مقایسه S23 Fe سامسونگ و Xiaomi 13T

گوشی‌های Samsung S23 FE و Xiaomi 13T با به دوش کشیدن نام برندهای مطرح حوزه تکنولوژی، انتظارات ما را از عملکرد و ظاهر موبایل بالا برده‌اند. مخصوصاً این روزها که پرچم‌داران سامسونگ و شیائومی تنه‌به‌تنه یکدیگر حرکت می‌کنند و انتخاب گوشی موبایل نیاز به بررسی و مقایسه بیشتری دارد. به همین دلیل مقایسه مشخصات فنی و ظاهری این دو گوشی به ما کمک می‌کند تا نقاط ضعف‌ و ویژگی‌های مثبت هر مدل را بشناسیم و خرید بهتری انجام دهیم. گوشی‌های فلگ‌شیپ یا پرچمدار سامسونگ معمولاً دارای ۴ سری متفاوت هستند که مدل FE اقتصادی‌ترین آن‌هاست. از طرف دیگر Xiaomi 13T را داریم که با قیمتی ارزان‌تر قابلیت‌هایی مشابه را در اختیارمان قرار می‌دهد. با مقایسه S23 Fe سامسونگ و Xiaomi 13T همراه موبونیوز باشید تا یک آنالیز عمیق و کامل از ویژگی‌های این دو گوشی ارائه کنیم و ببینیم کدوم گوشی با توجه به امکانات ارزش خرید بیشتری داره؟

 

مقایسه طراحی S23 FE سامسونگ با Xiaomi 13T

شما می‌توانید امضای برند سامسونگ را در طراحی ظریف و در عین حال کاربردی بدنه S23 FE مشاهده کنید. طول و عرض این گوشی ۷۶.۵ × ۱۵۸ میلی‌متر بوده و ضخامتی برابر با ۸.۲ میلی‌متر دارد. وزن تقریبی آن ۲۰۹ گرم است و مانند بسیاری از مدل‌های اخیر سامسونگ بدنه شیشه‌ای (محافظت شده با گوریلا گلس ۵) و فریم آلومینیومی دارد. یکی از ویژگی‌های سری اس ۲۳ اف ای که به قطع گوی رقابت را از شیائومی می‌دزدد، رنگ‌بندی آن است. این گوشی در ۶ رنگ دیدنی بنفش، نارنجی، کرم، سبز، آبی و مشکی تولید شده که طیف نارنجی و بنفشش را نمی‌توانید در هیچ مدل دیگری پیدا کنید! به جز رنگ مشکی، فریم بقیه رنگ‌ها نقره‌ای است.

مقایسه طراحی و کیفیت ساخت S23 FE با Xiaomi 13T

از طرف دیگر شیائومی ۱۳تی ابعادی ۸.۵ × ۷۵.۵ × ۱۶۲.۲ میلی‌متری داشته و نشان می‌دهد که در حد ۰.۳ میلی‌متر ضخامت بیشتری از سامسونگ دارد. وزن این گوشی به دلیل استفاده از پلاستیک و پلیمر سیلیکون از S23 FE سبک‌تر بوده و تنها ۱۹۷ گرم است. گوشی Xiaomi 13T در سه رنگ متفاوت عرضه شده که از لحاظ جنس بدنه با هم متفاوتند. رنگ مشکی و سبز جنسی شیشه‌ای و براق دارند و بیشتر حس یک گوشی پرچم‌دار را برای‌تان تداعی می‌کنند. اما رنگ آبی گوشی با پلیمر سیلیکون ساخته شده و دارای حالتی برجسته و بافت‌دار است.
جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار و آب، برای هر دو مدل استاندارد مقاومتی IP68 تعریف شده و این یعنی می‌توانند برای ۳۰ دقیقه تا عمق ۱.۵ متری آب دوام بیاورند. البته این مقاومت توسط شرکت اعلام شده و پیشنهاد ما این است که به هیچ‌وجه تستش نکنید! در مقام مقایسه هر دو کیفیت ساخت و طراحی جذابی دارند و بسته به سلیقه خود میتوانید سراغ هر کدام از گوشی ها برید، البته هر دو رقیب خیلی گوشی های سبک و خوش دستی نیستند و ممکن است در استفاده طولانی مدت کمی دستان شما را خسته کنند.

