بهترین لوازم جانبی گوشی S23 FE سامسونگ

یکی از گوشی‌های میان‌رده که موقع معرفی سر و صدای زیادی به پا کرد، S23 Fe سامسونگ بود. بعد از S21 Fe خبری از S22 Fe نشد و خیلیا فکر می‌کردن که قرار نیست دیگه از این لاین‌آپ گوشی جدیدی عرضه بشه. اما سامسونگ همه رو غافلگیر کرد و در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۲ مهر ۱۴۰۲)‌ از این گوشی با شکل و شمایل بروز شده رونمایی کرد که بخاطر ویژگی‌های خوبی که نسبت به رقباش داشت، تبدیل شد به یکی از گوشی‌های محبوب توی بازه قیمتی خودش. این گوشی به لطف محبوبیت زیادش کلی لوازم جانبی داره. توی این مقاله هم قراره با هم دیگه بررسی کنیم که کدوم لوازم جانبی برای این گوشی بهترین کیفیت و بیشترین کارایی رو دارن تا توی خریدشون سردرگم نشیم. پس با مقاله بهترین لوازم جانبی گوشی S23 Fe سامسونگ همراه باشید تا هرچی که برای محافظت از این گوشی لازمه رو بهتون معرفی کنیم.

 

مشخصات فنی گوشی S23 FE سامسونگ

این گوشی ۱۲ مهر ۱۴۰۲ به بازار جهانی عرضه شد و از اون روز تا الان تونسته فروش خیلی خوبی رو ثبت و محبوبیت زیادی توی بازار گوشی‌های میان‌رده کسب کنه. این گوشی از لحاظ ظاهری تفاوت خاصی با پرچمدار‌های سال ۲۰۲۳ سامسونگ، یعنی سری S23 نداره و از لحاظ مشخصات فنی هم خیلی شبیه به S22 هستش. بدنه این گوشی ترکیبی از فریم آلومینیومی و شیشه هستش که قسمت‌های شیشه‌ای از نوع Gorilla Glass 5 هستن. این گوشی گواهی IP68 هم داره و میتونه تا نیم ساعت رو توی عمق یک و نیم متری زیر آب تحمل بکنه و در برابر نفوذ آب مقاوم باشه.

مشخصات فنی گوشی S23 Fe سامسونگ

صفحه نمایش این گوشی سایز ۶.۴ اینچی با رزولوشن FHD+ داره به همراه نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی که داینامیک هستش و می‌تونه تا ۶۰ هرتز هم پایین بیاد. روشنایی حداکثری پنل صفحه نمایش این گوشی ۱۴۵۰ نیت هستش که عدد خیلی خوبی برای یک گوشی پرچمدار به حساب میاد و حتی از بعضی مدل‌های پرچمدار سال قبل خودش هم عملکرد بهتری داره.

این گوشی توی بازار ایران با پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه میشه و توی بعضی از بازارها هم مثل بازار آمریکا با پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 عرضه میشه. هر دو این پردازنده‌ها ۴ نانومتری هستن و عملکردشون برای یک گوشی میان‌رده بی‌نظیره ولی نسخه Snapdragon تقریبا توی همه زمینه‌ها عملکردش یکم بهتره. این گوشی به ۸ گیگ رم مجهز شده و با حافظه‌های ۱۲۸ گیگ و ۲۵۶ گیگ راهی بازار شده.

این گوشی از یک ترکیب ۳تایی دوربین هم استفاده می‌کنه؛ ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی الترا واید. هر ۳ این دوربین‌ها عملکرد خیلی خوبی توی روز و شب دارن و کیفیت رنگ، وایت بالانس و داینامیک رنج درستی فراهم می‌کنن. گوشی S23 Fe سامسونگ درست مثل S22 از قابلیت ضبط فیلم 8K با نرخ ۲۴ فریم هم پشتیبانی می‌کنه و می‌تونه با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ لحظات مهم زندگی رو برامون ثبت بکنه.

این گوشی، از سامسونگ Dex هم پشتیبانی می‌کنه، یک حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش داره به همراه باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و امکان شارژ با توان ۲۵ وات و از ۲ سیمکارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کنه و متاسفانه خبری از اسلات حافظه میکرو SD نیستش.

