مقایسه گوشی Poco F5 و Poco F4 شیائومی

بعد از عرضه گوشی پوکو F5 و کاهش قیمت نسبی اون، مقایسه F4 با F5 پوکو یکی از موضوعات پرطرفدار بین طرفداران رده F پوکو شد. گوشی میان رده پوکو F5 با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که داره تبدیل به یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار شده، مخصوصا اگه دنبال یه گوشی با قدرت پردازشی و نمایشگر نزدیک به گوشی‌های پرچمدار باشید. حالا با توجه به اینکه گوشی پوکو F4 هنوز تا حدودی توی بازار موجوده آیا ارزش داره که یه مقداری هزینه کمتری کنید و سراغ گوشی قدیمی‌تر برید. یا توی هزینه‌ها صرفه‌جویی نکنید و سراغ گوشی جدید و به‌روز برید؟ اگه گوشی پوکو F4 دارید ارزش داره که به نسل جدید ارتقا بدید، یا امکانات و قابلیت‌های اضافه شده ارزش این هزینه اضافی رو نداره؟ با مقایسه گوشی Poco F5 و Poco F4 شیائومی همراه موبونیوز باشید تا جواب این سوالات رو پیدا کنید.

 

مقایسه طراحی و کیفیت ساخت پوکو F5 با پوکو F4

از لحاظ نوع طراحی بدنه تفاوت خیلی زیادی بین دو گوشی پوکو F5 و پوکو F4 دیده نمیشه. هر دو از یه طراحی تخت با ابعاد مناسب و قطر کم استفاده میکنند که باعث میشه گوشی‌های خوش‌دست و راحتی باشند. البته پوکو F5 یه مقداری در لبه‌ها خمیده ساخت شده تا بهتر توی دست قرار بگیره و خیلی راحت سر نخوره. هر دو گوشی کیفیت ساخت خوبی دارند و موقع استفاده حس خوبی رو به شما منتقل میکنن.
هر دو گوشی از حسگر اثرانگشت روی دکمه پاور استفاده میکنن که به نسبت سرعت و دقت مناسبی داره و محل قرارگیری اون‌ها هم مناسبه.

 

مقایسه طراحی پنل پشتی و فریم در گوشی پوکو F5 و پوکو F4

گوشی پوکو F4 از متریال بهتری توی ساخت گوشی استفاده کرده و برای پنل پشتی از جنس شیشه استفاده شده که به نسبت پنل پشتی پوکو F5 که از پلاستیک براق شبیه به گلس ساخته شده، یه مقداری حس لاکچری و گرون قیمت‌تر بودن به گوشی میده. استفاده از این نوع متریال باعث شده پوکو F4 یه مقداری وزن بیشتری پیدا کنه و با داشتن وزن ۱۹۵ گرمی، حدود ۱۴ گرم از نسل جدید خودش سنگین تره که شاید در استفاده طولانی مدت یه مقداری احساس بشه.

مقایسه F4 با F5 در طراحی پنل پشتی و فریم گوشی

فریم هر دو گوشی از پلاستیک مات و کاملا تخت ساخته شده؛ با اینکه هر دو گوشی خوش‌دست و راحتی به‌حساب میان ممکنه این تیز بودن لبه‌ها در استفاده بدون قاب از گوشی در طولانی مدت کمی اذیت کننده باشه.

 

تفاوت طراحی دوربین در پوکو F5 و پوکو F4

با بررسی Poco F5 در بخش طراحی دوربین، بخش کاملا متفاوتی نسبت به گوشی Poco F4 رو میبینیم. توی گوشی پوکو F5 جزیره دوربین مستطیلی نسل قبل حذف شده و به جای اون از سنسورهای مجزا که به صورت دایره‌ای با بدنه ترکیب شدن استفاده شده. این کار باعث شده گوشی یه ظاهر و طراحی جدید و به‌روز داشته باشه و جذاب‌تر به نظر برسه.

