معرفی بازی Vampire Survivors؛ زنده بمان!

بازی های سبک بقا یا Survivor از زمان رزیدنت اویل به محبوبیت زیادی دست پیدا کردن و طی این سال های تغییرات خیلی زیادی داشتن و مقابله با زامبی ها و دایناسورها و انسان های گوشت خوار و موجودات اهریمنی رو به خودشون دیدن. با محبوب شدن بازی های روگ لایک مثل سری Dark Souls، سبک مردن و قوی تر شدن ذره ذره به اکثر بازی های راه پیدا کرد و باعث شد ژانرهای جدید به وجود بیاد. بازی Vampire Survivors هم جز این دسته از بازی های سبک سازه که با ترکیب ژانرهای بقا، روگ لایک و RPG یه معجون عجیب و غریب اما جذاب درست کرده که شاید توی نگاه اول یه بازی خیلی ساده و بدون عمقی به نظر برسه اما به خاطر کنترل راحت و عمق بازی میتونه ساعت ها شما رو سرگرم کنه. بعد از عرضه کامل در آبان 1401، نسخه کاملا مجانی و بدون تبلیغات این بازی برای اندروید و iOS در مراسم VGA 2022 معرفی و عرضه شده و شما می تونید این بازی که نمرات خوبی از منتقد های مختلف دریافت کرده رو خیلی راحت دانلود و بازی کنید. با معرفی بازی Vampire Survivors همراه موبونیوز باشید تا این بازی سبک ساز و عجیب رو با هم بررسی کنیم.

 

بررسی گرافیک بازی

گرافیک بازی Vampire Survivors در نگاه اول در مقایسه با بازی های روز هیچ حرفی برای گفتن نداره! اما با توجه به اینکه این بازی توسط یه نفر ساخته و منتشر شده، طراحی دو بعدی خیلی با جزئیاتی رو میتونید ببینید و افکت های استفاده شده برای اسلحه ها و جادوها باعث میشه بازی خسته کننده نشه. اگه از گیمرهای قدیمی باشید شباهت ظاهر این بازی با نسخه های قدیمی بازی کسلوانیا کنسول های میکرو میتونه براتون خاطره انگیز و نوستالژی باشه. البته خیلی ها به خاطر این سبک طراحی و گرافیک ساده بازی ممکن طرفش نرن اما اگه با ظاهر ساده بازی کنار بیاید و یک بار بازی رو تست کنید، تجربه جالب و لذت بخشی رو می تونید از این بازی داشته باشید. بازی Vampire Survivors در گوگل پلی بیش از 500 هزار نصب داره و با حدود 15 هزار نظر تونسته نمره 4.8 رو دریافت کنه.

صفحه بازی Vampire Survivors در گوگل پلی

صفحه بازی Vampire Survivors در اپ استور اپل

بررسی گیم پلی

گیم پلی بازی اونجاس که میتونه افرادی رو که با گرافیک بازی حال نمیکنن، جذب و ساعت ها بدون کمترین مصرف انرژی شما رو مشغول خودش کنه! اگه بازی های سبک Tower Defense رو بازی کرده باشید تا حدودی گیم پلی بازی دستتون میاد. شما نقش یه شکارچی خون آشام ها رو دارید که فقط باید از دست دشمن ها فرار کنید و خود بازی به صورت خودکار از اسلحه ها و جادوهایی که دارید استفاده میکنه و شما فقط باید بهترین مسیر فرار از دست دشمن ها رو با دریافت کمترین ضربه و کم شدن جونتون پیدا کنید! با کشتن دشمن ها ازشون الماس میفته که با جمع آوری یه تعداد مشخصی از اونها شخصیتتون ارتقا پیدا میکنه و به اسلحه ها و جادوهای جدیدی دسترسی پیدا میکنه یا میتونه اسلحه های قبلی رو ارتقا بده تا هم سرعت حمله و هم مقدار ضربه به دشمن ها بیشتر بشه. کلیت بازی در همین خلاصه میشه و شما باید تا جایی که میتونید بیشتر زنده بمونید تا بتونید آیتم های بیشتری پیدا کنید و سکه و صندوق پیدا کنید که استفاده از اونها بتونید شخصیت های بیشتر و قوی تری رو باز کنید و یا در بخش Power UP این سکه ها رو خرج ارتقا دائمی جون یا جادو و … کنید که بتونید بیشتر زنده بمونید!

