معرفی محصولات Porodo

معرفی و بررسی محصولات پرودو

برند پرودو یکی از برند های تولید کننده لوازم جانبی و در کل تولید کننده لوازم الکترونیک و هوشمند محسوب میشه. برند چینی که به تولید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه معروف شده! اگر بخوایم بازار تولید لوازم الکتریکی و هوشمند رو دسته بندی کنیم باید بگیم که این بازار به سه بخش تقسیم میشه. بخش اول محصولات به شدت با کیفیت با قیمت بالا، دسته دوم محصولات به شدت بی کیفیت با قیمت پایین و دسته سوم محصولاتی هستن که بین این دوتا دسته قرار میگیرن. جالبه بدونید که بیشتر محصولات لوازم جانبی و دنیای تکنولوژی توی دسته سوم قرار میگیرن. با این دسته بندی باید بگیم که محصولات Porodo توی دسته سوم و خیلی نزدیک به محصولات با کیفیت قرار دارن. محصولاتی که کیفیت قابل قبول در کنار قیمت مناسب باعث میشه این محصولات ارزش خرید به شدت بالایی داشته باشن. توی این مطلب قرار در مورد انواع محصولات پرودو و گستردگی محصولات این برند صحبت کنیم. اگر شما قصد خرید لوازم جانبی و وسایل هوشمند از یه برند رو دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید!

گستردگی محصولات

یکی از بزرگترین مزیت های برند Porodo، گستردگی محصولات این برند محسوب میشه. زمانی که یه کمپانی گستردگی محصولات زیادی داشته باشه میتونه خیال مشتری های خودش رو از بابت کیفیت و خدمات پس از فروش محصولات راحت کنه. محصولات پرودو با گستردگی زیادی که دارن، دست مشتری رو برای انتخاب بهترین محصول باز میذارن! شما میتونید از لوازم جانبی، وسایل هوشمند، محصولات گیمینگ و کلی محصول دیگه رو توی سبد محصولات Porodo پیدا کنید. توی ادامه مطلب به چند دسته اصلی از محصولات پرودو میپردازیم.گستردگی و تنوع محصولات پرودو

محصولات گیمینگ

یکی از اصلی ترین دسته بندی محصولات پرودو، محصولات گیمینگ این برنده! محصولاتی مثل کیبورد و موس، موس پد گیمینگ، وب کم و هدفون های گیمینگ. در مورد کیفیت موس و کیبورد های Porodo میتونیم بگیم کیفیت و متریال خوبی دارن اما دکمه های مکانیکال نیستن! البته عملکرد دکمه های کیبورد واقعا خوب و جذابه همچنین مثل تمام کیبورد های گیمینگ این کیبورد هم نور های RGB برای جذاب تری شدن داره.موس و کیبورد مخصوص بازی پرودووب کم های گیمینگ پرودوموس های گیمینگ پردو طراحی به شدت جذابی دارن و جوری طراحی شدن که موقع بازی کردن کاملا توی دست جا میشن و کارایی پلیر رو بالاتر میبرن. تنها نکته منفی در مورد این موس ها کار نکردن اونا روی موس پد مخصوص گیمینگ Porodo هستش! موس پد گیمینگ با سایز بزرگ که میتونه تمام میز شما رو پوشش بده و عملکرد موس رو خیلی بهتر کنه! وب کم گیمینگ پردو با کیفیت ثبت تصاویر 1080p میتونه موقع استریم کردن یا ضبط ویدئو به شما کمک کنه تا به صورت دو دوربینه ویدیو استریم خودتون رو ضبط کنید. کیفیت تصویر این وب کم واقعا قابل قبوله و کار شما رو راه میندازه!

محصولات شارژ

علاوه بر محصولات گیمینگ، برند پرودو محصولات مربوط به شارژ کردن دستگاه های مختلف رو هم تولید میکنه! محصولاتی مثل هاب شارژ، کابل های شارژ و تبدیل مختلف و پاور بانک های جذاب! هاب شارژ پردو این امکان رو به شما میده که 6 تا دستگاه رو با دوشاخه مستقیم به برق وصل کنید، همچنین پورت USB و Type-C رو هم پشتیبانی میکنه. شما به راحتی میتونید با این هاب شارژ تمام دستگاه های خودتون رو شارژ کنید. قابلیت جذابی که توی هاب شارژ Porodo دیده میشه، تایمره اونه! شما میتونید با فعال کردن این تایمر از خراب شدن باتری گوشی یا لپتاپتون جلوگیری کنید.هاب شارژ های پرودوکابل های پرودوپرودو انواع و اقسام کابل های شارژ و تبدیل رو تولید میکنه و کیفیت و تنوع به شدت بالای این کابل ها باعث میشه یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید باشن! علاوه بر کابل شارژ، پاور بانک های Porodo هم کیفیت و عملکرد به شدت خویبی دارن. پاوربانک هایی با سایز خیلی جمع و حور و امکانات شارژ سریع جذاب باعث میشه موقع خرید پاور بانک دیگه به فضایی که پاور بانک توی کیفتون اشغال میکنه فکر نکنید!انواع پاوربانک های پرودو