 

مقایسه طراحی صفحه نمایش در پوکو F5 و پوکو F4

هر دو گوشی یه صفحه نمایش با حاشیه خیلی کم و جذاب دارند که میتونه نظر هر کسی که به گوشی نگاه میکنه رو جلب کنه؛ البته Poco F5 از یه طراحی متقارن‌تر استفاده میکنه که باعث شده نه از بالا و پایین و نه از لبه‌ها خیلی حاشیه مشخصی داشته باشه اما Poco F4 یه مقداری از پایین حاشیه تو چشم تری داره. دوربین سلفی هم توی یه پانچ هول سلفی وسط نمایشگر قرار گرفته. روی صفحه نمایش هر دو گوشی گوریلا گلس ۵ قرار گرفته و گواهی IP53 هم توی ساخت جفت گوشی‌ها رعایت شده که تا حدودی میتونه در مقابل پاشیدن قطرات آب ازشون محافظت کنه.

در مجموع هر دو گوشی کیفیت ساخت و طراحی خوبی دارند؛ اما پوکو F5 یه مقداری مدرن‌تر و جذاب‌تر ساخته شده و پوکو F4 کیفیت ساخت بهتر و حس لاکچری‌تری داره. انتخاب بین دو گوشی تا حدودی میتونه سلیقه‌ای باشه و اینجا یه رقابت نزدیک و پایاپایی رو داریم.

 

مقایسه صفحه نمایش پوکو F5 با پوکو F4

توی این بخش هم تفاوت بین دو گوشی خیلی کم و ناچیزه، هر دو از یه نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با پنل امولد و رزولوشن ۱۰۸۰ استفاده میکنن که جزئیات و ترکیب رنگ خوبی داره؛ اما گوشی F5 امکان نمایش ۶۸ میلیارد رنگ رو داره و میتونه یه مقداری ترکیب رنگ زنده‌تری رو به نمایش بزاره. هر دو از +HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی میکنن. رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برای هر دو گوشی استفاده شده که به صورت هوشمند میتونه بین ۱۲۰ و ۶۰ هرتز سوییچ کنه. در مورد تاچ سمپلینگ یه مقداری تفاوت بین دو گوشی وجود داره، پوکو F4 از نرخ ۳۶۰ هرتزی استفاده میکنه که این عدد برای پوکو F5 حدود ۲۴۰ هرتزه و یه مقداری میتونه موقع بازی یا کار با گوشی حس بهتری رو به شما بده.

مقایسه گوشی Poco F5 و Poco F4 شیائومی در صفحه نمایش

روشنایی بیشینه Poco F4 میتونه تا حدود ۱۳۰۰ نیت افزایش پیدا کنه (البته در موارد خاص) ولی Poco F5 روشنایی بیشینه ۱۰۰۰ نیتی رو پشتیبانی میکنه. البته در استفاده معمولی ممکنه خیلی متوجه این تفاوت نشید و در کل توی محیط روشن بدون مشکل خاصی میتونید از هر دو گوشی استفاده کنید. در کل خیلی تفاوت زیادی بین دو گوشی وجود نداره اما نمایشگر پوکو اف 5 به خاطر حاشیه نسبتا کمتر، ترکیب رنگ مناسب میتونه جذابیت بیشتری برای اکثر افراد داشته باشه.

 

مقایسه باتری گوشی Poco F4 با پوکو F5

در این بخش در بخش شارژدهی دو گوشی با همدیگه تفاوت‌های قابل توجهی دارند. بررسی Poco F4 نشون میده که این گوشی از یه باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده میکنه و در استفاده معمولی و سبک میتونه حدود یک روز به شما شارژ بده؛ اما اگه استفاده نسبتا سنگین‌تری از گوشی داشته باشید باید وسطای روز مجددا گوشی رو به شارژ بزنید. گوشی F5 با اینکه ابعاد و قطر تقریبا یکسانی با نسل قبلی داره و وزن کمتری هم داره اما از یه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده میکنه که میتونه در استفاده معمولی رو به سنگین حدود یک روز کامل به شما شارژ بده. این شارژدهی به خاطر حجم بالاتر باتری و مصرف بهینه‌تر و بهتر پردازنده است و به طور کل گوشی پوکو F5 حدود ۲۵ درصد شارژدهی بهتر و بیشتری داره.

از یه شارژر یکسان ۶۷ واتی برای هر دو گوشی استفاده شده و هر دو گوشی سرعت شارژ بسیار خوبی دارند. گوشی پوکو F4 به خاطر ظرفیت کمتر باتری در حدود ۴۰ دقیقه کاملا شارژ‌ میشه؛ ولی شارژ کامل گوشی پوکو F5 حدود ۵۰ دقیقه زمان میبره. توی باکس هر دو گوشی یه آداپتور ۶۷ واتی قرار گرفته و نیازی به هزینه مجزا نیست. در کل Poco F5 با اقتدار در این بخش برنده میشه و یه شارژدهی بسیار خوب رو حتی به نسبت گوشی‌های دیگه این بازه به شما میده و با انتخاب این گوشی دیگه خیالتون بابت شارژدهی و سرعت شارژ بالا راحت میشه.