معرفی ۳ مدل از بهترین شارژرهای گوشی S23 Fe سامسونگ

طبق روالی که سامسونگ توی چند سال اخیر پیش گرفته، داخل جعبه این گوشی هم مثل خیلی از گوشی‌های دیگه این برند، خبری از شارژر نیست و خودمون باید برای گوشیمون به دنبال شارژر مناسب باشیم که هم به گوشی آسیب نرسونه و هم بتونه با سرعت خوبی گوشی رو شارژ بکنه. این گوشی می‌تونه با توان ۲۵ وات شارژ بشه و از شارژ وایرلس هم پشتیبانی می‌کنه و برای این گوشی بهتره از شارژرهایی استفاده بکنیم که استانداردهای کافی رو داشته باشن و امتحان خودش رو پس داده باشه.

 

۱. شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل EP-TA800 دو پین

شارژر دیواری 25 وات سامسونگ EP-TA800 دو پین

بهترین شارژر برای هر گوشی، شارژری هستش که خود سازنده اون گوشی پیشنهادش کرده یا به فروش می‌رسونه. این شارژر سامسونگ فقط ۶۳ گرم وزن داره و توی جعبش هم کابلی قرار داده نشده و باید از کابلی که داخل جعبه گوشی هست استفاده بکنیم. توان خروجی این آداپتور ۲۵ وات هستش و جریان ۲٫۸ آمپر، ۳ آمپر و ۳٫۱ آمپر رو میتونه بده و علاوه بر گوشی S23 Fe سامسونگ می‌تونین تبلت یا بقیه گوشی‌هایی که از این جریان و توان پشتیبانی می‌کنن رو با باهاش شارژ کنین. یکی از مزیت‌های این شارژر اینه که دو پین هستش و هیچ نیازی به تبدیل نداره که باعث میشه تا شارژر کوچک‌تری داشته باشیم و همچنین هزینه کمتری برای شارژر صرف بکنیم. با این شارژر دیگه خیالتون راحت باشه چون آسیبی به گوشی و باتریش وارد نمیشه و به سرعت هم گوشی رو شارژ می‌کنه.

 

۲. شارژر بی سیم سامسونگ مدل Trio EP-P6300

شارژر بی سیم سامسونگ Trio EP-P6300

این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنه که می‌تونه خبر خیلی خوبی برای کسایی باشه که دنبال خرید این گوشی هستن. به لطف پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، یک دنیای بزرگ از لوازم جانبی با این گوشی سازگاری دارن که می‌تونن کارهای مختلفی رو برامون انجام بدن. یکی از این لواز جانبی، شارژر بی‌سیم Trio EP-P6300 هستش. به لطف این شارژر ما می‌تونیم به صورت همزمان گوشی، ایرباد و ساعت هوشمند رو شارژ بکنیم. این شارژر این امکان رو هم داره که باهاش بتونیم به طور همزمان دو تا گوشی مختلف رو شارژ بکنیم که باز هم کارامد به حساب میاد.

 

۳. شارژر دیواری 30 وات باسئوس مدل CCGN010001

شارژر دیواری 30 وات باسئوس CCGN010001

یک شارژر که از استاندارد PD پشتیبانی بکنه و توان بالایی داشته باشه و همچنین ابعادش هم بزرگ نباشه، شارژر خیلی با ارزشیه و خریدش رو توصیه می‌کنه. این شارژر از باسئوس همه این قابلیت‌ها رو داره و توسط یک برنده محبوب مثل باسئوس هم ساخته شده که ارزش خریدش رو چند برابر می‌کنه. این شارژر از شدت جریان ۱.۵ تا ۳ آمپر پشتیبانی می‌کنه و بخاطر همین می‌تونه برای شارژ کردن دستگاه‌های مختلفی استفاده بشه. ابعاد این شارژر به لطف تکنولوژی GAN3 انقدر کوچیک شده در حالی که توان خودش رو حفظ کرده که خیلی خوبه و امیدوارم شارژرهای بیشتری از این تکنولوژی استفاده یکنن.