 

مقایسه نمایشگر S23 FE سامسونگ با Xiaomi 13T

نسبت نمایشگر به بدنه در اکثر گوشی‌های جدید بالای ۸۰ درصد است. این یعنی بیش از ۸۰ درصد کل پنل جلوی گوشی را صفحه‌نمایش تشکیل می‌دهد و هنوز افرادی هستند که به دنبال نمایشگر‌های بزرگ‌تر می‌گردند! گوشی شیائومی در این مورد هم از لحاظ اندازه و هم طراحی با حاشیه کمتر در مقابل رقیب سامسونگی عملکرد بهتری دارد. البته اهمیت این بخش فقط در اندازه‌اش خلاصه نمی‌شود و ویژگی‌هایی مثل میزان نور صفحه، تکنولوژی ساخت و تعداد پیکسل‌ها قادرند کیفیت گوشی را از این رو به آن رو کنند. خوشبختانه گوشی S23 FE سامسونگ در این زمینه هم قوی عمل کرده و با برخورداری از نمایشگر Dynamic AMOLED 2X و نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی عملکرد جذابی دارد. عدد رفرش ریت تعداد دفعات تغییر تصویر در هر ثانیه را نشان می دهد و برای بازی کردن با گوشی بسیار حائز اهمیت است. نمایشگرها معمولاً رفرش ریتی بین ۳۰، ۶۰، ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز دارند. هرچه این عدد بالاتر باشد کیفیت صفحه بهتر بوده و مصرف باتری هم بیشتر است.

مقایسه نمایشگر S23 FE سامسونگ با Xiaomi 13T

حالا اگر فکر می‌کنید ۱۲۰ هرتز عدد بالایی است پس صبر کنید تا از شیائومی برای‌تان بگوییم. گوشی شیائومی 13T پا را فراتر گذاشته و نرخ تازه‌سازی را تا ۱۴۴ هرتز افزایش داده است. این رفرش‌ریت مورد علاقه افرادیست که به بازی با موبایل علاقه دارند و می‌خواهند روی گوشی هم بازی روان و باکیفیتی را تجربه کنند. نور صفحه این گوشی در بیشترین حالت ۲۶۰۰ نیت است که در برابر ۱۴۵۰ نیت سامسونگ عملکرد بهتری دارد و میتواند در زیر نور مستقیم آفتاب تجربه بهتری را به شما به نمایش بگذارد.
آخر از همه می‌رسیم به تراکم پیکسلی و رزولوشن که وضوح تصویر گوشی را تعیین می‌کنند. شیائومی 13T دارای رزولوشن ۲۷۱۲ × ۱۲۲۰ و تراکم پیکسلی ۴۴۶ PPI است که در کنار رزولوشن ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ و تراکم 403 PPI سامسونگ نمره بهتری دریافت می‌کند. بنابراین با توجه به موارد بالا به راحتی می‌توان گفت شیائومی در بخش صفحه نمایش چند پله بالاتر از S23 FE ایستاده است.

