بهترین لوازم جانبی گوشی S24 سامسونگ

گوشی S24 سامسونگ، ساده‌ترین مدل سری 2024 پرچم‌دارهای سامسونگه که در جایگاه یه گوشی خفن با سخت افزار قدرتمند و طراحی جذاب، به یک پکیج کامل از بهترین لوازم جانبی نیاز داره. بخشی از این محصولات کاملا ضروری هستن و برای حفاظت از این گوشی خریداری میشن و بخش دیگه ای هم اکسسوری های نسبتا لوکس و شیکی به حساب میان که خریدشون گجت‌های سامسونگی شما رو تکمیل می‌کنه. توی این راهنمای خرید موبونیوز، فهرستی از بهترین لوازم جانبی گوشی S24 سامسونگ رو معرفی میکنیم تا بتونین چیزایی رو که برای این گوشی لازم دارین با دید بهتری خریداری کنین.

 

مشخصات فنی گوشی S24 سامسونگ

گوشی Samsung S24 مثل دو مدل دیگه سری اس ۲۴، از نظر طراحی شباهت زیادی به نسل قبلی خودش داره. این گوشی، در ۲۴ ژانویه ۲۰۲۴ (۴ بهمن ۱۴۰۲) وارد بازار جهانی شد و به خاطر ویژگی های خاصی که به هر سه مدل سری S24 اضافه شده بود، به سرعت به یکی از پرفروش ترین گوشی های بازار تبدیل شد. از دید کلی، طراحی این گوشی با مدل قبلی نقاط اشتراک زیادی داره. ماژول های دوربین توی اس ۲۴ بدون ساختار جزیره ای و به شکل عمودی در بخش چپ بدنه قرار گرفتن. بخش جلویی و پشتی این گوشی مجهز به پوششی از جنس گوریلا گلس ویکتوس ۲ هست اما برخلاف نسخه اولترا، توی این مدل فریم تیتانیومی نداریم و با یه فریم تخت و مسطح از جنس آلومینیوم طرف هستیم که به نظرم، همین مسطح شدن فریم، توی خوش دستی گوشی و جلوگیری از سر خوردنش تاثیر زیادی داره. گوشی اس ۲۴ سامسونگ مثل نسل قبلی از گواهی IP68 پشتیبانی می کنه و علاوه بر مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، توانایی کار کردن تا عمق ۱٫۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه رو داره.

مدل معمولی سری پرچمدار S24 از یه نمایشگر ۶٫۲ اینچی از نوع OLED (با نام تجاری Dynamic LTPO AMOLED 2X) استفاده می کنه. این نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، از فناوری HDR10+ پشتیبانی می کنه و میتونه تصاویر رو با وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل نمایش بده. حداکثر روشنایی پنل نمایش گوشی اس ۲۴، به ادعای سامسونگ برابر ۲۶۰۰ نیت هست که امکان کار کردن بدون دردسر با این گوشی در فضای باز و زیر نور آفتاب رو فراهم میکنه و میتونین بدون نگرانی از بابت دیده نشدن جزئیات نمایشگر، توی این محیط ها با گوشی کار کنین.

مجموعه دوربین های پشتی گوشی S24 سامسونگ شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی واید با قابلیت فوکوس خودکار و لرزش‌گیر اپتیکال به همراه یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی با پوشش ۱۲۰ درجه و یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی هستند که در کنار یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکلسی، مجموعه دوربین های این گوشی رو تشکیل میدن. دوربین‌های پشتی این پرچمدار جدید سامسونگ، امکان فیلمبرداری با حداکثر وضوح 8K و نرخ ۲۴ و ۳۰ فریم بر ثانیه رو دارند.

مشخصات گوشی S24 سامسونگ

سامسونگ برخلاف سری S23 که توی هر سه مدل معمولی، پلاس و اولترا از پردازنده های یکسان کوالکام استفاده کرده بود، توی گوشی S24 روند مرسوم سری اس ۲۲ رو به کار برد و دوباره سراغ پردازنده های اگزینوس رفت. نسخه ویژه بازارهای غیر از کانادا، آمریکا و چین این گوشی (شامل تمام بازارها از جمله ایران) مجهز به پردازنده اگزینوس ۲۴۰۰ هست. این پردازنده ۴ نانومتری با ساختار ۱۰ هسته ای شامل یک هسته Cortex-X4 با فرکانس ۳٫۲ گیگاهرتز و ۲ هسته Cortex-A720 با فرکانس ۲٫۹ گیگاهرتز و ۳ هسته Cortex-A720 با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A520 با فرکانس ۱٫۹۵ گیگاهرتز ساخته شده و از پردازنده گرافیکی Xclipse 940 استفاده می کنه. این پرچمدار سامسونگ در چهار نسخه شامل ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم و نسخه ۲۵۶ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم به فروش میرسه.

