دانلود از یوتیوب؛ آموزش بهترین روش های دانلود رایگان از یوتیوب!

دانلود از یوتیوب قطعا برای خیلی از ما چالش محسوب میشه؛ هر بار با کلی معطلی و مواجه شدن با سایت های فیلتر شده و لینک های خراب همراهه. تعداد زیادی از این روش ها رو امتحان کردیم و تو این مقاله، گلچینی از سایت دانلود از یوتیوب، برنامه دانلود از یوتیوب، ربات دانلود از یوتیوب رو هم برای کامپیوتر و هم گوشی قرار دادیم؛ شما میتونید در کوتاهترین زمان ممکن ویدئو youtube دلخواهتون رو در گالری گوشیتون داشته باشید و در حالت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت، ویدئو دانلود شده رو بارها نگاه کنید. در ادامه نحوه دانلود از یوتیوب رو بهتون آموزش میدیم که چطوری تو دستگاه ها و سیستم عامل های مختلف مثل ویندوز و مک، اندروید، آیفون و آیپد (ios) به راحتی انواع ویدئوها رو از یوتیوب دانلود کنید. برای آشنایی با آسان‌ترین و بهترین روش های دانلود رایگان از یوتیوب، همراه موبونیوز باشید.

 

سایت دانلود از یوتیوب

استفاده از سایت دانلود فیلم از یوتیوب مزیت های زیادی داره؛ مزیت اصلیش اینه که نیازی به نصب برنامه و نرم‌افزار ندارید و می‌تونید روی هر دستگاهی، به صورت مستقیم ویدئو youtube دلخواهتون رو دانلود کنید.

فقط توجه کنید که برای دانلود ویدئو و فیلم های youtube در همه روش ها، لازمه یا آی پی مرورگرتون رو تغییر بدین و یا از قندشکن استفاده کنید!

بریم ببینیم که چطوری باید این کارو انجام بدیم.

سریع ترین راه دانلود با سایت

سریع‌ترین راه برای دانلود کلیپ از یوتیوب، اضافه کردن دو حرف pp به انتهای کلمه youtube در آدرس ویدئو هست. با این روش از همه ی مراحل رد میشید و مستقیم وارد صفحه دانلود سایت Y2Mate می‌شید. لینک ویدئو با کیفیت های مختلف آماده دانلود هست و فقط کافیه دکمه download رو بزنید.

روش دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر

دانلود از یوتیوب با سایت y2mate

  1. برای دانلود ویدئوهای یوتیوب، اول باید لینک اون رو کپی کنید. کپی لینک در نسخه دسکتاپ و موبایل یوتیوب متفاوت هست. در کامپیوتر(نسخه دسکتاپ) اول وارد یوتیوب بشید و ویدیو مدنظرتون رو پیدا کنید؛ وارد صفحه پخش ویدئو بشید و روی اون کلیک راست کنید. از بین گزینه ها، گزینه Copy Video URL رو انتخاب کنید.
  2. آموزش دانلود از یوتیوببرای کپی لینک ویدئو یوتیوب در گوشی، کافیه دکمه Share یا به اشتراک گذاری رو بزنید و در انتهای صفحه گزینه copy link رو بزنید تا آدرس ویدئو رو کپی کنید.

آموزش دانلود از یوتیوب با گوشی

  1. حال وارد سایت Y2Mate بشید و شما می‌تونید ویدئو خودتون رو با فرمت های مختلف مثل MP3, MP4, M4V, FLV, WEBM, 3GP, WMV, AVI دانلود کنید. (این سایت نیازی به ثبت نام نداره و با دانلود از یوتیوب با سایت y2mate می‌تونید فایل صوتی ویدئو رو هم به صورت جداگانه دانلود کنید)
  2. داخل سایت Y2Mate در کادر وسط صفحه، لینک ویدیو خودتون رو paste کنید. سایت به صورت خودکار ویدیو رو با کیفیت های مختلف بهتون نشون میده و اگه فقط فایل صوتی رو می‌خواهید، می‌تونید به وسیله کادر کناری روی قسمت audio سوئیچ کنید.دانلود از یوتیوب سریع
  3. پس از انتخاب کیفیت مورد نظر بر روی Convert کلیک کنید تا لینک دانلود برای شما آماده بشه. بعد از چند ثانیه گزینه download ظاهر میشه. روی اون کلیک کنید و ویدئو خودتون رو دانلود کنید.
    دانلود از یوتیوب سایت

مراحل کپی ویدئو ( به غیر از نحوه کپی لینک)، هم برای کامپیوتر و هم برای گوشی صرف‌نظر از سیستم عامل، به همین صورته.

