معرفی بازی Invincible: Guarding the Globe

این روزها بازی‌های موبایلی نه‌ تنها کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند، بلکه توانسته‌اند تا پا به پای نسخه‌های معروف و کنسولی خود پیشرفت کنند. چنین رشدی سبب شده تا به تدریج پای بازی‌سازهای بزرگی چون راکستار، اکتیویژن؛ مایکروسافت، اسکوئر انیکس و سایر استودیوهای شناخته‌شده نیز به دنیای پلتفرم موبایل باز شود. در بین این استودیوهای بزرگ، Ubisoft هم با عرضه بازی‌هایی چون Assassin’s Creed در دنیای بازی‌های موبایلی جا باز کرده است. پس با موبونیوز همراه باشید تا سری به عنوان جدید سال ۲۰۲۴ این استودیو زده و به معرفی بازی Invincible: Guarding the Globe بپردازیم.

 

Guarding the Globe برگرفته از سریال ابر قهرمانی Invincible

سازنده این بازی استودیو Ubisoft است که قبلا معرفی بازی Hungry Shark Evolution را درباره‌اش نوشته‌ایم. این کمپانی بازی جدید خود را با تم اکشن استراتژیک در سال ۲۰۲۴ عرضه کرد و به سرعت در لیست بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی گوگل‌پلی قرار گرفت. بازی موبایلی Guarding the Globe یک تجربه اکشن و Role Playing است که به صورت انحصاری برای موبایل ساخته شده است. با وارد شدن به محیط این بازی متوجه خواهید شد که Ubisoft توانسته یکی از بهترین و زیباترین بازی‌های نقش آفرینی موبایلی را به تصویر بکشد. شما هم اکنون می‌توانید این بازی را در مارکت‌های اپ استور و گوگل پلی به صورت کاملا رایگان دانلود کرده و روی گوشی‌های iOS و Android نصب کنید. بازی Guarding the Globe به بازیکنان این امکان را می دهد که در بتل‌های تیمی شرکت کرده و با نیروهای ناخوانده فضایی وارد جنگ شوند.

معرفی بازی موبایلی Guarding the globe

بازی Guarding the Globe در همان دنیای کتاب‌های کامیک و سریال تلویزیونی قرار دارد و شخصیت‌هایی چون Invincible، Atom Eve، Omni-Man و .. در آن حضور دارند. اما شما فقط اتفاق‌ها و داستان‌هایی که در این سریال پیش آمده را نمی‌بینید؛ زیرا این بازی روایت‌های متفاوت خودش را دارد و همین سبب شده که چه برای کسانی که این سریال را دیده‌اند و چه کسانی که اصلا به سراغش نرفته‌اند جذاب باشد.

 

گیم پلی بازی Guarding the Globe

گیم پلی بازی Guarding the Globe سخت نیست و کل ماجرا از این قرار هست که شما باید لیگ قهرمانان خودتان را بسازید و با هیولاها و فضایی‌هایی که زمین را تهدید می‌کنند مبارزه کنید. بنابراین این شجاعت و استراتژی شما را می طلبد که جلوی حمله این موجودات را بگیرید! بازیکنان می‌توانند یک تیم پنج نفره بسازند و با ارتش‌های حمله‌کننده Flaxans، Reanimen و Magmanites مقابله کنند. Ubisoft می‌گوید که بازیکنان باید با دقت تیم خود را انتخاب کرده و تعادل حمله‌کنندگان، دفاع‌کنندگان و حمایتی‌ها را حفظ کنند. مأموریت‌ها براساس فصل پیش می‌روند و هر فصل با چالش‌ها، اهداف و پاداش‌های جدیدی همراه است. در واقع این گیم پلی اصلی بازی Guarding the Globe است و مسئولیت پذیر بودن شما در این بازی اهمیت زیادی دارد. پس اگر به دنبال تجربه یک بازی موبایلی دوست داشتنی‌ با سبک اکشن استراتژی می‌گردید، بازی جدید یوبیسافت را از دست ندهید.

