نقد و بررسی Huawei Band 6

نقد و بررسی هواوی بند 6

سلام! بند های سلامتی و ساعت های هوشمند رو میتونیم یکی از اجزای جدا نشدنی زندگی روزمره بدونیم. که هر کدوم ویژگی های مخصوص به خودشون رو دارن. یکی از این بند های سلامتی یا ساعت های هوشمند محصول جدید هواوی یعنی Huawei Band 6 هستش. هواوی با تولید این گجت قصد داشته تا ساعت های هوشمند و بند های سلامتی رو با هم ترکیب کنه. اگر دوست دارید بدونید که آیا هواوی به هدف خودش رسیده یا نه، حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و کیفیت ساخت Huawei Band 6

هواوی تمام تلاشش رو کرده تا گجتی با کیفیت و کاربردی رو در اختیار کاربر های خودش قرار بده. فریم Huawei Band 6 از جنس آلومینیوم و زیر ساعت از پلاستیک ساخته شده. پنل جلویی تقریبا حالت خمیده داره و با استفاده از تکنولوژی 3D Glass محافظت میشه. بند ها از جنس سیلیکون منعطف ساخته شدن. نکته ای که شاید توی ذوق بزنه، غیر قابل تعویض بودن بند های این گجته. البته هواوی این گجت رو توی چهار رنگ؛ مشکی، سبز، صورتی و نارنجی عرضه کرده. بدنه دو رنگ مشکی و سبز تقریبا خاکستریه که احتمالا برای آقایون طراحی شده و بدنه دو رنگ صورتی و نارنجی، طلایی رنگه که به احتمال زیاد مناسب خانم خا باشه!

بند های سیایکونی هواوی بند 6

این گجت گواهی 5ATM هم داره که با استفاده از این گواهی شما میتونید Huawei Band 6 رو تا عمق 50 متری و به مدت 10 دقیقه زیر آب همراهتون داشته باشید. البته شاید هیچوقت شما تا عمق 50 متری زیر آب نرید اما این گواهی خیال شما رو از بابت ضد آب بودن این گجت توی استفاده های روزمره مثل عرق کردن، شستن دست و یا حتی دوش گرفتن راحت میکنه! روی فریم میانی این گجن دکمه فیزیکی قرار داره که شما با استفاده از این دکمه میتونید بین منو ها جابجا بشید یا به صورت کامل از تمام منو ها خارج بشید. همونطور که اشاره کردم Huawei Band 6 یه چیزی بین ساعت هوشمند و بند سلامتی و از نظر وزنی هم دقیقا از بند های سلامتی سنگین تره و از ساعت های هوشمند سبک تر!

فریم آلومنیومی هواوی بند 6

همه این توضیحات مربوط به بخش طراحی باعث میشه بگیم هواوی تونسته گجتی با کیفیت و بدون نقص رو تولید کنه! بدنه آلومینیومی، بند های با کیفیت، وجود دکمه فیزیکی و کیفیت ساخت بالای این گجت باعث میشه نمره قابل قبولی رو توی بخش طراحی به خودش اختصاص بده. البته غیر قابل تعویض بودن بند ها میتونه تنها نکته منفی و نقطه ضعف بخش طراحی Huawei Band 6 محسوب بشه!

نمایشگر Huawei Band 6 

 هواوی با استفاده از نمایشگر AMOLED با اندازه 1.47 اینچ سعی کرده گجتی بسازه که ترکیبی از ساعت هوشمند و بند سلامتی باشه. وقتی به نمایشگر عریض و FULL VIEW این گجت نگاه می کنید متوجه میشید هواوی تونسته به هدف خودش برسه!

