خبر رسمی شارژدهی ۹ روزه گلکسی رینگ

این روزها که کنگره جهانی موبایل (MWC) در حال برگزاری است و شرکت‌های بزرگ خدمات و محصولات جدید خود را معرفی می‌کنند سامسونگ با حلقه هوشمند «گلکسی رینگ» (Galaxy Ring) خود غوغا به پا کرده است. داستان از اونجایی جالب‌تر میشود که سامسونگ اعلام کرده این تکنولوژی جدیدش تا 9 روز شارژ دهی رو برای کاربر تامین می‌کند!

این روزها که بحث هدست‌های مجازی و دیوایس‌های پایش سلامت بیشتر از همیشه به گوش میرسه سامسونگ هم از این قاعده مستثنی نیست. اما برخلاف اپل که سراغ چشم و صورت کاربران رفته سامسونگ روی انگشتان دست شما زوم کرده است. گلکسی رینگ یک دیوایس سلامت محور هست که قراره هر کاری را که ساعت هوشمند شما انجام میدهد در یک حلقه خلاصه کند. سامسونگ در رویداد آنپکد قبلی خود ظاهر گلکسی رینگ را نشان داده بود اما اطلاعات بیشتری درباره‌اش منتشر نکرد. این شرکت حالا نمونه‌ای از این حلقه هوشمند را به MWC 2024 برده تا رسانه‌ها بیشتر با آن آشنا شند. حالا پس از یک روز، تصاویر بیشتری از فاصله نزدیک از این حلقه که در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و مشکی دیده می‌شود، منتشر شده است.

عمر باتری حلقه هوشمند سامسونگ

گلکسی رینگ اولین محصول در دسته‌بندی خود نیست و کمپانی‌های دیگر نیز به‌سراغ یک حلقه هوشمند که سلامتی کاربر را لحظه‌به‌لحظه پایش می‌کند، رفته‌اند. کمپانی Oura یکی از همین شرکت‌هاست که حلقه هوشمند خود را روانه بازار کرده و بازخورد خوبی هم گرفته است. سامسونگ که قبلا از مشخصاتی همچون سنسورهای متنوع برای سنجش ضربان قلب و میزان اکسیژن خون و سنسور تشخیص دمای پوست در گلکسی رینگ خبر داده بود این هفته نیز جزئیات بیشتری را در مورد دستگاه فاش کرد. اکنون، این شرکت اطلاعاتی دیگر را در اختیار خبرگزاری‌های کره ای قرار داده است.

طبق گزارش Financial News سامسونگ اعلام کرده که عمر باتری حلقه هوشمند پنج تا نه روز است و میشه گفت این عمر باتری امکان پذیر است چرا که حلقه هوشمند سامسونگ فاقد صفحه نمایش است.

به گفته TechM این عمر باتری توسط مدیر سامسونگ، TM Roh نیز تکرار شده و گفته که این حلقه در واقع می‌تواند برای پنج تا نه روز بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده شود. Roh همچنین تأیید کرد که این حلقه برخلاف Galaxy Watch از تماس تلفنی پشتیبانی نمی کند.

در همین حال، معاون رئیس سامسونگ، دکتر Hon Pak به The Elec گفته است که Galaxy Ring در نیمه دوم سال 2024 عرضه خواهد شد. این با ادعای چند هفته پیش یکی از مدیران سامسونگ در لینکدین مطابقت دارد. یعنی به احتمال زیاد گلکسی رینگ در اواخر جولای در رویداد Unpacked کامل عرضه می‌شود.

 

گلگسی رینگ می‌تواند محصولی انقلابی در دسته‌بندی سلامتی کاربر باشد اما هنوز مدتی تا عرضه آن فاصله داریم؛ بنابراین تمام چیزی که درباره آن شنیده‌ایم در حد حدس و گمان باقی خواهد ماند اما قطعا همراه‌ داشتن یک حلقه به‌مراتب ساده‌تر و راحت‌تر از داشتن یک ساعت بزرگ دور مچ دست به هنگام خواب است. درنتیجه کیفیت خواب کاربر بهتر پایش می‌شود و از طرفی هم کاربر چندان درگیر مشکلات دیگر نخواهد شد. روی حلقه نیز می‌تواند سنسورهای لمسی وجود داشته باشد تا با شست خود بتوانید بین آهنگ‌ها جابه‌جا شوید و تماس‌هایی را رد کنید یا پاسخ دهید.

 

نویسنده : mehran osmannejad
تاریخ انتشار 2 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 11
5/ 4.6

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Abolfazl Nahidi

این بیاد تاریخ ساز میشه

۱۰ اسفند ۱۴۰۲
AmriAli 1388

کی پول میده به یک حلقه هوشمند
بجاش ساعت واچ ۵ یا واچ ۶ میخرم

۱۰ اسفند ۱۴۰۲
Nurse

یعنی ممکنه جای ساعت هوشمند رو بگیره

۱۰ اسفند ۱۴۰۲
mms2099

خیلی طرح جالبی نداره بزرگه

۰۹ اسفند ۱۴۰۲
walkovere

اگه پول حلقه داشتم حلقه ازدواج میخریدم

۰۹ اسفند ۱۴۰۲
Limb0onTop

به نظرم جا برای پیشرفت هست ولی
همین واسه شروع عالیه

۰۸ اسفند ۱۴۰۲
Mhch8877

وسیله جالبیه اگه گرون نباشه میخرمش

۰۸ اسفند ۱۴۰۲
SinaRe8596

باحال و جذابه ولی هنوز جا داره تا توی جامعه جا‌بیفته

۰۸ اسفند ۱۴۰۲
ali.sh2004

ولی من ساعت هوشمندو ترجیح میدم، حیفه پول که بدی برای چنین چیزی که فقط ضربان قلب و… رو بت بگه.

حداقل من که حال نمیکنم

۰۸ اسفند ۱۴۰۲
NOKIA1100

نُه روز! حتما وزنش هم سنگینه…

۰۸ اسفند ۱۴۰۲
    Mobin.sn

    اونقدر هم کار خاصی نمیکنه که شارژ ازش کم شه
    بنظرم سنگین نیست

    ۰۹ اسفند ۱۴۰۲