لوازم جانبی گوشی

بعد از محصولات گیمینگ مهم ترین محصولات پردو، مربوط به لوازم جانبی انواع و اقسام گوشی های موبایله. لوازم جانبی ای مثل انواع هندزفری ها، قاب های جذاب، گلس محافظه نمایشگر گوشی های مختلف و حتی پرودو انواع و اقسام بند های اپل واچ رو هم تولید میکنه. مهم ترین ویژگی لوازم جانبی Porodo کیفیت و خدمات پس از فروش این محصولات محسوب میشه. شما میتونید تمام لوازم جانبی گوشی رو با گارانتی یک ساله از فروشگاه های برند پرودو تهیه کنید!بند های مخصوص اپل واچ پرودوقلم های هوشمند پرودومحافظ نمایشگر پرودویکی دیگه از لوازم جانبی جذاب پرودو، قلم هوشمند این برنده! شما به راحتی میتونید با استفاده از این قلم هوشمند، تجربه کار کردن با سری نوت سامسونگ یا آیپد های اپل رو توی گوشی های مختلف که از قلم هوشمند پشتیبانی نمیکنن تجربه کنید. البته پرودو بیخیال نشده و شما اگر اهل بازی کردن با گوشی هستید، پرودو برای شما هم محصولات مخصوص بازی برای گوشی تولید کرده. دسته های بازی پرودو متناسب با قیمتی که نسبت به بقیه رقبا توی بازار دارن، کیفیت به شدت بالایی رو برای شما در نظر گرفتن!

محصولات دیگر

برند پردو همونطور که گفتیم گستردگی محصولات به شدت زیادی داره! از محصولات گیمینگ تا لوازم جانبی گوشی گرفته تا تولید انواع و اقسام محصولات مخصوص شارژ کردن دستگاه های مختلف. این برند محصولات جالبی مثل فلاسک هوشمند هم تولید میکنه. فلاسکی که میتونه دمای مایع داخل خودش رو به شما نشون بده. اگر اهل قهوه خوردن موقع کار باشید این فلاسک هوشمند میتونه شما رو خیلی کمک کنه تا همیشه قهوه یا چای داغ داشته باشید.فلاسک های هوشمندپرودواسپیکر های بلوتوثی پرودواین برند اسپیکر های بلوتوثی رو هم تولید میکنه. اسپیکر های که متناسب با قیمتشون، حجم و کیفیت صدای به شدت بالایی رو در اختیار شما قرار میدن. البته شما میتونید با پول خیلی بیشتر اسپیکر های بلوتوثی با کیفیت تری رو از برند های معروف تهیه کنید اما اسپیکر های پرودو ارزش خرید به شدت بالایی دارن. همچنین شما میتونید این اسپیکر ور با دوتا اسپیکر دیگه سینک کنید و حجم صدای دو برابری رو داشته باشید!

جمع بندی

در مجموع باید بگیم برند پرودو یکی از برند های به شدت با کیفیت با ارزش خرید بالا توی بازار لوازم جانبی و دستگاه های هوشمند هستش! برندی که کیفیت محصولاتش به شدت خوب و قیمت محصولاتش به شدت مقرون به صرفه هستش. توی این مطلب سعی کردیم گستردگی و تنوع محصولات پرو دو رو برای شما معرفی کنیم. امیدوارم این مطلب موقع خرید لوازم جانبی و وسایل هوشمند به کارتون بیاد. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.

نویسنده : علیرضا صفویه
تاریخ انتشار ۲۴ شهریور, ۱۴۰۰
برچسب ها

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 154
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

comment-user-img
iman

خوبه

۳۰ بهمن ۱۴۰۰
comment-user-img
ARSAM87

💜💜💜💜💜

۲۲ بهمن ۱۴۰۰
comment-user-img
ARSAM87

از ۱ تا ۱۰ ۱۰‌میدم

۲۲ بهمن ۱۴۰۰
comment-user-img
ARSAM87

خیلی خوشگله

۲۲ بهمن ۱۴۰۰
comment-user-img
ARSAM87

عالی شد میزت

۲۲ بهمن ۱۴۰۰
comment-user-img
AliNajafiJahani

مثل همیشه عالی 👌🏻❤

۱۲ دی ۱۴۰۰
comment-user-img
Suxigu

۹.۵

۲۴ آذر ۱۴۰۰
comment-user-img
armansf2004

❤️❤️

۲۱ آذر ۱۴۰۰
comment-user-img
armind2

منم استفاده کردم خوبن

۱۱ آذر ۱۴۰۰
comment-user-img
Amir Reza M. p

اسپیکرش خوبه👌👌

۰۶ آذر ۱۴۰۰
comment-user-img
Amir Reza M. p

کلومن هم خیلی عالیه👌👌👍😎

۰۶ آذر ۱۴۰۰
comment-user-img
Amir Reza M. p

محصولاتش عالیه👍👍
فقط یخورده قیمتاش بالاست

۰۶ آذر ۱۴۰۰
comment-user-img
iman

موفق باشی

۰۴ آذر ۱۴۰۰
comment-user-img
iman

خیلی عااالی

۰۴ آذر ۱۴۰۰
comment-user-img
armind2

قیمتش بالاس برا خرید

۰۲ آذر ۱۴۰۰
comment-user-img
abolfazl.1234

عالی

۲۳ آبان ۱۴۰۰
comment-user-img
Sajjad_sf

خیلی خوب بود ❤️

۲۱ آبان ۱۴۰۰
comment-user-img
Mr.Mtr

محصولاتشون واقعا کیفیتش بالاس حیف که یکمی گرونه 💔

۲۰ آبان ۱۴۰۰
comment-user-img
Amir Reza M. p

😎😎👌👍🌹

۲۰ آبان ۱۴۰۰
comment-user-img
Amir Reza M. p

محصولاتش یعنی خیلی عالیه محشره👍👌😎

۲۰ آبان ۱۴۰۰