بهترین محافظ صفحه و گلس گرین لاین؛ راهنمای خرید و معرفی مدل ها

صفحه نمایش خیلی از مدل های مختلف گوشی های هوشمند امروزی توسط شیشه هایی با پوشش های مقاوم مثل گوریلا گلس ۵ و گوریلا گلس ویکتوس محافظت میشه. این پوشش ها به ادعای تولیدکنندگان، در مقابل خط و خش و ضربه های سنگین مقاومت بالایی دارن؛ اما باز هم ممکنه که توی شرایط مختلف آسیب ببینن و شما رو درگیر دردسرهای تعویض نمایشگر کنن و مجبور به پرداخت هزینه های سنگینی بشین. به همین دلیل، خرید یک گلس محافظ با کیفیت، یکی از ضروری ترین لوازم جانبی هست که باید برای گوشیتون تهیه کنین. انواع مدل های مختلف گلس گرین لاین، یکی از با کیفیت ترین و البته مقرون به صرفه ترین گلس های محافظ توی بازار ایران هستند و به همین خاطر، ما توی این مقاله راهنمای خرید گلس گرین لاین مدل های مختلف گلس های این برند رو معرفی می کنیم تا شما هم با یکی از بهترین گلس های توی بازار ایران و با ارزش خرید بالا آشنا بشین.

 

برند گرین لاین؛ تولیدکننده لوازم باکیفیت و خوش‌قیمت

کیفیت و قیمت مناسب، دو ویژگی مهم اغلب تولیدات برند گرین لاین از جمله گلس های محافظ نمایشگر هستن. این برند خوش نام و معتبر چینی، با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و بهره مندی از دانش روز در تولید تمام محصولات خودش از جمله گلس محافظ، رقیب برندهای قدرتمند بازار از جمله اپیکوی و بوف (دو برند معتبر تولیدکننده گلس محافظ گوشی) محسوب میشه. از طرفی، محصولات خودش رو با کیفیت عالی و قیمتی پایین تر از این برندها به بازار عرضه می کنه. ۴ ویژگی منحصر به فرد گلس های برند گرین لاین از جمله قیمت مناسب، تنوع بی نظیر مدل ها، استفاده از بهترین متریال و بهره مندی از تکنولوژی های پیشرفته در ساخت این محصولات، انواع گلس گرین لاین رو به یکی از قابل اطمینان ترین و پرفروش ترین گلس های بازار تبدیل کرده.

 

طراحی مهندسی شده

در تولید انواع گلس گرین لاین، از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می شه. به لطف این فناوری ها و طراحی دقیق و مهندسی شده، گلس های محافظ گرین لاین نه تنها در برابر خط و خش و ضربات وارد شده به نمایشگر مقاومت بالایی دارن بلکه از تمام بخش های انواع نمایشگرهای گوشی از جمله نمایشگرهای خمیده به خوبی محافظت می کنند. روی همین حساب، بعد از خرید گلس گرین لاین، خیالمون از بابت کارایی دقیق و بی نقص این گلس ها کاملا راحته.

 

استفاده از متریال باکیفیت

گرین لاین، تمام مدل های مختلف گلس های محافظ خودش را با بهترین و باکیفیت ترین متریال تولید میکنه. این متریال، نه تنها کارایی مورد نظر گلس (محافظت از نمایشگر در مقابل ضربه و خط و خش) رو ارائه میدن؛ بلکه طول عمر بالایی دارن و شما رو از خرید مکرر گلس که توی اغلب برندهای دیگه میبینیم، بی نیاز می کنن.

گلس گرین لاین پرایوسی

تنوع مدل‌های مختلف گلس محافظ

هیچ ویژگی مثبتی بهتر از این نیست که یک برند معتبر، به نیاز تمام مشتریان دقت کنه و محصولات خودش رو برای طیف وسیعی از مدل های مختلف گوشی عرضه کنه. گرین لاین، با داشتن این ویژگی و به احترام سلیقه و نیاز افراد مختلف، انواع گلس های محافظ خودش رو برای مدل های گوناگون گوشی های پرفروش و با داشتن تنوع بالا در طراحی و ویژگی های متفاوت عرضه می کنه تا بتونین بر اساس نیاز، به راحتی مدل دلخواهتون رو پیدا کنین.

 

قیمت مناسب و مقرون به صرفه

مدل های مختلف گلس گرین لاین مثل تمام محصولات دیگه این برند، در کنار کیفیت بالا و طول عمر قابل توجهی که دارن، با قیمت خیلی مناسبی به فروش میرسن. این ویژگی باعث میشه که خرید گلس گوشی به خصوص توی مدل های پرچمدار که واقعا گرون هستند، به یک تجربه خوب برای شما تبدیل بشه نه یک فشار مالی مضاعف.

