معرفی هدفون و اسپیکر های Creative

معرفی هدفون و اسپیکر های Creative

کریتیو یه کمپانی‌ با تجربه است که توی سال ۱۹۸۱ میلادی تاسیس شد. این شرکت به خاطر تولید کارت صدا های با کیفیت شناخته میشه. Creative اما توی چند سال اخیر، شروع به تولید محصول های با کیفیت دیگه ای کرده و کار خودش رو فقط به تولید کارت صدا محدود نکرد. امروز قراره به سراغ هدفون و اسپیکر های Creative بریم و مشخصات اون ها رو با هم بررسی کنیم.

بررسی مشخصات هدفون گیمینگ Creative

هدفون گیمینگ کریتیو اندازه بزرگی داره و به طور کامل تمام لاله گوش شما رو پوشش میده. جای تعجبی هم نداره، چون که این محصول از نوع هدفون های Over-ear موجود توی بازار به حساب میاد.باکس هدفون گیمینگ Creativeیکی از نقاط قوت هدفون های Over-ear اینه که صدای فراگیر و با کیفیتی رو تولید می‌کنن. این هدفون کریتیو هم دقیقا می‌تونه صدای فوق العاده با کیفیت و فراگیری رو ایجاد کنه. اما یکی از نقاط ضعف هدفون های Over-ear، خستگی بعد از استفاده طولانی مدت از اوناست. این محصول گیمینگ کریتیو هم از این قاعده جدا نیست و بعد از ۳-۴ ساعت کمی باعث خستگی گوش میشه که اصلا عجیب نیست.طراحی هدفون گیمینگ Creativeهمون‌طور که گفته شد، این هدفون به دلیل استفاده از درایور های ۵۰ میلی متری با کیفیت، توانایی تولید صدای فوق العاده خوبی رو داره. هدفون گیمینگ Creative کیفیت ساخت مطلوبی هم داره و حتی وقتی برای اولین بار باهاش کار می‌کنین متوجه کیفیت ساخت مناسبش میشین. اطراف سری ها از جنس شبیه چرم ساخته شده که گوش رو اصلا اذیت نمی‌کنه. همین‌طور امکان تنظیم هر کدوم از سری ها وجود داره.‌‌ هدفون گیمینگ کریتیو خروجی های متنوعی داره و خیلی راحت می‌تونه به دستگاه های مختلف وصل بشه. برای مثال امکان استفاده از بلوتوث، جک AUX و درگاه Type-C توی این دستگاه وجود داره. یکی دیگه از مزیت های این محصول میکروفون اونه. هدفون گیمینگ Creative میکروفون فوق العاده با کیفیتی داره که اگه گیمر هستید کاملاً راضیتون می‌کنه و حتی برای مکالمه هم می‌تونه مناسب باشه.هدفون گیمینگ Creativeکریتیو برای این هدفون امکان استفاده از نور های RGB رو در نظر گرفته که ظاهر این دستگاه رو مخصوصا توی محیط های کم نور خیلی جذاب می‌کنه. به طور کلی هدفون گیمینگ کریتیو محصول با کیفیت و با ارزشیه. این هدفون هم کیفیت ساخت بالایی داره، و هم اینکه صدای فوق العاده ای رو تولید می‌کنه. به دلیل استفاده از فناوری اختصاصی Creative هم می‌تونه صدا های سه بعدی خفنی رو در اختیارتون بذاره. 

بررسی هدفون بلوتوثی کریتیو

این هدفون کریتیو بر خلاف محصول گیمینگ قبلی از نوع On-ear به حساب میاد و به همین دلیل وزن کمتر و اندازه کوچیک تری داره. دقیقا به خاطر همین موضوع هم دیگه مثل مدل قبل صدا های محیط رو حذف نمی‌کنه و شما هم می‌تونین صدای اطراف خودتون رو بشنوین و هم صدایی که هدفون داره تولید می‌کنه. هدفون بلوتوثی کریتیو

کیفیت صدای هدفون بلوتوثی در حد هدفون گیمینگ Creative و خیلی عالی نیست. اما همچنان صدای با کیفیت، قابل قبول و مناسبی رو تولید میکنه. نقطه قوت این هدفون راحتی در حین استفاده کردن از اونه. حتی بعد از 5-4 ساعت استفاده مداوم و روی گوش بودن، اصلا گوش رو اذیت نمی کنه. همچنین وزن کم و سبکیش در حدیه که اصلا حس نمی کنید چیزی روی گوش قرار گرفته.

