بهترین ساعت هوشمند گرین لاین؛ راهنمای خرید و معرفی مدل ها

ساعت هوشمند، یک محصول تقریبا لاکچری و سلیقه‌ای توی لوازم جانبی موبایل محسوب میشه که بین طرفدارهای گجت‌های هوشمند خیلی محبوبه. بنابراین فرقی نمیکنه که گوشی شما پرچمدار باشه یا میان رده و حتی اقتصادی؛ در هر حال خریدن یک ساعت هوشمند باکیفیت، خوش قیمت و دارای امکانات مختلف، یه تجربه عالی از دنیای تکنولوژی بهتون میده. انواع ساعت هوشمند گرین لاین، یکی از محصولات با کیفیت این برند معتبر هستن و به خاطر تنوع مدل ها و امکانات خوبی که در اختیار مشتریان میذارن و البته قیمت مناسبشون، ارزش خرید بالایی دارن. پس تو راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند گرین لاین همراه موبونیوز باشین تا با مدل های مختلف ساعت های این برند آشنا بشیم.

 

معرفی برند گرین لاین

حتما تا حالا بارها واستون پیش اومده که برای گوشیتون دنبال لوازم جانبی میگشتین اما یا چیزی که میخواستین رو پیدا نکردین، یا قیمتش بالا بوده و یا کالا اون کیفیتی که فروشنده ادعا میکرده رو نداشته. برند گرین لاین، با عرضه انواع لوازم جانبی گوشی و تبلت از جمله مدل های مختلف ساعت هوشمند، هر سه ویژگی قیمت مناسب، کیفیت مناسب و تنوع بالا رو در اختیار مشتریان خودش میذاره. به همین دلیل، این برند چینی خوش نام، خیلی زود به یکی از رقبای برندهای خوش قیمت دیگه تبدیل شده و طرفدارهای زیادی توی بازار لوازم جانبی کشورهای مختلف داره. برای آشنایی بیشتر با برند گرین لاین می‌تونین مقاله راهنمای خرید گلس گرین لاین رو مطالعه کنین.

 

نکات مهم هنگام خرید ساعت هوشمند

قبل از اینکه سراغ معرفی جذاب ترین مدل های ساعت هوشمند گرین لاین بریم، بهتره با چند تا نکته مهم که باید در زمان خرید هر نوع ساعت هوشمند در نظر داشته باشین آشنا بشید.

 

امکانات ساعت هوشمند

مدل های مختلف ساعت هوشمند به تناسب قیمتشون، امکانات خاصی رو در اختیار کاربر میذارن. این امکانات شامل حسگرهای سلامتی، قابلیت ارسال پیام و برقراری تماس، ردیاب های خواب و تناسب اندام، برنامه های ورزشی مختلف، قابلیت نصب انواع اپلیکیشن و مواردی از این قبیل هستند. بنابراین باید بر اساس نوع کاربری خودتون، ساعتی رو انتخاب کنین که امکانات مورد نظر شما رو داره و شاید نیازی به خرید یه ساعت گرون با اممکانات فوق العاده زیاد نداشته باشین.

 

باتری ساعت

اغلب ساعت های هوشمند فارغ از امکانات یا قیمتشون، مجهز به باتری هایی هستن که با یک بار شارژ کردن و کاربری معمولی، بین ۷ تا ۲۰ روز کارتون رو راه میندازن. به هر میزان که شما از امکانات ساعت مثل حسگرهای سلامتی و پایش خواب، برنامه های ورزشی و… بیشتر استفاده کنین، این زمان کمتر میشه. روی همین حساب، اگه از ساعتتون زیاد کار می کشین، دنبال مدل هایی برین که ظرفیت باتری بالاتری دارن.

باتری ساعت هوشمند گرین لاین

 

اندازه و فرم صفحه ساعت هوشمند

ساعت های هوشمند در مقایسه با مچ بندهای سلامتی، نمایشگر بزرگتری دارن و این یه ویژگی مشترک توی ساعت های هوشمند اغلب برندها از جمله گرین لاین هست. تنوع شکل این صفحات از مربعی تا مستطیل و دایره ای مختلفه و اینکه شما کدوم طرح رو بپسندین به سلیقه خودتون برمیگرده. البته باید به این نکته توجه داشته باشین که ساعت رو برای کاربری رسمی میخرین یا روزمره یا ورزشی و بر همین اساس، ساعتی رو انتخاب کنین که بیشتر متناسب هر کدوم از این حالت ها باشه.

