردازش برنامه‌ها و بازی‌هایی که سرعت بالایی دارن، تاخیری در نمایش تصاویر گوشی به وجود نمیاره. البته کاربرها می‌تونن برای صرفه‌جویی در باتری، نرخ تازه‌سازی نمایشگر رو به صورت دستی کاهش بدن.

مقایسه POCO F5 و POCO X6 از نظر صفحه نمایش

اولین اختلاف نمایشگرهای این دو گوشی در حداکثر روشنایی اونهاست. نمایشگر گوشی Poco F5 می‌تونه به روشنایی حداکثر 1000 نیت برسه و این در حالیه که همین پارامتر برای گوشی Poco X6 به 1800 نیت میرسه. بنابراین برای کسایی که می‌خوان در زیر نور مستقیم خورشید از گوشی استفاده کنن، Poco X6 تصویر بهتری ارائه میده و راحت‌تر میشه باهاش کار کرد.

اختلاف دوم نمایشگرهای این دو گوشی در محافظیه که روی اونها کشیده شده. کمپانی پوکو برای محافظت از نمایشگر گوشی F5 در برابر خط و خش و شکستگی، محافظ گوریلا گلس 5 رو براش انتخاب کرده. اما نمایشگر Poco X6 با محافظ گوریلا گلس Victus محافظت میشه. اگه خیلی حساس نباشید، این دو محافظ تقریباً شبیه به هم هستن و خیلی هم تفاوت ندارن. اما اگه تفاوت‌ها براتون مهمه خوبه بدونید که گوریلا گلس 5 وقتی گوشی از ارتفاع 1.6 متری از دستتون روی زمین بیوفته، تا 80 درصد از نمایشگر محافظت می‌کنه. ولی گوریلا گلس Victus تا ارتفاع 2 متری و با احتمال بالاتری از آسیب دیدن نمایشگر گوشی محافظت می‌کنه.

و مورد آخری که درباره تفاوت صفحه نمایش Poco F5 و Poco X6 مربوط به رزولوشن و تراکم پیکسل‌هاست. در این دو پارامتر Poco X6‌ عملکرد بهتری نسبت به F5 ارائه داده. رزولوشن نمایشگر F5 معادل 1080 در 2400 پیکسله ولی X6 رزولوشن 1220 در 2712 پیکسل داره. از طرف دیگه تراکم پیکسلی F5 برابر با 395ppi در نظر گرفته شده و همین پارامتر برای X6 معادل 446ppi هست.

در نتیجه، صفحه نمایش POCO X6 در مقابل POCO F5 عملکرد بهتری داره و کیفیت بهتری ارائه میده. حداکثر روشنایی بالاتر، رزولوشن و تراکم پیکسلی بهتر و استفاده از محافظ نمایشگر مقاوم‌تر، امتیازات نمایشگر Poco X6‌ رو بیشتر کرده.

 

مقایسه Poco X6 و Poco F5 شیائومی از نظر باتری

کمپانی شیائومی برای گوشی Poco F5 از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده. با یکبار شارژ کردن باتری این گوشی می‌تونید تا یک روز بدون نگرانی از خاموش شدن گوشی ازش استفاده کنید. برای شارژ کردن باتری این گوشی باید از شارژر 67 واتی استفاده کنید. با وصل کردن شارژر به این گوشی می‌تونید در عرض 46 دقیقه ظرفیتش رو از 0 به 100 درصد برسونید.

مقایسه POCO F5 و POCO X6 شیائومی از نظر باتری

در طرف مقابل، گوشی Poco X6 قرار داره که باتری با ظرفیت 5100 میلی‌آمپر ساعتی براش در نظر گرفته شده. این باتری رو هم باید با شارژر 67 واتی شارژ کنید. طبق بررسی‌های انجام شده توسط سایت GSMArena بعد از وصل کردن شارژر به این گوشی، در عرض 15 دقیقه 47٪، در عرض 30 دقیقه 78٪ و در عرض 48 دقیقه 100 درصد شارژ میشه.

