بهترین قاب های گرین لاین؛ راهنمای خرید و معرفی مدل ها

تعداد زیادی از ما زمانی که دنبال لوازم جانبی برای گوشیمون هستیم، نسبت به خرید قاب و کاور سخت گیری نمی کنیم و هر چی که دم دستمون باشه میخریم. در صورتی که این کار اصلا درست نیست و بهتره دنبال قاب هایی از برندهای معتبر باشیم که کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشن و بتونن به بهترین نحو از گوشی‌مون محافظت کنن. قاب گرین لاین از این مدل اکسسوری‌هاست که در حال حاضر یکی از باکیفیت‌ترین لوازم جانبی گوشی رو تو ایران داره و می‌تونین کاورهای متتنوعی از مدل‌های ساده گرفته تا قاب‌های کیفی و فانتزی رو توش پیدا کنین. پس تو این مقاله راهنمای خرید قاب گرین لاین، انواع قاب های این برند رو معرفی می کنیم و میگیم که چرا ارزش خرید بالایی دارن.

 

معرفی گرین‌ لاین؛ یک برند باکیفیت و مقرون به صرفه

گرین لاین، به عنوان یکی از برندهای پیشرو در زمینه طراحی و ساخت انواع قاب و کاور گوشی فعالیت میکنه و از پیشرفته ترین تکنولوژی ها برای تولید محصولات خودش استفاده کرده؛ ویژگی خاصی که برند شیر سبز رو از رقباش تو ایران متمایز میکنه. اگه براتون سواله که بدونین برند گرین لاین برای کجاست باید بگیم که این برند هم مثل خیلی از برندهای معروف لوازم جانبی (نیلکین) مال چینه.

خرید قاب گرین لاین

در کنار این ویژگی‌ها، گرین لاین برندیه که به شرط ماندگاری تو بازار لوازم جانبی آگاهه و با تولید قاب‌های دقیق و مهندس شده، اعتماد مخاطبش رو جلب کرده. برخورداری از 4 ویژگی منحصر به فرد از جمله استفاده از متریال باکیفیت، تنوع زیاد، طراحی دقیق و در نهایت خوش‌قیمت بودن، این برند رو به یک رقیب جدی برای سایر تولیدکنندگان بازار تبدیل کرده.

 

اندازه های دقیق

یکی از اصلی ترین ویژگی های یک قاب گوشی باکیفیت، برش های دقیق قاب و نداشتن اختلاف ابعادی با اندازه های بدنه گوشی در بخش های مختلفه. این مورد باعث میشه تا گوشی به خوبی در قاب جا بگیره و هیچ محدودیتی برای دسترسی به کلیدها، درگاه شارژ و همینطور میکروفون، اسپیکر یا جک صدا ایجاد نکنه. قاب های گرین لاین پس از محاسبات دقیق مهندسان این برند، با کمک دستگاه‌های برشکاری پیشرفته ساخته میشن و اختلافی با ابعاد اصلی بدنه گوشی ندارن.

 

متریال باکیفیت

چیزی که خرید قاب گرین لاین رو تبدیل به یکی از انتخاب‌های ما می‌کنه، جنس باکیفیت قاب های این برنده. Green Lion برای تولید تمام مدل های قاب و کاور خودش از مرغوب‌ترین مواد استفاده کرده تا محصولی با کیفیت و در عین حال خوش قیمت رو به دست مشتری برسونه. این مواد علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربات ناشی از سقوط، در مقابل خط و خش، جذب چربی و اثر انگشت و همچنین تغییرات دمای ناشی از گرم شدن بدنه گوشی هم مقاوم هستند.

 

تنوع مدل‌ها

فرقی نمیکنه دنبال خرید قاب ضدضربه باشید یا قاب محافظ دوربین یا حتی قاب های شفاف و فانتزی؛ در هر حال میتونین کاور دلخواه خودتون رو از بین مدل های متنوع قاب های گرین لاین پیدا کنین. این موضوع در کنار قیمت قاب گرین لاین، یکی از ویژگی خاص این برند هست.

خرید قاب های گرین لاین

گرین لاین قاب های متفاوتی برای گوشی‌های محبوب بازار مثل ایفون و سامسونگ داره و همه سلیقه‌ها رو پوشش میده.

