نقد و بررسی هندزفری بلوتوث Life U2 انکر

نقد و بررسی هندزفری بلوتوث لایف یو 2 انکر

هندزفری های بلوتوث مثل تمام گجت های جدید دنیای تکنولوژی، تبدیل شدن به بخش جدا ناپذیر زندگی بشری! هندزفری های بلوتوث رو میتونیم به دو دسته اصلی تقسیم کنیم. دسته اول هندزفری های True Wireless که پرچمدار این مدل از هندزفری ها همون ایرپادز ها اپل هستن! دسته دوم هندزفری هایی هستن که توی بازار ایران به هندزفری های دور گردنی معروف شدن! هر کدوم از این مدل هندزفری های بلوتوثی مزیت و معایب مخصوص به خودشون رو دارن. توی این مطلب قراره در مورد یکی از بهترین هندزفری بلوتوث های دور گردنی یعنی  Life U2 از برند انکر صحبت کنیم. اگر اهل موزیک گوشی دادن هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید که لایف یو 2 رو به صورت کامل بررسی کنیم!

طراحی و کیفیت ساخت Life U2

کیفیت ساخت و جنس پلاستیکی که برای ساخت Life U2 استفاده شده واقعا کیفیت به شدت خوبی داره! بخش نگهدارنده دورگردنی به صورت کاملا منعطف طراحی شده که شما به راحتی میتونید هندزفری رو جمع کنید. نکته منفی که در مورد بخش نگهدارنده وجود داره اینه که قابلیت جمع شدن سیم های هدفون ها برای این هندزفری در نظر گرفته نشده! وزن پایین یکی از بزرگترین نقاط قوت این هندزفری توی بخش طراحی محسوب میشه که استفاده از Life U2 رو به شدت جذاب و راحت میکنه! این هندزفری گواهی IPX7 رو همراه خودش داره و همین گواهی باعث میشه این گجت در برابر تعریق و پاشش آب مقاوم باشه. نکته منفی ای که در مورد طراحی بدنه این هندزفری وجود داره اینه که به خوبی روی گردن چفت نمیشه و اگر بخواید با این هندزفری ورزش کنید احتمالا این گجت شما رو اذیت میکنه!طراحی لایف یو 2هدفون ها هم کیفیت ساخت به شدت خوبی دارن. البته سیم ها میتونه نقطه ضعف این هندزفری محسوب بشه که تمام هندزفری های دور گردنی نسبت به هندزفری های True Wireless این نقطه ضعف رو دارن! هدفون ها موقعی که از گوشی خارج میشن با استفاده از مگنتی که دارن به هم وصل میشن و همین سیستم باعث میشه به راحتی از دور گردن شما خارج نشه! هدفون ها به خوبی داخل گوشی قرار میگیرن و توی جعبه Life U2 بر خلاف تمام هندزفری ها که 3 تا سری با سایز های مختلف دارن، 5 جفت سری سیلیکونی با سایز های مختلف وجود داره که شما میتونید به راحتی سری سیلیکونی مناسب برای خودتون رو انتخاب کنید. تنوع سری های سیلیکونی باعث میشه این هندزفری به قابلیت نویز کنسلینگ پسیو مجهز بشه و با اینکه سیستم نویز کنسلینگ اکتیو توی این گجت وجود نداره اما وقتی هدفون ها داخل گوشی قرار میگیره تا حد امکان صدای محیط گرفته میشه!طراحی هدفون های لایف یو 2سری های سیلیکونی لایف یو 2در مجموع میتونیم بگیم یکی از خوش ساخت ترین و با کیفیت ترین هندزفری های دور گردنی موجود توی بازار همین هندزفری انر لایف یو 2 هستش که توی استفاده های روزمره عملکرد به شدت خوبی داره! وزن کم این گجت باعث میشه توی استفاده های روزمره کاربر اذیت نشه و به راحتی با این گجت ارتباط برقرار کنه!

