مقایسه A15 و A24 سامسونگ

گوشی A24 و A15 دو تا از میان‌رده‌های اقتصادی سامسونگن که به فاصله ۸ ماه از هم تو سال ۲۰۲۳ (۱۴۰۲) عرضه شدن و تو خیلی از بخش‌ها به هم شباهت دارن. نمایشگر بزرگ ۶.۵ اینچی، باتری قوی و قیمت مناسب، این مدل‌های سامسونگی رو بین میانرده‌های سال محبوب کرده و باعث شده خیلی‌ها ندونن کدوم مدل بیشتر به دردشون می‌خوره. به همین دلیل تو این مقاله قراره با هم ببینیم که A15 جدید چه برتری‌هایی نسبت به A24 پیش‌کسوت داره و آیا میارزه که پول بیشتری بابتش بدیم یا همون A24 هم کارمون رو راه میندازه؟ پس با موبونیوز همراه باشید تا مقایسه A15 و A24 سامسونگ رو با هم پیش ببریم.

 

مقایسه A15 و A24 سامسونگ از نظر طراحی و کیفیت بدنه

اولین قدم برای انتخاب یه گوشی، بررسی ظاهر و بدنه اون هست. توی این بخش می‌خوایم ببینیم که A15 و A24 از نظر طراحی و کیفیت ساخت چه حرفی برای گفتن دارن.

وقتی به گوشی سامسونگ A15 4G نگاه کنیم با یه طراحی ساده و کلاسیک طرف میشیم. قاب پشتی از پلاستیک براق ساخته شده ولی وزن ۲۰۰ گرمیش می‌تونه یکم اذیت کننده باشه. نمای جلو این گوشی مثل بقیه گوشی‌های ارزون قیمت سامسونگ حاشیه‌های زیادی داره و یه برش دوربین سلفی قطره‌ای توی صفحه‌نمایش هست که اقتصادی بودنش رو لو میده! نمای پشتشم سه تا دوربین و یه فلش داره که بدون حاشیه توی گوشه سمت چپ قرار گرفتن. ارتفاع دوربین‌ها زیاد نیست و موقع گذاشتن گوشی روی زمین خیلی اذیت نمی‌کنه. 

کلید پاور و کلیدهای صدا توی لبه سمت راست گوشی هستن و خود کلید پاور حسگر اثرانگشت هم داره. درگاه سیم‌کارت توی لبه سمت چپ گوشی هست و از سیم‌کارت نانو و میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کنه. جک 3.5 میلی‌متری صدا هم داره.

مقایسه A15 و A24 4G سامسونگ از نظر طراحی

با وجود پلاستیکی بودن قاب پشتی، A15 کیفیت ساخت قابل قبولی داره و حس شکنندگی به شخص نمی‌ده. لازم به ذکره که اندازه صفحه‌نمایش این گوشی 6.5 اینچ هستش و ۸۴.۳ درصد نمایشگر و تشکیل داده. در نتیجه در مقابل نسبت صفحه به بدنه ۸۲.۴ درصدی آ۲۴ بهتر عمل کرده.

تو سامسونگ A24 هم خبری از جزیره دوربین نیست و یه بدنه تخت و خوش‌دست رو شاهد هستیم که متاسفانه بازم از جنس پلاستیکه. این گوشی از آ۱۵ سبک‌تره ولی اونقدری تفاوت ندارن که بشه به عنوان نقطه قوت بهش نگاه کرد. پشت گوشی یه حالت براق داره، ولی اثر انگشت روش نمی‌مونه. رنگ‌های مشکی، سبز لیمویی، گرادیانت آبی و قرمز تیره برای این گوشی در نظر گرفته شده که رنگ گرادیانت آبی یه طیف جذاب هم داره.

فریم گوشی مات و پلاستیکی هست و خمیدگی داره که توی دست راحت‌تر قرار بگیره. دکمه‌های پاور و کم و زیاد کردن صدا روی لبه راست و درگاه سیم کارت و کارت حافظه جانبی روی لبه چپ قرار دارن. در لبه پایینی هم اسپیکر، پورت تایپ سی، میکروفون و جک 3.5 میلی‌متری صدا رو می‌بینیم.

