قابلیت های جذاب در آپدیت جدید Instagram

اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه‌ی اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای کوتاه که بیش از یک میلیارد بار تا به حال در جهان نصب شده است، چندین روز قبل در 6 اکتبر سالگرد خود را جشن گرفت. در این رویداد متا که در شهر دهلی برگزار شد، متا ویژگی‌های جدیدی را برای نسل Z، نسلی که بومی‌های دیجیتال (Digital Natives) نیز نامیده می‌شوند معرفی کرد که به احتمال زیاد به زودی مرحله آزمایشی این ویژگی‌های جدید آغاز خواهد شد و ممکن است در ماه های آینده این قابلیت ها به صورت رسمی برای اکثر کاربران عرضه شود که شامل ویژگی‌های جذابی از جمله یادآوری‌های تولد، یادداشت‌های صوتی، یادداشت‌های ویدیویی با عکس‌های شخصی و فهرست‌های متعدد برای بازدید از استوری است و به گفته خود اینستاگرام این ویژگی‌ها کمک می‌کند تا نسل جدید خلاقیت بیشتری را در اپلیکیشن داشته باشند و هم‌چنین راحت‌تر محتوا خود را به اشتراک بگذارند. با موبونیوز همراه باشید تا این ویژگی‌های جدید و جذاب را باهم بررسی کنیم و به جزئیات بیشتر این خبر بپردازیم.

 

یادآوری روز تولد در آپدیت جدید اینستاگرام

کاربران اینستاگرام در حال حاضر می‌توانند تولد دوستان و عزیزان خود را در این اپلیکیشن جشن بگیرند اما آپدیت جدید اینستاگرام این اجازه را به کاربران خود می‌دهد که به دوستان خود کمک کنند که روز تولدشان  را به خاطر بسپارند. برای این کار تنها کافیست که تنها عکس یا افکت‌های جدید را به پروفایل خود اضافه کنند تا اینستاگرام این روز را به آن‌ها یادآوری کند.

یادآوری روز تولد در آپدیت جدید اینستاگرام

 

اضافه شدن قابلیت یادداشت صوتی یا تصویری

اگر در اینستاگرام به قسمت دایرکت‌های خود بروید در قسمت بالای دایرکت‌ها یادداشت‌ها یا Notes را می‌بینید که محبوبیت زیادی را در برنامه شرکت متا به‌ دست آورده و به کاربران این امکان را می‌دهد به سرعت به روزرسانی‌ها را با یک‌دیگر به اشتراک بگذارند. اینستاگرام اعلام کرده که از این پس به اشتراک گذاشتن محتوا در این قسمت آسان‌تر خواهد شد و کاربران می‌تواند برای این قسمت به جای متن از صدا یا تصویر استفاده کنند.

یادداشت های صوتی به کاربران این امکان را می‌دهد که صدای ضبط شده را به عنوان یادداشت منتشر کنند و یادداشت های ویدیویی سلفی با ضبط یک ویدیوی کوتاه به عنوان یادداشت ۲۴ ساعته آپلود خواهند شد.

قابلیت یادداشت صوتی یا تصویری

 

تشکیل فهرست‌های متعدد برای بازدید استوری‌ها در اینستاگرام

این قابلیت جدید اینستاگرام که انتظار می‌رفت که در این آپدیت جدید معرفی بشه که همین اتفاق هم افتاد و کاربران اینستاگرام که قبلا فقط می‌توانستن فهرستی از دوستان نزدیک خود را برای بازدید استوری‌ها خود گلچین کنند حالا می‌توانند چندین لیست در Stories ایجاد کنند برای مثال شما می‌تواند لیستی از همکلاسی‌های خود را ایجاد کنید و تنها استوری را برای آنها منتشر کنید یا یکی دیگر برای همکاران شما و…. ایجاد لیست‌های متعدد به کاربران این امکان را می دهد که افرادی که می‌توانند استوری آن‌ها را مشاهده کنند انتخاب و جدا کنند و کنترل بیشتری بر روی محتوای منتشر شده خود داشته باشند.

فهرست بازدید استوری ها در اینستاگرام

 

جمع بندی

اینستاگرام با این ویژگی‌های جدیدی که قرار است در آپدیت جدید ببینیم به اپلیکیشنی قدرتمندتر در حوزه تولید و انتشار محتوا تبدیل خواهد شد که همین باعث میشه تا هر روز به کسانی که این اپلیکیشن را روی گوشی‌های موبایل خود نصب خواهند کرد افزوده شود و باید ببینیم که کاربران اینستاگرام از این قابلیت‌های جدید چگونه استقبال خواهند کرد و آیا باعث می‌شود که ساعات بیشتری را در این اپلیکیشن سپری کنند یا نه.

سوالات متداول
(4 سوال)
چه ویژگی‌های جدیدی در آپدیت اینستاگرام معرفی شده است؟

در این آپدیت جدید اینستاگرام ویژگی‌هایی از جمله یادآوری‌های تولد، یادداشت‌های صوتی، یادداشت‌های ویدیویی با عکس‌های شخصی و فهرست‌های متعدد برای بازدید از استوری معرفی شده است.

چگونه کاربران می‌توانند از ویژگی یادآوری روز تولد در اینستاگرام استفاده کنند؟

کاربران می‌توانند با اضافه کردن عکس یا افکت‌های جدید به پروفایل خود به دوستان خود کمک کنند تا روز تولدشان را به خاطر بسپارند و اینستاگرام این روز را به آن‌ها یادآوری می‌کند.

چه امکانات جدیدی برای یادداشت‌ها در اینستاگرام ارائه شده است؟

اینستاگرام امکان اشتراک‌گذاری محتوا در بخش یادداشت‌ها با استفاده از متن، صدا، و تصویر را فراهم کرده است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد صداهای ضبط شده یا ویدیوهای کوتاه را به عنوان یادداشت‌ها منتشر کنند.

چه تغییراتی در امکان بازدید استوری‌ها ارائه شده است؟

در این آپدیت، کاربران می‌توانند لیست‌های متعددی برای بازدید از استوری‌ها ایجاد کنند، به عنوان مثال لیست‌هایی برای دوستان، همکلاسی‌ها یا همکاران. این امکان به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد تا کنترل بیشتری بر روی محتوای خود داشته باشند.

 

نویسنده : تیم تولید محتوا موبونیوز
تاریخ انتشار 9 ماه پیش
تعداد نظرات : 8
5/ 4.1

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
S_javad_B

نسخه‌ی جدید ک میگین ورژن چندمه؟ ۳۰۳؟

۰۶ آبان ۱۴۰۲
Sss1300

Very well

۰۶ آبان ۱۴۰۲
Limb0onTop

قابلیت دانلود هم اگه اضافه کنن
عالیه

۰۶ آبان ۱۴۰۲
Mahayd24

مثل اینکه با رنگ بندی تصویر زمینه هم ست میشه رنگ لوگوش

۰۶ آبان ۱۴۰۲
Nurse

الان وقت خرید گوشی همراه ست

۰۶ آبان ۱۴۰۲
Hwman

آپدیت خوبیه

۰۶ آبان ۱۴۰۲
hashemaqa

واقگعیه یا کیکه؟

۰۶ آبان ۱۴۰۲
SinaRe8596

خوبه دیگه ایول

۰۶ آبان ۱۴۰۲