مقایسه S23 FE و Redmi Note 13 Pro Plus

انتخاب یه گوشی میان‌رده می‌تونه خیلی سخت و طاقت فرسا باشه، مخصوصا که هر روز میان‌رده‌های جدیدی معرفی و عرضه میشن و همشون امکانات تقریبا خوب و بروزی رو ارائه میدن. گوشی‌های میان‌رده به طور کلی توی دو تا دسته‌بندی قرار می‌گیرن که یا نسخه ارزون شده یک گوشی پرچمدارن، مثل S23 Fe و یا نسخه گرون‌تر یک گوشی ارزون‌ترن،‌ مثل Redmi Note 13 Pro+. اگه ارزش خرید این دو تا گوشی براتون نامشخصه و می‌خواین یکی رو از بین‌شون انتخاب کنین تا آخر این مقاله مقایسه S23 Fe و Redmi Note 13 Pro Plus با ما باشین تا برتری‌های این دو مدل رو نسبت به هم پیدا کنیم.

 

مقایسه طراحی و کیفیت ساخت S23 FE و Redmi Note 13 Pro+

بدنه هر دو گوشی ترکیبی از شیشه و فلز هستش اما تفاوت‌های کوچیکی هم دارن. محافظ صفحه نمایش گوشی سامسونگ S23 FE از جنس Gorilla Glass 5 ساخته شده و Redmi Note 13 Pro+ هم از جنس گریلا گلس ویکتوسه که نشون دهنده مقاومت بیشتر گوشی شیائومی نسبت به خط و خش و ضربه هستش. فریم هر دو گوشی از جنس آلومینیومه که توی هر دو گوشی این فریم به خوبی با بدنه و صفحه نمایش ادغام شده.

مقایسه طراحی S23 FE و Note 13 Pro Plus

توی بخش طراحی بخاطر دیدگاه متفاوتی که پشت این گوشی‌ها بوده، اختلاف زیادی رو شاهد هستیم. گوشی S23 FE سامسونگ طراحی خیلی ساده و مینیمال داره و تفاوت خاصی با Samsung S23 نداره و شاید خیلیا نتونن این دو تا گوشی رو از هم تشخیص بدن. حاشیه صفحه نمایش این گوشی برخلاف بقیه‌ی میان‌رده‌های این برند مثل A54 سامسونگ کاملا نرماله؛ نه اونقدر زیاد که بخواد اذیت کننده باشه و نه اون قدری کم که ازشون تعریف کنیم!

اما شیائومی برای گوشی خودش روندی رو پیش گرفته که انگار با یک گوشی بالارده طرفه و از همه نظر خواسته که پریمیوم بودن این مدل رو القا بکنه. صفحه نمایش Redmi Note 13 Pro Plus تخت نیست و گوشه‌های خمیده (Edge) داره و حاشیه‌هاش در مقایسه با S23 FE کمتر هستن. همچنین پشت گوشی هم از طراحی خاصی استفاده شده که جذابیت زیادی رو به گوشی اضافه کرده. ترکیب رنگ‌هاش هم خیلی جالبن و همچنین رنگ بنفش این گوشی بجای اینکه پشتش از جنس شیشه باشه، از جنس چرم مصنوعی (silicone polymer) هستش که حس کیفیت رو می‌تونه به خوبی القا بکنه.

مقایسه رنگ بندی redmi note 13 pro+ و S23 FE

تفاوت بعدی این گوشی‌ها، توی وزن و ابعادشونه. گوشی S23 Fe از یک صفحه نمایش ۶.۴ بهره میبره و Redmi Note 13 Pro+ هم از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی. گوشی شیائومی ارتفاع و ضخامت بیشتری داره و گوشی سامسونگ هم پهنا و وزن بیشتری داره.

هر دو این گوشی‌ها می‌تونن در برابر نفوذ آب تا عمق ۱ و نیم متری به مدت نیم ساعت دوام بیارن و موفق شدن گواهی IP68 رو کسب کنن. به طور کلی مقایسه S23 Fe و Redmi Note 13 Pro Plus تو بخش طراحی نشون میده که این گوشی‌ها از نظر کیفیت بدنه خیلی با هم فرق ندارن.

 

مقایسه صفحه نمایش Redmi Note 13 Pro Plus و S23 FE

وارد بخش صفحه نمایش که میشیم با دو تا صفحه نمایش بی‌نظیر روبرو میشیم که هر دو جزو بهترین‌های بازار توی این بازه قیمتی هستن. با این حال صفحه نمایش Redmi Note 13 Pro+ تقریبا توی همه زمینه‌ها یک سر و گردن از S23 FE بهتره.

