معرفی بازی Touchgrind Skate 2

آیا همیشه می خواستید اسکیت برد بازی کنید اما تعادل، تجهیزات و یا مهارت کافی را نداشتید؟ با بازی Touchgrind Skate 2 شرکت Illusion Labs، رویاهای شما برای تبدیل شدن به یک اسکیت باز حرفه‌ایی می‌تواند به واقعیت تبدیل شود! تنها چیزی که نیاز دارید یک دستگاه گوشی آیفون یا اندروید و مهمتر از همه دو انگشت است! این بازی به بازیکنان امکان کنترل یک اسکیت برد بی‌جسم را می‌دهد. با استفاده از دو انگشت خود به عنوان پای مصنوعی، آموزش های متعددی را تکمیل می کنید و به آرامی با بهبود مجموعه مهارت های دیجیتال خود را میتوانید به یک اسکیت باز قهار تبدیل شوید. به لطف فیزیک فوق العاده اسکیت در بازی شما قادر خواهید بود حرکات اسکیت برد را که در دنیای واقعی وجود دارند، در این بازی فقط با انگشتان خود و کمی مهارت اجرا کنید. البته ناگفته نماند که این حرکات برای افراد حرفه ایی هستند و شما با تمام کردن این بازی به یک اسکیت باز قهار تبدیل نمیشید! اگه تجربه این سبک بازی نظر شما را به خودش جلب کرده، حتما با معرفی و بررسی بازی Touchgrind Skate 2 همراه موبونیوز باشید.

 

معرفی بازی Touchgrind Skate 2؛ کنترل اسکیت برد با دست!

با وجود اینکه بازی Touchgrind Skate 2 به سختی اسکیت برد در دنیای واقعی نیست، اما کمی مهارت لازم دارد. بازی با مجموعه ای از آموزش ها در حالت آموزشی ( تمرینی) شروع می‌شود، این بخش به شما آموزش می دهد که چگونه ترفندها و حرکات اولیه را انجام دهید. بازی این امکان را به شما میدهد تا بعد از دیدن هر ویدیو آموزشی، به بخش تمرینی بروید تا حرکتی که به شما آموزش داده را تست کنید. یادگیری تمام حرکات با انگشتان اساساً به همان روشی انجام می شود که می توان یک اسکیت برد را در دنیای واقعی کنترل کرد. برای مثال، حرکت Ollie (پرش روی تخته) به این صورت است که پای جلوی خود را بلند کرده و سپس با پای عقب نیرو وارد می‌کنید، اما در این بازی با استفاده از دو انگشت خود این کار را انجام می‌دهید. ممکن است در چند آزمایش و مرحله اول شکست بخورید و نتوانید حرکت های مختلف را به خوبی اجرا کنید، اما با تمرین بیشتر میتوانید کنترل اسکیت برد را به دست بگیرید.
علاوه بر بخش تمرینی، دو حالت دیگر در این بازی وجود دارد، حالت مسابقه و حالت jam. در حالت مسابقه، شما 100 ثانیه فرصت دارید تا با انجام چالش های مختلف، بالاترین امتیاز را به دست آورید. در این حالت عملا شما در حال به چالش کشیدن خود و رقابت با باقی بازیکنان در جهان هستید. در حالت دیگر، ماموریت شما انجام دادن زنجیره ای از حرکت ها در مدت زمان کوتاه بدون له کردن اسکیت برد است. با انجام دادن چالش های تعیین شده، تعداد زیادی قطعه و طرح برای سفارشی کردن اسکیت برد خود دریافت می‌کنید. البته چالش هایی نیز در این حالت وجود دارد که کسب امتیاز بالا را سخت تر می کند. حالت Jam یک حالت بدون محدودیت زمانی است.
یک نکته مهم برای کاربران گوشی های هواوی؛ لطفا HiTouch را غیرفعال کنید تا از پنجره های بازشو آزار دهنده جلوگیری کنید. این یک امکان در گوشی های هوآوی هست که با بازی تداخل ایجاد میکند. با رفتن به بخش تنظیمات (Settings) سپس (Smart Assistance) میتوانید گزینه HiTouch را غیرفعال کنید.

 

بررسی گیم پلی بازی Touchgrind Skate 2

تلاش برای ساخت یک بازی اسکیت برد با کنترل دستی حرکت جسورانه ای بود، اما Illusion Labs با اولین نسخه چنان موفقیتی به دست آورد که با همان روند ساخت نسخه دوم را ادامه داد. در حقیقت سیستم کنترل‌ بازی به طرز شگفت آوری خوب است. مواقع زیادی پیش می‌آید که به نظر می‌رسد اسکیت ‌برد شما ذهن خودش را دارد، و آن ذهن مصمم است هر زمانی که می‌خواهد کاری را که خودش دوست دارد انجام دهد! البته سیستم تنظیم سنتی کنترلر (یا دکمه های مجازی روی نمایشگر) احتمالاً برخی از این مشکلات را کاهش می دهد.
در زندگی واقعی پیدا کردن یک اسکیت پارک خوب سخت است. Touchgrind Skate 2 گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. در مجموع 9 اسکیت پارک مختلف با تنظیمات و تم های منحصر به فرد وجود دارد. اسم یکی از این نقشه ها در بازی “پارک حیاط خلوت من” است که رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. در این بازی نقشه های زیادی وجود دارد که قابل خریدن هستند؛ هر یک از این نقشه ها (اسکیت پارک ها) شامل چیدمان متفاوت موانع، ریل ها، رمپ ها، حاشیه ها و غیره هستند.