گوشی S24 سامسونگ از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت استفاده می‌کنه که امکان شارژ شدن با آداپتور سیم دار ۲۵ واتی رو داره و از فناوری های شارژ بی سیم با توان ۱۵ وات و شارژ معکوس با توان ۴٫۵ وات پشتیبانی میکنه. این گوشی، مجهز به حسگر اثرانگشت (اولتراسونیک، زیر نمایشگر) و فاقد جک ۳٫۵ میلیمتری هست و در رنگ های مشکی، خاکستری، بنفش، زرد، سبز، نارنجی و ارغوانی روانه بازار شده.

 

معرفی ۳ مدل بهترین شارژر گوشی S24 سامسونگ

نبود آداپتور شارژ توی خیلی از گوشی های جدید برندهای مختلف از جمله تقریبا تمام مدل های سامسونگ در کلاس های اقتصادی، میان رده و پرچمدار، موضوعی هست که شاید برای این کمپانی کره ای با توجیهات مختلفی مثل محافظت از محیط زیست، مشکلی نداشته باشه؛ اما توی بازارهایی مثل ایران که پیدا کردن محصولات اصلی، استاندارد و با کیفیت از جمله لوازم جانبی گوشی S24 سامسونگ سخت شده؛ دردسرهای زیادی رو برای کاربران ایجاد میکنه.

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی قابلیت شارژ با آداپتورهایی با توان ۲۵ واتی رو داره اما استفاده از آداپتورهایی با توان کمتر (حداقل ۱۵ وات) یا بیشتر (حداکثر ۳۰ وات) از این مقدار هم برای شارژ کردن این گوشی مشکلی نداره و میتونین با خیال راحت و بدون نگرانی از بابت آسیب دیدن باتری، از این آداپتورها استفاده کنین. توی این بخش، ما سه مورد از آداپتورهای باکیفیت بازار از سه برند معتبر سامسونگ، انکر و باسئوس رو بهتون معرفی میکنیم و امیدواریم که کارتون رو راه بندازه.

شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800

این آداپتور به صورت پیشفرض با طراحی سه پین به فروش میرسه که میتونین از یک تبدیل ۳ به ۲ برای اتصالش به پریز استفاده کنین. این آداپتور ۴۵ گرمی سامسونگ، از دو فناوری Quick Charge 3.0 و USB PD برای شارژ سریع و ایمن پشتیبانی میکنه. خروجی این شارژر برخلاف آداپتورهای قدیمی سامسونگ، درگاه USB Type-C هست و امکان شارژ سریع تری رو برای گوشی اس ۲۴ و مدل های دیگه موبایل و تبلت که از توان خروجی ۲۵ وات و جریان ۲٫۸ آمپر یا ۳ آمپر پشتیبانی می کنن فراهم میکنه. این آداپتور به صورت بدون کابل (به کابل دو سر تایپ C نیاز داره) و در دو رنگ سفید و مشکلی به فروش میرسه. قیمت این آداپتور در فروشگاه‌های معتبر بین ۵۵۰ تا ۶۵۰ هزار تومان (اسفند ۱۴۰۲) هست.

شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800

 

شارژر دیواری ۳۰ واتی انکر مدل 511 Nano 3

اگر دنبال یه شارژر با توان بالاتر هستین که باهاش بتونین گوشی اس ۲۴ خودتون رو سریع تر شارژ کنین؛ این شارژر گزینه مناسبی هست. این مدل آداپتور جمع و جور برند انکر، از فناوری شارژ ایمن Active Shield 2 پشتیبانی می کنه و به همین خاطر، بدنه آداپتور در حین فرایند شارژ، بیش از حد گرم نمیشه. این شارژر ۳۰ واتی انکر دارای یک درگاه خروجی USB Type-C هست و میتونین باتری گوشی ها و تبلت های اندرویدی رو که از توان ۳۰ وات و خروجی ۲ تا ۳ آمپر پشتیبانی میکنن؛ با اتصال کابل دو سر تایپ C به این آداپتور شارژ کنید. علاوه بر شارژ گوشی S24 سامسونگ، اگه از کابل تبدیل تایپ سی به لایتنینگ استفاده کنین، میتونین گوشی آیفون ۱۴ یا مدل های قبل از اون رو هم با این آداپتور شارژ کنین. این آداپتور خوش دست و با کیفیت انکر با قیمت حدود ۸۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان در فروشگاه های معتبر به فروش میرسه.