 

مقایسه دوربین گوشی Poco F5 با Poco F4

شیائومی از یه دوربین سه گانه با سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو برای گوشی پوکو F4 و پوکو F5 استفاده کرده. این دو گوشی تقریبا هیچ تفاوتی از لحاظ تعداد و نوع سنسورها با هم ندارن.

 

مقایسه دوربین اصلی در Poco F5 و Poco F4

دوربین اصلی Poco F4 در نور خوب عکس‌های با دیتیل بالا و بالانس رنگی مناسبی میگیره و کنتراست و ترکیب رنگ‌ها خوب و نزدیک به واقعیته؛ اما بعضی وقت‌ها خودش میاد رنگ‌ها رو تغییر میده تا عکس رو خوش رنگ و لعاب‌تر کنه. عکس‌های پرتره اکسپوژر خوبی دارن و رنگ‌ها دقیق در میان اما جداسازی سوژه به خاطر نداشتن یه سنسور جدا خیلی خوب انجام نمیشه. در گوشی Poco F5 عکس‌های لنز اصلی جزئیات، شارپنس و دینامیک رنج خوب و بالایی دارند و رنگ‌ها خیلی اغراق شده نیستند و نویز حتی در محیط‌های کم نور هم مناسبه. این گوشی توی نور کم عکس‌های مناسبی میگیره و نویز خیلی زیادی نداره.

 

مقایسه F4 با F5 در لنز اولترا واید، ماکرو و دوربین سلفی

دوربین اولترا واید در گوشی پوکو F4 عکس‌هایی با شارپنس تقریبا مناسبی میگیره و عملکرد تقریبا خوبی داره. البته لنز اولترا واید پوکو F5 هم به نسبت کیفیت مناسبی داره و در نور مناسب میتونه عکس‌های قابل قبولی بگیره. دوربین ماکرو Poco F4 تعریف خاصی نداره، عکس‌ها نسبت به واقعیت تیره‌تر هستن و به خاطر نداشتن قابلیت اتوفوکوس خیلی نمیتونید روش حساب باز کنید. البته در گوشی Poco F5 هم لنز ماکرو هم بیشتر جنبه فانتزی داره.

کیفیت عکس‌های دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی پوکو F4 هم مناسبه، دیتیل و شارپنس خوبی دارن و ترکیب رنگی مناسبی میتونه بهتون بده. در حالت شب هم همیشه نایت مود فعاله و تقریبا عکس‌های با روشنایی خوب و نویز کم بهتون میده. دوربین سلفی پوکو F5 ۱۶ مگاپیکسلی بوده و عملکرد بدی نداره. جزئیات و شارپنس عکس‌ها بد نیست اما کیفیت رنگ خوبی نداره و یه مقداری عکس‌ها دون دون مانند میشن.

 

مقایسه Poco F4 با Poco F5 در دوربین فیلمبرداری

فیلمبرداری در گوشی پوکو اف 4 با کیفیت 4K و 60 فریم در دوربین اصلی انجام میشه که لرزشگیر اپتیکال هم داره و 1080 با 30 فریم در دوربین سلفی امکان پذیره و تقریبا کیفیت فیلم‌ها خوبه و تجربه‌ای نزدیک به بخش عکاسی بهتون میده. با گوشی پوکو F5 با کیفیت 4k و ۳۰ فریم میتونید فیلمبرداری کنید. قابلیت لرزشگیر اپیتکال باعث میشه با لرزش دست خیلی کیفیت فیلم‌ها به هم نریزه. عکاسی توی نور کم گوشی F5 تا حدودی بهتره اما در شرایط نوری مناسب گوشی F4 میتونه عکس‌های جذاب و زنده‌تری به شما بده.

توی عکس‌های لنزهای فرعی تفاوت خیلی زیادی بین دو گوشی وجود نداره؛ اما عملکرد کلی دوربین سلفی گوشی F5 بهتره و میتونه عکس‌هایی با جزئيات مناسب، دینامیک رنج بالا و ترکیب رنگ جذاب‌تر وزنده‌تری به شما بده. از قابلیت 4k با ۶۰ فریم همه توی گوشی F5 خبری نیست و تمامی این موارد باعث میشه در این بخش عملکرد گوشی F4 بهتره باشه و تبدیل به برنده این بخش بشه.