بنابراین باتری گوشی Poco X6 از نظر ظرفیت و سرعت شارژ کمی بهتر از باتری گوشی Poco F5 عمل می‌کنه. اما به طور کلی، باتری این دو گوشی خیلی با هم فرق ندارن.

 

مقایسه پوکو F5 و پوکو X6 از نظر دوربین

به یکی از مهم‌ترین بخش‌های این مقاله رسیدیم. با بررسی دوربین گوشی‌های Poco F5 و Poco X6 احتمالاً تصمیم نهایی برای انتخاب و خرید یکی از گوشی‌ها رو می‌گیرید. مشخصات دوربین‌های این دو گوشی خیلی شبیه به هم هستن و باید خیلی جزئی به این بخش نگاه کرد تا تفاوت رو پیدا کنیم.

مقایسه دوربین پوکو F5 و پوکو X6

مشخصات لنزهای این دو گوشی که دقیقاً شبیه به هم هستن نوشته شده:

  • لنز 64 مگاپیکسلی (دوربین اصلی)
  • لنز 8 مگاپیکسلی (دوربین اولترا واید)
  • لنز 2 مگاپیکسلی (دوربین ماکرو)
  • لنز 16 مگاپیکسلی (دوربین سلفی)

دوربین اصلی هر دو گوشی لنز 64 مگاپیکسلی داره و برای عکاسی و فیلمبرداری باهاشون، کیفیت خوبی در اختیارتون قرار داده میشه. دو قابلیت جذاب روی دوربین اصلی این دو گوشی وجود داره: PDAF و OIS. قابلیت اول برای فوکوس خودکار روی سوژه در نظر گرفته شده و قابلیت OIS‌ جلوی تار شدن عکس‌ها بخاطر لرزش دست رو می‌گیره. حالت‌های مختلفی برای عکاسی با دوربین این گوشی‌ها در نظر گرفته شده که میشه به حالت عکاسی در شب، پانوراما، حالت Pro، فیلم کوتاه و حالت پرتره اشاره کرد.

دوربین دوم هر دو گوشی برای عکاسی فوق عریض در نظر گرفته شده و کیفیت نسبتاً خوبی داره. دوربین سوم 2 مگاپیکسلیه و برای عکاسی ماکرو از اجسام کوچیک و از نزدیک استفاده میشه. اما باید به کیفیت فیلبرداری دوربین اصلی این گوشی‌ها هم اشاره کرد. با دوربین اصلی هر دو گوشی می‌تونید فیلم‌هایی با کیفیت 4K ضبط کنید. نکته مهم‌تر اینه که می‌تونید با دوربین اصلی این گوشی‌ها فیلم اسلوموشن با کیفیت 1080p@120/240fps یا 720p@120/240fps ضبط کرد.

مقایسه پوکو F5 و پوکو X6 از نظر دوربین

هر دو گوشی برای عکاسی سلفی به دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز شدن و کیفیت خوبی هم دارن. می‌تونید با این دوربین عکس‌های سلفی با کیفیتی ثبت کنید. همچنین کیفیت فیلمبرداری با دوربین سلفی این گوشی‌ها 1080p@30/60fps در نظر گرفته شده.

به طور کلی، دوربین Poco F5 و Poco X6 در یک سطحه و نمیشه گفت یکی از گوشی‌ها دوربین بهتری نسبت به اون یکی داره. هر دو گوشی سنسور ضدلرزش دارن، حالت پرتره خوبی در اختیارتون قرار میدن و می‌تونید باهاشون فیلم‌های 4K یا اسلوموشن با کیفیتی ضبط کنید.

 

مقایسه Poco X6 و Poco F5 شیائومی از نظر قدرت پردازشی

احتمالاً در این بخش متوجه میشید که قیمت این دو گوشی چرا اینقدر با هم تفاوت داره. شیائومی برای گوشی Poco F5 از چیپست 4 نانومتری کوالکام Snapdragon 7+ Gen 2 استفاده کرده. این چیپست مخصوص گوشی‌های میان‌رده با قابلیت‌های بالا طراحی شده. در طرف مقابل، برای گوشی Poco X6 از چیپست 4 نانومتری کوالکام Snapdragon 7s Gen 2 استفاده شده که مخصوص گوشی‌های میانرده اقتصادی و ارزون قیمته.