شارژر دیواری ۳۰ واتی انکر مدل 511 Nano 3

شارژر دیواری ۳۰ واتی باسئوس مدل Super Si Pro

این آدپتور شارژ ۶۸ گرمی برند باسئوس دارای دو درگاه USB 2.0 و درگاه USB Type-C هست و حداکثر توان خروجی ۳۰ وات رو داره. با استفاده از این آداپتور میتونین علاوه بر گوشی اس ۲۴ خودتون، سایر مدل های گوشی و تبلتی رو که از این توان خروجی و جریان های ۱٫۵، ۲ و ۳ آمپر پشتیبانی میکنن، شارژ کنین. این آداپتور ۳۰ واتی باسئوس علاوه بر دو فناوری Power Delivery و Quick Charge 3.0 برای شارژ سریع و ایمن، از فناوری Super Si پشتیبانی میکنه و در کنار داشتن ابعاد کوچکتر در مقایسه با سایر شارژرها، از گوشی یا تبلت شما در مقابل ولتاژ بالا، جریان زیاد و افزایش دمای غیرعادی هم به خوبی محافظت میکنه. این آداپتور با قیمت بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومن (اسفند ۱۴۰۲) در فروشگاه های معتبر به فروش میرسه.

شارژر دیواری باسئوس مدل Super Si Pro 30W

معرفی ۳ مدل بهترین قاب گوشی S24 سامسونگ

سامسونگ برای محافظت بخش نمایشگر و پشت بدنه مدل معمولی پرچمداران سری S24 از گوریلا گلس ویکتوس ۲ استفاده کرده که در کنار فریم آلومینیومی، تا حد زیادی مقاومت این گوشی خوش دست و جذاب رو در مقابل خط و خش و سقوط از ارتفاع افزایش داده. از طرفی، به کار بردن جنس شیشه برای پوشش بخش های جلو و پشت این گوشی، ریسک توی دست گرفتن اون بدون قاب یا کاور محافظ رو تا حدی افزایش میده و احتمال اینکه گوشی از دستتون سر بخوره و این بخش ها یا ماژول های دوربین آسیب ببینن وجود داره. از اونجایی که قطعا تعمیر این بخش ها میتونه هزینه سنگینی رو براتون به دنبال داشته باشه، یه قاب محافظ با کیفیت و مقاوم خریدش واقعا ضروریه. اما چه قابی بخریم که هم قیمتش مناسب باشه و هم از گوشیمون محافظت کنه؟

برای خرید هر نوع قابی که برای این گوشی در نظر دارین، باید موارد مهمی رو در نظر بگیرین. در قدم اول، باید بدونین که سلیقه شما توی خریدن قاب گوشی S24 حرف اول رو میزنه و قبل از هر چیز، بهتره که طرح، رنگ و شکل و شمایل قاب به دلتون بشینه. در قدم بعدی، باید دقت داشته باشین که قاب مورد نظر شما از تمام بخش های گوشی شامل دکمه های تنظیم صدا و پاور، لبه های نمایشگر، بخش های اطراف درگاه شارژ و همچنین ماژول های دوربین به خوبی محافظت کنه. جنس قاب دلخواه شما، باید علاوه بر مقاومت خوب در مقابل ضربات وارد شده به گوشی، باعث حبس شدن گرما در اطراف بدنه نشه تا باتری گوشی آسیب نبینه. علاوه بر این، طول عمر مناسبی داشته باشه و بعد از مدت کوتاهی، کیفیت و بافت خودش رو از دست نده و هزینه مجددی رو برای خرید یک قاب جدید به شما تحمیل نکنه. ما توی این بخش، سه مدل از بهترین قاب های گوشی S24 سامسونگ رو با سه طرح و مدل جذاب معرفی کردیم که میتونین به تناسب بودجه و سلیقه خودتون، مدل دلخواهتون رو انتخاب کنین.

 

کاور نیلکین مدل CamShield Pro

ماژول های نسبتا برآمده دوربین گوشی S24 سامسونگ، حساسیت زیادی دارن و در صورت افتادن گوشی یا ضربه خوردن به این بخش از بدنه، میتونن به راحتی دچار آسیب بشن. این قاب برند نیلکین، یه محافظ روی بخش دوربین داره که قابل جابجا کردن هست و میتونین در مواقعی که کاری با دوربین گوشی ندارین؛ این محافظ رو روی دوربین قرار بدین. جنس کاور نیلکین مدل CamShield Pro در بخش پشتی از پلاستیک سخت PC و در بخش فریم و محافظ دوربین از از یه نوع پلیمر انعطاف‌پذیر به نام TPU (پلی‌اورتان ترموپلاستیک) ساخته شده که هر دو بخش مقاومت خوبی در گرفتن اثر ضربات وارد شده به بدنه دارن. این قاب در تمام رنگ بندی ها به صورت مات تولید شده و با استفاده از طراحی خاصش و برجستگی های خطی، از سُر خوردن گوشی توی دستتون جلوگیری میکنه. قیمت این قاب نلیکین مناسب برای گوشی S24 توی سایت‌های معتبر حدود ۸۵۰ هزار تومن (اسفند ۱۴۰۲) هست.

