گزارش قرعه کشی جوایز موبولیگ

قرعه کشی جوایز موبولیگ در کانال یوتیوب موبونیوز به صورت لایو برگزار شد و در طی این مراسم برندگان در بخش های مختلف نظرسنجی گوشی های لیگ قهرمانان موبو اعلام شدن. این جوایز در قالب چهار بخش شرکت کنندگان در ۱۲ مسابقه رای گیری در سایت، شرکت کنندگان در ۳ رای گیری آخر، قرعه کشی بین کسانی که قهرمان موبولیگ رو تو روز اول درست حدس زدن و کسانی که بیشترین موبو کوین رو تو سایت دارند انجام شد. در ادامه با موبونیوز همراه باشید تا ببینم برندگان لیگ قهرمانان موبو کیا بودن و برندگان در هر بخش رو اعلام کنیم.

 

موبولیگ چی بود؟

موبولیگ یا لیگ قهرمانان موبو؛ یک دوره مسابقه بین گوشی های مختلف پرچمدار در یه طرف جدول و گوشی های پرفروش در طرف دیگه جدول بود که توسط رای موبوبکس برترین ها بین هر گوشی انتخاب میشد. طبق قرار هر روز دو تا گوشی مختلف از نماینده های پرچمدار و گوشی های پرفروش توی نظر سنجی میذاشتیم که به طور مستقیم توی سایت موبونیوز، کامیونیتی کانال یوتیوب موبونیوز و همینطور صفحه اینستاگرام موبونیوز انجام میشد. توی نظر سنجی هر گوشی که رای بیشتری می گرفت از چارت خودش بالا میومد و با سایر رقبا مسابقه میداد و مقایسه میشد. موبولیگ حدود ۱۶ روز طول کشید که در نهایت فینال بین دو تا نماینده پرفروش یعنی گوشی iPhone 13 و نماینده پرچمدارها یعنی گوشی S23 Ultra سامسونگ انجام شد که در نهایت جایزه برترین گوشی سال به گوشی S23 Ultra رسید.

موبولیگ چی بود؟

 

آمار و تعداد بازدید موبولیگ

توی مسابقه لیگ قهرمانان موبولیگ توی حدود ۱۶ روز ویدیو های مختلفی برای بررسی و رقابت بین گوشی های پرچمدار و پرفروش بازار انجام شد؛ مجموع تعداد بازدیدکنندگان محتوای مسابقات ۱۶ روز این دوره به بالای ۴۰ میلیون بار هم رسید که اینو مدیون همراهی و مشارکت تمامی موبوبکس و شرکت کنندگان محترم این دوره از مسابقات موبولیگ هستیم و از اینجا میگم دمتون گرم که تونستین این آمار بالا رو به ثبت برسونین. به پاس همراهی و مشارکت تمامی شرکت کنندگان در این مسابقات دو تا گوشی S23 Ultra سامسونگ و یه کنسول پلی استیشن ۵ به نفرات برتر اهدا شد.

 

شرکت کنندگان قرعه کشی موبولیگ

برخی از شرکت کنندگانی که نتونستن توی نظر سنجی اینستاگرام و سایت موبونیوز شرکت کنن، الان شاید از ما دلگیر بشن ولی نگران نباشین؛ توی سایت mobo.news سایت رسمی ما یه چیزی داریم به اسم موبوکوین که نحوه بدست آوردنشو الان براتون میگم.
هر کسی که توی سایت موبونیوز ثبت نام کنه، به ازای تکمیل پروفایل کاربری موبو کوین دریافت میکنه؛ از اون طرف اگه زیر ویدیو ها، مقالات، مقایسه ها و بررسی های سایت کامنتهای مرتبط بذارین و یا جواب سوالات بقیه رو بدین موبو کوین دریافت میکنین. حتی به ازای بازدید روزانه از مطالب هم بهتون موبو کوین میرسه.
توی این قرعه کشی بین دارندگان موبو کوین، ۶ نفر برتر که موبوکوین بیشتری داشتن انتخاب و به هر کدوم جوایزی اهدا شد. اما از این به بعد حتی در صورت برگزار نشدن موبولیگ بین حساب های کاربری در سایت mobo.news که موبوکوین دارن هم قرعه کشی میشه و به نفرات دارای موبوکوین بالاتر یه جایزه داده میشه و یه جایزه هم بین مابقی نفراتی که موبوکوین دارن قرعه کشی میشه.

