راهنمای خرید هندزفری های بلوتوث میان رده

راهنمای خرید هندزفری های بلوتوثی تا سقف 1.5 میلیون تومان

دنیای هندزفری های بلوتوث به شدت بزرگ شده و شما متناسب با نیازتون میتونید هندزفری بلوتوث مد نظرتون رو انتخاب کنید. قبلا در مورد هندزفری های بلوتوث اقتصادی صحبت کردیم که میتونید به مطلب بررسی هندزفری های بلوتوثی Haylo سر بزنید. توی اون مطلب بهترین هندزفری های زیر 600 هزار تومن رو معرفی کردیم. امروز قراره توی این مطلب در مورد هندزفری های بلوتوث میان رده توی بازه قیمتی 600 هزار تومن تا 1 میلیون و 500 هزار تومن صحبت کنیم. اگر به هندزفری بلوتوث علاقه دارید و قصد خرید یه هندزفری بلوتوث با کیفیت توی این بازه قیمتی رو دارید حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید!

(از زمان انتشار این پست حدودا یکسال میگذره و هم مدل های جدیدی وارد بازار شدن هم قیمت های کلی تغییر داشتن. پس اگه دنبال راهنمایی برای خرید هندزفری بی سیم هستید، به راهنمای خرید بهترین هندزفری بلوتوث هر بازه قیمتی موبونیوز میتونید مراجعه کنید که هم دیتا بروزتری داره و هم بهترین انتخاب ها تو هر بازه قیمتی رو پیشنهاد داده.)

 

MI Earphones 2 Basic

اولین هندزفری بلوتوثی که توی این مطلب رفتیم سراغش یکی از هندزفری های بلوتوثی از برند شیائومیه! Earphones 2 Basic یکی از هندزفری های میان رده شیائومی به حساب میاد که در حال حاضر توی بازار ایران تقریبا 600 هزار تومن قیمت داره. اگر گوشی شیائومی دارید یا اینکه نمیخواید زیاد برای هندزفری بلوتوثی هزینه کنید Earphones 2 Basic میتونه یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشه!

طراحی و کیفیت ساخت

شیائومی سعی کرده متناسب با قیمتی که هندزفری داره از متریال خوب و با کیفیتی استفاده کنه. کیس این هندزفری به صورت مربعی و تقریبا بزرگ طراحی شده. کیس از پلاستیک ABS مات ساخته شده. این کیس بزرگ میتونه براتون دردسر ساز بشه البته طراحی این کیس زیاد امن نیست و اگر حواستون نباشه احتمال داره در کیس بشکنه! ایرفون ها به سبک خاصی طراحی شدن! گوشی ایرفون به صورت اپن فیت طراحی شدن و به ایرپاد های قدیمی آیفون شباهت زیادی دارن اما دسته های ایرفون خیلی بزرگ و بدقواره طراحی شده و خبری از ظرافت ایرپادز ها توی این هندزفری نیست! کیفیت ساخت ایرفون ها خوبه اما توی گوشی اصلا حالت امنی ندارن البته اگر با ایرفون های اپن فیت مشکل نداشته باشید شاید زیاد اذیتتون نکنه. این مدل طراحی باعث میشه توی استفاده های طولانی گوشی شما اذیت بشه! در مجموع میتونیم بگیم با طراحی خاصی طرف هستید که کاملا به شما بستگی که انتخاب خوبیه یا نه؟!

کیفیت صدا و مکالمه

مهمترین بخش هر هندزفری بلوتوث کیفیت صدا و کیفیت مکالمه اون هستش. Earphones 2 Basic متناسب با قیمتی که داره بلندی، کیفیت و تفکیک صدایی قابل قبولی رو در اختیار شما قرار میده. البته بیس این هندزفری ضعیفه و تقریبا میتونیم بگیم هیچ بیسی توی صدای خروجی وجود نداره! کیفیت مکالمه هم توی این بازه قیمتی کاملا قابل قبوله. صدای ورودی و خروجی موقع مکالمه حجم و کیفیت خوبی داره. این هندزفری سعی میکنه نویز های محیط رو تا حد زیادی موقع مکالمه بگیره. در مجموع باید بگیم توی بخش  کیفیت صدا و مکالمه میتونیم بگیم با یه هندزفری معمولی رو به خوب طرف هستیم.