کاور گوشی S24 سامسونگ نیلکین مدل CamShield Pro

کاور کی زد دوو مدل Air Skin

اگه طرفدار قاب های ساده با رنگ بندی رسمی تر هستین، این قاب برند کی زد دوو میتونه انتخاب خوبی باشه. جنس این قاب از T2PP ساخته شده؛ این ماده نوعی پلیمر سخت و مقاوم هست که برای ساخت انواع قاب های گوشی و تبلت فوق باریک و ظریف استفاده میشه و در عین حال، مقاومت قاب هم با کاهش ضخامت اون از بین نمیره. طراحی این قاب، ترکیبی از بافت نسبتا سخت و رنگ بندی مات هست که علاوه بر خوش دستی، از سُر خوردن گوشی توی دستتون جلوگیری میکنه و میتونین به راحتی با گوشی کار کنین. کاور کی زد دوو مدل Air Skin از لبه های بالا، پایین، چپ و راست گوشی و دکمه های تنظیم صدا و پاور به خوبی محافظت میکنه و در مقابل خط و خش و ضربه مقاومت بالایی داره. قیمت این قاب توی رنگ ‌بندی ‌های مختلف، حدود ۶۰۰ هزار تومان (اسفند ۱۴۰۲) هست.

کاور کی زد دوو مدل Air Skin مناسب برای گوشی S24 سامسونگ

کیف کلاسوری بادیگارد مدل Flip

قاب ها و کیف های کلاسوری گوشی و تبلت به خاطر محافظت همزمان از پشت بدنه و بخش نمایشگر، برای بعضی از کاربرا در مقایسه با قاب های معمولی، محبوب تر هستن و ظاهر شیک تر و جذاب تری دارن. جنس این کیف کلاسوری برند بادیگارد، چرم مصنوعی با کیفیت هست و بخش داخلی اون و محل قرارگیری گوشی S24 هم از پلی کربنات مرغوب تولید شده که انعطاف پذیری خوبی داره و در عین حال، از فریم گوشی و اطراف نمایشگرش محافظت میکنه. طراحی کیف کلاسوری بادیگارد مدل Flip طوری انجام شده که علاوه بر نگهداری گوشی، امکان قرارگیری کارت های بانکی یا پول نقد رو هم فراهم میکنه و میتونین با یک تیر دو نشون بزنین و هم یه کیف کلاسوری خوش قیمت داشته باشین و هم یه کیف پول جمع و جور. قیمت این قاب کلاسوری چرمی مناسب برای گوشی S24 توی فروشگاه‌های معتبر حدود ۳۲۰ هزار تومان (اسفند ۱۴۰۲) هست.

کیف کلاسوری بادیگارد مدل Flip مناسب برای گوشی S24 سامسونگ

انتخاب بهترین گلس برای گوشی S24 سامسونگ

سامسونگ برای گوشی های گرون قیمت و پرچمدار خودش، همیشه سراغ بهترین تجهیزات و قطعات میره که علاوه بر کمک به افزایش کارایی گوشی، از دستگاه در مقابل ضربه یا سایر آسیب های احتمالی محافظت کنن. روی همین حساب، بخش پشت و جلوی بدنه گوشی S24 سامسونگ مجهز به پوششی از جنس گوریلا گلس ویکتوس ۲ هست. به ادعای شرکت سازنده این پوشش، گوریلا گلس ویکتوس ۲ در مقابل سقوط از ارتفاع دو متری روی آسفالت و سقوط از ارتفاع یک متری روی سطوح بتنی مقاوم هست؛ این مقاومت بسیار خوب، توی بخش خش پذیری هم وجود داره و این پوشش نسبت به آلومینوسیلیکات (نوعی ماده معدنی) تا ۴ برابر عملکرد بهتری در مقابل جذب خط و خش داره.

با همه این ادعاها، استفاده از یه گلس محافظ برای نمایشگر گوشی اس ۲۴، نه تنها بد نیست بلکه از آسیب هایی که ممکنه توی ضربات سخت یا سقوط از ارتفاع های بیشتر از حد تحمل پوشش گوریلا گلس ویکتوس ۲ به نمایشگر گوشی وارد بشه، جلوگیری میکنه و شما رو توی دردسر برای تعویض نمایشگر که انصافا هزینه سنگینی هم داره نمیندازه. نمایشگر اس ۲۴ سامسونگ به صورت تخت طراحی شده و روی همین حساب، دستتون برای انتخاب گلس باز هست ولی قبل از خرید گلس محافظ برای این گوشی، باید به چند تا نکته دقت کنین.