 

انواع گلس محافظ گرین لاین

سلیقه کاربران توی خرید انواع مدل های گلس، فقط محدود به یک یا دو مدل خاص نمیشه. تنوع مدل های مختلف گلس گرین لاین، این سلیقه های متفاوت رو به خوبی پشتیبانی میکنه. توی این بخش، انواع گلس های این برند رو بهتون معرفی می کنیم تا بتونین بر اساس چیزی که مد نظرتون هست، مدل دلخواهتون رو انتخاب کنین.

 

گلس UV گرین لاین

نصب گلس روی گوشی هایی مثل S23 سامسونگ که نمایشگر خمیده دارن، آسون نیست و از طرف دیگه، پیدا کردن گلسی که به خوبی همه بخش های این مدل نمایشگرها رو پوشش بده و به راحتی از نمایشگر جدا نشه خیلی سخته. شما با خرید محافظ صفحه گرین لاین مدل یووی لایت، با این مشکلات مواجه نمیشین چون این گلس، علاوه بر پوشش دهی تمام بخش های صفحه نمایش گوشی، با استفاده از یک نوع چسب خاص و تابش نور UV نصب میشه. این قابلیت، احتمال تکون خوردن گلس یا جدا شدنش از نمایشگر رو به شدت کاهش میده.

 

گلس حریم شخصی گرین لاین

شاید بارها براتون پیش اومده که دوست نداشته باشین در حین کار کردن کسی توی گوشیتون سرک بکشه. طراحی گلس پرایوی گرین لاین، به شکلی هست که این مشکل رو کاملا حل میکنه و صرفا در حالتی که از روبرو به نمایشگر گوشی نگاه کنین، میتونین جزئیات اون رو به طور کامل ببینین و از طرفین نمایشگر هیچ چیزی مشخص نیست.

گلس گرین لاین مدل حریم خصوصی

 

گلس مات شفاف گرین لاین

اگه دوست دارین یک گلس شفاف روی نمایشگر گوشیتون نصب کنین و از طرفی، باقی موندن اثر انگشت و چربی روی گلس گوشی اعصابتون رو بهم میریزه، خرید گلس گرین لاین مدل مات شفاف رو بهتون پیشنهاد می کنم. این گلس از نوعی پوشش خاص ساخته شده که تا حد زیادی اثر انگشت روی نمایشگر رو نشون نمیده و صفحه نمایش گوشی شما برای مدت زیادی تمیز میمونه.

 

گلس سیلیکونی گرین لاین

بخش های اطراف نمایشگر، در مقایسه با بخش های مرکزی این قسمت از گوشی آسیب پذیرترن. حاشیه های این مدل گلس گرین لاین از سیلیکون نرم و بسیار مقاوم ساخته شده تا بتونه بهتر از قسمت های اطراف نمایشگر گوشی محافظت کنه. علاوه بر طراحی سیلیکونی حاشیه های این گلس، جنس لایه زیرین این محصول که در تماس با نمایشگر گوشی هست هم، از نوعی چسب سیلیکونیه و مانع جدا شدن گلس از روی صفحه نمایش گوشی میشه.

 

گلس پی وی پت گرین لاین

احتمالا تا حالا واستون پیش اومده که موقع نصب یا جدا کردن گلس از روی نمایشگر، لبه هاش بشکنه. این مشکل به ویژه موقع نصب گلس، میتونه کلا گلس رو بلا استفاده کنه و چاره ای جز خریدن یک گلس دیگه نداشته باشین. طراحی گلس های پی وی پت گرین لاین به شکلی انجام شده که تمام لبه های این گلس از پلیمر نرم ساخته شدن و به همین دلیل، انعطاف پذیر هستن و نمیشکنن.

گلس گرین لاین پرایوسی 9H

 

گلس گرین لاین مدل 3D-Curved

این نوع گلس به صورت انحصاری برای گوشی های دارای نمایشگر خمیده طراحی شده و در مقایسه با گلس های یووی لایت، نصب راحت تری داره. بخش لبه های این گلس، در مدل های شیشه ای و پلیمر نرم تولید می شه و انواع مختلفی از نمونه های شفاف تا مدل های مات و پرایوسی داره.