 

معرفی ۳ مدل از بهترین قاب‌های گوشی S23 Fe سامسونگ

بدنه گوشی S23 Fe ترکیبی از فلز و شیشه هستش و کیفیت ساخت خوبی داره و در برابر ضربات هم مقاومه، ولی باز با این حال بیرون زدگی دوربین‌ها این گوشی زیاد هستن و باید حواسمون خیلی جمع باشه تا آسیبی به دوربین گوشی وارد نشه یا اینکه از یک قاب با کیفیت برای این گوشی استفاده بکنیم. قاب‌های گوشی S23 Fe تنوع خیلی زیادی دارن و انتخاب کردن بین این همه قاب می‌تونه خیلی سخت باشه. تفاوت این قاب‌ها کم نیستش و از جنس گرفته تا نوع بافت، همگی باهم فرق دارن و هر کدوم از قاب‌ها روی گوشی حس متفاوتی رو می‌تونه القا بکنه.

 

۱. قاب گوشی نیلکین مدل Frosted Shield Pro برای S23 Fe

قاب گوشی S23 Fe نیلکین Frosted Shield Pro

یکی از مزایای گوشی‌های سری S سامسونگ اینه که توی دست حس خیلی پریمیوم و خوبی رو منتقل می‌کنن که بخاطر کیفیت ساخت بالا و استفاده از متریال فلز و شیشه هستش. گوشی S23 Fe درسته که به اندازه گوشی پرچمداری مثل S24 Ultra این حس رو منتقل نمی‌کنه ولی بازم از این قاعده مستثنا نیست و خیلیا وقتی گوشی رو برای اولین بار بدون قاب دستشون می‌گیرین، دیگه دلشون نمیاد که گوشی رو توی قاب بذارن. برند نیلکین قاب‌های زیادی داره که هم محافظت خوبی رو از گوشی انجام بدن و هم ضخامت زیادی نداشته باشن و حس خوبی رو به کاربر منتقل بکنن. این قاب از دو بخش تشکیل شده؛ بخش پشتی و بخش دور گوشی. بخش پشتی از جنس پنل PC هستش و بافت زبری داره که هم در برابر خط و خش مقاومه و هم توی دست حس خوبی میده و براحتی سر نمی‌خوره. فریم دور قاب هم از جنس TPU هستش که نرم‌تره و دورتادور گوشی رو پوشش میده. یکی دیگه از مزایای این قاب اینه که دور دوربین حالت برآمده داره و از دوربین‌ها محافظت کامل رو انجام میده.

 

۲. قاب گوشی اسپیگن مدل Ultra Hybrid برای S23 Fe

قاب گوشی S23 Fe اسپیگن Ultra Hybrid

 

اگه حاضر باشیم کمی بیشتر هزینه کنیم می‌تونیم یه قاب خیلی با کیفیت از برند محبوب اسپیگن رو تهیه کنیم که امکانات خیلی خوبی رو هم داره. این از مواد PC و TPU ساخته شده و از دوام و مقاوم خیلی بالایی برخورداره. شرکت اسپیگن برای ساخت این سری قاب‌ها، از تکنولوژی Air Cushion استفاده کرده که باعث تا این قاب بتونه از گوشی در برابر ضربه و سقوط مقاومت خوبی رو انجام بده. قابلیت خوبی که این قاب به گوشی اضافه می‌کنه، حلقه MagFit هستش که امکان استفاده از لوازم جانبی سازگار با مگ سیف (MagSafe) اپل رو برای این گوشی فراهم می‌کنه.

 

۳. قاب گوشی نیلکین مدل CamShield Pro برای S23 Fe

قاب نیلکین CamShield Pro S23 Fe

سومین قابی که برای این گوشی انتخاب کردیم از دو مدل قبلی کمی متفاوته و برای محافظت حداکثری از گوشی ساخته شده. این قاب یک محافظ کشویی دوربین هم داره که محافظ از لنز دوربین‌های این گوشی رو چند برابر بیشتر می‌کنه و به علاوه از چرب شدن و لکه دار شدن لنزها جلوگیری می‌کنه و باعث میشه تا هر زمان که خواستیم عکس بگیریم، یک تصویر کاملا شفاف رو بتونیم ثبت بکنیم. قاب پشتی این گوشی یه بافت مثل فیبر کربن داره و در برابر جذب اثر انگشت هم مقاومه و دور قاب هم می‌تونه از گوشی دربرابر ضربات محکم و سقوط هم محافظت بکنه.