گیم پلی بازی Guarding the Globe

در این بازی یک سیستم تجهیزات نیز وجود دارد که قهرمانان را می‌توانید با چهار نوع از تجهیزات و یک آرتیفکت مجهز کنید همچنین می‌توان Gear را برای افزایش آمار قهرمان ارتقا داد. بازیکنان همچنین می توانند چندین نبرد را به طور همزمان در پس زمینه انجام دهند و در طول زمان به طور منفعلانه جوایزی را کسب کنند.

 

گرافیک بازی Guarding the Globe

گرافیک این بازی لازم به تعریف نیست؛ چرا که نام استودیوی Ubisoft پشت بازی قرار گرفته و به همین دلیل طرفداران بازی‌های موبایلی انتظار بسیار بالایی از این بازی جذاب دارند. در Guarding the Globe گرافیک کارتونی و دنیای فانتزی در کنار موسیقی‌ متن و صداگذاری خوب همگی دست به دست هم داده‌اند تا بازی Guarding the Globe یکی از بهترین‌های بازی‌های موبایلی سال ۲۰۲۴ باشد.

 

دانلود و نصب بازی Guarding the Globe

اگرچه این بازی رایگان است، اما شامل پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای می‌شود که می‌توانید هنگام بازی از آن استفاده کنید. در iOS نیاز به ۲۲۵.۵ مگابایت فضای ذخیره‌سازی دارید، اما ممکن است فضای ذخیره‌سازی اضافی برای محتواهای قابل دانلود نیاز باشد.

این بازی تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود شده و امتیاز ۴.۶ از ۵ را نیز از سوی کاربران اندرویدی دریافت کرده است. برای نصب بازی در گوشی موبایل اندرویدی نیاز به سیستم عامل ۶ و بالاتر دارید و در آیفون نیز با آی او اس ۱۲ به بالا کارتان راه خواهد افتاد.

دانلود بازی Guarding the Globe از گوگل‌پلی

دانلود بازی Guarding the Globe از اپ‌استور

 

 جمع بندی

این بازی تازه در ۱۵ فوریه ۲۰۲۴ (۲۶ بهمن ۱۴۰۲) عرضه شده و خیلی از باگ‌ها و ایراداتش در نیامده است. با این حال با توجه به نظر کاربران به نظر می‌رسد، بعضی مشکلات مربوط به فریز شدن و هنگی بازی هنوز حل نشده و کمی دردسرساز است. با این حال اگر به بازی‌های نقش آفرینی RPG علاقه دارید، بازی Invincible: Guarding the Globe کمپانی یوبیسافت را از دست ندهید.

نویسنده : مهران عثمان نژاد
تاریخ انتشار 2 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 16
5/ 4.3

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Abolfazl Nahidi

از سری بازی های نقش آفرینی هستش که طرفدار های خاط خودشو داره و زیاد عامه پسند نیست

۰۵ اسفند ۱۴۰۲
AliNajafiJahani

جالبه

۰۵ اسفند ۱۴۰۲
Emran.B1388

نمیدونم چرا ولی خیلی خوشم نمیاد

۰۴ اسفند ۱۴۰۲
Mobin.sn

❤️❤️❤️

۰۴ اسفند ۱۴۰۲
SINANightmare

این ماروله یا DC انگار جفتش هست.

۰۴ اسفند ۱۴۰۲
Amin3581

بازیه خوبیه

۰۳ اسفند ۱۴۰۲
Amir ali namaei

عجیب بود.نبود؟

۰۳ اسفند ۱۴۰۲
    SinaRe8596

    جدید بود. نبود؟

    ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
mms2099

مردعنکبوتی قراره بیاد توش

۰۳ اسفند ۱۴۰۲
ali.sh2004

بد نیست

۰۳ اسفند ۱۴۰۲
alirezanikkhah

👍

۰۳ اسفند ۱۴۰۲
Nurse

هنوز اپل راهه

۰۲ اسفند ۱۴۰۲
Limb0onTop

خوشم نیومد

۰۲ اسفند ۱۴۰۲
Mhch8877

هنوز بخش کامنت گذاری سایت مشکل داره و خوب نمیشه کامنت گذاشت

۰۲ اسفند ۱۴۰۲
Mhch8877

ماینکرفتم بررسی کنید.

۰۲ اسفند ۱۴۰۲
Mhch8877

جالب و خوب بود

۰۲ اسفند ۱۴۰۲