بهترین لوازم جانبی گوشی A25 سامسونگ

گوشی A25 سامسونگ، میان رده جذاب و خوش قیمتیه که در دنباله نسل قبلی خودش اما با طراحی جذاب تر و البته متفاوت تری معرفی شد و طبق انتظار، توی بازارهای مختلف از جمله ایران به فروش خوبی دست پیدا کرد. این گوشی یکی از محبوب ترین میان رده های ارزون قیمت اما با سخت افزار خوب محسوب میشه. پس ما توی این راهنمای خرید موبونیوز، فهرستی از بهترین لوازم جانبی گوشی A25 سامسونگ رو بهتون معرفی می کنیم تا کمکتون کنه که بتونین مناسب ترین و با کیفیت ترین چیزهایی رو که نیاز دارین سریع تر تهیه کنین.

 

مشخصات فنی گوشی A25 سامسونگ

سامسونگ گوشی A25 رو در تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۰ آذر ۱۴۰۲) رونمایی کرد و ۵ روز بعد از این زمان برای فروش به بازارهای جهانی عرضه شد. این گوشی از طراحی نسبتا مشابهی به نسل قبل استفاده می کنه. در واقع این شباهت، بیشتر توی شکل و چیدمان ماژول های دوربین هست؛ اما در سایر بخش ها یه سری تفاوت های قابل توجه وجود داره که یکی از اونها سبک طراحی جدید سامسونگ موسوم به Key Island هست. توی این سبک، فریم دستگاه در همه طول بدنه به شکل تخت طراحی شده اما در اطراف دکمه های تنظیم صدا و پاور، فریم یه برجستگی نسبتا کمی داره که ظاهر گوشی رو جذاب تر از نسل قبل کرده. بخش فریم و پشت بدنه این گوشی میان رده سامسونگ از جنس پلاستیک مقاوم هستن و بخش نمایشگر هم با پوششی از شیشه مقاوم محافظت میشه.

گوشی A25 سامسونگ از یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی از نوع OLED (با نام تجاری Super AMOLED) استفاده می کنه. این نمایشگر، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی داره و میتونه تصاویر رو با وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل نمایش بده. سامسونگ گفته که این پنل نمایش، به حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت در حالت خودکار میرسه و روی همین حساب، میتونین توی محیط های باز به خوبی جزئیات نمایشگر رو ببینین.

مجموعه دوربین های پشتی گوشی A25 شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین اولترا واید با وضوح ۸ مگاپیکسل و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو میشه. این دوربین ها، توانایی فیلمبرداری با حداکثر وضوح 4K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه رو دارند. علاوه بر این دوربین ها، گوشی A25 سامسونگ مجهز به یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو با حداکثر وضوح 1080P و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه هست.

مشخصات گوشی A25 سامسونگ

گوشی Samsung A25 برخلاف نسل گذشته که از یکی از مدل های میان رده پردازنده مدیاتک استفاده می کرد؛ مجهز به پردازنده اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس ۱۲۸۰ هست. این پردازنده ۵ نانومتری، پیکربندی ۸ هسته ای شامل ۲ هسته قدرتمند Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و ۶ هسته کم مصرف Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتزی داره و از پردازنده گرافیکی Mali-G68 استفاده می کنه. گوشی A25 در چهار پیکربندی شامل نسخه های دارای فضای ذخیره سازی (حافظه) ۱۲۸ گیگابایت با رم ۶ یا ۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت با رم ۶ یا ۸ گیگابایت به فروش میرسه و توی تمامی مدل ها از کارت حافظه پشتیبانی می کنه.

باتری گوشی A25 ظرفیت مشابه نسل قبل رو داره. این باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با آداپتور ۲۵ واتی شارژ میشه و از فناوری های شارژ بی سیم و شارژ معکوس پشتیبانی نمی کنه. مثل اکثر گوشی های جدید سامسونگ، A25 هم فاقد آداپتور در جعبه گوشی هست و آداپتور شارژ یکی از اصلی ترین لوازم جانبی گوشی A25 سامسونگ هست که باید همزمان با خود گوشی تهیه کنین. این گوشی میان رده سامسونگ مجهز به حسگر اثر انگشت در کنار بدنه هست و توی رنگ بندی مشکی، زرد، آبی روشن و سرمه ای تیره به فروش میرسه.

