اطلاعات لو رفته دستیار هوشمند موبایلی گوگل بارد

گوگل برای پاسخ به ChatGPT به سختی بر روی هوش مصنوعی گوگل بارد و امکانات این هوش مصنوعی کار میکند. با توجه به اخبار لو رفته در فضای مجازی به زودی در اندروید، بارد به‌طور عمیق با دستیار گوگل (Google Assisstant) ادغام خواهد شد، اگرچه شما همچنان قادر خواهید بود از دستیار گوگل کلاسیک استفاده کنید. این قابلیت هنوز به صورت رسمی معرفی نشده ولی ما منتظریم تا گوگل، اسیستنت همراه با بارد را برای همه دستگاه های اندرویدی به صورت رسمی معرفی کند. به تازگی اسکرین شات هایی از رابط کاربری این دستیار هوش مصنوعی لو رفته که قصد داریم در این مقاله بررسی کوتاهی بر روی این قابلیت جدید گوگل داشته باشیم.

 

رابط کاربری دستیار هوشمند Google Bard

دیلین راسل از رسانه 9to5google به تازگی اسکرین شات هایی از رابط کاربری این دستیار هوش مصنوعی گوگل رو به اشتراک گذاشته که شمای کلی از این برنامه رو به نمایش میزاره. با توجه به این اسکرین شات ها میشه تشخیص داد که این دستیار هوشمند جدید قابلیت های قبلی دستیار گوگل رو هم انجام میده و میتونه با برنامه های دیگه گوگل ادغام بشه تا بتونید کارهای روزمره و عادی خودتون رو راحت تر و هوشمند تر انجام بدید.

google bard assisstant ui screenshot اطلاعات لو رفته دستیار هوشمند موبایلی گوگل بارد

در زمان استفاده از این دستیار یک پاپ آپ کوچیک روی گوشی شما باز میشه که در عکس زیر مشخصه و شما میتونید در این پنجره یا به صورت تمام صفحه از این دستیار استفاده کنید و به راحتی به صورت متنی یا صوتی دستورات موردنظرتون رو به دستیار بارد گوگل بدید. اگر عاشق حالت دارک مود هم هستید، این دستیار به خوبی با این حالت گوشی هم هماهنگی داره. در صفحه نمایش داده شده یک سری پیشنهاد توسط بارد از قابلیت هایی که توانایی انجامشون رو داره به شما نمایش داده میشه و میتونید با استفاده از این دستورات با محیط کاربری این دستیار بیشتر آشنا بشید.

google bard assisstant ui screenshot 1 اطلاعات لو رفته دستیار هوشمند موبایلی گوگل بارد

با توجه به عکس های لو رفته، اگر شما داخل برنامه ای باشید میتونید با باز کردن دستیار هوشمند گوگل بارد، یک سری کارهای خاص انجام بدید. برای مثال گزینه Add this screen بالای دستیار بارد نمایش داده میشه و شما با زدن این بخش اسکرین شاتی از برنامه مورد نظر دریافت میکنید و به هوش مصنوعی میدید و با توجه به این متن میتونید سوالات مختلفی از این هوش مصنوعی بارد بپرسید. مثلا بگید متن رو خلاصه کنه، بازنویسی کنه و یک متن جدید به شما بده و یا نکات مهم رو برای شما لیست کنه.

google bard assisstant ui screenshot 2 اطلاعات لو رفته دستیار هوشمند موبایلی گوگل بارد

مثل هوش مصنوعی ChatGpt یا نسخه وب بارد، چت های قبلی شما ذخیره میشه و هر زمان که لازم بود میتونید مجددا به این چت ها مراجعه کنید. در اسکرین شات های دیگه بخش Extensions هم مشاهده میشه و شما میتونید به وسیله این بخش دیتاها و اطلاعات مختلف رو از منابع مختلف به دستیار بارد بدید تا بتونه کارهای پیشرفته تری انجام بده.