 

مقایسه رابط کاربری و قدرت پردازشی S23 FE با Xiaomi 13T

نمایشگر ۱۴۴ هرتزی زمانی به درد گیم زدن می‌خورد که یک پردازنده قوی در کنارش باشد. بنابراین انتظار داریم که چیپست Mediatek Dimensity 8200 Ultra شیائومی به خوبی از پس بازی‌های سنگین بربیاید. خوشبختانه پردازنده این تراشه از نوع ۸ هسته‌ای بوده و به کمک پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6 به راحتی بازی‌های جدید را اجرا می‌کند. البته با یک نگاه کوتاه به مشخصات سخت افزاری گوشی اس ۲۳ اف‌ای می‌توان نتیجه گرفت که با کمی اختلاف برنده بازی در این بخش سامسونگ است. البته هر دو گوشی در استفاده معمولی و روزمره عملکرد مناسب و قابل قبولی دارند.
برخورداری از تراشه Exynos 2200 (در نسخه گلوبال) و Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1 (در نسخه آمریکا) و تراشه گرافیکی Xclipse 920 (یا Adreno 730) سبب شده که این گوشی نتیجه بهتری از تست‌ها و بنچمارک های مختلف بگیرد. این مدل نیز ۸ هسته‌ای بوده و از لحاظ قدرت تفاوت چندانی با شیائومی ندارد. تنها نكته قابل اشاره این است که پردازنده اگزینوس مستعد داغ شدن است و احتمالاً در استفاده های سنگین دمای گوشی تا حدودی بالا می‌رود. شما می‌توانید هر دو گوشی را با رم ۸ گیگ و حافظه 256 تهیه کنید، اما شیائومی امکان انتخاب رم 12 گیگ را هم در اختیار شما قرار می دهد.

مقایسه رابط کاربری و قدرت پردازشی S23 FE با Xiaomi 13T

رابط کاربری هر دو گوشی عملکرد مناسب و با امکانات شخصی سازی مناسبی دارد اما رابط کاربری One UI سامسونگ به دلیل طراحی ساده تر میتواند برای عموم گزینه جذاب تری باشد. در آخر باید گفت که سیستم‌عامل گوشی S23 FE سامسونگ اندروید ۱۳ است و به اندروید ۱۴ و One UI 6 قابل ارتقا می‌باشد و به گفته سامسونگ تا 4 سال هم پشتیبانی نرم افزاری دریافت میکند. در نقطه مقابل شیائومی ۱۳ تی به اندروید ۱۳ و MIUI 14 مجهز شده است و مثل گزینه رقیب تا 4 سال آپدیت های نرم افزاری را دریافت میکند و امکان ارتقا به اندروید 14 و HyperOS جدید شیائومی را دارد و در این بخش به جز سلیقه شخصی در رابط کاربری تفاوت قابل توجه ای بین دو گوشی وجود ندارد.

 

مقایسه عملکرد باتری S23 FE سامسونگ با Xiaomi 13T

عمر کوتاه باتری هنوز یکی از چالش‌های حل‌نشده‌ی دنیای فناوری است. با اینکه این روزها دستگاه‌های الکترونیکی طول عمر خیلی بیشتری دارند، اما هنوز هم نمی‌توان برای بیش از ۱ روز روی‌شان حساب باز کرد. گلکسی اس ۲۳ اف ای به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که با تکنولوژی لیتیوم-یون ساخته شده است. این باتری در صورت استفاده معمولی یک روز کامل کار می‌کند و با شارژر ۲۵ وات شارژ می‌شود. شارژر گوشی از استاندارد فست شارژ PD3.0 بهره‌مند شده و در عرض حدود نیم ساعت نصف ظرفیت باتری را پر می‌کند. در کنار شارژ سیمی، S23 FE به شارژ وایرلس ۱۵ واتی هم مجهز شده و می‌تواند از قابلیت شارژ معکوس استفاده کند. شارژ معکوس این امکان را فراهم می‌کند تا با تبدیل گوشی به یک شارژر وایرلس، دستگاه‌های دیگری که از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کنند را شارژ کنید. برای این کار کافیست این ویژگی‌ را در اس ۲۳ اف ای فعال کرده و سپس گوشی دوم را رویش قرار دهید.