 

معرفی ۳ مدل بهترین شارژر گوشی A25 سامسونگ

تا سال ۲۰۲۳، معمولا نبود آداپتور شارژ توی کارتون گوشی محدود به مدل های پرچمدار یا میان رده های نسبتا گرون قیمت میشد؛ اما سامسونگ در نهایت این تصمیم رو برای مدل های ارزون تر و حتی گوشی های اقتصادی هم گرفت و تقریبا الان مدل های گوشی خودش از جمله گوشی A25 رو بدون آداپتور میفروشه و شما چاره ای جز خریدن این محصول مهم از دسته لوازم جانبی گوشی A25 سامسونگ ندارین. این موضوع شاید به نظر خیلی از کاربرا، چیز مهمی نباشه ولی واقعا حیاتی هست چون در وهله اول، هزینه اضافی رو بابت خرید آداپتور به شما تحمیل میکنه و در قدم بعدی، پیدا کردن آداپتوری که از نظر توان، ولتاژ و جریان خروجی با باتری گوشی شما هماهنگ باشه و مهم تر از همه، فیک نباشه و کیفیت بالایی داشته باشه خیلی سخت هست.

گوشی A25 از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می کنه که امکان شارژ با آداپتور ۲۵ واتی سیم دار رو داره اما علاوه بر این توان خروجی، میتونین این باتری رو با آداپتورهایی با توان ۱۵ وات یا ۳۰ وات هم شارژ کنین و نگران فشار اومدن به باتری در حین فرایند شارژ نباشین. دقت داشته باشید که آداپتورهایی با توان خروجی کمتر از ۱۵ وات یا بیشتر از ۳۰ وات برای شارژ کردن باتری گوشی A25 مناسب نیستند و میتونن باعث آسیب دیدن جدی باتری و کاهش طول عمر اون بشن.

توی این بخش، سه مدل از بهترین آداپتورهای شارژ مناسب برای این گوشی رو توی بازه های قیمتی مختلف از سه برند معتبر سامسونگ، انکر و باسئوس معرفی کردیم که با اطمینان از کیفیت اون ها و همینطور ایمن بودن شارژ باتری، محصول مورد نظرتون رو انتخاب کنین.

 

۱. شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800

آداپتور شارژ یکی از مهمترین لوازم جانبی گوشی A25 سامسونگ هست و چه بهتر که اولین گزینه مون برای خرید شارژر، آداپتور اصلی تولید شده توسط خود سامسونگ باشه. این آداپتور ۲۵ واتی حدود ۷۰ گرم وزن داره و از طریق یک درگاه USB Type-C، ولتاژهای خروجی ۵ و ۹ ولت رو با استاندارد PDO و ولتاژهای ۳٫۳ و ۵٫۹ ولت رو با استاندارد PPS ارائه میده. شدت جریان خروجی این آداپتور با دو استاندارد PDO و PPS به ترتیب برابر ۲٫۷۷ آمپر و ۲٫۲۵ یا ۳ آمپر هست. شارژر دیواری سامسونگ ۲۵ وات مدل EP-TA800 از فناوری های شارژ ایمن (MultiProtect) و USB PD پشتیبانی می کنه.

قیمت این آداپتور در فروشگاه های معتبر حدود ۷۰۰ هزار تومان (اسفند ۱۴۰۲) هست و در دو رنگ سفید و مشکی و بدون کابل به فروش میرسه.

شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800

۲. شارژر دیواری ۳۰ وات انکر 511 مدل Nano 3) A2147K11)

بیشتر بودن توان این آداپتور انکر، اجازه میده که گوشی A25 رو سریع تر از زمانی که از آداپتور ۲۵ واتی استفاده می کنین؛ شارژ کنین. طراحی این آداپتور به صورتی انجام شده که ابعاد کوچکتری نسبت به آداپتورهای مرسوم بازار داره و میتونین راحت تر اونوی توی کیفتون بذارین. در کنار این ویژگی، آداپتور انکر مدل Nano 3 از فناوری شارژ ایمن Active Shield 2 پشتیبانی می کنه و به همین خاطر، در طول فرایند شارژ گرم نمیشه و بهش فشار نمیاد. این آداپتور ۳۰ واتی به یک درگاه خروجی USB Type-C مجهز هست که امکان اتصال دستگاه های اندروید از طریق کابل تایپ C یا اتصال گوشی های آیفون (سری آیفون ۱۴ و قبل از اون) با استفاده از کابل تبدیل تایپ سی به لایتنینگ رو فراهم میکنه. این آداپتور باکیفیت با قیمت حدود ۸۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان (اسفند ۱۴۰۲) در فروشگاه های معتبر به فروش میرسه.