مقایسه نمایشگر ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس و اس ۲۳ اف ای

هر دو صفحه نمایش AMOLED هستن. سامسونگ به این پنل میگه Dynamic AMOLED 2X که توی پرچمداراش هم از همین پنل استفاده می‌کنه و نسبت به S21 FE عملکردش کمی بهبود داشته. هر دو گوشی ۱۲۰ هرتزی هستن ولی شیائومی می‌تونه تا ۳۰ هرتز نرخ تصویر رو پایین بیاره که برای ذخیره باتری می‌تونه خیلی کارامد باشه. اما سامسونگ فقط می‌تونه ۶۰ و ۱۲۰ رو تولید کنه.

صفحه نمایش هر دو گوشی به اندازه‌ای روشن هستن که زیر نور آفتاب بشه باهاشون کار کرد ولی شیائومی میتونه عدد ۱۸۰۰ رو ثبت بکنه که واقعا بی‌نظیره و ۳۵۰ نیت از سامسونگ بیشتره. مورد بعدی که شیائومی عملکرد بهتری از سامسونگ داره، مربوط به رنگ‌هایی میشه که صفحه نمایش نشون میده و اینکه چه دقتی توی این زمینه داره. گوشی Redmi Note 13 Pro+ توی این زمینه هم عملکرد بهتری داره و می‌تونه ۶۸ میلیارد رنگ رو تولید بکنه.

در کل باید گفت که نتیجه مقایسه S23 Fe و Redmi Note 13 Pro Plus در بخش نمایشگر نشون از برتری ردمی نوت ۱۳ پرو داره که با تراکم پیکسلی بالا، حاشیه کم، روشنایی زیاد و فریم ریت قابل تنظیم از سامسونگ جلو می‌زنه.

 

مقایسه باتری Galaxy S23 FE و Redmi Note 13 Pro+

به طور کلی عملکرد باتری گوشی‌های سامسونگ (به غیر از چند پرچمدار خاص) چنگی به دل نمی‌زنه و عملکردشون توی این زمینه فقط در حدیه که با کاربری عادی بتونن یک روز رو شارژدهی داشته باشن. اما شیائومی کلا باتری‌های بزرگ با تکنولوژی‌های شارژ جدید داره که عملکردشون خیلی عالیه و این روند رو اینجا هم شاهد هستیم.

مقایسه سرعت شارژ S23 FE و redmi note 13 pro plus

گوشی سامسونگ یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی داره که می‌تونه بین ۸ تا ۹ ساعت شارژدهی داشته باشه (نسخه Snapdragon عملکرد بهتری داره) و از تکنولوژی شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می‌کنه که می‌تونه گوشی رو در عرض ۱ ساعت ۱۰ دقیقه به طور کامل شارژ بکنه. این عدد نه مثل گوشی iPhone 15 به قدری زیاده که بخوایم ازش ایراد بگیریم و نه عدد خوبی بحساب میاد، اگرم عجله داشته باشیم، این گوشی در عرض نیم ساعت می‌تونه ۵۸ درصد شارژ بشه. گوشی Redmi Note 13 Pro+ یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داره که می‌تونه حدود ۱۰ ساعت استفاده ترکیبی روزانه رو همراهی بکنه. این گوشی از تکنولوژی شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کنه که شیائومی بهش میگه 120W Xiaomi HyperCharge و می‌تونه گوشی در عرض ۲۵ دقیقه به طور کامل شارژ بکنه. برنده قاطع این بخش شیائومیه و سامسونگ هیچ شانسی برای رقابت توی زمینه باتری نداره.

مقایسه دوربین‌های اس ۲۳ اف ای و ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس

توی بخش دوربین می‌بینیم که گوشی سامسونگ S23 FE یکسری از دوربین‌ها رو از گوشی S21 FE به ارث برده و یکسریا رو هم از سامسونگ S22. از طرفی گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro+ هم با برادر کوچکتر خودش یعنی Redmi Note 13 Pro دوربین‌های یکسانی داره.