مقایسه عملکرد باتری S23 FE سامسونگ با Xiaomi 13T

در سمت دیگر، شیائومی ۱۳تی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری لیتیوم-پلیمری روی دست سامسونگ بلند شده و از شارژ سیمی ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند. این شارژر توان‌بالا از استانداردهای PD3.0 و QC4.0 برخوردار است و گوشی را در حدود 50 دقیقه کاملاً شارژ خواهد کرد. البته در این مدل خبری از شارژ وایرلس نیست و باید به سرعت شارژ بالا بسنده کنید. شارژدهی با توجه به قدرت بسیار مناسب است و می‌تواند در استفاده روزمره و ترکیبی یک روز کامل شما را همراهی کند. در این بخش هر دو گوشی عملکرد مناسبی دارند اما گوشی 13 تی شیائومی با داشتن شارژدهی مناسب و به همراه داشتن شارژر 67 واتی سریع در داخل جعبه گزینه جذاب تری به نظر میرسد.

 

مقایسه عملکرد دوربین S23 FE سامسونگ با Xiaomi 13T

این روزها روش‌های برقراری ارتباط خیلی با گذشته فرق کرده و عکس گرفتن جزو جدایی ناپذیر شبکه‌های اجتماعی شده است. به همین دلیل بسیاری از ما کیفیت گوشی را با کیفیت دوربینش می‌سنجیم و انتظارات بالایی از آن داریم. Samsung S23 FE از دوربین‌های سه‌گانه عمودی استفاده می‌کند و دارای لنزهای واید، تله‌فوتو و اولترا واید است. لنز واید این گوشی 50 مگا‌پیکسل بوده و از نوع ۲۴ میلی‌متری با دیافراگم F/1.8 می‌باشد. لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسل است و با کمک زوم اپتیکال 3 برابری و دیافراگم F/2.4 تصاویر دور را با شفافیت تمام ثبت می‌کند. لنز ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید نیز بهترین گزینه برای عکس گرفتن از مناظر و تصاویر پهن است. هنگام فیلم‌برداری می‌توانید تنظیمات این دوربین را روی کیفیت‌های بالای 8K و 24 برثانیه یا 4K و 30/60 فریم بر ثانیه قرار دهید. اگر فریم ریت بهتری بخواهید، می‌توانید با تنظیم کیفیت دوربین روی مقادیر پایین‌تر به اعداد ۲۴۰ تا ۹۶۰ هم دست پیدا کنید.

مقایسه عملکرد دوربین S23 FE سامسونگ با Xiaomi 13T

شیائومی 13T نیز دارای سه لنز اصلی‌ است که با کمک Leica تنظیم شده اند و کیفیت‌های ۵۰ و ۱۲ مگاپیکسلی را برای‌تان فراهم می‌کنند. لنز واید این گوشی ۵۰ مگاپیکسل با دیافراگم F/1.9، لنز تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسل با دیافراگم F/1.9 و زوم اپتیکال 2 برابری و لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسل با دیافراگم F/2.2 است. فیلم‌برداری گوشی شیائومی از کیفیت 8K پشتیبانی نمی‌کند و در بهترین حالت در کیفیت 1080 فریم ریت 120 فریم بر ثانیه را ارائه می‌دهد.
آخر از همه می‌رسیم به دوربین‌های سلفی که در سامسونگ از لنز ۱۰ مگاپیکسلی استفاده شده ولی در گوشی شیائومی این مقدار ۲۰ مگاپیکسل است. دوربین سلفی سامسونگ از کیفیت 4K و 30/60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند که در گوشی شیائومی فقط به کیفیت 1080 و 30 فریم برثانیه محدود شده اما در عوضش  گوشی شیائومی از قابلیت HDR10+ در ویدیوهای سلفی برخوردار است که تا حدودی باعث جذابیت و زنده ثبت شدن تصاویر می شود.
در مجموع روی کاغذ گوشی شیائومی با اختلاف به نظر جذاب تر و بهتر به نظر میرسد اما در واقعیت این اختلاف خیلی زیاد نیست و گوشی S23 Fe با کمک پردازش جذاب رنگ ها میتواند عکس ها و ویدیوهای زنده تری به ثبت برساند اما اگر واقعی تر بودن عکس ها و نزدیک بودن به واقعیت برای شما اهمیت بیشتری دارد، گوشی شیائومی 13T با داشتن امکانات کاملتر در بخش عکاسی گزینه مناسب تری هست. البته هنوز برای ثبت ویدیو گوشی های سامسونگ گزینه های بهتر و با قابلیت های بیشتری هستند و اگر با گوشی بیشتر فیلمبرداری میکنید تا عکاسی بهتر است سراغ گوشی S23 Fe سامسونگ بروید.