در کل تو بخش طراحی تفاوت خیلی زیادی بین این دو تا گوشی نمی‌بینیم و A15 با حاشیه کمتر و A24 با وزن کمترش لبه به لبه هم دیگه حرکت می‌کنن.

مقایسه نمایشگر سامسونگ A15 و A24

گوشی A15 سامسونگ یه صفحه نمایش داره که حدود 84 درصد از کل بدنه رو پوشونده؛ یعنی لبه‌های سیاه دور صفحه نمایش نسبتا پهن هستن. اما سامسونگ تو این گوشی که میشه گفت جزو میان‌رده‌های ارزون‌قیمته، از یه تکنولوژی به اسم Super AMOLED استفاده کرده که معمولا تو گوشی‌های گرون‌تر پیدا میشه.  این تکنولوژی باعث میشه که صفحه نمایش خیلی باکیفیت باشه و رنگ‌ها رو زنده نشون بده. همچنین، سرعت به‌روزرسانی تصویر این صفحه نمایش 90 هرتزه که باعث میشه کار کردن با گوشی و جابه‌جا شدن بین برنامه‌ها خیلی روان باشه. رزولوشن این صفحه نمایش هم 2340 در 1080 پیکسل هست که باعث میشه بتونین فیلم‌ها و عکس‌ها رو با جزئیات بالا ببینین. در کل، صفحه نمایش این A15 با توجه به قیمتش از نقاط قوت اون به حساب میاد.

اما بریم سراغ صفحه نمایش گوشی A24. اولین تفاوتی که بهش برمی‌خوریم روشنایی صفحه ۱۰۰۰ نیت این گوشیه که در برابر ۸۰۰ نیت A15 برگ برنده رو داره. سامسونگ تو این گوشی هم از همون سرعت به‌روزرسانی 90 هرتز استفاده کرده که باعث میشه کار کردن باهاش، نسبتا روان باشه. اما اگه از سرعت 120 هرتز استفاده می‌کرد، می‌تونستیم بگیم صفحه نمایش این گوشی بی‌نظیره. 

مقایسه نمایشگر سامسونگ A15 و A24

میشه گفت کسایی که زیاد با گوشی فیلم می‌بینن یا تو وب می‌گردن و تو شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنن، از صفحه نمایش این دو گوشی راضی خواهند بود. البته باید بگیم که در مقایسه با نسل‌های قبلی مثل A23 Samsung کیفیت صفحه نمایش A24 خیلی بهتر شده. 

در کل سامسونگ تو بخش صفحه نمایش این دو تا گوشی، تغییرات خوبی اعمال کرده و تونسته فاصله بین گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی رو کم کنه. نمایشگر Super AMOLED گوشی A15 کیفیت تصویر هم‌رده‌هاش رو جابه جا کرده اما همچنان ناچ قطره‌ای و حاشیه زیاد دو تا گوشی تو ذوق می‌زنه.

 

مقایسه باتری سامسونگ A15 و A24

A15 با اینکه یه گوشی میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه هست، اما باتری 5000 میلی‌آمپر داره که ظرفیت بالایی محسوب میشه. با این باتری می‌تونی حدود ۹ ساعت و نیم وبگردی کنی، ۱۳ ساعت و نیم فیلم ببینی و ۱۱ ساعت گیم بزنی. این گوشی از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کنه و شارژ شدن کاملش از صفر تا صد حدود 1 ساعت و 20 دقیقه طول می‌کشه. توان شارژ باسیمش هم 25 وات هست که نسبت به نسل قبل پیشرفت محسوب میشه.

در مورد باتری A24 سامسونگ هم باید بگیم که سامسونگ یه باتری 5000 میلی‌آمپری رو توی این گوشی قرار داده. تو تست‌هایی که انجام دادیم، باتری A24 فقط 6 درصد از شارژش رو تو نیم ساعت بازی پابجی کم کرد که عملکرد خوبیه و تقریبا یه روز کامل شارژ نگه می‌داره. شارژ شدن کامل A24 هم حدود 1 ساعت و 30 دقیقه طول می‌کشه. مثل A15 تو جعبه این گوشی هم شارژر نیست و باید یه شارژر 25 واتی بخرید.

