مقایسه S22 Ultra سامسونگ با گوشی های پرچمدار

مقایسه سامسونگ S22 Ultra با گوشی های هم رده

همه ما کمپانی سامسونگ رو به عنوان یکی از غول های سازنده گوشی های هوشمند میشناسیم و هر چند وقت یکبار منتظر اومدن پرچمدار سامسونگ میشیم تا اونو با گوشی آیفون هم رده خودش مقایسه کنیم و ببینیم کدوم یکی برنده این رقابت میشه و کدوم ارزش خرید بیشتری داره. سامسونگ S22 Ultra بالاخره با قیمت منطقی، وارد بازار ایران شده و امروز در استودیو موبونیوز قصد داریم سامسونگ S22 اولترا رو با 3 گوشی پرچمدار دیگه یعنی iPhone 13 Pro Max و S21 Ultra و Mi 11 Ultra مقایسه کنیم و تجربیات خودمون رو با شما به اشتراک بذاریم. پس اگر مقایسه گوشی های پرچمدار براتون جذاب هست و یا قصد خرید این گوشی ها رو دارید تا آخر این مطلب با ما در همراه باشید.

مقایسه S22 Ultra و iPhone 13 Pro Max برتری سامسونگ به  آیفون

در بخش طراحی هر دو گوشی شکل یکسانی دارند، سامسونگ S22 اولترا به دلیل وزن کمتر، ضخامت کمتر و حاشیه خمیده، خوش دست تر و راحت تر میشه تو دست گرفت. در بخش مشخصات گوشی iPhone 13 Pro Max

می تونید بخونید که این گوشی به دلیل طراحی لبه های تیز بدنه که داره، بعد از مدتی به انگشت های شما آسیب وارد میکنه. از لحاظ مقاومت بدنه، گوشی آیفون 13 پرو مکس برتری داره، هرچند که سامسونگ در طراحی پشت گوشی S22 Ultra از گوریلا گلس Victus Plus استفاده کرده که طبق گفته کمپانی سازنده ضد خط و خش هست، ولی در تست های انجام شده مشخص شده که به راحتی خط و خش میفته و حتما در تهیه قاب و گلس با کیفیت دقت کنید. پس در بخش طراحی میشه گفت که S22 Ultra نسبت به آیفون 13 پرو مکس برتری داره.

عکس گوشی s22 اولترا در مقابل آیفون 13 پرومکسدر مقایسه صفحه نمایش هر دو گوشی رقابت نزدیکی باهم دارن و اگر از باگ های نرم افزاری صفحه نمایش سامسونگ چشم پوشی کنیم، S22 Ultra صفحه نمایش بهتری داره و برنده این رقابت میشه. سامسونگ توی اطلاعیه هاش گفته که در آپدیت های بعدی این باگ ها رو برطرف میکنه و لازم نیست نگران نباشید!

صفحه نمایش s22 اولترا در مقابل iPhone 13 Pro Maxباتری آیفون 13 پرومکس واقعا عملکرد بهتری داره که باعث شده کل دنیا نسبت به شارژدهی اون رضایت کامل داشته باشن. با اینکه S22 اولترا چند ماه بعد از آیفون عرضه شد اما نتونست نسبت به رقیب خودش باتری قوی تری رو به نمایش بذاره!

تو ویدئو مقایسه دوربین iPhone 13 Pro Max و S22 Ultra سامسونگ به طور کامل  و همونطور که گفته شد در بخش عکاسی S22 اولترا دوربین بهتری داره و در بخش فیلمبرداری آیفون 13 پرومکس عملکرد بهتری داره.

دوربین آیفون 13 پرو مکس در مقابل S22 اولترادر مقایسه سخت افزاری دو گوشی در تمامی بخش ها آیفون 13 پرو مکس برتری داره و در تمامی معیارها نمره بالاتری نسبت به S22 اولترا دریافت کرده. اما به جرأت میتونیم بگیم که هر دو گوشی از لحاظ سخت افزاری تمام نیازهای شما رو برطرف میکنن. اگر بخواهیم در بخش سخت افزاری نسبت به سامسونگ نقصی عنوان کنیم میتونیم به داغ کردن بیش از حد گوشی و افت عملکرد نسبت به آیفون اشاره کنیم. بنابر این در بخش سخت افزاری آیفون 13 پرو مکس برنده قطعی اعلام میشه!