 

برنده شرکت در حداقل 12 نظرسنجی سایت

اولین قرعه کشی لایو یوتیوب موبولیگ بین کسایی که حداقل در ۱۲ مسابقه از ۱۶ تایی که در سایت mobo.news برگزار شدن شرکت کردن و توی نظر سنجی پاسخ درست رو حدس زدن برگزار شد. تعداد شرکت کنندگان در هر ۱۲ تا مسابقه از ۱۶ مسابقه سایت موبونیوز حدود ۴۱۰ نفر بود که از این تعداد شرکت کنندگان در سایت آقای “محمد آرزومند” به عنوان برنده ۱۲ مسابقه سایت اعلام شد و یک دستگاه گوشی s23 ultra به ایشون تعلق گرفت.
یه سری از شرکت کنندگان پرسیدن که چرا قرعه کشی موبولیگ تو سایت انجام شد؛ معمولا توی اینستاگرام آمار شرکت کنندگان قابل تفکیک نبود و خب از طرف دیگه ما باید شماره افراد شرکت کننده رو داشته باشیم تا هر کسی که برنده شد بتونیم بهش زنگ بزنیم. از این نظر قرعه کشی بین شرکت کنندگان در نظرسنجی سایت موبو منطقی تر بود و میشد همه چی رو به طور کامل پیگیری کرد.

 

برنده شرکت در 3 نظرسنجی آخر سایت

قرعه کشی دوم بین کسایی انجام شد که توی حداقل ۳ تا مسابقه آخر سایت mobo.news شرکت کردن و توی نظر سنجی گوشی برنده هر مرحله رو درست حدس زدن. اینجا آمار کلی شرکت کنندگان در ۳ مسابقه آخر موبولیگ ۱۰۴۸ نفر بود که از بین تمامی شرکت کنندگان در ۳ مسابقه آخر موبولیگ جایزه یک دستگاه پلی استیشن ۵ به “آقای رضا پروانه” از استان قم رسید.

 

برنده حدس درست قهرمان موبولیگ

توی این بخش از لایو اینستاگرامی موبولیگ یه قرعه کشی بین کامنت هایی برگزار شد که از همون اول برنده مسابقه رو پیش بینی کرده بودن. کامنت های منتخبی که تونستن زودتر از بقیه قهرمان موبولیگ رو انتخاب کنن، ۲۴۶۹ نفر بودن که از بین این افراد جایزه یه گوشی s23 ultra به آیدی (L99Lmh) اهدا میشه که احتمالا اسمشون محمد حسین هستش و کاش مشخصات کامل تری رو در اختیار ما میذاشتن! به هر حال برنده قرعه کشی بین کامنت های مسابقه موبولیگ هم اعلام شده و جایزشون رو دریافت خواهند کرد.

 

اعلام افراد برتر موبوکوین

توی قرعه کشی لایو یوتیوب موبولیگ بین افرادی که موبوکوین بیشتری توی سایت mobo.news داشتن انجام شد و از بین این افراد جایزه نفر اول به مبلغ ۵ میلیون تومان به آقای “علیرضا نجفی جهانی” با ۳۵۶۸ موبو کوین اهدا شد. مابقی دارندگان موبو کوین سایت به ترتیب نفر دوم آقای “علی نیکخواه” مبلغ ۴ میلیون، آقای “سید طاها موسوی” نفر سوم، مبلغ ۲ میلیون، آقای “محمد مهدی صالحی” نفر چهارم مبلغ ۲ میلیون، آقای “شهاب زمانی” نفر پنجم مبلغ ۱ میلیون و در آخر آقای “محمد رضا قدرتی” نفر ششم که مبلغ ۱ میلیون تومن بهشون اهدا شد.