تو بخش سرعت شارژ A15 با ده دقیقه زمان کمتر از A24 بهتر عمل می‌کنه، اما موقع شارژدهی این A24 هستش که عملکرد بهتری ارائه میده. هرچند این تفاوت‌ها خیلی زیاد نیستن و اونقدری معادله رو عوض نمی‌کنن.

 

مقایسه A15 و A24 سامسونگ در عملکرد دوربین

گوشی A15 سامسونگ سه تا دوربین داره؛ یه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یه دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یه دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی. دوربین اصلی A15 تو نور خوب عکسای خوبی میگیره و رنگ ها رو درست نشون میده. ولی تو نور کم کیفیت عکس خیلی پایین میاد و پر از نویز میشه. دوربین فوق عریض هم برای عکسای گروهی و منظره خوبه ولی کیفیتش به پای دوربین اصلی نمیرسه و تو نور کم اونم داغون میشه. دوربین ماکرو هم برای عکسای خیلی نزدیکه و کیفیت معمولی داره.

دوربین سلفی A15 طبق گفته شرکت سازنده، 13 مگاپیکسله و تو نور خوب عکسای باکیفیت و رنگی میگیره. حالت پرتره این دوربین معمولا خوبه ولی بعضی وقتا تو تشخیص لبه ها مشکل داره. کیفیت فیلمبرداری هر دو دوربین اصلی و سلفی 1080P با 30 فریم بر ثانیه است و خبری از 60 فریم تو این گوشی نیست. 

حالا بریم سراغ گوشی A24. دوربین A24 نسبت به نسل قبلی یه حسگر تشخیص عمق رو کم کرده که خیلی هم کاربردی نبود. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی تو این رنج قیمتی عکسای خیلی خوبی میگیره. عکسا شارپ هستن، جزئیات رو خوب نشون میدن و رنگ و نورشون هم درسته. علاوه بر این از سیستم ضد لرزش OIS و PDAF استفاده کرده که توی آ۱۵ نمی‌بینیم.

A24-Camera

تو نور خوب میتونید انتظار عکسایی با کیفیت خوبی از A24 داشته باشید. تو شب، خیلی نمیشه رو A24 حساب کرد، چون تو گوشیای میان‌رده با این قیمت حقیقتا این حالت زیاد عملکرد خاصی نداره. دوربین فوق عریض A24 خیلی قوی نیست تو عکسای این دوربین کمی بهم ریختگی دیده میشه.

دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این گوشی دقیقا مثل A15 کار رو راه میندازه و عکسای سلفی باکیفیتی میگیره. تو عکسای سلفی هم مشکل محدوده دینامیکی وجود داره اما نوردهی، کنتراست و جزئیات رو خوب نشون میده. تو این رنج قیمتی، عکسای پرتره خیلی تعریف ندارن و A24 تو تشخیص سوژه از پس زمینه زیاد موفق نیست.

در کل، با توجه به قیمت این دو تا گوشی تو بخش عکاسی و عملکرد دوربین‌ها، A24 4G با برخورداری از OIS و PDAF تونسته امتیاز بالاتری دریافت کنه.

مقایسه A15 و A24 سامسونگ از نظر قدرت پردازشی و نرم افزار

هر دو گوشی سامسونگ یه پردازنده‌ی معمولی دارن که برای کارای روزانه و شبکه‌های اجتماعی بد نیستم ولی اگه اهل بازی هستین مدل‌هایی با رم 6 یا 8 رو انتخاب کنین. این گوشی‌ها با برنامه‌های زیاد تو پس‌زمینه کند میشن و بازی‌های سنگین مثل پابجی و کالاف رو نمی‌تونن خوب اجرا کنن. چیپست این گوشی‌ها Mediatek Helio G99 هستش. 

گوشی آ۱۵ از رم ۴ تا ۸ برخوردار شده و حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ در اختیارتون می‌ذاره. در حالی که A24 حافظه ۲۵۶ نداره و باید برای فضای بیشتر براش کارت حافظه بخرین. هر دو گوشی از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 برخوردار شدن که در کنار تراشه اصلی خیلی مناسب گیمینگ نیست و در حد یک اقتصادی خوش قیمت بیشتر تو عمر باتری خودش رو نشون میده.