شارژر دیواری 30 وات Anker مدل Nano 3

۳. شارژر دیواری ۳۰ وات باسئوس مدل GAN3 Fast Charger

این مدل شارژ باسئوس از فناوری شارژ مبتنی بر تراشه پیشرفته GaN3 استفاده میکنه و بدنه مقاومی از جنس PC داره . با استفاده از این فناوری، آداپتور باسئوس مدل GAN3 Fast Charger میتونه دستگاه های مختلف از جمله گوشی A25 رو تا حدود ۳ برابر سریع تر از آداپتورهای معمولی شارژ کنه. پشتیبانی این شارژر از فناوری های شارژ سریع و تکنولوژی پیشرفته BCT (فناوری اختصاصی خنک کننده باسئوس) علاوه بر شارژ باتری گوشی A25، امکان شارژ کردن باتری دستگاه هایی که از این توان و شدت جریان ۱٫۵، ۲، ۲٫۵ و ۳ آمپر پشتیبانی می کنن رو فراهم می کنه. این آداپتور در سایت های معتبر با قیمتی بین ۷۰۰ تا حدود ۹۰۰ هزار تومان (اسفند ۱۴۰۲) به فروش میرسه.

شارژر دیواری ۳۰ وات باسئوس مدل GAN3 Fast Charger

معرفی ۳ مدل بهترین قاب گوشی A25 سامسونگ

گوشی های میان رده نسبتا ارزون قیمت مثل A25، معمولا بدنه چندان مقاوم و در حد و اندازه میان رده های گرون تر ندارن و همین موضوع، این گوشی ها رو در مقابل ضربه و سقوط، به شدت آسیب پذیر می کنه. سامسونگ بخش پشت و فریم این گوشی رو از جنس پلاستیک ساخته که اگرچه دوامش اونقدرها کم نیست؛ اما باز هم ارزش ریسک رو نداره و بهتره خرید قاب رو هم به عنوان یکی از ضروری ترین لوازم جانبی گوشی A25 سامسونگ در نظر داشته باشین.

توی انتخاب قاب برای این گوشی، محدودیتی ندارین و هر مدلی رو که دوست داشته باشین میتونین بخرین، اما قبلش چند تا نکته رو یادتون باشه؛ اول اینکه تقریبا تمام برندهای معتبر تولید کننده قاب و کاور محافظ، برای اکثر مدل های پرچمدار گرفته تا میان رده ها و حتی گوشی های اقتصادی، محصولات با کیفیتی رو تولید می کنن. قیمت این قاب ها برای گوشی های ارزون تر مثل همین A25، مناسب هست و معمولا توان خریدش رو دارین. به همین خاطر بهتون اکیدا توصیه می کنم، تا زمانی که گزینه های خوب و با کیفیت رو برای انتخاب دارید، سراغ قاب های بی نام و نشون و ارزون نرید.

نکته دوم مربوط به استاندارد بودن قاب هست. محصولاتی که توسط برندهای معتبر تولید میشن این ویژگی رو دارن؛ اما اگه به هر دلیلی سراغ برندهای متفرقه رفتین، باید حواستون باشه که قاب گوشی از مواد بی کیفیت ساخته نشده باشه. قاب هایی که از این مواد ساخته شده باشن علاوه بر اینکه دوام خیلی پایینی دارن، گرمای گوشی رو داخل قاب نگه میدارن و به مرور زمان باعث آسیب دیدن باتری گوشی میشن. در کنار این مشکل، برش های این قاب ها استانداردهای لازم رو نداره و به خاطر چند میلی‌متر کوچکتر یا بزرگتر بودن قاب نسبت به بدنه گوشی، احتمال اینکه گوشی A25 شما داخل قاب تحت فشار باشه یا به راحتی از توی قاب به بیرون پرت بشه وجود داره.

در کنار این دو نکته، در نظر داشته باشین که نوع و طراحی قابی که میخرید اهمیتی نداره و به سلیقه شما بستگی داره؛ اما باید حواستون به این موضوع باشه که قاب دلخواه شما باید به خوبی از دکمه ها، درگاه ها، اطراف نمایشگر و دوربین های گوشی A25 سامسونگ محافظت کنه. به نظر من، قاب های دارای محافظ دوربین، انتخاب خیلی خوبی هستن؛ اما اگه این مدل قاب هارو دوست ندارید، میتونین گلس محافظ دوربین رو به صورت جداگانه تهیه کنین. این سه مدل قابی که در ادامه معرفی می کنیم، توی سه سبک طراحی مختلف هستن و کیفیت ساخت خیلی خوبی دارن.

