بررسی گوشی OnePlus Ace 3

قاتل پرچمدار به گوشی‌هایی می‌گن که ویژگی‌هایی نزدیکی به پرچمدارها به‌خصوص در زمینه سخت‌افزار دارن، اما با صرف نظر از بعضی امکانات مثل دوربین، در قالب قیمت پایین‌تر عرضه می‌شن. گوشی OnePlus Ace 3 هم یکی از قاتل‌های پرچمدار امسال به حساب میاد که در ژانویه ۲۰۲۴ (دی ۱۴۰۲) منتشر شد. برند چینی وان پلاس این گوشی شبه پرچمدار رو به پردازنده قدرتمند، کیفیت عالی بدنه، باتری پرظرفیت و رابط کاربری جذاب مجهز کرده و نسخه اقتصادی‌تری از پرچمدار خودش یعنی وان پلاس ۱۲ رو ارائه داده. این برند در سال‌های اخیر ثابت کرده که می‌تونه هم‌پای غول‌های فناوری رقابت کنه و حالا Ace 3 مناسب افرادی به حساب میاد که بودجه‌شون برای خرید گوشی‌های پرچمدار محدوده، اما در عین حال می‌خوان تجربه‌ای نزدیک به گوشی‌های سطح بالا داشته باشن. در ادامه با بررسی OnePlus Ace 3 قراره ببینیم آیا این گوشی ارزش خرید داره یا بهتره بریم سراغ رقبا؟

 

بررسی گوشی OnePlus Ace 3 از نظر طراحی و کیفیت

با یک نگاه به طراحی ظاهری OnePlus Ace 3 متوجه می‌شیم که این گوشی شباهت ظاهری بسیار زیادی با پرچمدار این برند یعنی OnePlus 12 داره. البته وان پلاس این طراحی رو روی مدل‌های زیادی پیاده کرده و به نوعی امضاش به حساب میاد. برعکس نسل پیشین این گوشی یعنی OnePlus Ace 2 Pro که جنس فریمش از پلاستیک بود، وان پلاس ایس 3 حالا از فریم فلزی بهره‌مند شده. لبه‌های گوشی هم در قاب جلویی و هم در قاب پشتی خمیده هستن و این مسئله باعث می‌شه راحت توی دست قرار بگیره و نازک‌تر از چیزی که هست به نظر بیاد. این گوشی در سه رنگ کاربردی عرضه می‌شه که در ادامه می‌بینید:

  • Star Black (مشکی)
  • Moon Sea (آبی)
  • Sand Gold (رز گلد)

توجه داشته باشید که رنگ آبی و رز گلد این گوشی، قاب پشتی براقی دارن و به خاطر همین لکه اثر انگشت رو جذب می‌کنن. فقط رنگ مشکی این گوشی فینیش مات داره و اثر انگشت روی قابش به جا نمی‌مونه.

 

بررسی کیفیت بدنه OnePlus Ace 3

علی رغم تغییراتی که گوشی Ace 3 نسبت به مدل‌های پیشین مثل Ace 2 و Ace 2 Pro داشته، همچنان از نظر ابعاد و وزن نسبتا یکسانه. ابعاد این گوشی ۱۶۳.۳ × ۷۵.۳ × ۸.۸ میلی‌متر و وزنش چیزی حدود ۲۰۷ گرمه. با وجود بدنه باکیفیت این گوشی، نمی‌شه گفت جزء گوشی‌های سنگین‌وزن به حساب میاد، اما سبک هم نیست. 

کیفیت بدنه OnePlus Ace 3

قاب پشتی از جنس شیشه‌ست که ترکیب جذابی با فریم آلومینیومی می‌سازه و حس خوبی توی دست داره. استاندارد محافظتی برای OnePlus Ace 3 ثبت نشده و به نظر میاد وان پلاس تمرکز زیادی روی این بخش نداره؛ چراکه حتی گوشی‌ پرچمدارش فقط در برابر پاشش آب مقاومت داره. بنابراین؛ عدم وجود این گواهی رو می‌تونیم ایراد Ace 3 در این بخش در نظر بگیریم.

در مجموع حس مرغوبیتی که بدنه وان پلاس Ace 3 توی دست داره، از نقاط قوت این گوشی و نداشتن استاندارد محافظتی به عنوان نقطه ضعف OnePlus Ace 3 به حساب میاد.