نرم افزار و اتصالات

Earphones 2 Basic نرم افزار اختصاصی برای وصل شدن به گوشی نداره. اگر گوشی شیائومی داشته باشید موقعی که در کیس رو باز میکنید روی گوشی یه پنجره پاپ آپ به شما نشون داده میشه که به راحتی میتونید هندزفری رو به گوشی وصل کنید. توی این پنجره پاپ= آپ میزان شارژ کیس و ایرفون ها نمایش داده میشه. در مورد کنترلر های این هدفون دست شما کاملا بستس! اگر دو بار روی ایرفون سمت راست ضربه بزنید میتونید موزیک رو متوقف یا پخش کنید و اگر دو بار به ایرفون سمت چپ ضربه بزنید دستیار صوتی گوگل برای شما فعال میشه. این هدفون با استفاده از بلوتوث 5.2 به گوشی وصل میشه و همین تکنولوژِ باعث میشه ارتباط خوبی رو با گوشی داشته باشه. البته باید به این نکته اشاره کنیم که تاخیر صدایی نیم ثانیه توی این هندزفری وجود داره که برای گیمر ها اصلا مناسب نیست!

باتری و شارژدهی

در مورد ظرفیت باتری هیچ اطلاعاتی وجود نداره اما هر کدوم از ایرفون های تقریبا 6 ساعت میتونن شارژدهی داشته باشن و اگر کیس به صورت کامل شارژ باشه در مجموع ایرفون ها به همراه کیس میتونه تا 20 ساعت به شما شارژدهی کنه! ایرفون ها برای شارژ شدن 1 ساعت و کیس برای شارژ شدن به صورت صد در صدی 2 ساعت زمان میخواد که در مجموع 3 ساعت طول میکشه تا کیس و ایرفون به صورت کامل شارژ بشن! در نهایت Earphones 2 Basic میتونه یکی از به صرفه ترین انتخاب های شما توی این بازه قیمتی باشه البته اگر بتونید با طراحی و اپن فیت بودن این هندزفری کنار بیاید! از نظر کیفیت صدا و مکالمه هم عملکرد قابل قبولی داره و شیائومی سعی کرده از بهترین متریال برای این هندزفری استفاده کنه!

Haylou W1

دومین هندزفری بلوتوثی که قراره توی این مطلب معرفی کنیم از برند هایلو زیر مجموعه برند شیائومیه. یه هندزفری True Wireless که در حال حاضر توی بازار ایران 800 هزار تومن قیمت داره. قبلا در مورد برند هایلو و محصولات با کیفیت این برند صحبت کردیم. Haylou W1 یکی از هندزفری های میان رده هایلو به حساب میاد که طراحی جذابی داره!

طراحی و کیفیت ساخت

هایلو از پلاستیک مات برای کیس این هندزفری بلوتوث استفاده کرده. رنگ سورمه ای تیره جذابیت این هندزفری رو بیشتر کرده. کیس تقریبا سایز معقول و مناسبی داره. کیفیت متریال به کار رفته توی کیس این هندزفری با توجه به قیمتی که داره واقعا خوبه و شما حس امنیت بیشتری رو نسبت به هندزفری قبلی از کیس Haylou W1 تجربه میکنید. ایرفون ها به صورت ارگونومیک با سری سیلیکونی طراحی شدن. هایلو از پلاستیک براق برای ایرفون های استفاده کرده و همین موضوع باعث میشه موقع برداشتن ایرفون ها از کیس حس نا امنی و افتادن به کاربر منتقل بشه! کیفیت ساخت بالا به همراه طراحی ارگونومیک و جذاب میتونه از نقاط قوت این هندزفری توی بخش طراحی به حساب بیاد!