 

مقایسه قدرت پردازشی شیائومی پوکو F4 با پوکو F5

گوشی Poco F4 از تراشه قدیمی‌تر اسنپدراگون 870 به همراه 6/8/12 گیگ رم LPDDR5 و 128/256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع USF 3.1 استفاده میکنه. توی استفاده روزمره و معمولی خیلی روون و بدون مشکلی میتونید با این گوشی کار کنید و یه تجربه خوب و تقریبا نزدیک به گوشی رقیب داشته باشید. به خاطر تکنولوژی ساخت ۷ نانومتری این گوشی مصرف باتری بیشتری به نسبت گوشی F5 داره.

توی رابط کاربری همه چی روون و عالی اجرا میشه. در اجرای بازی‌های به‌روز و با گرافیک بالا هیچ مشکلی نداره و میتونه به خوبی گرافیک مناسب و فریم ریت قابل قبولی رو به شما بده. با اینکه گوشی نسبتا داغ میکنه و دماش بالا میره اما خیلی افت قدرت پردازشی بالایی نداره و میتونه یه عملکرد مناسب در استفاده طولانی مدت به شما بده.

مقایسه گوشی پوکو F4 با پوکو F5 شیائومی در قدرت پردازشی

گوشی پوکو F5 از تراشه میان رده و قدرتمند اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ استفاده میکنه که به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ شباهت داره و با تکنولوژی ۴ نانومتری ساخته شده. این تراشه مصرف انرژی خوب و بهینه‌ای داره و از لحاظ قدرت پردازشی خالص به نسبت قیمت عالی عمل میکنه و میتونه یه تجربه بسیار عالی و باکیفیت توی استفاده معمولی و استفاده‌های سنگین و یا بازی به شما بده. البته مدیریت دما به خوبی نسل قبل نیست و در استفاده طولانی مدت به نسبت بیشتر داغ میکنه و افت قدرت پردازشی بیشتری داره.

گوشی پوکو F5 توی دو نسخه با ۸/۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه ذخیره‌سازی عرضه میشه. امکان اضافه کردن رم میکرو اس دی هم برای هر دو گوشی وجود نداره. این گوشی از یه پردازنده قوی‌تر، جدیدتر و بهینه‌تر استفاده میکنه که از پس همه کارهای روزمره و بازی به خوبی برمیاد و توی اکثر بنچمارک‌ها یه عملکرد خیلی بهتری رو به شما نمایش میده و به احتمال زیاد این عملکرد مناسب رو در طول زمان هم به خوبی حذف میکنه. البته این قدرت بیشتر خیلی توی کار با گوشی‌ها مشخص نیست اما مصرف بهینه‌تر انرژی و قدرت پردازشی زیاد در کنار هم باعث میشه، گوشی Poco F5 در این گزینه بهتر با عملکرد مناسب‌تری باشه.

 

مقایسه رابط کاربری شیائومی پوکو F4 با پوکو F5

گوشی Poco F4 از رابط کاربری MIUI 13 و اندروید ۱۲ به صورت پیش فرض استفاده میکنه که امکان ارتقا به اندروید ۱۳ و MIUI 14 رو داره ولی گوشی F5 به صورت پیش فرض از اندروید ۱۳ و MIUI 14 استفاده میکنه. هر دو گوشی به خاطر استفاده از رابط کاربری MIUI یه تجربه کاربری به‌روز رو به شما میدن و از لحاظ امکانات شخصی سازی و تجربه رابط کاربری تفاوتی بین این دو گوشی نیست. هر دو این گوشی‌ها از بهبودهای نسخه جدید MIUI مثل مصرف بهینه‌تر رم و یا امکان حذف برنامه‌های پیش فرض بیشتر بهره میبرند. هر دو گوشی ۲ سال آپدیت‌های اندروید و ۳ سال آپدیت‌های امنیتی رو دریافت میکنن ولی گوشی F5 به خاطر جدیدتر بودن میتونه عمر مفید نرم‌افزاری بیشتری داشته باشه و در این بخش امتیاز برتری رو دریافت میکنه.

