تصاویر لو رفته از ماژول دوربین S24 Ultra سامسونگ

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از جدیدترین سری پرچمداران سامسونگ، اخبار پیرامون این گوشی پرچمدار، هر روز شعله‌ور تر از قبل میشود. طی جدیدترین اطلاعات و عکس های لو رفته از سری خانواده کهکشانی های مورد انتظار سامسونگ به نظر میرسد باید با زوم 10 برابری و لنز تله فوتو در این سری گوشی ها خداحافظی تلخی داشته باشیم. با بررسی جزئیات و اطلاعات مربوط به تصاویر لو رفته از ماژول دوربین S24 Ultra سامسونگ همراه موبونیوز باشید.

 

آیا سامسونگ اس 24 اولترا به زوم 10 برابری پایان میدهد؟

طی ماه های اخیر، اخبار متعددی درباره حذف سنسور تله‌فوتو با زوم 10 برابری در گلکسی اس 24 اولترا منتشر شده. انتشار این اخبار برای بسیاری از کاربران ناخوشایند بود و با شنیدن این اخبار، بسیاری از کاربران از غول کره ای خشمگین شده اند. در واقع این سنسور یکی از نقاط قوت سه نسل پیشین سری S سامسونگ بوده و کاربران زیادی از طریق آن تصاویر خلاقانه ای ثبت می کردند.
درحال حاضر جدیدترین گوشی اندرویدی موجود در بازار که از لنز تله‌فوتو 10 برابری پشتیبانی میکند گوشی سامسونگ S23 Ultra است که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. همانطور که میدانید این محصول از سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی واید، دو لنز 10 مگاپیکسلی اپتیکال با قدرت زوم 3 و 10 برابری و یک سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید استفاده میکند. حال به نظر میرسد سامسونگ قصد دارد زوم 10 برابری را کنار گذاشته و جای آن را به یک لنز جدید با قابلیت زوم 5 برابری بدهد.

 

تصاویر لو رفته چه اطلاعاتی را در اختیار ما قرار میدهند؟

به تازگی تصویری از ماژول دوربین گلکسی اس 24 اولترا لو رفته است که میتواند شایعات مربوط به حذف زوم 10 برابری اپتیکال را تایید کند. گفته میشود سامسونگ قصد دارد با حذف این قابلیت راه حلی بهتر برای ثبت لحظات مشتریان خود ارائه دهد. حال بد نیست نگاهی به تصویر لو رفته از ماژول دوربین این گوشی بیاندازیم:

تصاویر ماژول دوربین اس 24 اولترا لو رفت!

طبق تصویر منتشر شده به نظر میرسد گل سرسبد سری کهکشانی های سامسونگ از چیدمان مشابه نسل پیشین خود با قرارگیری 4 لنز در کنار هم بهره‌مند است. البته این تصویر اطلاعات دقیقی از سنسورهای بکار رفته در اختیار ما نمیگذارد اما در ادامه یکی از افشاگران فضای مجازی با انتشار تصویری واضح از ماژول دوربین های گلکسی اس 24 اولترا اعلام کرده است دیگر خبری از لنز 10 مگاپیکسلی پریسکوپی نخواهد بود.

تصاویر ماژول دوربین اس 24 اولترا لو رفت!

البته حذف این سنسور خالی از لطف نبوده و سامسونگ برنامه ویژه ای برای جایگزینی آن دارد. با توجه به اطلاعاتی که IceUniverse در اکانت توییتر خود منتشر کرده است به نظر میرسد سامسونگ با حذف سنسور پریسکوپی پیشین خود قصد دارد جای آن را به یک لنز 50 مگاپیکسلی با توان زوم 5 برابری بدهد.
در نگاه اول شاید اینکار یک عقب‌گرد برای غول کره ای به نظر برسد اما در واقع استفاده از این سنسور مزایای بزرگی دارد که میتواند جای خالی زوم 10 برابری را پوشش دهد. میتوان گفت سنسور جدید با توان دریافت نور و جزئیات بیشتر به کاربران این امکان را میدهد تا تصاویر حرفه ای تر و با جزئیات بیشتری در مقایسه با عکس های لنز تله فوتو گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا ثبت کنند.