نکته اول، برند تولید کننده گلس هست که اهمیت زیادی داره. برندهای ناشناس، معمولا هیچ استاندارد خاصی رو توی روند تولید گلس های محافظ رعایت نمیکنن و در نتیجه، محصولاتشون نه تنها توانایی بالایی برای محافظت از نمایشگر در مقابل ضربات ندارن؛ بلکه ممکنه با انتقال دادن شدت ضربه به خود نمایشگر، به گوشیتون آسیب جدی بزنن. علاوه بر این مورد، این مدل گلس ها معمولا چسب درست و حسابی هم ندارن و بعد از یه مدت کوتاهی به راحتی از روی نمایشگر جدا میشن یا اینکه اونقدر چسبشون بد و سنگین هست که اگه زمانی تصمیم به تعویض گلس داشته باشین، برای جدا کردن گلس قبلی از روی نمایشگر گوشی، اذیت میشین.

از بین برندهای معتبر توی بازار، گلس های محافظ برند بوف (BUFF) کیفیت خیلی خوبی دارن و در مدل های مختلفی عرضه میشن که به تناسب نیازتون میتونین مدل دلخواه خودتون رو انتخاب کنین. قیمت انواع گلس محافظ برند بوف برای گوشی S24 سامسونگ بین ۸۰۰ هزار تومن تا حدود ۳ میلیون تومن (اسفند ۱۴۰۲) هست.

بهترین گلس برای گوشی S24 سامسونگ

اگه دنبال برندهای ارزون تر با قیمت زیر یک میلیون تومن اما کیفیت خیلی خوب هستین، انواع گلس محافظ برندهای اپیکوی، نیلکین و راک اسپیس کارتون رو راه میندازن و بر اساس نوع مدلی که مد نظرتون هست، قیمتی بین ۶۰۰ تا یک میلیون تومن (اسفند ۱۴۰۲) دارن.

گلس های زیر ۵۰۰ هزار تومن، شاید ارزون قیمت باشن اما به چند دلیل ارزش خرید ندارن. اول اینکه این گلس ها از شیشه های بی کیفیت ساخته میشن که نه تنها هیچ تست سنجش مقاومتی رو پشت سر نگذاشتن بلکه حتی در مقابل جذب اثر انگشت، چربی و خط و خش های جزئی هم آسیب پذیرن و اصلا نمیشه روی مقاومتشون حساب باز کرد. دلیل دوم برای نخریدن این گلس ها، چسب های بی کیفیتشون هست که باعث میشن موقع نصب روی گوشی، زیر گلس حباب بیفته. این قضیه علاوه بر اینکه نمایشگر گوشی رو توی اون بخش که حباب افتاده آسیب پذیرتر میکنه، باعث ضعیف شدن اتصال گلس به نمایشگر توی بقیه بخش ها میشه و به مرور زمان و با پیشرفت این حباب، گلس به راحتی از سطح نمایشگر جدا میشه و یه هزینه اضافی و جدید رو برای خرید گلس بهتون تحمیل میکنه. به همین خاطر، اکیدا توصیه میکنم که دنبال خرید هیچ گلس ارزون قیمت و بی نام و نشون نباشین.

گلس های مایع و سرامیکی هم دو مدل از گلس هایی هستن که متاسفانه طرفدارهای زیادی دارن ولی ابدا جزو محصولاتی نیستن که ارزش خرید داشته باشن. گلس های سرامیکی معمولا ضخامت خیلی بیشتری نسبت به گلس های شیشه ای دارن و همین عامل باعث میشه که اولا عملکرد لمسی نمایشگر رو تحت تاثیر قرار بدن و نتونین به خوبی با گوشی کنین و دوم اینکه، ضربه گیری پایینی دارن و بر اساس نظر بسیاری از کاربرا، ضربه وارد شده به نمایشگر رو نمیگیرن و اونو به صفحه نمایش منتقل میکنن و باعث آسیب دیدن نمایشگر گوشی میشن. از طرف دیگه، گلس های سرامیکی، قیمت بالاتری نسبت به گلس های شیشه ای دارن که با این معایب، واقعا توجیهی برای خریدشون وجود نداره.