 

۱. کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield

اگه طرفدار قاب های ساده اما شیک و با رنگ بندی جذاب هستین، این کاور برند نیلکین، انتخاب خیلی خوب هست. بدنه این کاور از جنس پلی کربنات ساخته شده و طراحی نسبتا زبری توی پشت قاب داره که از سُر خوردن گوشی از توی دستتون جلوگیری میکنه و میتونین به راحتی با گوشی کار کنین. کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield از دکمه های تنظیم صدا و پاور به خوبی محافظت میکنه و ری عملکرد گوشی توی این بخش ها تاثیری نداره و دسترسیتون رو محدود نمیکنه. وزن این قاب، در مقایسه با طراحی محکم و مقاومت خوبش، سبک هست و موقع استفاده ازش روی گوشیتون اذیت نمیشین. قیمت این قاب در رنگ بندی های مختلف و در فروشگاه های معتبر حدود ۴۲۰ هزار تومان (اسفند ۱۴۰۲) هست.

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield مناسب برای گوشی A25 سامسونگ

۲. کاور اپیکوی مدل Wallet-ColorLeather

قاب های کلاسوری، به خاطر طراحی شیک، با کلاس و جنس مقاوم بدنه (اغلب از چرم)، طرفدارای زیادی دارن. از طرفی، پیدا کردن همچین قاب هایی برای گوشی های نسبتا ارزون مثل A25 که توسط یه برند معتبر تولید باشه و کیفیت و البته قیمتش هم مناسب باشه، سخت هست. کاور اپیکوی مدل Wallet-ColorLeather هر سه مورد این ویژگی هارو داره و علاوه بر اینکه محصول جذابی از برند معروف اپیکوی هست، قیمت نسبتا خوبی داره که در مقایسه با کیفیتش، کاملا میارزه. این قاب به خوبی از تمام بخش های گوشی شما از جمله دکمه ها، دوربین و پورت ها محافظت می کنه. طراحی این مدل کاور اپیکوی به شکلی هست که امکان قرار دادن کارت های بانکی روی بخش داخل کاور وجود داره و یه جورایی نقش یه کیف پول رو هم ایفا میکنه. درب این قاب به شکل مگنتی بسته میشه و دارای طراحی خاص برای قرارگیری گوشی در حالت استند هست. قیمت این قاب جذاب برند اپیکوی حدود ۴۸۰ هزار تومان (اسفند ۱۴۰۲) هست.

کاور اپیکوی مدل Wallet-ColorLeather مناسب برای گوشی A25 سامسونگ

۳. کاور نیلکین مدل CamShield

هیچی بهتر از قاب های دارای محافظ دوربین، خیالتون رو از بابت آسیب ندیدن دوربین های گوشی در مقابل ضربه راحت نمیکنه. جنس بخش پشتی این مدل کاور لینکین از پلاستیک نرم در ترکیب با پلی استر ساخته شده و جنس فریم اون هم از یک نوع پلیمر انعطاف‌پذیر به نام TPU (پلی‌اورتان ترموپلاستیک) هست. طراحی خاص و خطوط برجسته بخش پشت این قاب، مانع از لیز خوردن گوشی از دستتون میشه. جذب اثر انگشت و لکه چربی روی این قاب توی رنگ های تیره، خیلی کم هست و اگه به این موضوع حساس هستین، میتونین با اطمینان خاطر از این قاب استفاده کنین. در کنار این ویژگی، کاور نیلکین مدل CamShield در مقابل خط و خش و برخورد با اجسام تیز هم مقاومت خوبی داره و مانع از آسیب دیدن گوشی در این حالت میشه. این قاب در رنگ بندی های مختلف و متنوع با قیمت حدود ۵۰۰ هزار تومن در فروشگاه های معتبر به فروش میرسه.