 

جمع‌بندی

با اینکه حذف زوم 10 برابری اپتیکال یک ریسک برای سامسونگ محسوب میشود اما باید به این نکته توجه کنیم که جایگزینی آن با یک لنز جدید 50 مگاپیکسلی میتواند تجربه عکاسی را برای بسیاری از افراد لذت‌بخش تر از گذشته کند. بخصوص با وجود هوش مصنوعی قدرتمند بکار رفته در این گوشی انتظار میرود کاربران زیادی تحت تاثیر امکانات سری جدید محصولات غول کره ای قرارگیرند. به نظر شما سنسور جدید میتواند رضایت خریداران گلکسی اس 24 اولترا را برآورده سازد؟ یا وجود امکان زوم بیشتر اما با جزئیات کمتر تجربه بهتری در عکاسی به کاربران می دهد؟ به نظر شما با توجه به قیمت s24 ultra سامسونگ این گوشی ارزش خرید بالایی خواهد داشت؟

نویسنده : پارسا دولتی
تاریخ انتشار 7 ماه پیش
تعداد نظرات : 44
5/ 4.5

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
Ali_mirshekarlo

امید وارم عالی باشه

۰۶ بهمن ۱۴۰۲
Abolfazl.ae

S24 ultra

۱۳ دی ۱۴۰۲
shahab-021

پرچمدار هرچی بیاد و هر مدلی بیاد
طرفدار دوستش داره

۰۹ دی ۱۴۰۲
Taha8819

یک سری اطلاعات بیرون آمده که نمی دونم تا چه حد صلاحیت داره میگن s24اولترا قیمتی حدود ۱۶۵۰ دلار دارد و چیزی حدود ۸۷ میلیون تومن

۰۸ دی ۱۴۰۲
Taha8819

یک سری اطلاعات بیرون آمده که نمی دونم تا چه حد صلاحیت داره میگن s24اولترا قیمتی حدود ۱۶۵۰ دلار دارد

۰۸ دی ۱۴۰۲
mohammadali__eb

سامسونگ باید قیمت هاش رو مناسب تر کنه

۰۷ دی ۱۴۰۲
Nope

S23 ultra بخریم یا منتظر همین باشیم؟؟

۰۶ دی ۱۴۰۲
    mohammadali__eb

    به نظر میرسه منتظر باشید بهتره
    اگرم خیلی فرق اساسی نداشتن باهم
    احتمالا قیمت s23 ultra بهتر بشه

    ۰۷ دی ۱۴۰۲
      Ali.J.4

      بنظرتون رجیستر میشه؟

      ۱۰ دی ۱۴۰۲
maryhln87

چخبره دم به دقیقه گوشی میدن بیرون

۰۵ دی ۱۴۰۲
kianshah

خیلی بد شد

۰۵ دی ۱۴۰۲
    mohammadali__eb

    چرا توقع داشتی با این قیمت بالا برات نونم بخره 🙂

    ۰۷ دی ۱۴۰۲
Dana543

عالی

۰۵ دی ۱۴۰۲
mms2099

طراحی ن چندان جالب تکراری و قیمت نجومی

۰۵ دی ۱۴۰۲
EminEm 19

بیستو چهارشم اومد ما هنو نتونستم دهشو بخریم 😂😂💔

۰۴ دی ۱۴۰۲
Mohammad56

سلام یه چیز جالب برید سریال (داستان قرارداد ازدواج پارک)قسمت ۱۰ را ببینید توی اونجا زنه این گوشی را داره! استفاده هم میکنه!

۰۴ دی ۱۴۰۲
Seiedmo2010

احساس میکنم سامسونگ از زدن گوشی خسته شد فقط میخواد یه سری تغییرات کوچیک بده که سر مشتری رو گرم کنه
ما با این رنج قیمتی که تو ایران هست نمیتونم به گوشی های خفن سامسونگ فک کنیم باید همین شیائومی هارو بخریم که بهینه سازی شده برای بودجه کم
موبو همیشه در صحنه عالی

۰۴ دی ۱۴۰۲
pooria_021

🔥🔥🔥

۰۴ دی ۱۴۰۲
ara2000

فقط امیدوارم سامسونگ تر نزده باشه

۰۴ دی ۱۴۰۲
    Ali.J.4

    منم موافقم

    ۰۵ دی ۱۴۰۲
Glvsid

سلام ممنون،🙏🙏 🌹🌹🌹

۰۴ دی ۱۴۰۲
Glvsid

سلام ممنون 🌹🌹🌹

۰۴ دی ۱۴۰۲
amir2023A

بهترین گوشی همینه
البته پولشو که نداریم 😁

۰۴ دی ۱۴۰۲
amir2023A

بهتربن گوشی آیفون ق
فقط کلاس داره جلوی این هسچی نی

۰۴ دی ۱۴۰۲