معرفی بازی Very Little Nightmares

نسخه موبایل بازی Nightmares Little پنج سال بعد از نسخه اول که برای کنسول و کامپیوتر عرضه شده بود به بازار آمد. این بازی که توسط استودیوی سوئدی Tarsier Studios ساخته شده بود در سال 2017 توسط استودیوی دیگری به نام Bandai Namco Entertainment عرضه شد. این بازی پلتفرمی در ژانر وحشت ساخته شده و برای گیمرهایی که به فضاهای وهم آلود علاقه دارند بازی منحصر به فردی خواهد بود. مانند نسخه کنسول، یکی از نکات قابل توجه در این بازی این است که هیچ دیالوگی ندارد و تمرکز اصلی بر داستان‌گویی بصری است. در ادامه به معرفی بازی Very Little Nightmares می‌پردازیم و جزییات بیشتری از این بازی را بررسی می‌کنیم.

 

سبک بازی Very Little Nightmares

ممکن است شما هم با من موافق باشید و دوست داشته باشید بازی بدون اتلاف وقت و حاشیه رفتن شما را با داستان اصلی مواجه کند به سرزمین اسرارآمیز خود ببرد. اگر از این دست گیمرها هستید Very Little Nightmares نسخه موبایل برای شما بازی ایده آلی خواهد بود. این بازی بدون حاشیه رفتن شما را در سفری وهم انگیز با قهرمان اصلی داستان همراه میکند. در واقع بلافاصله پس از شروع بازی شما به عنوان قهرمان داستان در گودالی نمناک و
ترسناک مسیر پیش رو را آغاز میکنید.

ژانر بازی Very Little Nightmares

به عنوان قهرمان اصلی که یک دختربچه است، ابزارهای زیادی برای دفاع از خود در برابر خطرات احتمالی ندارید. پس باید شش دانگ حواستان را جمع کنید، به جزییات دقت فراوان داشته باشید، از هیچ احتمال خطری چشم پوشی نکنید، به صداها خوب گوش بسپارید و آماده پناه گرفتن و فرار کردن باشید.

از نکات جذاب بازی Nightmares Little برای موبایل میتوان به معماهای ساده ای اشاره کرد که بازیکن در طول مسیر با آنها روبرو خواهد شد. این معماها افرادی که به داستان های معمایی علاقه دارند را نیز به بازی جذب می‌کند. در بعضی قسمت های این بازی شما در اتاق هایی با معماهای چند مرحله ای و سخت مواجه خواهید شد که برای عبور از مرحله باید آن‌ها را حل کنید.

 

بررسی داستان بازی Very Little Nightmares

قهرمان داستان بازی دختری کوچک با بارانی زرد است که در نسخه موبایل نسبت به نسخه کنسول و کامپیوتر، کوچکتر و آسیبپذیرتر بهنظر میرسد. البته به جثه کوچکش نگاه نکنید و خیال نکنید با بازی کودکانه‌ای روبرو هستید؛ این بازی با کاراکترهای منفی و خطرناکش حسابی میتواند شما را بترساند!
سیکس (قهرمان داستان) در کابوسی مرگ
بار گرفتار شده است و تنها چیزی که میخواهد رهایی از این سیر پرپیچوخم است. او فقط یک فندک کوچک همراه خود دارد که تنها چیزیست که به قهرمان این داستان قوت قلب میبخشد. تنها سلاح و تنها پناه شخصیت داستان ما همین فندک است و برای نجات خود راهی جز
پنهان شدن یا گریختن ندارد.

 

گیم پلی بازی Very Little Nightmares

گیمپلی بازی Nightmares Little نسخه موبایل مانند نسخه کنسول و کامپیوتر بسیار ساده است. اما باید بدانید کنترل های این بازی کمی نیاز به دقت دارند و ممکن است در شروع بازی کمی شما را دچار دردسر کنند. خصوصا در مواقعی که نیاز دارید سریع از یک موقعیت عبور کنید باید کاملا به کنترلرها تسط داشته باشید. اگر کم حوصله و حساس باشید ممکن است برای تجربه بهتر این بازی نیاز باشد از کنترلر فیزیکی استفاده کنید.