مقایسه POCO F5 و POCO X6 شیائومی از نظر قدرت پردازشی

طبق ارزیابی‌هایی که ما انجام دادیم متوجه شدیم که Snapdragon 7 plus عملکرد بهتری نسبت به Snapdragon 7s داره و به همین دلیل تونسته روی قیمت گوشی تاثیر زیادی بذاره. در ادامه بعضی از امتیازات این دو چیپست رو آوردیم:

Snapdragon 7 plus Snapdragon 7s
عملکرد گیمینگ 82 34
عملکرد CPU 70 41
عمر باتری 91 91
وبسایت AnTuTu 10 1120762 596653
عملکرد GPU 5290 2197

همونطور که در بالا دیدید، چیپستی که برای پردازش برنامه‌های گوشی Poco F5 قرار داده شده، امتیازات خیلی بالاتری نسبت به چیپست Poco X6 کسب کرده و همین موضوع روی سرعت بالاتر اجرای برنامه‌ها و بازی‌های این گوشی تاثیر مثبت گذاشته. اما باید به مدل‌های مختلف رم و حافظه داخلی این گوشی‌ها هم اشاره کرد. گوشی Poco F5 در دو مدل 8 و 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256GB به بازار عرضه شده و گوشی Poco X6 در سه مدل 8 و 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی‌های 256 و 512 گیگابایتی عرضه شده.

بنابراین میشه گفت که در زمینه عملکرد سخت‌افزاری و پردازشی، گوشی Poco F5 عملکرد خیلی بهتری نسبت به Poco X6 ارائه میده و برای کسایی که دنبال گوشی‌های با قدرت پردازش بالا هستن، مناسب‌تره.

 

مقایسه عملکرد نرم‌افزاری Poco F5 و Poco X6 شیائومی

هر دو گوشی به سیستم عامل اندروید 13 مجهز شدن ولی برای گوشی Poco F5 از رابط کاربری HyperOS استفاده شده و روی Poco X6 رابط کاربری MIUI 14 قرار گرفته. البته در نسخه‌های بالاتر Poco X6 از رابط HyperOS هم استفاده شده. بنابراین در این زمینه، هیچکدوم از گوشی‌ها نسبت به دیگری برتری‌ای نداره. نکته عجیب درباره پوکو X6 اینه که گرچه در سال 2024 رونمایی شده، اما اندروید 14 به طور پیش‌فرض روی اون قرار نداره و باید بعد از خریدن این گوشی، اون رو به اندروید 14 ارتقاء بدید. این موضوع درمورد Poco F5 هم وجود داره.

مقایسه اسپیکر گوشی Poco F5 و Poco X6 شیائومی

هر دو گوشی به دو اسپیکر مجهز شدن؛ یه اسپیکر در بالا و یه اسپیکر در پایین گوشی‌ها قرار داده شده تا صدای استریو تولید کنن.

 

حجم و کیفیت صدای تولید شده توسط اسپیکرهای هر دو گوشی در حد قابل قبولیه. در ضمن اسپیکرهای هر دو گوشی می‌تونن صدای 24 بیتی با فرکانس 192kHz تولید کنن با این تفاوت که اسپیکرهای گوشی Poco X6 به قابلیت Hi-Res Wireless audio هم مجهز هستن. باید به وجود جک 3.5 میلی‌متر روی هر دو گوشی هم اشاره کرد که قابلیت اتصال هندزفری سیمی رو فراهم کرده.