 

طراحی اطراف بدنه گوشی Ace 3

به گفته خود وان پلاس، آلومینیومی که در فریم OnePlus Ace 3 به کار رفته، در صنعت هواپیمایی به کار می‌ره و این یعنی مقاومت بالایی داره و در عین حال سبکه. لبه سمت چپ گوشی، میزبان کلید مخصوص وان پلاس هست که مشابه با Mute Switch در آیفون‌های نسلی قبلی عمل می‌کنه و وظیفه سایلنت کردن گوشی رو داره. در لبه پایینی گوشی، اسپیکر، میکروفون، درگاه تایپ سی و شیار سیم‌کارت به چشم می‌خوره که جایگاه دو تا سیم‌کارت داره. روی لبه بالایی گوشی هم اسپیکر و میکروفون دوم به همراه فرستنده مادون قرمز قرار گرفته و در نهایت کلید پاور و کلید ولوم رو داریم که روی لبه راست گوشی تعبیه شدن. 

 

طراحی دوربین‌ها گوشی OnePlus Ace 3

روی قاب پشتی، طراحی آشنای وان پلاس رو می‌بینیم که یک جزیره دوربین دایره‌ای بزرگ رو در سمت چپ گوشی قرار داده و انگار به بیرون از قاب متمایل شده. روی این جزیره بزرگ، ۴ تا سنسور به چشم می‌خوره که سه تا از این سنسورها مختص دوربین و یک مورد حسگر نور طبیعی هست. حسگر نور طبیعی (Ambient Light Sensor) نور محیط رو می‌سنجه و بر این اساس، به صورت خودکار روشنایی نمایشگر رو بالا یا پایین می‌بره. فلش LED هم بیرون از جزیره دایره‌ای در سمت چپ قرار گرفته. دوربین سلفی گوشی Ace 3 در قالب پانچ هول (Punch Hole) وسط نمایشگر قرار گرفته و جای زیادی رو اشغال نکرده.

 

بررسی صفحه نمایش گوشی وان پلاس Ace 3

وان پلاس در بخش نمایشگر OnePlus Ace 3 از پنل ۶.۷۸ اینچی از نوع LTPO AMOLED استفاده کرده که از ساخت شرکت چینی BOE هست. مدتی گفته می‌شد که شرکت BOE قراره تأمین‌کننده نمایشگرهای شرکت اپل باشه؛ بنابراین می‌تونیم به کیفیتش اکتفا کنیم. این نمایشگر ۹۰.۹ درصد از بدنه رو فرا گرفته که یعنی حاشیه خیلی کمی داره. همچنین فناوری LTPO باعث می‌شه تا نرخ تازه‌سازی نمایشگر که حداکثر ۱۲۰ هرتزه، بسته به موقعیت تغییر کنه و اینجوری مصرف باتری پایین‌تر بیاد. رزولوشن این نمایشگر ۱۲۶۴ × ۲۷۸۰ هست که تراکم پیکسلی ۴۵۰ ppi رو فراهم می‌کنه که به نوبه خودش خوبه، اما نسبت به رقیبی مثل Redmi K70 کمتره.

بررسی صفحه نمایش گوشی Ace 3

حداکثر روشنایی نمایشگر گوشی به گفته خود وان پلاس ۴۵۰۰ نیته که عدد بسیار بالایی به حساب میاد. یعنی حتی اگر عملکرد واقعی این نمایشگر در دنیای واقعی به این میزان نرسه، می‌تونید مطمئن باشید که زیر نور شدید خورشید هم در استفاده از Ace 3 به مشکل بر نمی‌خورید. به صورت دستی هم می‌تونید تا ۹۰۰ نیت روشنایی صفحه رو بالا ببرید. کیفیت صفحه نمایش OnePlus Ace 3، به‌خصوص به خاطر تولید رنگ و میزان روشنایی، از نقاط قوتش به حساب میاد و می‌تونید روش حساب کنید. 

وان پلاس برای محافظت از نمایشگر این گوشی، از گوریلا گلس ویکتوس ۲ استفاده کرده که نسبت به محافظ‌های دیگه این شرکت، مقاومت بیشتری در برابر سقوط داره. در نهایت اسکنر اثر انگشت رو داریم که مشابه با نسل پیشین این گوشی، به صورت اپتیکال زیر صفحه نمایش تعبیه شده و به لطف جایگاه خوبش در وسط صفحه، دسترسی بهش راحته. 

روی هم رفته وان پلاس تلاشش رو کرده که کیفیت بسیار خوبی رو در قالب پنل ۶.۷۸ اینچی این گوشی ارائه بده و به خصوص اگر صفحه نمایش بزرگ به کارتون میاد، گوشی Ace 3 می‌تونه گزینه خوبی برای شما باشه. 