کاور نیلکین مدل CamShield مناسب برای گوشی A25 سامسونگ

انتخاب بهترین گلس برای گوشی A25 سامسونگ

زمانی که گوشی A25 میخرین، باید انتخاب یک گلس محافظ با کیفیت و استاندارد رو هم به عنوان یکی از ضروری ترین و حتی حیاتی ترین لوازم جانبی گوشی A25 سامسونگ خودتون در نظر داشته باشین. علت اصرار روی این موضوع، ابعاد تقریبا بزرگ این نمایشگر و استفاده از پوشش شیشه ای هست که اگرچه سامسونگ مقاومتش رو تایید کرده، اما باز هم به نظرم مقاومت خیلی کمتری نسبت به نمایشگر گوشی های گرون تر داره و میتونه در مقابل ضربات سخت و شدید آسیب ببینه.

توی خرید گلس برای گوشی A25 باید در وهله اول به برند تولیدکننده گلس توجه داشته باشین. برندهای معتبر، از شیشه های با کیفیت توی ساخت گلس استفاده می کنن و این محصولات توی مسیر تولید، ده ها تست مختلف مقاومت در برابر ضربه، سقوط و خط و خش رو پشت سر میذارن؛ چیزهایی که شما اصلا توی گلس های تولید شده توسط برندهای بی نام و نشون نمی بینین و این محصولات صرفا اسم گلس محافظ رو یدک میکشن و در عمل به هیچ دردی نمیخورن.

بهترین گلس برای گوشی A25 سامسونگ

در کنار این مورد باید اولویت اول انتخابتون رو روی گلس های شیشه ای بذارین؛ چرا اینو میگم؟ دلیلش اینه که محافظ‌های های پلاستیکی، مایع و هر چیزی به جز گلس های شیشه ای، صرفا محصولات تبلیغاتی هستن که اولا توان حفاظت از نمایشگر گوشی شما در مقابل ضربه یا سقوط از ارتفاع رو به اندازه گلس های شیشه ای ندارن. دوما معمولا قیمتشون خیلی بالاتر از گلس های شیشه ای هست و به عنوان لوازم جانبی گوشی A25 سامسونگ که خودش هم همچین گوشی گرونی نیست، ارزش خرید ندارن. مورد سوم و مهمتر از همه موارد هم اینه که این گلس ها یا روی نمایشگر گوشی خوب نمی چسبن و سریع از نمایشگر جدا میشن یا مثل گلس مایع، زیادی خوب میچسبن و موقع جدا کردن و تعویض گلس، شما رو توی دردسر میندازن.

از بین برندهای تولید کننده انواع گلس محافظ با کیفیت مناسب گوشی A25 سامسونگ، محصولات برندهای بوف (BUFF) حدود ۴۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان (اسفند ۱۴۰۲) قیمت دارن؛ اما گلس های برند اپیکوی ارزون تر هستن و با زیر ۴۰۰ هزار تومان (اسفند ۱۴۰۲) میتونین یه گلس خوب و با کیفیت بخرین.

 

بهترین هندزفری برای گوشی A25 سامسونگ

خوشبختانه گوشی A25 از جک ۳٫۵ میلی متری پشتیبانی میکنه و میتونین با استفاده از هندزفری سیم دار، با این گوشی فیلم تماشا کنین، موزیک گوش بدین یا تماس برقرار کنین. هندزفری های سیم دار محصولات بدی نیستن؛ اما دیگه محبوبیت گذشته رو ندارن و به دلایل مختلفی که مهمترینش، خراب شدن سریع سیم های این هندزفری ها هست، جاشون رو به هندزفری ها و هدفون های بی سیم یا همون بلوتوثی دادن.

خرید یه هندزفری بلوثوتی با کیفیت به عنوان یکی از لوازم جانبی گوشی A25 سامسونگ، میتونه تجربه خیلی بهتری رو از کار کردن با این گوشی خوش دست در اختیارتون بذاره. اما شاید بپرسین که چه هندزفری برای این گوشی مناسب هست یا تا چه بودجه ای برای خرید یک هندزفری بی سیم قوی برای این گوشی در نظر بگیریم؟

واقعیت رو بخوام بگم، جواب این سوال هم به سلیقه شما بستگی داره و هم به چند تا نکته ای که در ادامه بهتون میگم. اولین و مهمترین نکته برای خرید هندزفری بلوثوتی برای گوشی A25، امکانات این محصول و تناسب اون با انتظارات شماست. اگه خیلی طرفدار تماشای فیلم یا گوش دادن موزیک هستین یا دائم با گوشیتون مکالمه میکنین، بهتره دنبال محصولاتی باشین که در وهله اول باتری قدرتمندی داشته باشن و بتونن با هر بار شارژ حداقل ۵-۶ ساعتی دووم بیارن. البته درسته که با این ویژگی، قیمت هندزفری بلوتوثی بالاتر میره؛ اما باور کنین که ارزشش رو داره و خرید یه هندزفری ارزون که هر یک ساعت یک بار به شارژ نیاز داشته باشه اعصابتون رو خرد میکنه.