علاوه بر این نکات، یه سری چیزهایی مثل برند ساعت هوشمند، داشتن گارانتی و موارد مهم دیگه ای هم هستن که باید در موقع خرید ساعت های هوشمند بهشون توجه کنین تا دقیقا همون مدلی رو بخرین که همه چیزهایی که ازش توقع دارین رو در اختیارتون میذاره. ما توی مقاله راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند، همه این موارد رو نوشتیم و توصیه میکنم حتما یه سری بهش بزنین.

 

معرفی ۱۰ مورد از بهترین انواع ساعت هوشمند گرین لاین

پیدا کردن ساعت هوشمند گرین لاین دلخواهتون توی حالتی که انبوهی از مدل های مختلف این محصول توی بازه های قیمتی متفاوت و با ده ها امکانات گوناگون پیش روتون هستن، ممکنه خیلی سخت بشه. به همین دلیل ممکنه نتونین سریعا مدلی که دوست دارین و متناسب با بودجه‌تون هست رو پیدا کنین. پس ما تو این بخش، ۱۰ مدل از بهترین مدل های ساعت هوشمند گرین لاین رو بهتون معرفی میکنیم و امیدواریم که مدل دلخواه شما بین این ساعت های جذاب باشه.

 

۱. ساعت هوشمند گرین لاین مدل Ultra Mini

این مدل ساعت هوشمند گرین لاین از یک صفحه نمایش رنگی ۱٫۹۱ اینچی با وضوح ۳۲۰ در ۳۸۴ پیکسل استفاده می کنه. بند این ساعت از جنس پارچه تولید شده، تنوع رنگی بالایی داره و با سکگ ساده بسته میشه. فریم دور این ساعت گرین لاین از جنس آلومینیومه که دور تا دور صفحه فلزی اون قرار گرفته. طراحی این ساعت به شکلی هست که روی دست سنگینی نمیکنه و برای ورزش کردن خیلی مناسبه.

ساعت هوشمند گرین لاین مدل Ultra Mini

مهمترین ویژگی های این ساعت هوشمند گرین لاین عبارتند از:

  • دارای حسگر ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون
  • مجهز به گواهی IP68 (مقاوم در براب گرد و غبار و آب تا عمق ۱٫۵ متر)
  • باتری قوی با عمر حدود ۱۰ روز
  • دارای کاربری ورزشی و روزمره
  • مناسب خانوم ها و آقایان

۲. ساعت هوشمند گرین لاین مدل Adventure

اگه دنبال یه مدل اسپرت با امکانات بالا هستین، این ساعت هوشمند گرین لاین مناسب شماست. این ساعت از یک صفحه نمایش ۱٫۴۴ اینچی با وضوح HD استفاده می کنه و قابلیت اتصال به گوشی های اندرویدی و آیفون رو داره. وزن این ساعت حدود ۶۰ گرم هست و یک بند سیلیکونی سگکی ساده داره. این ساعت دو رنگ بندی شامل بدنه اصلی با رنگ مشکی و نقره ای داره.

ساعت هوشمند گرین لاین مدل Adventure

ویژگی های خاص ساعت هوشمند گرین لاین مدل Adventure که بهتره بدونین:

  • قابلیت کنترل موسیقی از طریق برنامه Music Player
  • دارای حسگر ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون
  • مجهز به باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۸۰ میلی آمپر ساعت
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
  • سازگار با سیستم عامل های اندروید و iOS

۳. ساعت هوشمند گرین لاین مدل SIGNATURE – GNSIGSW

این ساعت هوشمند گرین لاین برای افرادی که دنبال یه ساعت با طراحی کلاسیک میگردن، انتخاب خیلی خوبیه. بند و بدنه این ساعت از جنس استیل با کیفیت ساخته شده و به صورت تاشو بسته میشه. اسمارت واچ گرین لاین از یک نمایشگر رنگی از نوع Super AMOLED با اندازه ۱٫۴ اینچ استفاده می کنه و با گوشی ها یا تبلت های مجهز به سیستم عامل های اندروید یا iOS سازگاری داره.

ساعت هوشمند گرین لاین مدل SIGNATURE - GNSIGSW

ویژگی های منحصر به فرد این ساعت هوشمند گرین لاین شامل موارد زیر هستن:

  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
  • مجهز به حسگرهای فشار خون، سنجش اکسیژن و ضربان قلب
  • دارای برنامه های ورزشی مختلف
  • مجهز به دستیار صوتی و قابلیت کنترل موزیک

۴. ساعت هوشمند گرین لاین مدل Active Pro

این مدل ساعت هوشمند برند گرین لاین شباهت فوق العاده زیادی به اپل واچ داره و از هر دو زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی میکنه و میتونین اعلان ها و پیام های روی گوشیتون رو بدون هیچ مشکلی روی این ساعت ببینین. این ساعت مجهز به حسگرهای مختلف سلامتی، GPS، قابلیت کنترل موزیک و انجام مکالمه از طریق بلوتوث هست و از یک صفحه نمایش رنگی استفاده می کنه. جنس بدنه این ساعت از سیلیکون ساخته شده و با یک بند پین دار روی دست بسته میشه.

