بهترین بازی های گوگل پلی در سال 2023

با گسترش بازی‌های ویدئویی، پلتفرم‌های مختلف با تنوعی فراوان از بازی‌ها، گیمرها را به خود جذب می‌کنند. گوگل پلی یا همان پلی‌استور، به عنوان یکی از پرطرفدارترین و معتبرترین منابع دانلود بازی اندرویدی تقریبا یک ماه بعد از اپ استور لیست بهترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌های این پلتفرم را اعلام کرد. سال 2023 نیز همچون سال‌های گذشته، با ورود بازی‌های هیجان‌انگیز، انتظارات بالایی را برای گیمرها ایجاد کرده است. از بازی‌های جدیدی که با تکنولوژی‌های نوین و داستان‌ سرایی فراوان به بازار عرضه می‌شوند، تا ادامه‌ی بازی‌های محبوبی که با عرضه آپدیت‌های جدید، روز به روز جذاب‌تر می‌شوند. با موبونیوز همراه باشید تا بهترین بازی های گوگل پلی در سال 2023 را با هم بررسی کنیم و ببینم کدوم جذاب‌تر و مورد پسند شما خواهند بود.

 

بهترین بازی‌ اندروید در سال ۲۰۲۳

بهترین بازی اندرویدی امسال از نظر گوگل پلی، بازی Honkai: Star Rail می‌‎باشد که یک بازی علمی تخیلی با عمق داستان بسیار قوی و محتوای هیجان انگیز و جذاب است و جلوه‌های بصری شگفت انگیز و طراحی خیره کننده‌ای دارد. این بازی در سبک نقش آفرینی ساخته شده و هیجان بسیار بالایی را به شما منتقل می‌کند که در کمتر بازی می‌توان این هیجان را تجربه کرد و نکته جالب در رابطه با بازی Honkai: Star Rail این است که در کمتر از دو ماه پس از انتشار، بیش از ۱۰ میلیون بار از طریق گوگل‌پلی دانلود شده است.
پس از اتمام دانلود بازی Honkai: Star Rail در گوگل پلی، وارد بازی می‌شوید که شروعی جذاب در کنار موسیقی هیجان‌انگیز دارد. درواقع Honkai: Star Rail با یک صحنه سینماتیک مبارزه‌ای آغاز می‌شود که به‌شدت یادآور انیمه‌های ژاپنی است. روایت بازی در رابطه با شخصی به نام Stellaron است که می‌خواهد با اجرای یک نقشه شوم تمام کهکشان‌ها را به سلطه خود در بیاورد. حال بازیکنان در نقش قهرمانان مختلف باید از این کار جلوگیری کنند. بازی Honkai: Star Rail به عنوان بهترین بازی داستانی و بازی برای تبلت‌ها نیز معرفی شده است.

بهترین بازی‌ اندروید در سال ۲۰۲۳

دانلود بازی Honkai: Star Rail در Google Play

 

بهترین بازی سال 2023 از نظر کاربران

کاربران پلی استور گوگل بازی !MONOPOLY GO را به‌عنوان برترین‌ بازی سال 2023 انتخاب کرده‌اند. مونوپولی یک بازی تخته‌ای است که در حال حاضر توسط شرکت برادران هاس منتشر می‌شود. در این بازی هر شرکت کننده به کمک تاس در خانه‌های مختلف حرکت می‌کند و املاکی که در زمین بازی وجود دارد را خریداری می‌کند و تجارت خود را با خرید هتل و املاک مختلف گسترش می‌دهد. بازیکنان از حریف خود اجاره دریافت می‌کنند تا آن‌ها را به سمت ورشکستگی بکشانند. برای هزینه پول‌ها نیز راه‌های مختلفی در این بازی وجود دارد. بازی مونوپولی گو از حدود 1.5 میلیون بررسی نمره 4.6 را دریافت کرده و بیش از حدود 10 میلیون بار دانلود شده.

بهترین بازی سال 2023 از نظر کاربران

دانلود بازی !MONOPOLY GO در Google Play

 

بهترین بازی چند پلتفرمی سال 2023

بهترین بازی مولتی پلتفرم پلی استور گوگل در سال 2023 به OUTERPLANE – Strategy Anime رسیده. OUTERPLANE که توسط Smilegate، یک شرکت پیشرو در بازی های ویدیویی ساخته شده است، ترکیبی منحصر به فرد از استراتژی و گرافیک های الهام گرفته از انیمه های ژاپنی را ارائه می دهد. این بازی که در یک دنیای فانتزی از شمشیرها و جادوگری در جریان است، بازیکنان را به چالش می‌کشد تا پایگاه‌های خود را بسازند و مدیریت کنند، قهرمانان قدرتمند را استخدام کنند و نیروهای خود را به نبردهای حماسی علیه دشمنان ترسناک هدایت کنند. این بازی بیش از 1 میلیون بار دانلود شده و نمره 3.8 را از بین حدود 30 هزار بررسی از کاربران گوگل پلی دریافت کرده.