بهترین هندزفری برای گوشی A25 سامسونگ

در کنار این مورد، هندزفری شما باید چه توی زمان پخش صدای فیلم و موزیک و بازی و چه زمان مکالمه، نویز نداشته باشه و تاخیر صداش هم پایین باشه. این مورد اهمیت زیادی داره و روی کیفیت تجربه شما از کار با گوشی اثر میذاره، پس بهتره دنبال مدل های باشین که این ویژگی هارو داشته باشن.

مورد دیگه ای که باید بهش دقت کنین، طراحی خود هندزفری هست. یه سری از هندزفری ها ابعاد کوچیکتری دارن و فضای گوش شما رو به خوبی پر میکنن و یه سری دیگه از مدل های هندزفری وایرلس هم به شکلی طراحی شدن که ممکنه فضای گوش شما رو کامل اشغال نکنن یا حتی برای گوش شما بزرگ باشن. بر همین اساس بهتره سراغ مدلی برید که بیشتر باهاش راحت هستین چون قرار هست ساعت های زیادی روی گوش شما باشه و اگه طراحیش متناسب با آناتومی گوش نباشه، خسته میشین و نمیتونین به خوبی ازش استفاده کنین. پیشنهاد می کنم یه سری به مقاله راهنمای خرید بهترین هندزفری بلوتوثی بنزنین چون ما توی این مقاله، تعداد زیادی از بهترین مدل های هندزفری بی سیم رو معرفی کردیم که احتمالا میتونین مدل دلخواهتون رو بینشون پیدا کنین.

 

بهترین پاوربانک برای گوشی A25 سامسونگ

دغدغه روزانه خیلی از ما، ممکنه باعث فراموش کردن یه سری از کارها مثل شارژ کردن گوشیمون بشه. موضوعی که توی طول روز قطعا ما رو به دردسر میندازه؛ به خصوص اگه آداپتور شارژ همراهمون نباشه یا اینکه کلا به پریز برق دسترسی نداشته باشیم. توی این مواقع، داشتن یه پاوربانک با ظرفیت بالا میتونه خیلی بهتون کمک کنه و بدون دردسر، گوشیتون رو شارژ کنین. به همین دلیل توصیه میکنم که در کنار آداپتور، قاب و گلس، خرید یه پاوربانک خوب رو هم به عنوان یکی از مهمترین لوازم جانبی گوشی A25 در نظر داشته باشین.

زمانی که تصمیم به خرید این محصول دارین، باید تناسب ظرفیت پاوربانک با ظرفیت باتری A25 رو در نظر داشته باشین. ظرفیت باتری A25 برابر با ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت هست و روی همین حساب، خرید یک پاوربانک ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی، بهتر از یک پاور بانک با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت هست چون با مدل اول شما میتونین باتری گوشی A25 رو حدود ۳ بار به طور کامل شارژ کنین و برای بار چهارم تا رسیدن به ظرفیت ۴۰ یا ۵۰ درصد هم روش حساب کنین؛ اما پاور بانک دومی، فقط یک بار امکان شارژ کامل باتری این گوشی رو بهتون میده و بعد خودش نیاز به شارژ پیدا میکنه. به همین خاطر منطقی نیست که هزینه ای رو برای خرید مدل دوم بدین که با یه کم بیشتر از اون میتونین مدلی با ظرفیت دو برابر بخرید.

بهترین هندزفری برای گوشی A25 سامسونگ

علاوه بر ظرفیت پاوربانک، باید دقت داشته باشین که مدل مورد نظر شما، استاندارهای لازم رو برای فراهم کردن امکان شارژ ایمن (شامل فناوری هایی برای کنترل میزان ولتاژ خروجی پاوربانک و جلوگیری از نوسان ولتاژ یا ورود ولتاژ بالا به گوشی، جلوگیری از داغ شدن بدنه دستگاه و گوشی، قابلیت های کنترل شدت جریان و…) داشته باشه. این موارد، معمولا توی تمام پاوربانک های تولید شده توسط برندهای معتبر رعایت میشن و یکی از دلایل قیمت بالاتر این محصولات در مقایسه با پاوربانک های بی نام و نشون هم همین قضیه هست. اگه دوست دارین یه پاوربانک خوب، باکیفیت و با قیمت مناسب از برندهای معتبر مثل شیائومی، انکر، ADATA، سامسونگ و… پیدا کنین؛ توصیه می کنم مطالعه مقاله راهنمای خرید بهترین پاوربانک در هر بازه قیمتی رو از دست ندین.