 

مقایسه اسپیکر و قابلیت های ارتباطی S23 FE با Xiaomi 13T

مانند خیلی از گوشی‌های جدید، این دو گوشی نیز دیگر از پورت 3.5mm‌ صدا استفاده نمی‌کنند. هیچ درگاهی هم برای کارت حافظه برای گوشی‌ها تعبیه نشده؛ بنابراین قبل از خرید حتماً از کافی بودن حافظه داخلی گوشی اطمینان حاصل کنید. اسپیکر استریو برای هر دو گوشی در نظر گرفته شده که بلندی خیلی خوب دارد و صدا را تا حدودی به صورت بالانس شده و با کیفیت و تفکیک مناسبی پخش میکنند، البته بلندی صدای گوشی شیائومی مقداری بیشتر است.
شیائومی ۱۳ تی و سامسونگ S23 FE هر دو از وای فای دوبانده برخوردار شده اند اما سامسونگ دارای Wifi Direct هم می‌باشد. ورژن بلوتوث سامسونگ 5.3 بوده و از سیستم‌های ماهواره‌ای GPS، GLONASS، GALILEO و BDS برای مسیریابی استفاده می‌کند. در حالی که شیائومی با بلوتوث 5.4 تقویت شده و سیستم‌های جی‌پی‌اس قوی‌تری دارد. حسگر اثرانگشت به کار رفته در این گوشی‌ها از نوع اپتیکال زیر صفحه نمایش است.

مقایسه اسپیکر و قابلیت های ارتباطی S23 FE با Xiaomi 13T

 

کدام گوشی ارزش خرید بیشتری دارد؟

طبق مقایسه انجام‌شده بین Xiaomi 13t و S23 FE سامسونگ، مشخص است که شیائومی از خیلی جهات بهتر از سامسونگ عمل کرده است. این گوشی باتری قوی‌تر و سرعت شارژ بیشتر، نمایشگر زیباتر و با کیفیت بیشتر، بلوتوث جدیدتر و دوربین‌های باکیفیت‌تری را در کنار قیمت پایین‌تر قرار داده و توانسته پکیج مناسب و با ارزش خرید بالایی را در اختیار مخاطب قرار دهد. با اینکه سری‌های فن ادیشن سامسونگ معمولاً ویژگی‌های اصلی یک پرچم‌دار را با خود به همراه دارند، اما در این مورد به نظر می‌رسد که اس ۲۳ اف ای بیشتر یک میان‌رده‌ی باکیفیت است تا یک پرچم‌دار اقتصادی. با این حال کیفیت ساخت بالا، دوربین مناسب فیلمبرداری، سیستم‌عامل بروز و روان و همچنین قابلیت شارژ وایرلس جزو ویژگی‌های رقابتی این گوشی بوده و ارزش خرید آن بالا می‌برند. گوشی شیائومی 13 تی برای نسخه با رم و حافظه 12/256 در حدود 20.4 میلیون تومان قیمت دارد ولی گوشی سامسونگ S23 Fe برای نسخه با رم و حافظه 8/256 در حدود 24.3 میلیون تومان به فروش میرسد و با توجه به اختلاف 3 4 میلیون تومانی بین این دو گوشی و همچنین عملکرد بهتر کلی شیائومی در بخش های مختلف این گوشی ارزش خرید بسیار بالایی دارد، البته اگر دسترسی راحت به آپدیت های نرم افزاری، تنوع بالای لوازم جانبی و همچنین فروش راحت تر در چند سال آینده برای شما اهمیت بیشتری دارد، خرید گوشی گرانتر سامسونگ با توجه به عملکرد مناسب کلی و نزدیک به گوشی رقیب خیلی خالی از لطف نیست. به نظر شما بین این دو گوشی شبه قاتل پرچمدار کدام ارزش خرید بیشتری دارد؟