مقایسه دوربین S23 FE و Redmi Note 13 Pro Plus

دوربین اصلی (Wide)

گوشی سامسونگ مجهز به یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و شیائومی هم یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 داره. روی کاغذ میبینیم که دوربین ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس از همه لحاظ بهتره. برنامه دوربین هر دو گوشی تصاویر رو با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل ثبت می‌کنه و اون عدد بیشتر مگاپیکسل برای دریافت نور بیشتر هستش تا تصاویر زنده‌تری ثبت بشه. عکسایی که هر دو گوشی گرفتن کیفیت خیلی خوبی دارن و فقط عکس‌های سامسونگ با داینامیک رنج بهتری ثبت میشن و به غیر از اون تفاوت خاصی ندارن. وقتی روی عکس‌ها زوم بکنیم هم میبینیم که بعضی وقتا شیائومی توی ثبت بعضی از جزئیات عملکردی به خوبی سامسونگ نداره ولی این به معنی بد بودن دوربین این گوشی نیست و عملکرد دوربین هر دو گوشی با توجه به برچسب قیمتیشون خیلی خوبه.

 

دوربین زوم (Telephoto)

یکی از مزیت‌های S23 FE نسبت به Redmi Note 13 Pro+ اینه که یه لنز تله با زوم ۳ برابر ۸ مگاپیکسلی داره و وقتی که نیاز به زوم داشته باشیم تصاویر بهتری رو می‌تونه ثبت بکنه. زوم ۲ برابر عملکرد گوشی شیائومی خیلی خوبه و تصاویری که ثبت می‌کنه با زوم ۱ فرقی ندارن ولی از زوم ۳ به بعد دیگه خیلی نمیشه روی عملکرد دوربین این گوشی حساب باز کرد ولی گوشی سامسونگ تقریبا تا زوم ۶ برابری تصاویر خیلی خوبی رو ثبت می‌کنه. 

 

دوربین فوق عریض (Ultra Wide)

تصاویر ثبت شده با دوربین اولتراواید سامسونگ به نسبت شیائومی تنظیم نور (Exposure) بهتری دارن و گوشه‌های تصویر هم کشیدگی کمتری وجود داره و همچنین سامسونگ میتونه جزئیات بیشتری رو هم به لطف سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خودش ثبت بکنه و به غیر از این دیگه تفاوتی ندارن. گوشی Redmi Note 13 Pro+ یه دوربین ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر فوق عریض خودش داره.

 

دوربین ماکرو

هر دو گوشی توی قاب پشتی خودشون ۳ دوربین دارن که شیائومی برای دوربین سوم این گوشی از دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کنه که اصلا در حد دو تا دوربین دیگه نیست. تصاویر ثبت شده با دوربین ماکرو این گوشی و گوشی‌هایی که یک سوم Redmi Note 13 Pro+ قیمت دارن هیچ تفاوتی باهم ندارن.

 

دوربین سلفی

سامسونگ یه دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی داره و شیائومی هم یه دوربین ۱۶ مگاپیکسلی. توی این قسمت عملکرد شیائومی بهتر از سامسونگه و تصاویر رنگ بهتری دارن و شارپ‌تر هستن. متاسفانه S23 FE توی بازار ایران فقط با پردازنده Exynos به فروش میرسه که مشکل شارپ نبودن تصاویر سلفی توی این تراشه نسبت به Snapdragon بیشتره.

 

فیلم‌برداری

گوشی سامسونگ S23 FE از فیلمبردار 4K/60 و 8K/24 هم پشتیبانی می‌کنه که متاسفانه گوشی Redmi Note 13 Pro+ این امکان رو نداره و باید به 4K/30 بسنده کنیم. تصاویر ثبت شده با دوربین سامسونگ توی همه حالت‌ها با همه دوربین‌ها خیلی خوب و یکدست هستن. گوشی شیائومی هم توی حالت 4K تصاویر خیلی خوبی رو ثبت می‌کنه و توی روز هیچ ایراد خاصی ندارن ولی دوربین التراواید کمی نویز داره که معمولا این قضیه رو توی گوشی‌های شیائومی شاهد هستیم. گوشی سامسونگ S23 FE در کنار امکان ضبط 8K یک حالت Pro Video هم داره که میشه توی این حالت تصاویر با bitrate بالا ثبت کرد که کیفیت ویدئو رو از قبل هم بیشتر می‌کنه. هر دو گوشی دارای لرزشگیر هستن که عملکردشون به نسبت خوبه و به ثبت تصاویر بهتر کمک می‌کنه.

در کل باید گفت که سامسونگ S23 FE به دلیل داشتن زوم 3x و فیلم برداری اسلوموشن 960fps می‌تونه شیائومی رو تو این قسمت بزنه.