 

کدوم گوشی ارزش خرید بیشتری داره؟

گوشی Poco F5 با رم 12GB و حافظه داخلی 256GB در بازار ایران در حدود 18.5 میلیون تومان (فروردین 1403) به فروش می‌رسه و این در حالیه که Poco X6 شیائومی با رم 12GB و حافظه داخلی 256GB‌ قیمتی در حدود 13 میلیون تومان داره. این تفاوت 5 میلیون تومانی بین دو گوشی دلایل زیادی می‌تونه داشته باشه که مهم‌ترینش به کار بردن پردازنده قدرتمندتر در گوشی پوکو اف 5 هست. اما پوکو ایکس 6 در زمینه‌های دیگه‌ای مثل 8 ماه جدیدتر بودن و صفحه نمایش باکیفیت عملکرد بهتری نسبت به رقیبش ارائه میده. به طور کلی با توجه به قیمت گوشی پوکو، اگه از گوشی برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین استفاده می‌کنید و نیاز به حافظه سریع و باتری قوی‌تر دارید، Poco F5 عملکرد پردازشی بهتری در اختیارتون قرار میده. ولی اگه استفاده روزمره دارید و دنبال یه گوشی جدید و ارزون قیمت‌تر می‌گردید می‌تونین پوکو ایکس 6 رو انتخاب کنین.

مقایسه مشخصات poco f5 با poco x6

Xiaomi Poco F5
Xiaomi Poco X6
تاریخ عرضه

Announced2023, May 09

StatusAvailable. Released 2023, May

Announced2024, January 11

StatusAvailable. Released 2024, January 12

مشخصات بدنه

رنگ بندیBlack, Blue, White

SIMIP53, dust and splash resistant

BuildGlass front (Gorilla Glass 5), plastic back, plastic frame

Weight181 g (6.38 oz)

Dimensions161.1 x 75 x 7.9 mm (6.34 x 2.95 x 0.31 in)

رنگ بندیBlack, White, Blue

SIMIP54, dust and splash resistant

BuildGlass front (Gorilla Glass Victus), plastic frame, plastic back

Weight181 g (6.38 oz)

Dimensions161.2 x 74.3 x 8 mm (6.35 x 2.93 x 0.31 in)

مشخصات صفحه نمایش

ProtectionCorning Gorilla Glass 5

Resolution1080 x 2400 pixels, 20:9 ratio (~395 ppi density)

Size6.67 inches, 107.4 cm2 (~88.9% screen-to-body ratio)

نوعAMOLED, 68B colors, Dolby Vision, HDR10+, 120Hz, 500 nits (typ), 1000 nits (peak)

ProtectionCorning Gorilla Glass Victus

Resolution1220 x 2712 pixels, 20:9 ratio (~446 ppi density)

Size6.67 inches, 107.4 cm2 (~89.7% screen-to-body ratio)

نوعAMOLED, 68B colors, 120Hz, Dolby Vision, 500 nits (typ), 1200 nits (HBM), 1800 nits (peak)

مشخصات باتری

Charging67W wired, PD3, QC4, 100% in 46 min (advertised)

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوعLi-Po 5000 mAh, non-removable

Charging67W wired, 100% in 44 min (advertised)

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوع5100 mAh, non-removable

مشخصات دوربین اصلی

نوع دوربینTriple : 64 MP, f/1.8, (wide), 1/2", 0.7m, PDAF, OIS 8 MP, f/2.2, 120 (ultrawide), 1/4", 1.12m 2 MP, f/2.4, (macro)

ویدئو4K@30fps, 1080p@30/60/120fps, gyro-EIS

ویژگیLED flash, HDR, panorama

نوع دوربینTriple : 64 MP, f/1.8, 25mm (wide), 0.7m, PDAF, OIS 8 MP, f/2.2, 118 (ultrawide), 1/4.0", 1.12m 2 MP, f/2.4, (macro)

ویدئو4K@30fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS

ویژگیLED flash, HDR, panorama

مشخصات دوربین سلفی

ویژگی ها

نوع دوربینSingle : 16 MP, f/2.5, (wide)

ویدئو1080p@30/60fps

ویژگی هاHDR

نوع دوربینSingle : 16 MP, f/2.5, (wide)

ویدئو1080p@30/60fps

مشخصات پردازنده و سخت افزار

InternalUFS 3.1

Card slotNo

ChipsetQualcomm SM7475-AB Snapdragon 7+ Gen 2 (4 nm)

CPUOcta-core (1x2.91 GHz Cortex-X2 & 3x2.49 GHz Cortex-A710 & 4x1.8 GHz Cortex-A510)