مقایسه مشخصات s23 fe با xiaomi 13t

Samsung Galaxy S23 FE
Xiaomi 13T
تاریخ عرضه

Announced2023, October 04

StatusAvailable. Released 2023, October 05

Announced2023, September 26

StatusAvailable. Released 2023, September 26

مشخصات بدنه

رنگ بندیMint, Cream, Graphite, Purple, Indigo, Tangerine

SIMIP68 dust/water resistant (up to 1.5m for 30 min)

BuildGlass front (Gorilla Glass 5), glass back (Gorilla Glass 5), aluminum frame

Weight209 g (7.37 oz)

Dimensions158 x 76.5 x 8.2 mm (6.22 x 3.01 x 0.32 in)

رنگ بندیAlpine Blue, Meadow Green, Black

SIMIP68 dust/water resistant (up to 1.5m for 30 min)

BuildGlass front (Gorilla Glass 5), glass back or silicone polymer back, plastic frame

Weight193 g or 197 g (6.81 oz)

Dimensions162.2 x 75.7 x 8.5 mm (6.39 x 2.98 x 0.33 in)

مشخصات صفحه نمایش

ProtectionCorning Gorilla Glass 5

Resolution1080 x 2340 pixels, 19.5:9 ratio (~403 ppi density)

Size6.4 inches, 100.5 cm2 (~83.2% screen-to-body ratio)

نوعDynamic AMOLED 2X, 120Hz, HDR10+, 1450 nits (peak)

ProtectionCorning Gorilla Glass 5

Resolution1220 x 2712 pixels, 20:9 ratio (~446 ppi density)

Size6.67 inches, 107.4 cm2 (~87.5% screen-to-body ratio)

نوعAMOLED, 68B colors, 144Hz, Dolby Vision, HDR10+, 1200 nits (HBM), 2600 nits (peak)

مشخصات باتری

Charging25W wired, PD2.0, 50% in 30 min Wirless

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوعLi-Ion 4500 mAh, non-removable

Charging67W wired, PD3.0, QC4, 100% in 42 min (advertised)

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوعLi-Po 5000 mAh, non-removable

مشخصات دوربین اصلی

نوع دوربینTriple : 50 MP, f/1.8, 24mm (wide), PDAF, OIS 8 MP, f/2.4, 75mm (telephoto), PDAF, 3x optical zoom 12 MP, f/2.2, 123 (ultrawide)

ویدئو8K@24fps, 4K@30fps, 1080p@30/60/120/240fps, 720p@960fps

ویژگیLED flash, HDR, panorama

نوع دوربینTriple : 50 MP, f/1.9, 24mm (wide), 1/1.28", 1.22m, PDAF, OIS 50 MP, f/1.9, 50mm (telephoto), 1/2.88", 0.61m, PDAF, 2x optical zoom 12 MP, f/2.2, 15mm (ultrawide), 1/3.06", 1.12m

ویدئو4K@30fps (HDR10+), 1080p@30/60/120fps, gyro-EIS

ویژگیLeica lens, LED flash, HDR, panorama

مشخصات دوربین سلفی

ویژگی ها

نوع دوربینSingle : 10 MP, f/2.4, 26mm (wide)