کیفیت نمایشگر هواوی بند 6

نمایشگر به شدت با کیفیت باعث میشه شما از نگاه کردن به این صفحه نمایش کاملا لذت ببرید. با توجه به امولد بودن نمایشگر Huawei Band 6، عمق رنگ مشکی واقعا عالیه و این نمایشگر عملکرد فوق العاده ای زیر نور مستقیم از خودش نشون میده. عریض تر شدن صفحه نمایش هواوی می بند 6 باعث شده اطلاعات بیشتری از وضعیت سلامت و حالت های ورزشی رو به شما نمایش بده! تاچ روون و بدون باگ باعث میشه موقع کار کردن با این گجت هیچ مشکلی نداشته باشید. در مجموع هواوی بند 6 توی بخش نمایشگر هم امتیاز کامل رو میگیره و عملکرد به شدت خوبی داره.

باتری Huawei Band 6

هواوی در مورد ظرفیت باتری Huawei Band 6 اطلاعاتی رو در اختیار کاربرهای خودش قرار نده! طبق ادعای هواوی این گجت میتونه تا 2 هفته به شما شارژدهی داشته باشه که این ادعا کاملا درسته اگر تمام سنسور های هواوی بند 6 رو به صورت 24 ساعته فعال کنید میتونید 10 روز بدون نیاز به شارژ کردن ازش استفاده کنید! این گجت از شارژ سریع هم پشتیبانی که با 5 دقیقه شارژ کردن میتونه تا 2 روز به شما شارژدهی داشته باشه. برای شارژ این گجت باید از داک مگنتی مخصوص به خودش استفاده کنید که اگر با آداپتور 15W اون رو به شارژ بزنید، زیر یک ساعت به صورت کامل شارژ میشه. Huawei Band 6 عملکرد به شدت خوبی رو توی بخش باتری و شارژدهی داره و خیال شما رو از بابت باتری راحت میکنه!

شارژ شدن هواوی بند 6
کابل شارژ هواوی بند 6

سنسور ها Huawei Band 6

Huawei Band 6 از سنسور های کاربردی مثل سنسور ضربان قلب، سنسور تشخیص اکسیژن خون، سنسورهای حرکتی، سنسور آنالیز خواب و سنسور ویبره استفاده میکنه. میدونم منتظر بودید که سنسور GPS هم توی لیست سنسور های این گجت باشه، اما اینطور نیست و هواوی بند 6 سنسور GPS نداره و برای آنالیز موقعیت جغرافیایی حتما باید این گجت رو به گوشی وصل کنید. عملکرد سنسور های این بند واقعا دقیق و بی نقصه! همچنین تمام سنسور قابلیت این رو دارن که به صورت 24 ساعته فعالیت های بدنی شما رو آنالیز کنن. این بند سلامتی میتونه بهترین دستیار هر کسی که ورزش میکنه باشه و تمام اطلاعات مربوط به وضعیت بدن شما رو در اختیارتون قرار بده!

سنسور های هواوی بند 6

رابط کاربری Huawei Band 6

هواوی بند 6 از رابط کاربری اختصاصی خودش استفاده میکنه که رابط کاربری سبک، ساده و روونیه که موقع کار کردن با این رابط کاربری شما اذیت نمیشید و همه چی رو میتونید شخصی سازی کنید تا توی کمترین زمان ممکن بهش دسترسی داشته باشید. Huawei Band 6 با کمک بلوتوث نسخه 5 به راحتی میتونه به گوشی شما وصل بشه. برای وصل کردن این گجت به گوشی اول باید نرم افزار HUAWEI HEALTH رو نصب کنید و بعد از نصب کردن به راحتی این گجت به گوشی شما وصل میشه.

اپلیکیشن هواوی بند 6
 

با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتونید کیفیت خواب، میزان اکسیژن خون، ضربان قلب و تمام فعالیت های بدنی خودتون رو آنالیز کنید. این گجت 96 حالت ورزشی داره که یکی از کامل ترین بند های سلامتی محسوب میشه! در ضمن شما میتونید با استفاده از این گجت موزیک پلیر خودتون رو کنترل کنید یا موقع عکاسی به عنوان دکمه شاتر از Huawei Band 6 استفاده کنید.