GPUAdreno 725

InternalUFS 2.2

Card slotNo

ChipsetQualcomm SM7435-AB Snapdragon 7s Gen 2 (4 nm)

CPUOcta-core (4x2.40 GHz Cortex-A78 & 4x1.95 GHz Cortex-A55)

GPUAdreno 710

مشخصات نرم افزاری

OSAndroid 13, MIUI 14 for POCO

OSAndroid 13, MIUI 14, planned upgrade to Android 14, HyperOS

ویژگی ها

SensorsFingerprint (side-mounted), accelerometer, gyro, proximity, compass

SensorsFingerprint (under display, optical), accelerometer, gyro, proximity, compass

مشخصات صدا

3.5mm jack 24-bit/192kHz audio

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes, with stereo speakers

3.5mm jack 24-bit/192kHz Hi-Res & Hi-Res Wireless audio

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes, with dual speakers

مشخصات شبکه های ارتباطی

5G bands1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 77, 78 SA/NSA

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE / 5G

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2

4G bands1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 66

SpeedHSPA, LTE-A (CA), 5G

5G bands1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 66, 77, 78 SA/NSA/Sub6

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE / 5G

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2

4G bands1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 32, 38, 40, 41, 66

SpeedHSPA, LTE-A, 5G

سایر مشخصات

PositioningGPS (L1), GLONASS (G1), BDS (B1I), GALILEO (E1), QZSS (L1)

Infrared portYes

Bluetooth5.3, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioNo

USBUSB Type-C 2.0, OTG

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band

PositioningGPS, GLONASS, GALILEO, BDS

Infrared portYes

Bluetooth5.2, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioUnspecified

USBUSB Type-C 2.0, OTG

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct

تست ها

بلندگو -24.3 LUFS (Very good)

کیفیت صدا

عمر باتری Endurance rating 118h

Camera Photo / Video

Display Contrast ratio: Infinite (nominal)

Performance AnTuTu: 931174 (v9) GeekBench: 3939 (v5.1), 4348 (v6) GFXBench: 66fps (ES 3.1 onscreen)

بلندگو -26.5 LUFS (Good)

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera Photo / Video

Display

Performance

سایر

SAR

رنگ بندی

Price$379.05 / 429.90 / 399.00 / 35,999

SAR EU

Models23049PCD8G

SAR

رنگ بندی

Price$299.50 / 295.02 / 25,999

SAR EU

Models23122PCD1G

نویسنده : محمدسالار نعمتی
تاریخ انتشار 1 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 10
5/ 4.9

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

AliNajafiJahani

خوب بود

۱۳ فروردین ۱۴۰۳
Nurse

پردازنده f5 خیلی معرکه ست

۰۸ فروردین ۱۴۰۳
SinaRe8596

ایکس شیش جدید تر و بهتره به نسبت

۰۷ فروردین ۱۴۰۳
MHH

Poco f5 بهتره!

۰۷ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

x6 پرو بهتره🗿🗿

۰۷ فروردین ۱۴۰۳
    pocof5bknx6

    منبع:به جون مادرم
    مدل تراشه نخوندم
    کیفیت دوربین نخوندم
    دما و پایداری نخوندم
    وزن و خوش دستی نخوندم
    مناسب برای گیم نخوندم
    البته اینا برای پوکو اف ۵ بود که بهتر عملکرد کرده حالا سیک کن بچه سال

    ۰۸ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

مقایسه واقعا خوبی بود با وجود اختلاف قیمت زیاد بین دو گوشی

۰۷ فروردین ۱۴۰۳
ali.sh2004

به نظرم ارزش خرید x6 بیشتره.
چون هم جدیدتره(و این توی شیایومی ها خیلی مهمتره نسبت به بقیه ی برند ها) و هم اینکه پردازنده ی ایکس ۶ هم پردازنده ی بدی نیس.
پس برای یه کم گیم خوبخ، مگه اینکه دیگه خیلی گیمر باشید…

۰۷ فروردین ۱۴۰۳
    pocof5bknx6

    داش خیلی گرم میکنه

    ۰۸ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

اولین کامنت

۰۷ فروردین ۱۴۰۳