 

دانلود از یوتیوب با سایت qdownloader

برای دانلود از یوتیوب، سایت دیگه ای که خیلی راحت میتونید لینک دانلود ویدئو رو بگیرید، سایت qdownloader هست. فقط کافیه لینک ویدئو یوتیوب رو داخل باکس ش قرار بدین و دانلود رو بزنید.

دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار

دانلود از یوتیوب با افزونه (اکستنشن) savefrom

در سایت savefrom میتونید لینک دانلود اکستنشن سیو فرام رو، روی نسخه کروم کامپیوترتون نصب کنید و دکمه دانلود ویدئوها رو به صورت اتوماتیک داخل یوتیوب داشته باشید. در این حالت نیازی به مراجعه به سایت دیگه ای ندارید و خیلی راحت میتونید داخل یوتیوب دکمه دانلود رو بزنید و اون ویدئو رو دانلود کنید. اکستنشن ها به صورت برنامه های درون مروگر هستند و بعد از نصب، کارایی اون رو ارتقا میدن.

دانلود از یوتیوب با savefrom

برنامه دانلود از یوتیوب در کامپیوتر

clipGrab یه برنامه دانلود از یوتیوب برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس هست. این نرم افزار، رایگانه و به صورت اوپن‌سورس برای کاربران لینوکس در دسترسه. اگر به صورت روزانه ویدئوهای یوتیوب رو دانلود می کنید، استفاده از نرم افزار، سرعت شما رو بالا میبره. می تونید ویدئوهای با حجم بالا رو با سرعت بالا دانلود کنید. ویدئو کیفیت اصلی رو بهتون میده و میتونید یک پلی لیست از اونها بسازید.

طریقه دانلود از یوتیوب با نرم افزار ClipGrab

  1. وارد سایت ClipGrab.org بشید و روی گزینه Show All Download کلیک کنید. در مرحله بعدی نسخه های دانلود این نرم افزار برای سیستم عامل های مختلف نمایش داده میشه.
  2. بعد از دانلود نسخه نصبی و باز کردن نرم افزار، وارد قسمت دانلود بشید.
    روش دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر
  3. لینک ویدئو یوتیوب مدنظرتون رو paste کنید. روی گزینه Grab this clip! کلیک کنید.
  4. در مرحله بعد می‌تونید کیفیت و فرمت ویدیو خودتون رو انتخاب کنید.
  5. دانلود فیلم از یوتیوب و ذخیره در گالریدر مرحله آخر، محل ذخیره فایل های خودتون رو مشخص می‌کنید و دانلود شروع میشه.

دانلود از یوتیوب با زیرنویس چسبیده

نرم افزار 4k Video Downloader

با استفاده از نرم‌افزار 4k Video Downloader، نه تنها می‌تونید از یوتیوب ویدئو دانلود کنید بلکه ویدئو های 360 درجه و زیرنویس های 50 زبان مختلف رو هم میتونید ذخیره کنید. در این نرم‌افزار می‌تونید ویدیو بخش های YouTube playlists ،YouTube channels ،YouTube Shorts ،YouTube Kids ،YouTube Gaming و Watch Later رو هم دانلود کنید. در ضمن، بیشتر قابلیت های اصلی این نرم‌افزار رایگانه. بریم ببینیم مراحل کار باهاش چجوریه:

  1. بعد از دانلود و نصب نرم‌افزار روی Windows و یا macOS، اون رو اجرا کنید. وارد یوتیوب بشید و ویدئو مدنظر خودتون رو پیدا کنید. وارد صفحه پخش ویدیو بشید؛ روی اون کلیک راست کنید و گزینه Copy Video URL رو انتخاب کنید. در کادر ابتدایی سایت، لینک ویدئو خودتون رو paste کنید.
  2. آموزش کار با نرم افزار 4k Video Downloaderکیفیت، فرمت و نوع خروجی ویدئو رو به دلخواه انتخاب کنید. با استفاده از این نرم‌افزار می‌تونید ویدئو های خودتون رو با فرمت MP4 وMKV تا کیفیت 8K دانلود کنید.

چگونه یک ویدیو را از یوتیوب دانلود کنیم

نرم‌افزار های مختلف دیگه ای هم هستن که کارکرد مشابهی دارن. ما سعی کردیم آسون‌ترین و محبوب ترین برنامه های موجود رو بهتون معرفی کنیم.

بهترین برنامه دانلود از یوتیوب برای اندروید

از اونجا که یوتیوب واقعا یه دانشگاه بزرگه، استفاده از اون هم در همه کشورها از جمله ایران، افزایش چشمگیری داشته. تمرکز کارشناسان تولید محتوا، فرهنگ‌سازی اینفلئونسرها و درآمدزایی عمده و اصلی اونها از این پلتفرم، با وجود تمامی شرایط محدودکننده، همچنان باعث افزایش استفاده از یوتیوب بوده. طبق آمار، بیشتر از 77 درصد از مردم کشورمون از گوشی های دارای سیستم عامل اندروید برای وبگردی استفاده می‌کنند. حالا بریم ببینیم که چطوری باید با استفاده از این سیستم عامل فیلم های یوتیوب رو دانلود کنیم.