بررسی گیم پلی بازی Touchgrind Skate 2 شما می توانید از کل نقشه برای انجام ترفندهای دیوانه کننده استفاده کنید و حرکت های ترند فضای مجازی را امتحان کنید و خودتان را به چالش بکشید. در نهایت تنها محدودیت تخیل شما است! بازی نه تنها صحنه های اکشن واقع گرایانه را به خوبی طراحی کرده است، بلکه نحوه ارائه بازی نیز بسیار مناسب است. ترکیب گرافیک سه بعدی نسبتا قابل قبول و حرکات واقعی اسکیت برد، تجربه بازی را بسیار متفاوت کرده است.
Illusion labs قول داده است که Touchgrind Skate 2 را با مراحل اضافی، چالش‌ها و مجموعه‌ای از آیتم های دیگر گسترش دهد، اما در حال حاضر همه چیز به تقریباً سه سطح محدود شده است. اگرچه هر یک از این مراحل به خوبی چیده شده اند و تجربیات مختلف اسکیت را ارائه می دهند، اما در نهایت کهنه می شوند. سفارشی کردن اسکیت برد خود به نوعی سرگرم کننده است، اما نمیتواند برای طولانی مدت شما را درگیر و سرگرم کند.

 

بررسی گرافیک بازی Touchgrind Skate 2

گرافیک نه چندان پیچیده اما با جزییات این بازی شما را در مدت زمان طولانی راضی نگه می‌دارد. هر چند سیستم جذاب کنترل آن فرصت بررسی گرافیک بازی را به شما نمی‌دهد! منظور از جزییات گرافیکی این بازی، بازتاب نور خورشید و سایه اسکیت برد در داخل محیط بازی است و متاسفانه اجزای موجود در نقشه از گرافیک خوبی برخور دار نیستند. بازی ار نظر بصری رنگارنگ است و طراحی هر پارک منحصر به فرد کار شده است. البته در بازی جزئیات کوچک به خوبی طراحی شده‌اند، مانند استفاده از گرافیتی های مختلف به سبک پانک! موسیقی بازی، یک موسیقی Lo-Fi است که میتواند تجربه بازی را برای طرفداران این سبک جذاب تر کند. هر چند سازندگان نقشه های مختلفی را برای این بازی طراحی و ارائه کرده اند، اما بخاطر رایگان نبودن این نقشه ها اکثر بازیکنان از تجربه کردن همه نقشه های بازی محروم هستند!

بررسی گرافیک بازی Touchgrind Skate 2

 

قیمت و نیازمندی های بازی Touchgrind Skate 2

این بازی در زمان عرضه قیمتی معادل 5 دلار داشته. اما پس از گذشت مدت زمانی بازی کاملا رایگان شده و شما میتوانید با پرداخت‌های درون برنامه ایی بخش ها و مراحل جدیدی را باز و تجربه کنید. البته با توجه به قیمت دلار و مشکلات خریدهای بین المللی میتوانید با کمی گشت و گذار در اینترنت نسخه کامل و ماد شده این بازی را پیدا و نصب کنید. این بازی در گوگل پلی بیش از 10 میلیون نصب و با حدود 305 هزار بررسی تونسته نمره 3.9 را به دست بیاره که نشون از کیفیت مناسب این بازی میده. بازی روی اکثر گوشی موبایل های اندرویدی و آیفونی به دلیل گرافیک ساده بدون مشکل خاصی اجرا میشود و برای نصب نیاز به حدود 500 مگابایت فضای ذخیره سازی دارید.

دانلود بازی Touchgrind Skate 2 در App Store

دانلود بازی Touchgrind Skate 2 در Google Play

 

جمع بندی

به هر حال، پس از تکمیل بخش‌های آموزشی بازی، متوجه می‌شوید که در Touchgrind Skate 2 کار زیادی برای انجام دادن وجود ندارد. حالت‌های قابل بازی بسیار کم است و اگرچه تعداد انگشت شماری از آن‌ها قابل باز شدن هستند، اما نقشه‌هایی که به ‌عنوان جایزه ارائه می‌شوند، به تنهایی برای ادامه بازی کافی نیستند و برای تجربه بهتر باید نقشه های دیگر بازی را خریداری کنید. اگرچه برخی از گیمرها به نقشه‌های جدید نیاز دارند، اما اگر جزو آن دسته از گیمرهایی هستید که به امید تسلط بر حالت کنترل منحصر به فرد و پیچیده Touchgrind Skate 2 و کسب امتیازهای بالا و زدن رکوردهای مختلف بازی میکنید، بازی Touchgrind Skate 2 میتواند یک بازی مفرح، سبک و اعتیاد آور برای شما باشد.

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 4 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 29
5/ 4.6

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

tahamousavi

چه چیز سمیه!

۱۶ بهمن ۱۴۰۲
Aliiranshahi

من خیلی دنبال این بازی می‌گشتم فقط نمی‌دونستم اسمش چیه مرسی از موبو نیوز

۰۶ بهمن ۱۴۰۲
Aliiranshahi

من خیلی دنبال این بازی می‌گشتم فقط نمی‌دونستم اسمش چیه مرسی موبو نیوز

۰۶ بهمن ۱۴۰۲
Ahmaddosti

برای وقت گذرانی که نمیدونی چیکار کنی ، سرتو گرم میکنه

۰۶ بهمن ۱۴۰۲
Vahid1358

جالب بود

۰۶ بهمن ۱۴۰۲
Amir ali namaei

من بازیشو داشتم خیلی علیه

۳۰ دی ۱۴۰۲
Amir A B

یادمه واقعیش را می‌فروختند

۲۴ دی ۱۴۰۲
shahab-021

بازی خوبی بود
خدایی

۲۴ دی ۱۴۰۲