 

بهترین ساعت هوشمند برای گوشی A25 سامسونگ

ساعت هوشمند بخریم یا نه؟ ساعت بهتره یا مچ بند هوشمند؟ اینها سوالاتی هستن که احتمالا تعداد زیادی از شما موقع خرید گوشی جدید از خودتون میپرسین. فرقی نداره که این محصول رو به عنوان یکی از لوازم جانبی گوشی A25 سامسونگ میخرید یا یه گوشی پرچمدار؛ در هر حالت، داشتن ساعت یا مچ بند هوشمند در کنار گوشی، یه اکسسوری لوکسه و خریدنش به انتخاب خودتون بستگی داره.

ساعت های هوشمند اغلب دارای ویژگی‌های زیرن:

  • صفحه نمایش بزرگتر
  • وزن بالاتر
  • طراحی مربع یا دایره‌ای
  • برنامه های سلامتی و سنسورهای مهم
  • امکان پاسخگویی به تماس
  • امکان نصب نرم افزار
  • قیمت بالاتر

در حالی که مچ بندها کمی فرق می‌کنن. مچ بندهای هوشمند، طراحی جمع و جورتر و وزن کمتری دارن و به خاطر پشتیبانی از تعداد زیادی برنامه ورزشی و مجهز بودن به حسگرهای قوی تر و کامل تر، بیشتر مناسب فعالیت های ورزشی هستن.

بهترین هندزفری برای گوشی A25 سامسونگ

البته اینو هم باید در نظر بگیرین که تنوع مچ بندهای هوشمند ارزون قیمت که اغلب به عنوان گزینه های خوبی برای گوشی های میان رده معمولی مثل A25 معرفی میشن، خیلی بیشتر از ساعت های هوشمنده. به عبارت ساده تر، شما مثلا با قیمت ۲ میلیون تومان شاید انتخاب های زیادی توی ساعت های هوشمند نداشته باشین ولی توی مچ بندها قطعا دارید.

فارغ از اینکه در نهایت، ساعت هوشمند رو انتخاب میکنین یا مچ بند هوشمند؛ باید در نظر داشته باشین که محصول دلخواه شما باتری قوی داشته باشه، امکاناتش کاملا پاسخگوی نیاز شما باشه، بتونین باهاش به خوبی کنار بیاین و برای دستتون زیادی سنگین یا بزرگ نباشه و اینکه از برندهای شناخته شده تر مثل سامسونگ، شیائومی، هواوی، آنر یا مشابه این ها باشه و بابت یه محصول بی کیفیت، هزینه های سنگین پرداخت نکنین. ما توی مقاله بهترین ساعت هوشمند یه لیست پر و پیمون از بهترین مدل های ساعت و مچ بند هوشمند رو توی بازه های قیمتی مختلف معرفی کردیم و توصیه میکنم برای پیدا کردن محصول دلخواهتون، یه سری به این مقاله بزنین.

 

بهترین حافظه برای گوشی A25 سامسونگ

تنوع دو حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی برای گوشی A25، تقریبا شما رو از خرید کارت حافظه بی نیاز میکنه ولی این به شرطی هست که شما بازی های سنگین روی گوشیتون نصب نکرده باشین یا با کیفیت 4K فیلمبرداری نکنین. اگه این کارها رو انجام بدین، این دو نسخه حافظه جوابگوی شما نیستن و چاره ای جز خریدن یه کارت حافظه و استفاده از اون در کنار فضای داخلی گوشی ندارین؛ اما چه کارت حافظه ای برای این گوشی مناسب هست؟

گوشی A25 از کارت حافظه microSDXC پشتیبانی می‌کنه. اینکه شما این کارت حافظه رو با چه ظرفیتی بخرید، به نیاز خودتون بستگی داره؛ اما باید دقت داشته باشین که کلاس اصلی کارت حافظه‌تون باید متناسب با توان سخت افزاری گوشی باشه. مدل هایی با کلاس ۱۰، معمولا برای گوشی ها مناسب ترن و علاوه بر اینکه سرعت بالایی توی خوندن و ثبت کردن اطلاعات دارن، به گوشی فشار نمیارن.