 

انتخاب بهترین گلس S23 Fe سامسونگ

پنل جلویی این گوشی با محافظ صفحه نمایش Gorilla Glass 5 محافظت میشه. این لایه محافظتی در برابر ضربه مقاومت خیلی خوبه داره و به راحتی ترک نمی‌خوره، همچنین در برابر خط و خش هم مقاومت به نسبت خوبی رو از خودش نشون میده. اما سامسونگ دیگه مثل قبلا روی گوشی‌های برچسب محافظ صفحه نمایش نمیندازه و برای همین پیشنهاد می‌کنم که حتما از یک گلس با کیفیت برای این گوشی استفاده کنید.

بهترین گلس S23 Fe سامسونگ

گلس‌های ارزون قیمت بازار کیفیت ساخت خوبی ندارن و خیلیامون دیدیم که عملکرد این گلس‌ها چقدر ضعیفه و به راحتی ضربه رو به خود گوشی منتقل می‌کنن و عملا هیچ مقاومتی از خودشون نشون نمیدن. پس بنظرم اگه یکبار برای گلس هزینه کنیم خیلی منطقیه، هم به راحتی خط و خش نمیوفته که بخوایم سریع عوضش کنیم و هم اینکه در برابر گوشی بهترین محافظت رو انجام میده.

گلس‌های UV هم توی بازار موجود هستن که بخاطر سخت بودن مراحل نصب و وجود احتمال آسیب دیدن گوشی، توصیه نمی‌کنم که به سراغ این گلس‌ها برید. کاربرد اصلی این گلس‌ها برای گوشی‌ها با صفحه نمایش خمیده هستش که گلس‌های عادی (چسبی) ممکنه به خوبی روی این صفحه نمایش‌ها نشینن.

در کل موقع خرید گلس باید خیلی به این نکته توجه کنیم گلس معتبر و مطمئنی رو بخریم که قبلا امتحان خودش رو پس داده باشه و مطمئن باشیم که به اسم محافظت، به گوشی آسیب نمی‌زنه.

 

بهترین هندزفری گوشی S23 Fe سامسونگ

چند سالی میشه که گوشی‌های سری S سامسونگ جک ۳.۵ میلیمتری ندارن و برای استفاده از هندزفری یا باید یک تبدیل USB-C به AUX تهیه کنیم و همراه خود هندزفری سیمی، یک سیم اضافه هم جابجا بکنیم که خیلی خوشایند نیستش و یا به سراغ خرید هندزفری بلوتوثی بریم که دیگه مشکل سیم رو نداره و به راحتی به دیوایس‌های دیگه (لپتاپ، تبلت و … ) هم وصل میشه. خود سامسونگ گزینه‌های خیلی خوبی داره که به راحتی با این گوشی سینک می‌شن و کیفیت صدای خیلی خوبی هم دارن. یه نکته مهم به طور کلی موقع خرید هندزفری بلوتوثی، شارژدهی گوشی‌ها و کیس این هندزفری‌هاست که نباید از یه حدی کمتر باشن چون مجبور میشیم بجای استفاده از هندزفری و لذت بردن از موسیقی یا تماشای فیلم، همش دنبال شارژر باشیم که اصلا چیز خوبی نیست.

بهترین هندزفری گوشی S23 Fe سامسونگ

مورد بعدی هم که باید بهش دقت کنیم، داشتن سری‌های اضافس تا بتونیم با توجه به فرم و سایز گوشمون، سری درست رو انتخاب کنیم و بتونیم اونطوری که باید از هندزفری استفاده بکنیم. توی مقاله راهنمای خرید بهتری هندزفری بلوتوثی به طور کامل نکات مهم که موقع خرید هندزفری باید بدونیم رو براتون نوشتیم و چنتا از بهترین هندزفری‌های بازار رو هم بهتون معرفی کردیم.

 

بهترین پاوربانک گوشی S23 Fe سامسونگ

این گوشی یکی از نقاط ضعفی که داره اینه که عمر باتریش چندان چنگی به دل نمی‌زنه و اگه استفاده زیاد و سنگینی ازش بکنیم، یک روز کامل رو نمی‌تونه همراهمون بمونه. اگرم کارمون طوری باشه که مدت زیادی رو یک جای ثابت نباشیم و نتونیم گوشی رو توی شارژ نگهداریم، هم گوشی اونقدری که باید شارژ نمیشه و هم در دراز مدت به باتری و احتمالا بقیه قطعات گوشی آسیب می‌رسه. برای همین نیازه که یک پاوربانک با قابلیت شارژ سریع رو همراه خودمون داشته باشیم. باتری این گوشی ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داره و برای همین پاوربانکی که تهیه می‌کنیم، باید حداقل ظرفیت ۵۰۰۰ رو داشته باشه تا بتونه یکبار کامل گوشی رو شارژ بکنه. پاوربانک های ۱۰ هزار تا ۲۰ هزار هم توی بازار موجود هستن که بین ۲ تا ۳.۵ بار می‌تونن این گوشی رو شارژ بکنن.