 

مقایسه اسپیکر Xiaomi Poco F5 با Xiaomi Poco F4

از اسپیکر استریو با بلندی صدای خوب و کیفیت مناسب برای هر دو گوشی استفاده شده. البته صدای پخش شده از گوشی F5 خیلی بالانس نیست و خیلی بیس جذابی نداره. گوشی F5 از بلوتوث نسخه ۵.۳ استفاده میکنه و جک ۳.۵ میلیمتری هم برعکس نسخه قبلی مجدد اینجا استفاده شده و میتونید هندزفری‌ها و یا هدست‌های باسیم خودتون رو بدون مشکل خاصی استفاده کنید.

 

کدوم گوشی ارزش خرید داره؟

مقایسه گوشی Poco F5 و Poco F4 شیائومی نشون میده که گوشی F5 به نسبت طراحی جدیدتر و جذاب‌تری داره ولی گوشی F4 کیفیت ساخت نسبتا بهتری داره. هر چند هر دو، گوشی‌های خوش‌دستی به حساب میان ولی یه مقداری گوشی پوکو F5 به خاطر طراحی جدید و جذاب و وزن نسبتا کمتر، میتونه جذاب‌تر باشه. نمایشگر هر دو گوشی بسیار خوب و تقریبا نزدیکه اما به خاطر حاشیه کمتر و ترکیب رنگ مناسب‌تر گوشی F5 این گوشی میتونه انتخاب بهتری باشه.

مقایسه گوشی پوکو F4 با پوکو F5 شیائومی در بخش باتری و قدرت پردازشی نشون میده که گوشی پوکو F5 شیائومیه که هم شارژدهی بهتری به لطف باتری حجیم‌تر و پردازنده بهینه‌تر داره و هم میتونه در طولانی مدت عملکرد پردازشی بهتری به خاطر پردازنده جدیدتر داشته باشه. پوکو F4 توی عملکرد دوربین برتری رو به دست میاره و از لحاظ کیفیت دوربین اصلی و سلفی میتونه گزینه بهتری باشه.

در حال حاضر فقط نسخه ۱۲/۲۵۶ گوشی Poco F5 با حدود قیمتی ۱۸.۲ میلیون تومان توی بازار موجوده؛ ولی گوشی پوکو F4 نسخه مشابه نداره اما نسخه با رم و حافظه 6/128 این گوشی در حدود 13.5 میلیون تومان قیمت داره و اگه نسخه 8/256 گیر بیاد حدودا 16 میلیون قیمت داره. هر دو گوشی موجودی کمی توی بازار دارند و مثل باقی گوشی‌های پرفروش به راحتی پیدا نمیشن؛ اما این اختلاف قیمت دو گوشی با توجه به برتری Poco F5 در اکثر بخش‌ها و داشتن رم بیشتر خیلی منطقی نیست و گوشی F5 با این قیمت ارزش خرید بیشتری داره (تو نسخه 256).

اگر گوشی Poco F4 دارید و عملکرد دوربین براتون مهمه یا نمیخواین خیلی هزینه کنین و قصد خرید نسخه 128 گیگ رو دارید، بیخیال نسل جدید بشید و پول اضافه ندید. اگه هم شارژدهی گوشی براتون خیلی مهمه و دوست دارید پردازنده به‌روز داشته باشید Poco F5 میتونه خرید مناسب و قابل قبولی برای شما باشه.

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار ۱ مرداد, ۱۴۰۲
تعداد نظرات : 45
5/ 3.6

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
Aryan12373

البته که poco f5 از poco f4 بهتره چون با جدید ارین پردازنده و امکانات دیگر عرضه شده است