بهترین بازی چند پلتفرمی سال 2023

دانلود بازی OUTERPLANE – Strategy Anime در Google Play

 

بهترین بازی چندنفره سال 2023

بازی Farlight 84 به عنوان بهترین بازی چندنفره سال 2023 توسط گوگل پلی انتخاب شده. در بازی Farlight 84 که جز بازی‌های سبک بتل رویال مثل Pubg به شمار میره، کاراکتر‌های متنوعی در دسترس بازیکنان قرار دارند که هر یک دارای ظاهر منحصر‌به‌فرد و قدرت‌های ویژه‌ای هستند و میتونید به صورت سوم شخص با بازیکنان دیگه به رقابت بپردازید. یک نکته جالب این بازی، استفاده از ماشین‌های ویژه‌ای است که به شکل‌های مختلفی برای مبارزه تبدیل می‌شوند و با این وسیله ها میتونید رقبای دیگه را قلع و قلم کنید! این بازی بیش از 10 میلیون بار دانلود شده و از بین 425 هزار بررسی توسط کاربران نمره 4.2 را دریافت کرده.

بهترین بازی چندنفره سال 2023

دانلود بازی Farlight 84 در Google Play

 

بهترین بازی Indie (مستقل) سال 2023

پلی استور برای بخش بهترین بازی Indie (مستقل)، بازی Vampire Survivors را معرفی کرده است. بازی Vampire Survivors یک بازی اعتیادآور، سرگرم کننده و هیجان‌انگیز است که شما باید در مقابل سیل زیادی از دشمنان زنده بمونید و هر چقدر زمان بیشتری زنده باشید، بازی سخت تر و دشمن ها بیشتر میشن. موردی که باعث جذابیت بازی Vampire Survivors شده، آیتم‌ها و ساختار زنده‌ماندن و ارتقای سطح در این بازی است. با هر بار ارتقای سطح، چند آیتم برای کسب کردن نمایش داده می‌شود و شما با توجه به سطح آیتم‌ها و کارآیی که دارند، می‌توانید آیتم مدنظر خود را انتخاب کنید. این بازی بیش از 1 میلیون بار دانلود شده و از بین 57 هزار بررسی نمره 4.3 را دریافت کرده.

بهترین بازی Indie (مستقل) سال 2023

دانلود بازی Vampire Survivors در Google Play

 

بهترین بازی Ongoing گوگل پلی

بازی Stumble Guys به عنوان بهترین بازی Ongoing یا در حال پیشرفت و آپدیت شدن در پلی استور گوگل معرفی شده است. Stumble Guys یک بازی کاملا مشابه فال گایز است. این بازی تماما آنلاین است و شما با بازیکنان واقعی وارد رقابت می‌شوید و حتی می‌توانید با دوستان خود هم بازی کنید. شما همراه سی و یک بازیکن دیگر وارد بازی می‌شوید و در هر مرحله تعدادی حذف می‌شوند و در نهایت یک نفر برنده بازی خواهد بود. در Stumble Guys می‌توانید کاراکتر خود را شخصی سازی کنید و از لباس‌هایی که در بازی وجود دارند و تعدادشان هم کم نیست انتخاب کنید و بر اساس سلیقه خود کاراکترتان را تزئین کنید. این بازی بیش از 100 میلیون بار دانلود شده و از بین 5.6 میلیون بررسی توسط کاربران تونسته نمره 4.3 را کسب کنه.

بهترین بازی Ongoing گوگل پلی

دانلود بازی Stumble Guys در Google Play

 

بهترین بازی Play Pass سال 2023

پلی استور برای بخش بازی Play Pass که یک اشتراک بازی اندروید هست و چیزی شبیه به Xbox Game Pass یا Playstation Plus سونیه که شما با هزینه 4.99 دلار عضوش میشید و به بیش از 1000 بازی بدون هیچ تبلیغات و پرداخت درون برنامه دسترسی دارید. گوگل بازی Magic Rampage را به عنوان برترین بازی این بخش معرفی کرده است. بازی Magic Rampage یکی از آثاری است که تجربه نوستالژیکی از بازی‌های محبوب ۱۶ بیتی سال های قبل و دوران سگا و آتاری را منتقل می‌کند. کیفیت گیم پلی و گرافیک دو بعدی خیلی خوبی دارد که هنگام بازی شما را به وجد می‌آورد. این بازی هم جزو بازی های محبوب گوگل پلی حساب میشه و بیش از 10 میلیون بار دانلود شده.

بهترین بازی Play Pass سال 2023

دانلود بازی Magic Rampage در Google Play

 

بهترین بازی Chromebooks گوگل

بازی Minecraft به عنوان بهترین بازی Chromebooks در پلی استور انتخاب شده است. Minecraft یک بازی سندباکس است که تمامی اجسام در محیط بازی به صورت مکعبی ساخته شدند و بازیکن آزادانه می‌تواند از خلاقیت خود برای ساختِ سازه‌های مختلف بهره بگیرد. همچنین حالت بقای بازی نیز اجازه تجربه فضای اکشن و Survival را به بازیکن می‌دهد تا در شب با زامبی‌ها و عنکبوت‌ها و کلی موجودات دیگر بجنگد. بازیکن می‌تواند با جستجو در غارها و حتی دنیاهای دیگر، وسایل و موارد اولیه برای ارتقا و ساخت ساز پیدا کند و ابزار و اسلحه های خود را تقویت کند.