دکمه های مختلفی روی بدنه این هدفون قرار دارن. یکی از اون دکمه ها مربوط به بیس صدا میشه. و دکمه های دیگه برای متوقف کردن، پخش آهنگ و جواب دادن به مکالمه به کار میان. یکی دیگه از مزیت های این دستگاه استفاده از درگاه USB Type-C برای شارژ شدنه. دقیقا به همین خاطره که هدفون بلوتوثی Creative با سرعت مطلوبی شارژ میشه و خیلی توی این بخش معطلتون نمیذاره.

طراحی هدفون بلوتوثی کریتیوهدفون بلوتوثی کریتیو بیشتر برای استفاده توی شرکت ها و مکالمه مناسبه. هر چند میشه برای گیم یا گوش دادن موزیک هم ازش استفاده کرد، اما برای مکالمه و استفاده های طولانی مدت مناسب تره. این محصول با یک بار شارژ می‌تونه حدود ۱۵ تا ۲۰ ساعت بی وقفه کار کنه که واقعا فوق العادست. تنها نقطه ضعف این دستگاه کیفیت ساختشه. نمیشه گفت که کیفیت ساخت خیلی پایینی داره، اما چندان هم جالب نیست.

هدفون های In-ear کریتیو

قرارگیری هدفون های In-ear برند Creative توی گوش واقعا بی نقصه و هم خیلی راحت توی گوش قرار میگیره و هم اینکه به هیچ عنوان بیرون نمیوفته. به همین دلیل هم برای استفاده های روزمره یا زمانی که تحرک زیادی دارین (مثل وقتی که دارین ورزش می‌کنین) خیلی مناسبه. هدفون های In-ear کریتیواین محصول هم مثل هدفون گیمینگ کریتیو، توانایی تولید صدای فراگیر و سه بعدی رو با توجه به فرم گوش شما داره که تجربه بازی و گوش دادن به آهنگ رو خیلی لذت بخش تر می‌کنه. هدفون های In-ear کریتیو توی بخش Noise Cancelling هم عملکردشون کم نقصه و می‌تونن توی اکثر شرایط عملکرد خوبی داشته باشن.کیس هدفون های وایرلس Creative طراحی متفاوتی نسبت به رقبا داره؛ و در جعبه کیس این محصول کشویی و شبیه قوطی کبریت باز و بسته میشه.طراحی-هدفون های In-ear کریتیوبه طور کلی رقابت توی بخش هدفون های True Wireless خیلی خیلی زیاده و برند های مختلفی مثل شیائومی، سامسونگ، هواوی، JBL و… توی این بخش فعالیت دارن. هندزفری وایرلس کریتیو با توجه به رقبای قدرتمندی که داره خیلی محصول خفنی نیست. اما با توجه به قیمت و کیفیتی که در اختیارتون میذاره، ارزش خرید مناسبی داره.

 

 

بررسی اسپیکر دسکتاپ Creative مدل T60

اسپیکر دسکتاپ T60 کریتیو توانایی تولید صدای ۶۰ وات RMS رو داره. با اینکه، این محصول اندازه کوچیک و جمع و‌ جوری داره اما به دلیل استفاده از دو تا درایور ۲.۷۵ اینچی حجم صدای فوق العاده و بیس عالی رو تولید می‌کنه. اسپیکر مدل T60 کمپانی Creative از تکنولوژی منحصر به فردی به اسم «Surround» بهره منده. همین قابلیت باعث میشه که این اسپیکر، مثل هدفون های  Over-ear صدای فراگیری رو تولید کنه.اسپیکر دسکتاپ Creative مدل T60خروجی های متنوع و خوبی هم برای اسپیکر دسکتاپ T60 کریتیو در نظر گرفته شده. این محصول رو می‌تونین به طور مستقیم با کابل AUX به دستگاه مورد نظرتون وصل کنین. خود این دستگاه هم دو تا خروجی میکروفون و هدفون در اختیارتون میذاره که کاربردی به نظر می‌رسه. خروجی USB Type-C هم داره که می‌تونین این اسپیکر رو به کنسول بازی هم متصل کنین و تجربه گیمینگ خفن تری داشته باشین. یکی دیگه از قابلیت های جالب اسپیکر مدل T60 کمپانی Creative، فناوری Clear Dialogue یا دیالوگ های شفافه. همون‌طور که از اسم این تکنولوژی پیداست، به شما کمک می‌کنه که موقع نگاه کردن فیلم، دیالوگ های افراد خیلی واضح و شفاف به گوش برسه.اسپیکر دسکتاپ Creative مدل تی 60به طور کلی کریتیو توی ساخت اسپیکر های دسکتاپ تجربه زیادی داره و محصولات با کیفیتی تولید می‌کنه. مدل تی ۶۰ کریتیو هم دقیقا مطابق انتظار بود و کیفیت و حجم صدای عالی رو تولید می‌کرد.