کیفیت صدا Life U2

مهم ترین ویژگی هندزفری کیفیت صدای اون هندزفریه! Life U2 توی این زمینه هم بهترین عملکرد رو از خودش نشون داده! بلندی صدای لایف یو 2 شما رو شگفت زده میکنه. بلندی صدا واقعا عالیه و حس موزیک رو به کاربر منتقل میکنه. بیس این هندزفری قابل قبوله اما صدای تریبل یا همون صدای تیز موزیک موقع موزیک گوش دادن بیشتر به گوش میرسه و توی طولانی مدت میتونه شما رو اذیت کنه. البته با تنظیمات و. استفاده از اکولایزر میتونید این مشکل رو به راحتی کل کنید.طراحی بدنه لایف یو 2کیفیت صدای مکالمه این هندزفری از کیفیت صدای موزیکش هم بهتره! صدای طرف مقابل کاملا واضح برای شما پخش میشه و صدای شما هم به خوبی برای طرف مقابل پخش میشه. این هندزفری نویز کنسلینگ نداره اما طبق ادعای انکر روی میکروفون های این هندزفری قابلیت نویز کنسلینگ وجود داره و کیفیت صدا موقع مکالمه این ادعا رو ثابت میکنه! نویز کنسلینگ های میکروفون این گجت عملکرد به شدت خوبی داره و صدای محیط رو تا جایی که میشه کم میکنه. این قابلیت موقع رکورد صدا و فرستادن ویس توی شبکه های اجتماعی خودنمایی میکنه. به جرات میتونید از میکروفون این گجت به عنوان میکروفون حرفه ای استفاده کنید.

باتری و شارژدهی Life U2

انکر از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 500 میلی آمپر ساعت استفاده کرده که عملکرد بی نظیری توی بخش شارژدهی از این گجت شاهد هستیم. طبق ادعای انکر تا 24 ساعت میتونید به صورت مداوم با هندزفری Life U2 مکالمه داشته باشید یا موزیک گوشی بدید. این ادعا به صورت عملی اثبات میشه و شما به راحتی میتونید تا 24 ساعت بدون نیاز به شارژ کردن از گجت فوق العاده استفاده کنید.درگاه شارژ لایف یو 2کابل شارژ لایف یو 2جمع بندی

اگر بخوایم مطلب بررسی Life U2 رو جمع بندی کنیم، میتونیم توی یه جمله بگیم که این هندزفری دور گردنی ارزش خرید به شدت بالایی داره! کیفیت ساخت، وزن پایین و منعطف بودن بخش نگهدارنده از بزرگترین نقاط قوت این گجت محسوب میشه. علاوه بر طراحی جذاب و کاربردی، کیفیت صدا موقع موزیک گوش دادن و مکالمه کردن باعث میشه هندزفری لایف یو 2 رو یکی از بهترین گزینه ها برای خرید معرفی کنیم. البته نقاط ضعفی مثل نداشتن موتور ویبره، سیستم جمع کننده سیم ها و همچنین نداشتن نویز کنسلینگ فعال هم توی این گجت دیده میشه! در نهایت اگر قصد خرید یه هندزفری دور گردنی با کیفیت و قیمت مناسب رو دارید بدون شک یکی از بهترین انتخاب های شما هندزفری Life U2 انکر هستش! ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید!

نویسنده : علیرضا صفویه
تاریخ انتشار ۲۶ آبان, ۱۴۰۰

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 1494
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

kazem

..

۱۰ آذر ۱۴۰۰
aliqadiri

🤩😀😭😕👋😀

۱۰ آذر ۱۴۰۰
18mohsendavodi

برسی اقتصادی دوست دار

۱۰ آذر ۱۴۰۰
18mohsendavodi

برسی اقتصادی دوست دارم…

۱۰ آذر ۱۴۰۰
Farshid_84

Rg

۱۰ آذر ۱۴۰۰
NimcNajafpour

Perfect 220

۱۰ آذر ۱۴۰۰
NimcNajafpour

Perfect 219

۱۰ آذر ۱۴۰۰
NimcNajafpour

Perfect 218

۱۰ آذر ۱۴۰۰
NimcNajafpour

Perfect 217

۱۰ آذر ۱۴۰۰
NimcNajafpour

Perfect 216

۱۰ آذر ۱۴۰۰
Mohammad_ghader

زیاد با این جور هنزدفری ها نیستم ولی خب نظر شخصیمه اما با این قیمت و مشخصات می‌تونه هندزفری خوبی باشه برا خرید

۰۹ آذر ۱۴۰۰
abolfazl_jh

حاجی عالیه این

۰۹ آذر ۱۴۰۰
mohammadreza7

عالی////////

۰۷ آذر ۱۴۰۰
MMMM

raut

۰۷ آذر ۱۴۰۰
    MMMM

    modi nwmkk

    ۰۷ آذر ۱۴۰۰
MMMM

shoma ?

۰۷ آذر ۱۴۰۰
MMMM

khoodeb

۰۷ آذر ۱۴۰۰
MMMM

helo

۰۷ آذر ۱۴۰۰
abolfazl_jh

برو درسته

۰۷ آذر ۱۴۰۰
abolfazl_jh

میخامت

۰۶ آذر ۱۴۰۰
ali.ab

هندزفری عالیه 👍👍👍

۰۶ آذر ۱۴۰۰