 

بررسی باتری و شارژدهی گوشی OnePlus Ace 3

وان پلاس روی OnePlus Ace 3، باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت تعبیه کرده که ظرفیت قابل‌توجهیه. با آداپتور ۱۰۰ واتی این گوشی که همراه با خودش میاد، در مدت زمان ۱۰ دقیقه می‌تونید از ۰ تا ۵۰ درصد، گوشی رو شارژ کنید. طبق گفته خود شرکت وان پلاس، شارژ کامل هم کمتر از نیم‌ساعت، چیزی حدود ۲۷ دقیقه زمان می‌بره که رقم فوق‌العاده‌ای برای این ظرفیت باتری به حساب میاد. 

بررسی باتری گوشی OnePlus Ace 3

از نظر شارژدهی، اگر با شارژ کامل نیم‌ساعت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰ تماشا کنید، نیم‌ساعت توی تیک تاک بچرخید، ۲۰ دقیقه گنشین ایمپکت و ۲۰ دقیقه پابجی بازی کنید، فقط ۲۲ درصد از شارژ گوشی کم می‌شه! البته گوشی OnePlus Ace 3 ایرادات خودش در این بخش رو داره که می‌تونیم به عدم پشتیبانی از شارژ بی‌سیم اشاره کنیم. 

در مجموع می‌شه گفت گوشی Ace 3 در این بازه قیمتی از نظر ظرفیت باتری و شارژدهی و همچنین سرعت شارژ بی‌رقیبه. با وجود این، عدم امکان شارژ وایرلس، بسته به استفاده‌تون ممکنه کمی توی ذوق بزنه.

 

بررسی عملکرد دوربین‌های گوشی هوشمند وان پلاس ایس ۳

می‌شه گفت یکی از ویژگی‌هایی که وان پلاس برای کاهش هزینه این گوشی نسبت به پرچمدارش قربانی کرده، بخش دوربین OnePlus Ace 3 هست. این گوشی از ترکیب سه دوربین استفاده می‌کنه که در ادامه می‌بینید:

  • دوربین اصلی واید ۵۰ مگاپیکسلی
  • دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی
  • دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی

دوربین اصلی، از سنسور IMX890 سونی استفاده می‌کنه که در پرچمدار نسل قبل وان پلاس یعنی OnePlus 11 استفاده شده بود. همون‌طور که احتمالا حدس می‌زنید، به جز دوربین اصلی، زیاد نمی‌شه از دوربین‌های اولتراواید و ماکروی OnePlus Ace 3 انتظار زیادی داشت. در ادامه عملکرد دوربین‌های این گوشی رو دقیق‌تر بررسی می‌کنیم.

 

عملکرد دوربین‌ واید

با اینکه وان پلاس ایس ۳ از سنسور به‌کاررفته در وان پلاس ۱۱ برخوردار شده، خبری از همکاری با هاسلبلاد (Hasselblad) نیست؛ بنابراین نمی‌شه انتظار پردازش رنگ مشابه رو داشت. با وجود این، کیفیت دوربین اصلی OnePlus Ace 3 خوبه و اگر در نور مناسب عکسبرداری کنید، جزئیات خوبی رو ثبت می‌کنه. این دوربین دارای فناوری OIS یا لرزشگیر اپتیکال تصویره که جلوی تار شدن تصاویر و ویدیوها رو می‌گیره. 

عملکرد دوربین‌ اصلی OnePlus Ace 3

کیفیت فیلمبرداری با دوربین اصلی وان پلاس ایس ۳ هم خوبه و می‌تونید با دو کیفیت ۱۰۸۰ و 4K به شرح زیر، فیلمبرداری کنید:

  • 4K@30/60fps
  • 1080p@30/60/120/240fps

روی هم رفته، سنسور اصلی دوربین OnePlus Ace 3 تنها سنسور این گوشیه که کیفیت خوبی ارائه می‌ده و به طور کلی کیفیت تصاویر و ویدئوهای ثبت‌شده با دوربین اصلی، قرار نیست ناامیدتون بکنه.

 

عملکرد دوربین اولتراواید

دوربین اولتراواید گوشی OnePlus Ace 3 عملکرد متوسطی داره. نه می‌شه گفت خوبه و نه می‌شه گفت بده و درخور ۸ مگاپیکسل، تصاویر رو ثبت می‌کنه. 