مقایسه سخت‌افزار و رابط کاربری Galaxy S23 FE و Redmi Note 13 Pro+

متاسفانه گوشی S23 FE توی بازار ایران با پردازنده Exynos 2200 به فروش میرسه ولی توی یکسری از بازارها مثل آمریکا، با پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 بفروش میره. نسخه بازار ایران مدیریت باتری ضعیف‌تری داره، کمی داغ‌تره و در کل عملکردش یکم پایین‌تره. ولی باز با این حال از پردازنده Mediatek Dimensity 7200 Ultra شیائومی قدرت بیشتری داره.

مقایسه رابط کاربری سامسونگ و شیائومی

هر دو این پردازنده‌ها ۴ نانومتری هستن و از تکنولوژی خیلی جدیدی برای ساخت این پردازنده‌ها استفاده شده. بخوام مثال بزنم توی تست Antutu پردازنده اگزینوس سامسونگ می‌تونه امتیاز ۱،۱۲۹،۲۸۰ رو بدست بیاره و پردازنده مدیاتک هم امتیاز ۷۷۹،۸۱۲ رو؛ این نشون میده که گوشی سامسونگ حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد قدرت بیشتری داره. گوشی S23 FE فقط با رم ۸ عرضه میشه و با حافظه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ و از کارت حافظه هم پشتیبانی نمی‌کنه. گوشی Redmi Note 13 Pro+ ولی با این مشخصات عرضه میشه:

  • رم ۸ حافظه ۲۵۶
  • رم ۱۲ حافظه ۲۵۶
  • رم ۸ حافظه ۵۱۲
  • رم ۱۲ حافظه ۵۱۲
  • رم ۱۶ حافظه ۵۱۲

این گوشی هم قابلیت افزایش حافظه با کارت حافظه رو نداره ولی بخاطر داشتن حافظه ۵۱۲ گیگ، نداشتن اسلات کارت حافظه ضعیف بحساب نمیاد.

 

مقایسه نرم افزار S23 FE و Note 13 Pro Plus

رابط کاربری هر دو این گوشی‌ها بر پایه اندروید ۱۳ توسعه پیدا کرده و گوشی سامسونگ S23 FE قابلیت آپدیت به اندروید ۱۴ با رابط کاربری کاربری One UI 6 رو داره. گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس هم با رابط کاربری MIUI 14 عرضه شده و هنوز خبری از آپدیت Harmony OS نیست.

اینکه از کدوم رابط کاربری خوشمون بیاد به سلیقه شخصی بستگی داره ولی بطور کلی رابط کاربری شیائومی مقدار رم کمتری رو اشغال می‌کنه و سبک‌تر به حساب میاد و رابط کاربری سامسونگ قابلیت‌های هوش مصنوعی بیشتری رو می‌تونه ارائه بده. گوشی S23 FE تا ۴ سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت می‌کنه و گوشی شیائومی خبر رسمی درباره اینکه چندسال از این گوشی پشتیبانی می‌کنه منتشر نکرده و احتمالا مثل Poco X6 باشه و ۳ سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت بکنه.

 

مقایسه اسپیکر ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس و اس ۲۳ اف ای

توی بحث اسپیکر شیائومی اسپیکرهای استریو خیلی خوبی داره که نمیشه ایرادی ازش گرفت و کاملا در حد همین گوشیه. اسپیکرهای Galaxy S23 FE دقیقا مثل گوشی‌های پرچمدار سامسونگه و اسپیکرهای خیلی خوبی به شمار میان و تنها ایرادشون اینه که بیس زیادی ندارن ولی از لحاظ بلندی و تفکیک صدا عملکرد مناسبی دارن.

 