گلس های مایع هم وضعیت مشابهی با گلس های سرامیکی و حتی بدتر از اونا دارن. این گلس ها، یه جورایی حکم انتخاب اول و آخر رو دارن چون زمانی که روی نمایشگر بچسبن، با داغ شدن بدنه گوشی، چسبندگیشون بیشتر میشه و اگه خوش شانس باشین و از اطراف نمایشگر به داخل گوشی راه پیدا کنن، موقع تعویض گلس شما رو به دردسر میندازن و اگه مهارت کافی برای جدا کردن این گلس از نمایشگر گوشی اس ۲۴ خودتون رو نداشته باشین به راحتی نمایشگر رو میشکنین!

 

بهترین هندزفری برای گوشی S24 سامسونگ

گوشی Samsung S24 هم مثل دو مدل پلاس و اولترا فاقد جک ۳٫۵ میلی‌متری برای اتصال هندزفری و هدفون سیمی هست و به همین دلیل، هدفون یا هندزفری بلوتوثی یکی از مهمترین لوازم جانبی گوشی S24 سامسونگ هست که باید در کنار خود گوشی تهیه کنین. قبل از خرید هر نوع هندزفری یا هدفون برای این گوشی، لازمه که به چند تا نکته دقت داشته باشین.

اولین و مهمترین نکته، ظرفیت باتری و شارژدهی مناسب این محصول هست. هندزفری های بلوتوثی ارزون قیمت، معمولا باتری های خوبی ندارن و شاید در بهترین حالت بین ۱ یا ۲ ساعت بهتون جواب بدن که واقعا کمه و اصلا نمیشه روش حساب کرد. از طرفی، بعضی از ویژگی های خاص هندزفری های بلوثوتی، روی شارژدهیشون تاثیر میذاره؛ مثلا اگه هندزفری مورد نظرتون حالت هایی برای پخش صدای بهتر در هنگام بازی کردن داشته باشه، ممکنه علیرغم بهره مندی از یک باتری با ظرفیت بالا، زودتر از یه هندزفری که این ویژگی های خاص رو نداره خالی بشه. به همین خاطر، توصیه ما اینه که اگه گیمر حرفه ای موبایل نیستین، سراغ هندزفری های گیمینگ نرید.

بهترین هندزفری برای گوشی S24 سامسونگ

دومین نکته ای که باید در زمان خرید این لوازم جانبی گوشی S24 سامسونگ یادتون باشه اینه که هندزفری شما باید صدای شفافی رو چه موقع گوش دادن موزیک، بازی کردن یا تماشای فیلم و چه در زمان مکالمه داشته باشه. توی هندزفری های ارزون قیمت بلوتوثی، معمولا کیفیت صدا توی همه حالت ها تقریبا قابل قبول و معمولی هست اما توی مکالمه ممکنه صدا همراه با نویز باشه که این مورد، توی زمانی که شما در جای شلوغی قرار دارین، به شدت آزاردهنده است و روی کیفیت مکالمه اتون اثر میذاره.

علاوه بر این دو مورد، ابعاد و اندازه هندزفری و همینطور وزنش هم از نکاتی هستن که باید بهشون توجه کنین. از اونجایی که معمولا اکثر ما ساعت های طولانی از هندزفری های بلوتوثی استفاده می کنیم، باید سراغ مدل هایی بریم که بخش سری اصلی هر دو هندزفری متناسب با آناتومی گوش باشه؛ ابعاد خود هندزفری اونقدر کوچیک نباشه که داخل حفره گوش گیر بیفته یا برعکس، اونقدر بزرگ باشه که از گوشمون بیفته و از طرفی، جنس خود هندزفری هم از پلاستیک های با کیفیت، غیر حساسیت زا و با دوام تولید شده باشه. ما توی مقاله راهنمای خرید بهترین هندزفری بلوتوثی یه لیست از بهترین مدل های هندزفری از برندهای مختلف رو براتون آماده کردیم که میتونین متناسب با بودجه خودتون و امکاناتی که از این محصول انتظار دارین، مدل دلخواهتون رو انتخاب کنین.

 

بهترین پاوربانک برای گوشی S24 سامسونگ

پاوربانک برای گوشی و تبلت، یه محصولی هست که خریدش ممکنه هزینه نسبتا قابل توجهی رو بهتون تحمیل کنه اما قطعا از خریدش پشیمون نمیشین. این وسیله، توی خیلی از موقعیت هایی که به دلایل مختلفی دسترسی به آداپتور شارژ ندارین یا اینکه فراموش کردین گوشیتون رو شارژ کنین؛ میتونه راه حل سریعی باشه.