 

قیمت مناسب

اگه گوشی پرچم‌دار داشته باشین، حتما می‌دونین که لوازم جانبیش چقدر گرونن. مخصوصا اگه بخواین یه مدل فانتزی و متفاوت بخرین که چند تا قابلیت خاص هم داشته باشه. این در حالیه که توی قاب های گرین لاین، دستتون بازه تا قاب آیفون گرین لاین رو توی چند مدل جذاب با قیمت خیلی مناسب تر از چیزی که فکرش رو بکنین بخرین.

 

انواع قاب و کاور گوشی گرین لاین کدامند؟

اگه دنبال خرید قاب گرین لاین هستین، بهتره بدونین که کاورهای این برند تنوع مدل خیلی زیادی دارن که با توجه به سلیقه‌ و انتظاراتی که از قاب دارین، میتونین هر مدلی رو که دوست داشتین انتخاب کنین. در ادامه انواع قاب Green Lion رو بهتون معرفی می‌کنیم تا با تنوع مدلی این برند آشنا شین.

 

کیف ضد آب گرین لاین

حتما تا حالا واستون پیش اومده که دوست داشته باشین توی استخر یا لب ساحل با گوشی‌تون عکس بگیرین اما ندونین کجا بذارینش تا خیس نشه. تو این شرایط معمولا یا گوشی رو با خودمون نمی‌بریم یا اگه ببریم همش باید مواظب باشیم و نمی‌تونیم با خیال راحت آفتاب بگیریم.

قاب ضد آب گرین لاین

کاورهای ضد آب گرین لاین دقیقا همون چیزی هستن که تو این مواقع نیاز دارین. کیف ضد آب گرین لاین طوری طراحی شده که بعد از بسته شدن حسابی مهر و موم میشه و اجازه میده گوشی رو با خیال راحت تا عمق ۳۵ متری برید. این قاب حتی به بازوبند لمسی هم مجهزه تا بتونین قاب رو به همراه گوشی به بازوتون ببندین و زیر آب غواصی کنین.

 

قاب ضد ضربه گرین لاین

اگه زیاد گوشی از دستتون میفته یا توی محیط های کار میکنین که اطرافتون پر از سطوح خطرناک، سخت و آسیب زننده هست؛ بهتره دنبال خرید قاب گرین لاین ضد ضربه باشین. این قاب ها، با طراحی خاص و پشت سر گذاشتن تست های مختلف مقاومتی تولید شدن و با جذب شوک به خوبی از وارد شدن ضربات شدید به بدنه گوشی جلوگیری می‌گیری می‌کنه.

 

قاب سخت گرین لاین

اگه توی محیط هایی کار میکنین که احتمال ضربه خوردن به گوشیتون وجود داره، قاب های معمولی اصلا فایده ندارن و نمی تونن از گوشیتون محافظت کنن. این مدل قاب گرین لاین با استفاده از دو ماده فیبر کربن و کولار ساخته شده که مقاومت بالایی در مقابل ضربه داره و با اطمینان خاطر میتونین ازش استفاده کنین و نگران آسیب دیدن گوشی در زمان سقوط یا ضربه خوردن نباشین.

 

قاب مگ سیف گرین لاین

گوشی‌های ایفون از یه جایی به بعد به شارژ وایرلس مگنتی مجهز شدن که با اسم مگ سیف شناخته میشه و به پشتی گوشی می‌چسبه. بنابراین اگه گوشی شما از سری هماهنگ با مگ سیف ایفون باشه، باید سراغ قاب‌های سازگار باهاش بگردین.

قاب مگ سیف گرین لاین

آداپتورهای مگ سیف روی قاب های معمولی کار نمی کنند و برای شارژ کردن گوشی آیفون با این آداپتورها چاره ای جز خارج کردن گوشی از قاب ندارین. توی قاب مگ سیف گرین لاین این مشکل کاملا حل شده و میتونین بدون نیاز به درآوردن قاب، از آداپتورهای مگ سیف استفاده کنین. علاوه بر این ویژگی، این قاب ها در مقابل خط و خش و ضربه هم مقاومت بالایی دارن.