ساعت هوشمند گرین لاین مدل Active Pro

مهمترین ویژگی های این ساعت هوشمند گرین لاین شامل موارد زیر میشه:

  • دارای دو بند مشکی و سرمه ای (بدنه اصلی به رنگ مشکی)
  • قابلیت مکالمه مستقیم از طریق بلوتوث
  • سازگار با سیستم عامل های اندروید و iOS
  • مجهز به گواهی IP68 (مقاوم در براب گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر)
  • مناسب برای کاربری ورزشی و روزانه

۵. ساعت هوشمند گرین لاین مدل Ultra SE

این ساعت، یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های ساعت هوشمند گرین لاین هست که قیمت خیلی مناسبی در مقایسه با امکانات مفیدش داره. جنس بدنه این ساعت که طرح اپل واچ محسوب میشه از آلومینیومه و یه بند مغناطیسی با روکش پلاستیکی داره. این ساعت از یک نمایشگر ۲٫۰۳ اینچی از نوع IPS و با وضوح ۲۴۰ در ۲۹۶ پیکسل استفاده می کنه و مجهز به گواهی IP67 (بیانگر مقاومت در مقابل گرد و غبار و آب تا عمق ۱ متر) هست.

ساعت هوشمند گرین لاین مدل Ultra SE

ویژگی های خاص ساعت هوشمند مدل Ultra SE که باید بدونین:

  • دارای باتری ۲۶۰ میلی آمپر ساعت با عمر حدود ۱۰ روز
  • مجهز به حسگرهای سلامتی و ردیاب تناسب اندام
  • سازگار با سیستم عامل های اندروید (اندروید ۶ و بالاتر) و iOS
  • کاربری ورزشی و روزانه
  • مناسب برای خانم ها و آقایان

۶. ساعت هوشمند گرین لاین مدل Green swarovski

طراحی خاص این ساعت، مطابق سلیقه اون دسته از افرادی هست که دنبال یک ساعت هوشمند ظریف با استایل کلاسیک و شیک میگردن. این ساعت از یک صفحه نمایش گرد ۱٫۰۹ اینچی از نوع IPS با وضوح ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل استفاده میکنه و مجهز به یک بند با پهنای ۱۶ میلی متر از جنس چرم مصنوعی و یک باتری ۱۹۰ میلی آمپر ساعتی هست و از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می کنه.

ساعت هوشمند گرین لاین مدل Jewel Sowrvski

چشمگیرترین ویژگی های این ساعت هوشمند گرین لاین شامل موارد زیر میشه:

  • نمایشگر آیینه ای و مقاوم در برابر خط و خش
  • قابلیت لمس چند گانه
  • مجهز به حسگر اثر انگشت
  • دارای بلوتوث نسخه ۵٫۱
  • مناسب برای کاربری رسمی

۷. ساعت هوشمند گرین لاین مدل CARLOS SANTOS – GNCRSTSW

اگه دنبال یه ساعت هوشمند خیلی خاص و جذاب میگردین که همزمان ویژگی های ساعت های عقربه ای کلاسیک رو هم داشته باشه، این ساعت هوشمند گرین لاین مناسب شماست. این ساعت از یه بدنه مربعی با بند سیلیکونی سکگ دار تشکیل شده و توی سه رنگ مشکی، نارنجی – مشکی و سفید عرضه می شه. این ساعت جذاب، یک صفحه نمایش ۱٫۵ اینچی رنگی و یک باتری ۲۹۰ میلی آمپر ساعتی داره و مجهز به حسگرهای سلامتی مختلفی هست.

ساعت هوشمند گرین لاین مدل CARLOS SANTOS - GNCRSTSW

خاص ترین ویژگی های این ساعت هوشمند عبارتند از:

  • دارای برنامه های ورزشی مختلف و ردیاب پایش خواب
  • سازگار با سیستم عامل های اندروید (اندروید ۶ و بالاتر) و iOS
  • قابلیت نمایش پیام های گوشی
  • مجهز به ریموت دوربین
  • مناسب برای خانم ها و آقایان در کاربری های ورزشی و روزانه

۸. ساعت هوشمند گرین لاین مدل Fit Track – BLock

این ساعت به صورت تمام مشکی تولید شده و برای کسایی که دنبال یک ساعت هوشمند برای استایل رسمی خودشون هستن، انتخاب شیک و جذابیه. این ساعت گرین لاین از یک صفحه مستطیلی استفاده می کنه که با پوششی از Ion-X Glass پوشونده شده. این ساعت امکانات مختلفی مثل حسگرهای سلامتی، قابلیت کنترل موزیک،و برنامه های ورزشی رو در اختیار کاربر قرار میده و از زبان های انگلیسی و فارسی در دو بخش منو و سیستم عامل پشتیبانی میکنه.