گوشی اس ۲۴ از یه باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده می کنه که با توجه به مصرف بهینه انرژی توسط پردازنده قوی اگزینوس ۲۴۰۰، شارژدهی خیلی خوبی داره ولی باز هم، جای خالی یک پاور بانک با ظرفیت بین ۱۰ تا ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت بین لوازم جانبی گوشی S24 سامسونگ خالی هست. پاوربانک هایی با ظرفیت کمتر از ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت، اختلاف قیمت چندان زیادی با پاوربانک های ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی ندارن اما به دلیل ظرفیت پایین تر، تعداد دفعاتی که میتونین با اون ها باتری گوشی S24 رو به طور کامل شارژ کنین کمتر هست و توجیه اقتصادی ندارن که سراغشون برید.

بهترین پاوربانک برای گوشی S24 سامسونگ

در کنار ظرفیت پاوربانک، توجه به ویژگی های این محصول مثل داشتن درگاه تایپ C برای شارژ سریع تر، بدنه محکم و ساخته شده از مواد با کیفیت، پشتیبانی از فناوری های پیشرفته برای جلوگیری از شارژ بیش از حد گوشی و بهره مندی از قابلیت هایی که از ورود ولتاژ غیر مجاز به گوشی، نوسان ولتاژ و یا تولید گرمای بیش از اندازه چه توی خود پاوربانک و چه توی گوشی اس ۲۴ جلوگیری میکنن؛ ضروری هست و در هنگام خرید پاوربانک باید این موارد رو هم در نظر داشته باشین.

اگه دنبال یک پاوربانک خوب، با ظرفیت مناسب و با کیفیت هستین؛ میتونین یه سری به مقاله راهنمای خرید بهترین پاوربانک در هر بازه قیمتی بزنین. ما توی این مقاله پر و پیمون، تعداد زیادی از پاوربانک های برندهای معتبر رو معرفی کردیم که بهتون اطمینان میدم مدل دلخواه و متناسب با بودجه شما هم بین اون ها هست.

بهترین ساعت هوشمند برای گوشی S24 سامسونگ

زمانی که گوشی پرچمدار میخرین، باید یه اکسسوری خفن و باکلاس هم در کنارش داشته باشین و چی بهتر از یک ساعت هوشمند خوب با امکانات متنوع؟ شاید بپرسین که واسه گوشی S24، چه ساعت هوشمندی خوبه؟ واقعیتش اینه که خرید ساعت هوشمند تا حد زیادی به سلیقه شما و بودجه ای که برای خرید این لوازم جانبی گوشی S24 سامسونگ در نظر گرفتین بستگی داره، اما در کنار سلیقه در نظر گرفتن دو تا نکته میتونه به انتخاب بهتر ساعتی که همه جوره پاسخگوی نیازتون باشه، کمک کنه.

اولین و مهمترین نکته توی خرید ساعت های هوشمند، امکاناتشون هست. شما باید مشخص کنین که دقیقا چه انتظاراتی از ساعتتون دارین؟ میخواین سیمکارت خور باشه یا نه؟ برنامه های ورزشی داشته باشه؟ چند تا برنامه؟ حسگرهای سلامتی برای سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون داشته باشه؟ بتونین باهاش تماس بگیرین یا پیام ارسال کنین؟ از زبان فارسی پشتیبانی کنه یا با زبان انگلیسی راحت ترین و هر قابلیت دیگه ای که مد نظرتون هست. مشخص کردن این موارد، گزینه های شمارو محدودتر میکنه و خیلی سریع تر میتونن ساعت دلخواهتون رو پیدا کنین.

بهترین ساعت هوشمند برای گوشی S24 سامسونگ

دومین نکته مهم، برند تولید کننده ساعت هوشمند هست. طبیعتا ساعت های هوشمند سامسونگ، انتخاب برازنده تری برای گوشی S24 هستن، اما این موضوع به این معنی نیست که شما حتما باید برای گوشی سامسونگ، دنبال ساعت سامسونگ باشین و میتونین سراغ برندهای معتبر دیگه مثل شیائومی، گلوریمی، هواوی، آنر یا مشابه اینا برید که اغلبشون ساعت های باکیفیتی دارن و به تناسب امکانات هر مدل، قیمتشون مقرون به صرفه تر از ساعت های گرون قیمت سامسونگ هست. مطالعه مقاله بهترین ساعت هوشمند برای انتخاب ساعت یا مچ بند هوشمند دلخواهتون، بهتون کمک میکنه و میتونین بین تمام مدل های معرفی شده توی این مقاله، بهترین چیزی رو که نیاز دارین، با توجه به بودجه اتون انتخاب کنین.