 

معرفی ۱۰ مورد از بهترین انواع گلس محافظ گوشی گرین لاین

پیدا کردن گلس گرین لاین دلخواهتون بین ده ها مدل متنوع از گلس های محافظ صفحه نمایش این برند میتونه سخت و البته زمان بر باشه. ما توی این بخش، برای دسترسی سریع تر و بهتر شما به گلس مورد نظرتون، ۱۰ مدل از بهترین و با کیفیت ترین مدل های گلس گرین لاین برای گوشی های پرفروش بازار رو معرفی می کنیم و امیدواریم که مدل دلخواه شما بین این محصولات باشه.

 

۱. محافظ صفحه نمایش حریم شخصی گرین مدل Silicone-Pry-Plus

این مدل گلس گرین لاین از لایه های مختلفی شامل لایه شیشه‌ای مستحکم، لایه‌ ضد ضربه، لایه‌ ساخته شده با فناوری نانو (برای جلوگیری از جذب چربی)، لایه‌ هیدرولیک لمسی و لایه‌ دارای لبه های منحنی ساخته شده. تکنولوژی میکرو لارو به کار رفته در تولید این گلس، صرفا اجازه تابش نور نمایشگر در زاویه های مستقیم رو میده و افراد دیگه هیچ دیدی رو از طرفین گوشی روی نمایشگر اون ندارن.

محافظ صفحه نمایش حریم شخصی گرین مدل Silicone-Pry-Plus

مهمترین ویژگی های این گلس گرین لاین عبارتند از:

  • لبه های نرم و انعطاف پذیر
  • پوشش اولئوفوبیک برای جذب کمتر چربی و اثر انگشت
  • طراحی شده با حاشیه های بسیار باریک
  • عملکرد لمسی قوی
  • اکثرا برای گوشی های جدید آیفون

 

۲. محافظ صفحه نمایش گرین لاین مدل 3D-UV

گلس گرین لاین مدل یووی، با استفاده از یک چسب مایع روی نمایشگر گوشی میچسبه و بعد از سخت شدن چسب (با تابش نور UV)، روی صفحه نمایش گوشی ثابت میمونه و جدا نمیشه. این گلس، با طراحی خاصی که داره برای نمایشگرهای خمیده کاملا مناسب هست و لبه های اون همه بخش های نمایشگر رو به خوبی میپوشونه و از روی این بخش ها جدا نمیشه. این گلس گرین لاین با وجود ضخامت کم، مقاومت خیلی خوبی در برابر ضربه و خط و خش داره و نور رو هم منعکس نمیکنه که به چشمتون فشار بیاره.

محافظ صفحه نمایش UV گرین لاین
ویژگی های خاص این گلس گرین لاین که بهتره بدونین:

  • دارای چسب قدرتمند
  • طراحی خمیده در بخش لبه ها با پوشش دهی کامل
  • حفظ عملکرد لمسی صفحه نمایش گوشی
  • نصب بسیار آسان
  • اکثرا مناسب گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ

 

۳. محافظ صفحه نمایش گرین لاین مدل 9H steve

میزان سختی این مدل گلس محافظ برند گرین لاین برابر 9H هست. این مقدار به این معنیه که این گلس میتونه از نمایشگر گوشی در مقابل اجسام تیز محافظت کنه و مقاومت بیشتری در برابر ضربه های شدید نسبت به گلس های معمولی داره. طراحی خاص این گلس با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ای انجام شده که در عین داشتن مقاومت بالا، شفافیت و حساس بودن این گلس به لمس رو کاهش نداده و هیچ مشکلی در کار با گوشی ایجاد نمی کنه.

محافظ صفحه نمایش گرین لاین مدل 9H steve مناسب برای گوشی موبایل اپل iphone 14 pro max
ویژگی های منحصر به فرد این گلس گرین لاین شامل موارد زیر هستن:

  • طراحی لب به لب برای پوشش دهی کامل نمایشگر
  • مقاومت بالا در برابر خط و خش
  • جذب بسیار پایین چربی و اثر انگشت
  • مقاوم در مقابل آسیب های ناشی از برخورد اجسام تیز به نمایشگر

 

۴. محافظ صفحه نمایش گرین لاین مدل Forte Privacy

این گلس گرین لاین به شکل نسبتا تیره طراحی شده تا حریم شخصی کاربر در مکان های مختلف حفظ بشه. طراحی خاص این گلس، باعث میشه که نور گوشی از زاویه های مستقیم به چشم بتابه و شما صرفا در حالتی میتونین همه جزئیات نمایشگر رو ببینین که از روبرو به گوشی نگان کنین. گلس گرین لاین مدل Forte Privacy طوری ساخته شده که در عین داشتن ضخامت کم، مقاومت بالایی در مقابل خط و خش، جذب چربی و اثر انگشت داره.