در کل هر دو گوشی از یه سخت افزار مشابه استفاده می‌کنن و فرق چندانی تو اجرای برنامه‌ها ندارن. بنابراین اگه دنبال نقاط قوت و ضعف‌شون هستین بهتره تو بخش‌های دیگه دنبالش بگردین.

 

مقایسه نرم افزار A15 و A24

A24 از اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 استفاده می‌کنه که آپدیت UI 6 رو هم دریافت کرده و به اندروید ۱۴ قابل ارتقاست. A15 هم اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 رو ساپورت می‌کنه و سامسونگ قول داده تا 4 سال آپدیت نرم‌افزار و تا 5 سال آپدیت امنیتی براش بده. بنابراین میشه گفت که آ۱۵ یک سال جلوتره و آپدیت‌های جدیدتری براش میاد. رابط کاربری A15 خیلی خاص نیست ولی روون و کاربرپسنده و می‌تونین از قابلیت‌هایی مثل AOD برای صفحه نمایش و کنترل خونه هوشمند با برنامه‌های سامسونگ استفاده کنین.

از نظر نرم‌افزاری جدید بودن گوشی‌ها خیلی حائز اهمیته. بنابراین میشه گفت که A15 4G با یک سال آپدیت بیشتر به A24 ارجحیت داره و با قیمت کمترش شما رو بروزتر هم نگه میداره.

 

مقایسه اسپیکر گوشی سامسونگ A15 و A24

گوشی سامسونگ A15 یه اسپیکر معمولی داره که پایین گوشیه و صدای استریو نداره. در کل کیفیت صداش معمولیه و چون باس خوبی نداره، واسه گوش دادن به موسیقی با کیفیت بالا خیلی مناسب نیست. اما نگران نباشین، چون با هندزفری میتونین موسیقی رو با کیفیت اصلی گوش بدین. البته حواستون باشه که کیفیت صدا تا حدودی به خود هندزفری بستگی داره.

مقایسه اسپیکر گوشی سامسونگ A15 و A24

سامسونگ تو این گوشی، یه جک 3.5 میلیمتری و بلوتوث نسخه 5.3 گذاشته تا بتونین از هر نوع هندزفری که دوست دارین استفاده کنین. در نهایت هم باید بگم که اسپیکر این گوشی میتونه فایل های صوتی با فرمت های مختلف رو پخش کنه. راجع به گوشی A24 هم قضیه به همین شکله. تو این رنج قیمت، نباید انتظار اسپیکر استریو داشته باشین و باید به یه اسپیکر معمولی با صدای بلند ولی کیفیت معمولی عادت کنین.

بلوتوث نسخه 5.3 مصرف باتری کمی داره و تاخیر هم کمتره (البته اگه هندزفریتون هم این نسخه رو پشتیبانی کنه). در کل، تستی که از اسپیکر گوشی A24 و A15 گرفتن خیلی جالب نبود، ولی با بلوتوث یا کلا هندزفری می‌تونین صدای باکیفیتی رو داشته باشین.

 

کدوم مدل ارزش خرید بیشتری داره؟

یه نکته جالب تو این مقایسه هست که سامسونگ گوشی‌های سری A1x رو با مشخصات سری A2x ارتقا داده؛ این یعنی اگه شما میخوای A24 رو بخری، میتونی با همون قیمت یا حتی کمتر A15 رو بخری که همون مشخصات و حتی بهتر از اون رو داره و چند سال بیشتر هم آپدیت نرم افزاری دریافت میکنه. اما اگه بخوایم نظر نهایی‌مون رو درباره ارزش خرید این دوتا مدل بگیم باید به قیمت گوشی دقت کنیم. چون شباهت A15 و A24 اونقدر زیاده که جز تو موارد معدود نمیشه از هم مجزاشون کرد. گوشی سامسونگ A15 4G تو حالت پایه (رم ۴ و حافظه ۱۲۸) حدود ۶ تومن (اسفند ۱۴۰۲) قیمت داره، در حالی که گوشی A24 4G با همین سخت‌افزار یک و خورده‌ای گرون‌تره. این در حالیه که آ۲۴ فقط تو عکاسی و روشنایی نمایشگر بهتر عمل کرده و تو بقیه ویژگی‌ها تفاوتی با رقیبش نداره. اما از اون طرف آ ۱۵ رم ۸ و حافظه ۲۵۶ داره که تو نسخه‌های آ۲۴ پیدا نمیشه. هرچند شما می‌تونین این حافظه بیشتر رو با خرید یک کارت حافظه تو A24 جبران کنین که در اون صورت براتون گرون‌تر تموم میشه. بنابراین پیشنهاد ما اینه که برین سراغ A15 4G تا با قیمت کمتر کیفیت بهتر رو در کنار ساپورت آپدیت بیشتر دریافت کنین.