 

گرافیک و صدای بازی Very Little Nightmares

فضای تاریک و وهم آلود بازی به خوبی میتواند احساس تنهایی، خفقان و وحشتی که بر سیکس حاکم است را به بازیکن منتقل کند. علاوه بر این شما میتوانید گرافیک بازی را با سلیقه خود و با توجه به سخت افزاری گوشی‌تان شخصی سازی کنید. این بازی از فریم ریت 30 و 60 هرتز پشتیبانی می‌کند که می‌توانید بینش انتخاب کنید.

گرافیک بازی Very Little Nightmares

حتما خوب میدانید در ژانر بازی های ترسناک و وهم آلود حضور صدا و موسیقی تا چه اندازه میتواند از نظر بعد روانی برای بازیکن موثر و محرک باشد. بازی Very Little Nightmares هم در زمینه جلوه های صوتی چیزی از گرافیک کم ندارد و نقش پررنگی را در القای حس وحشت بازی می‌کند.

در سراسر بازی موسیقی آرام و وحشت آوری جریان دارد و زمانی که لازم است از دست دشمنان عجیب و غریب خود فرار کنید موسیقی هیجان انگیز و دلهره آور آدرنالین خون شما را بالا میبرد. پس یادتان باشد اگر میخواهید لذت این تجربه را دو چندان کنید؛ حتما از یک هدفون یا هندزفری مناسب استفاده کنید و خودتان را در دنیای پررمز و راز سیکس غرق کنید.

 

دانلود و نصب بازی Very Little Nightmares

بازی Very Little Nightmares برای هر سیستم عامل اندروید و آی او اس موجود است و افرادی که هر کدام از این دو سیستم عامل را دارند به راحتی میتوانند آن را روی گوشی خود نصب کنند. این بازی برای اندروید با قیمت 8.99 دلار و برای iOS با قیمت 7.99 عرضه شده و رایگان نیست.

دانلود و نصب بازی Very Little Nightmares از گوگل‌پلی

دانلود و نصب بازی Very Little Nightmares از اپ‌استور

 

جمع بندی

عرضه بازی Very Little Nightmares نسخه موبایل برای طرفداران این بازی یا افرادی که دوست داشتند آن را روی گوشی تجربه کنند اتفاق جذابی بود. این بازی با داشتن گرافیک و صداگذاری فوق العاده، بازیکن را تا انتهای مسیر پای بازی نگه میدارد. از طرفی گیم پلی جذاب و داستان گیرای این قهرمان کوچک، طیف وسیع تری از بازیکنان را به این بازی موبایلی جلب میکند. گرچه این بازی هم تهی از ایراد نیست و نداشتن هیچ نوع راهنمایی در طول بازی گاهی میتواند حسابی گیج کننده باشد. اما اگر گیمری هستید که چالش های زیاد شما را راضی نگه میدارند برای نصب این بازی درنگ نکنید!

نویسنده : تحریریه موبونیوز
تاریخ انتشار 1 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 15
5/ 4.7

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

MR. Dani11228

خوب بود

۱۳ فروردین ۱۴۰۳
AliNajafiJahani

جالب بود

۰۹ فروردین ۱۴۰۳
Nurse

از بازار میشه دانلود کرد ؟!

۰۷ فروردین ۱۴۰۳
ali.sh2004

بازی جالبیه احتمالا

۰۷ فروردین ۱۴۰۳
shahab-021

واقعا از این بازیا سر در نمیارم

۰۷ فروردین ۱۴۰۳
gunay88

بازی خیلی خوبیه و ارزشش رو داره که دانلودش کنید. البته این نسخه از اون‌یکی نسخه اش بهتره

۰۷ فروردین ۱۴۰۳
Arvin Hashemi

حتما توصیه میکنم که دانلود کنید این بازیو

۰۶ فروردین ۱۴۰۳
majid_kh

عالی

۰۶ فروردین ۱۴۰۳
mms2099

از این سری فقط همین برا اندروید اومده ؟

۰۶ فروردین ۱۴۰۳
    نازنین شفایی

    نه یه نسخه دیگه هم هست به اسم Little Nightmares

    ۰۶ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

لطفا ماینکرفت هم بررسی کنید.

۰۶ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

https://www.farsroid.com/very-little-nightmares/
از اینجا رایگان دانلودش کنید و لذت ببرید!

۰۶ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

بازی جالبی بود.

۰۶ فروردین ۱۴۰۳
alirezanikkhah

بازی جالبی هست

۰۶ فروردین ۱۴۰۳
SinaRe8596

بازی اوکییه

۰۵ فروردین ۱۴۰۳