بهترین پاوربانک گوشی S23 Fe سامسونگ

این روزها پاوربانک‌ها باید به استاندادها و تکنولوژی‌های مختلفی مجهز باشن تا بتونن تضمین کنن که پاوربانک به گوشی آسیب نمی‌رسونه و به درستی گوشی رو شارژ می‌کنه. یکی از این استانداردها، استاندارد شارژ ایمن هستش که از شارژ بیش از حد گوشی، ایجاد نوسان و… جلوگیری می‌کنه. مورد بعدی هم که باید بهش دقت کنیم، تعداد پورت‌های پاوربانک هستش که با توجه به نیاز هر شخص متفاوته. بغیر از این نکاتی که گفتم نکات دیگه‌ای هم وجود داره که به همراه چنتا پاوربانک خوب توی مقاله راهنمای خرید بهترین پاوربانک در هر بازه قیمتی براتون نوشته شده.

 

بهترین ساعت هوشمند گوشی S23 Fe سامسونگ

ساعت هوشمند حاصل ترکیب تکنولوژی و فشن هستش و یه ساعت هوشمند می‌تونه با گوشی ما ترکیب خیلی شیکی رو ایجاد بکنه که نظر بقیه رو به خودش جلب بکنه و همچنین با امکانات زیادی که داره، خیلی از کارهای روزمره رو برای ما راحت‌تر از قبل بکنه. ساعت‌های هوشمند گجت‌های خیلی خوبی برای دنبال کردن سلامتی هستن. سنسورهای مختلفی که این ساعت‌ها دارن، این امکان رو فراهم می‌کنن تا بتونیم فعالیت روزانه رو به همراه اینکه ضربان قلب و دم و بازدم ما چطور بوده، دنبال کنیم و از همین طریق هم مشخص میشه که همه چیز چقدر عادی یا غیرعادیه. مورد بعدی هم کمک کردن این ساعت‌ها توی زمینه ورزشه که سنسورهای زیادی رو برای این قضیه، ساعت‌ها روی خودشون جا دادن و اطلاعات دقیقی رو می‌تونن از ورزش ما ثبت بکنن.

بهترین ساعت هوشمند برای گوشی S23 Fe سامسونگ 

ساعت‌های هوشمند کاربردشون به همین چند مورد خلاصه نمیشه و کاربردهای دیگه جواب دادن به تماس و دیدن پیام‌ها بدون نیاز به درآوردن گوشی رو برای کاربر فراهم می‌کنن. یه مزیت دیگشون هم اینه که اگه خدایی نکرده اتفاقی مثل زمین خوردن و از هوش رفتن برامون پیش بیاد، این ساعت‌ها میتونن اون رو تشخیص بدن و به سرعت با مراکز امداد تماس بگیرن و مختصات رو گزارش کنن. برای گوشی S23 Fe بهترین ساعت‌های هوشمند در تاریخ نگارش این مقاله (۹ اسفند ۱۴۰۲) ساعت‌های Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch 6 هستن که توی بازه قیمتی خودشون،‌ امکانات خوبی رو به نسبت رقبا برای کاربر فراهم می‌کنن ولی اگه علاقه دارید که مدل‌های بیشتر رو توی بازه قیمتی‌های مختلف بشناسید، پیشنهاد می‌کنم یک نگاهی به مقاله بهترین ساعت هوشمند بندازین.