 

قاب محافظ لنز دار گرین لاین

لنزهای دوربین گوشی در مقابل ضربه (حتی خفیف ترین ضربات) بسیار حساس هستن و ممکنه به راحتی دچار شکستگی و خش بشن. برای جلوگیری از این اتفاق، باید سراغ مدل هایی از قاب برید که به صورت اختصاصی برای محافظت از دوربین ها طراحی شدن. شما با خرید قاب گرین لاین محافظ لنز دار، فقط یه قاب مقاوم نمیخرید؛ بلکه قابی رو میخرین که طراحی برجسته ای در اطراف ماژول های دوربین داره تا این بخش ها رو از اثرات ناشی از ضربه دیدن گوشی محافظت کنه.

 

قاب فانتزی گرین لاین

قاب ساده بعد از یه مدت خسته کننده میشه و گاهی وقتا لازمه با خرید قاب فانتزی یه تنوعی به ظاهر گوشی بدیم. این قاب‌ها بیشتر از اینکه جنبه محافظتی داشته باشن، برای جذاب‌تر کردن گوشی و استایل کردنش با سایر اکسسوری‌هان، ولی بازم تا حد خوبی بدنه موبایل رو مقاوم می‌کنن.

قاب فانتزی گرین لاین

تنوع طرح قاب های فانتزی گرین لاین، جوابگوی هر نوع سلیقه ایه؛ از طرح های ساده و رنگی گرفته تا مدل هایی با طراحی چریکی و رنگ بندی شلوغ و جذاب که می‌تونه یه رنگ و روی تازه به گوشی بده. اگه از اینجور قاب های خاص خوشتون میاد، گرین لاین مدل های فانتزی و متنوع زیادی در اختیارتون می‌ذاره.

 

قاب شفاف گرین لاین

اگه دوست ندارین رنگ و مدل گوشیتون پشت قاب رنگی مخفی بشه یا طرفدار قاب های ساده و بدون هیچ طرح یا رنگ خاصی هستین، خرید قاب گرین لاین شفاف رو بهتون پیشنهاد میکنیم. این قاب، طراحی کاملا شفاف و شیشه ای داره و با استفاده از متریال مقاوم در برابر ضربه و خط و خش تولید شده.

 

معرفی ۱۰ مورد از بهترین انواع قاب گوشی گرین لاین

به منظور راهنمایی بهتر شما برای خرید قاب گرین لاین مورد نظرتون، توی این بخش، از بین تمام مدل های قاب ها و کاورهای برند گرین، ۱۰ مدل از بهترین، شیک ترین و مقاوم ترین قاب هایی رو که برای گوشی های آیفون و سامسونگ مناسبن، معرفی کردیم که در ادامه میتونین مشخصات و ویژگی هاشون رو بخونین و مدل دلخواهتون رو از بین اونها انتخاب کنین.

 

۱. قاب شفاف ضد ضربه Green Anti-Shock Case

اگه دنبال یک قاب کاملا شفاف و ساده هستین، این مدل قاب گرین لاین مناسب شماست. طراحی این قاب به صورت باریک، شفاف و شیشه ای انجام شده و برش های کاملا دقیقی توی بخش دکمه ها، درگاه شارژ، اسپیکر و میکروفون داره که در عین محافظت از این قسمت ها، دسترسی به اون ها رو محدود نمیکنه. این قاب از متریالی ساخته شده که مقاومت بالایی در مقابل ضربات داره و اجازه وارد شدن شوک ناشی از ضربه رو به بدنه گوشی نمیده.