عملکرد دوربین‌ اولتراواید OnePlus Ace 3

وضوح تصاویر ثبت‌شده با این دوربین چندان زیاد نیست و در نور کم طبیعتا عملکردش افت می‌کنه. با دوربین اولتراواید OnePlus Ace 3 فقط امکان فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰ با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه رو دارید. 

 

عملکرد دوربین‌ ماکرو

صادقانه بگیم که دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی OnePlus Ace 3، عملکرد خوبی نداره و تصاویر ثبت‌شده با این دوربین اصلا رضایت‌تون رو جلب نمی‌کنه. 

عملکرد دوربین‌ ماکرو OnePlus Ace 3

در واقع اگر وان پلاس این دوربین رو از OnePlus Ace 3 حذف می‌کرد، همچنان اتفاق خاصی نمیفتاد. جالبه بدونید در حالت عکسبرداری Pro، امکان استفاده از دوربین‌های اولتراواید و ماکروی این گوشی وجود نداره. 

 

عملکرد دوربین سلفی

وان پلاس برای دوربین سلفی، سنسور ۱۶ مگاپیکسلی رو در نظر گرفته که در نسل پیشین و البته وان پلاس ۱۱ استفاده شده. جزئیات و پردازش رنگ در تصاویر ثبت‌شده با دوربین جلوی OnePlus Ace 3 خوب و قابل قبوله. با این وجود، کیفیت فیلمبرداری با دوربین سلفی از نقاط ضعف این بخش به حساب میاد. گوشی وان پلاس Ace 3 درست مثل وان پلاس ۱۱، فقط امکان فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰ و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه رو مهیا می‌کنه که چندان جالب نیست و از این گوشی با چنین پردازنده‌ای انتظار بیشتری می‌ره.

در مجموع کیفیت دوربین سلفی گوشی OnePlus Ace 3 برای ثبت تصویر خوبه، اما اگر فیلمبرداری با کیفیت 4K رو هم فراهم می‌کرد، می‌تونستیم با خیال راحت‌تری ازش تعریف کنیم.

 

بررسی گوشی OnePlus Ace 3 از نظر سخت افزار و نرم افزار

می‌رسیم به یکی دیگه از بخش‌های جذاب که وان پلاس ایس ۳ توش حرف‌هایی برای گفتن داره. پردازنده پرچمدار امسال وان پلاس یعنی OnePlus 12، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ هست که در حال حاضر جدیدترین پردازنده موبایل کوالکام اسنپدراگون به حساب میاد. حالا وان پلاس مدل Ace 3 رو به نسل پیشین این تراشه یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز کرده که همچنان پردازنده قدرتمندی به شمار می‌ره. در واقع این پردازنده، برای پرچمدارهای پارسال مثل سری S23 سامسونگ به کار رفته؛ پس بدیهیه ازش انتظار زیادی داشته باشیم. این تراشه در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 740، باعث می‌شه که تقریبا از پس هر بازی و اپلیکیشنی بر بیاد. گوشی OnePlus Ace 3 در سه نسخه عرضه می‌شه که عبارت‌اند از:

  • حافظه ۲۵۶ گیگ و رم ۱۲ گیگ
  • حافظه ۵۱۲ گیگ و رم ۱۶ گیگ
  • حافظه ۱ ترابایت و رم ۱۶ گیگ

این مشخصات فنی نشون می‌دن که با یک گوشی قدرتمند طرفیم، اما باید ببینیم قدرت وان پلاس ایس ۳ فقط روی کاغذه یا واقعا عملکرد خوبی در واقعیت داره. در ادامه با بررسی بیشتر، جواب این سؤال رو می‌گیریم.

 

پایداری سخت‌افزاری OnePlus Ace 3

نتیجه بنچمارک‌های مختلف گوشی وان پلاس Ace 3 نشون می‌ده که عملکرد این گوشی در واقعیت هم بسیار عالیه و قرار نیست شما رو تقریبا توی هیچ فرایند پردازشی ناامید کنه. نقطه قوت این گوشی در بخش سخت‌افزار، عملکردش تو بازی‌هاست. این گوشی نسبت به رقبایی مثل Redmi K70 باتری کمتری موقع بازی کردن مصرف می‌کنه و همچنین خبری از لگ و بالا رفتن شدید دما نیست.