محافظ صفحه نمایش گرین لاین مدل Forte Privacy مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 و 13 Pro
مهمتری ویژگی های این گلس گرین لاین شامل موارد زیر میشه:

  • رنگ تیره برای حفظ حریم شخصی
  • دارای سختی 9H برای مقاومت در برابر اجسام تیز
  • قابلیت نصب آسان
  • ضد اثر انگشت

 

۵. محافظ صفحه نمایش گرین مدل 3D Curved Pro

این مدل گلس گرین لاین به صورت اختصاصی برای گوشی هایی با نمایشگر خمیده طراحی نشده اما میتونه لبه های صفحه نمایش رو به خوبی پوشش بده و در عین حال، حاشیه های بسیار باریکی داره و عملکرد لبه های نمایشگرهای رو محدود نمیکنه. این گلس از چندین لایه تشکیل شده که این محصول رو مجهز به ویژگی های ضد چربی و اثر انگشت و ضد ضربه بودن میکنه و با وجود ضخامت بسیار کم، عملکرد لمسی نمایشگر رو مختل نمیکنه.

محافظ صفحه نمایش گرین مدل 3D Curved Pro
ویژگی های خاص گلس مدل 3D Curved Pro که باید بدونین:

  • ضخامت بسیار کم (حدود ۰٫۳۳ میلی متر)
  • مقاوم در برابر ضربه و خط و خش
  • جلوگیری از انعکاس نور
  • نصب آسان و بدون حباب

 

۶. محافظ صفحه نمایش گرین لاین مدل 3D Edge Glue

این گلس برند گرین لاین، به صورت دور چسب تولید شده و به خوبی روی لبه های نمایشگر گوشی قرار می گیره و از جابجا شدن گلس روی صفحه نمایش جلوگیری میکنه. میزان انتقال نور از این گلس حدود ۹۹٫۹ درصد هست و تمام جزئیات پنل گوشی رو با وضوح بالا نمایش میده. از طرف دیگه، ضخامت کمی داره و توی عملکرد لمسی نمایشگر و حسگر اثر انگشت اختلالی ایجاد نمیکنه.

محافظ صفحه نمایش گرین لاین مدل 3D Edge Glue مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S23 Ultra
چشمگیرترین ویژگی های این گلس گرین لاین شامل موارد زیر میشه:

  • مقاومت بالا در برابر ضربه و خط و خش
  • ضد رطوبت و جذب گرد و غبار
  • جذب چربی پایین و ضد اثر انگشب
  • دارای نصب آسان و بدون حباب

 

۷. محافظ صفحه نمایش گرین مدل 3D Desert

اگه دنبال یه گلس ساده اما با مقاومت بالا میگردین، این مدل گلس گرین لاین انتخاب خیلی خوبیه. این گلس از چند لایه مختلف تشکیل شده و مقاومت خوبی در برابر ضربه و خط و خش داره. از طرفی، پوشش اولئوفوبیک روی این گلس، مانع از جذب چربی و اثر انگشت میشه و گوشی شما، زمان بیشتری تمیز میمونه. انعکاس نور از سطح این گلس هم فوق العاده پایینه و از چشماتون محافظت میکنه.

green lion screen protector 3d desert
خاص ترین ویژگی های این گلس عبارتند از:

  • طراحی edge to edge برای پوشش دهی کامل نمایشگر
  • ضخامت بسیار کم
  • مقاومت بالا در مقابل ضربه و خط و خش
  • دارای حاشیه های باریک

 

۸. محافظ صفحه نمایش گرین لاین مدل Steve Clear

این گلس شفاف گرین لاین، طراحی خاصی داره که مقاومتش رو در مقابل خط و خش و ضربه های سنگین، رطوبت و عرق و همچنین جذب گرد و غبار افزایش میده. چسبندگی قوی این گلس باعث میشه که بعد از نصب، به راحتی روی نمایشگر جابجا نشه، زیرش حباب نیفته و طول عمر خیلی خوبی داشته باشه. علاوه بر این ویژگی، شفاف بودن این گلس، کیفیت نمایشگر گوشی رو به خوبی حفظ میکنه و مانع از افت کیفیت نمایش تصاویر و رنگ ها میشه و از طرفی، اختلالی در عملکرد لمسی گوشی و حسگر اثر انگشت ایجاد نمیکنه.