ویژگی های مهم این قاب از قرار زیرن:

  • طراحی شفاف و شیشه ای
  • دارای ضخامت باریک
  • ساخته شده با متریال مقاوم در برابر ضربه
  • ضد خط و خش
  • دارای برش های دقیق و ظریف

قاب شفاف ضد ضربه Green Anti-Shock Case

۲. قاب مگ سیف دلگادو گرین Green magsafe Delgado PC Case

طراحی این مدل قاب آیفون گرین لاین به شکلی هست که امکان اتصال آداپتورهای شارژ مگ سیف پشت گوشی رو فراهم میکنه و به دلیل پشتیبانی از قابلیت مگ سیف نیازی به خارج کردن قاب موقع شارژ کردن گوشیتون ندارین. بدنه این قاب طراحی شفاف و شیشه ای داره و فاقد هر نوع طرح یا رنگ خاصی هست. این نوع طراحی برای افرادی که تمایل دارن رنگ و طرح گوشی (مخصوصا لوگوی اپل!) از پشت کاور مشخص باشه مناسبه. این مدل قاب مگ سیف گرین لاین از تمام بخش های مهم گوشی به خوبی محافظت میکنه و در برابر ضربه و خط و خش مقاومه.

ویژگی های مهم این قاب که باید بدونین:

  • مناسب شارژرهای مگ سیف
  • طراحی کاملا شفاف
  • ساخته شده با متریال مقاوم در برابر ضربه
  • ضد خط و خش
  • محافظت کامل از پشت گوشی

قاب مگ سیف دلگادو گرین Green magsafe Delgado PC Case

۳. کاور ضد آب 8 اینچی گرین Green Safe Airbag Waterproof Case

شما با خرید کاور گرین لاین مدل ضد آب میتونین گوشیتون رو زیر آب ببرین و فرقی نمیکنه که گوشی خودتون ضد آب باشه یا نه. طراحی این قاب به شکلیه که با استفاده از یک قفل چرخشی مهر و موم میشه و تا عمق ۳۵ متری از ورود آب به گوشیتون جلوگیری میکنه. علاوه بر این ویژگی، این قاب گرین لاین مجهز به یک بازوبند لمسی هست و کیسه هوا داره تا گوشی روی آب شناور بشه و غرق نشه. این کاور برای تمام مدل های گوشی با اندازه نمایشگر حداکثر ۸ اینچ مناسبه.

ویژگی های کیف ضد آب گرین لاین:

  • ضد آب تا عمق ۳۵ متری
  • دارای قفل چرخشی برای مهر و موم کردن قاب
  • مجهز به کیسه هوای شناور
  • دارای بازوبند لمسی برای اتصال قاب به بازو
  • مناسب برای تمام مدل های گوشی با اندازه نمایشگر حداکثر ۸ اینچ

کاور ضد آب گرین لاین Green Safe Airbag Waterproof Case

۴. قاب و گلس ضد ضربه ۳۶۰ درجه گرین Carsaca Plus

این قاب گرین لاین به همراه یک گلس محافظ ضد ضربه و ضد خش به فروش میرسه تا محافظتی ۳۶۰ درجه بهتون ارائه بده. گلس محافظ از شیشه حرارت دیده و با سختی بالا ساخته شده و با وجود ضخامت کمی که داره، مقاومتش زیاده و از تمام بخش های نمایشگر محافظت میکنه. شما با خرید قاب گرین لاین مدل Carsaca Plus علاوه بر این گلس محافظ، صاحب یک قاب مقاوم از جنس پلاستیک PC و با توانایی محافظت ۳۶۰ درجه از تمام بخش های گوشی میشین که از لحاظ قیمت هم مقرون به صرفه است.

این قاب بیشتر برای گوشی های آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرومکس در دسترسه.

ویژگی های قاب و گلس سخت گرین لاین:

  • گلس ساخته شده از شیشه سکوریت مقاوم
  • پوشش دهی کامل نمایشگر
  • مقاوم در برابر ضربه و خط و خش
  • محافظت ۳۶۰ درجه بدنه گوشی

قاب ۳۶۰ درجه گرین Carsaca Plus

۵. قاب ژله ای مارس گرین Green Mars TPU Case

خرید قاب گرین لاین ژله ای برای افرادی که دنبال یک قاب شفاف، انعطاف پذیر و سبک اما با مقاومت بالا می گردن مناسبه. این قاب از پلیمر TPU ساخته شده که قدرت بالایی در ضربه گیری داره و در برابر خط و خش و جذب گرد و غبار هم مقاومه. طراحی این قاب در بخش پشتی شفافه اما بخش فریم در رنگ بندی های مختلفی عرضه میشه که میتونین بر اساس سلیقه رنگ دلخواهتون رو تهیه کنین.