همچنین دو ویژگی Super Resolution و Adaptive Frame Booster در این گوشی به شما این امکان رو می‌ده که بازی‌هاتون رو روی بالاترین حد نرخ تازه‌سازی یعنی ۱۲۰ هرتز و بالاترین رزولوشن ۱۲۰۰ پیکسل بازی کنید! در این حالت امکان داغ کردن زیاد گوشی در بازی‌های سنگین مثل گنشین ایمپکت وجود داره.

پایداری سخت‌افزاری OnePlus Ace 3

اگر اولویت شما برای خرید گوشی تجربه گیمینگه، گوشی OnePlus Ace 3 یکی از بهترین انتخاب‌ها در این بازه قیمتی به حساب میاد. این گوشی با پردازنده قدرتمند به شما امکان تجربه بازی بدون لگ رو می‌ده و همچنین بازی کردن در نهایت کیفیت و روان بودن رو فراهم می‌کنه.

 

بررسی رابط کاربری و پشتیبانی نرم افزاری گوشی وان پلاس ایس ۳

گوشی Ace 3 از رابط کاربری ColorOS 14 روی اندروید نسخه ۱۴ استفاده می‌کنه. این رابط کاربری طراحی مینیمالی داره و دست‌تون رو توی شخصی‌سازی موارد مختلف باز می‌ذاره. پایدار بودن و سادگی، کالر او اس رو به یکی از بهترین رابط کاربری‌های اندرویدی تبدیل کرده. ترکیب این رابط کاربری با پردازنده قوی OnePlus Ace 3 باعث می‌شه توی استفاده روزمره به مشکل برنخورید و با لگ و کندی سرعت مواجه نشید. 

بررسی رابط کاربری وان پلاس ایس ۳

در نهایت همون‌طور که از OnePlus Ace 3 انتظار می‌ره، در بخش اتصال و ارتباط از وای‌فای ۷، شبکه 5G و بلوتوث نسخه ۵.۳ استفاده می‌کنه.

 

بررسی اسپیکر گوشی Ace 3

دو اسپیکر در لبه بالایی و پایین گوشی OnePlus Ace 3 قرار گرفتن که ترکیب این دو اسپیکر باعث می‌شه پخش صدا به صورت استریویی باشه. کیفیت و بلندی صدا در مجموع خوبه. مثل خیلی از گوشی‌های دیگه، خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این گوشی نیست؛ بنابراین باید از هندزفری‌های بی‌سیم استفاده کنید. 

 

آیا گوشی OnePlus Ace 3 ارزش خرید دارد؟

گوشی OnePlus Ace 3 در حال حاضر (خرداد ۱۴۰۳) بسته به نسخه‌ای که خریداری می‌کنید، در بازه قیمتی ۳۷ تا ۴۷ میلیون قرار داره. توجه کنید که این مدل مختص کشور چین تولید شده و نسخه گلوبال این گوشی تحت عنوان OnePlus 12R و با رابط کاربری OxygenOS عرضه می‌شه. برای جمع‌بندی باید بگیم که وان پلاس ایس ۳ یک میان‌رده باکیفیته که کیفیت بدنه‌ بسیار مرغوبی داره، از صفحه نمایش باکیفیت و مجهز به فناوری‌های روز LTPO بهره‌مند شده، باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت داره که در عرض نیم‌ساعت کامل شارژ می‌شه و از همه مهم‌تر، عملکرد خیلی خوبی در زمینه گیمینگ داره. البته در کنار این ویژگی‌ها یک سری ایراد مثل کیفیت بد دوربین‌های فرعی، عدم پشتیبانی از شارژ وایرلس و استاندارد مقاومت در برابر آب داره که ممکنه روی انتخاب نهایی‌تون تأثیر بذارن. 

روی هم رفته اگر برای خرید گوشی، قدرت پردازشی گوشی به‌خصوص در زمینه گیمینگ در کنار کیفیت بدنه و نمایشگر خوب براتون اولویت داره، گوشی OnePlus Ace 3 می‌تونه انتظارتون رو برآورده کنه و گزینه خوبی باشه. یکی از بزرگ‌ترین رقبای این گوشی Redmi K70 هست که در بازار ایران قیمت کمتری نسبت به OnePlus Ace 3 داره و تراکم پیکسلی بالاتری ارائه می‌ده، اما در زمینه گیمینگ کمی از OnePlus Ace 3 عقب می‌مونه. برای شما چه ویژگی‌هایی برای خرید گوشی اولویت داره؟ به نظرتون OnePlus Ace 3 ارزش خرید بالایی داره؟