کدام گوشی ارزش خرید بیشتری دارد؟

مقایسه این دو گوشی مثل یک ترن هواییه، توی یک زمینه عملکرد S23 FE خیلی بهتره و توی یک زمینه دیگه هم عملکرد شیائومی Redmi Note 13 Pro+، البته این به معنی ضعیف بودن این گوشی‌های توی هیچ کدوم از این زمینه‌ها نیست هر دو گوشی توی همه زمینه‌ها عملکرد نسبتا خوبی دارن. اما با توجه به قیمت گوشی باید ببینیم کدومشون برای چه کاری مناسبن. اس ۲۳ اف ای با قیمت پایه ۲۲ میلیون تومانی (اسفند ۱۴۰۲) با رم کم و حافظه محدود امکان نصب کارت حافظه هم نداره و می‌تونه تو فضای ذخیره‌سازی براتون مشکل ایجاد کنه. از طرفی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نه تنها حافظه بالایی داره، بلکه قیمتش هم حدود ۱ تومن کمتره و برای کسایی که زیاد عکاسی می‌کنن و به مموری نیاز دارن مناسب‌تره. با این حال پردازنده اگزینوس عملکرد بهتری از خودش نشون داره و برای موبایل گیمینگ گزینه بهتری از مدیاتکه. اگه شمام بین خریدن این دو تا گوشی مونده بودین، کدومو انتخاب می کردین؟

مقایسه مشخصات redmi note 13 pro+ با s23 fe

Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus
Samsung Galaxy S23 FE
تاریخ عرضه

Announced2023, September 21

StatusAvailable. Released 2023, September 21

Announced2023, October 04

StatusAvailable. Released 2023, October 05

مشخصات بدنه

رنگ بندیBlack, White, Violet, Camo Green

SIMIP68 dust/water resistant (up to 1.5m for 30 min)

BuildGlass front (Gorilla Glass Victus), aluminum frame

Weight204.5 g (7.23 oz)

Dimensions161.4 x 74.2 x 8.9 mm (6.35 x 2.92 x 0.35 in)

رنگ بندیMint, Cream, Graphite, Purple, Indigo, Tangerine

SIMIP68 dust/water resistant (up to 1.5m for 30 min)

BuildGlass front (Gorilla Glass 5), glass back (Gorilla Glass 5), aluminum frame

Weight209 g (7.37 oz)

Dimensions158 x 76.5 x 8.2 mm (6.22 x 3.01 x 0.32 in)

مشخصات صفحه نمایش

ProtectionCorning Gorilla Glass Victus

Resolution1220 x 2712 pixels, 20:9 ratio (~446 ppi density)

Size6.67 inches, 107.4 cm2 (~89.7% screen-to-body ratio)

نوعOLED, 68B colors, 120Hz, Dolby Vision, HDR10+, 1800 nits (peak)

ProtectionCorning Gorilla Glass 5

Resolution1080 x 2340 pixels, 19.5:9 ratio (~403 ppi density)

Size6.4 inches, 100.5 cm2 (~83.2% screen-to-body ratio)

نوعDynamic AMOLED 2X, 120Hz, HDR10+, 1450 nits (peak)

مشخصات باتری

Charging120W wired, PD3.0, 100% in 19 min (advertised)

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوعLi-Po 5000 mAh, non-removable

Charging25W wired, PD2.0, 50% in 30 min Wirless

مدت پخش موسیقی

زمان مکالمه

استندبای

نوعLi-Ion 4500 mAh, non-removable

مشخصات دوربین اصلی

نوع دوربینTriple : 200 MP, f/1.7, (wide), 1/1.4", 0.56m, multi-directional PDAF, OIS 8 MP, f/2.2, 120 (ultrawide), 1/4", 1.12m 2 MP, f/2.4, (macro)

ویدئو4K@24/30fps, 1080p@30/60/120fps

ویژگیDual-LED dual-tone flash, HDR, panorama

نوع دوربینTriple : 50 MP, f/1.8, 24mm (wide), PDAF, OIS 8 MP, f/2.4, 75mm (telephoto), PDAF, 3x optical zoom 12 MP, f/2.2, 123 (ultrawide)

ویدئو8K@24fps, 4K@30fps, 1080p@30/60/120/240fps, 720p@960fps

ویژگیLED flash, HDR, panorama

مشخصات دوربین سلفی

ویژگی هاHDR

نوع دوربینSingle : 16 MP

ویدئو1080p@30/60fps

ویژگی ها

نوع دوربینSingle : 10 MP, f/2.4, 26mm (wide)

ویدئوYes

مشخصات پردازنده و سخت افزار

InternalUFS 3.1

Card slotNo

ChipsetMediatek Dimensity 7200 Ultra (4 nm)

CPUOcta-core (2x2.8 GHz Cortex-A715 & 6x2.0 GHz Cortex-A510)

GPUMali-G610 MC4

Internal128GB 8GB RAM, 256GB 8GB RAM

Card slotNo

ChipsetExynos 2200 (4 nm) - InternationalQualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1 (4 nm) - USA