google bard assisstant ui screenshot 3 اطلاعات لو رفته دستیار هوشمند موبایلی گوگل بارد

در نهایت اسکرین شات های مختلف از بخش تنظیمات این دستیار هوشمند نشون میده که میتونید به راحتی بین دستیار گوگل معمولی و دستیار گوگل بارد سوییچ کنید یا اینکه قابلیت های قبلی دستیار گوگل در کنار قابلیت های جدید فعال باشه یا نه. تنظیمات دیگه ای مربوط به Hey Google و quick phrases در این بخش دیده میشه. قابلیت quick phrases به شما اجازه میده با تنظیم چندین کلیده واژه مختلف یک سری فعالیت ها و تسک های مورد نظر خودتون رو سریعتر و بهینه تر انجام بدید.

google bard assisstant ui screenshot 4 اطلاعات لو رفته دستیار هوشمند موبایلی گوگل بارد

 

سخن پایانی

همانطور که در ابتدای متن اشاره کردیم، دستیار همراه با بارد گوگل هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و فعلا باید برای این تجربه جدید و راحت بر روی گوشی‌ موبایل اندرویدی خودمون منتظر بمونیم. تصاویری هم که در متن بالا دیده میشه از رابط کاربری نسخه‌ی منتشر نشده‌ و غیر رسمی دستیار هوشمند گوگل بارد هست و نسخه‌ نهایی ممکنه ظاهر متفاوتی داشته باشه و یا در عملکرد برخی قابلیت ها تفاوتی ایجاد بشه. به نظر شما این سرعت بالای پیشرفت هوش مصنوعی و استفاده شرکت های بزرگ از این قابلیت در تمامی بخش های حوزه تکنولوژی باعث تجربه بهتر استفاده از گوشی های هوشمند و محصولات دیگه میشه و یا فقط یک ترند کوتاه مدته که مثل ترندهای قبلی این حوزه به دست فراموشی سپرده میشه؟

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 7 ماه پیش
تعداد نظرات : 18
5/ 4.6

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
Ali_mirshekarlo

خارق العاده

۰۶ بهمن ۱۴۰۲
shahab-021

قطعا تجریه استفاده راحت تر با سرعت بالاتر رو برامون داره و نسل های بعد رو همراه میکنه

۲۳ دی ۱۴۰۲
Limb0onTop

جالبه

۱۹ دی ۱۴۰۲
Glvsid

سلام ممنون 🌹🌹🌹

۱۹ دی ۱۴۰۲
Abolfazl Nahidi

باید منتظر مراسم میبود

۱۹ دی ۱۴۰۲
ali.sh2004

این هوشای مصنوعی هم روز به روز دارن پیشرفت میکنن میترسم که در اینده خطرناک بشن.

۱۹ دی ۱۴۰۲
ali.sh2004

این هوشای مصنوعی هم روز به روز دارن پیشرفت میکنن میترسم که در اینده خطرناک بشن

۱۹ دی ۱۴۰۲
majid_kh

جالب بود

۱۹ دی ۱۴۰۲
™Pentagon

🤔وا؟؟؟

۱۹ دی ۱۴۰۲
AliNajafiJahani

عجیبه

۱۹ دی ۱۴۰۲
Nurse

عجب

۱۸ دی ۱۴۰۲
!Just trust me

خسته نباشید .عالی

۱۸ دی ۱۴۰۲
Mobin.sn

😐😐

۱۸ دی ۱۴۰۲
Mhch8877

به امید اینکه روزی به ما برسه…

۱۸ دی ۱۴۰۲
SinaRe8596

جالبه جالبه

۱۸ دی ۱۴۰۲
Habibz

به نظر هم خیلی جالب و هم ترسناک می تونه باشه

۱۸ دی ۱۴۰۲
Miksa85M

مطلب مفیدی بود ممنون

۱۸ دی ۱۴۰۲
Mahayd24

بریم جلو…

۱۸ دی ۱۴۰۲