نویسنده : سارا رمضانی
تاریخ انتشار 5 ماه پیش
تعداد نظرات : 13
5/ 5

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
lordvoldemort120

عالی بود

۰۶ خرداد ۱۴۰۳
༒•✞Mr .E✧•༒

👍🏻👌🏻

۰۳ خرداد ۱۴۰۳
hussinyousof

سلام خیلی ممنون
شاید سوال مناسبی نباشه اما من موندم که کدومش رو انتخاب کنم
S23Fe یا Iphone 11
عملکرد دوربین(عکس و فیلم) و ارزش خرید.
کدومش رو انتخاب کنم؟

۰۳ خرداد ۱۴۰۳
    ali.sh2004

    من باشم s23 feمیخرم از بین این دو تا.
    جدید تر هم هست ایفون ۱۱ دیگه خیلی قدیمیه، وقتی شانس خرید گوشی جدید رو داریم چرا بریم سراغه قدیمیه؟
    درسته اونم ایفونه اما خب من باشم ۲۳ برپیدارم

    ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
Majid B

با سلام در بازه قیمتی ۹ تا ۱۰ تومن آیا A۲۵ برای گیم بهتره یا پوکوx5 ؟ در جا های دیگر هر کس نظر متفاوتی داره . ممنون میشم اگه شما جواب بدید.

۰۲ خرداد ۱۴۰۳
Majid B

سلام آیا پوکو ایکس ۵ در اجرای بازی ها واقعا بهتره یا A۲۵ ؟ واقعا ممنونم اگه جواب بدید.

۰۲ خرداد ۱۴۰۳
SinaRe8596

پنل امتیازامون کجا رفته دقیقا

۰۲ خرداد ۱۴۰۳
سید امیر علی سیاسی

A55

۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ali.sh2004

قطعا a55بهتره بدون شک.
بدنه و مقاوم تر و کیفیت ساخت بهتر.
دوربین بهتر
شارژدهی بهتر
صفحه نمایش بهتر
رابط کاربری بهتر
پشتیبانی نرم افزاری بهتر اصلا به نظرم مقایسه شون شاید زیاد درست نبود چون توی یک لول نیستن
اون طرف توی ردمی فقط یه سرعت شارژ و اسپیکر بهتر داریم، رام بیشتر هم برای عموم مردم اونقدرا مزیت بزرگی نیست چون نسخه ۲۵۶_۸ ا۵۵ کاملا جم میکنه کارو

۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ali.sh2004

قطعا a55بهتره بدون شک.
بدنه و مقاوم تر و کیفیت ساخت بهتر.
دوربین بهتر
شارژدهی بهتر
صفحه نمایش بهتر
رابط کاربری بهتر
پشتیبانی نرم افزاری بهتر

اصلا به نظرم مقایسه شون شاید زیاد درست نبود چون توی یک لول نیستن
اون طرف توی ردمی فقط یه سرعت شارژ و اسپیکر بهتر داریم

۰۲ خرداد ۱۴۰۳
    Hirad2006

    داداش کلا سامسونگ توی دوربین معروفه
    ولی اینم در نظر بگیر که وقتی میاد دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا میندازه رو گوشی
    بیاد دوربین خوب هم بهت بده که طبیعتا قیمتش بالای ۳۰ تومن میشه

    صفحه نمایش A55 خیلی دهن پر کن نیست یه مطالعه ریزی بکن ببین.‌درسته تو نمایش رنگ میگن شاید بهتر باشه چون این گوشی توش رنگا سرد ترن ولی بازم صفحه نمایش پوکو با این گندی که سامسونگ زده اصلا هیچه.

    A55 هیچ جوره سخت افزاری واسه یه گیمر جواب نیست
    کلی کسانی که گیمرن بهتره پوکو بخرن
    من خودم سامسونگ A50 داشتم الان پوکو X6PRO گرفتم واقعا بمبه.

    ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
      ali.sh2004

      داداش این کامنتم برای اوم پست مقایسه اش با ردمی نوت ۱۳ پرو ۵ جی بود(همین پست قبلی) نمیدونم چرا هی کامنتام میومد اینجا.

      وگرنه در مورد پردازنده که هیچ شکی توش نیست که پردازندهpoco x6pro از a55 بهتره.

      سامسونگ در این حد جوابه که مثلا اگه خواستی یه وقت ۲ دست گیم بزنی کارتو لنگ نزاره وگرنه اصلا برای گیمرا طراحی نشدا

      ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
༒•✞Mr .E✧•༒

عالیه ممنون👌🏻👍🏻

۰۱ خرداد ۱۴۰۳