آخرین اخبار در مورد S23 FE سامسونگ

نظرات متفاوتی در مورد مشخصات و زمان عرضه گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE وجود داره. با توجه به تفاوت نظرات، قصد داریم حدسیات مختلف رو بررسی کنیم و با ویژگی‌های این گوشی آشنا بشیم. در صورتی که شما هم منتظر این محصول هستید، با آخرین اخبار در مورد S23 FE سامسونگ همراه موبونیوز باشید.

 

تاریخ عرضه S23 FE

طبق اظهارات مجله SamMobile گوشی هوشمند Galaxy S23 FE در سه‌ ماهه سوم سال ۲۰۲۳ (تابستان 1402) زودتر از گوشی‌های Galaxy Z Fold5 و Galaxy Z Flip5 به بازارهای منتخب عرضه میشه. پس از عرضه در بازارهای منتخب، این گوشی در سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ و سه ماهه اول ۲۰۲۴ (یعنی در پاییز یا زمستان 1402) به طور عمده و برای خرید عموم عرضه میشه.

 

مشخصات فنی سامسونگ S23 FE

اگه پیگیر اخبار باشید، در ماه‌های اخیر شایعات زیادی در مورد این گوشی شنیدید. برخی مدعی هستند که سامسونگ مانند گذشته گوشی‌های Fan Edition را عرضه نمیکنه و این معرفی فقط محض بازارگرمی و جلب توجه مخاطبان هستش. با وجود تمام این شایعات و خبرهای ضد و نقیض، سامسونگ در هفته آخر جولای در رویدادی در سئول کره جنوبی، عرضه این گوشی را تائید کرد. علاوه بر تائید رسمی سامسونگ، گواهینامه‌های تائید باتری این گوشی توسط Safety Korea منتشر شده است.

مشخصات فنی سامسونگ S23 FE

باتری قابل تعویض

طبق نظرات متخصصان، باتری گوشی Galaxy S23 FE قابلیت تعویض و تعمیر داره که یک امتیاز مثبت به حساب میاد. این مدل مانند گوشی‌های S21 FE و S20 EF، دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعته و شارژر فست ۲۵ واتی است. برخی افراد علاقه‌مند به تکنولوژی حدس می‌زنند که سامسونگ برای ایجاد تمایز شارژر ۴۵ واتی را ارائه میده.

پردازنده اگزینوس 2200

گوشی‌های Fan Edition دارای پردازنده Exynos 2200 SoC با پردازنده گرافیکی Xclipse 920 AMD هستند. این گوشی بر خلاف Galaxy S21 FE که با تراشه Snapdragon به بازار عرضه میشه، پردازنده Exynos 2200 SoC داره. Exynos 2200 تراشه‌ای هستش که سری Galaxy S22 رو در منطقه اروپا تامین کرده و در حال حاضره قراره برای ساخت Galaxy S23 FE ازش استفاده بشه.

Exynos 2200 اولین تراشه سامسونگ با پردازنده گرافیکی AMD بود اما سامسونگ برای سری جدید با کوالکام همکاری میکنه. Galaxy S23 FE در همه مناطق از Exynos 2200 و منحصراً از پردازنده اسنپدراگون کوالکام پشتیبانی میکنه. سامسونگ به دلیل قیمت مناسب و افزایش سهم بازار این پردازنده از آن استفاده کرده. علاوه بر این سامسونگ تونسته روند خودش رو بهبود بده و بین بقیه رقبا برتری پیدا کنه.

مشخصات دوربین

هنوزز اطلاعات دقیقی راجع به دوربین این گوشی وجود نداره، اما طبق حدسیات و گفته‌ها این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هستش. دوربین سکوی پرتاب این گوشیه چون سری‌های قبلی از جمله S21 FE و S20 FE دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارند.

مشخصات گوشی samsung s23 fe

سایر مشخصات

فضای ذخیره داخلی این گوشی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است و ظرفیت رم آن ۶ یا ۸ گیگابایت است. درحال حاضر اکثر گوشی‌های اندورید منتظر آپدیت و دسترسی به اندروید 14 هستند. در صورتی که تغییرات ناگهانی ایجاد نشود، Galaxy S23 FE اولین گوشی دارای اندروید ۱۴ است.