محافظ صفحه نمایش گرین لاین مدل Steve Clear

ویژگی های خاص گلس Steve Clear عبارتند از:

  • تشکیل شده از شش لایه مختلف محافظتی
  • ضخامت بسیار کم برای حفظ عملکرد نمایشگر گوشی
  • پوشش دهی کامل نمایشگر
  • مقاومت بالا در مقابل ضربه

 

۹. محافظ صفحه نمایش حریم شخصی گرین 3D Pv-Pet Pro

لبه های این نمایشگر از نوعی پلیمر بسیار نرم ساخته شده که در عین داشتن مقاومت بالا، دچار مشکلاتی مثل لب پر شدن و شکستگی که توی گلس های معمولی رخ میده، نمیشه. این گلس با استفاده از تکنولوژی میکرو لارو طراحی شده. این فناوری برای حفظ حریم شخصی کاربر، انتقال نور از نمایشگر به چشم کاربر رو فقط در زوایای مستقیم امکان پذیر میکنه و از طرفین هیچ دیدی روی صفحه گوشی ندارین.

محافظ صفحه نمایش حریم شخصی گرین مدل 3D Pv-Pet Pro
مهمتری ویژگی های این گلس گرین لاین عبارتند از:

  • رنگ تیره (تغییری در وضوح نمایشگر ایجاد نمی شود.)
  • حاشیه های باریک و دور چسب
  • مقاومت بالا در مقابل ضربه، خط و خش و اثر انگشت
  • پوشش دهی نمایشگر گوشی به طور کامل

 

۱۰. محافظ صفحه نمایش مات گرین لاین مدل Statte

اگه از جذب اثر انگشت و چربی روی نمایشگر خسته شدین و دوست ندارین گوشیتون کثیف به نظر برسه، توصیه میکنم که این گلس گرین لاین رو انتخاب کنین. مات بودن این گلس، تا حد زیادی از جذب اثر انگشت و کثیف کردن نمایشگر گوشی جلوگیری میکنه. از طرفی، این گلس از متریال با کیفیت و با درجه سختی 9H تولید شده و مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه، خط و خش و اجسام نوک تیز داره.

محافظ صفحه نمایش مات گرین لاین مدل Statte مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 14 Pro
ویژگی های خاص این گلس گرین لاین شامل موارد زیر میشه:

  • مقاومت در برابر جذب رطوبت و عرق
  • حفظ کامل عملکرد لمسی و وضوح نمایشگر
  • طراحی دور چسب برای جلوگیری از جدا شدن گلس از روی گوشی
  • نصب بدون حباب

 

سخن پایانی

هیچ چیزی مثل خرید یک گلس باکیفیت، مقاوم و با طول عمر بالا و مهمتر از همه، با قیمت مناسب، خیالتون رو از بابت محافظت از نمایشگر گوشی راحت نمیکنه. گلس های محافظ گرین لاین، نه تنها تمام این ویژگی ها رو دارن بلکه با تنوع بی نظیرشون، به خوبی پاسخگوی سلیقه های مختلف هستن. اگه دوست دارین که یک گلس خوب، ارزون و البته از یک برند معتبر بخرین، توصیه میکنم که حتما گلس های گرین لاین رو توی اولویت انتخاب هاتون قرار بدین.

نویسنده : الهام بهمن پور
تاریخ انتشار 1 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 9
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Nurse

عیدتون مبارک

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
majid_kh

عالی

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
alirezanikkhah

مطالب مربوط به لوازم جانبی به کار میاد ممنون 👍

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
Mohammad 14558

دمت گرم داش مهدی♥️
بازم راهنمای خرید لوازم جانبی بذار😘🩵

۲۰ فروردین ۱۴۰۳
MHH

این مارکی که معرفی کردید فقط برای یک سری پرچمدار ها گلس داره و به درد بیشتر مردم نمی خوره! مارکی رو معرفی کنید که همه ی مردم بتونن ازش استفاده کنن!

۲۰ فروردین ۱۴۰۳
MHH

این مارکی که گفتید فقط برای یک سری پرچمدار های خاص گلس داره و به درد بیشتر مردم نمی خوره! یه مارکی رو معرفی کنید که همه مردم بتونن استفاده کنن!

۲۰ فروردین ۱۴۰۳
Hossein713

مقاله خیلی مفیدی بود.

۲۰ فروردین ۱۴۰۳
ali.sh2004

من یکی از نگرانی هام اینه که مثلا ۵۰۰ تومن پول گلس بدی اما بالاخره بعد از یه مدت لبه هاش ترک بردار یا بشکنه.
برای همین همیشه همین گلس فله ای ها میندازم که از لای فوم در میران میندازن روی گوشی

۲۰ فروردین ۱۴۰۳
ali.sh2004

چی؟ گرین لاین.
کی؟ گرین لاین
کجا؟ گرین لاین
کدوم شهر؟ گرین لاین
😂😂😂

۲۰ فروردین ۱۴۰۳