کیفیت صدا و مکالمه

هایلو یکی از برند های با تجربه و معروف توی زمینه تولید هندزفری های بلوتوثه که هندزفری Haylou W1 از نظر بلندی و کیفیت صدا توی این بازه قیمتی واقعا عملکرد خوبی داره. تفکیک صدایی زیاد تعریفی نیست اما بلندی صدا واقعا خوبه. از نظر بیس هم نباید زیاد توقع داشته باشید و بیشتر به درد گوش دادن موزیک های بدون بیس یا بیس کم میخوره. توی بخش مکالمه بلندی و کیفیت صدا واقعا خوبه و به صورت هوشمند میتونه صدای شما رو از صدای محیط تشخیص بده همین موضع باعث میشه موقع مکالمه صدای محیط رو حذف کنه تا مکالمه با کیفیت تری رو داشته باشید!

نرم افزار و اتصالات

هایلو هم مثل شیائومی برای هندزفری های خودش نرم افزار اختصاصی در نظر نگرفته. البته اگر گوشی شیائومی داشته باشید موقع باز کردن در کیس هندزفری پنجره پاپ آپ به شما نمایش داده میشه و به راحتی میتونید این هندزفری رو به گوشی وصل کنید. Haylou W1 از بلوتوث 5.2 استفاده میکنه و همین موضوع تاخیر صدایی این هندزفری رو تقریبا به صفر میرسونه! در ضمن کنترلر های نسبتا کاملی رو همراه خودش داره. شما میتونید با یک بار ضربه زدن روی هر دوتا ایرفون موزیک رو کنترل کنید یا تماس رو رد کنید. با دوتا ضربه روی ایرفون راست موزیک بعدی و دو تا ضربه روی ایرفون سمت چپ موزیک قبلی رو پخش کنید. با سه بار ضربه زدن رو هی ایرفون هم میتونید دستیار صوتی گوگل رو فعال کنید!

باتری و شارژدهی

هر کدوم از ایرفون های Haylou W1 میتونه به راحتی 6 ساعت شارژ دهی داشته باشه و اگر کیس به صورت کامل شارژ باشه میتونید تا 20 ساعت یا همون 2 تا 3 روز روی شارژدهی این هندزفری حساب باز کنید. تقریبا 2 ساعت و 30 دقیقه هم طول میکشه تا کیس و ایرفون ها به صورت کامل شارژ بشه.در مجموع با توجه به طراحی جذاب و کیفیت خوب مکالمه Haylou W1 میتونه یکی از بهترین انتخاب های شما توی این بازه قیمتی باشه. سری سیلیکونی و طراحی ارگونومیک مهمترین و اصلی ترین نقطه قوت این هندزفری به حساب میاد!

1more Comfobuds 2

برند 1more یکی از برند های محبوب و با کیفیت توی تولید گجت های صوتی به حساب میاد. 1more Comfobuds 2 یکی از هندزفری های میان رده این برند هستش که با توجه به قیمتی که داره طراحی و کیفیت ساخت و همچنین کیفیت صدایی به شدت خوبی رو در اختیار کاربر قرار میده. این هندزفری در حاضر توی بازار ایران تقریبا 1 میلیون و 300 هزار تومن قیمت داره که جز هندزفری های نسبتا گرون این بازه قیمتی به حساب میاد!