ویدئوYes

ویژگی هاHDR

نوع دوربینSingle : 20 MP, f/2.2, (wide), 0.8m

ویدئو1080p@30fps, HDR10+

مشخصات پردازنده و سخت افزار

Internal128GB 8GB RAM, 256GB 8GB RAM

Card slotNo

ChipsetExynos 2200 (4 nm) - InternationalQualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1 (4 nm) - USA

CPUOcta-core (1x2.8 GHz Cortex-X2 & 3x2.50 GHz Cortex-A710 & 4x1.8 GHz Cortex-A510) - InternationalOcta-core (1x3.00 GHz Cortex-X2 & 3x2.50 GHz Cortex-A710 & 4x1.80 GHz Cortex-A510) - USA

GPUXclipse 920 - InternationalAdreno 730 - USA

InternalUFS 3.1

Card slotNo

ChipsetMediatek Dimensity 8200 Ultra (4 nm)

CPUOcta-core (1x3.1 GHz Cortex-A78 & 3x3.0 GHz Cortex-A78 & 4x2.0 GHz Cortex-A55)

GPUMali-G610 MC6

مشخصات نرم افزاری

OSAndroid 13, One UI 5.1

OSAndroid 13, MIUI 14

ویژگی ها

SensorsVirtual proximity sensing Samsung DeX

SensorsFingerprint (under display, optical), accelerometer, gyro, proximity, compass, color spectrum

مشخصات صدا

3.5mm jack No

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes, with stereo speakers

3.5mm jack 24-bit/192kHz audio

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes, with stereo speakers

مشخصات شبکه های ارتباطی

5G bands1, 2, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 66, 77, 78 SA/NSA/Sub6 - International

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE / 5G

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (Dual SIM model only)

4G bands1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 20, 26, 28, 38, 40, 41, 66 - International

SpeedHSPA, LTE-A (CA), 5G

5G bands1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 66, 77, 78 SA/NSA

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE / 5G

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2

4G bands1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 32, 38, 40, 41, 66

SpeedHSPA, LTE-A, 5G

سایر مشخصات

PositioningGPS, GLONASS, GALILEO, BDS

Infrared port

Bluetooth5.3, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes

RadioUnspecified

USBUSB Type-C, OTG

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e, dual-band, Wi-Fi Direct

PositioningGPS (L1+L5), GLONASS (G1), GALILEO (E1+E5a), QZSS (L1+L5), NavIC (L5), BDS

Infrared portYes

Bluetooth5.4, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioNo

USBUSB Type-C 2.0, OTG

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band

تست ها

بلندگو

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera

Display

Performance

بلندگو

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera

Display

Performance

سایر

SAR0.80 W/kg (head) 0.72 W/kg (body)

رنگ بندی

Price59,999

SAR EU0.76 W/kg (head) 1.04 W/kg (body)

ModelsSM-S711B, SM-S711B/DS, SM-S711U1, SM-S711U, SM-S711W, SM-S7110

SAR

رنگ بندی

Price$548.00 / 594.26 / 549.00

SAR EU

Models

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 4 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 27
5/ 4.4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

tahamousavi

از همون اول هم مشخص بود s23fe قیمتش زیادتر راز مشخصاتشه؛ با این حال هنوز هم هستند کسایی که به خاطرش پول می‌دهند…

۰۲ اسفند ۱۴۰۲
MhD GH

مگر اینکه با شیائومی پدر کشتگی داشته باشم چیزی که بهتر و به صرفه تر ارائه میده رو در نظر نگیرم، واقعا تو این رده هیچ گوشی ای توان رقابت با 13t رو نداره، با اینکه s23 fe هم خیلی دلبری میکنه ولی خب…

۰۹ بهمن ۱۴۰۲
    MhD GH

    چیزی که ناراحت کنندس اینه که تا میبینن این گوشی هم (13t) تقاضای زیادی داره قیمتشو میبرن بالا

    ۰۹ بهمن ۱۴۰۲