مقایسه مشخصات a24 4g با a15

Samsung Galaxy A24 4G
Samsung Galaxy A15 4G
تاریخ عرضه

Announced2023, April 19

StatusAvailable. Released 2023, May 05

Announced2023, December 11

StatusAvailable. Released 2023, December 16

مشخصات بدنه

رنگ بندیBlack, Lime Green, Blue gradient, Dark red

SIMSingle SIM (Nano-SIM) or Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)

BuildGlass front, plastic frame, plastic back

Weight195 g (6.88 oz)

Dimensions162.1 x 77.6 x 8.3 mm (6.38 x 3.06 x 0.33 in)

رنگ بندیBrave Black, Optimistic Blue, Magical Blue, Personality Yellow

SIMSingle SIM (Nano-SIM) or Hybrid Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)

BuildGlass front, plastic back, plastic frame

Weight200 g (7.05 oz)

Dimensions160.1 x 76.8 x 8.4 mm (6.30 x 3.02 x 0.33 in)

مشخصات صفحه نمایش

Protection

Resolution1080 x 2340 pixels, 19.5:9 ratio (~396 ppi density)

Size6.5 inches, 103.7 cm2 (~82.4% screen-to-body ratio)

نوعSuper AMOLED, 90Hz, 1000 nits (peak)

Protection

Resolution1080 x 2340 pixels, 19.5:9 ratio (~396 ppi density)

Size6.5 inches, 103.7 cm2 (~84.3% screen-to-body ratio)

نوعSuper AMOLED, 90Hz, 800 nits (HBM)

مشخصات باتری

Charging25W wired

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوعLi-Po 5000 mAh, non-removable

Charging25W wired

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوع5000 mAh, non-removable

مشخصات دوربین اصلی

نوع دوربینTriple : 50 MP, f/1.8, (wide), PDAF, OIS 5 MP, f/2.2, 123 (ultrawide), 1/5", 1.12m 2 MP, f/2.4, (macro)

ویدئو1080p@30fps

ویژگیLED flash, panorama, HDR

نوع دوربینTriple : 50 MP, f/1.8, (wide), AF 5 MP, f/2.2, (ultrawide) 2 MP, f/2.4, (macro)

ویدئو1080p@30fps

ویژگیLED flash, panorama, HDR

مشخصات دوربین سلفی

ویژگی ها

نوع دوربینSingle : 13 MP, f/2.2, (wide)

ویدئو1080p@30fps

ویژگی ها

نوع دوربینSingle : 13 MP, f/2.0, (wide)

ویدئو1080p@30fps

مشخصات پردازنده و سخت افزار

Internal128GB 4GB RAM, 128GB 6GB RAM, 128GB 8GB RAM

Card slotmicroSDXC (dedicated slot)

ChipsetMediatek MT8781 Helio G99 (6nm)

CPUOcta-core (2x2.2 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55)

GPUMali-G57 MC2

Internal128GB 4GB RAM, 128GB 6GB RAM, 128GB 8GB RAM, 256GB 8GB RAM

Card slotmicroSDXC (uses shared SIM slot)

ChipsetMediatek Helio G99 (6nm)

CPUOcta-core (2x2.2 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55)

GPUMali-G57 MC2

مشخصات نرم افزاری

OSAndroid 13, One UI 5.1

OSAndroid 14, One UI 6

ویژگی ها

SensorsVirtual proximity sensing

SensorsVirtual proximity sensing

مشخصات صدا

3.5mm jack Yes

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes

3.5mm jack Yes

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes

مشخصات شبکه های ارتباطی

5G bands

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 850 / 900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM only)