علاوه بر کلاس اصلی، برند تولید کننده این محصول هم اهمیت زیادی داره. این اهمیت به دو دلیل هست؛ اولا برندهای معتبر معمولا گارانتی های مادام العمر برای کارت حافظه ها دارن و در صورتی که به هر دلیلی کارت حافظه شما دچار مشکل بشه، به راحتی میتونین از خدمات گارانتی استفاده کنین و نیازی به پرداخت هزینه برای خرید کارت جدید ندارین. دلیل دوم هم، کیفیت ساخت خوب و طول عمر بالای کارت های حافظه برندهای معتبر هست. این دو ویژگی باعث میشن که کارت حافظه خریداری شده خیلی دیر دچار مشکل بشه و بتونین با اطمینان خاطر از صحت عملکرد این محصول توی طولانی مدت ازش استفاده کنین. از بین برندهای معتبر تولیدکننده کارت حافظه، برندهای سامسونگ، سیلیکون پاور (Silicon Power)، ای دیتا (ADATA) و سن دیسک (Sandisk) کارت حافظه هایی با ظرفیت متنوع، کیفیت عالی و بازه های قیمت مختلف دارن.

 

سایر لوازم جانبی گوشی A25 سامسونگ

یه سری از لوازم جانبی گوشی هستن که خریدشون مثل آداپتور شارژ، گلس محافظ، قاب و پاوربانک و این چیزا ضروری نیست؛ اما یا بر اساس توقعات دیگه ای که از گوشیتون دارید یا بر حسب علاقه اتون، میتونین اونها رو تهیه کنین تا گوشیتون رو بیشتر شخصی سازی کنین.

لوازمی مثل کابل های شارژ اضافه، کابل AUX برای اتصال گوشی A25 به اسپیکر، ضبط ماشین یا باندهای پخش، روکش های محافظ برای جلوگیری از بریدگی یا پوسیده شدن کابل شارژ، آویز، هولدرهای رومیزی و ایستاده، از جمله لوازم جانبی گوشی A25 سامسونگ هستن که میتونن شمارو به کارایی دلخواهتون از گوشی نزدیک تر کنن.

اینکه هر کدوم از این لوازم رو از چه برند یا توی چه بازه قیمتی بخرید؛ به خودتون و سلیقه اتون بستگی داره و برند خاصی رو معرفی نمی کنم؛ اما مثل همیشه بهتون توصیه می کنم که سراغ لوازمی برید که استاندارد باشن و کیفیتشون در حدی باشه که شما بعد از یه مدت زمان کوتاهی مجبور به خرید دوباره اون ها نشید.

 

جمع بندی

توی این مقاله راهنمای خرید، گلچینی از بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی توی بازه های قیمتی مختلف و از برندهای معتبر رو بهتون معرفی کردیم تا گزینه های خوب و متنوعی برای خرید لوازم جانبی ضروری و غیر ضروری برای گوشی سامسونگ A25 داشته باشین. امیدواریم که این راهنمای خرید لوازم جانبی گوشی A25 سامسونگ، به تمام سوالاتی که توی این زمینه داشتین پاسخ داده باشه. خوشحال میشیم نظرتون رو برامون بنویسین و بگید که دوست دارین راهنمای خرید لوازم جانبی برای چه گوشی های دیگه ای رو بنویسیم.

نویسنده : الهام بهمن پور
تاریخ انتشار 1 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 10
5/ 4.9

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Nurse

چند قیمت شده الان ؟!

۰۷ فروردین ۱۴۰۳
Nurse

خسته نباشید

۰۷ فروردین ۱۴۰۳
shahab-021

وقتی بیفته و بخاد چیزیش بشه
هیکدوم از این اکسسوری ها
به کارش نمیاد

۰۶ فروردین ۱۴۰۳
AliNajafiJahani

مثل همیشه عالی

۰۶ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

امیدوارم بتونم a25 رو بخرم…

۰۵ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

سال نو مبارک

۰۵ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

مقاله عالی ای بود بیشتر بزارید.

۰۵ فروردین ۱۴۰۳
ali.sh2004

این گارد های نیلکین فکر کنم خیلی خوب باشن که محافظ لنز هم دارن

۰۵ فروردین ۱۴۰۳
alirza.amiry

AWLY

۰۵ فروردین ۱۴۰۳
SinaRe8596

سال نو مبارک رفقا

۰۵ فروردین ۱۴۰۳