 

قرعه کشی بین دارندگان موبوکوین

در این بخش لایو یوتیوب موبولیگ بین تمامی افرادی که در سایت mobo.news حساب کاربری و موبوکوین داشتن انجام شد، که ۱,۷۳۶,۹۱۲ نفر در سایت ثبت نام کرده بودن و موبوکوین داشتن که از بین این اسامی، آقای “ابوالفضل ناهیدی” به عنوان برنده اعلام شدن و یک دستگاه گوشی ریلمی ۱۱ به عنوان جایزه به ایشون تعلق گرفت.

 

این برنامه ها و مسابقات ادامه داره!

برای کسایی که نتونستن توی هیچ کدوم از بخش های مسابقه موبولیگ برنده بشن باید بگم که اصلا ناراحت نشین! شاید راحت تر از اونی که فکرشو بکنین میشه توی موبونیوز جایزه برنده بشین. ساده ترین راهش اینه که توی سایت موبونیوز فقط با فعالیت روزانه میتونین شانس خودتون رو تو قرعه کشی های بعدی بالا ببرین؛ پس بزودی منتظر چالش های جدید و موبولیگ های جدید توی سایت، کانال و چنل موبونیوز باشید. مرسی از همراهی همیشگیتون!

نویسنده : امیر بهمن پور
تاریخ انتشار 3 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 20
5/ 4.3

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Daniel Samavatyan

فروشگاه موبوکوین کی باز میشه؟

۱۷ فروردین ۱۴۰۳
Abolfazl Nahidi

قولتون یکم طول کشید
۲ سال پیش گفته بودید جایزه میدید
ولی باز دم شما گرم🤍

۲۳ بهمن ۱۴۰۲
Mahayd24

حق ما خورده شد 🥸

۲۲ بهمن ۱۴۰۲
Emran.B1388

اوکی

۱۹ بهمن ۱۴۰۲
Amir ali namaei

من که 1 سال دارم فعالیت میکنم هیچی

۱۹ بهمن ۱۴۰۲
Mhch8877

اینقد زور زدیم و آخرم هیچ…

۱۹ بهمن ۱۴۰۲
Amir ali namaei

حق سامسونگ بود

۱۹ بهمن ۱۴۰۲
alirezanikkhah

به من که چیزی داده نشده

۱۹ بهمن ۱۴۰۲
Amirmalekpour21

من اگه برنده میشدم پولشو میگرفتم میدادم کرایه خونه

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
Limb0onTop

سایت بالاخره درست شد تشکر میکنم

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
NOKIA1100

من اعتراض دارم، چرا آیفون ۱۳ که مال دو سال پیش هست چرا باید بهترین گوشی میان رده امسال معرفی بشه؟

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
Mirsajjad1386

ما که نبردیم مبارک اونایی که بردم واینکه
یه مسئله هست لطفا امکان تغییر شماره یا نام کاربری رو فراهم‌ کنید

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
AliNajafiJahani

درود

اولا بنده علی نجفی جهانی هستم نه علیرضا 😁

دوما انتظار جایزه بهتری داشتم برای
۸۳۰روز عضویت (یعنی بیشتر از ۲سال)
۱۳۰۰تا کامنت
۳۰نفر معرفی دوستان
که در مجموع ۳۷۰۰ موبوکوین بدست آواردم
و همچنین نفر اول در سه لیگ (کل ، استانی و برند گوشی‌ها)
امیدوارم برای آیندگان جوایز بهتری در نظر بگیرید
چون برای یه لیگ دو هفته‌ای پرچمدار سامسونگ هدیه دادید
ولی برای لیگ ۲ساله . . .

به هر حال از مهدی شجاری و تیم موبونیوز تشکر می‌کنم ❤️

سوما هنوز چیزی به بنده اهدا نشده

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
    arsalansh

    هر چه از دوست رسد نیکوست علی آقا

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
    Abolfazl Nahidi

    به واتس اپ آقای شجاری پیام بدید حل میکنن

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
walkovere

چی بگم خوش به حالشون

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
mms2099

ببخشید تکلیف نفرات برتر موبوکوین و این سایت خراب چی میشه؟

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
    alirezanikkhah

    لطفا هر چه سریعتر سایت رو درست کنید

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
mms2099

ببخشید تکلیف تاپ های موبوکوین چی شد ؟

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
Nurse

👏👏

۱۷ بهمن ۱۴۰۲