  • روش اول: استفاده از سایت کاربر پسند Tube Mate هست: با استفاده از این سایت می‌تونید به راحتی ویدئو های یوتیوب رو در هر کیفیت و فرمتی دانلود کنید. این سایت کاملا رایگان هست و فرمت صوتی ویدئوها رو هم در اختیارتون قرار میده.

بهترین برنامه دانلود از Youtube برای اندروید

  • روش دوم: استفاده از VideoGrabber. با استفاده از این سایت می‌تونید نه تنها از یوتیوب بلکه از پلتفرم های مختلف دیگه هم ویدئو دانلود کنید. این سایت ابزار آنلاینی هست که در فرمت های mp3 و mp4 ویدئو ها رو براتون دانلود می‌کنه. تنها عیب این سایت، نیاز به اضافه کردن plugin برای استفاده از ویژگی های اون هست.

دانلود از یوتیوب انلاین

 

آموزش دانلود از یوتیوب در آیفون و آیپد (ios)

بریم چندتا از نرم‌افزار های مختلف برای دانلود از یوتیوب ایفون رو بررسی و معرفی کنیم.

  • روش اول استفاده از نرم‌افزار FoxFm است. با استفاده از این نرم‌افزار نه تنها از یوتیوب بلکه از سایت های دیگری همانند Dailymotion ،OneDrive و GoogleDrive می‌تونید ویدئو دانلود کنید.
    • با استفاده از این برنامه، می‌تونید ویدئوها رو به صورت mp3 دانلود و به زنگ گوشی تبدیل کنید.
    • مزایا استفاده از این نرم‌افزار، پشتیبانی از فرمت های MP3 ،MP4 ،PPT ،JPG ،PNG ،DOC ،DOCX و Pages هست.
    • این برنامه از نسخه iOS 12.0 به بالا پشتیبانی میکنه و کاملا رایگانه.

برنامه دانلود از یوتیوب برای گوشی

  • روش دوم استفاده از نرم‌افزار Total Files هست. با استفاده از این نرم‌افزار نه تنها از یوتیوب بلکه از هر سایت دیگه ای می‌توانید ویدئوهاش رو دانلود کنید.
    • مزایا استفاده از این برنامه، رایگان بودن، دانلود مستقیم از پلتفرم های دیگه مثل Drive OneDrive ،Dropbox و iCloud، مدیریت و طبقه‌بندی فایل های سیستم شما می‌باشد.

دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم اندروید

  • روش سوم استفاده از برنامه Snaptube می‌باشد. این نرم‌افزار برای دانلود ویدئو از یوتیوب فوق‌العاده است. شما می‌تونید ویدئو های خودتون رو به فرمت mp3 تبدیل کنید و به کیفیت های مختلف هم دسترسی داشته باشید.
    • این نرم‌افزار رایگانه؛ (بعضی از قسمت‌ها نیازمند پرداخت درون برنامه‌ای است) و در کنار دانلود ویدیو می‌تونید از قابلیت های دیگه اون هم استفاده کنید.

دانلود از یوتیوب اندروید

ربات تلگرام دانلود از یوتیوب

استفاده از بات های مختلف در تلگرام مرسومه. خیلی از کاربرها برای دانلود آهنگ، فیلم و سریال، چت های ناشناس و کلی کارای دیگه ازشون استفاده می‌کنن. مشابه ابزاری های دیگه، بات های مختلفی برای دانلود ویدئو از یوتیوب وجود داره؛ قراره کاربردی‌ترین و معروف ترین اونها رو بهتون معرفی کنیم.

  • بات های تلگرام قابلیت دانلود ویدیو یوتیوب در فرمت و کیفیت های mp3 ،144p ،240p ،480p ،720p و 1080p رو داره. برای انجام این کار کافیه یکی از بات هایی که در ادامه معرفی میشه رو انتخاب کنید.
  • بهترین بات های تلگرام برای دانلود از یوتیوب YouTube Video Downloader Bot Utuberabot ،All Saver Bot و YouTube Bot هستن.
  • یکی از بات‌های نامبرده شده رو انتخاب کنید و آیدیشون رو در تلگرام جست‌وجو کنید.

جدیدترین ربات دانلود از یوتیوب در تلگرام

  • بعد از پیدا کردن بات موردنظر، عبارت start/ رو برای بات بفرستید.