ساعت هوشمند گرین لاین مدل Fit Track - BLock

ویژگی های خاص ساعت هوشمند مدل Fit Track – BLock شامل موارد زیر هستن:

  • مجهز به باتری ۱۶۰ میلی آمپر ساعتی
  • سازگار با سیستم عامل های اندروید و iOS
  • دارای بند پلاستیکی با سکگ ساده
  • مناسب برای خانم ها و آقایان
  • کاربری رسمی

۹. ساعت هوشمند گرین لاین مدل AMOLED Eco

شباهت این ساعت خوش قیمت گرین لاین با یکی از پرفروش ترین و جدیدترین ساعت های اپل یعنی Ultra 49 mm Alpine Loop بسیار زیاده ولی شما با یه قیمت خیلی مقرون به صرفه میتونین این ساعت رو بخرین. این ساعت گرین لاین از یک نمایشگر ۲٫۰۴ اینچی از نوع AMOLED با وضوح ۴۴۸ در ۳۶۸ پیکسل استفاده میکنه که با یک پوشش مقاوم از جنس گوریلا گلس ۳ پوشونده شده. فریم فلزی این ساعت، مقاومت خوبی داره و در کنار بند پارچه ای که با پین بسته میشه، ظاهر جذابی رو به این ساعت داده.

ساعت هوشمند گرین لاین مدل AMOLED Eco

مهمترین ویژگی های این ساعت هوشمند گرین لاین عبارتند از:

  • دارای باتری قدرتمند با ظرفیت ۳۵۰ میلی آمپر ساعت
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
  • مجهز به حسگرهای سلامتی
  • دارای برنامه های ورزشی مختلف
  • مجهز به قابلیت کنترل موزیک

۱۰. ساعت هوشمند گرین لاین مدل Grand Smart

این مدل یکی از خوش قیمت ترین ساعت های هوشمند گرین لاین هست که امکانات متنوعی مثل حسگرهای سلامتی، گام شمار، قابلیت دریافت پیامک و اعلان های شبکه های اجتماعی و همچنین، امکان برقراری و کنترل تماس از طریق بلوتوث داره. این ساعت هوشمند، مجهز به یه صفحه نمایش ۱٫۴۶ اینچی از نوع TFT و با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل هست و گواهی IP68 (بیانگر مقاومت در مقابل گرد و غبار و آب تا عمق ۱٫۵ متر) داره.

ساعت هوشمند گرین لاین مدل Grand Smart

ویژگی های خاص این ساعت هوشمند برند گرین لاین شامل موارد زیر میشه:

  • دارای باتری قدرتمند ۳۵۰ میلی آمپر ساعتی با طول عمر ۱۰ روز
  • سازگار با سیستم عامل های اندروید و iOS
  • مجهز به صفحه نمایش همیشه روشن
  • روشن شدن نمایشگر با بالا آوردن دست
  • دارای واچ فیس های متنوع

سخن پایانی

اگه تا الان دنبال خرید یک ساعت هوشمند با امکانات خوب، طراحی جذاب، باتری قوی و طول عمر مناسب بودین و به دلایلی مثل پیدا نکردن مدل دلخواهتون یا گرون بودن مدلی که دوست دارین، موفق به خرید این محصول نشدین، پیشنهاد می کنم حتما یه سری به ساعت های هوشمند گرین لاین بزنین. تنوع این ساعت ها توی بازه های قیمتی مختلف خیلی زیاده و به راحتی میتونین مدل مد نظرتون رو با یه قیمت خیلی کمتر از مدل های مشابهش از برندهای دیگه پیدا کنین.

نویسنده : الهام بهمن پور
تاریخ انتشار 3 هفته پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 8
5/ 4.7

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Mhch8877

مقاله جالبی بود

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

ساعتای خوبی به نظر میان

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
Hossein_sh

گلوریمی فک کنم بهتر باشه یکم

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

خوبه

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
Hossein713

👌

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
Nurse

گلوریمی هم جالبه

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
ali.sh2004

امیزفیت هم فکر کنم برند خوبی باشه در ای زمینه

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
    SinaRe8596

    بله دقیقا

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۳