۱۷ دی ۱۴۰۲
tamirkar mobile

من فقط تعمیرکار تخصصی گوشی سامسونگ از سالها قبل هستم اما چند سالی بود که زودتر از دیگران به گوشی شیاومی علاقه مند شدم و چند مدلش را در سالهای گذشته داشتم و همزمان حداقل دو تا سه گوشی دارم مدلهای قبلی نسبتا خوب بودند اما این گوشی مدل F5 واقعا افتضاح و دردسر در اومده حالا شانسی ممکنه موقت مال کسی فعلا کار کنه اما شک نکنید گوشی F5 توی کمتر از یکسال حتما خرابی هاش شروع میشه ، اینو خود تعمیرکار نمایندگی گوشی شیاومی و پوکو ، توی پاساژ چارسو خیابان جمهوری به من گفت ،
تا بحال اینهمه گوشی سامسونگ اپل شیاومی و پوکو داشتم هیچکدام مثل این گوشی F5 خرابی نداشت ، حالا هرکی خودش دوست داره گوشی F5 کارکرده اش رو مفت حدود ۶ میلیون بخرند میتونه بره ۱۵ میلیون بده این گوشی پر دردسر رو بخره .این بلایی که سر خودم اومد گوشی F5 حدود ۱۸ ت خریدم و مجبور شدم ۶ ت بفروشم .
بله گوشی پوکو F4 GT رو هم از قبل داشتم خیلی ازش راضی هستم و هیچ ایرادی نداره . اومدم این گوشی F5 کوفتی را بعنوان گوشی مثلا جدید امتحان کنم که اینطوری پشیمونم کرد و زیان ۱۲ میلیون تومانی در یکماه به من زد .

۱۳ شهریور ۱۴۰۲
    TAHA2009

    عزیزم گوشی رو اگه از یه جای معتبر خریده باشی 18 ماه گارانتی داره

    ۱۲ آبان ۱۴۰۲
a.m110

تقریبا توی یه مایه هستند

۱۳ شهریور ۱۴۰۲
godrati

خوب نیس

۱۳ مرداد ۱۴۰۲
tahamousavi

هرکدومش تو به بخش بهتره. این یکی ای کاش ویدیو می‌داشت…

۱۲ مرداد ۱۴۰۲
shahab-021

مقایسه خوبی بود
استفاده کردیم

۰۹ مرداد ۱۴۰۲
zenith

👎🏻👎🏻👎🏻

۰۹ مرداد ۱۴۰۲
AliNajafiJahani

واقعا مقایسه خیلی خوبی بود دمت گرم 👌🏻

۰۸ مرداد ۱۴۰۲
shahab-021

اسکی روی یخ

۰۶ مرداد ۱۴۰۲
qazal

من poco f5 دارم و واقعا راضیم

۰۶ مرداد ۱۴۰۲
afsheen

جفتشون تقریبا در یه سطحن

۰۵ مرداد ۱۴۰۲
    thisabasi

    به نظرم پوکو اف ۵ ارزش خرید بالایی داره

    ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
Ez7

مرسیپوکو

۰۴ مرداد ۱۴۰۲
Madi11

F5 یکم

۰۴ مرداد ۱۴۰۲
Don14

یه چیز بگم
فقط بهم بعدش چیزی نگین
پوکو آشغاله
پوکو فقط میاد از ردمی اصکی می‌ ره بعد یه گوشی میسازه که ما میگیم پردازندش اسنپدراگونه قیمتشم خوبه بریم بگیریم ولی اینطور نیست سی پی یو گوشی های پوکو ضعیفه و بدرد بازی نمیخوره داغ میشه طی مدت طولانی آسیب میبینه بعدش پوکو زیر مجموعه شیائومی نیست اون گوشی هایی گوشی شیائومیه که آرم MI نارنجی بالای باکسش خورده مثل سری ردمی ولی سری پوکو یه همچین چیزی ندارن ، امیدوارم به کارتون اومده باشه این متن.

۰۳ مرداد ۱۴۰۲
    ๛AttaBoy๛ツ

    داداش من سه ساله پوکو دارم هر روز دارم باش گیم میزنم اونم گیم سنگین مثه پابجی هر بارم میرم تو بازی کمتره دو سه ساعت بازی نمیکنم هیچ ایرادی تا الان ازش ندیدم

    ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
Nurse

این مقایسه واقعا نیاز بود 🖤

۰۳ مرداد ۱۴۰۲
alirezanikkhah

الان موقع خوبی برای سویچ کردن ازF3 هست

۰۳ مرداد ۱۴۰۲
Nimapvp

💎 POCO F5 💎

۰۲ مرداد ۱۴۰۲
Limb0onTop

عملکرد f3 تو زمان خودش از همشون بهتر بود

۰۲ مرداد ۱۴۰۲
hashemaqa

اگه هم شارژدهی گوشی براتون خیلی مهمه و دوست دارید پردازنده به روز داشته باشید گوشی F5 میتونه خرید مناسب و قابل قبولی برای شما باشه.

۰۲ مرداد ۱۴۰۲
Hwman

عالی به نظرم پوکوf5بهتره

۰۲ مرداد ۱۴۰۲