4G bands1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41

SpeedHSPA, LTE-A

5G bands

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 850 / 900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual sim model only)

4G bands1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41

SpeedHSPA, LTE

سایر مشخصات

PositioningGPS, GLONASS, GALILEO, BDS, QZSS

Infrared port

Bluetooth5.3, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioUnspecified

USBUSB Type-C 2.0

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct

PositioningGPS, GALILEO, GLONASS, BDS, QZSS

Infrared port

Bluetooth5.3, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioUnspecified

USBUSB Type-C 2.0

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct

تست ها

بلندگو

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera

Display

Performance

بلندگو

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera

Display

Performance

سایر

SAR

رنگ بندی

PriceAbout 200 EUR

SAR EU0.41 W/kg (head) 1.30 W/kg (body)

ModelsSM-A245F, SM-A245F/DS, SM-A245F/DSN, SM-A245M, SM-A245M/DS, SM-A245N

SAR

رنگ بندی

Price$170.00

SAR EU0.42 W/kg (head) 1.29 W/kg (body)

ModelsSM-A155F, SM-A155F/DSN, SM-A155M, SM-A155M/DS, SM-A155P, SM-A155R

نویسنده : عرفان شفیعی
تاریخ انتشار 2 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 14
5/ 4.9

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

tahamousavi

استراتژی جالبی از طرف سامسونگ بود. خوشم اومد. اینجوری فروش بالاتری رو تجربه می‌کنه…

۲۳ فروردین ۱۴۰۳
Hossein_sh

a15👌

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
Nurse

واقعا این مقایسه می‌طلبید

۱۸ اسفند ۱۴۰۲
arsalansh

من اگر بودم A24 رو انتخاب می کردم

۱۶ اسفند ۱۴۰۲
Hossein_sh

15 بهتره تا 24.. 24 فقط اسمش شاید یکم تو دهن پرکن ترباشه

۱۵ اسفند ۱۴۰۲
ali.sh2004

همون a15 بهتره، اونقدر اختلافی ندارن که ارزش داشته باشه به خاطر اونقدر پول بیشتر بدی

۱۵ اسفند ۱۴۰۲
Im_mahon

ممنون اطلاعات واقعا مفیدت!

۱۵ اسفند ۱۴۰۲
Sajjad85Gh

جفتشون گوشی های خوبین ولی من باشم داریا باند میخرم که با قیمت یکسان مشخصاتی دو برابر داره گارانتی بهترین هم داره

۱۵ اسفند ۱۴۰۲
Limb0onTop

جفتشون خوبن ولی تو این رنج شیایومی خیلی گزینه های بهتری داره

۱۴ اسفند ۱۴۰۲
SinaRe8596

فکر میکنم a15 باید بهتر باشع

۱۴ اسفند ۱۴۰۲
dokht-678

سلام
Galaxy Note 10 plus الان تو رنج قیمتی خودش با اینکه سال ۲۰۱۹ اومده بازار از بقیه گوشی های الانی خیلی سر تره
از لحاظ نمایشگر ، دوربین ، گرافیک و رم و حافظه …
میخواستم ببینم الان ارزش خرید داره اگه نه چرا؟

۱۴ اسفند ۱۴۰۲
dokht-678

سلام یه سوال داشتم
Galaxy Note 10 plus الان تو رنج قیمتی خودش با اینکه سال ۲۰۱۹ عرضه شده از بقیه گوشی های الانی خیلی سر تره
از لحاظ نمایشگر ، دوربین ، گرافیک و رم و..
میخواستم ببینم الان ارزش خرید داره اگه نه چرا؟

۱۴ اسفند ۱۴۰۲
Ahmaddosti

قطعا A15 ارزش خرید بیشتری داره چون قیمتش از A24 کمتره ، فقط روسناییش ۲۰۰ نیست کناره که اصلا مهم نیست

۱۴ اسفند ۱۴۰۲
Amir ali namaei

جنگی راه انداختی

۱۴ اسفند ۱۴۰۲