نرم افزار دانلود از یوتیوب اندروید

  • وارد یوتیوب بشید و ویدیو مدنظر خودتون رو پیدا کنید. وارد صفحه پخش ویدیو بشید. روی اون کلیک راست کنید و گزینه Copy Video URL رو انتخاب کنید. سپس در قسمت ارسال پیام، لینک ویدئو خودتون رو Paste کنید.دانلود از یوتیوب در تلگرام
  • این بات تلگرام، کیفیت ها و فرمت های دانلود رو براتون می‌فرسته. شما هم به دلخواه یکی رو انتخاب کنید.
  • بعد از انتخاب کیفیت و فرمت، دانلود به صورت خودکار شروع میشه.

دانلود از یوتیوب با موبایل

مزایا استفاده از بات های دانلود یوتیوب در تلگرام

استفاده از پیام‌رسان های مختلف مثل واتساپ و تلگرام برای همه جاافتاده و پیچیدگی خاصی نداره. شما می‌تونید با استفاده از تمامی نسخه های تلگرام چه نسخه وب و دسکتاپ و چه نرم‌افزار اندروید و ios این کار رو انجام بدید. بات های تلگرام کیفیت های متفاوتی رو بهتون پیشنهاد میدن که ممکنه جای دیگه‌ای پیدا نکنید. برای کسانی که دوست دارن منبع امن و ایمنی داشته باشند چه جایی بهتر از تلگرام. حجم فایل دانلودی، استخراج صوت ویدئو به صورت مجزا و پشتیبانی تلگرام از زبان های مختلف، استفاده رایگان و سرعت بالای دانلود، از دیگر مزایای استفاده از بات های دانلودر یوتیوب در تلگرام هست.

 

جمع‌بندی

در این مقاله در رابطه با نحوه دانلود ویدیو‌ از یوتیوب و زیرمجموعه های اون صحبت کردیم. ترفند استفاده از وب‌سایت‌ های دانلود، روشی هست که هم روی گوشی و هم کامپیوتر جواب میده؛ از سرعت و کیفیت خوبی هم برخورداره. روش استفاده از نرم‌افزار های مختلف، روشی هست که شاید باب میل همه کاربرها نباشه. از طرفی، استفاده از بات های تلگرام، روشی سریع، مطمئن و بی دردسر هست که همه می‌تونن ازش استفاده کنن. تجربه شما در استفاده از سایت های دانلود از youtube چی بوده؟ کدوم سایت رو بیشتر قبول دارید؟ بهترین برنامه دانلود از یوتیوب برای اندروید از نظر شما کدومه؟ برای ارتباط با ما کافیه برامون کامنت بذارید یا کانال یوتیوب موبونیوز رو دنبال کنید!

نویسنده : تیم محتوا موبونیوز
تاریخ انتشار 6 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 39
5/ 4.9

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Mirhosein1389

واقعا عالی بود ممنون از اعضای موبونیوز

۱۸ فروردین ۱۴۰۳
Mirhosein1389

واقعا عالی و پر کاربرد بود ممنون از اعضای موبونیوز

۱۸ فروردین ۱۴۰۳
Mirhosein1389

واقعا عالی و پر کاربرد بود ممنون از شما🙏🏻

۱۸ فروردین ۱۴۰۳
Ahmaddosti

این به کار میاد واقعا

۱۱ فروردین ۱۴۰۳
AmriAli 1388

😍😍😍

۰۳ فروردین ۱۴۰۳
mehdi2020

۱۱تی پرو واقعا خوبه عالیه …
۱۳لایت جدیده ،ولی ب ۱۱تی پرو نمیرسه،
بستگی ب صلیغه ی خودت داره …
من دارم ازش خیلی راضیم

۱۲ اسفند ۱۴۰۲
mms2099

دانلود اکسپلور اینستا ر هم آموزش بدید

۰۵ اسفند ۱۴۰۲
Ali6678

جالب و مفید و خوب ممنون

۰۲ اسفند ۱۴۰۲
Parhamd8

عالی بود

۰۶ بهمن ۱۴۰۲
™Pentagon

خوب بود

۱۵ دی ۱۴۰۲
    sinashakeri

    .

    ۱۵ دی ۱۴۰۲
MEHRAJ 22

بسیار عالی بود

۱۴ دی ۱۴۰۲
MEHRAJ 22

عالی بسیار خوب

۱۴ دی ۱۴۰۲
asa mo

مرسی کاربردی بود

۱۰ دی ۱۴۰۲
mehdi2020

جالب بود و …سپاس گذارم ،این و باید گذاشت ب اشتراک بر همگان

۱۰ دی ۱۴۰۲
mehdi2020

جالب بود …مفیدو آموزنده ,نمی‌دونستم واقعا ،تو یوتیوب چطور دانلود کنم فیلم و …سپاس گذارم ،این و باید بذاستراک همگان گذاشت

۱۰ دی ۱۴۰۲