آموزش دانلود آهنگ از ساند کلود؛ تمامی روش های ممکن!

با محبوبیت پلتفرم های اشتراک و پخش موزیک مثل اسپاتیفای، پاندورا، تیدال و ساند کلود گوش دادن به موسیقی روی گوشی و دستگاه های دیگه نیازی به وقت گذاشتن و دانلود کردن نداره و با توجه به سلیقه خودتون میتونید به آرشیو خیلی بزرگی به موسیقی در همه جا دسترسی داشته باشید. مسئله اینترنت ضعیف و تحریم های این پلتفرم ها برای کاربران ایرانی در کنار هزینه اشتراک بالا (با توجه به قیمت دلار)، باعث شده بیشتر کاربران بیشتر از حالت رایگان استفاده کنن که محدودیت های دانلود و مدت زمان پخش و تبلیغات رو مخ داره. حالا اگه قصد گوش دادن به پلی لیست محبوب خودتون رو داشته باشید و وضعیت اینترنت درست نباشه، یا به سقف محدودیت گوش دادن روزانه رسیده باشید یا کلا دسترسی به نت نداشته باشید، تقریبا این پلتفرم ها برای شما استفاده ای ندارن، برای همین در این مقاله چندین روش تست شده برای دانلود آهنگ از SoundCloud برای دستگاه های مختلف و از روش های قانونی و غیر قانونی (با توجه به عدم وجود قانون کپی رایت که البته روش غیر قانونی در ایران معنی خاصی نداره!) جمع آوری کردیم تا راحت تر به آرشیو موسیقی های مورد علاقه تون دسترسی داشته باشید و دیگه نگران قطعی اینترنت و سر رفتن حوصله توی مترو یا مسیر رفت آمد نباشید! با آموزش تمام روش های ممکن دانلود آهنگ از ساند کلود همراه موبونیوز باشید.

 

دانلود با برنامه یا سایت SoundCloud

پلتفرم ساند کلود به خاطر ماهیت شبکه اجتماعی مانند خودش به کاربران و هنرمندان اجازه قرار دادن موسیقی خودشون روی این برنامه رو میده و با ترند شدن و محبوب شدن میتونن به درآمد برسن. به خاطر همین موضوع و قوانین کپی رایت هر آهنگی رو نمیتونید به راحتی دانلود کنید ولی اگه محدودیتی در این موضوع برای آهنگ مورد نظر شما ایجاد نشده باشه، خیلی راحت و بدون زحمت خاصی میتونید اون موسیقی رو دانلود کنید و روی خود برنامه یا دستگاه های دیگه بهش گوش بدید. البته این روش فقط روی نسخه دسکتاپ یا مرورگر ساند کلود کار میکنه و برای اینکه روی گوشی بتونید آهنگ رو دانلود و در حالت آفلاین گوش بدید باید اشتراک Go یا Go+ رو خریداری کرده باشید. برای دانلود آهنگ اول باید وارد حساب کاربری خودتون بشید. روی موسیقی مورد نظرتون کلیک کنید و گزینه More یا سه نقطه در کنار موسیقی رو بزنید و با انتخاب Download File مراحل دانلود رو انجام بدید. البته همونطور که گفتیم اگه خواننده یا هنرمند این اجازه رو به ساند کلود نداده باشه، شما این گزینه رو نمی بینید. بعضی هنرمندان گزینه Free Download رو در کنار گزینه More قرار میدن و شما با دنبال کردن مسیر این لینک میتونید آهنگ رو دانلود کنید و ممکنه نیاز به دنبال کردن اون هنرمند روی اسپاتیفای یا پلتفرم های دیگه داشته باشه.

 

دانلود موسیقی از SoundCloud با افزونه مرورگر

یکی از ساده ترین روش های برای دانلود آهنگ از طریق افزونه برای مرورگرهای مختلفه که به خاطر محبوبیت بیشتر مرورگر کروم روش نصب افزونه های این مرورگر رو بررسی می کنیم ولی در مرورگرهای دیگه هم تقریبا روش نصب و استفاده به همین صورته. افزونه های Music downloader for SoundCloud و Soundloud – Soundcloud To Mp3 جز محبوبترین و بهترین افزونه های دانلود آهنگ از ساند کلود به حساب میان که در ادامه روش نصب و استفاده رو توضیح میدیم.

