مشخصات و قیمت OnePlus 12 لو رفت!

گوشی وان پلاس 12 احتمالا اولین گوشی بزرگیه که توی سال 2024 معرفی میشه و اطلاعاتی که ازش لو رفته نشون میده که معرفی این گوشی میتونه یه نسل جدید رو برای گوشی‌های اندرویدی و خاص وان پلاس رو رقم بزنه. در ادامه تمامی اطلاعات فاش شده و غیررسمی این گوشی رو بررسی میکنیم تا ببینم این پرچمدار جدید وان پلاس میتونه برای خاص بازها جذاب باشه یا نه؟ با بررسی مشخصات و قیمت لو رفته OnePlus 12 همراه موبونیوز باشید.

 

نمایشگر وان پلاس 12

یکی از چیزهایی که شایعات وان پلاس 12 رو حسابی سر زبون‌ها انداخته، اطلاعات صفحه نمایش این گوشیه. یه افشاگر معروف به اسم Digital Chat Station گفته که این گوشی قراره یک صفحه نمایش بزرگ 6.82 اینچی داشته باشه (نسل قبلیی 6.7 اینچی بود) و حداکثر روشنایی هم دو برابر وان پلاس 11 بشه و به عدد 2600 نیت برسه.
پنل نسل قبلی پرچمدار وان پلاس رو سامسونگ ساخته بود اما امسال این وظیفه رو BOE گردن گرفته و یه پنل OLED با کیفیت 2K تحویل داده. رفرش ریت صفحه تغییری نداشته و قراره همون 120 هرتزی LTPO استفاده بشه ولی رندرهایی که از One Plus 12 لو رفته نشون میده که لبه‌های نمایشگر، خمیدگی بیشتری نسبت به مدل پارسال پیدا کردند.

نمایشگر وان پلاس 12

 

سخت افزار وان پلاس 12

وان پلاس 12 یه گوشی پرچمداره و قطعا به یه تراشه پرچمدار نیاز داره. شایعات میگن وان پلاس باز هم سراغ کوالکام رفته و از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 استفاده کرده. در کنار این چیپست قدرتمند، قراره 16 تا 24 گیگ رم داشته باشیم که میتونه تجربه استفاده از این دستگاه رو روون و دلپذیر کنه. اندروید 14 سیستم عامل پیش فرض این گوشیه که از رابط کاربری اختصاصی OxygenOs 14 برای این گوشی استفاده شده.

سخت افزار وان پلاس 12

 

دوربین OnePlus 12

توی بخش دوربین، وان پلاس برای پرچمدار جدیدش با سونی همکاری کرده. لنز اصلی این گوشی، Sony IMX966 هست که 50 مگاپیکسلیه و به احتمال خیلی زیاد میتونه کیفیت بسیار خوبی رو از خودش نشون بده. یه لنز الترا واید 48 مگاپیکسلی و یه لنز پریسکوپی 64 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری اپیتیکال هم روی این گوشی احتمالا قراره ببینیم. روی کاغذ، این مشخصات در کنار پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3، میتونه عکس‌های خیلی خوبی دربیاره ولی خب باید صبر کنیم و ببینیم توی عمل چی از آب درمیاد.

دوربین وان پلاس 12

 

باتری One Plus 12

One Plus 12 توی بخش باتری هم یه سروگردن از وان پلاس 11 بالاتره! باتری این گوشی 5400 میلی‌ آمپر ساعت ظرفیت داره که 400 میلی آمپر از نسل قبلی بیشتره؛ توی بخش سرعت شارژ هم با اعداد عجیب غریبی سروکار داریم، شارژ بی‌سیم 50 واتی و شارژ باسیم 100 واتی، که به احتمال زیاد داخل جعبه هم قرار داره، اپل و سامسونگ باید یاد بگیرن!

 

زمان عرضه و قیمت گوشی OnePlus 12

وان پلاس 12 مثل اکثر گوشی‌های برندهای چینی اول برای بازار چین عرضه میشه. توقع داریم که اواخر دسامبر 2023 (آذر ماه 1402) نسخه مخصوص بازار چین عرضه بشه و عرضه جهانی به ژانویه 2024 یعنی دی ماه 1402 موکول بشه. قیمت پایه‌ی این محصول با توجه به شایعات حدود 950 دلاره و با توجه به اینکه برند وان پلاس زیاد توی ایران شناخته شده نیست. واردات نسبتا محدودی هم داره، احتمالا در مقایسه با پرچمدارهای شیائومی و سامسونگ قیمت بالاتری پیدا کنه. البته قطعا کسایی هستن که طرفدار این برند هستند و حاضرند 40 تا 50 میلیون تومان (با فرض ثابت موندن قیمت دلار) برای خرید این گوشی هزینه کنن. نظر شما در مورد برند وان پلاس چیه؟ فکر میکنید از این گوشی توی کشور ما استقبالی میشه؟

نویسنده : سها ابراهیمی
تاریخ انتشار 9 ماه پیش
تعداد نظرات : 13
5/ 4.5

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
hs

مطمئنا با تامین قطعات و داشتن خدمات پس از فروش جایگاه خوبی خواهد داشت چون کانفیگ اش خیلی بالاست

۰۷ دی ۱۴۰۲
godrati

گوشی جالبیه

۰۶ آبان ۱۴۰۲
Hossein713

وان پلاس خداییش گوشی های جالبی میزنه

۰۴ آبان ۱۴۰۲
mms2099

کابل قرمز 😍

۰۳ آبان ۱۴۰۲
Soheil1386

وان پلاس عشقه. عشقققق

۰۲ آبان ۱۴۰۲
mehdi gheysari

عالیه

۰۲ آبان ۱۴۰۲
alirezanikkhah

گوشی های وان پلاس همیشه جذاب بودن

۰۲ آبان ۱۴۰۲
Nurse

24 گیگ رم 🙃

۰۱ آبان ۱۴۰۲
alirza.amiry

zaheresh jazabe faghat

۰۱ آبان ۱۴۰۲
Mahayd24

طراحی های چینی روز به روز..

۰۱ آبان ۱۴۰۲
Limb0onTop

ظاهرش که خوبه

۰۱ آبان ۱۴۰۲
SinaRe8596

خوبه ایول

۰۱ آبان ۱۴۰۲
Emran.B1388

به به 👏🏻

۰۱ آبان ۱۴۰۲