 

سایر لوازم جانبی گوشی S23 Fe سامسونگ

لوازم جانبی گوشی S23 Fe سامسونگ

علاوه بر لوازم جانبی که تا اینجا بهتون گفتم، چند مورد دیگه هم وجود دارن که باعث ارائه تجربه بهتر از این گوشی به شما میشن. این گوشی از قابلیت Samsung Dex پشتیبانی می‌کنه که به شما این اجازه رو میده که با یک تبدیل HDMI یا کابل USB-C که از انتقال تصویر هم پشتیبانی می‌کنه، گوشی رو به مانیتور وصل کنید و مثل یک کامپیوتر ازش استفاده بکنید که قابلیت خیلی کارآمدیه و انجام خیلی از کارها رو راحت‌تر می‌کنه. برای خرید کابل USB-C و تبدیل USB-C به HDMI هم پیشنهاد میکنم که از برندهای مطرح بازار استفاده بکنید که کارایی و ماندگاری تضمین شده دارن. لوازم جانبی دیگه مثل هولدر، پایه رومیزی، کابل شارژ، محافظ کابل شارژ و … هم وجود که نسبت لوازم جانبی که تا اینجا معرفی کردم طرفدارای کمتری دارن و خریدشون هم چندان ضروری نیست.

 

جمع‌بندی

توی این مقاله، سعی کردیم یه راهنمای جامع برای خرید لوازم جانبی با کیفیت و مهم گوشی S23 Fe رو براتون بنویسیم که با قیمت گوشی S23 FE همخونی داشته باشه. اینطوری هم کارایی گوشیتون بیشتر بشه، هم از خرید لوازم جانبی که می‌تونن به گوشی آسیب بزنن پرهیز کنین و هم اینکه با یکبار هزینه کردن تا مدت زیادی اون لوازم جانبی همراهتون باشن. قیمت گوشی سامسونگ مخصوصا بین بالارده‌ها به قدری تو ایران زیاده که استفاده از لوازم جانبی یه امر ضروریه و از هزینه‌ای که کردین محافظت می‌کنه. راستی خوشحال می‌شیم نظرتون رو برامون بنویسین و بگین که دوست دارین در آینده راهنمای خرید لوازم جانبی چه گوشی های دیگه ای رو برای شما تهیه کنیم؟

نویسنده : کورش نجفیان
تاریخ انتشار 5 ماه پیش
تعداد نظرات : 12
5/ 4.7

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
Limb0onTop

خود گوشی ارزش خریدش چندان نیست
با توجه به گزینه های دیگه
پول لوازم جانبی هاشو هم می‌تونه بزارع رو بودجه یه گوشی بهتر بگیرع

۲۱ اسفند ۱۴۰۲
Emran.B1388

ممنون واقعا🙏🏻

۲۱ اسفند ۱۴۰۲
Hossein_sh

تشکر

۲۱ اسفند ۱۴۰۲
Nurse

واقعا سامسونگ دیگ شورش رو درآورده، هیچ تغییر جذابی توی گوشی هاش نمیاره

۲۰ اسفند ۱۴۰۲
Amir ali namaei

خوبه

۲۰ اسفند ۱۴۰۲
Navashi

یه سوال داشتم گوشی من m31 هست و از زمانی که اومد ایران خریدمش،این چند وقت خوب،حالا طبیعی هست ازساعت 3 ظهر که نزدیک 75 درصد شارژ داره تا ساعت 8 تا 9 شب برسه به 15درصد، و کار عاقلانه هست که گوشیم رو بفروشم و s23fe بگیرم یا نه چون کلا موندم؟موندم چه کنم میشه راهنمایی کنید دوستان🥲😁🧐

۲۰ اسفند ۱۴۰۲
    ali.sh2004

    از گوشیت چه استفاده ای میکنی؟
    اگه استفاده ی سنگین داری که خب به نظرم طبیعیه(مثلا همش بازی میکنی یا با دوربیت کار میکنی یا فیلتر شکنت روشنه و توی اینستا وو.. هستی) اما اگه کار خاصی نمیکنی و خودش خالی میشه به نظرم طبیعی نیست

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
      Navashi

      نه زیاد با دوربین و اینستا و فیلتر شکن نیستم بعضی روزی اگه برم داخل اینستا ولی بیشتر فیلم و سریال میبینم بازی شاید بگی یک ربع وگرنه نه اونقدر🧐🥲😁

      ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
Mhch8877

مفید بود بیشتر بزارید

۲۰ اسفند ۱۴۰۲
Mhch8877

گوشی خوب با لوازم جانبی بهتر

۲۰ اسفند ۱۴۰۲
ali.sh2004

a55 کی رونمایی میشه؟
و یه مقایسه هم اگه گیشه بکنید بین s23fe و a55

۲۰ اسفند ۱۴۰۲
    Amir 1789

    ای 55 فردا که میشه 11 مارچ رونمایی میشه با ای 35

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۲