با این برنامه گلکسی AI را روی گوشی خود امتحان کنید!

در ماه نوامبر (آذر ۱۴۰۲) شرکت فناوری کره‌ای سامسونگ، برخی از خدمات جدید خود را تحت عنوان Galaxy AI یا هوش مصنوعی گلکسی به جمع محصولات خود اضافه کرد. مجموعه Galaxy AI از ابتدا به طور انحصاری برای سری S24 در دسترس بود؛ به طوری که سامسونگ این گوشی را به One UI 6.1 مجهز کرده که دارای چندین ویژگی گلکسی Ai است و تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد. این ویژگی‌ها کاملا جدید هستند و برای اولین بار توسط کاربران تجربه می‌شوند، به همین دلیل همه کاربران این امکان را ندارند تا برای دسترسی به این هوش مصنوعی سراغ خرید Samsung S24 Ultra بروند.

از طرفی قرار است این رابط کاربری در بروزرسانی‌های بعدی برای تعداد انگشت شماری از دستگاه های رده بالای سامسونگ عرضه شود. به همین دلیل سامسونگ تصمیم گرفته برای متقاعد کردن مخاطبانش برنامه Try Galaxy خود را با ارائه چندین ویژگی Galaxy AI بروزرسانی کند.

جالب اینجاست که بدانید Try Galaxy ابتدا برای iOS راه اندازی شد و سامسونگ قصد داشت تا با این کار توجه کاربران آیفون را به سمت خود جلب کند. اما حالا سامسونگ اعلام کرده که برنامه Try Galaxy در اندروید هم در دسترس است و به دارندگان گوشی‌های غیر گلکسی اجازه می‌دهد تا تجربه داشتن گوشی‌های سامسونگ را امتحان کنند. بنابراین بد نیست که این برنامه را نصب کنید و ببینید آیا این همه تبلیغ برای هوش مصنوعی Galaxy AI ارزش خرید دارد یا خیر؟!

برنامه try Galaxy سامسونگ

حالا سامسونگ پلتفرم Try Galaxy را بروزرسانی کرده تا رابط کاربری One UI 6.1 را برای کاربران شبیه‌سازی کند. این شبیه‌سازی شامل ویژگی‌هایی مانند Live Translate، Chat Assist، Photo Assist، Circle to Search، Note Assist و غیره هستند.

برای امتحان کردن ویژگی‌های Galaxy AI از مرورگر وب موبایل خود به وبسایت Try Galaxy مراجعه کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید. برای کاربران اندروید، وب سایت نصب یک برنامه وب را توصیه می‌کند.

باید در نظر داشته باشید که ویژگی‌های هوشمند گلکسی در برنامه Try Galaxy شبیه‌سازی شده‌اند و در اصل کاربران برنامه اکنون می‌توانند نسخه‌های نمایشی ویژگی‌های Galaxy AI را که فقط در سری S24 در دسترس هستند امتحان کنند.

این دموها تمام تلاش خود را می‌کنند تا دقیقاً نحوه عملکرد ویژگی‌های Galaxy AI را به نمایش بگذارند، اما اینطور نیست که بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. بلکه فقط می‌توانید تجربه کار با هوش مصنوعی گلکسی را روی موبایل‌تان داشته باشید. این اپلیکیشن با وجود جذاب بودن، صرفا در حد دمو است و نباید انتظار بیشتری از آن داشته باشید.

اگر قصد خرید سری اس ۲۴ سامسونگ را ندارید ولی می‌خواهید به صورت دست اول ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ را تجربه کنید، این برنامه گزینه خوبی برای‌تان است. با این اپلیکیشن حس می‌کنید رابط کاربری One UI 6.1 روی گوشی نصب است و می‌توانید از بخش‌های مختلفی که برنامه به صورت دمو برایتان در نظر گرفته استفاده کنید. این برنامه در حال حاضر به ۲۰ زبان مختلف در دسترس است تا کاربران را تشویق به خرید گلکسی اس ۲۴ کند.

نظر شما در مورد این برنامه چیست؟ به نظرتان یک دموی ساده می‌تواند تجربه مفیدی از این رابط کاربری باشد؟

نویسنده : mehran osmannejad
تاریخ انتشار 2 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 10
5/ 4.6

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Abolfazl Nahidi

خیلی کند کار میکنه

۱۷ اسفند ۱۴۰۲
!Just trust me

امتحان کردم ولی لگ بود

۱۲ اسفند ۱۴۰۲
Abolfazl Nahidi

عالیننن

۱۱ اسفند ۱۴۰۲
walkovere

خوبه عالی

۱۰ اسفند ۱۴۰۲
walkovere

خوبه

۱۰ اسفند ۱۴۰۲
Nurse

تا چند وقت دیگ عمومی میشه

۰۹ اسفند ۱۴۰۲
MHH

ممممم. جالب بود!

۰۹ اسفند ۱۴۰۲
MHH

بدرد ما که شیائومی داریم نمیخوره!

۰۹ اسفند ۱۴۰۲
SinaRe8596

باید بررسی بشه

۰۹ اسفند ۱۴۰۲
Limb0onTop

حرکت سامسونگ که ای آی و اضافه کرده خیلی خوب بود

۰۹ اسفند ۱۴۰۲