  1. ابتدا روی لینک های بالا بزنید و تو صفحه باز شده روی گزینه Add To Chrome بزنید و بعد روی پاپ آپ باز شده Add Extension رو بزنید تا افزونه به مرورگر شما اضافه بشه.
  2. آهنگی که میخواید دانلود کنید رو روی سایت ساند کلود باز کنید و بعد روی افزونه اضافه شده در بخش افزونه های کروم کلیک کنید و با انتخاب گزینه Download آهنگ مورد نظر رو به راحتی دانلود کنید.

 

دانلود آهنگ از SoundCloud با سایت های دانلود موسیقی

استفاده از سایت های دانلود که لینک آهنگ رو دریافت میکنن و فایل آهنگ مورد نظر رو به شما میدن یکی دیگه از روش های ساده دانلود آهنگ از ساند کلود که به شما اجازه دانلود آهنگ با کیفیت های بالاتر و بهتر رو هم میده. سایت های زیادی برای این کار وجود دارن که میتونید با سرچ کردن پیداشون کنید و هر کدوم با توجه به رابط کاربری، راحتی دسترسی و تبلیغاتی که نمایش میدن میتونن برای شما مناسب باشن، اما برای راحتی میتونید از این سایت های پیشنهادی استفاده کنید. Soundcloudtomp3 علاوه بر امکان دانلود آهنگ امکان دانلود کاور رو هم به شما میده، scloudtomp3downloader امکان دانلود با فرمت ها و کیفیت های مختلف رو به شما میده و امکان دانلود از شبکه های اجتماعی دیگه مثل تیک تاک، اینستاگرام و فیس بوک رو هم داره. وب سایت klickaud هم منحصرا برای دانلود آهنگ از ساند کلود ساخته شده و یکی از گزینه های معروف دیگه است. برای دانلود آهنگ از این سایت میتونید طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. بعد از وارد شدن به سایت ساند کلود وارد حساب کاربریتون بشید.
  2. با استفاده از گزینه سرچ آهنگ مورد نظرتون رو پیدا کنید و یا میتونید با استفاده از بهترین برنامه های تشخیص آهنگ اسم موسیقی مورد نظرتون رو پیدا و اینجا سرچ کنید.
  3. بین گزینه های پیدا شده موسیقی مورد نظرتون رو انتخاب کنید و پایین بخش کامنت ها گزینه Copy Link رو بزنید.
  4. با ورود به یکی از سایت های بالا، در بخش مشخص شده لینک دانلود کپی شده رو Paste کنید و روی گزینه Download کلیک کنید.
  5. منتظر بمونید تا لینک دانلود براتون ساخته شده و بعد روی Download کلیک کنید تا مراحل دانلود آهنگ انجام بشه.

 

دانلود موسیقی از ساند کلود با ربات تلگرام

اگه به تلگرام دسترسی داشته باشید با استفاده از این روش میتونید روی گوشی های اندرویدی، آیفونی و نسخه های دسکتاپ به راحتی آهنگ مورد نظرتون رو دانلود کنید. بات های زیادی برای این کار وجود دارند که بات scdlbot@ یکی از مناسب ترین اونهاست. البته میتونید از بات ایرانی Soundclouddownloadbot@ هم استفاده کنید ولی به خاطر تبلیغات مجبورید توی کانال های تلگرامی مختلفی عضو بشید. برای دانلود از بات های تلگرام باید مراحل زیر رو انجام بدید:

  1. با استفاده از سرچ ساند کلود آهنگ مورد نظرتون رو پیدا کنید و لینک موسیقی رو کپی کنید.
  2. وارد برنامه تلگرام و بات مورد نظرتون بشید و لینک انتخابی رو Paste کنید.
  3. بعد از مدتی آهنگ مورد نظر براتون ارسال میشه که میتونید اون رو پخش یا دانلود کنید.