CPUOcta-core (1x2.8 GHz Cortex-X2 & 3x2.50 GHz Cortex-A710 & 4x1.8 GHz Cortex-A510) - InternationalOcta-core (1x3.00 GHz Cortex-X2 & 3x2.50 GHz Cortex-A710 & 4x1.80 GHz Cortex-A510) - USA

GPUXclipse 920 - InternationalAdreno 730 - USA

مشخصات نرم افزاری

OSAndroid 13, MIUI 14

OSAndroid 13, One UI 5.1

ویژگی ها

SensorsFingerprint (under display, optical), accelerometer, gyro, proximity, compass

SensorsVirtual proximity sensing Samsung DeX

مشخصات صدا

3.5mm jack 24-bit/192kHz audio

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes, with stereo speakers

3.5mm jack No

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes, with stereo speakers

مشخصات شبکه های ارتباطی

5G bands1, 3, 5, 8, 28, 38, 41, 77, 78 SA/NSA

EDGE

GPRS

3G bandsCDMA2000 1xEV-DO

TechnologyGSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5G

2G bandsCDMA 800

4G bands1, 3, 5, 8, 19, 34, 38, 39, 40, 41

SpeedHSPA, LTE-A (CA), 5G

5G bands1, 2, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 66, 77, 78 SA/NSA/Sub6 - International

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE / 5G

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (Dual SIM model only)

4G bands1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 20, 26, 28, 38, 40, 41, 66 - International

SpeedHSPA, LTE-A (CA), 5G

سایر مشخصات

PositioningGPS (L1), GLONASS (G1), BDS (B1I), GALILEO (E1), QZSS (L1)

Infrared portYes

Bluetooth5.3, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioNo

USBUSB Type-C 2.0

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band

PositioningGPS, GLONASS, GALILEO, BDS

Infrared port

Bluetooth5.3, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes

RadioUnspecified

USBUSB Type-C, OTG

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e, dual-band, Wi-Fi Direct

تست ها

بلندگو

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera

Display

Performance

بلندگو

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera

Display

Performance

سایر

SAR

رنگ بندی

PriceAbout 250 EUR

SAR EU

Models

SAR0.80 W/kg (head) 0.72 W/kg (body)

رنگ بندی

Price59,999

SAR EU0.76 W/kg (head) 1.04 W/kg (body)

ModelsSM-S711B, SM-S711B/DS, SM-S711U1, SM-S711U, SM-S711W, SM-S7110

نویسنده : کورش نجفیان
تاریخ انتشار 2 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 12
5/ 4.6

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

tahamousavi

فکر نمی‌کردم اختلاف این دو تا از نظر قیمتی آنقدر کم باشه. در این صورت قطعا s23fe…

۱۵ فروردین ۱۴۰۳
Vahid1358

شیایومی نسبت به قیمتش بهتره

۲۳ اسفند ۱۴۰۲
!Just trust me

اصلا این سامسونگ نمیخواد یه انقلابی تو این میان رده ها کنه

۱۲ اسفند ۱۴۰۲
Ali6678

نوت 13 پرو پلاس بهتره

۱۲ اسفند ۱۴۰۲
Amir ali namaei

نوت 13 pro plus انتخاب میکنم

۱۱ اسفند ۱۴۰۲
ali.sh2004

جفتشون انتخابای خوبی اند

۱۱ اسفند ۱۴۰۲
Nurse

کدوم شعبه انتخابات هستید

۱۰ اسفند ۱۴۰۲
Rasuol1380

در مورد پردازنده نکته ای که هست اینه که توی بنچمارک اس۲۳ اف ای اگزینوس بهتره اما تو عمل نوت ۱۳ پردازنده بهتری توی هر بخش داره. تنها برتری پردازنده اس۲۳ اف ای توی رندر هستش اما توی بازی و کارهای سنگین کم میاره. اصلا به ۴۰۰هزار امتیاز بیشتر اعتماد نکنید.

۰۹ اسفند ۱۴۰۲
SinaRe8596

شیائومی توی همه بخش ها یه عملکرد مناسبو ارائه میده

۰۹ اسفند ۱۴۰۲
Limb0onTop

مقایسه خیلی خوبی بود
نوت ۱۳ به نظرم بهتره

۰۹ اسفند ۱۴۰۲
Mhch8877

بعد از مدت ها یه مقایسه درجه یک گذاشتید…

۰۹ اسفند ۱۴۰۲
Mhch8877

برنده با فاصله کم نوت 13 هست

۰۹ اسفند ۱۴۰۲