طراحی و کیفیت ساخت

1more از پلاستیک براق برای طراحی کیس این هندزفری استفاده کرده. طراحی بهینه و جمع و جور به همراه وزن پایین باعث میشه شما به راحتی بتونید این هندزفری رو همه جا همراه خودتون ببرید. البته طراحی ظرفیت باعث شده از نظر امنیت زیاد امنیت بالایی نداشته باشه و اگر حواستون نباشه احتمال داره به کیس آسیب بزنید. ایرفون ها به صورت یکپارچه طراحی شدن و سری ایرفون ه یه چیزی بین اپن فیت و سری های سلیکونیه! طراحی سری ایرفون ها سبک اپن فیت داره اما 1more سری سیلیکونی رو به این طراحی اضافه کرده تا توی گوش بهتر قرار بگیره! همونطور که گفتیم دسته ایرفون ها به صورت یکپارچه طراحی شده و نوک تیزی داره که حس طراحی گیمینگ و اسپرت رو به کاربر منتق میکنه! 

کیفیت صدا و مکالمه

Comfobuds 2 از نظر کیفیت، بلندی و تفکیک صدایی توی این بازه قیمتی عالیه! اگر هدف اصلیتون برای خرید هندزفری بلوتوثی گوشی دادن موزیکه این هندزفری توی این بازه قیمتی بهترین کیفیت رو در اختیار شما قرار میده. البته بیس این هندزفری یه مقداری ضعیفه که به درد موزیک های با بیس زیاد نمیخوره! توی بخش مکالمه عملکرد به شدت خوبی داره! کیفیت و حجم صدای ورودی و خروجی توی مکالمه عالیه و اگر زیاد اهل مکالمه هستید این هندزفری یکی از بهترین ها توی بازاره! نویز محیط اطراف تا حد خیلی زیادی گرف5ته میشه و شما به راحتی میتونید توی جاهای نسبتا شلوغ با این هندزفری مکالمه خوبی رو داشته باشید!

نرم افزار و اتصالات

بر خلاف دو تا هندزفری قبلی این هندزفری نرم افزار اختصاصی داره اما برای دانلود کردن و استفاده از این نرم افزار نیاز دارید که با فیلتر شکن اون رو دانلود و نصب کنید. داخل نرم افزار دنیایی از امکانات در اختیار شما قرار میگیره که به راحتی میتونید متناسب با نیازتون کنترلر ها و سیستم صوتی این هندزفری رو شخصی سازی کنید. بلوتوث نسخه 5.2 باعث میشه برای وصل کردن این هندزفری به گوشی زیاد زحمت نکشید و به راحتی میتونید حتی بدون نرم افزار اختصاصی این هندزفری رو به گوشی وصل کنید!

باتری و شارژدهی

Comfobuds 2 از نظر شارژدهی نسبت به دوتا هندزفری دیگه ای که معرفی کردیم عملکرد بهتری داره. ایرفون ها میتونن به راحتی تا 6 ساعت شارژ دهی داشته باشن. کیس اگر به صورت کامل شارژ داشته باشه میتونه تا 24 ساعت به شما شارژدهی داشته باشه. تقریبا 3 روز کامل توی استفاده های معمولی رو به زیاد میتونید روی شارژدهی این هندزفری حساب باز کنید! ایرفون ها به همراه شارژ در مجموع 3 ساعت زمان میبره تا به صورت کامل شارژ بشن. توی این بازه قیمتی یکی از بهترین هندزفری های از نظر باتری و شارژدهی همین هندزفری Comfobuds 2 هستش. طراحی جذاب و کیفیت صدای به شدت خوب از نقاط قوت این هندزفری توی این بازه قیمتی به حساب میاد!

1more Comfobuds Pro

Comfobuds Pro یکی دیگه از محصولات کمپانی وان مور هستش که توی بازار ایران تونسته جایگاه خودش رو پیدا کنه. کمپانی 1more با اضافه کردن تکنولوژی نویز کنسلینگ سعی کرده Comfobuds 2 بهینه تر کنه! این هندزفری در حال حاضر توی بازار ایران تقریبا 1 میلیون و 500 هزار تومن قیمت داره. هندزفری با طراحی یکپارچه و کیفیت صدای فوق العاده توی بازه قیمتی هندزفری های میان رده!