این قاب بیشتر برای گوشی های جدید آیفون در دسترسه.

  • انعطاف پذیری بالا
  • طراحی شفاف و شیشه ای
  • مقاوم در برابر ضربه، خط و خش و جذب گرد و غبار
  • محافظت ۳۶۰ درجه بدنه گوش

قاب ژله ای مارس گرین Green Mars TPU Case

 

۶. قاب هیبریدی با بند الاستیک گرین Slim Hybrid Case

این قاب از نوعی پلیمر انعطاف پذیر به نام TPU (پلی‌اورتان ترموپلاستیک) ساخته شده و طراحی کامل شفاف و شیشه ای داره. مقاومت این قاب در مقابل خط و خش و ضربه بالا هست و به خاطر اتصال یک بند انعطاف پذیر به پشت قاب، میتونین با تسلط بیشتری گوشی رو توی دستتون نگه دارین تا صیقلی بودنش باعث سر خوردن گوشی از دستتون نشه. طراحی این مدل قاب آیفون گرین لاین تو لبه‌های دوربین کمی برجسته تره و از لنزها به خوبی محافظت میکنه.

  • دارای انعطاف پذیری بالا
  • طراحی کاملا شفاف و شیشه ای
  • مقاوم در برابر ضربه و خط و خش
  • مجهز به بند انعطاف پذیر و مغناطیسی
  • بیشتر مناسب گوشی‌های جدید آیفون

قاب باریک هیبریدی با بند الاستیک گرین

 

۷. قاب دور رنگی گرین Green Hibrido Shield

این مدل قاب آیفون گرین لاین از ترکیب پلاستیک PC، پلیمر TPU، پلی کربنات و آلومینیوم ساخته شده. قاب هیبرید طراحی شفافی در بخش پشتی داره و بخش فریم هم در رنگ بندی های مختلفی طراحی شده. مقاومت این گارد در مقابل ضربه و خط و خش بالاست و حتی با گذشت زمان، رنگش ثابت میمونه و زرد نمیشه. این کاور فریم گوشی، پشت بدنه و اطراف دوربین ها رو به طور کامل پوشش میده. این قاب بیشتر برای گوشی های آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرومکس در دسترسه.

  • طراحی کاملا شفاف و شیشه ای
  • دارای قابلیت محافظت از لنزهای دوربین
  • مقاوم در برابر ضربه و خط و خش
  • عدم زرد شدن در گذر زمان

قاب گوشی گرین مدل Green Hibrido Shield iphone

۸. قاب فیبر کربن گرین Green Fibra de Carbon Case

شما با خرید قاب گرین لاین فیبر کربن به یک قاب بسیار مقاوم در مقابل خط و خش، ضربه و سقوط از ارتفاع دست پیدا میکنین که دوام زیادی هم داره. این قاب، علاوه بر طراحی مناسب برای محافظت از نمایشگر، دکمه و درگاه گوشی، پوشش دهی کاملی در اطراف لنزهای دوربین داره و از این بخش از گوشی شما به خوبی محافظت میکنه. این قاب بیشتر برای گوشی‌های ایفون در دسترسه.

  • طراحی رنگی و مات
  • مقاومت بالا در برابر ضربه، سقوط از ارتفاع و خط و خش
  • دارای طراحی برجسته در اطراف لنزهای دوربین
  • محافظت ۳۶۰ درجه بدنه گوشی

قاب فیبر کربن Green Fibra de Carbon Case

 

۹. قاب ضد ضربه شفاف TPU Transparent Case

بدنه پشتی گوشی های S22 اولترا و S23 اولترا از جنس شیشه مقاوم ساخته شده، اما همچنان امکان آسیب دیدن این بخش در صورت وارد شدن ضربه های شدید وجود داره؛ مشکلی که احتمال رخ دادنش با خرید قاب گرین لاین مدل Anti Shock خیلی کمتر میشه. این قاب از ترکیب پلاستیک PC و TPU ساخته شده و در مقابل خط و خش، آسیب و سقوط از ارتفاع و ضربه های شدید مقاومت زیادی از خودش نشون میده.