پردازنده اس 22 اولترا در مقابل آیفون 13 پرومکسدر مقایسه رابط کاربری دو گوشی قبل از هرچیزی باید سلیقه خودتون رو مد نظر قرار بدید و بین Android و iOS یکی رو انتخاب کنید. سیستم عامل iOS پایدار تر، روان تر و سریع تر، آپدیت های بیشتری داره ولی در ایران با محدویت های زیادی همراهه. سیستم عامل اندروید شخصی سازی بیشتری در اختیار شما قرار میده، به راحتی میتونید اپلیکیشن و موزیک های دلخواهتون رو دانلود کنید و در کل محدودیت های کمتری داره، اما نسبت به آیفون پایداری و آپدیت کمتری داره.

در نتیجه گیری کلی با در نظر گرفتن قیمت و فرض بر بی تفاوت بودن نسبت به سیستم عامل های اندروید و iOS، سامسونگ S22 Ultra امکانات و قابلیت های بیشتر و قیمت کمتری داره و میشه گفت که ارزش خرید بالاتری نسبت به آیفون 13 پرومکس داره.

مقایسه S22 Ultra و S21 Ultra بیشرفت با سخت افزار نسل جدید سامسونگ

گوشی سامسونگ S21 Ultra نسل قبلی S22 اولترا محسوب میشه. در بخش طراحی به جرأت میشه گفت که سامسونگ در نسل قبلی یعنی S21 اولترا از همه لحاظ واقعا بهتر عمل کرده بود. صفحه نمایش S22 Ultra رشد چشمگیری داشته و بهتر عمل کرده. در بخش باتری هر دو گوشی به صورت برابر عمل میکنن، شارژدهی یکسانی دارند و نسل جدید سامسونگ تغییر و پیشرفت آنچنانی نداشته. در بخش دوربین S22 Ultra واقعا رشد چشمگیر و عالی داره و از همه لحاظ نسبت به S21 اولترا برتری داره. با بررسی سخت‌افزار نسل جدید سامسونگ میفهمیم که مقدار خیلی جزئی پیشرفت داشته، در بخش نرم‌افزار تفاوت چندانی باهم ندارند و تقریبا برابر هستند.  از دلایل برتری عمده S22 اولترا نسبت به تمامی گوشی های هم رده میشه به قلم اون اشاره کرد. در صورتی که طراح هستید و کارهای گرافیکی انجام میدید این قلم میتونه برای شما خیلی کارامد باشه، در غیر این صورت بعد از مدت کوتاهی جذابیت خودش رو از دست میده.اس 22 اولترا یا اس 21 اولترادر نهایت اگر تمام این بررسی ها و امتیازات رو کنار هم بذاریم متوجه میشیم که تفاوت زیادی باهم ندارن. اما با در نظر گرفت قیمت دو گوشی و اینکه S22 اولترا حدود 3 میلیون تومان گرونتر هست، همچنین با در نظر گرفتن برتری جزئی و نسل جدیدتر، سامسونگ S22 Ultra ارزش خرید بالاتری نسبت به S21 Ultra داره.

مقایسه S22 Ultra و Mi 11 Ultra رقابت نزدیک در بخش طراحی

هر دو گوشی در بخش طراحی عالی و بی نقص کار کردن، جنس سرامیکی بدنه

Mi 11 واقعا خفن و زیباست. اگه دوست دارید می تونید مشخصات گوشی S21 Ultra سامسونگ  رو از این لینک بررسی کنید. هر دو گوشی در بخش طراحی نمره برابر دریافت می کنن. با مقایسه صفحه نمایش هم میفهمیم که هر دو گوشی صفحه نمایش های عالی دارن و همچنان امتیاز برابری دریافت میکنن.

در بخش باتری Mi 11 Ultra نسبت به S22 Ultra باتری بهتری داره و پیروز رقابت میشه. در بخش دوربین رقابت تنگاتنگی با هم دارن ولی باتوجه به جدیدتر بودن تکنولوژی و به‌کارگیری هوش مصنوعی، S22 Ultra برنده این رقابت میشه. در مقایسه سخت افزاری رقابت پایاپای و برابری دارن و نمیشه هیچکدوم رو برنده اعلام کرد. از نظر رابط کاربری تفاوت زیادی باهم ندارند و یکسان عمل میکنند.