طراحی و کیفیت ساخت

Comfobuds Pro برادر بزرگتر کامفو بادز 2 به حساب میاد! کیس این هندزفری نسبت به قبلی بزرگتره و کمپانی 1more از رنگ سفید برای این هندزفری استفاده کرده. کیس نسبت به هندزفری قبلی کیفیت ساخت بهتری داره و مگنت کیس به قدری قوی هست که ایرفون ها به سختی از داخل کیس خارج میشن. ایرفون ها دقیقا همون طراحی یکپارچه Comfobuds 2 رو دارن اما بزرگترن! انتهای دسته ایرفون ها چراغ LED قرار گرفته تا وضعیت هندزفری رو به کاربر نمایش بده. همین موضوع میتونه یکی از نقاط ضعف توی بخش طراحی به حساب بیاد. ایرفون ها سری سیلیکونی دارن و به خوبی داخل گوشی قرار میگیرن! وزن ایروفن ها هم نسبت به نسخه قبلی یه مقداری بیشتره اما این وزن بیشتر باعث نمیشه توی استفاده های طولانی گوش شما رو اذیت کنه!

کیفیت صدا و مکالمه

در مورد کیفیت صدا باید بگیم که واقعا خفنه! یه قدم از Comfobuds 2 بالاتره اما این هندزفری به تکنولوژِ نویز کنسلینگ هم مجهز شده! البته نویز کنسلینگ توی کیفیت صدا موقع پخش موزیک هیچ تاثیری نداره و بیشتر به درد مکالمه میخوره. بلندی، تفکیک و کیفیت صدا توی این هندزفری با توجه به قیمتی که داره میتونه شما رو شگفت زده کنه. بیس این هندزفری نسبت Comfobuds 2 یه مقداری بیشتره و حس موزیک گوش دادن با این هندزفری نسبت به نسخه قبلی بهتره! در مورد کیفیت مکالمه باید بگم واقعا بدون نقصه! سیستم نویز کنسلینگ موقع مکالمه به خوبی کار میکنه و همچنین شما میتونید از حالت امبیانت مود هم استفاده کنید که صدای محیط رو هم موقع رانندگی داشته باشید!

نرم افزار و اتصالات

Comfobuds Pro دقیقا از همون نرم افزار اختصاص کمپانی 1more استفاده میکنه! همونطور که گفتیم توی این نرم افزار دست شما بازه تا هر بلایی که میخواید سر تنظیمات این هندزفری بیارید. در ضمن توی همین نرم افزار میتونید برای فعال کردن نویز کنسلینگ شورت کات تعیین کنی. تمام کنترلر های این هندزفری داخل نرم افزار قابل تغییر هستن و همین موضع باعث میشه حس کاربری بهتری رو با این هندزفری تجربه کنید. البته برای دانلود و نصب نرم افزار اختصاصی حتما باید فیلترشکنتون رو روشن کنید!

باتری و شارژدهی

در مورد شارژدهی اگر حالت نویز کنسلینگ فعال باشه ایرفون ها میتونن تا 6 ساعت و کیس 20 ساعت به شارژدهی داشته باشن. اگر حالت نویز کنسلینگ غیر فعال باشه هر کدوم از ایرفون ها میتونه تا 8 ساعت و اگر کیس به صورت کامل شارژ شده باشه میتونه تا 24 ساعت به شما شارژدهی کنه! تقریبا 3 ساعت طول میکشه تا ایرفون ها و کیس به صورت کامل شارژ بشه. در نهایت این هندزفری میتونه یکی از بهترین انتخاب های شما تا سقف 1 میلیون و 500 هزار تومن باشه. کیفیت صدا موزیک و کیفیت صدای مکالمه واقعا میتونه شما رو به وجد بیاره البته توی این بازه قیمت!