شاید روند بازی خیلی ساده و تک بعدی به نظر برسه اما تنوع بالا قابلیت ها و سبک های های بازی با شخصیت های مختلف و زمان کوتاه هر دست بازی کردن که شما رو مجاب میکنه با باز کردن شخصیت ها و ارتقاهای جدید ببینید چقدر بیشتر می تونید زنده بمونید و امتیاز بیشتری کسب کنید میتونه ساعت ها شما رو سرگرم کنه و خیلی هم انرژی و فکر زیادی از شما نمیگیره و مواقعی که تو جایی هستید که نمیتونید بازی های اکشن و هیجانی مثل کالاف یا Pubg رو بازی کنید و یا به اینترنت دسترسی ندارید میتونه شما رو سرگرم کنه.

 

نیازمندی های بازی

برای اجرای بازی نیاز به یه گوشی قدرتمند ندارید و اکثر گوشی های اقتصادی هم میتونن این بازی رو به راحتی اجرا کنن. حجم بازی هم حدود 90 مگابایته و فضای خیلی زیادی از گوشی شما رو اشغال نمیکنه. نیاز به ابزار دور زدن تحریم و فیلتر و اینترنت پر سرعت هم ندارید و میتونید آفلاین هم بدون هیچ مشکلی بازی رو اجرا کنید. یکی از نکات مثبت دیگه این بازی رایگان بدون کاملشه که کل بازی رو بدون خرج حتی یک ریال میتونید بازی کنید و از تبلیغات مزاحم و اذیت کننده هم خبری نیست.

 

جمع بندی

بازی Vampire Survivors به خاطر گیم پلی ساده و گرافیک قدیمی شاید به مذاق خیلی ها خوش نیاد و اصلا سمت این بازی نرند، اما اگه دنبال یه تجربه و سبک جدیدی توی بازی ها موبایل می گردید که کاملا مجانی و بدون هیچ هزینه اضافی بتونید ساعت ها سرگرم بشید و اون خصلت یه دور دیگه، یه دور دیگه توی شما برای بازی کردن وجود داره، این بازی میتونه شما رو ساعت ها سرگرم کنه. البته سختی نسبتا زیاد بازی در اوایل ممکنه کمی شما رو زده کنه ولی هر چقدر بیشتر بازی کنید و ترکیب های اسلحه و جادو موثر کشف کنید بازی آسون تر میشه و خیلی بیشتر می تونید زنده بمونید و امتیاز بیشتری کسب کنید. به نظر شما برای یه بازی موبایلی باید یه گرافیک خوب و گیم پلی پیچیده که شما رو کاملا درگیر خودش کنه، در کار باشه یا یه بازی ساده اما جذاب هم میتونه ساعت ها شما رو مجذوب خودش کنه؟

 

نویسنده : موبونیوز
تاریخ انتشار ۱۷ دی, ۱۴۰۱

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 38
5/ 5

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Benyaminjavdan

نمیدونم چرا بازیش تو ایران فیلتره

۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
Benyaminjavdan

خیلی بازی خوبه سبک باحالی داره

۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
Aliiranshahi

بانمکه بازیش

۰۶ بهمن ۱۴۰۲
Mahdi2005

عالی 👌

۱۱ بهمن ۱۴۰۱
shahab-021

خیلی رو مخه
و گرافیکش هم ضعیفه

۲۳ دی ۱۴۰۱
tahamousavi

جذاب نبود…

۲۳ دی ۱۴۰۱
Aria nikzad

گرافیک بدرد نخور

۲۳ دی ۱۴۰۱
A.L.I

اخه بااااازی……؟؟؟؟

۲۱ دی ۱۴۰۱
ALI ZAREI

جدیدا زیر تو کار بازیااااا

۲۱ دی ۱۴۰۱
hamidcipher

😐

۲۰ دی ۱۴۰۱
Soheil1386

خوب نیست

۱۹ دی ۱۴۰۱
AliNajafiJahani

بد نیست 🖖🏻

۱۹ دی ۱۴۰۱
afsheen

من تیزرش رو نگاه کردم سردرد گرفتم وای به حال خودش 😵‍💫🤕

۱۹ دی ۱۴۰۱
matin.b.1385

خیلی گرافیکش افتضاحه

۱۸ دی ۱۴۰۱
godrati

خوب بود

۱۸ دی ۱۴۰۱
Madi11

نه .

۱۸ دی ۱۴۰۱
Madi11

نه

۱۸ دی ۱۴۰۱
Ez7

ok

۱۸ دی ۱۴۰۱