مقایسه mi 11 Ultra و S22 Ultra سامسونگاگر بخواهیم از نظر قیمت و پشتیبانی دو گوشی رو باهم مقایسه کنیم، Mi 11 Ultra در بازار ایران به صورت رسمی وارد نمیشه، قیمت بالاتری داره حدود 39 میلیون تومان، پشتیبانی خوبی نداره و همچنین گارانتی معتبری نداره. S22 Ultra در داخل ایران پشتیبانی بهتری داره، قیمت کمتر حدود 34 میلیون تومان و گارانتی معتبر تری داره، پس با این اوصاف S22 Ultra میتونه انتخاب بهتری باشه.

بالاخره کدام گوشی با S22 Ultra بهتر  رقابت می کنه؟

رسیدیم به بخش جمع‌بندی! در هر بخش به صورت جداگانه Samsung S22 Ultra رو با سایر گوشی ها از لحاظ مختلفی مثل طراحی و کیفیت ساخت، کیفیت صفحه نمایش، عملکرد دوربین، سخت افزاری و نرم افزاری مقایسه کردیم، مزایا و معایب هر کدوم رو بیان کردیم. در وهله اول باید به این نتیجه برسید که در مقایسه گوشی ها چه بخشی برای شما کاربردی تر و مهم تر، برای مثال در مقایسه S22 Ultra و iPhone 13 Pro Max گفته شد که کیفیت تصویر برداری S22 Ultra قوی تر و در عوض فیلم برداری آیفون 13 پرو مکس عملکرد بهتری داره. پس اگر کیفیت عکاسی برای شما مهمتر S22 Ultra رو انتخاب کنید و اگر کیفیت فیلم برداری براتون اهمیت داره آیفون 13Pro Max رو انتخاب کنید. بنابر این باید با توجه به نیاز خودتون دست به انتخاب بزنید. امیدواریم که مقایسه S22 Ultra سامسونگ با گوشی های هم رده براتون مفید بوده باشه. ممنون که تا آخر این مطلب با ما همراه بودید. در بخش نظرات اعلام کنید که بین گوشی های پرچم دار S22 Ultra و iPhone 13 Pro Max و S21 Ultra و Mi 11 Ultra کدوم یکی رو انتخاب میکنید؟

نویسنده : موبونیوز
تاریخ انتشار ۳۰ فروردین, ۱۴۰۱

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 195
5/ 5

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Arash2019

سامسونگ کلا پول برند زیادی می گیره شیائومی باهمین کیفیت بزنه قیمتش خیلی کمتر در میاد

۱۹ دی ۱۴۰۲
Arash 12345

I phone 13 promax

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
Nurse

۹ ساله از mi11 استفاده دارم و راضیم
والا کی به کیه 😐

۲۶ اسفند ۱۴۰۱
mghm_2001

اول ویدئو گفت s22 plus رو هم باهاش مقایسه میکنه ولی نکرد!!! 😐
فکنم یادشون رفت! 🤦🏻‍♂️😂

۲۵ دی ۱۴۰۱
Sepehr Tuluie

من که شیائومی ۱۲ اس اولترا رو دوست دارم

۱۸ دی ۱۴۰۱
    Aso

    شیائمی

    ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
parsaa

قطعا S22

۱۷ آبان ۱۴۰۱
Mmobin

۱۳ پرو مکس رو ترجیح میدم🤩🔥

۰۴ آبان ۱۴۰۱
Mmobin

آیفون رو ترجیح میدم🤩🔥

۰۴ آبان ۱۴۰۱
Mmobin

آیفون ۱۳ پرو مکس🤩🔥

۰۴ آبان ۱۴۰۱
Amir 139123m

سلطان سامسونگ بدون شک s22

۱۲ مهر ۱۴۰۱
ali15000

من اس. ۲۲ اولترا خریدم و راضیم خیلی خوبه

۲۸ شهریور ۱۴۰۱
Amin1390

۱۰۰ درصد s22 ultra

۰۳ شهریور ۱۴۰۱
Reza PORO

بازم مثل همیشه پرچم سامسونگ بالاس . چه قافیه ای

۲۹ مرداد ۱۴۰۱
Reza PORO

به نظر تو این رده قیمتی صرفه با اینه که یک ایفون بگیری ولی اگه نمی خوای ایفون بگیری s22 اولترا سامسونگ رو دستش نیست

۲۹ مرداد ۱۴۰۱
Amin/AcDc

سلام عالی بود حاج مهدی
سامسونگ همیشه پرچمش بالاست

۲۸ مرداد ۱۴۰۱