بهترین بازی Chromebooks گوگل

دانلود بازی Minecraft در Google Play

 

بهترین بازی گوگل پلی برای PC

بازی Arknights به عنوان بهترین بازی گوگل پلی برای PC معرفی شده است. Arknights طراحی‌های انیمه‌ای و شرقی دارد و به‌واسطه‌ی المان‌های گیم‌پلی خود می‌تواند ساعت‌ها کاربران را سرگرم کند. بازی Arknights، ساخته استودیو Yostar Limited، یک بازی استراتژی با المان‌های بازی‌های کارتی است که داستان درگیر کننده‌ای دارد. داستان بازی Arknights روایت‌گر دکتری است که پس از حادثه‌ای که رخ داده است چیزی به یاد نمی‌آورد. او یکی از اعضای گروه Rhodes است. گروهی که وظیفه دارند علت شیوع بیماری ناشناخته‌ای را پیدا کنند که دکتر داستان، شخصی که شما هدایت او را برعهده دارید، یکی از محقق‌های حرفه‌ای در این زمینه است. از این‌ رو گروه دیگری هم به‌دنبال شما هستند تا بتوانند از اطلاعاتی که در مورد پادزهر کسب کرده‌اید، برای پیش‌برد اهداف شوم خود استفاده کنند. این بازی به صورت رایگان منتشر شده و شما فقط باید Google Play Games beta را روی سیستم خود نصب کنید و به راحتی میتونید بازی را اجرا کنید. حداقل سیست مورد نیاز این بازی به شرح زیر است:

  • ویندوز : 10 نسخه V2004
  • حافظه ذخیره سازی: 10 گیگابایت از نوع SSD
  • گرافیک: IntelⓇ UHD Graphics 630 GPU
  • پردازنده مرکزی (CPU): پردازنده 4 هسته ای یا بیشتر
  • رم: 8 گیگ

بهترین بازی گوگل پلی برای PC

دانلود بازی Arknights در Google Play

 

سخن پایانی

همان طور که می‌دانید پلی استور گوگل یکی از مهم‌ترین سرویس‌ها و خدماتی است که شرکت گوگل به کاربران اندرویدی خود ارائه می‌دهد. گوگل پلی در ماه مارس ۲۰۱۲ معرفی شد، زمانی که گوگل، خدمات دو برند سابق اندروید مارکت و گوگل موزیک را ادغام کرد و برند جدید گوگل پلی را معرفی کرد که Google Play تا ژوئن 2023 میزبان 2.6 میلیون برنامه بود که بازی و برنامه‌های آموزشی بیشترین سهم از برنامه های موجود در این پلتفرم را به خود اختصاص داده اند. حالا که با بهترین بازی های اندرویدی از نظر گوگل آشنا شدید، به نظر شما چه بازی‌های دیگری باید در این لیست قرار می‌گرفتند؟ تجربه کدام یک از بازی‌های این لیست را دارید و آیا برای شما سرگرم کننده و جذاب بود؟

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 5 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 16
5/ 4.4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

matin arab

گوگل بازیاش زیاد جالب نیست

۰۶ بهمن ۱۴۰۲
tahamousavi

انیمه ها دارن دنیای بازی ها رو هم فتح میکنن…

۲۵ دی ۱۴۰۲
Arash_naimi

بازی فقط کال اف

۰۳ دی ۱۴۰۲
godrati

لیست خوبیه

۲۸ آذر ۱۴۰۲
shahab-021

بیخیال اندروید
از ios بگو جانم

۲۸ آذر ۱۴۰۲
pooria_021

خیلی خوبم نبودن🥲

۲۷ آذر ۱۴۰۲
alirezanikkhah

بازی های امسال خيلی جالب بود

۲۵ آذر ۱۴۰۲
the.mehdi

جالب ایول

۲۴ آذر ۱۴۰۲
Amirbashe

درسته این بازیا رو گوگل پلی بر اساس استقبال مردم ورچین کرده اما بنظرم خودش هم کم کاری کرده نسبت ب اپ استور پلتفرم های دیگه ولی خب خیلی چشمگیر نیس ک بخواد توجه بقیه رو جلب کنه چون توی همون گوگل پلی بازی های دیگ ای هس ک استقبال زیادی شده و یا تونسته نظر زیادی جلب کن

۲۴ آذر ۱۴۰۲
    EminEm 19

    جالب بودن

    ۲۵ آذر ۱۴۰۲
Nurse

عجب

۲۳ آذر ۱۴۰۲
Limb0onTop

کالاف و اپکس و گنشین بازی های خیلی خوبین

۲۳ آذر ۱۴۰۲
ara2000

Farlight بهترین بازیه

۲۳ آذر ۱۴۰۲
SinaRe8596

جالبه آفرین

۲۳ آذر ۱۴۰۲
Mahayd24

خوب🪄

۲۳ آذر ۱۴۰۲
Emran.B1388

عالی بود

۲۳ آذر ۱۴۰۲