ترک کردن فعالیت های روزمره هواوی بند 6

هواوی بند6 زبان فارسی رو پشتیبانی میکنه و شما میتونید اعلان ها یا نوتیفیکیشن هاتون رو به صورت فارسی ببنید که البته امکان جواب دادن به پیام ها روی این گجت وجود نداره! نکته منفی در مورد رابط کاربری این گجت، واچ فیش های محدود اونه که با توجه به تحریم ایران شما فقط میتونید از واچ فیس های پیش فرض استفاده کنید. در کل میشه گفت رابط کاربری این گجت به شدت کاربردیه و با توجه به کارایی ورزشی اون امکان آنالیز تمام حرکات ورزشی رو در اختیار شما قرار میده!

حالت های ورزشی هواوی بند 6

جمع بندی

Huawei Band 6 توی بازار ایران تقریبا یک میلیون قیمت داره که با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار میده میتونه یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ساعت هوشمند یا بند سلامتی باشه. طراحی منسجم و با کیفیت، نمایشگر امولد با بزرگی مناسب و کیفیت عالی، عملکرد بدون نقص سنسور ها، باتری و شارژدهی فوق العاده  و رباط کاربری روون و جذاب نقاط قوت این گجت جذاب محسوب میشن. از جمله نقاط ضعف هواوی بند 6 میشه به غیر قابل تعویض بودن بند ها و نداشتن سنسور GPS اشاره کرد. اگر قصد خرید یه گجت هوشمند رو دارید که بتونه فعالیت ها ورزشیتون رو آنالیز کنه و امکانات خوبی مثل نمایش نوتیفیکیشن و کنترل موزیک رو در اختیارتون بزاره حتما یه سری به Huawei Band 6 بزنید. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.

نویسنده : علیرضا صفویه
تاریخ انتشار ۵ مرداد, ۱۴۰۰
برچسب ها

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 196
5/ 5

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

foad nazari

عالی

۰۴ آبان ۱۴۰۰
parsa.k.n

بد فرمه

۰۴ آبان ۱۴۰۰
mehdi_soul

Mi band 6باحال تره

۰۴ آبان ۱۴۰۰
Excalibure

هوای بیسته

۰۴ آبان ۱۴۰۰
kaveh_king

😍😍😍😍

۰۴ آبان ۱۴۰۰
reza_gharajeh_82

🙏🏻🍂🌷🌷🤩❤عالی و زیبا

۰۴ آبان ۱۴۰۰
reza_gharajeh_82

بهترین❤❤🤩🤩🌷🌷🍂🍂🍂🍂🙏🏻🙏🏻

۰۴ آبان ۱۴۰۰
reza_gharajeh_82

عالی و درجه یک🌷🤩🍂🍂❤❤خیلی خیلی عالی بود مرسی از موبونیوز🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🍂🍂🍂🍂🍂🌷🌷🌷🌷

۰۴ آبان ۱۴۰۰
reza.kzm84

عالی و درجه ۱ ❤

۰۴ آبان ۱۴۰۰
amir14

عالی🔥

۰۳ آبان ۱۴۰۰
MeysamHB

هموون آنر بنده 6

۰۲ آبان ۱۴۰۰
Mohammad67aa

عالیه

۰۲ آبان ۱۴۰۰
sorooush.ebra

واقعا سایت پر کاربرده و همه چی داخلش هست

۲۰ شهریور ۱۴۰۰
mohamad__slv55

عالی

۱۰ شهریور ۱۴۰۰
Mehdi.EB

هی یو، مثلا من از اینا دارم

۰۳ شهریور ۱۴۰۰
sadra.86

عالی مثل همیشه

۰۳ شهریور ۱۴۰۰
sadra.86

??????

۰۳ شهریور ۱۴۰۰
Pouya138x

عالی بود مثل همیشه اما اینا نسبت به گلکسی واچ و اپل واچ زودتر خراب میشن

۳۱ مرداد ۱۴۰۰
mahdi1388

عالی

۳۰ مرداد ۱۴۰۰
sajjad_harsini

خیلی خفن

۲۶ مرداد ۱۴۰۰