بررسی مشخصات اسپیکر دسکتاپ کریتیو مدل T40

اسپیکر T40 با اینکه ابعاد بزرگتری داره و چند تا ووفر و توییتر بیشتر داره اما حجم صداش تقریبا نصف برادر بزرگ ترشه. از طرفی به همون ویژگی ها و قابلیت های برادر بزرگش، T60 مجهز شده.

اسپیکر دسکتاپ کریتیو مدل T40

توی بخش پورت های خروجی، اسپیکر دسکتاپ مدل T40 کریتیو، مثل مدل قبل دست شما رو باز نذاشته. این دستگاه خروجی AUX و جک ۳.۵ میلی متری هدفون رو در اختیارتون میذاره. اما دیگه خبری از درگاه USB Type-C نیست. امکان شخصی سازی صدای خروجی و اکولایزر اون به وسیله خود اسپیکر هم وجود داره که قابلیت جذابی به نظر می‌رسه. خیلی عجیبه که T60 چنین قابلیتی نداشت.

به طور کلی، از نظر قیمتی دو تا اسپیکر T60 و T40 کمپانی Creative تفاوت زیادی با هم ندارن. و به همین دلیل ارزش خرید مدل T60 بیشتر از برادر کوچیک ترشه. اما اگه بودجتون محدوده، اسپیکر T40 کریتیو هم می‌تونه کاملا راضی کننده باشه.

جمع بندی

برند کریتیو یکی از بهترین برند های تولید کننده محصولات صوتی هستش که گستردگی محصولات زیادی داره. شما می تونید هر کدوم از محصولات جذاب این برند رو که دوست داشتید از سایت فارس بازار، نماینده معتبر برندهای مطرح بازار تهیه کنید. تو این مطلب 6 تا از محصولات این برند رو معرفی و بررسی کردیم. امیدواریم موقع خرید اسپیکر، هدفون و هندزفری بلوتوثی این مطلب به کارتون بیاد و توی خرید بهتر کمکتون کنه. مرسی از همراهیتون!

نویسنده : mehran babaei
تاریخ انتشار ۲۲ اسفند, ۱۴۰۰

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 90
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

comment-user-img
sheshgelani

عالی

۱۱ تیر ۱۴۰۲
comment-user-img
afsheen

انگار توی اسپیکرها تقسیم قابلیت کردن و گفتن زشته یکیشون همه قابلیتها رو داشته باشه😐

۰۶ خرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
anti.gen

به به

۱۷ فروردین ۱۴۰۲
comment-user-img
HOSSEIN 88

عالی

۲۰ آبان ۱۴۰۱
comment-user-img
mohammad756

عالیی

۲۳ شهریور ۱۴۰۱
comment-user-img
mjasghari80

عالی و با کیفیت ❤️😍

۱۱ شهریور ۱۴۰۱
comment-user-img
Glvsid

عالی

۱۸ تیر ۱۴۰۱
comment-user-img
hossein11

عالی بودی مشتی.

۱۳ تیر ۱۴۰۱
comment-user-img
darkens

ولی به هر حال بازم عالی

۰۷ تیر ۱۴۰۱
comment-user-img
darkens

ایکاش قیمت هاش هم می‌نوشتید

۰۷ تیر ۱۴۰۱
comment-user-img
mahyarr_mi

من اسپیکرش برای وصل کردن به کامپیوتر را خریدم خوب بد نیست

۰۷ تیر ۱۴۰۱
comment-user-img
A.B

❤️❤️❤️❤️

۰۶ تیر ۱۴۰۱
comment-user-img
rudeamir

عالی بود

۰۶ تیر ۱۴۰۱
comment-user-img
alirahmatpour

مفید به درد بخور

۰۶ تیر ۱۴۰۱
comment-user-img
X3Pro

سلام
من از اون هدفون گیمینگ خیلی خوشم آمد و اون اسپیکر تی ۶۰واقعا عالی بود شکل و متریال اون هندزفری وایرلس خیلی شیک و زیبا بودن مخصوصاً اون طلایه
ممنون بابت ویدیو و معرفی این اسپیکر و بلندگو 🌹👌

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
comment-user-img
AliNajafiJahani

خدایی کارت درسته مهدی شجاری ❤👌🏻

۱۴ فروردین ۱۴۰۱
comment-user-img
armansf2004

❤️❤️❤️❤️

۰۷ فروردین ۱۴۰۱
comment-user-img
Mr.Mtr

بررسی جالبی بود ولی تاحالا اسم برندشو نشنیده بودم مثل اینکه خیلی معروف و محبوب نیست توی بازار

۰۶ فروردین ۱۴۰۱
comment-user-img
nimabagheriii

خدايي بروسي عالي بود

۰۶ فروردین ۱۴۰۱
comment-user-img
sajad1383

دمت گرم برو درسته

۰۴ فروردین ۱۴۰۱