 

دانلود آهنگ از ساند کلود روی گوشی های اندرویدی

روی گوشی های اندرویدی میتونید از روش های دانلود از سایت های و یا بات تلگرام به راحتی استفاده کنید. یه روش دیگه هم برای دانلود آهنگ ها وجود داره و اون هم استفاده از برنامه های دانلود آهنگه که به خاطر قوانین کپی رایت ممکنه بعضی از این برنامه از گوگل پلی پاک بشن ولی در حال حاضر برنامه SoundLoader MP3 Downloader یکی از انتخاب های خوب و اختصاصی برای دانلود آهنگ از ساند کلود به حساب میاد. برای دانلود آهنگ از طریق این برنامه باید برنامه SoundCloud رو گوشی شما نصب باشه. بعد از وارد شدن به برنامه و پیدا کردن آهنگ مورد نظر لینک رو کپی کنید و درون برنامه SoundLoader اون لینک رو Paste کنید و بعد گزینه Download رو لمس کنید تا مراحل دانلود انجام بشه.

 

دانلود موسیقی از Sound Cloud روی گوشی های آیفونی

به دلیل قوانین سفت و سخت امنیتی و کپی رایت اپل برنامه خاصی روی سیستم عامل iOS برای دانلود آهنگ های قانونی کپی رایت شده وجود نداره و ساده ترین روش ها استفاده از سایت های دانلود یا ربات های تلگرام هستند. اما با استفاده از برنامه ShortCuts که روی همه گوشی های آیفونی وجود داره میتونید این محدودیت های رو دور بزنید. با استفاده از شورت کات های Soundcloud Downloader یا SoundCloud Music Downloader میتونید به راحتی آهنگ مورد نظر خودتون رو دانلود و روی گوشی ذخیره کنید. برای اضافه کردن و دانلود آهنگ باید مراحل زیر رو انجام بدید:

  1. روی یکی از لینک های بالا بزنید و در پایین صفحه گزینه Add Shortcuts رو انتخاب کنید. اگه نسخه iOS شما قدیمی تر از 15 باشه باید Allow Untrusted Shortcuts رو لمس و بعد شورت کات های ذکر شده رو اضافه کنید.
  2. وارد برنامه SoundCloud بشید و آهنگ مورد نظرتون رو سرچ و پیدا کنید.
  3. روی گزینه سه نقطه در کنار آهنگ بزنید.
  4. در پاپ آپ باز شده در ردیف بالا و در انتهای آیکون های برنامه های باز شده، گزینه More رو بزنید.
  5. از بین گزینه‌های جدید گزینه Soundcloud Downloader یا شورت کات جدید اضافه شده رو انتخاب کنید. برای اجازه دادن برای دانلود روی پاپ آپ جدید روی یکی از گزینه های Allow Once یا Always Allow ضربه بزنید.
  6. در صفحه جدید مکان مورد نظر برای ذخیره آهنگ رو در بخش Files انتخاب کنید و روی گزینه Done بزنید.

 

جمع بندی

سعی کردیم تو این مقاله تمام روش های تست شده برای دانلود آهنگ و موسیقی از SoundCloud رو کنار هم بیاریم. البته این پلتفرم ها به وجود اومدن که داستان دانلود کمتر باشه و دانلود کردن با فلسفه وجودی ساند کلود یه کمی تناقض داره اما جه کنیم که بعضی وقت ها مجبوریم! شما از چه روشی برای دانلود موسیقی از ساند کلود استفاده می کنید؟

نویسنده : موبونیوز
تاریخ انتشار 12 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 67
5/ 4.3

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

comment-user-img
Abolfazl Nahidi

احیانا این مقاله غیر قانونی نیست؟😄🤪

۰۸ بهمن ۱۴۰۲
comment-user-img
mahdi1333

ممنون از مطلب خوب شما

۱۴ دی ۱۴۰۲
comment-user-img
Vahid1358

عالی 👍👍👍
لایک داره

۰۹ دی ۱۴۰۲
comment-user-img
Vahid1358

عالی 👍👍👍

۰۹ دی ۱۴۰۲