جمع بندی

توی این مطلب سعی کردیم 4 تا از بهترین هندزفری های بلوتوث توی بازه قیمتی 600 هزار تومن تا 1 میلیون و 500 هزار تومن رو به شما موبوبکس دوست داشتنی معرفی کنیم. توی این مطلب شما میتونید متناسب با نیاز و بودجه تون بهترین هندزفری بلوتوث میان رده رو انتخابی کنید. امیدواریم موقع خرید هندزفری بلوتوث این مطلب به کارتون بیاد. حالا اگر شما باشید از بین این 4 مدل کدوم رو انتخاب میکنید؟! نظر خودتون رو توی بخش کامنت ها با ما به اشتراک بزارید. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید!

نویسنده : علیرضا صفویه
تاریخ انتشار ۶ دی, ۱۴۰۰

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 797
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

anti.gen

دمت گرم🌹

۱۰ خرداد ۱۴۰۲
Amirali2010

ممنون میشم پاسخ بدید☻️

۲۳ شهریور ۱۴۰۱
Amirali2010

من میخوام w1بخرم
به نظرتون چطوره اونایی که دارن؟

۲۳ شهریور ۱۴۰۱
mohammad756

عالیی

۲۳ شهریور ۱۴۰۱
Ali_93

سراغ کامفو بادز ۲ و کامفو بادز نرین
کیفیت ساخت به شدت داغون دارن سر سه ماه خراب میشن اما خب کیفیت صدای خوبی دارن من هر دو مدل. داشتم سر سه ماه یکیش صدای یه طرفش خود به خود کم شد اون یکی از اول یه طرفش باتری خالی میکرد

۱۰ شهریور ۱۴۰۱
MAHDI13

عالی

۳۱ تیر ۱۴۰۱
0Mohammad Javad

سلام من خودم حدود ۴-۵ ماهی هست که هایلو w1 رو خریداری کردم از لحاظ کیفیت صدا و تفکیک کاملا راضیم و برای مکالمه هم میکروفون های خوبی داره اما هنگامیکه فقط متصل باشه به یک دیوایس و چیزی پلی نکنید صدای نویز می‌شنوید

۲۳ تیر ۱۴۰۱
ali.borzoo.1274

من از Haylou W1 استفاده می‌کنم و راضیم 👍

۰۷ تیر ۱۴۰۱
mahyarr_mi

اون اولیا خیلی خوبه برای استفاده تقریباً بلند مدت

۰۷ تیر ۱۴۰۱
rudeamir

عالی بود

۰۶ تیر ۱۴۰۱
alirahmatpour

خیلی خفننن

۰۶ تیر ۱۴۰۱
Amir.M.Q

به نظر من هر کی میخواد ۱ و نیم میلیون تومن خرج کنه یکم بیشتر صبر کنه و ۳۰۰ تومن بزاره رو پولش و یه Galaxy Buds live بخره که خیلی بهتره هم سامسونگه و عمر زیادی داره و هم از هایلو و …. عمر بیشتری داره

۰۱ تیر ۱۴۰۱
AliNajafiJahani

اگه ممکنه یه ویدئو درباره راهنمای خرید ریکوردرهای ضبط صدا بسازید ❤🙏🏻

۰۳ خرداد ۱۴۰۱
Mahdi1386m.a

عالی

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
Mohammad 82

سلام بنده حدود۲ ماهه هایلو w1 خریداری کردم از لحاظ شارژ دهی و کیفیت صدا فوق العادس اما وقتی چیزی باهاش پلی نکنید و به بلوتوث وصل باشه خود به خود صدای نویز میشنوید و باس ضعیفی داره

۲۲ فروردین ۱۴۰۱
Mahdi1376

خیلی عالیه

۱۷ اسفند ۱۴۰۰
rastin tech

هایلو w1 هم خیلی میرزه بخاطر همین خیلی هم پرفروشه

۱۱ اسفند ۱۴۰۰
iman

خیلی خوب و کاربردی بود

۰۴ اسفند ۱۴۰۰
.AmirAli.S

هایلوw1 خوبه من اگه خواستم بخرم هایلو میگیرم

۲۸ بهمن ۱۴۰۰