قیمت S23 FE

هنوز قیمت S23 FE به صورت قطعی مشخص نشده اما کارشناسان بازار برای قیمت این گوشی، عدد بین 600 تا 700 دلار رو تخمین میزنن که احتمالا بعد از عرضه اولیه و فراوانی موجودی میتونه یکی از گوشی های با ارزش خرید بالا مثل S21 Fe سامسونگ باشه.

با تمام این توضیحات، باید منتظر باشیم تا گوشی جدید سامسونگ عرضه بشه. قطعا بعد از عرضه این گوشی نظرات تا حدی تغییر میکنه چون ممکنه یک سری از ویژگی‌های بیان شده دچار تحول شده باشند. گوشی Galaxy S23 FE پرچم‌دار نیست، اما در بین دستگاه‌های سطح بالا قرار داره و در صورت عرضه به موقع به یکی از محبوب‌ترین ها تبدیل میشه.

 

 

 

سوالات متداول
(3 سوال)
گوشی S23 FE سامسونگ چه زمانی عرضه می‌شود؟

این گوشی در سه ماهه سوم سال 2023 (تابستان تا پاییز 1402) در بازارهای منتخب و در سه ماهه چهارم سال 2023 (پاییز تا زمستان 1402) در تمامی بازارها عرضه می‌شود.

قیمت گوشی Galaxy S23 FE چقدر است؟

بنابر شنیده ها قیمت این گوشی در بازه قیمتی 600 تا 700 دلار قرار خواهد گرفت.

گوشی S23 FE چه مزیتی نسبت به گوشی S21 FE دارد؟

دوربین S23 Fe نسبت به s21 fe پیشرفت زیادی کرده و از پردازنده قوی تری هم برای ساخت آن استفاده شده است.

نویسنده : موبونیوز
تاریخ انتشار ۳۰ خرداد, ۱۴۰۲
تعداد نظرات : 66
5/ 4.8

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
Sina.KL

سلام؛ لطفاً اطلاعات این مقاله رو بروزرسانی کنید.

۱۸ شهریور ۱۴۰۲
    Rayman

    S22fe اصلا تولید نشد

    ۰۶ آبان ۱۴۰۲
madadi

سلام. سری fe ها واقعا حرف نداره. الان s21fe دارم. از هرلحاظ که فکر کنین بهتره. مقداری گرم شدن به خاطر cpuاگزینوس هست ولی آزاردهنده نیست. گوشی شیک و زیبا
S23fe قطعا عالی خواهد بود.در خریدش شک نکنین
از سری a خیلی سرتره

۱۸ شهریور ۱۴۰۲
AmriAli 1388

سلام آقا مهدی اصلن قرار هست s23fa وارد بازار بشه یا مثل s22faوارد بازار نشه .

۰۶ شهریور ۱۴۰۲
    Rayman

    S22fe اصلا تولید نشد دادش

    ۰۶ آبان ۱۴۰۲
mahdi8313

عجیبه که هنوز خبری ازش نیست
احتمال داره کِی بیاد پس؟

۳۰ مرداد ۱۴۰۲
mosri73

هر جوری نگاه میکنم هنوزم s20fe 5g از این سری های جدید بهتره

۱۶ مرداد ۱۴۰۲
    Parsazzz

    درسته
    واقعا S21 fe گوشی ای نبود که حرف S پیشوند گوشیش باشه

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
MmdMhdi

سلام و وقت بخیر به شما تیم موبونیوز
یه سوال داشتم به نظر و پشیبینی شما ارزش داره از S21fe به S23fe سوئیچ کنم؟

۱۳ مرداد ۱۴۰۲
Alireza.1402

باحال میتونه باشه

۳۱ تیر ۱۴۰۲
Mhds2013

.

۲۹ تیر ۱۴۰۲
MiMrs

600 دلار پرچمداره یا قاتل پرچمدار؟
با این حدود قیمت چرا سراغ پرچمداراش نری؟

۱۱ تیر ۱۴۰۲
Aliii000

تو این بازه 13 لایت بهتره
.

۰۶ تیر ۱۴۰۲
Parsa.hajar89

به نظرم تو ایران این مورد صدق نمی کنه چون قیمت یری پایه s
مثلا s21 قیمت خیلی بیشتری نسبت به fe داره و واقعا با اختلاف کم مشخصات خرید fe خیلی منطقی تر هست

۰۳ تیر ۱۴۰۲
    Parsa.hajar89

    برای پایخ به shahab-21

    ۰۳ تیر ۱۴۰۲
    Mhds2013

    قیمت s21 5g معمولی با s21 fe چند هست مگه؟؟

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