 

بهترین حافظه برای گوشی S24 سامسونگ

گوشی اس ۲۴ توی سه حافظه مختلف ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت عرضه میشه و توی هیچ نسخه ای از کارت حافظه پشتیبانی نمی کنه. این موضوع زمانی که سراغ نسخه هایی با حافظه های پایین مثل ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی میرید، میتونه اذیتتون کنه چون اولا حجم برنامه های نصب شده روی گوشی، معمولا زیاد هست و یه بخشی از این حافظه هم توسط خود گوشی اشغال میشه و دوم اینکه، دوربین های اس ۲۴ قابلیت ضبط ویدیوهایی با وضوح 8K رو دارن و روی همین حساب، حافظه گوشیتون خیلی سریع تر از چیزی که فکرش رو بکنین پر میشه و نمیتونین فایل های حجیم رو داخل گوشی نگه دارین.

برای حل این مشکل، دو راه حل وجود داره. راه حل اول اینه که فایل های حجیم مثل ویدیوهای 4K و 8K رو از طریق اتصال فلش به گوشی، به کامپیوتر یا هر دستگاه دیگه ای که در نظر دارین منتقل کنید که شاید از نظرتون وقت گیر باشه ولی گزینه مطمئن تر و بدون هزینه ای هست.

راه حل دوم، استفاده از فضای ابری گوگل درایو هست. این فضا در ابتدا حدود ۳۰ گیگابایت فضای رایگان رو در اختیارتون میذاره و برای افزایش این حجم، باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنین. از اونجایی که این روش، هم حجم محدودی داره و هم بابت آپلود فایل ها توی فضای ابری گوگل به اینترنت نیاز داره، چندان مقرون به صرفه نیست.

 

سایر لوازم جانبی گوشی S24 سامسونگ

توی بخش های مختلف این راهنمای خرید، بهترین لوازم جانبی گوشی اس ۲۴ سامسونگ رو معرفی کردیم. خرید بیشتر این محصولات مثل آداپتور، قاب، گلس محافظ نمایشگر و دوربین و هندزفری، ضروری هستن اما از یه طرف، بعضی از لوازم جانبی هم هستن که خریدشون اونقدرها ضرورت نداره ولی میتونن توی بهبود تجربه کار با گوشی، تاثیر خوبی داشته باشن.

محصولاتی مثل اکسسوری های ویژه بازی، هولدر رومیزی، مونوپاد، روکش های عادی یا فانتزی برای پوشش کابل شارژ و بدنه آداپتور، آویز قاب، استیکر یا از این موارد، جزو لوازم جانبی نه چندان ضروری و سلیقه ای گوشی اس ۲۴ هستن که در صورت تمایل، میتونین برای این گوشی تهیه کنین.

 

جمع بندی

خرید لوازم جانبی، به دقت زیادی نیاز داره؛ به ویژه اگه این لوازم جانبی رو برای گوشی های گرون قیمتی مثل سامسونگ اس ۲۴ نیاز داشته باشین چون زمانی که یه گوشی خریدارای زیادی داشته باشه، لوازم جانبی اصلی و با کیفیتش به سختی گیر میاد و اغلب محصولات توی بازار، نمونه های فیک و بی کیفیت هستن. روی همین حساب، ما توی این مقاله، سعی کردیم تا یه لیستی از بهترین و مهمترین لوازم جانبی گوشی S24 سامسونگ رو معرفی کنیم تا به تناسب نیازتون، بتونین وسایل مورد نظرتون رو از بین برندهای با کیفیت و فروشگاه های معتبر انتخاب کنین. امیدواریم که این راهنمای خرید لوازم جانبی براتون مفید باشه و خوشحال می‌شیم نظرتون رو برامون بنویسین.

نویسنده : الهام بهمن پور
تاریخ انتشار 2 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 10
5/ 4.8

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Habibz

اینقدر قیمت ها بالا رفته که گوشی های های میانرده هم قیمت پرچمدار های سابق شدن

۰۴ فروردین ۱۴۰۳
alirezanikkhah

بهتر نبود مطلب رو جامع تر برای کل سری S24 می نوشتید

۰۳ فروردین ۱۴۰۳
Abolfazl Nahidi

کاور های ماهوت هم گزینه خوبی هستن
حتی اگه یه پست از این برند بسازید خیلی خوب میشه

۰۱ فروردین ۱۴۰۳
shahab-021

کوچکترین پرچمدار؟
خیلیم کوچیک نیستا

۰۱ فروردین ۱۴۰۳
Hossein_sh

👍👍👍👍

۲۷ اسفند ۱۴۰۲
AliNajafiJahani

مفید و کاربردی

۲۷ اسفند ۱۴۰۲
Nurse

بهترین لبتاپ مناسبش هم میذاشتید

۲۶ اسفند ۱۴۰۲
Mhch8877

بیشتر بزارید برای سایر گوشی ها

۲۶ اسفند ۱۴۰۲
Mhch8877

مفید بود.

۲۶ اسفند ۱۴۰۲
SinaRe8596

خکبه دیگه

۲۶ اسفند ۱۴۰۲