  • متریال پلاستیک PC و TPU
  • مقاوم در برابر ضربات شدید، سقوط از ارتفاع و خط و خش
  • دارای طراحی برجسته در اطراف لنزهای دوربین
  • محافظت ۳۶۰ درجه بدنه گوشی

قاب ضد ضربه شفاف سامسونگ S23 اولترا

 

۱۰. قاب محافظ گرین کومودو Green Comodo Case

این قاب آیفون گرین لاین از پلاستیک مقاوم اما انعطاف پذیر ساخته شده و از بخش های مختلف گوشی شامل دکمه های تنظیم صدا و پاور، درگاه شارژ و اسپیکر محافظت میکنه. برآمدگی اطراف جزیره دوربین و طراحی خاص این قاب در فضای بین ماژول های دوربین های پشتی، نقش موثری در حفاظت از لنزها در مقابل ضربه داره. قیمت قاب گرین لاین مدل Comodo برای گوشی آیفون ۱۳ در مقایسه با کیفیت بالایی که داره، خیلی مقرون به صرفه هست. این قاب توی رنگ بندی مختلف و با طراحی مات و بیشتر برای گوشی های آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرومکس در دسترسه.

  • طراحی رنگی و مات
  • دارای محافظ در اطراف لنزهای دوربین
  • مقاوم در برابر ضربه و خط و خش
  • ساخته شده از متریال آنتی باکتریال

قاب محافظ سری آیفون ۱۳ گرین Green Comodo Case

 

سخن پایانی

قاب ها و کاورهای برند گرین لاین تنوع زیادی دارن و توی مدل های مختلف با طراحی های جذاب و در نظر گرفتن مواردی مثل متریال باکیفیت، برش های دقیق و مقاومت بالا در برابر ضربه و خط و خش تولید میشن. این برند با توجه به طیف سلایق مشتریانش، قاب های مختلفی رو برای انواع مدل‌های گوشی سامسونگ و ایفون و شیائومی با قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه میکنه. به طوری که تقریبا نمیتونین محصولی با کیفیت مشابه این برند توی بازار ایران پیدا کنین که قیمت قاب های گرین لاین رو داشته باشه . پس پیشنهاد میکنم که اگه دنبال یه قاب خوب و باکیفیت میگردین حتما یه سری به محصولات گرین لاین بزنین.

نویسنده : الهام بهمن پور
تاریخ انتشار 1 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 15
5/ 4.7

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

AliNajafiJahani

عالی بود

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
Hossein_sh

تشکر تشکر

۱۹ فروردین ۱۴۰۳
Nurse

عجب

۱۸ فروردین ۱۴۰۳
Mirhosein1389

ولی ایکاش برای گوشی های ارزونتر هم داشت

۱۷ فروردین ۱۴۰۳
Mirhosein1389

مقاله خوب و مفیدی بود

۱۷ فروردین ۱۴۰۳
Mirhosein1389

ممنون از موبونیوز که در همه لحاظ از خرید گوشی تا لوازم گوشی و… به ما کمک میکند

۱۷ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

ظاهرا خوبه مخصوصا اینکه جدیدا من دو تا قاب گرفتم هنوز 3 4 ماه نشده رنگشون رفته

۱۶ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

مقاله عجیب و تازه و جالبی بود جدیدا موبو نیوز به فکر ایده های جدید و نو و البته تبلیغاتی افتاده..

۱۶ فروردین ۱۴۰۳
Emran.B1388

عالیه

۱۶ فروردین ۱۴۰۳
Alioxv

کار راه اندازه

۱۶ فروردین ۱۴۰۳
shahab-021

قاب باید شفاف باشه که نمای اصلی گوشی
توش پیدا بشه

۱۶ فروردین ۱۴۰۳
alirezanikkhah

ممنون بابت معرفی

۱۶ فروردین ۱۴۰۳
SinaRe8596

برا گوشیای ارزون تر نداره چیزی؟

۱۵ فروردین ۱۴۰۳
    الهام بهمن پور

    سلام متاسفانه اکثر محصولات این برند برای گوشی های پرچمدار تولید میشه…

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
ali.sh2004

اینم فکر کنم برند نسبتا نعتبری باشه در این حوزه

۱۵ فروردین ۱۴۰۳